Yosef J. Lahlou

Yosef J. Lahlou

Yosef J. Lahlou är mäklare på Fastighetsbyrån Hässelby

Yosef J. Lahlou har varit registrerad mäklare sedan 2016-07. Yosef J. Lahlou har varit aktiv på Reco.se sedan 2016-10 och har fått 247 omdömen med ett betyg på 4.8. Yosef J. Lahlou har haft 68 försäljningar sen 2019-11 och har tillfrågat 92% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2019-11 - 2020-10

Läs vad 247 Läs vad Yosef J. Lahlou

• 2020-10-25
    Köpt Hundlokegränd 30 Han var trevligt Eftersom det är mitt första köp av bostad så var det många frågor som jag fick svar på snabbt Det känns bra
    Aram K
    • 53.0 m²
    • Hässelby - Lövsta Allé
    köpte sin lägenhet med hjälp av Yosef J. Lahlou en del av Fastighetsbyrån Hässelby
  • 2020-10-02
    It has been a true pleasure having Yosef as the real estate agent in the entire process. His casual way of making everyone comfortable and safe is very unique and we can/will strongly recommend.
    Atena B
    • 3:a
    • 75.0 m²
    • Vällingby - Råcksta
  • 2020-10-02
    Toppen bra service! Allting var bra tack!
    Robert B
    • 60.0 m²
    • Vällingby Centrum
    sålde sin lägenhet med hjälp av Yosef J. Lahlou en del av Fastighetsbyrån Hässelby
  • 2020-09-05
    Yosef var engagerad, tillgänglig och kunnig när vi sålde vår bostadsrätt. En mäklare att lita på, professionell och rak i sin kommunikation vilket vi uppskattade varmt när vi sålde vår bostadsrätt. Vi var väldigt nöjda med hans arbete och rekommenderar honom varmt!
    Karin T
    • 133.0 m²
    • Hässelby Södra Villastad
    sålde sitt hus med hjälp av Yosef J. Lahlou en del av Fastighetsbyrån Hässelby
  • 2020-08-23
    Vi har sålt en tvåa på 56 kvm på Kirunagatan 15 i vällingby. Första intrycket av Yosef var att han var väldigt professionell och engagerad med ett utmärkt säljtänk och härlig energi. Vårt första intryck stämde exakt överens med hur Yosef arbetade. Vi är jättenöjda över att vi valde Yosef som märklare och kommer varmt rekommendera honom vidare till vänner och bekanta som ska sälja. Yosef gjorde så att vår lägenhet sålde för all time high i vår förening för tvåorna på 56 kvm!
    Dana A
    • 56.0 m²
  • 2020-08-22
    Jag köpte ett parhus. Yosef gav ett mycket bra intryck. Han var snabb med återkoppling på frågor och såg även till köparens behov.
    Anna U
    • 107.0 m²
    • Spånga - Bromsten
    köpte sitt hus med hjälp av Yosef J. Lahlou en del av Fastighetsbyrån Hässelby
  • 2020-07-30
    Sålt en bostad under coronakrisen. Yosef läser av kunder (köpare) och bemöter de på det sättet som passar deras personlighet. Som mäklare har Yosef alltid varit tillgänglig och anpassat försäljningen efter oss säljare önskemål. Yosef är en bra säljare, duktig att argumentera när det är lämpligt och backar när det är aktuellt. Snabb kontakt och flexibel när det väl gäller.
    Johanna K
    • 110.0 m²
    • Hässelby Södra Villastad
    sålde sitt hus med hjälp av Yosef J. Lahlou en del av Fastighetsbyrån Hässelby
  • 2020-07-22
    He is amazing and professional. He was able to answer all our questions and respond fast . Super polite! Comfortable to communicate in English . Easy to trust him and make the right chose . Thank you for helping us ! Now we have our dream apartment!
    Dimitrios M
    • 3:a
    • 68.0 m²
    • Vällingby - Johannelund
  • 2020-07-20
    Väldigt kunnig och hjälpsam. Mycket tålamod hade han också med oss som inte viste hur det är att köpa något.
    Maria P
    • 4:a
    • 78.0 m²
    • Hässelby Norra Villastad
  • 2020-07-10
    Köpte bostadsrätt i Hässelby Strand. Jättebra bemötande från mäklaren. Mycket trevlig och sympatisk. Lätt tillgänglig för samtal över telefon även på konstiga tider. Hade bra svar på mina frågor kring proceduren (hur det går till). Finns lite förbättringspotential i uppföljningen efter att köpeavtalet är påskrivet. Detta var mitt första bostadsköp och jag hade därför mycket lite koll på hur det skulle gå till med banken. Här fick jag kämpa mycket och en hel del tid hann rinna iväg utan att någonting hände (därför att jag inte var medveten om hur lång tid det borde ta). Där hade ett uppföljande "hur går det med banken och bolånet" samtal varit värdefullt. Jag kunna ha hamnat i en situation då jag inte hade något lån klar i tid och därför förlorade både bostad och handpenningen. Samlat sett har jag dock vald att ge ett 4/5 betyg. Skulle absolut kunna tänka mig att anlita honom som säljare ifall det blev relevant.
    Daniel B
    • 59.5 m²
    • Hässelby Strand

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte