Fastighetsbyrån Hjo

Stora Torget 7, 544 22 Hjo — Visa karta

Vi på Fastighetsbyrån välkomnar dig till idyllen Hjo! Här hittar du gamla bevarade trähus, en båthamn, en vacker stadspark vi Vätterns strand och massor av natur och-växtliv.

Om Hjo är en stad för dig ska du kontakta oss på Fastighetsbyrån. Vi kan hela försäljningsområdet och har koll på allt från bostadsrätter till villor eller lantbruk. För oss är varje affär unik och vi har stort engagemang för våra kunder. Vi hjälper dig genom hela affären och ser till att du hittar rätt. Kontakta oss så bokar vi ett möte!

Läs vad 343 kunder tycker om Fastighetsbyrån Hjo

• 2020-10-29

Sofia K skrev om Fredrik Johansson en del av Fastighetsbyrån Tibro
    Villan är såld! Snabbt gick det. Jättenöjd och jag har känt mig trygg med Fredrik och kommunikationen har varit på topp! Läs mer
  • Hans B

2020-10-24

Hans B skrev om Fredrik Johansson en del av Fastighetsbyrån Tibro
    Efter visning på vårt nuvarande hus så kontaktade mäklaren Fredrik mig/oss och undrade om vi var intresserade? Vi ville göra en snabb affär och mäklaren gav oss tips på hur vi skulle gå till väga i vår budgivning. Det slutade med att vi var dem enda som gav ett bra bud och samma dag var huset vårt muntligt o tre dagar senare skrev vi på kontraktet. Så med den hjälpen är vi hur nöjda som helst med mäklaren Fredrik Johansson o vårt hus. Läs mer
  • 2020-10-24

Emma B skrev om Fredrik Johansson en del av Fastighetsbyrån Tibro
    Köpt en villa centralt i Tibro, min mans o mitt första hus. Oerhört väl bemötta av en seriös mäklare som man kan lita på och känna sig trygg med. Läs mer
  • 2020-10-19

Hans P skrev om Anders Ahlm en del av Fastighetsbyrån Skövde
    Enplansvilla
    Bra och proffsigt
    Tillgodo såg att jag fick de svar jag ville
    Mycket bra bemötande Läs mer
  • 2020-10-18

Zini L skrev om Fredrik Johansson en del av Fastighetsbyrån Tibro
    Mycket bra mäklare som hjälpte oss sälja vårat hus .
    Proffesionellt från början till slut ..
    rekommenderar att kontanta honom om ni går o tankarna att sälja eller köpa .. Läs mer
  • 2020-10-10

Christer J skrev om Fredrik Johansson en del av Fastighetsbyrån Tibro
    Skogsfastighet
    Det finns bara en massa +
    Fick ut mer än jag kunde drömma om. Läs mer
  • Madelene L

2020-10-08

Madelene L skrev om Therese Ahlner en del av Fastighetsbyrån Karlsborg
    Vi har köpt 5 fastigheter och sålt tre av dem och varit i kontakt med många olika mäklare som varit bra, men ingen som Therese! Vilken fantastiskt trevlig, omtänksam och professionell mäklare med både stor kunskap och stort hjärta. Vi tvekar inte en sekund på att det är henne vi ska anlita om det behövs vid annat tillfälle!! Läs mer
  • 2020-10-05

Anne-lie K skrev om Fredrik Johansson en del av Fastighetsbyrån Tibro
    Trevlig och kunnig, kan varmt rekommenderas. Läs mer

Eidi Krüger L skrev om Anders Ahlm en del av Fastighetsbyrån Skövde
    Vi har köpt ett tomt av Anders för en ny byggnation.
    Fantastisk trevlig. Väldigt inkluderande även när man har små barn med sig. Vi rekommenderar varmt denna mäklaren för alla som önskar göra en trygg och enkel affär. Läs mer

Peter H skrev om Fredrik Johansson en del av Fastighetsbyrån Tibro
    Jättebra bemötande och fick upp priset på huset mer än beräknat
    Så bara bra allt Läs mer

Louise H skrev om Fredrik Johansson en del av Fastighetsbyrån Tibro
    Har sålt ett hus i Hjo. Köpte huset av Fredrik för några år sedan och valet av honom som mäklare var självklart. Han levde upp till de förväntningar av försäljningen mer än väl. Läs mer
  • 2020-09-22

