Fastighetsbyrån Hjo

Stora Torget 7, 544 22 Hjo — Visa karta

Vi på Fastighetsbyrån välkomnar dig till idyllen Hjo! Här hittar du gamla bevarade trähus, en båthamn, en vacker stadspark vi Vätterns strand och massor av natur och-växtliv.

Om Hjo är en stad för dig ska du kontakta oss på Fastighetsbyrån. Vi kan hela försäljningsområdet och har koll på allt från bostadsrätter till villor eller lantbruk. För oss är varje affär unik och vi har stort engagemang för våra kunder. Vi hjälper dig genom hela affären och ser till att du hittar rätt. Kontakta oss så bokar vi ett möte!

Läs vad 321 kunder tycker om Fastighetsbyrån Hjo

• 2020-06-29

Astrid Marianne A skrev om Malin Wallén en del av Fastighetsbyrån Tibro
    Jag har sålt ett radhus i Kvarnhagen, Tibro Jag blev bemött på ett utmärkt sätt av mäklaren Malin Wallen. Mina förväntningar var att kunna sälja och det gick snabbt över förväntan Malin var trevlig och lätt att ha att göra med.Jag är helnöjd Läs mer
  • 2020-06-25

Rune Sten-erik H skrev om Fredrik Johansson en del av Fastighetsbyrån Tibro
    Köpt bostadsrätt i Hjo.
    Fredrik har skött sig utmärkt och verkligen rekommenderas som en väldigt bra mäklare Läs mer
  • 2020-06-15

Stellan R skrev om Fredrik Johansson en del av Fastighetsbyrån Tibro
    Noggrann och påläst. Skötte hela affären kring vårt hus. Läs mer
  • 2020-06-14

Anders F skrev om Therese Ahlner en del av Fastighetsbyrån Karlsborg
    Har sålt en tomt, blivit utmärkt bemött och på ett professionellt sätt. Läs mer
  • 2020-05-29

Kent F skrev om Fredrik Johansson en del av Fastighetsbyrån Tibro
    Har sålt och köpt flera fastigheter under åren med hjälp av Fredrik. Han är en mycket engagerad och duktig mäklare enligt mitt sätt att se, och så är han också väldigt lätt att ha att göra med. Jag har alltid blivit bemött på ett bra och proffsigt sätt, och mina förväntningar har han lyckats tillgodose. Skulle jag ännu en gång behöva hjälp av en mäklare för att sälja eller köpa skulle jag till 100% vända mig till Fredrik. Läs mer
  • 2020-05-22

Margareth H skrev om Fredrik Johansson en del av Fastighetsbyrån Tibro
    Vi har solgt et fritidshus ved Mullsjøen i Hjo.
    Perfekt service hele veien.
    Fredrik gjør en kjempebra jobb :-) Läs mer
  • 2020-05-08

Birgitta G skrev om Fredrik Johansson en del av Fastighetsbyrån Tibro
    Sålde hus. Mycket nöjd får 10 stjärnor av 10. Såldes snabbt och smidigt. Gjorde väldigt gott intryck, supernöjd. Läs mer
  • 2020-05-07

Linn L skrev om Fredrik Johansson en del av Fastighetsbyrån Tibro
    Fredrik förmedlade Uddebo Gård i Hjo till oss i början av året. Gav oss ett super trevligt och professionellt bemötande samt uppfyllde våra förväntningar. Läs mer
  • 2020-04-30

Andreas T skrev om Fredrik Johansson en del av Fastighetsbyrån Tibro
    Sommarstuga. Fredrik gjorde det med den äran. Mycket nöjda! Läs mer
  • 2020-04-27

Petra Helena Charlotte R skrev om Malin Wallén en del av Fastighetsbyrån Tibro
    Vi ville sälja skolan snabbt pga vi hade en lägenhet
    Malin gjorde mer än vad vi hade förväntas oss
    På dag 4 var huset sålt mkt tack vare Malins positiva o brinnande intresse
    Malin är en supermäklare allas säljares dröm
    Vi har rekommenderat henne till flera bekanta ❤️ Läs mer
  • 2020-04-19

