Yosef J. Lahlou

Läs vad 209 Läs vad Yosef J. Lahlou

• THERÉSA V
    THERÉSA V skrev om Yosef J. Lahlou en del av Fastighetsbyrån Hässelby

2020-01-20

Yosef var ett solklart val redan från början! Han är en driven person med ett ständigt leende på läpparna. Nåt som betytt oerhört mycket är också hans ärlighet. Han vill det bästa för säljaren samt köparen. Skulle rekommendera honom alla gånger ⚡️ Läs mer
  • MICHELE Z skrev om Yosef J. Lahlou en del av Fastighetsbyrån Hässelby

2020-01-20

I bought my first apartment here in Sweden with Yosef, he guided me through the whole process, answered at any moment of the day with precise information, helped me to fix the meeting with the bank, I not only would recommend him, but i also would contact him again if i want to sell. He works hard to facilitate the process between the seller and the buyer, without being too pushy. Through the whole process I felt in good hands. Läs mer
  • Salma J köpte sin lägenhet med hjälp av Yosef J. Lahlou en del av Fastighetsbyrån Hässelby

Hässelby Gård
    Jag har köpt en lägenhet,
    Jag blev verkligen imponerad och förvånad över hur Josef har hanterat köpet, han var en bra lyssnare, erbjöd all nödvändig hjälp och även mer och var aldrig sen på att svara.
    han fick mig att känna mig bekväm och jag tvekade aldrig att lita på honom. Läs mer
  • Andrea W köpte sin lägenhet med hjälp av Yosef J. Lahlou en del av Fastighetsbyrån Hässelby

Vällingby Centrum
    Vi köpte en lägenhet i Vällingby och Yosef kontaktade oss efter att vi har deltagit i budgivning.
    Yosef har varit extremt professionellt, han har varit snabbt och tydligt Läs mer
  • Manuela S
    Manuela S köpte sin lägenhet med hjälp av Yosef J. Lahlou en del av Fastighetsbyrån Hässelby

Vällingby Centrum
    Vi deltog i en auktion och visade intresse för ett par andra lägenheter. Yosef kontaktade oss för att erbjuda oss möjligheten till en snabb affär som mötte våra behov och på mindre än en vecka köpte vi en lägenhet. Yosef är en mycket seriös person, vänlig, tydlig och alltid tillgänglig. Jag skulle rekommendera homon och kommer säkert att kontakta homon igen i framtiden. Läs mer
  • Haidar I sålde sin lägenhet med hjälp av Yosef J. Lahlou en del av Fastighetsbyrån Hässelby

2019-11-22

Hässelby - Lövsta Allé
    Jag har sålt min lägenhet i Hässelby och mäklaren var jättetrevligt person. Förväntningar var som jag tänkt och mäklaren var hjälpsam med mig . Läs mer
  • Johan G
    Johan G sålde sin lägenhet med hjälp av Yosef J. Lahlou en del av Fastighetsbyrån Hässelby

2019-11-21

Spånga - Bromsten
    Vi har salt en BR seniorlgh i Bromsten. Fastighetsbyran rekommenderades av Swedbank men vi har aven tidigare anvant Hasselbykontoret med gott utfall.
    Yosef har hela tiden gjort ett professionellt intryck och varit mycket transparent om utsikterna, prisprognos osv och aven om forsaljningspriset inte 100% motsvarade forhoppningarna sa tror vi att det blev sa bra som mojligt med de olika ramar vi hade, framforallt tid.
    Vi remommenderar garna Yosef. Läs mer
  • Rebecca L sålde sin lägenhet med hjälp av Yosef J. Lahlou en del av Fastighetsbyrån Hässelby

2019-11-18

Vällingby Centrum
    Jag sålde en etta i Vällingby. Yosef var trevlig, professionell, öppen och ärlig. Försäljningen gick väldigt snabbt och smidigt. Det enda som kunde förbättras lite var eventuellt sättet som önskat pris på bostaden förmedlades till köparen. Men över lag är jag väldigt nöjd. Rekommenderas starkt! Läs mer
  • Marjaana K sålde sin lägenhet med hjälp av Yosef J. Lahlou en del av Fastighetsbyrån Hässelby

2019-11-17

Vällingby - Johannelund
    Första kontakten vi fick med Yosef var för 2,5 år sedan när vi köpte vår lägenhet. Då fick vi ett så gott intryck av honom att nu när vi ville sälja vår lägenhet, var det självklart att vi skulle välja Yosef för uppdraget.
    Bägge gångerna har han varit tydlig och snabb att kommunicera till en sådan grad att det känns som om vi är hans enda kunder.
    Förstroendet som är mäklarens A och O har han aldrig svikit. Läs mer
  • Jenny A köpte sitt hus med hjälp av Yosef J. Lahlou en del av Fastighetsbyrån Hässelby

2019-11-17

Hässelby Norra Villastad
    Köpt radhus. Trevligt bemötande med både omtanke och värme. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Hässelby

Jimmy Solkarin