Yosef J. Lahlou
Aktiv på Reco.se sedan 2016
2018-08 - 2019-01

Läs vad 156 kunder tycker om Yosef J. Lahlou

• Mehdi T
    Mehdi T sålde sin lägenhet med hjälp av Yosef J. Lahlou en del av Fastighetsbyrån Hässelby

4:a
    88m²
    Vällingby - Råcksta
    Hej
    Jag sålde ennlägenhet i Håsĵögränd.
    Hans bemötandevär den som man förväntar.
    Han upp fylde alla mina önskningar.
    Suvãrent. Läs mer
    2019-02-14 Yosef L svarar Mehdi T
    Hej hej Mehdi,

Tackar ödmjukt för din reco. Alltid kul med nöjda kunder.

Lycka till med det nya projektet ;)

/Y
  • Elsie H sålde sin lägenhet med hjälp av Yosef J. Lahlou en del av Fastighetsbyrån Hässelby

80.5m²
    Hässelby Strand
    Sålt lägenhet i Hässelby Strand. Är nöjd på alla sätt
    Proffsigt bemötande. Snabb affär. Tryggt. Läs mer
    2019-02-14 Yosef L svarar Elsie H
    Hej,

Stort tack för att du tog din tid och skriva en reco och för förtroendet :-)

Kul att du är nöjd med mitt jobb, tackar även för ett gott samarbete.

Vi hörs!
    Yosef
  • Kieran D sålde sin lägenhet med hjälp av Yosef J. Lahlou en del av Fastighetsbyrån Hässelby

69.5m²
    Spånga - Solhem
    Yosef har haft ett gott humör och varit till stor hjälp med vår försäljning av vår lägenhet. Läs mer
    2019-02-14 Yosef L svarar Kieran D
    Halloj,

Grymt kul att ni är nöjda med mig som mäklare! Varit ett nöje att bolla idéer tillsammans med er.

Lycka till nu så kanske vi ses snart igen :-)

/Y
  • James B köpte sin lägenhet med hjälp av Yosef J. Lahlou en del av Fastighetsbyrån Hässelby

2019-02-06

69.5m²
    Spånga - Solhem
    I had not bought an apartment before, and knew nothing about how it worked in sweden. Josef was incredibly helpful and answered all the questions we had. He explained everything in English about the contract, and we felt like we were being handled by a true professional the whole time. The process was smooth and we always knew what to expect. Will be back in contact when we want to sell! Läs mer
    2019-02-06 Yosef L svarar James B
    Hi James,

Thanks a LOT for the kind words. It’s was a pleasure helping you guys!

When times come, you know were to find me ;-)

Cheers!

• Thomas Y
    Thomas Y sålde sin bostad med hjälp av Yosef J. Lahlou en del av Fastighetsbyrån Hässelby

2019-01-31

har nyligen sålt min lägenhet. Fick hjälp av Yosef och vi kom väldigt bra överens. Allt gick som önskat. Tycker definitivt Yosef levde upp till mina förväntningar. kort och gott är väldigt nöjd ifall jag skulle köpa/sälja något i framtiden skulle jag ta kontakt med Yosef igen. Läs mer
    2019-02-14 Yosef L svarar Thomas Y
    Tjena Thomas,

Tack för det fina omdömet samt ett bra samarbete. Tveka inte att höra av er om ni behöver hjälp med något i framtiden, varit ett nöje.

Vi ses på tillträdesdagen!
    /Y
  • Kristina F köpte sin bostad med hjälp av Yosef J. Lahlou en del av Fastighetsbyrån Hässelby

2019-01-25

Dåligt påläst om objektet. Väldigt nonchalant och ointresserad av oss som köpare. Vi kommer aldrig mer att köpa eller sälja något av honom. Läs mer
    2019-01-30 Yosef L svarar Kristina F
    Hej Kristina,

Jag blir helt förfärad att höra att ni upplevde köpet av er lägenhet på detta sätt, och undrar uppriktigt vad som har gått snett.

Anledningen till min undran är att jag inte på något sätt fick känslan av att ni var missnöjda, varken under eller efter affären.

Givetvis vill jag inget hellre än att ha nöjda kunder, och det är något jag strävar efter varje dag. Så är det någonting jag kan göra för att på något sätt göra er mindre missnöjda så tveka inte att höra av er.

Hoppas i alla fall att ni kommer att trivas i er nya bostad.
  • Christoffer H sålde sin bostad med hjälp av Yosef J. Lahlou en del av Fastighetsbyrån Hässelby

2019-01-23

Tog kontakt i samband med försäljning av min bostadsrätt i Råcksta. Fick ett bra bemötande av mäklaren och trots ett enligt mig högt mäklararvode fick han min bostad såld till ett OK pris. Läs mer
  • Henrik A skrev om Yosef J. Lahlou en del av Fastighetsbyrån Hässelby

2018-11-27

Seriös, trevlig och alltid tillgänglig. Bra koll på läget för alla inblandade. Rekommenderas varmt! Läs mer
  • Michael J skrev om Yosef J. Lahlou en del av Fastighetsbyrån Hässelby

2018-11-26

Kan varmt rekommendera Yosef. Han är mycket social och kompetent och man får den där lilla extra personliga servicen. Läs mer
  • Ghulam A skrev om Yosef J. Lahlou en del av Fastighetsbyrån Hässelby

2018-11-26

Han är mycket trevligt och bra makläre. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Hässelby

Jimmy Solkarin