Yosef J. Lahlou
en del av Fastighetsbyrån Hässelby

Lövkojsgränd 12
165 75 Hässelby — Visa karta

Vad tror Yosef att er bostad är värd i dagsläget?

Ange ditt postnummer för en kostnadsfri värdering

Läs vad 126 kunder tycker om Yosef J. Lahlou

• Oscar T
    Oscar T skrev om Yosef J. Lahlou en del av Fastighetsbyrån Hässelby
    Jag är väldigt nöjd med Yosef som min mäklare. Träffade flera olika mäklare som jag visste hade sålt i samma port där min lägenhet låg men kände direkt när jag träffade Yosef att han var rätt. Väldigt personlig men ändå extremt professionell i sitt agerande. Alltid snabb i sin återkoppling till mig och även nu efter affären är han fortfarande behjälplig när jag hör av mig. Jag rekommenderar verkligen att sälja med Yosef! Läs mer
  • Christian A skrev om Yosef J. Lahlou en del av Fastighetsbyrån Hässelby
    Yosef är en mäklare som ger hopp till mäklaryrket! Han är väldigt serviceminded och tillgänglig när det gäller processen vid ett köp. Dessutom finns han kvar även efter köpet om man forfarande har frågor.

Köp via honom och känn dig trygg på att allt kommer gå rätt till! Läs mer
    Representant för Fastighetsbyrån gillar detta
  • Diana B skrev om Yosef J. Lahlou en del av Fastighetsbyrån Hässelby
    Yosef är Otroligt påläst, kompetent, trevlig , engagerad, bra på att se möjligheter i alla situationer ,social och har en varm framtoning och engagemang.
    Yosef var superbra på alla sätt och rekommenderas verkligen! Mycket trevlig och duktig på att förklara stora som små frågor. Alltid lätt att nå per telefon och återkom snabbt i sms- och mejl konversationer även under obekväma tider. Han har mycket bra koll på områden och prisbild där detta objekt såldes.
    Yosef har hög energi och är målinriktad - dessutom otroligt charmig 😊
    Jag kan varmt rekommendera Yosef till andra som letar bostad eller ska köpa sin bostad, TUSEN TACK Yosef! Läs mer
  • Torkel E skrev om Yosef J. Lahlou en del av Fastighetsbyrån Hässelby
    Köpt en tvåa. Mycket trevligt bemötande och tänkte utanför boxen och värnade varmt om kunden. Läs mer
  • Antonina S skrev om Yosef J. Lahlou en del av Fastighetsbyrån Hässelby
    Bra jobbat! Lycka till i framtiden! Läs mer
  • Svante N skrev om Yosef J. Lahlou en del av Fastighetsbyrån Hässelby
    Trevlig och kunnig bemötande. Läs mer
  • Alina A skrev om Yosef J. Lahlou en del av Fastighetsbyrån Hässelby
    Yosef är en trevlig, kunnig och proffsig mäklare. Yosef var hjälpsam, engagerad och tillgänglig även under sin semester. Vi kan varmt rekommendera Yosef och önskar honom lycka till i hans fortsatta karriär som mäklare. Läs mer
  • Tommy H skrev om Yosef J. Lahlou en del av Fastighetsbyrån Hässelby
    Yosef är en mycket trevlig och kunnig mäklare, förutom att han gjorde ett superbt jobb med att sälja vår lägenhet så var han även vår köpcoach/bollplank i vårt husköp. Jätteskönt att ha hjälp av en kunnig mäklare att bolla frågor med när man står som köpare av ett hus då det är mycket att tänka på. Alltid glad och positiv. Läs mer
  • Tamim A skrev om Yosef J. Lahlou en del av Fastighetsbyrån Hässelby
    En lättsam, driven och duktig mäklare. Läs mer
  • Rim Z
    Rim Z skrev om Yosef J. Lahlou en del av Fastighetsbyrån Hässelby
    Det har inte varit lätt att genomföra sitt första lägenhetsköp, men så fort jag kom i kontakt med Yosef gick allt otroligt snabbt och smidigt. Trevlig, engagerad, tillgänglig och professionellt bemötande är viktiga egenskaper som Yosef utan tvekan uppfyller som mäklare.

