Fastighetsbyrån Hjo

Fastighetsbyrån Hjo

Vi på Fastighetsbyrån välkomnar dig till idyllen Hjo! Här hittar du gamla bevarade trähus, en båthamn, en vacker stadspark vi Vätterns strand och massor av natur och-växtliv.

Om Hjo är en stad för dig ska du kontakta oss på Fastighetsbyrån. Vi kan hela försäljningsområdet och har koll på allt från bostadsrätter till villor eller lantbruk. För oss är varje affär unik och vi har stort engagemang för våra kunder. Vi hjälper dig genom hela affären och ser till att du hittar rätt. Kontakta oss så bokar vi ett möte!

Läs vad 663 kunder tycker om Fastighetsbyrån Hjo 2

• Skultorp
    2022-01-09
    Jag fick ett bra bemötande av Tarik och det blev en snabb affär så jag är nöjd.
  • KATARINA B
    skrev om Tarik Kudra en del av Fastighetsbyrån Skövde
    2021-12-26
    Snabb affär, bra med privat visning.
    2021-12-25
    Jättenöjda, inget att klaga på
    • Skultorp
    2021-12-22
    Snabba svar på frågor och lätt att få tag på.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Evelina Brewitz en del av Fastighetsbyrån Tibro
    2021-12-20
    Jag är mycket nöjd med mäklarens bemötande!
  • köpte sitt hus med hjälp av Johanna Nordstedt en del av Fastighetsbyrån Karlsborg
    2021-12-20
    Professionell men ändå personlig. Snabb återkoppling.
    Bra bemötande och lösningsorienterad.
    Informell men proffsig.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Evelina Brewitz en del av Fastighetsbyrån Tibro
    2021-12-20
    Bra bemötande, proffsig, kunnig och hjälpsam.
    2021-12-19
    Mycket bra bemötande och engagemang, bra och snabb respons vid kontakt.
    Trevlig person.
    2021-12-13
    Jag blev mycket bra bemött, Tarik är väldigt trevlig och tillmötesgående, drivande gjorde ett rakt igenom perfekt jobb.
    Bästa mäklaren jag har haft!
    2021-12-13
    Mycket bra bemött av Tarik som mäklare.
    Kändes genuint intresserad och ställde upp på en privat visning av lägenheten vi köpt. Allt gick snabbt o smidigt.
    Och svarar snabbt o lätt om man har några frågor om köpet.
    2021-12-12
    Snabb affär. Bra pris. Bra bemötande.
    2021-12-12
    Vi fick ett proffsigt och snabbt agerande av Tarik Kudra.
    2021-12-12
    Tarik är serviceminded och lyhörd. Han överträffade våra förväntningar genom att återkoppla snabbt, besvara våra frågor samt säkerställa en snabb men trygg affär.
  • Bettina S
    sålde sitt hus med hjälp av Johanna Nordstedt en del av Fastighetsbyrån Karlsborg
    • Undenäs
    2021-12-12
    vi är jätte jätta nöjda med johanna :-)
    2021-12-12
    Mycket trevligt bemötande, kunnig och lyhörd
    2021-12-11
    Tillgänglig, snabb, enkel, sakkunnig
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Carl-Johan Larsson en del av Fastighetsbyrån Tibro
    2021-12-06
    Affären är inte klar ännu så jag kan inte riktigt svara på detta ännu. Fram tills nu så har det funkat bra.
    • Lunden
    2021-12-05
    Mycket nöjd med Tariks insats i försäljningen av vår bostad. Han är lyhörd och uppmärksam. Han kommer med tips och råd. Han är alltid kontaktbar och villig att hjälpa till. Under kontraktskrivning vid försäljning har jag aldrig mött en mer tydlig och noggrann mäklare som går genom varje punkt och förklarar.
    Kan varmt rekommendera att ge just Tarik en utmaning att sälja er bostad!
    • Lunden
    2021-11-30
    Gott bemötande, informativ och tillgänglig när man behövde information.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Johanna Nordstedt en del av Fastighetsbyrån Karlsborg
    2021-11-26
    Mycket bra mäklare, alltid glad och försökte att göra allt till det bästa. Jag hade förstås velat ha upplysning om övriga utrymmen,
    exvis förråd och källarutrymme, men detta kanske inte var mäklarens "bord". Vill gärna rekommendera henne för nya uppdrag.Upplevde henne som mycket kunnig mäklare vid besöken på Fastighetsbyrån.
    2021-11-24
    Mycket bra bemötande, samt kunnig och väldigt trevlig