Inga-karin Maria S skrev om Malin Wallén en del av Fastighetsbyrån Tibro
    Malin Wallén har på ett proffsigt och personligt sätt slussa oss genom vår husförsäljning.
    Vi har känt oss mycket trygga med Malin. Läs mer
  • 2020-09-16

Erica B skrev om Malin Wallén en del av Fastighetsbyrån Tibro
    Snabb, korrekt och pålitlig. Läs mer
  • 2020-09-09

Thyra D skrev om Malin Wallén en del av Fastighetsbyrån Tibro
    Malin was very kind and helpful! Läs mer
  • Sophie M

2020-08-28

Sophie M skrev om Anders Ahlm en del av Fastighetsbyrån Skövde
    Vi har köpt ett ny producerat radhus. Vi har mötts av en glad man med stor proffessionalitet. Vi har mötts av stor kunskap där vi känt oss sedda och väl bemötta utifrån våra förväntningar.
    Rekommenderar varmt Anders! Läs mer

Nyproduktion. Bra bemötande. Hade inte så stora förväntningar. Läs mer
  • Anders J

2020-07-14

Anders J skrev om Fredrik Johansson en del av Fastighetsbyrån Tibro
    Fredrik hittade i första hand vårat nya sekelskiftes drömhus inne i Hjo stad som mötte alla våra kriterier samt lyckades få med några "bonus" detaljer :-)

Tack vare hans sätt att hantera hela den resan så var han ett naturligt val till att sälja huset som vi lagt ned otroligt mycket tid på. Vi hade en fortlöpande diskussion om vad vi önskade där han med sin erfarenhet kunde guida oss genom hela processen.

Under hela processen så uppdaterade han oss allt eftersom och när vi hade frågor och funderingar så svarade han dessa snabbt.

Hans intresse för byggnadsvård och hus gjorde att han snabbt kunde förstå allt som hade gjorts och kunde förmedla vidare detta till dom potentiella köparna.

Vi ville verkligen hitta dom "rätta" köparna som hade samma känslor som vi fick när vi kom till det huset 13 år tidigare vilket han med bravur lyckades!

Det känns otroligt skönt att samma mäklare kunde både hitta huset vi sökte samt sälja vårat och se till att tidsplanerna synkade ihop i båda ändorna.

Om vi skulle få för oss att flytta i framtiden så är det med all säkerhet Fredrik som kommer att i första hand få hitta nya huset och sedan sälja det andra. Nöjdare köpare och säljare kan man inte vara :-) Läs mer
  • ADIL G

2020-07-13

ADIL G skrev om Fredrik Johansson en del av Fastighetsbyrån Tibro
    Bra och ärlig mäklare som ordnar affärer som tillfredsställer både säljaren och köparen Läs mer
  • 2020-07-08

Kristina D skrev om Malin Wallén en del av Fastighetsbyrån Tibro
    Sålt ett fritidshus. Bemöttes mycket väl, lyssnade på allt vi hade att säga. Vi ville sälja snabbt och till ett bra pris. Vi är mycket nöjda med hur effektivt Malin skötte hela affären. Trevligt bemötande rakt igenom. Läs mer
  • 2020-07-08

Lars J skrev om Malin Wallén en del av Fastighetsbyrån Tibro
    Malin har ett trevligt bemötande och var saklig i sin yrkesutövning när vi skulle sälja ett fritidshus. Läs mer
  • 2020-07-06

Robbin O skrev om Fredrik Johansson en del av Fastighetsbyrån Tibro
    Jag har köpt ett hus och sålt ett radhus och är väldigt nöjd med Fredrik. Läs mer
  • 2020-06-29

Astrid Marianne A skrev om Malin Wallén en del av Fastighetsbyrån Tibro
    Jag har sålt ett radhus i Kvarnhagen, Tibro Jag blev bemött på ett utmärkt sätt av mäklaren Malin Wallen. Mina förväntningar var att kunna sälja och det gick snabbt över förväntan Malin var trevlig och lätt att ha att göra med.Jag är helnöjd Läs mer
  • 2020-06-25

