Petra Weeraratne

Petra Weeraratne

Petra Weeraratne är mäklare på Fastighetsbyrån Hudiksvall

Petra Weeraratne har varit registrerad mäklare sedan 2018-06. Petra Weeraratne har varit aktiv på Reco.se sedan 2018-11 och har fått 74 omdömen med ett betyg på 4.9. Petra Weeraratne har haft 37 försäljningar sen 2020-08 och har tillfrågat 95% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2020-08 - 2021-07

Läs vad 74 Läs vad Petra Weeraratne

• sålde sitt hus med hjälp av Petra Weeraratne en del av Fastighetsbyrån Hudiksvall
    • Iggesund
    2021-07-23
    Passar bra som mäklare, vacker o trevlig gjort ett bra jobb .
    • Iggesund
    2021-07-20
    Petra sålde vårt fritidshus i juni i år.
    Nu har vi även sålt vår villa genom Petra. Vårt tidigare omdöme om Petra kvarstår. Hon har varit femstjärnig även vid denna försäljning.
    Vi kan verkligen ge henne de bästa rekommendationer.

Iggesund 21-07-20
    Lennart o Marjo Backlund
    • Bjuråker
    2021-07-19
    Bra
    Lite sämre
    Kanske vi kunde väntat lite till
    • Bergsjö
    2021-06-08
    Snabb återkoppling, ärlig och levde verkligen upp efter mina förväntning.

Sålt en villa
  • köpte sitt hus med hjälp av Petra Weeraratne en del av Fastighetsbyrån Hudiksvall
    • Hudiksvall
    2021-06-02
    Vi har köpt ett hus och blev bemötta av ett stort leende från Petra. Hon har visat stor kompetens och svarade på alla frågor som vi hade.
    När vi skrev på kontraktet så var Petra tydlig, lyssnade på alla och fick min nervositet att släppa direkt. Rekommenderar starkt Petra till er som letar boende i Hudiksvall.
    Påläst, proffsig, glad, varm, omtänksam, tydlig mäklare.
    • Harmånger
    2021-05-26
    Tryggt, bra och trevligt bemötande 👍👍👍
    • Hudiksvall - Sandvalla
    2021-05-20
    Mycket bra mäklare. Snabb i kommunikationen, trevlig o kompetent. Lyhörd och inkännande. Kände mig väldigt bekväm, vilket var viktigt eftersom affären gick så snabbt också.
    • Bergsjö
    2021-05-19
    Köpt en sommarstuga som vi länge letat efter. Har fått stöttning och hjälp av Petra hela tiden. Vår köpes affär blev tyvärr lite rörig beroende på säljaren men vi fick god hjälp av Petra helt tiden Hon är snabb att svara på frågor både via telefon och e-post. Hög socialt kompetens alltid trevlig och glad.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Petra Weeraratne en del av Fastighetsbyrån Hudiksvall
    • Hudiksvall
    2021-05-19
    Jag har köpt en lgh genom Petra och jag upplevde henne som väldigt hjälpsam och hon tipsade om sånt som var väldigt bra för mig.
    Professionell och bra, lätt att kommunicera med.
    2021-05-19
    Vi har köpt ett fritidshus. Mycket bra och trevligt bemötande av mäklare Petra, förtroendeingivande och professionell. Fått bra uppdatering och information. Tät kontakt från henne.