Läs vad 51 Läs vad Petra Weeraratne

• 2021-01-02
    vi kan bara beskriva det med ett ord "TOPPEN"
    Sten M
    • 69.0 m²
    • Hudiksvall
    köpte sin lägenhet med hjälp av Petra Weeraratne en del av Fastighetsbyrån Hudiksvall
  • 2021-01-02
    Vid vårt köp av bostadsrätt har Petra varit ett stort stöd.
    Annika B
    • 85.0 m²
    • Hudiksvall - Sandvalla
  • 2020-12-08
    Försäljning av småhus i centralt läge.

Proffsig, närvarande och lyhörd.

Lotsade oss tryggt igenom processen. Mycket nöjda.
    David Ö
    • 106.0 m²
    • Hudiksvall
    sålde sitt hus med hjälp av Petra Weeraratne en del av Fastighetsbyrån Hudiksvall
  • 2020-12-04
    Vi köpte ett vinterbonat fritidshus av Petra. Hon bemötte oss med stor värme och vänlighet samtidigt som hon var ytterst korrekt och kompetent. Affär löpte smidigt och utan problem.
    Lennart W
    • 109.0 m²
    • Dellenbygden
    köpte sitt hus med hjälp av Petra Weeraratne en del av Fastighetsbyrån Hudiksvall
  • 2020-11-19
    Jag har sålt en bostadsrätt som Petra förmedlade.

Petra är en engagerad mäklare med ett mycket trevligt och professionellt sätt. Under hela sälj processen så har jag fått regelbundna uppdateringar om hur det går på ett bra sätt. Hennes värdering av fastigheten stämde väl med vad slut priset blev.

Genomgången om hur försäljningen går till och de olika stegen informerade hon tydligt om så man visste hela tiden vad som var nästa steg. Visningarna av lägenheten fungerade mycket bra vi kom överens om lämpliga tider och hon bokade in besökare.

Sammanfattningsvis så om jag skall sälja någon mer fastighet så kommer jag att anlita Petra. Hon ger inte bara ett förtroende ingivande intryck hon ser också mycket bra ut. Vilket är en fördel när man skall göra lite större affärer. Man litar på henne :-)
    Larsson M
    • 70.5 m²
    • Hudiksvall
    sålde sin lägenhet med hjälp av Petra Weeraratne en del av Fastighetsbyrån Hudiksvall
  • 2020-11-18
    jag har köpt en liten lägenhet i stan. Petra är alltid trevlig och påläst och har hållit kontakt på ett bra sätt.
    Kerstin O
    • 1:a
    • 34.8 m²
  • 2020-11-04
    Petra var allt vi önskade av en mäklarkontakt & vi är 100% nöjda . Hon ingav förtroende & värme 🙏 & vi kände oss helt trygga med affären & överlåtandet . Återkommer gärna 🤗
    Ingrid R
    • 2:a
    • 63.0 m²
  • 2020-10-25
    Jag sålde min bostadsrätt nu i oktober. Lägenheten såldes som På gång och innan visning, så försäljningen gick över förväntan snabbt och smidigt. Petra har varit proffsig, trygg och engagerad och guidat mig genom hela säljprocessen. Nu ser jag fram emot att lämna över nycklarna till köparna i december. Jag rekommenderar Petra varmt!
    Maria P
    Maria P
    • 85.0 m²
    • Hudiksvall - Sandvalla
  • 2020-08-05
    Fick mycket bra hjälp när vi köpte vårt fritidshus, trots punktering löste det sig med bank och underskrifter av köpekontrakt, proffsigt!
    Ulrika H
    • 52.0 m²
  • 2020-07-21
    Jag har sålt min villa och är mycket nöjd över att Petra förmedlat min bostad. Hon har visat stort engagemang, lagt ner mycket tid och visat stor empati i ett för mig stort beslut. Samtidigt har hon lotsat oss professionellt och tryggt, gett goda råd men varit mycket lyhörd för mina önskemål. Jag har känt stort förtroende och hon har gripit tag i mina funderingar och haft en tydlig arbetsgång som hon hela tiden informerat oss om . Jag har känt mig delaktig men samtidigt mycket vägledd. Svåra situationer har uppkommit men dem har hon hanterat säkert och inte dragit sig för att agera. Jag uppskattar hennes arbete mycket.
    Britta M
    • 140.0 m²
    • Näsviken

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte