Anna Karlsson fd. Persson

Anna Karlsson fd. Persson

Anna Karlsson fd. Persson är mäklare på Fastighetsbyrån Hudiksvall

Anna Karlsson fd. Persson har varit registrerad mäklare sedan 2012-07. Anna Karlsson fd. Persson har varit aktiv på Reco.se sedan 2014-02 och har fått 136 omdömen med ett betyg på 4.8. Anna Karlsson fd. Persson har haft 15 försäljningar sen 2023-02 och har tillfrågat 93% av sina kunder efter omdömen.

Tveka inte att kontakta mig om du har frågor kring ditt boende! Jag hjälper dig att gå igenom din boendesituation för att hitta en lösning som känns bra för dig.

Försäljningar

2023-02 - 2024-01

136 omdömen om Anna Karlsson fd. Persson

Sedan starten hos Reco 2014
Ann-Gerd Elisabeth N
Köpte sin lägenhet med hjälp av Anna Karlsson fd. Persson en del av Fastighetsbyrån Hudiksvall
Delsbo

Respektfullt bemötande . Bra visning saklig information.

Anna Karin N
Sålde sin lägenhet med hjälp av Anna Karlsson fd. Persson en del av Fastighetsbyrån Hudiksvall

Jag trivs mycket bra med Anna. Har haft hjälp av henne 2 gånger tidigare. Ett köp o en försäljning av vår villa. Hon är lugn , trygg och kunnig . Om jag måste ha hjälp av mäklare fler gånger så kommer jag att vända mig till henne.

Marie S
Delsbo

Trevligt bemötande. Levde verkligen upp till förväntningarna. Vi var mycket nöjda ned Anna!

Sören S
Sålde sitt hus med hjälp av Anna Karlsson fd. Persson en del av Fastighetsbyrån Hudiksvall

Trevlig hjälpsam o bra info på allt Kan rekomenderas 👍👍

Jonas H
Köpte sitt hus med hjälp av Anna Karlsson fd. Persson en del av Fastighetsbyrån Hudiksvall
Delsbo

Jag kände mig från första början trygg med Anna som mäklare. Hon besvarade alla frågor jag hade och var jättelätt att få tag i. Under budgivningen var jag hela tiden uppdaterad och processen kändes transparent och korrekt. Anna gjorde mitt husköp till något jag minns med glädje och kontraktsskrivningen med säljaren blev en fin stund.

Eija S
Hudiksvall

En väldigt trevlig och duktig mäklare, får svar snabbt på om man undrar något.

Karin M
Hudiksvall

Bra bemötande, och mitt förväntande av henne var toppen, kände mig trygg med henne som mäklare.

Anders J
Hudiksvall

Mycket bra bemötande och information

Liselotte E
Hudiksvall

Fint bemötande,God kommunikation, en lugn och trygg mäklare.

Gabriel T
Hudiksvall

Tydlig, effektiv och bra kommunikation mellan säljare och köpare