Fastighetsbyrån Hjo

Fastighetsbyrån Hjo

Vi på Fastighetsbyrån välkomnar dig till idyllen Hjo! Här hittar du gamla bevarade trähus, en båthamn, en vacker stadspark vi Vätterns strand och massor av natur och-växtliv.

Om Hjo är en stad för dig ska du kontakta oss på Fastighetsbyrån. Vi kan hela försäljningsområdet och har koll på allt från bostadsrätter till villor eller lantbruk. För oss är varje affär unik och vi har stort engagemang för våra kunder. Vi hjälper dig genom hela affären och ser till att du hittar rätt. Kontakta oss så bokar vi ett möte!

Läs vad 381 kunder tycker om Fastighetsbyrån Hjo 2

• Grevbäck
    2021-05-10
    Köpt en villa.
    Mycket trevligt bemötande, avslappnad och hjärtlig mäklare med nära till skratt.
    Känns mycket erfaren och kunnig.
    Inger stort förtroende.
    Har varit flexibel i all kontakt och möten .
  • sålde sitt hus med hjälp av Johanna Nordstedt en del av Fastighetsbyrån Karlsborg
    2021-05-04
    Jag har sålt ett fritidshus och Johanna är väldigt duktig, proffsig och informationsrik. Jag kände att jag kunde lämna över hela försäljningen till henne utan problem. Hon informerade löpande vad som hände i processen, det kändes tryggt.
    Jag rekommenderar Varmt Johanna till andra som vill sälja.
    2021-04-12
    purchased a holiday Stuga, very good communication throughout the process. Very satified. Thank you
    • Hammarsjorden
    2021-04-12
    Köpt villa. Bra bemött av mäklare.
    Sammanfattning:
    Mycket bra intryck av Fredrik. Verkar ha god kunskap om fastigheter och skapar bra förtroende.
    2021-04-12
    Trevlig och tillmötesgående i alla kontakter
  • köpte sitt hus med hjälp av Evelina Brewitz en del av Fastighetsbyrån Tibro
    2021-04-10
    Tillmötesgående och hjälpsam vid mitt husköp
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Fredrik Johansson en del av Fastighetsbyrån Tibro
    2021-04-10
    Jag har sålt villa och köpt bostadsrätt - båda genom Fredrik.
    Han gav ett trevligt och förtroendeingivande intryck redan från början som har bestått helt igenom. Han är kompetent, noggrann och omtänksam i allt han gör. Fredrik får de allra varmaste rekommendationer.
    Han är bäst!
    2021-04-09
    Seriös och trevlig mäklare. Smidigt att få kontakt med via telefon. Snabba svar på frågor vi hade.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Fredrik Johansson en del av Fastighetsbyrån Tibro
    2021-04-04
    Har köpt bostadsrätt bästa tänkbara bemötande av Fredrik
    och han lyckades sälja den till det pris som begärdes. Vi hade
    tidigare haft hjälp av Fastighetsbyrån och sålt en fritidsbostad
    som fungerat väldigt bra .Så vi är väldigt nöjda.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Johanna Nordstedt en del av Fastighetsbyrån Karlsborg
    2021-03-29
    Påläst och duktig mäklare kanske lite dyr enligt min uppfattning men hon har skött detta bra ! Så hon är väl värd det, bra information till både mig och köpare.
    2021-03-29
    Har sålt en 1 1/2 plans villa i Tibro. Evelina är positiv, glad och har ett trevligt bemötande. Hade väl inte några speciella förväntningar mer än att hon skulle sälja min bostad till rätt pris.
    2021-03-15
    Köpt ett ”enkelt” fritidshus.
    • Väster
    2021-03-12
    Köpt bostad blev bemött på ett utmärkt sätt Fredrik är påläst och duktig. Ser alla och tar sig tid. Han har följt upp och haft kontakt hela tiden tills både besiktningar, och avtal varit klara
  • LINDA B
    skrev om Fastighetsbyrån Hjo
    2021-03-09
    Jag köpte bostad via Fredrik Johansson och är jättenöjd.
    Fredrik är en rak och tydlig mäklare som jag varmt kan rekommendera.
  • köpte sitt hus med hjälp av Evelina Brewitz en del av Fastighetsbyrån Tibro
    • Landsbygd Norra
    2021-03-04
    Bra trevlig mäklare kan sitt jobb
    2021-03-04
    Fick hjälp att sälja vårat parhus.
    Vi hade flera mäklare som kom och värderade, men vi fastnade ganska omgående för Fredrik.
    Då han kändes väldigt trygg och självsäker i sitt arbete.
    Det var vår första försäljning och Fredrik var väldigt utförlig och gjorde oss trygga i allt han gjorde.
    Han var hjälpsam och så fort vi undrade över något så var han snabb på att svara så man lätt kunde slappna av om det var något.
    Vi är helt klart super nöjda med hans arbete och rekommenderar absolut han om hjälp med försäljning eller köp.
    • Bengtstorp - Vid Mullsjön
    2021-03-03
    Trevlig, hjälpsam och effektiv.
    2021-02-27
    En bostadsrätt på 80 m2 i centrale Hjo.
    Mycket vänlig bemötandet.
    Mycket professionellt.
    Bara positiv
  • sålde sitt hus med hjälp av Anders Ahlm en del av Fastighetsbyrån Skövde
    • Grevbäck
    2021-02-26
    Bra bemötande. Man upplever att han är erfaren i det han gör och att man kan lita på honom från början.
    • Trädgårdsstaden
    2021-02-21
    Bra bemötande.
    Professionell
    Förtroendeingivande
    • Mofalla
    2021-02-20
    Sålt Fredstorp, Skogshyddan, Hjo. Mycket nöjd med mäklarens insats. Han har varit trovärdig, kommunikativ och målmedveten. Helt enkelt perfekt.
    • Tidan
    2021-02-11
    Trevlig och saklig och engagerad. Motsvarade förväntningarna.
  • köpte sitt hus med hjälp av Therese Ahlner en del av Fastighetsbyrån Karlsborg
    • Brevik
    2021-02-07
    Bästa mäklare jag träffat nån gång bara ++++++ för henne
    2021-02-01
    Jag har sält ett radhus. Min upplevelse av mäklaren va utmärkt. Hon motsvarade de förväntningar jag hade. Nu återstår bara den ekonomiska biten och jag tror att hon sköter den biten lika förträffligt som hon skött det hittills. Evelina Brewits vill jag ge högsta betyg och kan varmt rekommendera henne för mera uppdrag.
    Folke Johansson
    • Landsbygd Norra
    2021-01-24
    Vi är jätte nöjda med Evelina. Trevligt bemötande och snabb på att återkoppla. Saklig och noggrann. Bästa betyg till Evelina vi är jätte nöjda.
    2021-01-24
    Sålt en bostadsrätt i Hjo och förväntningarna på en bra mäklare blev uppfyllda mycket väl. Han är noggrann vad gäller information från början till slut. En trevlig, kunnig och positiv mäklare som jag kände förtroende för. Det var aldrig omöjligt att få kontakt och om han inte svarade när man ringde så ringde han upp direkt när han fick möjlighet! En positiv erfarenhet vid försäljning! Tack Fredrik!
  • Thomas H
    köpte sitt hus med hjälp av Fredrik Johansson en del av Fastighetsbyrån Tibro
    2021-01-22
    Fritidshus
    Meget hjælpsom under forløbet med salg til dansk køber, som ikke kender forhold for huskøb i Sverige.
    2021-01-02
    Köpte en lägenhet. Mycket professionell, trevlig mäklare som kan sin sak. Vi fick ett bra bemötande hela vägen och då det var fått första bostadsköp fick vi även bra vägledning genom processen.
    • Almedal
    2020-12-28
    Fredrik har hjälpt oss med både köp av hus och försäljning av bostadsrätt.
    Vi är mycket nöjda med hela upplevelsen.

