Petra Weeraratne
Registrerad mäklare sedan 2018-06-27
Aktiv på Reco.se sedan 2018-11-22
2019-08 - 2020-07

Läs vad 43 Läs vad Petra Weeraratne

• Ulrika H köpte sitt hus med hjälp av Petra Weeraratne en del av Fastighetsbyrån Hudiksvall

2020-08-05

Hudiksvall
    Fick mycket bra hjälp när vi köpte vårt fritidshus, trots punktering löste det sig med bank och underskrifter av köpekontrakt, proffsigt! Läs mer
  • Britta M sålde sitt hus med hjälp av Petra Weeraratne en del av Fastighetsbyrån Hudiksvall

2020-07-21

Näsviken
    Jag har sålt min villa och är mycket nöjd över att Petra förmedlat min bostad. Hon har visat stort engagemang, lagt ner mycket tid och visat stor empati i ett för mig stort beslut. Samtidigt har hon lotsat oss professionellt och tryggt, gett goda råd men varit mycket lyhörd för mina önskemål. Jag har känt stort förtroende och hon har gripit tag i mina funderingar och haft en tydlig arbetsgång som hon hela tiden informerat oss om . Jag har känt mig delaktig men samtidigt mycket vägledd. Svåra situationer har uppkommit men dem har hon hanterat säkert och inte dragit sig för att agera. Jag uppskattar hennes arbete mycket. Läs mer
  • Erik O sålde sitt hus med hjälp av Petra Weeraratne en del av Fastighetsbyrån Hudiksvall

2020-07-18

Dellenbygden
    Petra hjälpte mig att sälja ett nybyggt hus i Norrbobyn. Mycket fina bilder på huset och omgivningen i annonsen på hemnet.

Petra är mycket trevlig och kunnig inom sitt yrke.👍

/ Erik Läs mer
    2020-08-13 Petra W svarar Erik O
    Tusen Tack för din rekommendation Erik! Jag ser fram emot ett fortsatt samarbete:)

Vi ses! //Petra
    Petra W gillar detta
  • Malin K köpte sitt hus med hjälp av Petra Weeraratne en del av Fastighetsbyrån Hudiksvall

2020-06-17

Bergsjö
    Köpt fritidshus. Pga Covid har jag inte träffat Petra personligen men bemötandet har varit jättebra, bra kontakt och inget att klaga på i processen. Läs mer
  • Linda K köpte sitt hus med hjälp av Petra Weeraratne en del av Fastighetsbyrån Hudiksvall

2020-06-17

Bergsjö
    Köpt fritidshus i Nordanstigs kommun, Petra var tillgänglig och professionell. Alltid trevligt bemötande. Jag skulle gärna anlita Petra om jag skulle sälja någon gång i framtiden! Läs mer
  • Kajsa A
    Kajsa A sålde sitt hus med hjälp av Petra Weeraratne en del av Fastighetsbyrån Hudiksvall

2020-05-21

Bergsjö
    Jag och min mamma sålde vårt sommarhus med hjälp med Petra. Hade själv inte så mycket kontakt med Petra då mamma skötte försäljningen men den kontakt jag hade var mycket positiv. Petra är snabb på att återkoppla, försäljningen gick smidigt och vi fick ut ett kanonpris på vårt hus. Jag kan varmt rekommendera henne. Läs mer
    2020-05-25 Petra W svarar Kajsa A
    Tusen tack Kajsa för din fina rekommendation och för förtroendet att få hjälpa er att sälja ert fritidshus. Vad glad jag blir av att höra att du är nöjd. Hälsningar Petra
    Petra W gillar detta
  • Frida R sålde sitt hus med hjälp av Petra Weeraratne en del av Fastighetsbyrån Hudiksvall

2020-05-06

Hudiksvall
    Vi skulle sälja vår villa, en affär vi inte hade bråttom med och tänkte att det får ta den tid det tar..
    Vi anlitade Petra som hela tiden agerade på ett proffisionellt och tryggt sätt, hon var enkel att få tag på och hade bra svar på alla frågor man som säljare kan ha lite nu och då.
    Under hela processen var vi med och godkände både text, bilder och visningar. Petra jobbade snabbt och var noga med att vi skulle vara delaktiga hela tiden.
    Den affär vi inte hade så bråttom med var under en månad klar och vi är idag väldigt glada att det blev just Petra vi anlitade.
    Vi kan starkt rekommendera henne och vi kommer absolut att anlita henne igen den dag vi behöver en mäklare. Läs mer
    2020-05-25 Petra W svarar Frida R
    Stort tack Frida och Johan för att ni tog er tid att skriva en sån fin rekommendation. Och tack för ett jättefint samarbete som jag ser mycket fram emot att fortsätta med. Det ska bli så kul att få följa er med ert framtida boende. På återseende!
    Petra W gillar detta
  • Torun B köpte sin lägenhet med hjälp av Petra Weeraratne en del av Fastighetsbyrån Hudiksvall

2020-05-06

3:a
    köp av bostadsrätt Sofiedal Hudiksvall,
    allt har gått mycket smidigt, över förväntan och vi
    blivit bemött på ett mycket vänligt, personligt och
    engagerat sätt.

Upplevelsen har varit mycket positiv.

Tack!
    Kent och Torun Läs mer
    2020-05-06 Petra W svarar Torun B
    Tusen tack Kent och Torun för er fina rekommendation. Jag hoppas att ni kommer att trivas i Hudiksvall och i er fina nya lägenhet.
    Varmt Lycka till, jag hoppas att vi ses framöver igen.
    Petra W gillar detta
  • Robert L köpte sitt hus med hjälp av Petra Weeraratne en del av Fastighetsbyrån Hudiksvall

2020-04-03

Enånger
    Köpte Sommarhus av Petra på Fastighetsbyrån.
    Blev bra bemött samt att hon har var väldigt hjälpsam när vi skulle skriva nya avtal & servitut mellan oss & våra nya grannar. Läs mer
    2020-04-03 Petra W svarar Robert L
    Hej Robert och Jessica! Vad roligt att höra att ni är nöjda och att allt har känts bra trots mycket kontakt på distans! Hoppas att ni ska trivas bra som stugägare och Lycka till med allt. Varma hälsningar Petra
    Petra W gillar detta
  • Pär L köpte sitt hus med hjälp av Petra Weeraratne en del av Fastighetsbyrån Hudiksvall

2020-03-27

Gnarp
    Har köpt huset på Stationsvägen 14 i Gnarp. Mycket trevlig mäklare!! Fick en bra känsla direkt, bra service å kommunikation. Toppenbetyg helt enkelt !! Läs mer
    2020-05-25 Petra W svarar Pär L
    Stort Tack Pär för din fina betyg! Jag ser fram emot ett återbesök och se hur fint ni har fått det! Vi ses:)

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Hudiksvall

Johanna Nordholm