Rune Sten-erik H skrev om Fredrik Johansson en del av Fastighetsbyrån Tibro
    Köpt bostadsrätt i Hjo.
    Fredrik har skött sig utmärkt och verkligen rekommenderas som en väldigt bra mäklare Läs mer
  • 2020-06-15

Stellan R skrev om Fredrik Johansson en del av Fastighetsbyrån Tibro
    Noggrann och påläst. Skötte hela affären kring vårt hus. Läs mer
  • 2020-06-14

Anders F skrev om Therese Ahlner en del av Fastighetsbyrån Karlsborg
    Har sålt en tomt, blivit utmärkt bemött och på ett professionellt sätt. Läs mer
  • 2020-05-29

Kent F skrev om Fredrik Johansson en del av Fastighetsbyrån Tibro
    Har sålt och köpt flera fastigheter under åren med hjälp av Fredrik. Han är en mycket engagerad och duktig mäklare enligt mitt sätt att se, och så är han också väldigt lätt att ha att göra med. Jag har alltid blivit bemött på ett bra och proffsigt sätt, och mina förväntningar har han lyckats tillgodose. Skulle jag ännu en gång behöva hjälp av en mäklare för att sälja eller köpa skulle jag till 100% vända mig till Fredrik. Läs mer
  • 2020-05-22

Margareth H skrev om Fredrik Johansson en del av Fastighetsbyrån Tibro
    Vi har solgt et fritidshus ved Mullsjøen i Hjo.
    Perfekt service hele veien.
    Fredrik gjør en kjempebra jobb :-) Läs mer
  • 2020-05-08

Birgitta G skrev om Fredrik Johansson en del av Fastighetsbyrån Tibro
    Sålde hus. Mycket nöjd får 10 stjärnor av 10. Såldes snabbt och smidigt. Gjorde väldigt gott intryck, supernöjd. Läs mer
  • 2020-05-07

Linn L skrev om Fredrik Johansson en del av Fastighetsbyrån Tibro
    Fredrik förmedlade Uddebo Gård i Hjo till oss i början av året. Gav oss ett super trevligt och professionellt bemötande samt uppfyllde våra förväntningar. Läs mer
  • 2020-04-30

Andreas T skrev om Fredrik Johansson en del av Fastighetsbyrån Tibro
    Sommarstuga. Fredrik gjorde det med den äran. Mycket nöjda! Läs mer
  • 2020-04-27

Petra Helena Charlotte R skrev om Malin Wallén en del av Fastighetsbyrån Tibro
    Vi ville sälja skolan snabbt pga vi hade en lägenhet
    Malin gjorde mer än vad vi hade förväntas oss
    På dag 4 var huset sålt mkt tack vare Malins positiva o brinnande intresse
    Malin är en supermäklare allas säljares dröm
    Vi har rekommenderat henne till flera bekanta ❤️ Läs mer
  • 2020-04-19

Catrin E skrev om Malin Wallén en del av Fastighetsbyrån Tibro
    Vi är väldigt nöjda med Malin! Hon har varit engagerad & behjälplig under hela försäljningen. Hon har varit lätt att få kontakt med & svarar snabbt vilket vi uppskattat. Malin har gett ett proffsigt & säkert intryck- vi skulle absolut rekommendera henne! ⭐️ Läs mer
  • 2020-04-06

Mats O skrev om Malin Wallén en del av Fastighetsbyrån Tibro
    Bra bemötande och hantering av husköp i Mölltorp. Om det ev skulle uppstå behov av att nyttja mäklare i framtiden inom området så är Malin en stark kandidat till detta. Läs mer
  • 2020-04-02

Kent W skrev om Malin Wallén en del av Fastighetsbyrån Tibro
    Malin är en trevlig , tillmötesgående och lätt nåbar mäklare som inger förtroende . I mitt köp av bostad var hon proffsig ! ( bostadsrättsköpare ) Läs mer
  • 2020-03-24

Artur S skrev om Fredrik Johansson en del av Fastighetsbyrån Tibro
    Lyhörd och kompetent mäklare med båda fötterna på jorden! Läs mer
  • 2020-03-09