Håller vad han lovar, trevlig och duktig!
    2020-12-21
    Sålt ett hus.
    Hon gav ett mycket trevligt bemötande.
    Hade inte så mycket förväntningar eftersom vi hade haft en annan mäklare förut.
    Men blev positivt överraskad att hon lyckades så snabbt.
    • Korsberga
    2020-12-21
    Bra information om försäljning
    2020-12-14
    Har köpt en tomt där vi har fått stöttning ifrån Anders på ett strålande sätt. Anders har hjälp oss med de frågor som vi har haft under "vägen".
  • Anita A
    sålde sitt hus med hjälp av Therese Ahlner en del av Fastighetsbyrån Karlsborg
    • Brevik
    2020-12-07
    Vi har sålt vårt hus , Therese gjorde ett bra jobb vi är nöjda..
  • Jenny Z
    sålde sitt hus med hjälp av Fredrik Johansson en del av Fastighetsbyrån Tibro
    • Hammarsjorden
    2020-11-22
    Har bara positivt att säga. Supernöjd::)
    2020-11-19
    Sålt min lgh och jag kände till Fredrik sen tidare. Han har kännedom om Hjo och bra att diskutera med.
    • Undenäs
    2020-11-12
    En stuga i Källebacken, Undenäs!
    Mycket proffsigt bemötande. Tydlig och klar! Organiserad och förberedd. Pålitlig och trygg!
    2020-11-09
    Har sålt huset på verkstadsgatan 29 i hjo. Från första dagen blev jag väl bemött av fredrik. Fredrik höll mej uppdaterad hela tiden.Alltid trevlig och kunnigt bemötande. Man kände sej verkligen väl omhädertagen och betydelsefull.Min dotter rekomenderade fredrik.Ångrar inte en sekund att jag anlitade honom.All heder.
  • Anders E
    sålde sitt hus med hjälp av Fredrik Johansson en del av Fastighetsbyrån Tibro
    • På Landet
    2020-11-09
    Jag och min hustru har sålt en fastighet i Hjo kommun.

