Mäklare Gävleborg Hudiksvall Fastighetsbyrån Hudiksvall Petra Weeraratne
Registrerad mäklare sedan 2018
Aktiv på Reco.se sedan 2018
2018-07 - 2019-06

Läs vad 14 Läs vad Petra Weeraratne

• Erik S köpte sitt hus med hjälp av Petra Weeraratne en del av Fastighetsbyrån Hudiksvall

2019-07-19

Enånger
    Köpte ett fritidshus. Är nöjd med petra Läs mer
  • Anita F sålde sitt hus med hjälp av Petra Weeraratne en del av Fastighetsbyrån Hudiksvall

2019-07-07

Hudiksvall - Hög
    Jag fick ett trevligt intryck av Petra nä jag stod i begrepp att sälja mitt hus. Fanns alltid anträffbar när jag undrade över något.0 Läs mer
  • Petra R köpte sitt hus med hjälp av Petra Weeraratne en del av Fastighetsbyrån Hudiksvall

2019-05-15

Jättendal
    Hon är väldigt snäll och glad och hjälpsam. Vi har både köpt och sålt ett hus med hennes hjälp. Läs mer
  • Markoen R sålde sitt hus med hjälp av Petra Weeraratne en del av Fastighetsbyrån Hudiksvall

2019-05-15

Bergsjö
    VI har köpt och sålt en villa. Petra har bemött oss på professionellt och trevligt sätt. Hon har hjälpt med information och med få känsla för vad som är rimligt. Det blev snabba puckar och det var bra att ha henne att bolla med. Läs mer
  • Inger F sålde sin lägenhet med hjälp av Petra Weeraratne en del av Fastighetsbyrån Hudiksvall

2019-05-12

Hudiksvall
    Jag har sålt min bostad och tycker att Petra gjorde ett mycket bra arbete.
    Framför allt blev jag mycket nöjd med presentationen av bostaden, där hela upplägget var mycket proffsigt gjord.
    Tillgänglig för frågor och alltid trevligt sätt mot mej som kund. Läs mer
  • Karin S sålde sitt hus med hjälp av Petra Weeraratne en del av Fastighetsbyrån Hudiksvall

2019-04-01

Jättendal
    sålt
    trevlig , glad
    Petra levde upp till mina förväntningar, o lite till.
    Fastighetsbyrån Hudiksvall
    En bra mäklare som kan sin sak , lyssnar till säljarens önskemål.
    snabb, vill bästa för alla parter .
    Petra är bäst '*** Läs mer
  • Filip W
    Filip W köpte sin lägenhet med hjälp av Petra Weeraratne en del av Fastighetsbyrån Hudiksvall

2019-02-13

Hudiksvall
    Ett varmt och professionellt bemötande som lämnade en med en trygg och tillitlig känsla. Helnöjd!
    Mvh filip weiner Läs mer
    2019-02-22 Petra W svarar Filip W
    Hej Filip! Tusen tack för din rekommendation. Hoppas att du trivs bra, vi ses!
  • Birgitta H sålde sin bostad med hjälp av Petra Weeraratne en del av Fastighetsbyrån Hudiksvall

2019-01-21

Jag sålde min lägenhet. Petra är glad och trevlig super duktig. Jag är väldigt nöjd. Läs mer
    2019-02-22 Petra W svarar Birgitta H
    Hej Birgitta! Vad roligt att höra att du känner dig nöjd. Vi ses snart igen!
  • Karin B köpte sin bostad med hjälp av Petra Weeraratne en del av Fastighetsbyrån Hudiksvall

2019-01-18

Köpt hus.
    Trevlig, hjälpsam, lätt att få tag i. Läs mer
    2019-02-22 Petra W svarar Karin B
    Hej Karin, tack för din rekommendation. Jag ser fram emot att komma och hälsa på er och se hur ni har fått det. Vi ses!
  • Maria B sålde sin bostad med hjälp av Petra Weeraratne en del av Fastighetsbyrån Hudiksvall

2018-12-20

Petra har med ett mycket trevligt och proffesionellt arbetssätt hjälpt oss sälja vår lägenhet.
    Vår upplevelse är att allt gått smidigt och enkelt. Läs mer
    2019-01-17 Petra W svarar Maria B
    Tusen tack Maria för din fina rekommendation och för ett gott samarbete. Vi ses igen!

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Hudiksvall

Johanna Nordholm