Anna Karlsson fd. Persson
Registrerad mäklare sedan 2012
Aktiv på Reco.se sedan 2014
2019-04 - 2020-03
Tveka inte att kontakta mig om du har frågor kring ditt boende! Jag hjälper dig att gå igenom din boendesituation för att hitta en lösning som känns bra för dig. Läs mer

Läs vad 68 Läs vad Anna Karlsson fd. Persson

• Karin M köpte sitt hus med hjälp av Anna Karlsson fd. Persson en del av Fastighetsbyrån Hudiksvall

2020-03-31

Hudiksvall
    Vi köpte hus via Anna och det fungerade utmärkt. Läs mer
  • Carola Ö sålde sin lägenhet med hjälp av Anna Karlsson fd. Persson en del av Fastighetsbyrån Hudiksvall

2020-03-14

Ett proffs som vet exakt hur hon ska lägga upp en lägenhetsförsäljning
    Lyhörd och kunnig Läs mer
  • Torbjörn N köpte sin lägenhet med hjälp av Anna Karlsson fd. Persson en del av Fastighetsbyrån Hudiksvall

2020-03-12

Hudiksvall
    Tillmötesgående, kunnig och trevlig! Läs mer
  • Emil O sålde sin lägenhet med hjälp av Anna Karlsson fd. Persson en del av Fastighetsbyrån Hudiksvall

2020-02-12

Hudiksvall
    Har både Köpt och sålt lägenhet av Anna och det har gått smidigt.

Mina förväntningar var att jag vill ha en snabb process och smidig affär. och i slutändan så gick det mycket snabbare en förväntat.

Väl bemött och proffsig i sin Yrkesroll! Rekommenderar Anna till alla jag vet, som är på väg sälja sin bostad Läs mer
    2020-02-14 Anna P svarar Emil O
    Tusen tack för fina ord Emil - så roligt att höra att du är nöjd i båda led! :)
  • Malin E sålde sitt hus med hjälp av Anna Karlsson fd. Persson en del av Fastighetsbyrån Hudiksvall

2020-02-03

Hudiksvall
    Sålt bostadshus med gårdshus i Hudiksvall
    Blev bemött på ett trevligt, professionellt sätt.
    Har haft lite kontakt med mäklaren, för att allt gick fort och smidigt. Läs mer
  • Patrik E sålde sitt hus med hjälp av Anna Karlsson fd. Persson en del av Fastighetsbyrån Hudiksvall

2020-02-03

Sålt hus.
    Trevlig,saklig,kunnig,påläst och bra respons vid frågor. Läs mer
  • Hans P sålde sin lägenhet med hjälp av Anna Karlsson fd. Persson en del av Fastighetsbyrån Hudiksvall

2019-02-28

Sålt bostadsrätt. Trevlig och ett öppet förhållningssätt. Lyssnade och tog till sig våra önskemål. Lätt att komma i kontakt med under processens gång trots att hon var höggravid. Bra jobbat.
    Hon sydde ihop uppdraget på ett betryggande sätt. Vi kände oss trygga under hela processen. Efterarbetet har fungerat bra.
    Mvh Hans Pettersson Läs mer
  • Alexander B köpte sin lägenhet med hjälp av Anna Karlsson fd. Persson en del av Fastighetsbyrån Hudiksvall

2019-02-22

Jag har köpt en lägenhet på djupegatan 39b och allt från visningen till efter köpet så har ja blivit väl bemött och fått den information och hjälp jag har velat ha. Läs mer
  • Kent K sålde sitt hus med hjälp av Anna Karlsson fd. Persson en del av Fastighetsbyrån Hudiksvall

2019-02-21

Njutånger
    Bra och trevlig. .......................... Läs mer
  • Maj-Britt R sålde sin lägenhet med hjälp av Anna Karlsson fd. Persson en del av Fastighetsbyrån Hudiksvall

2019-02-20

En bra mäklare, blev bemött på ett positivt sätt. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Hudiksvall

Johanna Nordholm