Alla kategorier Mäklare Västra Götaland Hjo Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Hjo

Fastighetsbyrån Hjo

Stora Torget 7, 544 22 Hjo — Visa karta

Vi på Fastighetsbyrån välkomnar dig till idyllen Hjo! Här hittar du gamla bevarade trähus, en båthamn, en vacker stadspark vi Vätterns strand och massor av natur och-växtliv.

Om Hjo är en stad för dig ska du kontakta oss på Fastighetsbyrån. Vi kan hela försäljningsområdet och har koll på allt från bostadsrätter till villor eller lantbruk. För oss är varje affär unik och vi har stort engagemang för våra kunder. Vi hjälper dig genom hela affären och ser till att du hittar rätt. Kontakta oss så bokar vi ett möte!

Läs vad 192 kunder tycker om Fastighetsbyrån Hjo

• Magnus J skrev om Therese Ahlner en del av Fastighetsbyrån Karlsborg
    Sålde en etta.
    Hur bra som helst.
    Hade inga direkt förväntningar.
    Mäklaren skötte sig hur bra som helst. Informerade hela tiden vad som hände o läget. Läs mer
  • Daniel W skrev om Therese Ahlner en del av Fastighetsbyrån Karlsborg
    Vi har köpt ett stationshus i korsberga.
    Bemötandet har varit bra och Therese har svarat eller tagit reda på svaren på våra frågor.
    Mina förväntningar är att mäklaren gör sitt jobb, har ett bra bemötande och svarar på mina frågor och det gjorde Therese. Läs mer
  • Astrid G skrev om Therese Ahlner en del av Fastighetsbyrån Karlsborg
    Jag har sålt min villa i Karlsborg. Therese Ahlner var en mycket kunnig mäklare. Trevlig och mjuk till sättet. Rekommenderar henne varmt till andra kunder. Läs mer
  • Robin R skrev om Therese Ahlner en del av Fastighetsbyrån Karlsborg
    Bara positivt.
    Bra kontakt.

