Fastighetsbyrån Hjo

Stora Torget 7, 544 22 Hjo — Visa karta

Vi på Fastighetsbyrån välkomnar dig till idyllen Hjo! Här hittar du gamla bevarade trähus, en båthamn, en vacker stadspark vi Vätterns strand och massor av natur och-växtliv.

Om Hjo är en stad för dig ska du kontakta oss på Fastighetsbyrån. Vi kan hela försäljningsområdet och har koll på allt från bostadsrätter till villor eller lantbruk. För oss är varje affär unik och vi har stort engagemang för våra kunder. Vi hjälper dig genom hela affären och ser till att du hittar rätt. Kontakta oss så bokar vi ett möte!

Läs vad 293 kunder tycker om Fastighetsbyrån Hjo

• 2019-12-13

Werner A skrev om Anders Ahlm en del av Fastighetsbyrån Skövde
    Herr Ahlm hat uns sehr gut betreut und sind sehr zufrieden mit seiner Arbeit gewesen. Läs mer
  • 2019-12-12

Malin M skrev om Fredrik Johansson en del av Fastighetsbyrån Tibro
    Jag sålde en villa och jag fick genast ett bra intryck av Fredrik. Han var professionell och jag kände genast att mitt hus var i goda händer. Han levde upp till alla mina förväntningar och jag kan varmt rekommendera honom. Läs mer
  • 2019-12-12

Mårten B skrev om Fredrik Johansson en del av Fastighetsbyrån Tibro
    Gårdsförsäljning. Mycket trevligt bemötande och proffsigt utfört uppdrag från start till slut. Fått gården såld till ett pris jag är nöjd med. Läs mer
  • 2019-12-10

Annette B skrev om Malin Wallén en del av Fastighetsbyrån Tibro
    Sålde en villa. Mycket nöjd med Malin Wallen som mäklare. Trevlig, närvarande och omtänksam. Vi blev varmt bemött av henne. Förväntningarna vi hade levde hon upp till. Kommer varmt rekomendera henne för andra.

Mvh Annette Läs mer
  • 2019-12-08

Tommy S skrev om Anders Ahlm en del av Fastighetsbyrån Skövde
    Har köpt ett fritidshus där Anders var ansvarig mäklare. Fick ett mycket trevligt och proffesionellt bemötande under hela försäljningsprocessen. Mycket hjälpsam och snabb i sitt agerande när frågor uppkom. Anders har varit en mycket bra mäklare som jag känt förtroende för. Läs mer
  • 2019-11-19

Eva A skrev om Fredrik Johansson en del av Fastighetsbyrån Tibro
    Ett jättebra bemötande, höll mig informerad hela tiden. Alltid glad o trevlig. Han levde verkligen upp till mina förväntningar. Läs mer
  • 2019-11-05

Eva H skrev om Fredrik Johansson en del av Fastighetsbyrån Tibro
    Sålt hus på ofri grund.
    Perfekt bemötande och han har gjort ett toppenjobb!!!! Läs mer
  • 2019-10-20

Magnus W skrev om Malin Wallén en del av Fastighetsbyrån Tibro
    Malin var proffsig och hjälpte oss hela vägen med att köpa vår första fastighet som är en sommargård utanför Hjo. Processen var trygg och behaglig hela vägen! Läs mer
  • 2019-10-14

Louise L skrev om Fredrik Johansson en del av Fastighetsbyrån Tibro
    Jag har sålt en lägenhet med hjälp av Fredrik. Från början till slut har han gjort ett suveränt jobb. Trevligt bemötande, kunnig och framförallt väldigt engagerad. Kan varmt rekommendera!! Läs mer
  • 2019-10-14

Hanna C skrev om Malin Wallén en del av Fastighetsbyrån Tibro
    Vi har köpt en fastighet på Fabriksgatan i Hjo. Malin har snabb på att återkoppla när vi varit i kontakt. Tydlig med information och alltid glad och trevlig. Jag skulle gärna sälja fastighet via henne i framtiden. Läs mer
  • 2019-10-08

Elisabet W skrev om Malin Wallén en del av Fastighetsbyrån Tibro
    Sålt bostad med behov av renovering.
    Blev vänligt och proffsigt bemött av mäklaren.
    Skötte en snabb affär med beröm godkänd. Läs mer
  • 2019-10-07

