Fastighetsbyrån Hjo

Fastighetsbyrån Hjo

Vi på Fastighetsbyrån välkomnar dig till idyllen Hjo! Här hittar du gamla bevarade trähus, en båthamn, en vacker stadspark vi Vätterns strand och massor av natur och-växtliv.

Om Hjo är en stad för dig ska du kontakta oss på Fastighetsbyrån. Vi kan hela försäljningsområdet och har koll på allt från bostadsrätter till villor eller lantbruk. För oss är varje affär unik och vi har stort engagemang för våra kunder. Vi hjälper dig genom hela affären och ser till att du hittar rätt. Kontakta oss så bokar vi ett möte!

866 omdömen om Fastighetsbyrån Hjo

Sedan starten hos Reco 2013
    2023-02-02 Verifierad kund
    Vi är väldigt nöjda med Freddy, rak och korrekt i bemötandet samt lätt att ha att göra med. Inger inga falska förhoppningar och är ärligt. Sedan är han väldigt trevlig som person. En bra mäklare.
    Maja och Edin
  • köpte sitt hus med hjälp av Johanna Nordstedt en del av Fastighetsbyrån Karlsborg
    • Undenäs
    2023-01-30 Verifierad kund
    Vi blev bemötta på ett glatt, trevligt och avslappnat sätt. Johanna är en trygg stöttepelare genom hela processen 😀
    • Undenäs
    2023-01-30 Verifierad kund
    Johanna var mycket trevlig och jordnära. Lugn och avslappnad.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Johanna Nordstedt en del av Fastighetsbyrån Karlsborg
    2023-01-26 Verifierad kund
    Duktig, kunnig, professionell och mycket trevlig.
  • köpte sitt hus med hjälp av Jesper Joki en del av Fastighetsbyrån Hjo
    • Korsberga
    2023-01-26 Verifierad kund
    Jesper är en otroligt kunnig, driven och ambitiös mäklare. Han ser till att ge köparen en möjlighet till att själva bilda sig en uppfattning om objektet och samtidigt bistå med sin kunskap.

Vill du ha en öppen och ärlig mäklare, välj Jesper!
  • Jennie D
    sålde sitt hus med hjälp av Jesper Joki en del av Fastighetsbyrån Hjo
    • Korsberga
    2023-01-26 Verifierad kund
    Jesper är en fantastisk mäklare 👌. Glad, trevlig, ärlig och lyhörd är bara några av hans egenskaper. Ingen fråga är för dum att ställa och han ger alltid ärliga svar. Han är lätt att få tag i och ger snabb återkoppling oavsett tid på dygnet. Han går in helhjärtat i allt han åtar sig och ger sig inte förrän resultatet blir 100% nöjdhet. Vi rekommenderar honom varmt. Han är trygg och väldigt påläst i sin mäklarroll och man märker inte av att han nyss börjat sin karriär.
    • Borrbäck
    2023-01-16 Verifierad kund
    Freddy är toppen. Jordnära och inga konstigheter. Vi är supernöjda 🫡👌
    2022-12-30 Verifierad kund
    Bra återkoppling och tydlig med vad som gäller och hur planen ser ut.
    Mycket bra mäklare
    2022-12-29 Verifierad kund
    Tarik har ett vänligt trevligt bemötande och guidade oss genom hela försäljningen trots upp och ner gångar.
    2022-12-21 Verifierad kund
    Kunnig, motiverad, lätt att nå.
    2022-12-21 Verifierad kund
    Freddy bemötte oss på ett proffsigt och avslappnat sätt vilket gjorde oss mycket trygga i köpet.

Våra förväntningar på en mäklare är att de ska vara pålästa, kunniga, lyhörda och jordnära. Freddy uppfyllde alla våra förväntningar med råge.