Vilken stjärna! Rekommenderar starkt för dig med köp/sälj tankar. Läs mer
  • Martin R
    Martin R skrev om Yosef J. Lahlou en del av Fastighetsbyrån Hässelby
    Vi hade en mycket positiv upplevelse av Yosef när vi köpte min lägenhet. Han svarade snabbt en lördagmorgon och med kort varsel ställde upp på en förhandsvisning då jag bor på annan ort och var på besök i Stockholm. Vid visningen var Yosef mycket positiv och trevlig på ett naturligt sätt. Han var också påläst och gav stort förtroende. Han agerade på ett ärligt sätt och med snabb återkoppling, vilket innebar att vi snabbt kunde genomföra affären. Läs mer
  • Christina L
    Christina L skrev om Yosef J. Lahlou en del av Fastighetsbyrån Hässelby
    Yosef är en mycket kompetent mäklare, påläst och har bra kommunikation. Han har många värdefulla kontakter och gör sitt yttersta för att göra både säljare och köpare nöjda. Rekommenderas varmt! Läs mer
  • Birgitta M skrev om Yosef J. Lahlou en del av Fastighetsbyrån Hässelby
    Tyvärr är det inte jag som sålt eller köpt fastigehet, jag lånade ut min mailadress till min svägerska eftersom hennes dator gått sönder.

M.v.h. Ingegerd

Något betyg kan jag inte ge Läs mer
  • Jacob K
    Jacob K skrev om Yosef J. Lahlou en del av Fastighetsbyrån Hässelby
    Hej
    Jag är egentligen mycket restriktiv med att ge rekommendationer men i detta fall känner jag att det är befogat.
    I samband med försäljning av en lägenhet skannade jag av marknaden och kom i kontakt med Yosef som jag fant väldig intressant. I slutändan blev valet ändå att testa en annan mäklar som hade ett billigare erbjudande. Valde mäklar hade min lägenhet till försäljning i mer än 3 månader utan succés innan jag till slut bad Yosef sälja lägenheten. Han lyckades med sitt uppdrag på lite över en vecka. Det är tydligt att man för vad man betalar för. Läs mer
  • Sofie V skrev om Yosef J. Lahlou en del av Fastighetsbyrån Hässelby
    Yosef har varit ett stöd i hela min säljprocess och har hjälpt mig att få ett mycket bra pris trots en marknad med sänkta priser. Han är en mäklare jag redan har rekommenderat till andra. Läs mer
  • Aksel S skrev om Yosef J. Lahlou en del av Fastighetsbyrån Hässelby
    Yosef har genom hela processen varit mycket hjälpsam och lyhörd. Snabb, alert, proffsig, välinformerad och dessutom väldigt trevlig! Jag kan helhjärtat rekommendera Yosef! Läs mer
  • Alex O
    Alex O skrev om Yosef J. Lahlou en del av Fastighetsbyrån Hässelby
    Yosef är proffsigt i sitt arbete. En trevlig och harmonisk person. Läs mer
    Alex O gillar detta
  • Mario S skrev om Yosef J. Lahlou en del av Fastighetsbyrån Hässelby
    En mäklare som verkligen levererar, grymt nöjd! Läs mer
  • Filip B skrev om Yosef J. Lahlou en del av Fastighetsbyrån Hässelby
    trevlig, ärlig, smidig, tillgänglig, hjälpsam, grym mäklare helt enkelt Läs mer
  • Istvan T skrev om Yosef J. Lahlou en del av Fastighetsbyrån Hässelby
    Enkelt att kommunicera med Yosef-klara besked ,bra flyt. Rekommenderar varmt!!! Läs mer
  • Josefin R skrev om Yosef J. Lahlou en del av Fastighetsbyrån Hässelby
    Vi anlitade en annan mäklare innan Yosef som hade flera månader på sig men lyckades inte sälja vår lägenhet. Vi bytte till Yosef som på endast tre veckor tog nya bilder, ordnade ny annons samt fick den såld. Är så otroligt nöjd. Blev ständigt uppdaterad på vad som hände och det var alltid lätt att nå honom. Är så tacksam för all hjälp!! Kommer rekommendera Yosef till alla jag känner! 👍🏻 Läs mer
  • Alexandra W
    Alexandra W skrev om Yosef J. Lahlou en del av Fastighetsbyrån Hässelby
    Mycket trevlig, professionell och jordnära mäklare som alltid går att få tag på! Läs mer
  • Bo S skrev om Yosef J. Lahlou en del av Fastighetsbyrån Hässelby
    Mycket sympatisk och seriös. Lätt att diskutera med. Låter ibland kanske lite för vänlig, t.o.m.inställsam. Men Yosef hittade till slut en perfekt kund och sydde ihop en väldigt bra affär för båda parter. Läs mer
  • Karl-ove L skrev om Yosef J. Lahlou en del av Fastighetsbyrån Hässelby
    Jag är mycket nöjd med bemötande. Vi har en god och tät dialog, och det känns tryggt och bra att köpa lägenhet genom en proffsig och kunnig fastighetsmäklare. Läs mer
  • Milana J skrev om Yosef J. Lahlou en del av Fastighetsbyrån Hässelby
    Yosef är mycket professionell, och är dessutom fantastiskt trevlig.Professionell och extremt bemötande. Hjälpsam och tydlig. Snabb på svar och återkoppling Läs mer
  • Anton W skrev om Yosef J. Lahlou en del av Fastighetsbyrån Hässelby
    Josef var alltid tillgänglig, trevlig och hjälpsam under hela processen. Kan varmt rekommendera honom! Läs mer
  • Ivar A skrev om Yosef J. Lahlou en del av Fastighetsbyrån Hässelby
    Fick bemötande som kändes proffsig och förtroendeingivande. Var sakkunnig och påläst vilket skapade en trygg köp. Mäklaren levde upp till mer än vad jag hade förväntat mig. Läs mer
  • Gurappa C skrev om Yosef J. Lahlou en del av Fastighetsbyrån Hässelby
    It was nice talking to Yosef and has been helpful. Smiling always. Läs mer
  • alireza a
    alireza a skrev om Yosef J. Lahlou en del av Fastighetsbyrån Hässelby
    Han är trevlig och är proffs på det han gör det var lätt och smidig. Läs mer
  • Igors G skrev om Yosef J. Lahlou en del av Fastighetsbyrån Hässelby
    Yosef is very helpfull :) He was always availiable for me, over the phone and giving some startegies or plans how we can handle each and every step about selling a real estate in Sweden! He knows what he is doing and knows the AREA, in my case Spånga. Keep up the good job Yosef :) Läs mer
    2018-01-19 Yosef L svarar Igors G
    Hello Igors,