Christina B skrev om Fredrik Johansson en del av Fastighetsbyrån Tibro
    Enkel och trygg, fokuserar på det som är viktigt. Mycket trevlig och kunnig. Kan anpassa försäljning efter säljarens och köparens önskemål och är noga med att informera om alla delar i processen. Tydlig med vad som gäller. Läs mer
  • 2019-09-25

Sara W skrev om Anders Ahlm en del av Fastighetsbyrån Skövde
    Är tråkigt när vi inte fick samma mäklare som höll i allt förarbete som när då tillträdesdagen var. Men mäklaren var lugn, dock inte så tydlig mot säljarna som vi hoppats på gällande att avstädning ej var ok. Upplevde också att säljarna ej fått helt relevant information i säljuppdraget gällande ansvarsbitar och övrigt som stod i kontraktet. Vi förde dialogen, ej mäklaren, vilket vi upplevde som negativt. Läs mer
  • 2019-09-02

Michael J skrev om Anders Ahlm en del av Fastighetsbyrån Skövde
    Proffsigt och bra bemötande. Gick igenom tidsplanen och vad jag skulle tänka på. Uppdaterade mig genom hela processen Läs mer
  • 2019-08-26

Åsa Johanna N skrev om Malin Wallén en del av Fastighetsbyrån Tibro
    We hired Malin to help us sell our family home in Hjo. We had no experience with her from the past but she was great to work with. Our transaction was a little different since 4 of the 5 sellers are living in the US so we had some different paperwork that needed to be filled out plus the proceeds needed to be handled differently than what she was used to. The great thing about Malin was that she asked her co workers for advice and got back to us quickly. Since we had also never sold a home in Sweden, we needed her input on how to handle certain things and she was excellent with her recommendations and we trusted her implicitly and would highly recommend her to other friends and family looking for an agent to sell their home. Läs mer
  • 2019-08-21

Jarle H skrev om Malin Wallén en del av Fastighetsbyrån Tibro
    Vi tycker Malin Wallen var super flink🍾 Läs mer
  • 2019-08-20

Ove S skrev om Malin Wallén en del av Fastighetsbyrån Tibro
    Försäljning av jordbruksfastighet

Mycket bra

Bra kontakt under processen, informerar fortlöpande.

Vi har fått bra förtroende för byrån, och personalen i sin helhet.
    Fortsätt framöver i offensivt syfte. Läs mer
  • 2019-08-19

Camilla P skrev om Malin Wallén en del av Fastighetsbyrån Tibro
    Sålt sommarstuga. Trots det lilla objektet var Malin kanon! Proffsig, hjälpsam och trevlig! Högsta betyg! Läs mer
  • 2019-08-16

Fredrik K skrev om Malin Wallén en del av Fastighetsbyrån Tibro
    Köpt en villa.
    Bra service hela vägen.
    Trevlig och snabb respons. Läs mer
  • Anna L

2019-08-15

Anna L skrev om Fastighetsbyrån Hjo
    Bra bemötande, snabb och korrekt respons.

Och trevliga och vänliga. Kändes transparent och öppet. Läs mer

Christina W skrev om Malin Wallén en del av Fastighetsbyrån Tibro
    Vi har köpt ett hus i Hjo och flyttat från Strängnäs.
    jag kan bara sammanfatta allt med att vi väldigt nöjda med mäklarkontakten. allt ifrån när vi fick information om kommande försäljningar i Hjo, visning, budgivning och träffarna på banken. Läs mer

Anders W skrev om Malin Wallén en del av Fastighetsbyrån Tibro
    Köp av villa i Hjo. Mycket proffsigt bemötande. Engagerad, förstående mäklare som verkligen gjorde sitt bästa för att bemöta våra önskemål. Läs mer

Moa L skrev om Malin Wallén en del av Fastighetsbyrån Tibro
    Köpt villa i Mölltorp via Malin, snabb och trevligt bemötande och affär. En sak (men gäller många mäklare över lag) energi deklarationen som fanns gäller ju i 10 år, förvisso, men energisystemet i huset är ju helt utbytt så den deklaration som fanns var ju helt orelevant, vilket vi påpekade och även säljaren höll med. Det ända mäklarn ville svara på det var att den var giltig i 10 år. Läs mer
  • 2019-06-20

Bengt S skrev om Fredrik Johansson en del av Fastighetsbyrån Tibro
    Fredrik hjälpte oss att sälja vår fastighet. Han är trevlig, kompetent och känner marknaden väl. Genom sitt förtroendeingivande sätt skapar han en lugn affär. Vi trodde nog inte att vår fastighet skulle visa sig vara så attraktiv som den blev genom bra marknadsföring och väl genomförda visningar. Vi är mycket nöjda. Läs mer
  • 2019-06-12