Catrin E skrev om Malin Wallén en del av Fastighetsbyrån Tibro
    Vi är väldigt nöjda med Malin! Hon har varit engagerad & behjälplig under hela försäljningen. Hon har varit lätt att få kontakt med & svarar snabbt vilket vi uppskattat. Malin har gett ett proffsigt & säkert intryck- vi skulle absolut rekommendera henne! ⭐️ Läs mer
  • 2020-04-06

Mats O skrev om Malin Wallén en del av Fastighetsbyrån Tibro
    Bra bemötande och hantering av husköp i Mölltorp. Om det ev skulle uppstå behov av att nyttja mäklare i framtiden inom området så är Malin en stark kandidat till detta. Läs mer
  • 2020-04-02

Kent W skrev om Malin Wallén en del av Fastighetsbyrån Tibro
    Malin är en trevlig , tillmötesgående och lätt nåbar mäklare som inger förtroende . I mitt köp av bostad var hon proffsig ! ( bostadsrättsköpare ) Läs mer
  • 2020-03-24

Artur S skrev om Fredrik Johansson en del av Fastighetsbyrån Tibro
    Lyhörd och kompetent mäklare med båda fötterna på jorden! Läs mer
  • 2020-03-09

Barbro L skrev om Fredrik Johansson en del av Fastighetsbyrån Tibro
    Vi har köpt en bostadsrätt
    Vi blev bemötta på ett trevlig och korrekt sätt.
    Vi förväntade oss ett proffessionellt och kunnigt bemötande vilket verkligen har infriats.
    En mycket positiv upplevelse Läs mer
  • 2020-03-08

Annika P skrev om Fredrik Johansson en del av Fastighetsbyrån Tibro
    Fredrik överträffade alla förväntningar som mäklare i samband med försäljningen av vårt hus. Han är oerhört proffsig och skicklig. Han ger en väldigt hög servicenivå, samtidigt som han är lyhörd och man känner sig verkligen som en väl omhändertagen kund. Läs mer
  • 2020-03-08

Dan P skrev om Fredrik Johansson en del av Fastighetsbyrån Tibro
    Pålitlig trevlig skicklig den perfekta mäklaren Läs mer
  • 2020-03-06

Vigan L skrev om Fredrik Johansson en del av Fastighetsbyrån Tibro
    Väldigt professionell mäklare och väldigt bra på det han gör! Läs mer
  • EMIL V

2020-02-27

EMIL V skrev om Fredrik Johansson en del av Fastighetsbyrån Tibro
    En väldigt bra mäklare som hjälper till med allt. Läs mer
  • 2020-02-10

Berit H skrev om Malin Wallén en del av Fastighetsbyrån Tibro
    Jag har sålt mitt hus. Malin har varit suverän mäklare o jag rekommenderar henne med värme verkligen. Läs mer
  • 2020-02-01

Joakim F skrev om Fredrik Johansson en del av Fastighetsbyrån Tibro
    Sålt hästgård
    Mycket proffsigt o trevligt bemötande
    Vi blev jättenöjda med vår försäljning Läs mer
  • 2020-01-24

Tom L skrev om Malin Wallén en del av Fastighetsbyrån Tibro
    Sålde en lägenhet.
    Har ingen tidigare erfarenhet av att sälja en bostad och förklarade detta för Malin. Utefter det la Malin upp en god plan som resulterade i att lägenheten såldes väldigt fort. Alla frågor jag har haft under vägen har jag fått snabbt besvarade och Malin har alltid varit flitig med att ge mig uppdateringar om försäljningen. Läs mer
  • 2020-01-22

Inger N skrev om Malin Wallén en del av Fastighetsbyrån Tibro
    Jag sålde mitt och mina systrars hus i Mölltorp och vi är så nöjda. Vi har genom hela resan guidats av Malin i en positiv anda av kunskap, trygghet och medmänsklighet. Utöver ett proffsigt bemötande var Malin både trevlig och stöttande i alla frågor vi hade. Vi kan varmt rekommendera Malin och Fastighetsbyrån och kommer garanterat använda oss av henne vid ev framtida bostadsaffärer. Läs mer
  • 2020-01-19

Casey Y skrev om Fredrik Johansson en del av Fastighetsbyrån Tibro
    Köpte en villa i Hjos kommun. Fick ett mycket bra, professionellt och trevligt bemötande. Läs mer
  • 2019-12-27