Freddy sålde Bågvägen 1 till oss på ett proffsigt sätt. Det märks att han är lugn i sig själv och trygg i sitt säljande då det spiller över på oss som köpare och gör hela processen lika smidig och trygg som att handla på ICA.
    Vi märkte även att han var mån om sin säljare vilket ökar vårt förtroende som köpare eftersom det tyder på att han är seriös.
  • sålde sitt hus med hjälp av Carl-Johan Larsson en del av Fastighetsbyrån Tibro
    2022-12-21 Verifierad kund
    Carl-Johan är en toppen mäklare som är lyhörd och kunnig. Vi kände oss trygga och allt gick väldigt snabbt som vi ville. Jag vill verkligen rekommendera Carl-johan!
    2022-12-19 Verifierad kund
    Utmärkt prestation rätt igenom! Från första mötet till efter försäljningen. Återkoppling på högsta nivå, anträffbar, trygg och extremt målmedveten. Till framtida försäljningar är valet av mäklare enkelt!
    Bra bemötande
    bra jobbat med försäljningen även fast tiderna är svåra just nu
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Tarik Kudra en del av Fastighetsbyrån Skövde
    2022-12-19 Verifierad kund
    Fick ett trevligt och informativt bemötande vilket hjälpte till för att göra en snabb och smidig affär!
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Carl-Johan Larsson en del av Fastighetsbyrån Tibro
    2022-12-18 Verifierad kund
    Trevligt och kunnigt, motsvarade våra förväntningar. hjälpsam och lätt att få kontakt med.
  • sålde sitt hus med hjälp av Johanna Nordstedt en del av Fastighetsbyrån Karlsborg
    • Norra Skogen
    2022-12-16 Verifierad kund
    Engagerad och trevlig mäklare. Lätt att få kontakt med och överlag jätte professionell.
    2022-12-16 Verifierad kund
    Kunnig, engagerad och trevlig. Lätt att få tag på och uppdaterat information kontinuerligt. Kort sagt - vi ger honom högsta betyg.
    Detta svar gäller även för Ingemar Ryefalk.
    • Forsvik
    2022-12-13 Verifierad kund
    En helt underbar människa som tar tillvara både säljarens och köparens intressen. Ringer alltid upp när man sökt henne och positiv och kunnig!
    • Norra Skogen
    2022-12-12 Verifierad kund
    Johanna uppträder korrekt och sakligt utan att vara påstridig och ”försäljare”. Hon går noggrant igenom alla detaljer och ger som helhet ett förtroendeingivande intryck. Hon är mån om att alla inblandade ska göra en bra affär.
    • Almedal
    2022-12-07 Verifierad kund
    Professionellt och trevligt bemötande som levde upp till förväntningarna för både husvisning och köp. Är väldigt nöjda.
    • Almedal
    2022-12-06 Verifierad kund
    Över förväntan från början till försäljning! Kan inte önska bättre !
    Kan varmt rekommederas!
    M a o en glad säljare av vår bostadsrätt!
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Tarik Kudra en del av Fastighetsbyrån Skövde
    2022-12-05 Verifierad kund
    Väldigt bra bemötande, samt väldigt framåt och ville hjälpa en och hitta en lägenhet. Har inget annat än positiva saker att säga om Tarik, ung men ändå så driven och engagerad i sitt jobb.
    Robert
  • köpte sitt hus med hjälp av Carl-Johan Larsson en del av Fastighetsbyrån Tibro
    2022-12-04 Verifierad kund
    Lätt att tala med, han har humor och är kunnig!😁
    • Katrineberg
    2022-11-27 Verifierad kund
    Väldigt professionell mäklare som håller det han har sagt. Raka besked och har stått för det han har sagt. Vill säljarens bästa och är ärlig. Vi hade inte kunnat ha en bättre mäklare. Är supernöjda.
    • Södra Skogen
    2022-11-24 Verifierad kund
    Väldigt trevligt bemötande och påläst om huset.
    • Vasastaden
    2022-11-22 Verifierad kund
    Noggrann och hör alltid av sig med återkoppling om eventuella saker som dykt upp i försäljningsprocessen.

Kan varmt rekommendera Carl-Johan.
    • Lundby
    2022-11-17 Verifierad kund
    Från första början ett trevligt och personligt bemötande. Under hela resan fungerade alla kontakter och träffar smidigt med tydlig och klar information. Motet mellan oss och köparna sköttes väldigt bra. Totalt är vi helnöjda och kan verkligen rekommendera Freddy.
    • Lundby
    2022-11-17 Verifierad kund
    Freddy kom med öppna ögon o en realistisk beskrivning av bostadsmarknaden. Berättade hur han jobbade, gick noga igenom hela processen med en försäljning och hur vi kunde tänka runt alla moment. Avspänt o naturligt bemötande och noggranna svar vid frågor. Det känns väldigt tryggt och bra att ha Freddy som mäklare. Bra återkoppling runt alla frågor vi hade innan visning. Vid visningen fick vi tips hur vi kunde tänka och runt budgivningen fick vi hela tiden noggrann uppdatering. Prisbilden för oss blev bättre än utgångspris och det känns ju oxå bra. Tack Freddy !! vi kan verkligen rekommendera dej i ditt jobb som mäklare.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Johanna Nordstedt en del av Fastighetsbyrån Karlsborg
    2022-11-16 Verifierad kund
    Trevlig!