Sofia H skrev om Malin Wallén en del av Fastighetsbyrån Tibro
    Jag har köpt ett hus i Hjo och blev bemött både professionellt och trevligt. Allt gick smidigt och vi fick alltid svar snabbt på frågor som vi hade. Malin var serviceminded och vänlig.
    Malin mötte våra förväntningar och vi är glada för köpet vi har gjort.
    Med vänliga hälsningar,
    Sofia Hallström Läs mer
  • 2019-05-26

Toni S skrev om Malin Wallén en del av Fastighetsbyrån Tibro
    Bra bemötande och väl planerat inför försäljningen. Läs mer
  • 2019-05-24

Martina E skrev om Fredrik Johansson en del av Fastighetsbyrån Tibro
    Köpt Nolgatan 12 i Hjo.

Mycket nöjda med Fredrik som mäklade. Kunnig om objektet vid visning, och bra kommunikation under budgivning och vid kontraktskrivning. Läs mer
  • 2019-05-10

Susanne S skrev om Fastighetsbyrån Hjo
    Bra omhändertagande och professionellt bemötande! Läs mer
  • 2019-05-06

Staffan H skrev om Malin Wallén en del av Fastighetsbyrån Tibro
    Sålt ett fritidshus utanför Hjo. Försäljningen gick mycket smidigt. Hon hade ett bra bemötande. Läs mer
  • 2019-04-21

Peter Anders A skrev om Malin Wallén en del av Fastighetsbyrån Tibro
    Sålt fastighet i Hjo.

Hon är mycket trevlig o visade vårt hus på ett bra sätt.

Huset blev sålt till ett högre pris än vad vi trodde vi skulle få. Snabb affär, visning till kontrakt på ca 3 dagar.

Vi valde Malin som mäklare för hon har sålt hus i Hjo till bra priser. En mäklare i medvind Läs mer
  • 2019-04-20

David Carl Gustaf C skrev om Malin Wallén en del av Fastighetsbyrån Tibro
    Malin är förtroendeingivande och vi fick ett mycket bra bemötande när vi skulle sälja vårt hus. Kan verkligen rekommendera henne. Läs mer
  • 2019-04-20

Jonne C skrev om Malin Wallén en del av Fastighetsbyrån Tibro
    Vi har sålt vår villa så snabbt som det bara går. Mäklaren var kunnig och vi fick direkt förtroende för henne. Hon var tydlig och korrekt.
    En bra erfarenhet att ha såld vårt första hus. Läs mer
  • Rasmus L

2019-03-25

Rasmus L skrev om Fredrik Johansson en del av Fastighetsbyrån Tibro
    Om vår käre mäklare.

Under tiden vi hade honom när vi skulle köpa huset som var intressant för oss så var han väldigt svår att få kontakt med. Han verkade även vara lite tankspridd av sig när han inte hörde av sig på dagar som man tidigare hade kommit överens om. Då är det bra att dem har ett kontor med trevlig personal som hjälpte oss att få kontakt med honom.

Så vi fick vänta en hel del och det kändes som att det drog ut på tiden lite väl länge innan vi fick något konkret bemötande från mäklaren trots att vi hade lagt ett bud på huset. Men det gjorde inte så mycket när vi var två som väntade och kunde använde all den lediga tiden till en massa mys istället.

Det hela slutade bra till slut och nu är vi jättenöjda med huset som vi köpt. Det hela kunde ha gått smidigare men det är inte lika viktigt då vi förhoppningsvis inte kommer flytta snart igen och behöver gå igenom det här igen.
  • 2019-02-27

Noa w skrev om Malin Wallén en del av Fastighetsbyrån Tibro
    Köpte min första lägenhet på ett snabbt och smidigt sätt. Professionell och väldigt hjälpsam mäklare. Läs mer
  • 2019-02-12

Ann-Marie J skrev om Malin Wallén en del av Fastighetsbyrån Tibro
    Vi sålde en trea i södra skogen. Det var lite trögt just då, men Malin fixade visning o extra visning.
    Vi tyckte Malin levde upp till våra förväntningar väldigt bra. Läs mer
  • 2019-01-24

Eva C skrev om Therese Ahlner en del av Fastighetsbyrån Karlsborg
    Bra och kunnig mäklare. Inte för påstridig, lugn och behaglig att prata med. Läs mer
  • 2018-12-27