Thank you for the fine words, it keeps me motivated!!

You know were to find me if you need anything :)

Take care.
  • Roland T skrev om Yosef J. Lahlou en del av Fastighetsbyrån Hässelby
    Synnerligen trevlig och påläst kille.
    Snabb att kommunicera. Läs mer
  • Philip J
    Philip J skrev om Yosef J. Lahlou en del av Fastighetsbyrån Hässelby
    Yosef hjälpte oss att sälja mitt i säljkrisen. Trots flera visningar med 0 besökare lyckades han få tag i en köpare när det såg som mörkast ut. Yosef är amitiös, trevlig och det märks att han jobbar hårt. Rekomenderas varmt! Läs mer
    2017-12-12 Yosef L svarar Philip J
    Tacktacktack för ditt omdöme Philip!!

Tillslut gick allting i lås, kunde inte bli bättre nu när ni flyttar in i ert nya boende :)

Tack för förtroendet och det har varit ett nöje att hjälpa er!

Vi ses i början av januari :)

• Nathalie J skrev om Yosef J. Lahlou en del av Fastighetsbyrån Hässelby
    Jag blev väldigt väl bemött och fick svar på de frågor som jag ville ha svar på. Läs mer
    2017-12-12 Yosef L svarar Nathalie J
    Hej Nathalie,

Stort tack för ett fint omdöme :) Jättekul att du är nöjd med mig som mäklare, ännu roligare att du fick köpa en lägenhet med stor potential!!

Vi ses när det blir dags för tillträde, tveka inte att kontakta mig om du har frågor innan dess :)

• Isabella K skrev om Yosef J. Lahlou en del av Fastighetsbyrån Hässelby
    Vill man ha en lyhörd, professionell och supertrevlig mäklare som sätter ens vilja i fokus, så är Yosef mäklaren att gå till. Marknaden var väldigt tuff när vi skulle sälja, men Yosef gjorde allt han kunde och vi fick den såld till slut!

Snabb på att återkoppla också är han. Jätteskicklig mäklare. Läs mer
    2017-12-12 Yosef L svarar Isabella K
    Hej Isabella,

Stort tack för ditt fina omdöme, betyder mycket för mig.

