Läs vad 153 Läs vad Johanna Nordholm

• 2020-12-26
    Bra och professionellt bemötande.
    Johanna S
    • Hudiksvall
    köpte en tomt med hjälp av Johanna Nordholm en del av Fastighetsbyrån Hudiksvall
  • 2020-12-03
    Vi har både köpt och sålt med Johanna!
    Hon levde upp till alla våra förväntningar
    Gabriella H
    • 70.0 m²
    • Strömsbruk
    sålde sitt hus med hjälp av Johanna Nordholm en del av Fastighetsbyrån Hudiksvall
  • 2020-11-15
    Sålt en fastighet och köpt en bostadsrätt.
    Bemötandet är till full belåtenhet.
    Nära till kontakt vid frågor.
    Bra information
    Dataverktyget säljcoachen var till stor hjälp för att få en helhetsbild över försäljningen.
    Vi kände oss sedda, hörda och bekräftade.
    En mäklare vi varmt kommer att rekommendera
    Gunnar K
    • 166.0 m²
    • Hudiksvall
    Hej! Stort tack för ert fina omdöme, det känns bra att ni känt er väl omhändertagna och nöjda med både ert köp och föräljning av bostad. /Johanna

• 2020-09-30
    Trevligt, professionellt bemötande. Kunnigt, erfarit, tryggt hanterande av affären från början till slut.
    Therese Ia Mariana A
    • 52.0 m²
    • Hassela
    köpte sitt hus med hjälp av Johanna Nordholm en del av Fastighetsbyrån Hudiksvall
    Tack så mycket! Modigt av dig också att våga köpa en bostad utan att ha varit på plats innan köpet. Jag hoppas att ni kommer trivas! MVH Johanna

• 2020-09-25
    Vi bestämde oss för att sälja vårt fantastiska hus vid havet i Hudiksvall. Ett hus vi har renoverat med stort intresse och kärlek. Att det blev fastighetsbyrån och Johanna som blev vår mäklare var mkt pga hennes värme blandat med stor professionalitet. Det var ju vårt hem som vi skulle lämnade till Ngn annan och valet blev lätt och rätt. Allt gick så smidigt och med stor respekt för oss och huset. Tack Fastighetsbyrån
    Patrik F
    Patrik F
    • 196.0 m²
    • Hudiksvall
    Tack så mycket för att jag fick förtroendet att hjälpa er med försäljningen! MVH Johanna

• 2020-09-10
    Mycket bra bemötande trevlig , glad och snabb samt ger information hela tiden om hur läget utvecklar sig!
    Tommy S
    • 108.0 m²
    • Hudiksvall
    Fint att ni känt er sedda och omhändertagna på ett bra sätt under hela försäljningen, det gläder mig! MVH Johanna

• 2020-09-08
    Sålt ett atriumhus och har fått proffsig hjälp och stöd i hela processen. Rutinerad, lugn mäklare.
    Lena S
    • 108.0 m²
    • Hudiksvall
    Tack för den fina rekommendationen. Lycka till i ny stad , nytt jobb och ny bostad :) MVH Johanna

• 2020-09-07
    Köpte en 1700-tals stuga i Älvsund. Johanna skötte sig exemplariskt vad gäller kontakt, bemötande, och gav ett proffesionellt intryck över hela linjen.
    En toppentjej helt enkelt.
    Roine E
    • 50.0 m²
  • 2020-09-06
    Vi köpte ett torp/hus i Älvsund genom Johanna.
    Affären gick otroligt smidig på alla sätt, från första visning till tillträdet.
    Johanna var proffsig, kunnig & hjälpsam på alla sätt.
    Ann-Charlott C
    Ann-Charlott C
    • 50.0 m²
  • 2020-09-02
    Har köpt en villa belägen på landsbygden. Trevligt bemötande, professionell handläggning.
    Jag är mycket nöjd.
    //Nisse H
    Nils-erik H
    • 75.0 m²
    • Bergsjö

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte