Moa Thyrén

Moa Thyrén

Moa Thyrén är mäklare på Fastighetsbyrån Hudiksvall

Moa Thyrén har varit registrerad mäklare sedan 2020-07. Moa Thyrén har varit aktiv på Reco.se sedan 2023-03 och har fått 17 omdömen med ett betyg på 4.5. Moa Thyrén har haft 17 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 91% av sina kunder efter omdömen.

17 omdömen om Moa Thyrén

Ulrika Ö
Köpte sitt hus med hjälp av Moa Thyrén en del av Fastighetsbyrån Hudiksvall

Mycket trevlig. Hög tillgänglighet. Engagerad.

Tina H
Sålde sin lägenhet med hjälp av Moa Thyrén en del av Fastighetsbyrån Hudiksvall
Hudiksvall

Lyhörd, professionell och trevlig!

Bo W
Köpte sin lägenhet med hjälp av Moa Thyrén en del av Fastighetsbyrån Hudiksvall
Hudiksvall

Mora har med ett respektfullt, fint bemötande och korrekt tillvägagångssätt, motsvarat våra förväntningar på hur en smidig affär går till.

Åsa B
Sålde sin lägenhet med hjälp av Moa Thyrén en del av Fastighetsbyrån Hudiksvall
Hudiksvall

Jag blev bra bemött av mäklaren och vi hade bra kontakt via sms/Mail. Jag tror att ett fysiskt möte hade varit bra i början av försäljningen för att minska frågor som uppstod under försäljningen, vilket ibland upplevdes stressande.

Lennart S
Sålde sitt hus med hjälp av Moa Thyrén en del av Fastighetsbyrån Hudiksvall

Lyhörd, proffsig, lättillgänglig, och trevlig!

Gunilla R
Köpte sin lägenhet med hjälp av Moa Thyrén en del av Fastighetsbyrån Hudiksvall
Hudiksvall

Moa är trevlig, varm och tillmötesgående. Hon har snabbt och effektivt återkommit till oss och svarat på alla våra frågor.

Kenneth E
Enånger

Jag blev bemött på ett mycket bra sätt av mäklaren. Jag hade höga förväntningar av mäklaren och hon levde upp det till 100 %. Jag upplevde mäklaren som mycket lyhörd , lättsam att prata med och väldigt lätt få tag på.

Olaf J
Bergsjö

Moa hjälpte på ett professionellt och tydligt sätt till med fastighetsaffären.

Victoria L
Sålde sitt hus med hjälp av Moa Thyrén en del av Fastighetsbyrån Hudiksvall
Gnarp

Vi kan varmt rekommendera Moa Thyrén som mäklare. Moa är effektiv, förtroendeingivande, kunnig och service-minded ut i fingerspetsarna. Försäljningen gick snabbt och både vi och köparen är mycket nöjda med Moas sätt att hantera säljprocessens alla delar. På Moas inrådan hade vi en digital visning vilket gjorde att utländska intressenter hade möjlighet att se huset och det var faktiskt en av dem som sedan köpte huset. Moa har under hela försäljningen varit tillgänglig, engagerad och lätt att samarbeta med, en trygg partner i en viktig process!

Moritz K
Gnarp

Från beskrivningen av huven till den utmärkta presentationen av huset är vi mycket nöjda och kan rekommendera Moà utan förbehåll.