Marvin Yousif

Marvin Yousif

Marvin Yousif är mäklare på Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen

Marvin Yousif har varit registrerad mäklare sedan 2023-05. Marvin Yousif har varit aktiv på Reco.se sedan 2024-02 och har fått 10 omdömen med ett betyg på 4.8. Marvin Yousif har haft 1 försäljningar sen 2024-01 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar

2024-01 - 2024-01

10 omdömen om Marvin Yousif

Sedan starten hos Reco 2024
Ban Chun L
Sålde sin lägenhet med hjälp av Marvin Yousif en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
Älvsjö

Mäklaren bemötte mig på ett utmärkt sätt och va tillgänglig 24/7 för frågor o svar. Han levde upp till överlevera inom all mål vi la upp. Snabbt smidigt var allting. Han la alltid det lilla extra för att få igenom försäljning. 12/10 var Marvin professionell o kan starkt rekommendera han, ni kommer inte bli besvikna. Supernöjd kund.

Juela B
Köpte sin lägenhet med hjälp av Marvin Yousif en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
Örby Slott/liseberg/älvsjö

Kommunikativ, trevlig, professionell, hjälpsam och pålitlig. Bara goda erfarenheter!

Elvis B
Örby Slott/liseberg/älvsjö

Marvin är kunnig och har ett trevligt bemötande gentemot sina kunder. Hela processen har fungerat perfekt och med bra kommunikation.

Maria J
Örby Slott/liseberg/älvsjö

Marvin är både trevlig och professionell. Marknaden är ju lite trög men Marvin har hållt en positiv inställning under hela processen. En mästarförhandlare, kan inte med ord beskriva hur fantastiskt han lyckats få upp priset på lägenheten. Ett otroligt tålamod med lite besvärlig köpare.

Teresa A
Fruängen

Marvin är väldigt trevlig, professionell och driven. Bra kommunikation, uppdaterar kontinuerligt och hör av sig genom hela processen. Lättillgänglig för frågor och återkopplar snabbt. Rekommenderar Marvin som mäklare.

Roger P

Bra bemötande och snabb uppdatering hela tiden vid försäljning av lägenhet. Bra driv hela vägen.

Marvin Y gillar detta
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Ylva H
Fruängen

Bra bemötande. Lätt att få tag i. Återkopplar när han sagt att han ska.

Emelie I
Älvsjö

Marvin var trevlig, ärlig, hjälpsam och förtroendegivande - precis det en köpare önskar. Tack Marvin!

Bogdan K
Älvsjö

Marvin är driven, pragmatiskt, positiv och kommunikativ - vilket gör att både säljaren och köparen blir nöjda. Rekommenderar stark!

Sanna S
Fruängen

Marvin har verkligen hjälpt mig att hitta min bostad och lyckats uppnå mina förväntningar! Tack för all hjälp och det personliga bemötandet! Rekommenderar honom starkt och jag önskar honom all lycka! Tack Marvin! 💐