Anna Karlsson fd. Persson
Registrerad mäklare sedan 2012-07-16
Aktiv på Reco.se sedan 2014-02-21
2019-08 - 2020-07
Tveka inte att kontakta mig om du har frågor kring ditt boende! Jag hjälper dig att gå igenom din boendesituation för att hitta en lösning som känns bra för dig. Läs mer

Läs vad 80 Läs vad Anna Karlsson fd. Persson

• Anna L köpte sin lägenhet med hjälp av Anna Karlsson fd. Persson en del av Fastighetsbyrån Hudiksvall

2020-06-24

Mycket bra mäklare! Snabb återkoppling, kan varmt rekomendera Anna Läs mer
  • Rolf H sålde sitt hus med hjälp av Anna Karlsson fd. Persson en del av Fastighetsbyrån Hudiksvall

2020-06-23

Sålt mitt hus . Allt har gått över förväntan. Jag blev mycket bra
    bemött från första dagen och fick fortlöpande ” rapport ” varje dag om läget. Mina förväntningar om affären överträffades med råge.

Mvh / Rolf Läs mer
    2020-06-24 Anna K svarar Rolf H
    Så roligt att höra Rolf, vad glad jag blir! Stort tack för förtroendet, det har varit så roligt att få hjälpa till med försäljningen. Ha det fint!
  • Karl F köpte sin lägenhet med hjälp av Anna Karlsson fd. Persson en del av Fastighetsbyrån Hudiksvall

2020-06-06

Hudiksvall
    Köpte lägenhet där Anna var mäklare. Hon var väldigt hjälpsam och vi hade en god dialog och kontakt genom hela köpet. Mycket nöjd med min upplevelse! Läs mer
    2020-06-17 Anna K svarar Karl F
    Tusen tack Karl för din fina Reco! Så roligt att höra och jag hoppas du kommer trivas kanon i din nya, fina lägenhet :) På återseende!
  • Per J köpte sitt hus med hjälp av Anna Karlsson fd. Persson en del av Fastighetsbyrån Hudiksvall

2020-05-13

Mycket oprofessionellt bemötande. Kan kanske bli bättre med större erfarenhet som kommer med åren.
    60.000kr i arvode utan att behöva lägga två strån i kors. Bra betalt för okvalificerad uppgift. Läs mer
    2020-05-14 Anna K svarar Per J
    Tack Per för att du tog dig tid att skriva en rekommendation. Jag håller med att vi ömsesidigt tyckt att affärsrelationen fungerat dåligt. Jag önskar dig däremot all lycka med ditt nya husköp. Ha det fint!
  • Hamza A köpte sin lägenhet med hjälp av Anna Karlsson fd. Persson en del av Fastighetsbyrån Hudiksvall

2020-05-13

Väldigt duktig mäklare och hjälpsam
    Jätte glad över att hon skötte hela köpet åt mig
    Mvh hamza Läs mer
    2020-05-14 Anna K svarar Hamza A
    Tusen tack för jättefin rekommendation Hamza! Så roligt att höra och tack själv för fint samarbete. Jag hoppas verkligen du trivs bra i din nya bostad :) På återseende!
  • Elida B köpte sin lägenhet med hjälp av Anna Karlsson fd. Persson en del av Fastighetsbyrån Hudiksvall

2020-05-03

3:a
    Hudiksvall
    Bra genomgått å bra kommunikation . Jag bad om extra sekretess å det funkade bra Läs mer
    2020-05-04 Anna K svarar Elida B
    Tack för fin rekommendation Elida, jättekul att höra att du tycker det fungerat bra. Hoppas verkligen du ska trivas i din nya bostad!
  • Karin W sålde sin lägenhet med hjälp av Anna Karlsson fd. Persson en del av Fastighetsbyrån Hudiksvall

2020-05-01

Hudiksvall
    Anna har skött ärendet med den äran. Pålitlig och kunnig och trevlig. Anna har skött försäljningen av en bostadsrätt. Läs mer
    2020-05-04 Anna K svarar Karin W
    Stort tack för det, så kul att höra! Det har varit så roligt att få hjälpa Karin med försäljningen av hennes bostadspärla :)
  • Olof C sålde sitt hus med hjälp av Anna Karlsson fd. Persson en del av Fastighetsbyrån Hudiksvall

Hudiksvall
    Anna hjälpte oss sälja vår villa och vi är jättenöjda med Annas insats. Hon var engagerad, enkel att ha och göra med, bra och tydlig struktur och kunnig på sitt yrke. Rekommenderas starkt! Läs mer
    2020-05-01 Anna K svarar Olof C
    Tusen tack Olof, va roligt att höra! Det var så roligt att få hjälpa er med försäljningen av huset! :)
  • Malin W köpte sin lägenhet med hjälp av Anna Karlsson fd. Persson en del av Fastighetsbyrån Hudiksvall

3:a
    Köpt bostadsrätt.
    Anna har ett mkt bra bemötande!!
    Hade inga förväntningar då jag aldrig haft kontakt m mäklare förut. Men allt har gått supersmidigt. Lätt att få kontakt då jag velat fråga något. Läs mer
    2020-04-21 Anna K svarar Malin W
    Tusen tack Malin för en jättefin rekommendation! Va roligt att höra och jag blir särskilt glad att höra att det känts bra även fast du inte haft kontakt med mäklare tidigare. Tack för trevligt samarbete och jag hoppas ni ska trivas i er fina lägenhet :)
  • Emmy S sålde sin lägenhet med hjälp av Anna Karlsson fd. Persson en del av Fastighetsbyrån Hudiksvall

2020-04-21

Jag är jätte nöjd med Anna Karlsson hon är en lättsam och trevlig person. Läs mer
    2020-04-21 Anna K svarar Emmy S
    Superroligt att höra Emmy, stort tack för det och för förtroendet att hjälpa dig med din bostadsaffär! :)

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Hudiksvall

Johanna Nordholm