Villa Läs mer
  • Jennifer E skrev om Anders Ahlm en del av Fastighetsbyrån Skövde
    Trevlig och väldigt nöjda med våran fastighetsaffär Läs mer
  • Gull-Britt L skrev om Therese Ahlner en del av Fastighetsbyrån Karlsborg
    Therese är mycket trevlig och professionell. Tydlig vad som gällde under hela processen. Hjälpsam och det var tryggt att veta att hon skötte visningarna av huset. Läs mer
  • Sören A skrev om Fredrik Johansson en del av Fastighetsbyrån Hjo
    Fredrik är en riktig bra mäklare som vi kommer att rekommendera. Läs mer
  • Jenny O skrev om Therese Ahlner en del av Fastighetsbyrån Karlsborg
    Köpt ett litet hus med renoveringsbehov. Bra bemötande från Therese och mycket hjälpsam. Läs mer
  • Monica W skrev om Therese Ahlner en del av Fastighetsbyrån Karlsborg
    Jag har sålt min sommarstuga i Örlen.
    Therese har sköt sig mycket bra då det var besvärligt att sälja den första gången, men den andra gången vi försökte gick det jätte bra. Hon jobbade ihärdigt vid försöken att sälja stugan.
    Jag är mycket belåten med Therese. Läs mer
  • Kornelija V skrev om Therese Ahlner en del av Fastighetsbyrån Karlsborg
    Allt blev som planerat och jag var jättenöjd med min mäklare Therese. Hon skötte sitt jobb på hög nivå. Läs mer
  • Marita G skrev om Therese Ahlner en del av Fastighetsbyrån Karlsborg
    Har sålt en villa. Priset blev högre än utgångspriset!👍 Therese ordnade med det mesta vilket var jätteskönt.
    Man kände sig alltid uppdaterad då hon ofta hörde av sig via telefon, sms o mail.
    Allt gick väldigt smidigt o bra!!👍 Läs mer
  • Annika B skrev om Therese Ahlner en del av Fastighetsbyrån Karlsborg
    Så här långt är det utmärkt. Men våra affärer är inte avslutade! Läs mer
  • Jan N skrev om Therese Ahlner en del av Fastighetsbyrån Karlsborg
    Bra bemötande, håller vad hon lovat. Trevlig, lyhörd och ger bra och korrekt information. Kunnig. Läs mer
  • Jan N skrev om Fastighetsbyrån Hjo
    Bra, tydlig, saklig och kunnig mäklare Läs mer
  • Karin J skrev om Therese Ahlner en del av Fastighetsbyrån Karlsborg
    Hej! Jag har bara positiva erfarenheter av mina kontakter med Therese. Hon var alltid glad o positiv. Lätt att nå på telefon. Man blev alltid underrättad om hur gången var l de olika delarna. Ingenting var besvärligt. Hjärtligt Tack. Läs mer
  • Sebastian G skrev om Therese Ahlner en del av Fastighetsbyrån Karlsborg
    Jag tycker att hon var en bra och trevlig tjej och hon gjorde att bra jobb 👌🏻 Läs mer
  • Johan E skrev om Therese Ahlner en del av Fastighetsbyrån Karlsborg
    Mycket bra bemötande. Sakligt men samtidigt trevligt och personligt. Brister i fastigheten genomlysta. Läs mer
  • Malin L skrev om Therese Ahlner en del av Fastighetsbyrån Karlsborg
    Trevlig och professionell med glimten i ögat. Läs mer
  • Lane K skrev om Fredrik Johansson en del av Fastighetsbyrån Hjo
    Jag som köper hus för första gången har inte så mycket erfarenhet av mäklare, men jag tyckte att Fredrik var trevlig, påläst och hade svar på de frågor vi hade. Om han inte hade de svar vi sökte så tog han reda på det eller hänvisade till den som kunde ge oss det svar vi sökte. Läs mer
  • Johanna B skrev om Fredrik Johansson en del av Fastighetsbyrån Hjo
    I början lite rörigt. Men till slut bra bemötande Läs mer
  • Martin N skrev om Fredrik Johansson en del av Fastighetsbyrån Hjo
    Meget godt fornøyd. Valgte en god salgspris og ventet til riktig kjøper var på plass. Fulgte opp med god informasjon hele tiden.
    Godt inntrykk. Anbefales. Läs mer
  • Laila J skrev om Fredrik Johansson en del av Fastighetsbyrån Hjo
    Bra bemötande. Vi fick svar på alla frågor som vi hade.
    Täta kontakter, vilket vi tyckte var bra. Läs mer
  • Mikael N skrev om Fredrik Johansson en del av Fastighetsbyrån Hjo
    Väldigt professionellt från början till slut Läs mer
  • Susanne S skrev om Fredrik Johansson en del av Fastighetsbyrån Hjo
    Bra bemötande och proffsigt intryck! En mäklaren som kan svara på frågor och om han inte vet så kollar han upp.. känns pålitlig och vill ens bästa!
    Kommer anlita honom uifall jag säljer i framtiden! Läs mer
  • Rickard L skrev om Fredrik Johansson en del av Fastighetsbyrån Hjo
    Proffsig. Visste sedan tidigare att Fredrik är väldigt duktig. Enkel att ha att göra med. Sett till att skaffa svar på alla frågor vi haft. Har absolut levt upp till våra förväntningar.Tack! Läs mer
  • Carina E skrev om Therese Ahlner en del av Fastighetsbyrån Karlsborg
    Kunnig och påläst om sitt arbete, seriös och mycket trevlig i sitt bemötande som ger ett trovärdigt intryck. Läs mer
  • Ola J skrev om Therese Ahlner en del av Fastighetsbyrån Karlsborg
    Mycket trevligt bemötande vid visningen och hon har svarat på mina frågor på ett bra sätt. Läs mer
  • Henrik S skrev om Fredrik Johansson en del av Fastighetsbyrån Hjo
    Bra, kunnig, informativ samt visar öppenhet och är lyhörd. Läs mer
  • Kent-inge A skrev om Fredrik Johansson en del av Fastighetsbyrån Hjo
    Jag fick ett jättebra intryck av Fredrik, både rutinerad och lungt! Såg verkligen till och var hörsam om att jag förstod allt.. Läs mer
  • Sebastian L skrev om Fredrik Johansson en del av Fastighetsbyrån Hjo
