Yosef J. Lahlou
Registrerad mäklare sedan 2016
Aktiv på Reco.se sedan 2016
2018-08 - 2019-07

Läs vad 187 Läs vad Yosef J. Lahlou

• Lena H sålde sin lägenhet med hjälp av Yosef J. Lahlou en del av Fastighetsbyrån Hässelby

2019-08-24

Yosef är en trevlig, duktig säljare som gör det lilla extra. Läs mer
  • Ulla R köpte sin lägenhet med hjälp av Yosef J. Lahlou en del av Fastighetsbyrån Hässelby

2019-08-24

Hässelby Strand
    Vi köpte en bostadsrätt och var mycket nöjda med Yoefs agerande under hela processen.
    Ett litet minus var att vi inte fått skriftlig bekräftelse på Överlåtelse mötet. Vi åkte till fel plats och väntade. Sen fick vi köra till Åkermyntan. Läs mer
  • Joakim T sålde sin lägenhet med hjälp av Yosef J. Lahlou en del av Fastighetsbyrån Hässelby

2019-08-21

Vällingby - Råcksta
    Jag är nöjd med min kontakt med Yosef. Han lyckades sälja min lgh till ett ok pris innan visning i en osäker marknad. Vi fick inte priset vi siktade på men jag ser det mer som marknadens fel. Han hade kontakt med flera spekulanter innan visningen vilket tillslut ledde till avslut.
    Jag skulle anlita Yosef igen om jag skulle sälja i området och jag har rekommenderat hans namn till vänner och familj i området. Läs mer
  • Carina L sålde sin lägenhet med hjälp av Yosef J. Lahlou en del av Fastighetsbyrån Hässelby

2019-08-16

Vällingby Centrum
    Sålde min etta i Vällingby genom Yosef som gjorde det snabbt och proffsigt, från första mötet till slutet helt enkelt bäst! Läs mer
  • Inga-lill A köpte sin lägenhet med hjälp av Yosef J. Lahlou en del av Fastighetsbyrån Hässelby

2019-08-14

Spånga Centrum
    Yosef levde verkligen upp till mina förväntningar. Han är kunnig ,
    påläst, närvarande och mycket sympatisk.
    Han är en utmärkt representant för Fastighetsbyrån. Läs mer
  • Camilla T sålde sin lägenhet med hjälp av Yosef J. Lahlou en del av Fastighetsbyrån Hässelby

2019-07-27

Spånga - Bromsten
    Yosef har varit snäll och hjälpsam :) Läs mer
  • Chun Y köpte sin lägenhet med hjälp av Yosef J. Lahlou en del av Fastighetsbyrån Hässelby

2019-07-24

Hässelby Strand
    Very professional. Hade a good experience of buying apartment. Läs mer
  • Frida N
    Frida N köpte sin lägenhet med hjälp av Yosef J. Lahlou en del av Fastighetsbyrån Hässelby

2019-07-23

Hässelby Strand
    Jag har upplevt Josef som en mycket rar och varm person, trevlig och tillmötesgående. Han har informerat mig väl och jag har fått bra svar på alla frågor jag hade angående köp av min lägenhet.
    Han tar sitt jobb på stort allvar och jag har känt mig trygg med honom som mäklare. Läs mer
  • Iza M köpte sin lägenhet med hjälp av Yosef J. Lahlou en del av Fastighetsbyrån Hässelby

2019-07-07

Vällingby Centrum
    Köpare av Vittangigatan 9.
    Yousef var väldigt artig och trevlig! Lätt att få kontakt med och gjorde hela köpet smidigt och lätt genom att ge bra information om vad som skulle ske och när nästa sak skulle ske. Om jag ska sälja denna bostad någon gång så skulle jag gärna ha honom som mäklare att sälja den! Läs mer
  • Veronica B sålde sin lägenhet med hjälp av Yosef J. Lahlou en del av Fastighetsbyrån Hässelby

2019-06-23

Vällingby - Råcksta
    Sålde mindre lgh i Råcksta.
    Fick bra bemötande av mäklare från första kontakten.
    Haft ett bra sammarbete, alltid kontaktbar och väldigt serviceinriktad.
    God förståelse i båda parters intresse till affären. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Hässelby

Jimmy Solkarin