Marvin Yousif

Marvin Yousif

Marvin Yousif är mäklare på Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen

Marvin Yousif har varit registrerad mäklare sedan 2023-05. Marvin Yousif har varit aktiv på Reco.se sedan 2024-02 och har fått 16 omdömen med ett betyg på 4.8. Marvin Yousif har haft 6 försäljningar sen 2024-01 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

2024-01 - 2024-03

16 omdömen om Marvin Yousif

Sedan starten hos Reco 2024
Johannes C
Köpte sin lägenhet med hjälp av Marvin Yousif en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen

aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

Pajam A
Sålde sin lägenhet med hjälp av Marvin Yousif en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
Fruängen

Mycket professionell, engagerad och ambitiös!

Julia F
Älvsjö

Jag hade en fantastisk upplevelse med Marvin Yousif. Hans professionella bemötande, utmärkta kommunikation och djupa kunskaper gjorde hela försäljningsprocessen smidig och framgångsrik. Med ett resultat som överträffade mina förväntningar kan jag starkt rekommendera Marvin!

Anton E
Älvsjö

En rak och ärlig mäklare. Kan sitt jobb!

Hanna Carina W
Fruängen

Jag vill tacka Marvin för en mycket lyckad försäljning! Jag uppskattar verkligen ditt engagemang och din drivkraft som resulterade i en snabb och mycket bra affär! 😀

Aleksa Z
Älvsjö

Fantastiskt mäklare. Jobbade snabbt och höll mycket kontakt. Hade mycket förståelse och delade kunskap med mig med tanke på att jag var förstagångs köpare. Hade Starkt rekommenderat Marvin till alla som mäklare!

Ban Chun L
Älvsjö

Mäklaren bemötte mig på ett utmärkt sätt och va tillgänglig 24/7 för frågor o svar. Han levde upp till överlevera inom all mål vi la upp. Snabbt smidigt var allting. Han la alltid det lilla extra för att få igenom försäljning. 12/10 var Marvin professionell o kan starkt rekommendera han, ni kommer inte bli besvikna. Supernöjd kund.

Juela B
Örby Slott/liseberg/älvsjö

Kommunikativ, trevlig, professionell, hjälpsam och pålitlig. Bara goda erfarenheter!

Elvis B
Örby Slott/liseberg/älvsjö

Marvin är kunnig och har ett trevligt bemötande gentemot sina kunder. Hela processen har fungerat perfekt och med bra kommunikation.

Maria J
Örby Slott/liseberg/älvsjö

Marvin är både trevlig och professionell. Marknaden är ju lite trög men Marvin har hållt en positiv inställning under hela processen. En mästarförhandlare, kan inte med ord beskriva hur fantastiskt han lyckats få upp priset på lägenheten. Ett otroligt tålamod med lite besvärlig köpare.