Läs vad 94 Läs vad Anna Karlsson fd. Persson

• 2021-01-15
    Super trevlig och duktig mäklare.Utmärkt
    Elvedin C
    • 4:a
    • 88.1 m²
    • Hudiksvall
    köpte sin lägenhet med hjälp av Anna Karlsson fd. Persson en del av Fastighetsbyrån Hudiksvall
  • 2021-01-12
    Vi har köpt en radhus, och jag har tidigare framför till Anna att hon har ett mycket gott bemötande. Det jag förväntade mig av Anna har hon till fullo uppfyllt. Så sammantaget så är vi mycket nöjda med Anna.
    Mikael och Gunilla
    Mikael D
    • 72.0 m²
    köpte sitt hus med hjälp av Anna Karlsson fd. Persson en del av Fastighetsbyrån Hudiksvall
  • 2020-12-23
    Hjälpte mig snabbt vid dem problem som uppkom.
    Leonard B
    • 1:a
    • 42.0 m²
  • 2020-12-09
    Sålde en villa. Allt funkade jättebra. Bra komunikation mest via sms och samtal. Väldigt smidig försäljning. Förväntar mig att se henne i nästa säsong av Toppmäklarna.
    Olof K
    • 87.0 m²
    • Forsa
    sålde sitt hus med hjälp av Anna Karlsson fd. Persson en del av Fastighetsbyrån Hudiksvall
    Tusen tack Olof för ditt förtroende och fina rekommendation! Vi får väl se om Toppmäklarna hör av sig inför nästa säsong, annars på återhörande inför nästa bostadsbyte :D Ha det gott så ses vi på tillträdet!

• 2020-12-07
    Köpt en villa. Blev bemött på ett proffsigt och trevligt sätt. Anna kändes kunnig och tillmötesgående.
    Anette B
    • 95.0 m²
    • Hudiksvall
    Va roligt att höra, tusen tack! Hoppas verkligen ni ska trivas i ert nya, fina hus :) Ha det fint, så hörs vi vidare!

• 2020-12-03
    Jag sålde min lägenhet i centrala Hudiksvall. Anna har genom hela resans gång varit tillgänglig och lätt att samarbeta med vilket har underlättat för mig som aldrig har sålt något tidigare. Och vilket resultat det blev, mycket tack vare Annas professionella samspel med både mig som säljare och mot kund. Så tacksam att jag valde Anna. Tack!
    Emma R
    • 2:a
    • 65.0 m²
    sålde sin lägenhet med hjälp av Anna Karlsson fd. Persson en del av Fastighetsbyrån Hudiksvall
    Stort tack Emma för ett fantastiskt roligt samarbete och en jättefin rekommendation! Den här affären var en av årets höjdpunkter för mig eftersom det var bland de första lägenheterna jag var med och sålde som ny mäklare. Jag är otroligt tacksam att jag fick möjligheten att hjälpa er med försäljningen nu ca åtta år senare. Tack själv! :)

• 2020-11-30
    Vi har sålt en bostadsrätt i centrala Hudiksvall.
    Anna har varit tydlig, noggrann och serviceminded.
    Och vi är mycket nöjda.
    Lena R
    • 2:a
    • 65.0 m²
    Stort tack Lena för en fin rekommendation! Det har varit så roligt att få hjälpa er med försäljningen :)

• 2020-11-20
    Vi har tidigare varit i kontakt med Anna då vi varit på andra visningar som hon har varit mäklare för. Vi har alltid tyckt att hon har varit väldigt trevlig, snäll och ärlig, så man känner sig trygg vid varje husvisning vi varit på. Vi hade nog en magkänsla att vi skulle köpa vårat hus via henne och det gjorde vi. Skulle vi förmodan sälja vårat hus någon gång i framtiden så tvekar vi inte en sekund om att vända oss till fastighetsbyrån igen. Vi är jättenöjda med Anna, fastighetsbyrån och husköpet i allmänt. Toppenmännsikor!
    Malin M
    • 124.0 m²
    • Harmånger
    Tusen tack för en otroligt fin Reco, den här gjorde mig jätteglad att läsa! Just visningen tycker jag är så viktig ur ett köparperspektiv och det gör mig extra glad att ni har tyckt det varit så bra. Hoppas ni fortsatt ska trivas i huset och ni är såklart alltid välkomna tillbaka, oavsett om det bara gäller en fråga eller en framtida försäljning. Ha det fint! :)

• 2020-10-20
    Proffsig och seriös i sin yrkesroll.
    Helena G
    • 3:a
    • 72.0 m²
  • 2020-08-27
    Sålt en fastighet som fritidsboende.
    Bra kontakt med mäklaren under hela processen.
    Presentationen i säljdokumenten var utmärkt !
    Gäller både text men framför allt bilder och deras komposition.
    Snabb och proffsig säljprocess.
    Bra erfarenhet av "Säljcoachen" .
    Sven Gunnar Knutsson B
    • 93.0 m²
    • Hassela
    Stort tack Gunnar och Ulla för fina ord, det känns jätteroligt att fått hjälpt er med försäljningen och extra roligt att jag lyckades infria förväntningarna på presentationen som var viktig för er. Vi ses på tillträdet!

Visa svar

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte