Johanna Nordholm
Registrerad mäklare sedan 2003-06-27
Aktiv på Reco.se sedan 2014-02-28
2019-08 - 2020-07

Läs vad 140 Läs vad Johanna Nordholm

• Ginger S sålde sitt hus med hjälp av Johanna Nordholm en del av Fastighetsbyrån Hudiksvall

2020-07-27

Hudiksvall
    Johanna Nordholm är mycket lätt och bra att ha att göra med i alla situationer oavsett man är spekulant eller säljare. Som säljare har jag upplevt Johanna engagerad utan att vara påtryckande eller "pushig". Läs mer
  • Lars-erik S sålde sitt hus med hjälp av Johanna Nordholm en del av Fastighetsbyrån Hudiksvall

2020-07-23

Tycker att allt har flytit på väldigt bra. Vade 125 Läs mer
  • Anna-Lena S
    Anna-Lena S sålde sitt hus med hjälp av Johanna Nordholm en del av Fastighetsbyrån Hudiksvall

2020-07-20

Bergsjö
    Sålt en villa. Väldigt bra bemötande, och återkoppling. Informerade fortlöpande. En bra upplevelse. Läs mer
    Johanna N gillar detta
  • Susanne S sålde sitt hus med hjälp av Johanna Nordholm en del av Fastighetsbyrån Hudiksvall

2020-06-24

Hudiksvall
    Trevlig, glad och bra bemötande.
    Ärlig och rak och kunnig.
    Förtroendeingivande.
    Bara positivt att säga. Läs mer
    Johanna N gillar detta
  • Oskar S köpte sitt hus med hjälp av Johanna Nordholm en del av Fastighetsbyrån Hudiksvall

2020-06-11

Forsa
    Köpt hus i Sörforsa och går inte anmärka på nått utan väldigt proffsigt allt från första kontakt till kontrakt. Rekommenderar Johanna till alla som skall göra fastighetsaffärer. Läs mer
    2020-06-15 Johanna N svarar Oskar S
    Tack så muycket Oskar! Jag hoppas att ni trivs bra i Forsas finaste hus :)
    Ha ne fin sommar!
    Johanna N gillar detta
  • Eva B sålde sitt hus med hjälp av Johanna Nordholm en del av Fastighetsbyrån Hudiksvall

2020-06-07

Bergsjö
    jättebra bemötande sålt en gård/villa hade inte så stora förväntningar då huset är i stort behov av renovering det har varit lätt att nå både Johanna och Alma Läs mer
    2020-06-15 Johanna N svarar Eva B
    Tack Eva! Vi har haft en fin kommunikation med er också, ni har alltid varit lätt att få till möten och visningar med. Nu har vi bara slutspurten kvar :)
    /Johanna och Alma
    Johanna N, Alma K gillar detta
  • Ing-marie J sålde sitt hus med hjälp av Johanna Nordholm en del av Fastighetsbyrån Hudiksvall

2020-06-06

Hassela
    Vid försäljning av vår fastighet Ässjö 236 anlitade vi Johanna.
    Hela affärsförloppet upplevde vi en enkelhet och ett ansvarsfullt
    utförande av Johanna.
    Vi blev nöjda med den slutliga affärsuppgörelsen, vilket till stor del är Johannas förtjänst. Läs mer
    2020-06-15 Johanna N svarar Ing-marie J
    Hej! Vad glad jag blir att ni känner att jag styrde er i rätt riktning och att ni är nöjda med den nya ägaren till ert fina ställe.

Ha en skön sommar så hörs och ses vi i höst igen.

Johanna N gillar detta
  • Annica C köpte sitt hus med hjälp av Johanna Nordholm en del av Fastighetsbyrån Hudiksvall

2020-06-04

Forsa
    Köpt bostad i forsa och har blivit bemött på bästa sätt! Snabb och bra affär, helt perfekt! Läs mer
    2020-06-15 Johanna N svarar Annica C
    Tack Annica,
    Rak och tydlig kommunikation åt båda håll - det gillar jag.
    Ha en skön sommar :)

Johanna N gillar detta
  • Eric Ö sålde sitt hus med hjälp av Johanna Nordholm en del av Fastighetsbyrån Hudiksvall

2020-05-07

Sörfjärden
    Försäljning av fritidshus, Johanna var kompetent, smidig och trevlig. Läs mer
    2020-06-15 Johanna N svarar Eric Ö
    Tack Eric för den fina rekommendationen. Ha en skön sommar i Sörfjärden!
    Johanna N gillar detta
  • Emma L köpte sitt hus med hjälp av Johanna Nordholm en del av Fastighetsbyrån Hudiksvall

2020-05-07

Smidig och proffsig hjälp vid köp av vår bostad, tusen tack Johanna 🏠 Läs mer
    2020-05-07 Johanna N svarar Emma L
    Tack så mycket för de fina orden, jag hoppas att ni kommer trivas bra i ett nya hus :) //Johanna

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Hudiksvall

Johanna Nordholm