Vi blev bemötta på ett mycket förtroendeingivande och proffsigt sätt.

Vi hade höga förväntningar på Fredrik och dom har han med råge uppfyllt.

Bäste fastighetsmäklaren i Hjo!
    • Katrineberg
    2020-10-29
    Villan är såld! Snabbt gick det. Jättenöjd och jag har känt mig trygg med Fredrik och kommunikationen har varit på topp!
  • Hans B
    köpte sitt hus med hjälp av Fredrik Johansson en del av Fastighetsbyrån Tibro
    2020-10-24
    Efter visning på vårt nuvarande hus så kontaktade mäklaren Fredrik mig/oss och undrade om vi var intresserade? Vi ville göra en snabb affär och mäklaren gav oss tips på hur vi skulle gå till väga i vår budgivning. Det slutade med att vi var dem enda som gav ett bra bud och samma dag var huset vårt muntligt o tre dagar senare skrev vi på kontraktet. Så med den hjälpen är vi hur nöjda som helst med mäklaren Fredrik Johansson o vårt hus.
    2020-10-24
    Köpt en villa centralt i Tibro, min mans o mitt första hus. Oerhört väl bemötta av en seriös mäklare som man kan lita på och känna sig trygg med.
    2020-10-19
    Enplansvilla
    Bra och proffsigt
    Tillgodo såg att jag fick de svar jag ville
    Mycket bra bemötande
    • På Landet
    2020-10-18
    Mycket bra mäklare som hjälpte oss sälja vårat hus .
    Proffesionellt från början till slut ..
    rekommenderar att kontanta honom om ni går o tankarna att sälja eller köpa ..
    2020-10-10
    Skogsfastighet
    Det finns bara en massa +
    Fick ut mer än jag kunde drömma om.
  • Madelene L
    skrev om Therese Ahlner en del av Fastighetsbyrån Karlsborg
    2020-10-08
    Vi har köpt 5 fastigheter och sålt tre av dem och varit i kontakt med många olika mäklare som varit bra, men ingen som Therese! Vilken fantastiskt trevlig, omtänksam och professionell mäklare med både stor kunskap och stort hjärta. Vi tvekar inte en sekund på att det är henne vi ska anlita om det behövs vid annat tillfälle!!
    2020-10-05
    Trevlig och kunnig, kan varmt rekommenderas.
    2020-10-02
    Vi har köpt ett tomt av Anders för en ny byggnation.
    Fantastisk trevlig. Väldigt inkluderande även när man har små barn med sig. Vi rekommenderar varmt denna mäklaren för alla som önskar göra en trygg och enkel affär.
    • Bengtstorp - Vid Mullsjön
    2020-10-02
    Jättebra bemötande och fick upp priset på huset mer än beräknat
    Så bara bra allt
    • Borrbäck
    2020-10-02
    Har sålt ett hus i Hjo. Köpte huset av Fredrik för några år sedan och valet av honom som mäklare var självklart. Han levde upp till de förväntningar av försäljningen mer än väl.
  • sålde sitt hus med hjälp av Malin Wallén en del av Fastighetsbyrån Tibro
    2020-09-22
    Malin Wallén har på ett proffsigt och personligt sätt slussa oss genom vår husförsäljning.
    Vi har känt oss mycket trygga med Malin.