Freddy Yström

Freddy Yström

Freddy Yström är mäklare på Fastighetsbyrån Hjo

Freddy Yström har varit registrerad mäklare sedan 2020-07. Freddy Yström har varit aktiv på Reco.se sedan 2022-08 och har fått 80 omdömen med ett betyg på 4.9. Freddy Yström har haft 54 försäljningar sen 2023-05 och har tillfrågat 96% av sina kunder efter omdömen.

2023-05 - 2024-04

80 omdömen om Freddy Yström

Ludwig O
Katrineberg

Mycket bra bemötande! Väldigt hjälpsam med allt och förklarade processen väldigt tydligt. Bra på att återkoppla! Överlag väldigt nöjda .

Vivianne G
Katrineberg

Mycket bra återkopplar och ar mycket duktig Exilent

Agnetha A
Lundby

Bemötande va mycket bra, snabba svar om det va något man undrade över. Jag skulle rekommendera Freddy som mäklare.

Anna B
Lundby

Väldigt hjälpsam, trevlig och kunnig. Vi har fått jättefint bemötande genom hela processen. Rekommenderas varmt!

Maritha A
Lundby

Mycket duktig, kan sitt arbete.

Kent L
Lundby

Mycket artig å lättsam att ha att göra med. Svarar snabbt på frågor både vid visning,under budgivning och efteråt. Vi hade lite strul från vår bank som han även hjälpte till med. Freddy har gjort vårt husköp lätt skulle man kunna säga. Tusen tack till Freddy för all hjälp.

Marie-louise L
På Landet

Freddy var engagerad, hjälpsam, trevlig. Visste vad han gjorde.

Angeli H
Sålde sin lägenhet med hjälp av Freddy Yström en del av Fastighetsbyrån Hjo
Centrum

Freddy levde verkligen upp till de förväntningar jag hade på ett tryggt och informationsrikt sätt.

Gert D
Sålde sin lägenhet med hjälp av Freddy Yström en del av Fastighetsbyrån Hjo
Centrum

Väldigt tillmötesgående försäljare.

Oskar A
Väster

En oerhört kompetent mäklare som inger trygghet och säkerhet genom hela processen. Med en fantastisk kompetens och en förtroendeingivande rättframhet är Freddy Yström det självklara valet för alla parter i en fastighetsaffär!