Johanna Nordholm
Registrerad mäklare sedan 2003
Aktiv på Reco.se sedan 2014
2018-10 - 2019-09

Läs vad 123 Läs vad Johanna Nordholm

• Iréne S köpte sitt hus med hjälp av Johanna Nordholm en del av Fastighetsbyrån Hudiksvall

2019-09-27

Hudiksvall
    Köp av ett radhus i Hudiksvall.
    Då bostaden blivit föremål för ett missöde på spisen med, till synes, kraftig rökutveckling orsakat av säljaren en vecka före tillträdet har många extra samtal förts med Johanna. Under hela den här processen kring detta och den kommande saneringen vilken inom kort ska genomföras av fackkunnig målare har Johanna varit och är ett otroligt bra stöd.

Förutom den uppkomna och oväntade situationen har också tillkommit problematik av vattenläckage som berör hela radhuslängans tillflöde.

Johanna överträffar mina förväntningar på en mäklare då hon villigt och engagerat "tar tag i" alla, för oss, oväntade problem. Och eftersom processen ännu inte har avslutats fortsätter våra kontakter till dess alla göromål med säljaren är avslutade.

Verkligen en toppenmäklare som får högsta betyg för både engagemang och och trevligt bemötande! Läs mer
    2019-10-03 Johanna N svarar Iréne S
    Tusen tack för de fina orden. Det här löser vi tillsammans :)
    Johanna N gillar detta
  • Annette M köpte sitt hus med hjälp av Johanna Nordholm en del av Fastighetsbyrån Hudiksvall

2019-09-19

Köpte mitt fritidshus av Johanna. Redan på visningen möttes jag av en påläst mäklare av just mitt objekt. Jag fick på ett vänligt och tydligt sätt svar på mina frågor. Johanna är lätt att konversera med och är ofta anträffbar. Om inte, så ringer hon snabbt upp. Läs mer
    2019-10-03 Johanna N svarar Annette M
    Tack så mycket Annette! Jag hoppas att ni trivs bra i ert nya fritidsboende och att ni kommer få njuta av många fina ledigheter där. /Johanna
    Johanna N gillar detta
  • Riad A köpte sin lägenhet med hjälp av Johanna Nordholm en del av Fastighetsbyrån Hudiksvall

2019-09-14

Hudiksvall
    Köpte lägenhet mäklare visar på rätt sätt Läs mer
    2019-10-03 Johanna N svarar Riad A
    Jag hoppas att ni trivs bra i ert nya boende och tusen tack för den fina presenten. /Johanna
    Johanna N gillar detta
  • Liselott R sålde sitt hus med hjälp av Johanna Nordholm en del av Fastighetsbyrån Hudiksvall

2019-09-04

Njutånger
    Hon hade hand om försäljningen när vi köpte huset och då kändes det naturligt att vi anlitade hon nu när vi skulle sälja huset.
    På ett väldigt bra och professionellt sätt och jag hade väldigt höga förväntningar och hon levde upp till dom väldigt bra.
    Jag är väldigt imponerad av Johanna eftersom hon är väldigt snabb att utföra saker och ting så jag har bara positiva upplevelser om/med Johanna. Läs mer
    2019-10-03 Johanna N svarar Liselott R
    Tack Liselott, för ett gott samarbete och jätteroligt att du känner dig så nöjd. Må så gott! /Johanna
    Johanna N gillar detta
  • Therese W sålde sitt hus med hjälp av Johanna Nordholm en del av Fastighetsbyrån Hudiksvall

2019-09-04

Forsa
    Johanna hjälpte oss att sälja vårat hus, snabbt och smidigt. Sen hjälpte hon oss att köpa våran drömgård. Nästan ett år efter sålde hon vårat fritidshus åt oss. Kortfattat är hon den bästa mäklaren enligt oss. Alltid tillgänglig, aldrig något krångel och varit hjälpsam med allt. Läs mer
    2019-10-03 Johanna N svarar Therese W
    Tack, så roligt att jag har fått vara en del i alla era bostadsbyten de senatse åren, både hus och stuga :)
    Johanna N gillar detta
  • Anna S köpte sin lägenhet med hjälp av Johanna Nordholm en del av Fastighetsbyrån Hudiksvall

Köpt bostadsrätt
    Mycket god service och gott bemötande
    Hög tillgänglighet och god kunskap!
    Motsvarade med råge mina förväntningar Läs mer
    Johanna N gillar detta
  • Birgitta S sålde sitt hus med hjälp av Johanna Nordholm en del av Fastighetsbyrån Hudiksvall

2019-08-08

Köpt bostadsrätt ska sälja stuga.
    Johanna är mkt professionell men ändå som en "vän" bästa mäklare jag kommit i kontakt med.
    Fixade allt för mej verkligen snabbt.
    Lätt att komma i kontakt med och svarar snabbt på alla frågor.

Högsta betyg!! Läs mer
    2019-10-03 Johanna N svarar Birgitta S
    Tack Birgitta, kul att du uppskattar den service jag gett och kan bara säga detsamma, det har varit väldigt enkelt och smidigt att samarbeta med dig också :)
    /Johanna
  • Dennis Wiking B sålde sitt hus med hjälp av Johanna Nordholm en del av Fastighetsbyrån Hudiksvall

Bergsjö
    Kunnig, trevlig och snabb. Bra bemötande. Läs mer
    Johanna N gillar detta
  • Ingegerd W sålde sitt hus med hjälp av Johanna Nordholm en del av Fastighetsbyrån Hudiksvall

2019-07-29

Enånger
    Väldigt proffsigt intryck. Enkel och lätt att komma i kontakt med och återkopplade så snart det fanns några nyheter om försäljningen. Läs mer
    2019-07-30 Johanna N svarar Ingegerd W
    Tack så mycket för dom fina orden. Roligt att ni har uppskattat vår relation :)
    Johanna N gillar detta
  • Eva J sålde sitt hus med hjälp av Johanna Nordholm en del av Fastighetsbyrån Hudiksvall

2019-07-27

Forsa
    Jag kände mig osäker när jag klev in på kontoret i Hudiksvall och skulle sälja mitt ”sommarhus”.
    Vi fick ett väldigt trevligt bemötande i receptionen och direkt fick vi träffa en mäklare…Johanna. När vi gick ut från kontoret efter vårt samtal med Johanna sa vi båda två att detta var helt rätt ….vår mäklare.
    Det finns mycket positivt att säga om Johanna…. Proffsig och kompetent mäklare, Positiv, Hjälpsam och Trevlig, Seriös och en person som skapar Förtroende.
    Jag kunde inte fått en bättre mäklare. Läs mer
    2019-07-30 Johanna N svarar Eva J
    Stort, stort tack! Att få vägleda en säljare från början til slut och känna att man kan hjälpa är det allra roligaste med det här yrket.

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Hudiksvall

Johanna Nordholm