Mäklare Gävleborg Hudiksvall Fastighetsbyrån Hudiksvall Johanna Nordholm
Registrerad mäklare sedan 2003
Aktiv på Reco.se sedan 2014
2018-07 - 2019-06

Läs vad 113 Läs vad Johanna Nordholm

• Inger F köpte sin lägenhet med hjälp av Johanna Nordholm en del av Fastighetsbyrån Hudiksvall

2019-07-15

Jag har köpt en ny producerad lägenhet av Johanna och hon har varit tillmötesgående på alla sätt och vis. Lätt tillgänglig och alltid ringt upp tillbaks om man inte fått tag i henne.Hon har visat hela utbudet av lediga objekt. Hon har varit fokuserad på att göra mej som kund tillfredsställd. Hon levt upp till vad jag tycker en mäklare ska vara. Jag har som kund fått ett proffsigt bemötande. Läs mer
  • Magnus v skrev om Johanna Nordholm en del av Fastighetsbyrån Hudiksvall

2019-07-08

Superproffsig och hjälpsam! Allt gick hur smidigt som helst. Läs mer
    2019-07-09 Johanna N svarar Magnus v
    Tack så mycket Magnus! Jag hoppas du kommer trivas i Baståsen.
    Johanna N gillar detta
  • Magnus Å köpte sitt hus med hjälp av Johanna Nordholm en del av Fastighetsbyrån Hudiksvall

2019-07-06

Ilsbo
    Jag tycker att Johanna är en väldigt duktig och kunnig mäklare, som kunde svara på alla frågor som vi frågade då vi tittade på huset som hon hade hand om. Läs mer
    2019-07-09 Johanna N svarar Magnus Å
    Tack så hemskt mycket. Ni kommer få det fint där uppe i Sörby. Ha en fin sommar!
  • Anders F
    Anders F sålde sitt hus med hjälp av Johanna Nordholm en del av Fastighetsbyrån Hudiksvall

2019-06-25

Mkt. Seriös, samt kompetent mäklare i Hudiksvall
    Lätt att nå via mobilen ( utöver kontorstid )
    Känd samt omtyckt i hela Hälsingland Läs mer
    2019-07-09 Johanna N svarar Anders F
    Tack själva, det var ett fint samarbete från alla håll. Ha en fin sommar!
    Johanna N gillar detta
  • Lilian H sålde sitt hus med hjälp av Johanna Nordholm en del av Fastighetsbyrån Hudiksvall

2019-06-19

Jag blev tipsad att anlita Johanna som mäklare när jag skulle sälja min sjöbod. Fick förtroende för henne vid första mötet.

Hon verkar kunnig som mäklare, jag litade på henne direkt och skulle gärna rekommendera henne om någon i min närhet ska sälja sin fastighet. Läs mer
    2019-07-09 Johanna N svarar Lilian H
    Tack Lilian för den fina rekommendationen. Ha en skön sommar!
    Johanna N gillar detta
  • Sven Erik N sålde sitt hus med hjälp av Johanna Nordholm en del av Fastighetsbyrån Hudiksvall

2019-05-29

Bergsjö
    villa , fantastiskt bra, bra, Läs mer
    2019-07-09 Johanna N svarar Sven Erik N
    Tack Sven-Erik för ett fint samarbet. Må så gott!
  • Henric Ö
    Henric Ö sålde sitt hus med hjälp av Johanna Nordholm en del av Fastighetsbyrån Hudiksvall

2019-05-27

Hudiksvall
    - Köpt och sålt bostad genom mäklaren.
    - Positivt bemötande. Väldigt trevlig, ärlig och jordnära och samtidigt professionell. Väldigt kunnig inom sitt område.
    - Mäklaren levde upp till alla förväntningar.
    - Trygg och stabil mäklare med erfarenhet och stor kunskap. Läs mer
    2019-07-09 Johanna N svarar Henric Ö
    Tack själva för ett fint samarbete i båda affärerna. Jag hoppas ni trivs bra i ert nya boende. Ha en skön sommar!
    Johanna N gillar detta
  • Magdalena N köpte sitt hus med hjälp av Johanna Nordholm en del av Fastighetsbyrån Hudiksvall

2019-05-21

Gnarp
    Jag köpte en fristående villa i Gnarp genom Johanna. Johanna var mycket tillmötesgående, välinformerad och ärlig. Jag har bara positivt att säga om vår kontakt! Läs mer
    2019-07-09 Johanna N svarar Magdalena N
    Tack Magdalena! Jag hoppas ni har kommit i ordning i ert nya hus och att ni trivs. Ha en skön sommar!
    Johanna N gillar detta
  • Marie V köpte sitt hus med hjälp av Johanna Nordholm en del av Fastighetsbyrån Hudiksvall

2019-04-17

Hudiksvall
    Vi har köpt bostad och känt oss mycket trygga och väl informerade. Vi har blivit bemötta på ett mycket proffsigt sätt då vi kände oss lite nervösa över att köpa hus igen. Vi kunde inte ha fått bättre hjälp eller bättre mäklare då vi kände det som att vi fick även ett personligt bemötande. Läs mer
  • Eva N köpte sin lägenhet med hjälp av Johanna Nordholm en del av Fastighetsbyrån Hudiksvall

2019-04-06

Hudiksvall
    Jag har köpt en bostadsrätt på två rum och kök där Johanna var mäklaren.
    Jag blev bemött på ett trevligt sätt.
    Lite speciell situation då vi träffades på kontoret pga säljaren är mäklare på samma firma men det sköttes proffsigt från deras sida.Johanna förklarade att det är helt ok att göra så.
    Jag är nöjd med bostadsaffären.
    Har tidigare sålt ett hus med hjälp av Fastighetsbyrån.
    Kan verkligen rekommendera dem. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Hudiksvall

Johanna Nordholm