Barbro L skrev om Fredrik Johansson en del av Fastighetsbyrån Tibro
    Vi har köpt en bostadsrätt
    Vi blev bemötta på ett trevlig och korrekt sätt.
    Vi förväntade oss ett proffessionellt och kunnigt bemötande vilket verkligen har infriats.
    En mycket positiv upplevelse Läs mer
  • 2020-03-08

Annika P skrev om Fredrik Johansson en del av Fastighetsbyrån Tibro
    Fredrik överträffade alla förväntningar som mäklare i samband med försäljningen av vårt hus. Han är oerhört proffsig och skicklig. Han ger en väldigt hög servicenivå, samtidigt som han är lyhörd och man känner sig verkligen som en väl omhändertagen kund. Läs mer
  • 2020-03-08

Dan P skrev om Fredrik Johansson en del av Fastighetsbyrån Tibro
    Pålitlig trevlig skicklig den perfekta mäklaren Läs mer
  • 2020-03-06

Vigan L skrev om Fredrik Johansson en del av Fastighetsbyrån Tibro
    Väldigt professionell mäklare och väldigt bra på det han gör! Läs mer
  • EMIL V

2020-02-27

EMIL V skrev om Fredrik Johansson en del av Fastighetsbyrån Tibro
    En väldigt bra mäklare som hjälper till med allt. Läs mer
  • 2020-02-10

Berit H skrev om Malin Wallén en del av Fastighetsbyrån Tibro
    Jag har sålt mitt hus. Malin har varit suverän mäklare o jag rekommenderar henne med värme verkligen. Läs mer
  • 2020-02-01

Joakim F skrev om Fredrik Johansson en del av Fastighetsbyrån Tibro
    Sålt hästgård
    Mycket proffsigt o trevligt bemötande
    Vi blev jättenöjda med vår försäljning Läs mer
  • 2020-01-24

Tom L skrev om Malin Wallén en del av Fastighetsbyrån Tibro
    Sålde en lägenhet.
    Har ingen tidigare erfarenhet av att sälja en bostad och förklarade detta för Malin. Utefter det la Malin upp en god plan som resulterade i att lägenheten såldes väldigt fort. Alla frågor jag har haft under vägen har jag fått snabbt besvarade och Malin har alltid varit flitig med att ge mig uppdateringar om försäljningen. Läs mer
  • 2020-01-22

Inger N skrev om Malin Wallén en del av Fastighetsbyrån Tibro
    Jag sålde mitt och mina systrars hus i Mölltorp och vi är så nöjda. Vi har genom hela resan guidats av Malin i en positiv anda av kunskap, trygghet och medmänsklighet. Utöver ett proffsigt bemötande var Malin både trevlig och stöttande i alla frågor vi hade. Vi kan varmt rekommendera Malin och Fastighetsbyrån och kommer garanterat använda oss av henne vid ev framtida bostadsaffärer. Läs mer
  • 2020-01-19

Casey Y skrev om Fredrik Johansson en del av Fastighetsbyrån Tibro
    Köpte en villa i Hjos kommun. Fick ett mycket bra, professionellt och trevligt bemötande. Läs mer
  • 2019-12-27

Fatin A skrev om Fredrik Johansson en del av Fastighetsbyrån Tibro
    Bra bemött, smidig affär, daglig återkoppling. Läs mer
  • 2019-12-22

Jonas B skrev om Fredrik Johansson en del av Fastighetsbyrån Tibro
    En helt suverän mäklare som ger 200%.
    Ett proffs och mycket kunnig som mäklare. Läs mer
  • 2019-12-16

Anders B skrev om Malin Wallén en del av Fastighetsbyrån Tibro
    Köpte En Stuga! Bra bemötande. Allt flöt på relativt smidigt, Förvisso inget stort köp, men även de räknas.
    Rak Kommunikation, snabba svar var uppskattat. Läs mer
  • 2019-12-14

Astrid G skrev om Fredrik Johansson en del av Fastighetsbyrån Tibro
    Jag har sålt en villa. Fredrik Johansson är en ypperligt duktig mäklare med lång erfarenhet. Han är trevlig o inger förtroende o vi rekommenderar honom varm. Läs mer

Stora Torget 7, 544 22 Hjo

Tjänsteföretag lever på sitt goda ryckte