Petra Weeraratne
Registrerad mäklare sedan 2018
Aktiv på Reco.se sedan 2018
2019-04 - 2020-03

Läs vad 35 Läs vad Petra Weeraratne

• Robert L köpte sitt hus med hjälp av Petra Weeraratne en del av Fastighetsbyrån Hudiksvall

2020-04-03

Enånger
    Köpte Sommarhus av Petra på Fastighetsbyrån.
    Blev bra bemött samt att hon har var väldigt hjälpsam när vi skulle skriva nya avtal & servitut mellan oss & våra nya grannar. Läs mer
    2020-04-03 Petra W svarar Robert L
    Hej Robert och Jessica! Vad roligt att höra att ni är nöjda och att allt har känts bra trots mycket kontakt på distans! Hoppas att ni ska trivas bra som stugägare och Lycka till med allt. Varma hälsningar Petra
    Petra W gillar detta
  • Pär L köpte sitt hus med hjälp av Petra Weeraratne en del av Fastighetsbyrån Hudiksvall

2020-03-27

Gnarp
    Har köpt huset på Stationsvägen 14 i Gnarp. Mycket trevlig mäklare!! Fick en bra känsla direkt, bra service å kommunikation. Toppenbetyg helt enkelt !! Läs mer
    Petra W gillar detta
  • Margareta S sålde sin lägenhet med hjälp av Petra Weeraratne en del av Fastighetsbyrån Hudiksvall

2020-03-16

Hudiksvall
    Jag hade stort förtroende för Petra. Allt flöt på väldigt enkelt och snabbt och jag kommer att rekommendera henne Läs mer
  • Sandra P köpte sin lägenhet med hjälp av Petra Weeraratne en del av Fastighetsbyrån Hudiksvall

2020-03-04

Hudiksvall
    Första gången jag köpt en lägenhet. Jag fick väldigt bra hjälp med allting!
    Petra är dessutom väldigt trevlig och proffsig i det hon gör 👏🏻 Läs mer
  • Mikaela P köpte sitt hus med hjälp av Petra Weeraratne en del av Fastighetsbyrån Hudiksvall

2020-03-02

Sörfjärden
    Bra och trevlig service. Hjälpsam vid frågor eller upplysningar som saknats och tagit reda på. Läs mer
  • Elisabeth D köpte sin lägenhet med hjälp av Petra Weeraratne en del av Fastighetsbyrån Hudiksvall

2020-02-22

Hudiksvall
    Petra en fin å härlig person, trevligt bemötande, Så passande som mäklare
    💕💕👍👍 Läs mer
  • Henrik H sålde sitt hus med hjälp av Petra Weeraratne en del av Fastighetsbyrån Hudiksvall

2020-02-18

Gnarp
    Petra är strukturerad, tydlig och en bra hjälp genom hela säljprocessen. Läs mer
    2020-03-27 Petra W svarar Henrik H
    Hej Henrik, tusen tack för din rekommendation! Vi hade ett bra samarbete. Jag hoppas att vi ses igen framöver! Hälsningar Petra
    Petra W gillar detta
  • Monica L sålde sitt hus med hjälp av Petra Weeraratne en del av Fastighetsbyrån Hudiksvall

2020-02-18

Hudiksvall
    Vi har sålt en fastighet, villa, strax utanför Hudiksvall.
    Mäklarens bemötande har varit väldigt bra och de förväntningar som vi hade om proffsigt men personligt bemötande levde hon verkligen upp till.

Sammanfattningsvis är vi är väldigt nöjda. Läs mer
    2020-03-27 Petra W svarar Monica L
    Tack Monica för er fina rekommendation, vad roligt att höra att ni känner er nöjda! Jag hoppas att ni kommer att trivas lika bra med ert nya boende och att allt blir som ni tänkt er. Jag ser fram emot att komma och hälsa på:)
    Vi ses snart igen! Hälsningar Petra
    Petra W gillar detta
  • Maria B sålde sitt hus med hjälp av Petra Weeraratne en del av Fastighetsbyrån Hudiksvall

2019-12-23

Gnarp
    Petra har hjälp oss att sälja vårt hus på landet.
    Hon har varit smidig att ha att göra med.
    Hörsammat våra önskemål i olika faser av försäljningen.
    Visat prov på kompetens i olika frågor.
    Lotsat oss framåt steg för steg.
    Alltid svarat på frågor
    Alltid trevligt bemötande Läs mer
    2020-03-27 Petra W svarar Maria B
    Tack Maria och Bosse för er fina rekommendation och för ett mycket fint samarbete. Hoppas att ni trivs bra i den nya staden och i ert nya boende. Stort Lycka till! Hälsningar Petra
    Petra W gillar detta
  • Kina S köpte sin lägenhet med hjälp av Petra Weeraratne en del av Fastighetsbyrån Hudiksvall

2019-12-18

Köpt bostadsrätt.
    Petra har bemött mig med profession och alltid varit tillgänglig även på obekväma tider och helger, då jag undrat över något, fastän jag inte förväntat mig det. Hon var tydlig genom hela bostadsaffärer och kollade alltid att jag förstod allt.
    Trygg och professionell mäklare som jag kan rekommendera. Läs mer
    2020-03-20 Petra W svarar Kina S
    Hej Kina! Tusen tack för din fina rekommendation. Det har varit ett nöje att få hjälpa dig genom hela köpprocessen. Nu har du stans snyggaste lägenhet!

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Hudiksvall

Johanna Nordholm