Johanna Nordholm är mäklare på Fastighetsbyrån Hudiksvall

Johanna Nordholm har varit registrerad mäklare sedan 2003-06. Johanna Nordholm har varit aktiv på Reco.se sedan 2014-02 och har fått 210 omdömen med ett betyg på 4.8. Johanna Nordholm har haft 44 försäljningar sen 2021-08 och har tillfrågat 95% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2021-08 - 2022-07

Läs vad 210 Läs vad Johanna Nordholm

• Emma S
    2022-08-14 Verifierad kund
    Profesionellt och toppen bemötande. Mycket kunnig mäklare vilket fick mig som säljare att känna mig trygg i min försäljning . Kommunikationen har fungerat bra hela tiden.
    Vi är mycket nöjda och Johanna levde upp till alla våra förväntningar.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Johanna Nordholm en del av Fastighetsbyrån Hudiksvall
    2022-07-27 Verifierad kund
    Grymt bra bemötande och har haft ett proffsigt sätt att ro affären i hamn.
  • sålde sitt hus med hjälp av Johanna Nordholm en del av Fastighetsbyrån Hudiksvall
    • Forsa
    2022-06-19 Verifierad kund
    Kan inte komma på nånting som kunnat gjorts bättre.
    • Forsa
    2022-06-19 Verifierad kund
    Har anlitat Johann både när vi köpte och sålde, och var otroligt nöjda båda gångerna! Hon är väldigt kompetent, och har verkligen känsla för de där små extra detaljerna. Bägge affärerna har gått snabbt och smidigt!
  • Benny F
    • Delsbo
    2022-05-26 Verifierad kund
    Kändes ärlig å omtänksam även mot mig som köpare. Ordnade så affären knötsihop på ett snabbt å smärtfritt sätt. Förmedlade mitt bud direkt, så jag fick snabb respons.
    • Delsbo
    2022-05-25 Verifierad kund
    Johanna uppfattas av mig som säljare som rak, professionell, flexibel och informativ.

Mina förväntningar var en smidig affär där mäklaren bar huvudansvaret, kontinuerlig kontakt förväntades och en mäklare att bolla funderingar med. Dessa lever Johanna enligt mig upp till.

Jag uppskattar den känsla av tillit som förmedlas i mötet med Johanna, jag har känt mig trygg hela vägen.
  • köpte sitt hus med hjälp av Johanna Nordholm en del av Fastighetsbyrån Hudiksvall
    2022-05-22 Verifierad kund
    Trevligt bemötande och snabb återkoppling i mail.
    2022-05-19 Verifierad kund
    Har anlitat Johanna vid flertal försäljningar samt även stått som köpare av fastigheter Johanna varit mäklare vid. Johanna har vid samtliga affärer varit trygg och säker i sin roll. Rekommenderar henne till Din nästa husaffär.
    2022-04-04 Verifierad kund
    Superbra allting. Smidigt, lättsamt och positivt.
    Hej Robin,
    Tack för ditt fina omdöme, härligt att du är nöjd, trots att det var en del oväntade händelser på slutet.
    /Johanna
    2022-04-01 Verifierad kund
    Vi har både köpt och sålt vårt hus genom Johanna. Hon har varit ett fantastiskt stöd i hela processen och har ställt upp med råd och information när vi än behövt det. Otroligt kunnig, proffsig och trevlig!
    Hej Kickan,
    Tack för ett smidigt och gott samarbete. Så roligt att ni är nöjda.
    /Johanna