Vi fick bra svar på dom frågor vi ställde och det kändes väldigt påläst och proffsigt
    2021-11-24
    Bra bemött, det var ett kort möte men informativt och trevligt. Jag fick all info jag behövde och all hjälp, mitt första bo köp jag gjort men det gick smidigt med Tariks hjälp.
    • Mölltorp
    2021-11-22
    Supertrevlig! Lättsam och förklarar bra!
    • Almedal
    2021-11-19
    Han är både mycket trevlig och kunnig och vi rekommenderar honom gärna. Annemarie och Arne
    2021-11-17
    Helt fantastiskt engagemang. Stort stöd och framförallt snabb! Allt gick perfekt. Allt var förberett och välgjort. Rekommenderas å det varmaste. Är så tacksam för all hjälp och service!
  • sålde sitt hus med hjälp av Carl-Johan Larsson en del av Fastighetsbyrån Tibro
    2021-11-15
    Bra rakt igenom. Om man ska skriva trettio tecken då är det inte många som svarar
  • köpte sitt hus med hjälp av Carl-Johan Larsson en del av Fastighetsbyrån Tibro
    2021-11-13
    Inger förtroende. Tydlig. Hjälpsam.
  • sålde sitt hus med hjälp av Anders Ahlm en del av Fastighetsbyrån Skövde
    2021-11-08
    Jag är inte nöjd riktigt, hoppades på lite mer.
    2021-11-01
    Carl-Johan är professionell, tydlig och redig.
    Vi diskuterade fram en bra lösning, han är lyhörd och kommer inte med glädjekalkyler.
    Rekommenderar honom i tjänsten.
    • Söder
    2021-10-30
    Erfaren, engagerad och vill det absolut bästa för både köpare och säljare.
  • köpte sitt hus med hjälp av Evelina Brewitz en del av Fastighetsbyrån Tibro
    2021-10-27
    En bra och trevlig mäklare.
    Rak och tydligt, inga konstigheter.
  • sålde sitt hus med hjälp av Evelina Brewitz en del av Fastighetsbyrån Tibro
    2021-10-27
    Bemötandet har varit trevligt, kunnigt, alltså utmärkt,
    Mina förväntningar har uppfyllts tillfullo.
    Min upplevelse av Evelina Brewitz är att hon är kunnig mäklare pch hon vid försäljningen av min fastighet har varit rådgivande, stöttande och på ett trevligt sätt svarat på alla mina frågor och tagit hand om försäljningen på ett utmärkt sätt
    2021-10-25
    Mycket trevligt bemötande, kunnig och lyhörd.
    Förtroendefullt.
    Kunnigt.
    Noggrant.
    • Hörnebo
    2021-10-25
    Vi blev väldigt bra bemött av Carl-Johan och fick direkt ett stort förtroende för honom. Förväntningarna vi hade var att Carl-Johan skulle skötta allt som hade med försäljningen att göra och det gjorde han på ett mycket bra sätt. Vi är väldigt nöjda med allt från värdering till fotografering och visningar.
    • På Landet
    2021-10-24
    seriös ,ambitiös och väldigt trevlig
    Mvh Magnus
    • Västanå
    2021-10-23
    Fredrik var väldigt engagerad och driven i allt han sa direkt från första mötet.
    Hans återkopplande och professionalism var högst uppskattad, vilket gjorde att vi fick en otroligt stor tillit till honom, som vi nu ser var väl förtjänt!
    2021-10-20
    Vi har nu sålt vårt hus med hjälp av Tarik Kudra på Fastighetsbyrån i Skövde.
    Tarik . Vi är mycket nöjda med Tariks säljarupplägg och sättet att arbeta på! Han ger ett mycket gott intryck till såväl köpare som säljare! Han var dessutom professionell,kunnig och alltid tillgänglig för olika frågeställningar och funderingar under försäljningsperioden.
    Därför tummen upp!!
    Stefan
    • Trädgårdsstaden
    2021-10-20
    Fredrik är mycket lyhörd och intresserar sig för kundens önskemål. Han är professionell i sin roll och inger förtroende till såväl säljare som köpare.
    Vi uppskattade mycket att Fredrik ger tid till varje kund att fundera då det är kanske det viktigaste beslut man tar i sitt liv.
    • Hörnebo
    2021-10-20
    Vi blev väldigt bra bemötta av c-j , han va väldigt trevlig o gav ett förtroende ingivande intryck o man kände att han kommer att göra ett bra jobb . Han hörde av sig med jämna mellanrum o svarade alltid på våra frågor som vi hade . Han hjälpte oss med vad vi skulle fixa till innan visning o gav oss många bra råd . Skulle absolut anlita honom igen 👍
    2021-10-19
    Vi är mycket nöjda med Tariks arbete när vi köpte huset han förmedlade. Vi upplevde Tarik som hjälpsam och respektfull, med ett positivt och trevligt bemötande.
    2021-10-19
    En lugn och trygg mäklare med tydlig och realistisk målbild.
    Bra kommunikation genom hela affären.
    En mäklare med glimten i ögat, hela tiden med en bra affär i siktet för såväl säljare som köpare.
    2021-10-17
    Samarbetsvillig och flexibel. Lyssnar in vårt behov och har överseende med vår situation.
    2021-10-15
    Trevligt bemötande. Snabb och smidig affär med genomgående tydlig återkoppling om affärens status. Varma rekommendationer!
  • köpte sitt hus med hjälp av Fredrik Johansson en del av Fastighetsbyrån Tibro
    • Norrmalm
    2021-10-15
    Fredrik är en utomordentligt trevlig och proffesionell mäklare.
    Är dessutom mån om att jag som köpare fick information som jag efterfrågade - tillgänglig och tillmötesgående.
    Kan varmt rekommendera Fredrik
    2021-10-13
    Supernöjd med Tarik och hela säljprocessen! Rak och tydlig kommunikation. Allt gick väldigt snabbt och smidigt. Tarik lyckades konvertera en spekulant och stänga affären redan innan första visningen till ett rekordpris för området. Rekommenderas starkt!
    • Havstena
    2021-10-11
    Mäklare Tarik får högsta betyg , kontakt o allt runt försäljning av lgh. var över förväntan. Rekomenderas varmt.
    • Havstena
    2021-10-11
    Vänligt bemötande.Proffisionell vid kontrakt skrivandet.
    • Hanken
    2021-10-10
    Johanna är väldigt kunnig inom sitt område. Hon finns alltid till hands, både via telefon och mail, om man vill ha mer information och stöttning. Hon vill att köparen ska få ut det bästa av sitt köp.
    2021-10-07
    Mycket bra bemötande, mycket bra och lätt förklaring för de svåra redovisningar osv.