Anna I skrev om Fredrik Johansson en del av Fastighetsbyrån Tibro
    Köpt lägenhet i Hjo. Bra bemötande, trevlig och kunnig. Bra tillgänglighet på telefon. Gjorde väldigt gott intryck. Läs mer
  • 2018-12-10

Christian W skrev om Fredrik Johansson en del av Fastighetsbyrån Tibro
    Sålt vårat hus. Mäklaren har gjort ett fantastiskt bra jobb. Fredrik uppfyllde alla våra förväntningar och skulle anlita han igen. Och kommer verkligen rekommendera Fredrik till övriga nära och kära. Läs mer
  • Carl A

2018-12-06

Carl A skrev om Fredrik Johansson en del av Fastighetsbyrån Tibro
    Blev bemött på absolut bästa sätt av mäklaren. Helt fantastisk person !

Vi hade inga förväntningar alls då vi försökt sälja huset med annan mäklare.
    Fredrik bevisa motsatsen och vi är otroligt glada över att ha jobbat med honom !

Finns inget mer att säga att det är en kanonmänniska och en riktigt professionell mäklare. Läs mer
  • 2018-11-30

Anders M skrev om Fredrik Johansson en del av Fastighetsbyrån Tibro
    Trevlig och kunnig mäklare. Han kan bostadsmarknaden bra och gör sitt yttersta för att sälja bostaden. Läs mer
  • Thomas B

2018-11-30

Thomas B skrev om Fredrik Johansson en del av Fastighetsbyrån Tibro
    Tydlig och informativ
    Noggrann i sina genomgångar
    Trevlig i sitt bemötande, professionell helt enkel👍🙂 Läs mer
  • 2018-11-16

Alexandra J skrev om Fredrik Johansson en del av Fastighetsbyrån Tibro
    Vi köpte ett hus som Fredrik hade hand om och han sålde även vårt hus. Han skötte det hela riktigt bra. Det var lätt att få kontakt med honom och han svarade på alla frågor man hade. Väldigt kompetent i sitt yrke. Rekommenderar honom till andra som ska köpa eller sälja bostad. Vi är supernöjda. Tack så mycket för all hjälp Fredrik :) Läs mer
  • 2018-11-01

Magnus J skrev om Therese Ahlner en del av Fastighetsbyrån Karlsborg
    Sålde en etta.
    Hur bra som helst.
    Hade inga direkt förväntningar.
    Mäklaren skötte sig hur bra som helst. Informerade hela tiden vad som hände o läget. Läs mer
  • 2018-10-30

Filip S skrev om Fredrik Johansson en del av Fastighetsbyrån Tibro
    Vi är väldigt nöjda med Fredriks jobb och kan starkt rekommendera honom! Läs mer
  • Jan G

2018-10-20

Jan G skrev om Fredrik Johansson en del av Fastighetsbyrån Tibro
    Han var ärlig och noggrann och lyssnade på både mig
    och kunden.
    Jag kan verkligen rekommendera honom för en annan kund.
    Han sålde vår fastighet. Läs mer
  • 2018-10-11

Daniel W skrev om Therese Ahlner en del av Fastighetsbyrån Karlsborg
    Vi har köpt ett stationshus i korsberga.
    Bemötandet har varit bra och Therese har svarat eller tagit reda på svaren på våra frågor.
    Mina förväntningar är att mäklaren gör sitt jobb, har ett bra bemötande och svarar på mina frågor och det gjorde Therese. Läs mer
  • 2018-09-28

Anna L skrev om Fredrik Johansson en del av Fastighetsbyrån Tibro
    Lugnt och professionellt bemötande. Jag är mkt nöjd.

MVH
    Anna Lindvall Läs mer
  • 2018-09-18

Astrid G skrev om Therese Ahlner en del av Fastighetsbyrån Karlsborg
    Jag har sålt min villa i Karlsborg. Therese Ahlner var en mycket kunnig mäklare. Trevlig och mjuk till sättet. Rekommenderar henne varmt till andra kunder. Läs mer
  • 2018-09-16

Åse P skrev om Fredrik Johansson en del av Fastighetsbyrån Tibro
    Både köpt och sålt via mäklaren. Mycket nöjd. Både personlig och professionell i sitt bemötande. Läs mer
  • 2018-09-16

Robin R skrev om Therese Ahlner en del av Fastighetsbyrån Karlsborg