Det var utmaning att sälja er lägenhet men efter många om och men så gick allt bra tillslut :) Tror att ni kommer trivas superbra i ert nya boende.

VI ses snart :)
  • Max T skrev om Yosef J. Lahlou en del av Fastighetsbyrån Hässelby
    Fick ett strålande bemötande av Yosef. En väldigt lyhörd och kunnig mäklare. 5 av 5! Läs mer
    2017-12-12 Yosef L svarar Max T
    Tja Max,

Stort tack för ert förtroende då ni jämförde med ett flertal mäklare. Vi hörs av när det är dags att deklarera :)
    Ha det fint!
  • Jenny M
    Jenny M skrev om Yosef J. Lahlou en del av Fastighetsbyrån Hässelby
    Yosef är otroligt professionell och kunnig inom området där vi både sålt och köpt bostad. Han sprider god energi och postivitet kring sig.
    Han har engagerat sig i våra behov redan från start och varit behjälplig och löst problem på bästa sätt.
    Ingen fråga har varit för liten eller för stor och han har i princip alltid varit tillgänglig. Även sena kvällar vilket var värdefullt för oss som jobbar oregelbundna tider.
    Ett positivt sätt och ett otroligt trevligt bemötande.
    Vi är otroligt nöjda med vår sålda lägenhets slutpris i den otroligt tuffa bostadsmarknad som råder just nu.
    Vi har haft stort förtroende för Yosef och han har levt upp till alla våra förväntningar. I framtiden när vi kanske flyttar igen så är det ett självklart val att kontakta Yosef igen. Läs mer
    2017-12-12 Yosef L svarar Jenny M
    Hej Jenny & Amir,

Det har varit en ära att få hjälpa er med att köpa er drömlägenhet och även sälja er lägenhet direkt efter. Allt har gått enligt plan, om inte bättre, så vi ses snart när det är dags för från/tillträde :)

Ha en God Jul och Gott nytt år!
  • Azita M skrev om Yosef J. Lahlou en del av Fastighetsbyrån Hässelby
    Pålitlig,ärlig, trygg, hjälpsam. kompetent Läs mer
    2017-11-15 Yosef L svarar Azita M
    Hej Azita,

Tack för dina fina ord och ett trevligt samarbete :)

Vi ses snart och ta hand om dig.
  • Gun N
    Gun N skrev om Yosef J. Lahlou en del av Fastighetsbyrån Hässelby
    Mitt första möte med Yosef var enbart positivt, jag har tidigare kontaktat två mäklarfirmor där jag inte fick samma förtroende som hos Yosef. Han var otroligt positiv i en tid där man pratade om svårigheter att sälja och att priserna sjunker... Jag kontaktade honom och fick alltid snabb återkoppling från honom. Då jag var missnöjd med den första fotografens bilder var han snabb att boka en ny tid för nya foton på de bilder jag hade synpunkter på. Det blev en snabb affär, endast två visningar och till mitt önskepris, jag kan inte vara annat än nöjd och rekommenderar varmt Fastighetsbyrån och Yosef. Läs mer
    2017-11-15 Yosef L svarar Gun N
    Hej Gun,

Jättetacksam för din Reco!! Superkul att få höra så fina ord och att du är nöjd med mig som mäklare :) Allt löser sig brukar jag säga, det gör det alltid.

Vi ses snart igen och så vet du att jag alltid är kontaktbar ifall det skulle dyka upp några frågor.

// Yosef
  • Michael G skrev om Yosef J. Lahlou en del av Fastighetsbyrån Hässelby
    Yosef hade ett försäljningsuppdrag på en lägenhet jag var intresserad av. Han hade svar på mina frågor och hade bra kontakt med säljaren som givit honom uppdraget. Det slutade med en snabb affär och en väldigt nöjd köpare.

Letar du efter en mäklare till ditt kommande säljuppdrag, då tycker jag du tar kontakt med honom. Läs mer
    2017-11-15 Yosef L svarar Michael G
    Tja Micke,

Grymt kul att du är nöjd med mitt jobb som mäklare, ännu roligare att du är supernöjd med lägenheten.

Vi ses snart på tillträdet!

