Johanna Nordholm
Registrerad mäklare sedan 2003
Aktiv på Reco.se sedan 2014
2019-04 - 2020-03

Läs vad 127 Läs vad Johanna Nordholm

• Peter F sålde sin lägenhet med hjälp av Johanna Nordholm en del av Fastighetsbyrån Hudiksvall

2020-03-21

Trevlig, kunnig, professionell Läs mer
  • Jennifer M köpte sitt hus med hjälp av Johanna Nordholm en del av Fastighetsbyrån Hudiksvall

2019-12-05

Njutånger
    Vi köpte ett hus. Jätte trevlig mäklare, gav bra information och hjälpte till med de vi ville och lite till. Fråga vi något som hon inte hade svaret på direkt så tog hon reda på de och återkom. Super duktigt tjej skulle varmt rekommendera henne!😊 Läs mer
    2020-01-14 Johanna N svarar Jennifer M
    Hej Jennifer!

Stort tack för det fina omdömet. Jag hoppas att ni trivs bra i ert nya hus. Ha de fint!
    Johanna N gillar detta
  • Carina N köpte sitt hus med hjälp av Johanna Nordholm en del av Fastighetsbyrån Hudiksvall

2019-12-03

Gnarp
    Hus.
    Med tålamod och svar på alla frågor.
    Ja. Hon ringde alltid upp när man sökte henne.
    Inga konstigheter rak och ärlig. Läs mer
    2020-01-14 Johanna N svarar Carina N
    Tack Carina. Välkommen till Nordanstig och Gnarp, jag hoppas att du kommer att trivas. Må så gott!
  • Eva E
    Eva E sålde sitt hus med hjälp av Johanna Nordholm en del av Fastighetsbyrån Hudiksvall

2019-11-15

Lugn och trygg under en väldigt lång säljprocess.

Tack för hjälpen! Läs mer
    2020-01-14 Johanna N svarar Eva E
    Tack själv, en lång säljprocess blev det, härligt att vi till slut kom i mål. Sköt om er!
    //Johanna
  • Iréne S köpte sitt hus med hjälp av Johanna Nordholm en del av Fastighetsbyrån Hudiksvall

2019-09-27

Hudiksvall
    Köp av ett radhus i Hudiksvall.
    Då bostaden blivit föremål för ett missöde på spisen med, till synes, kraftig rökutveckling orsakat av säljaren en vecka före tillträdet har många extra samtal förts med Johanna. Under hela den här processen kring detta och den kommande saneringen vilken inom kort ska genomföras av fackkunnig målare har Johanna varit och är ett otroligt bra stöd.

Förutom den uppkomna och oväntade situationen har också tillkommit problematik av vattenläckage som berör hela radhuslängans tillflöde.

Johanna överträffar mina förväntningar på en mäklare då hon villigt och engagerat "tar tag i" alla, för oss, oväntade problem. Och eftersom processen ännu inte har avslutats fortsätter våra kontakter till dess alla göromål med säljaren är avslutade.

Verkligen en toppenmäklare som får högsta betyg för både engagemang och och trevligt bemötande! Läs mer
    2019-10-03 Johanna N svarar Iréne S
    Tusen tack för de fina orden. Det här löser vi tillsammans :)
    /Johanna
    Johanna N gillar detta
  • Annette M köpte sitt hus med hjälp av Johanna Nordholm en del av Fastighetsbyrån Hudiksvall

2019-09-19

Köpte mitt fritidshus av Johanna. Redan på visningen möttes jag av en påläst mäklare av just mitt objekt. Jag fick på ett vänligt och tydligt sätt svar på mina frågor. Johanna är lätt att konversera med och är ofta anträffbar. Om inte, så ringer hon snabbt upp. Läs mer
    2019-10-03 Johanna N svarar Annette M
    Tack så mycket Annette! Jag hoppas att ni trivs bra i ert nya fritidsboende och att ni kommer få njuta av många fina ledigheter där. /Johanna
    Johanna N gillar detta
  • Riad A köpte sin lägenhet med hjälp av Johanna Nordholm en del av Fastighetsbyrån Hudiksvall

2019-09-14

Hudiksvall
    Köpte lägenhet mäklare visar på rätt sätt Läs mer
    2019-10-03 Johanna N svarar Riad A
    Jag hoppas att ni trivs bra i ert nya boende och tusen tack för den fina presenten. /Johanna
    Johanna N gillar detta
  • Liselott R sålde sitt hus med hjälp av Johanna Nordholm en del av Fastighetsbyrån Hudiksvall

2019-09-04

Njutånger
    Hon hade hand om försäljningen när vi köpte huset och då kändes det naturligt att vi anlitade hon nu när vi skulle sälja huset.
    På ett väldigt bra och professionellt sätt och jag hade väldigt höga förväntningar och hon levde upp till dom väldigt bra.
    Jag är väldigt imponerad av Johanna eftersom hon är väldigt snabb att utföra saker och ting så jag har bara positiva upplevelser om/med Johanna. Läs mer
    2019-10-03 Johanna N svarar Liselott R
    Tack Liselott, för ett gott samarbete och jätteroligt att du känner dig så nöjd. Må så gott! /Johanna
    Johanna N gillar detta
  • Therese W sålde sitt hus med hjälp av Johanna Nordholm en del av Fastighetsbyrån Hudiksvall

2019-09-04

Forsa
    Johanna hjälpte oss att sälja vårat hus, snabbt och smidigt. Sen hjälpte hon oss att köpa våran drömgård. Nästan ett år efter sålde hon vårat fritidshus åt oss. Kortfattat är hon den bästa mäklaren enligt oss. Alltid tillgänglig, aldrig något krångel och varit hjälpsam med allt. Läs mer
    2019-10-03 Johanna N svarar Therese W
    Tack, så roligt att jag har fått vara en del i alla era bostadsbyten de senatse åren, både hus och stuga :)
    /Johanna
    Johanna N gillar detta
  • Anna S köpte sin lägenhet med hjälp av Johanna Nordholm en del av Fastighetsbyrån Hudiksvall

2019-08-08

Köpt bostadsrätt
    Mycket god service och gott bemötande
    Hög tillgänglighet och god kunskap!
    Motsvarade med råge mina förväntningar Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Hudiksvall

Johanna Nordholm