Fatin A skrev om Fredrik Johansson en del av Fastighetsbyrån Tibro
    Bra bemött, smidig affär, daglig återkoppling. Läs mer
  • 2019-12-22

Jonas B skrev om Fredrik Johansson en del av Fastighetsbyrån Tibro
    En helt suverän mäklare som ger 200%.
    Ett proffs och mycket kunnig som mäklare. Läs mer
  • 2019-12-16

Anders B skrev om Malin Wallén en del av Fastighetsbyrån Tibro
    Köpte En Stuga! Bra bemötande. Allt flöt på relativt smidigt, Förvisso inget stort köp, men även de räknas.
    Rak Kommunikation, snabba svar var uppskattat. Läs mer
  • 2019-12-14

Astrid G skrev om Fredrik Johansson en del av Fastighetsbyrån Tibro
    Jag har sålt en villa. Fredrik Johansson är en ypperligt duktig mäklare med lång erfarenhet. Han är trevlig o inger förtroende o vi rekommenderar honom varm. Läs mer
  • 2019-12-13

Werner A skrev om Anders Ahlm en del av Fastighetsbyrån Skövde
    Herr Ahlm hat uns sehr gut betreut und sind sehr zufrieden mit seiner Arbeit gewesen. Läs mer
  • 2019-12-12

Malin M skrev om Fredrik Johansson en del av Fastighetsbyrån Tibro
    Jag sålde en villa och jag fick genast ett bra intryck av Fredrik. Han var professionell och jag kände genast att mitt hus var i goda händer. Han levde upp till alla mina förväntningar och jag kan varmt rekommendera honom. Läs mer
  • 2019-12-12

Mårten B skrev om Fredrik Johansson en del av Fastighetsbyrån Tibro
    Gårdsförsäljning. Mycket trevligt bemötande och proffsigt utfört uppdrag från start till slut. Fått gården såld till ett pris jag är nöjd med. Läs mer
  • 2019-12-10

Annette B skrev om Malin Wallén en del av Fastighetsbyrån Tibro
    Sålde en villa. Mycket nöjd med Malin Wallen som mäklare. Trevlig, närvarande och omtänksam. Vi blev varmt bemött av henne. Förväntningarna vi hade levde hon upp till. Kommer varmt rekomendera henne för andra.

Mvh Annette Läs mer
  • 2019-12-08

Tommy S skrev om Anders Ahlm en del av Fastighetsbyrån Skövde
    Har köpt ett fritidshus där Anders var ansvarig mäklare. Fick ett mycket trevligt och proffesionellt bemötande under hela försäljningsprocessen. Mycket hjälpsam och snabb i sitt agerande när frågor uppkom. Anders har varit en mycket bra mäklare som jag känt förtroende för. Läs mer
  • 2019-11-19

Eva A skrev om Fredrik Johansson en del av Fastighetsbyrån Tibro
    Ett jättebra bemötande, höll mig informerad hela tiden. Alltid glad o trevlig. Han levde verkligen upp till mina förväntningar. Läs mer
  • 2019-11-05

Eva H skrev om Fredrik Johansson en del av Fastighetsbyrån Tibro
    Sålt hus på ofri grund.
    Perfekt bemötande och han har gjort ett toppenjobb!!!! Läs mer
  • 2019-10-20

Magnus W skrev om Malin Wallén en del av Fastighetsbyrån Tibro
    Malin var proffsig och hjälpte oss hela vägen med att köpa vår första fastighet som är en sommargård utanför Hjo. Processen var trygg och behaglig hela vägen! Läs mer
  • 2019-10-14

Louise L skrev om Fredrik Johansson en del av Fastighetsbyrån Tibro
    Jag har sålt en lägenhet med hjälp av Fredrik. Från början till slut har han gjort ett suveränt jobb. Trevligt bemötande, kunnig och framförallt väldigt engagerad. Kan varmt rekommendera!! Läs mer
  • 2019-10-14

Hanna C skrev om Malin Wallén en del av Fastighetsbyrån Tibro
    Vi har köpt en fastighet på Fabriksgatan i Hjo. Malin har snabb på att återkoppla när vi varit i kontakt. Tydlig med information och alltid glad och trevlig. Jag skulle gärna sälja fastighet via henne i framtiden. Läs mer
  • 2019-10-08