    Fredrik har hjälpt oss mycket med vår bostadsaffär. Han har varit väldigt lätt att nå och väldigt hjälpsam på att svara på frågor. Han är också väldigt lättsam att prata med och snäll. Han har helt enkelt skött det hela väldigt professionellt från början till slut. Vi är väldigt nöjda att ha haft honom som vår mäklare. Läs mer
  • Thomas J skrev om Fredrik Johansson en del av Fastighetsbyrån Hjo
    Verkligen go i honom första gångerna man träffar och pratar med honom!! Sedan är det som luften går ur honom!! Ta budet så det blir klart!!! Han lägger inte ner den tiden som han påstår!!
    Hans arvode är För högt 150 000 kr Skulle räka med 50 000Kr
    istället!!! Läs mer
  • Tore P skrev om Therese Ahlner en del av Fastighetsbyrån Karlsborg
    Mycket gott bemötande och proffisionellt utfört uppdrag. Stor förståelse för objektets status. Läs mer
  • Anna M skrev om Therese Ahlner en del av Fastighetsbyrån Karlsborg
    Trevligt bemötande, kunnig, behjälplig, lever upp till förväntningarna. Läs mer
  • Birgitta I skrev om Therese Ahlner en del av Fastighetsbyrån Karlsborg
    Therese var mycket trevlig och personligt intresserad. Hon tog också kontakt med säljaren för att framföra klagomål från mig.
    Jag fick bara två nycklar till lekstugan. Det borde hon nog ha observerat och tagit upp med säljaren. Jag använder den som skjul, där jag förvarar en del som jag är rädd om. Vet nu inte om han kan komma in där med en tredje nyckel.
    I övrigt var jag helt nöjd med Therese. Läs mer
  • Gerner M skrev om Fredrik Johansson en del av Fastighetsbyrån Hjo
    Frederik levede op til vores forventninger som mægler.
    Han var god til, at forklare om fremgangsmåden for et sådan hussalg. Läs mer
  • Mattias M skrev om Therese Ahlner en del av Fastighetsbyrån Karlsborg
    Seriös och trevlig. Påläst och kunnig. Rekommenderas! Läs mer
  • Siv S skrev om Fredrik Johansson en del av Fastighetsbyrån Hjo
    Har varit i kontakt med Fredrik till och ifrån i snart två år. Tycker att han är trevlig och broffsig. Kan svara på frågor och ger sig tid med mig som kund. Kan rekommendera honom/ Siv. Läs mer
  • Agnes B skrev om Therese Ahlner en del av Fastighetsbyrån Karlsborg
    Agnes finns inte i dé här jordelivet längre så vänligen ta bort henne från era utskickslistor.
    LB Läs mer
  • Kristian A skrev om Therese Ahlner en del av Fastighetsbyrån Karlsborg
    Kompetent och engagerad------- Läs mer
  • Maria A
    Maria A skrev om Fredrik Johansson en del av Fastighetsbyrån Hjo
    Vi fick ett mycket trevligt bemötande. Han är inte ”stroppig”. Fredrik gick igenom hur hela försäljningen skulle gå till från början till slut, svarade alltid på sms när vi undrade över något. Läs mer
  • Eva K skrev om Fredrik Johansson en del av Fastighetsbyrån Hjo
    Jag är väldigt nöjd med Fredrik han har skött det hela jättebra Läs mer
  • Barbro W skrev om Fredrik Johansson en del av Fastighetsbyrån Hjo
    Fredrik är en mycket bra mäklare, vill både att köpare och säljare blir nöjda med affären, har ett bra bemötande, har gjort ett gott intryck. Läs mer
  • Denice G
    Denice G skrev om Therese Ahlner en del av Fastighetsbyrån Karlsborg
    En mycket personlig mäklare, vilket vi uppskattar, lyssnar in vad vi önskar och tycker, gullig på alla sätt👍 Återkopplar och ringer och hör hur det går osv.vi uppskattar henne mycket och tycker hon gjort ett bra jobb, mvh Denice Läs mer
  • Stina A
    Stina A skrev om Fredrik Johansson en del av Fastighetsbyrån Hjo
    Jag upplever Fredrik som en mycket kompetent, pedagogisk och pålitlig person. Han har ett fint och ödmjukt sätt, men är samtidigt tydlig, ärlig och rak.
    Att sälja hus kan vara både roligt och svårt. Lite känslomässig bergodalbana. Upplever att Fredriks bemötande underlättade försäljningen betydligt.
    Jag kommer att rekommendera Fredrik varmt till den som går i säljtankar. Läs mer
  • Bo W skrev om Therese Ahlner en del av Fastighetsbyrån Karlsborg
    Mycket positivt bemötande. Visade från början att hon är professionell. Gjorde en bra värdering på huset som visade sig stämma bra i slutändan. Bra presentation av huset på internet och efter vad jag kan förstå bra visningar.
    Therese Ahlner motsvarade helt mina förväntningar. Läs mer
  • Runar B
    Runar B skrev om Fredrik Johansson en del av Fastighetsbyrån Hjo
    En bra och duktig mäklare med ett trevligt leende. Hans yrkeskunnighet är inget att anmärka på. En mäklare jag kan rekommendera. Läs mer
  • David J skrev om Therese Ahlner en del av Fastighetsbyrån Karlsborg
    Väldigt trevlig och engagerad! Läs mer
  • Jonas P skrev om Fastighetsbyrån Hjo
    Mycket personligt och proffsigt bemötande. Läs mer
  • Birgit A skrev om Fredrik Johansson en del av Fastighetsbyrån Hjo
    Precis som vi ville. Allt skulle vara klart snabbt när vi väl bestämt oss för försäljning av stugan.
    Snabba handlingar , bra kommunikation och trevlig mäklare samt trevliga köpare av stugan.
    Birgit Läs mer
  • 739458828 H skrev om Therese Ahlner en del av Fastighetsbyrån Karlsborg
    Therese har varit professionell och en riktig stor hjälp i en av livets stora affärer. Rekommenderas varmt! Läs mer

Stora Torget 7, 544 22 Hjo