Petra Weeraratne
Registrerad mäklare sedan 2018
Aktiv på Reco.se sedan 2018
2018-10 - 2019-09

Läs vad 24 Läs vad Petra Weeraratne

• Gunilla A köpte sin lägenhet med hjälp av Petra Weeraratne en del av Fastighetsbyrån Hudiksvall

2019-10-07

Hudiksvall - Kristineberg
    Petra är en mycket trevlig och duktig mäklare.Vi är nöjda med vårt köp av lägenhet och har ingenting att klaga på. Läs mer
    2019-10-17 Petra W svarar Gunilla A
    Tack Gunilla för era fina rekommendationer. Lycka till med nya bostaden så ses vi framöver!
    Petra W gillar detta
  • Mats N sålde sitt hus med hjälp av Petra Weeraratne en del av Fastighetsbyrån Hudiksvall

2019-10-05

Hudiksvall - Fiskarstan
    Mycket trevligt bemötande, lätt att få kontakt med, ringer alltid upp och duktig på återkoppling.
    Vi kan vart rekommendera Petra till era kunder.
    För vår egen del så gick både köp och försäljning mycket bra.
    Mvh. Mats och Berit Nilsson Läs mer
    2019-10-17 Petra W svarar Mats N
    Tack snälla Mats och Berit!
    Det har varit ett nöje att hjälpa er med både köp och försäljning. Jätteroligt att höra att ni är nöjda, tack för det fina omdömet!

Vi ses snart igen!
    Petra W gillar detta
  • Hans L köpte sitt hus med hjälp av Petra Weeraratne en del av Fastighetsbyrån Hudiksvall

2019-09-30

Hudiksvall - Hög
    Petra hjälpte oss med vårt köp av stuga.
    Hon är mycket hjälpsam och höll god kontakt med oss köpare.
    Vi blev uppdaterade vad som hände hela tiden.
    Mycket nöjda. Läs mer
    2019-10-17 Petra W svarar Hans L
    Tusen tack Hans för rekommendationen! Jag kommer gärna förbi på en fika på vallen nästa sommar! Sköt om er!
    Petra W gillar detta
  • Therese J sålde sitt hus med hjälp av Petra Weeraratne en del av Fastighetsbyrån Hudiksvall

2019-09-30

Enånger
    Har sålt en villa i Enånger. Petra har haft ett otroligt engagemang i hennes uppgift att sälja vårat hus. Hon har skött allt superbra. Vi kunde inte fått en bättre mäklare. Tusen tack till en toppenmärklare 👍 Läs mer
    2019-10-17 Petra W svarar Therese J
    Hej Therese och Andreas, stort tack för era fina ord, de värmer! Tack för ett mycket fint samarbete. Vi ses framöver!
    Petra W gillar detta
  • Maria O sålde sitt hus med hjälp av Petra Weeraratne en del av Fastighetsbyrån Hudiksvall

2019-09-19

Hudiksvall - Hög
    Försäljning av stuga på en fäbodvall.
    Jag hade en annan mäklare till en början som bytte kontor och geografiskt ansvarsområde inom Fastighetsbyrån. Mäklaren lämnade tidigt i vintras information om ny mäklare som skulle ta över försäljningen, att mäklaren skulle ta kontakt med mig under våren, men att jag även kunde kontakta mäklaren. Försäljningen låg vilande under vintern och när våren kom och jag inte hörde något i maj så ringde jag mäklaren i juni. Jag ville få igång försäljningen så tidigt som möjligt innan sommaren och upplevde att tiden gick. Hade önskat att mäklaren hört av sig tidigare.

Visningar har föregåtts av både mäklare och säljare då intressenter hört av sig personligen. Ett positivt bemötande och dialog är min upplevelse. Läs mer
    2019-10-17 Petra W svarar Maria O
    Tack Maria för din rekommendation! Jag är ledsen att det blev en fördröjning i det hela, ibland kan det bli en miss i kommunikationen. Men jag hoppas att du ändå är nöjd med slutresultatet. Tack för ett fint samarbete!

Sköt om dig!
    Petra W gillar detta
  • Alexandra H köpte sitt hus med hjälp av Petra Weeraratne en del av Fastighetsbyrån Hudiksvall

2019-09-04

Gnarp
    Köpte ett hus, hon var glad och trevlig och under visningen tog hon reda på frågor som hon inte hade svar på så vi fick svar samma kväll. Vilket är ett suveränt kundbemötande enligt mig. Väldigt stöttande och tydlig under hela tiden. Läs mer
    2019-10-17 Petra W svarar Alexandra H
    Hej Alexandra, tack snälla för din fina rekommendation! Hör gärna av er om ni vill ha hjälp igen framöver. Stort Lycka till med både hus och nytillskottet!
  • Robert F sålde sin lägenhet med hjälp av Petra Weeraratne en del av Fastighetsbyrån Hudiksvall

2019-09-02

Hudiksvall
    Mycket bra mäklare som är noggran med all kända fakta som är förenligt med fastigheten/ lägenheten.
    Vilket ger ett bra förtroende Läs mer
    2019-10-17 Petra W svarar Robert F
    Tack Robert för din fina rekommendation, vi ses framöver!
    Petra W gillar detta
  • Hans C sålde sitt hus med hjälp av Petra Weeraratne en del av Fastighetsbyrån Hudiksvall

2019-08-28

Bergsjö
    Vi sålde en sommarstuga
    Alltid glad och vänlig och höll bra kontakt.
    Det gick fort vid försäljningen, inga problem.
    Vi väntar på skattedeklarationen.
    Vi kan rekommendera henne. Läs mer
    2019-10-17 Petra W svarar Hans C
    Tack Hans för ett fint samarbete och för det fina omdömet! Jag hör av mig vid årsskiftet gällande deklarationen. Ha det fint!
  • Sonja H sålde sitt hus med hjälp av Petra Weeraratne en del av Fastighetsbyrån Hudiksvall

2019-08-14

Delsbo
    trevlig och duktig raka besked med humor i blicken vi är jättenöjda och kommer att rekommendera henne
    gäller östra grycken 106 .Med vänlig hälsning hasse-sonja hansson hybo. Läs mer
    2019-10-17 Petra W svarar Sonja H
    Tack snälla Sonja och Hasse för era fina ord. Hoppas att vi ses någonting framöver, sköt om er!
  • Jonnie N
    Jonnie N sålde sitt hus med hjälp av Petra Weeraratne en del av Fastighetsbyrån Hudiksvall

2019-08-07

Hudiksvall
    Köpt bostadsrätt .
    Petra är tydlig i alla led i köpet, väldigt enkel att förstå.
    Hon är toppen tycker vi.
    Mvh Jonnie Nylander Läs mer
    2019-10-17 Petra W svarar Jonnie N
    Ni är toppen! Tack snälla ni för fina samarbeten. Vi ses snart!

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Hudiksvall

Johanna Nordholm