Elisabet W skrev om Malin Wallén en del av Fastighetsbyrån Tibro
    Sålt bostad med behov av renovering.
    Blev vänligt och proffsigt bemött av mäklaren.
    Skötte en snabb affär med beröm godkänd. Läs mer
  • 2019-10-07

Christina B skrev om Fredrik Johansson en del av Fastighetsbyrån Tibro
    Enkel och trygg, fokuserar på det som är viktigt. Mycket trevlig och kunnig. Kan anpassa försäljning efter säljarens och köparens önskemål och är noga med att informera om alla delar i processen. Tydlig med vad som gäller. Läs mer
  • 2019-09-25

Sara W skrev om Anders Ahlm en del av Fastighetsbyrån Skövde
    Är tråkigt när vi inte fick samma mäklare som höll i allt förarbete som när då tillträdesdagen var. Men mäklaren var lugn, dock inte så tydlig mot säljarna som vi hoppats på gällande att avstädning ej var ok. Upplevde också att säljarna ej fått helt relevant information i säljuppdraget gällande ansvarsbitar och övrigt som stod i kontraktet. Vi förde dialogen, ej mäklaren, vilket vi upplevde som negativt. Läs mer
  • 2019-09-02

Michael J skrev om Anders Ahlm en del av Fastighetsbyrån Skövde
    Proffsigt och bra bemötande. Gick igenom tidsplanen och vad jag skulle tänka på. Uppdaterade mig genom hela processen Läs mer
  • 2019-08-26

Åsa Johanna N skrev om Malin Wallén en del av Fastighetsbyrån Tibro
    We hired Malin to help us sell our family home in Hjo. We had no experience with her from the past but she was great to work with. Our transaction was a little different since 4 of the 5 sellers are living in the US so we had some different paperwork that needed to be filled out plus the proceeds needed to be handled differently than what she was used to. The great thing about Malin was that she asked her co workers for advice and got back to us quickly. Since we had also never sold a home in Sweden, we needed her input on how to handle certain things and she was excellent with her recommendations and we trusted her implicitly and would highly recommend her to other friends and family looking for an agent to sell their home. Läs mer
  • 2019-08-21

Jarle H skrev om Malin Wallén en del av Fastighetsbyrån Tibro
    Vi tycker Malin Wallen var super flink🍾 Läs mer
  • 2019-08-20

Ove S skrev om Malin Wallén en del av Fastighetsbyrån Tibro
    Försäljning av jordbruksfastighet

Mycket bra

Bra kontakt under processen, informerar fortlöpande.

Vi har fått bra förtroende för byrån, och personalen i sin helhet.
    Fortsätt framöver i offensivt syfte. Läs mer
  • 2019-08-19

Camilla P skrev om Malin Wallén en del av Fastighetsbyrån Tibro
    Sålt sommarstuga. Trots det lilla objektet var Malin kanon! Proffsig, hjälpsam och trevlig! Högsta betyg! Läs mer
  • 2019-08-16

Fredrik K skrev om Malin Wallén en del av Fastighetsbyrån Tibro
    Köpt en villa.
    Bra service hela vägen.
    Trevlig och snabb respons. Läs mer
  • Anna L

2019-08-15

Anna L skrev om Fastighetsbyrån Hjo
    Bra bemötande, snabb och korrekt respons.

Och trevliga och vänliga. Kändes transparent och öppet. Läs mer
  • 2019-07-05

Christina W skrev om Malin Wallén en del av Fastighetsbyrån Tibro
    Vi har köpt ett hus i Hjo och flyttat från Strängnäs.
    jag kan bara sammanfatta allt med att vi väldigt nöjda med mäklarkontakten. allt ifrån när vi fick information om kommande försäljningar i Hjo, visning, budgivning och träffarna på banken. Läs mer
  • 2019-07-05

Anders W skrev om Malin Wallén en del av Fastighetsbyrån Tibro
    Köp av villa i Hjo. Mycket proffsigt bemötande. Engagerad, förstående mäklare som verkligen gjorde sitt bästa för att bemöta våra önskemål. Läs mer

Stora Torget 7, 544 22 Hjo