Nästan, behöver vara mer insatt i tekniska funktioner och VA

Hon var över förväntan bra

4a av 5
    • Södra Skogen
    2022-11-10 Verifierad kund
    Har varit på 4st visningar i närtid. Det har varit fint och trevligt bemötande på samtliga. De svar som inte fanns tillgängliga återkom Johanna med snabbt med. Så jag är jättenöjd med visningar och även kontraktskrivningen som var informativ och bra på alla sätt.

Så jag har bara positivt att säga

Mvh Thomas
  • Jessica J
    sålde sitt hus med hjälp av Tarik Kudra en del av Fastighetsbyrån Skövde
    2022-11-09 Verifierad kund
    Vill varmt rekommendera Tarik Kudra som Er nya mäklare. Tarik är en snabb, lyhörd, professionell och serviceminded man. Tarik är alltid lätt att få tag på och han har hållit mig uppdaterad under hela processen. Tarik kommer även hjälpa mig med min deklaration. Stort tack, Tarik //mvh Jessica
    • Timmersdala
    2022-11-08 Verifierad kund
    Helt Klanderfritt skulle jag säga.
    • Tidan
    2022-11-07 Verifierad kund
    Tareq är trevlig och social samtidigt som han verkar har stenkoll på bostadsmarknaden och kunde svara bra på alla de frågor jag ställt.
    • Timmersdala
    Mycket bra bemötande
    Har under rådande situation i fastighetsbranschen så har jag fått den hjälp och det stöd som jag anser att mäklare ska göra.

Nöjd kund 😁💰
    • Tidan
    2022-11-07 Verifierad kund
    Vi är nöjda. Köparen hittade jätte snabt.
    Edita och Sigitas Mickeviciai
    2022-11-05 Verifierad kund
    Carl-Johan Larsson som mäklare är väldigt bra. Snabb & effektiv. Mycket kunskap kring huset mot vad tidigare mäklare saknat. Bra ordning & reda på vad allt av husköpet innefattar. Kommer starkt rekommendera Carl-Johan till alla som köper/säljer sina hus.

Carl-Johan är i en klass för sig själv.
    2022-11-04 Verifierad kund
    Ett väldigt bra bemötande. Utgår ifrån att mäklaren jobbar för både säljare och köpare. För närvarande så är det bra.
    2022-11-04 Verifierad kund
    Han är personlig och en omtänksam mäklare. Uppträder proffsig i sitt bemötande och kunnig inom sitt område rekommenderar honom verkligen till andra. / Stewe McLellan
    2022-11-04 Verifierad kund
    Jätte duktig och trevlig och va duktig på sitt jobb
    2022-11-04 Verifierad kund
    Tarik Kudra har ett professionellt bemötande och det syns verkligen att han tar sitt jobb på allvar och hur jag menar med detta är att han är tydlig i sitt tal och klädstilen säger mkt.
    2022-11-03 Verifierad kund
    Jag har fått hjälp av Freddy vid två bostadsaffärer och vid båda tillfällena så har Freddy gett utmärkt stöd som varit både proffsigt och ödmjukt. Kan bara det varmaste rekommendera Freddy till alla som ska genomföra en bostadsaffär.
    Hans erfarenheter som tidigare hantverkare visar sig tydligt i kunnigheten som han tar med till bordet.
    2022-11-03 Verifierad kund
    Väldigt bra mäklare! Freddy upplevs extremt kunnig och ärlig vilket gör att man känner sig trygg med köp av bostad. Rekommenderar Freddy till alla!
    2022-11-01 Verifierad kund
    Superbra, lyhörd, hjälpsam, trevlig och tänker på alla detaljer!
    • Hanken
    2022-11-01 Verifierad kund
    Mycket trevligt bemötande
    Lagom drivande i budgivningen.
    Lyhörd
    EJ girig
    Mycket informativ och lugn vid kontraktsskrivningen.
    2022-10-31 Verifierad kund
    100% nöjda med allt! Rekommenderas varmt.
    2022-10-29 Verifierad kund
    Skrev väldigt bra om huset. Hjälpsam.. Mvh Görgen
    2022-10-24 Verifierad kund
    Proffsig och enkel att ha att göra med
  • köpte sitt hus med hjälp av Evelina Brewitz en del av Fastighetsbyrån Tibro
    2022-10-17 Verifierad kund
    Hon verkar vara en väldigt kunnig och duktig mäklare. Upplevelsen har varit bra hittills och vi hoppas på ett fortsatt bra husköp
    2022-10-16 Verifierad kund
    Freddy gjorde ett jätte bra jobb allt gick snabbt och smidigt sen är det lätt att få tag på freddy han svarar alltid eller ringer upp snabbt vilket är väldigt uppskattat.