Johanna Nordholm

Johanna Nordholm

Johanna Nordholm är mäklare på Fastighetsbyrån Hudiksvall

Johanna Nordholm har varit registrerad mäklare sedan 2003-06. Johanna Nordholm har varit aktiv på Reco.se sedan 2014-02 och har fått 270 omdömen med ett betyg på 4.8. Johanna Nordholm har haft 44 försäljningar sen 2023-07 och har tillfrågat 98% av sina kunder efter omdömen.

2023-07 - 2024-06

270 omdömen om Johanna Nordholm

Sedan starten hos Reco 2014
Victoria F
Köpte sin lägenhet med hjälp av Johanna Nordholm en del av Fastighetsbyrån Hudiksvall
Hudiksvall

Mycket kompetent mäklare Alltid trevligt bemötande Kan djupt rekommendera Johanna

Marika F
Köpte sitt hus med hjälp av Johanna Nordholm en del av Fastighetsbyrån Hudiksvall
Iggesund

Kunnig hjälpsam och trevlig Vi fick professionell hjälp och hon spelade in en video visning vilket hjälpte oss enormt mycket Tack Johanna

Agneta E
Hudiksvall

Hon var helt ok. Sakkkunnig, påläst och trevlig:

Charlotta W
Sålde sitt hus med hjälp av Johanna Nordholm en del av Fastighetsbyrån Hudiksvall
Njutånger

-Trevlig, förtroendeingivande, ärlig och rolig. - Johanna är ärlig och kan det här, hon levde upp till mina förväntningar/önskan att få mitt hus sålt. - Med en rak och ärlig kommunikation förmedlade Johanna kontakten mellan mig och köparna.

Julia N
Njutånger

Så trevligt bemötande. Svarar alltid snabbt när man har någon fråga. Allt gick väldigt smidigt!

Marlene M
Hudiksvall

Johanna är proffsig, lyhörd och snabb med återkoppling. Fem stjärnor av fem!

Eva Elisabeth R
Mellanfjärden

Johanna har varit Toppen på alla sätt vid försäljningen av vårt fritidshus. Hon har ett härligt bemötande och professionell i sitt arbete. Eva R

Maria B
Mellanfjärden

Bra bemötande, trevlig och serviceinriktad. Hjälpsam och professionell.

Eva P
Hudiksvall

Johannas bemötande var mycket fint. Glad och positiv. Det här var något nytt för mig att sälja ett hus. MenJohanna är sumpatisks så jag kände mig så trygg och lugn. Jag rekommenderar verkligen Johanna. Tack Johanna❤️ Mvh Ewa Persson

Anna J
Hudiksvall

Otroligt trevlig och ger ett tryggt intryck. Snabb återkoppling.