Yosef J. Lahlou
Aktiv på Reco.se sedan 2016
2018-12 - 2019-05

Läs vad 176 Läs vad Yosef J. Lahlou

• Anita S sålde sin lägenhet med hjälp av Yosef J. Lahlou en del av Fastighetsbyrån Hässelby

2019-06-15

Hässelby Strand
    Sålt en två rums lägenhet.
    Bra bemötande och professionell bedömning av pris och efterfrågan. Roligt med en mäklare som kan sitt område. Toppen 🙏 Läs mer
  • Pia Nilsson H köpte sin lägenhet med hjälp av Yosef J. Lahlou en del av Fastighetsbyrån Hässelby

2019-06-07

Hässelby Strand
    Köpt en lägenhet. Fick ett superbra bemötande och allt gick smidigt. Rekommenderar starkt Läs mer
  • Fritz erick L köpte sin lägenhet med hjälp av Yosef J. Lahlou en del av Fastighetsbyrån Hässelby

2019-05-16

Vällingby Centrum
    Jag köpte ett lägenhet och han som mäklare var mycket bra, hjälpte snabbt. Läs mer
  • Colin G köpte sin lägenhet med hjälp av Yosef J. Lahlou en del av Fastighetsbyrån Hässelby

2019-05-14

Vällingby Centrum
    I bought an apartment in vällingby from Yosef. From the first meeting he was professional, friendly and efficient. He could answer any and all questions and was easy to get hold of. Läs mer
  • Leyla K köpte sin lägenhet med hjälp av Yosef J. Lahlou en del av Fastighetsbyrån Hässelby

2019-05-12

Hässelby Strand
    Jag har köpt en lägenhet som har 3 rum. Jag blev bemött på en jätte trevlig samt på ett respektfullt sätt. Läs mer
  • Ulla Bjernstad N sålde sin lägenhet med hjälp av Yosef J. Lahlou en del av Fastighetsbyrån Hässelby

2019-05-06

Hässelby Strand
    En snabb försäljning mycket tack vare att den var förberedd. Ung och optimistisk mäklare. Läs mer
  •  ivania N sålde sin lägenhet med hjälp av Yosef J. Lahlou en del av Fastighetsbyrån Hässelby

2019-04-10

Vällingby
    We sold our appartment in Råcksta Gårds.

He has a direct and soft approch, very professional and to
    do bussines with him.

We would have like to have sold the appartmemt for a few
    more hundre thousand then we did, but we know that he did
    his best.
    Very happy with Yosef J. Lahlou services, I would recommend him to friends. Läs mer
  • Chia S köpte sin lägenhet med hjälp av Yosef J. Lahlou en del av Fastighetsbyrån Hässelby

2019-04-08

Spånga - Bromsten
    Vi fick väldigt bra bemötande och hela köpprocessen kändes väldigt bekvämt tack vare Yosef!
    Jag kommer utan tvekan ta kontakt med honom igen när jag ska sälja/köpa:) Läs mer
  • Carl H sålde sin lägenhet med hjälp av Yosef J. Lahlou en del av Fastighetsbyrån Hässelby

2019-04-06

Vällingby
    Jag kan verkligen rekommendera Yosef. En mycket trevlig och hårt arbetande person. Läs mer
  • John S sålde sin lägenhet med hjälp av Yosef J. Lahlou en del av Fastighetsbyrån Hässelby

2019-04-04

Vällingby
    Sålt en lägenhet 2 rok. Alltigenom bra bemötande och service. Bra tillgänglighet. Fick ett pris vi var nöjda med och mäklaren hittade köparen i sitt kontaktnät från tidigare affärer.
    Skulle absolut rekommendera Yosef! Läs mer
    2019-04-04 Yosef L svarar John S
    Hej John och Isabelle,

Tack för förtroendet och lycka till med ditt nya jobb!!

Vi hörs och ses närmare tillträdet.

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Hässelby

Jimmy Solkarin