Ha det fint!! :)
  • Celal Y skrev om Yosef J. Lahlou en del av Fastighetsbyrån Hässelby
    Väldigt nöjd!
    Professionell, engagerad, snabb återkoppling, ärlig och extremt kunnig. Hade helt klart hört av mig till honom om det blir en till affär.
    Kan starkt rekommendera yosef till bostadsaffärer! Läs mer
    2017-11-15 Yosef L svarar Celal Y
    Tja vännen,

Tack för din reco och din fina ord!! Med ett gott samarbete lyckades vi sy ihop en smidig affär.

Ses snart!
  • Joakim B skrev om Yosef J. Lahlou en del av Fastighetsbyrån Hässelby
    Trevlig mäklare som var kontaktbar hela tiden, gjorde affären smidig och allt sköttes tryggt och fint. Läs mer
    2017-11-15 Yosef L svarar Joakim B
    Tja Joakim,

Jättetack för din Reco, ditt omdöme betyder mycket för mig!

Grattis till en superfräsch lägenhet och så ses vi snart igen, annars ser jag dig snart som A-lagstränare någonstans ;)

• Hemen A skrev om Yosef J. Lahlou en del av Fastighetsbyrån Hässelby
    Från dag ett har min kontakt med Yosef på Fastighetsbyrån varit mycket bra. Mäklaren svarade alltid direkt på sms/mail med en glad humör, även på kvällar/natten vilket känns skönt som säljare. Han var även försiktig med värdering av vårt radhus, han värderade lägre än de andra mäklarna men när det väl kom till action så leverade han, efter ett flera extravisningar ett högre slutpris än vad de andra mäklarna lovade. Riktig krigare och jag tror han kommer komma långt i mäklarkarriären, jag ska rekommendera honom till alla i min familj som vill sälja!! Tack vi hörs

/Hemenoch Berivan Läs mer
    2017-11-15 Yosef L svarar Hemen A
    Hej världens bästa,

Det betyder verkligen mycket att få höra det ni tycker. Uppskattar vårt samarbete och med lite is i magen så löste allt sig.

Stort tack för förtroendet!! Ring gärna när du är i närheten så ser vi till att ta en kaffe :)

Lycka till i nya huset!
  • Daniel F
    Daniel F skrev om Yosef J. Lahlou en del av Fastighetsbyrån Hässelby
    Yosef ser till att saker händer. Han är en effektiv och kreativ mäklare som alltid har en lösning. Vi var mycket nöjda med Yosef som under en tuff säljperiod med mycket ute på marknaden ändå lyckades sälja lägenheten. Läs mer
    2017-11-15 Yosef L svarar Daniel F
    Tjaba Forsberg,

Svinkul att du är nöjd med mig som mäklare. Det tog ett tag, men efter mycket om och men så fick vi till ett kontrakt trots en orolig marknad. Hoppas ni stentrivs i ert nya boende och ifall ni skulle få för er att köpa något nytt så vet du vem du ska ringa!!

Ha det gött
  • Johan
    Johan skrev om Yosef J. Lahlou en del av Fastighetsbyrån Hässelby
    Trevlig och bra intryck. Tyvärr dels lite väl höga spekulationer om slutpris, dels debiterades vi oväntat 10 tkr extra för en annons. Verkar varit en missuppfattning, men så stora belopp ska offereras i skrift så det inte uppstår missförstånd. Läs mer
    2017-11-15 Yosef L svarar Johan
    Hej Johan,

Det känns skönt att höra att jag gjorde ett trevlig och bra intryck! Angående slutpriset så har det inte sålts något radhus dyrare i föreningen, vad jag vet, men tråkigt att du tycker så. Självklart siktar jag alltid efter att slå rekord i föreningen!

Tråkigt om det har uppstått ett missförstånd kring Banner annonseringen på Hemnet, som vi muntligen kom överens om, men jag tar till mig av det du skriver och skall dokumentera det skriftligt i framtiden.

Ha en toppen dag och hoppas ni trivs fint fint i ert nya hus!
  • Johanna A skrev om Yosef J. Lahlou en del av Fastighetsbyrån Hässelby
    Yosef är snabb, trevlig och ger ett bra och förtroendefullt intryck. Realistisk och förskönar inget vilket är en viktig egenskap för en pålitlig mäklare.
    Mycket snabb försäljning och allt sköttes enligt våra önskemål som säljare. Läs mer
    2017-11-15 Yosef L svarar Johanna A
    Hej Johanna och Kim,

Tack för er Reco och roligt att ni är nöjda med mitt jobb. Det blev en snabb och smidig affär utan massa krångel, vilket uppskattades hos alla parter.

Vi ses på tillträdesdagen! :)
  • Marit B skrev om Yosef J. Lahlou en del av Fastighetsbyrån Hässelby
    Bra och välkomnande vid visning.
    Hanterade budgivning och dialog bra. Läs mer
    2017-11-15 Yosef L svarar Marit B
    Tjena Marit,

Tack för ditt omdöme och grattis till en toppen lägenhet!! Er dotter kommer trivas mer än bra.

Ha det fint och så hörs vi när det är dags för ännu en försäljning ;)

• Malin F skrev om Yosef J. Lahlou en del av Fastighetsbyrån Hässelby
    Jag är fantastiskt nöjd med min försäljning som Yosef höll i! Han var tillgänglig genom hela processen, alltid snabb på att svara och ger ett väldigt ärligt och pålitligt intryck från första stund. Var även still stor hjälp med goda råd vad gäller mitt nya köp, och sålde min lägenhet till rekordpris när marknaden i övrigt stod still. Kommer utan tvekan rekommendera honom till alla, och använda honom igen när det blir dags för det i framtiden! Läs mer
    2017-11-15 Yosef L svarar Malin F
    Hej Malin,

Tack för att du tog din tid att skriva ett omdöme. Ännu ett tack för de fina orden, betyder mycket att få höra hur nöjd du är som kund. Precis det jag strävar efter!
    Vi ses snart inför tillträdet och så gör vi upp en ny plan när det är dags att sälja din lya lägenhet :)

Ha det!
  • Siv J
    Siv J skrev om Yosef J. Lahlou en del av Fastighetsbyrån Hässelby
    Yosef Lahlou är trevlig och hjälpsam. Svarade kunnigt på mina frågor. Det känns tryggt att det är han som sköter om köpet. Läs mer
    2017-12-13 Yosef L svarar Siv J
    Hej Siv,

Det har varit ett nöje att hjälpa er att hitta ert drömboende. Nu när allting är klart hoppas jag att ni trivs bra och tveka inte att ta kontakt med mig om det dyker upp några frågor :)

Ha det fint!
  • Ermias T skrev om Yosef J. Lahlou en del av Fastighetsbyrån Hässelby
    Först och främst vill jag tacka Fastighetsbyrån och Yosef J. Lahlou för ett fantastiskt bemötande.

Jag har både köpt och sålt lägenheter med Yosef och har aldrig träffat på en sån ödmjuk, trevlig och lugn mäklare. Som köpare upplevde jag Yosef som en kompetent mäklare som inte var för pushig men samtidigt släppte han aldrig taget om mig. Han lyssnade på både våra samt säljarnas behov och tog ställning till det så att båda parter blev nöjda.

När det var dags att köpa något nytt så kunde vi bolla med honom när det gällde nya objekt, han tipsade oss om hur vi kunde förhandla med andra mäklare m.m. När det var dags att sälja var det inget snack om vem det var som skulle få sälja denna lägenhet, trots att vi träffat ett flertal mäklare innan för att se vad vi kan få för vår lägenhet. Yosef var den enda mäklaren som gav oss ett rimligt värde, han hade ett mål men lovade samtidigt inte för mycket. Det hela slutade med att han sålde lägenheten inom en vecka till rekordpris i en av Stockholms största förening.

Stort tack - du är en klippa!!

Jag rekommenderar honom till alla som har köp/säljtankar. Läs mer
    2017-12-13 Yosef L svarar Ermias T
    Tjena Ermias,

Detta är precis det jag strävar efter som mäklare. Superkul att du fick den känslan av mig och stort grattis till en smidig affär.

Vi hörs när det är dags för deklarationen :)

Ha det fint
  • Jessica L skrev om Yosef J. Lahlou en del av Fastighetsbyrån Hässelby
    Min erfarenhet av Yosef är mycket positiv! Professionellt bemötande rakt igenom. Även i en situation då mina köpare ställde lite extra krav så hanterade han den situationen mycket bra! Jag kände mig trygg rakt igenom hela affären med honom som mäklare. Läs mer
    2017-12-13 Yosef L svarar Jessica L
    Hej Jessica,

Stort tack för ditt fina omdöme :) Det var en utmaning samt ett nöje att hjälpa dig sälja din lägenhet.

Hoppas du trivs bra i Täby och om du behöver hjälp med att leta nytt så vet du vart du når mig!

Simma lugnt :)

Jimmy Solkarin