Fastighetsbyrån Hudiksvall

Fastighetsbyrån Hudiksvall

Här i Hudiksvall är det högtryck på bostadsmarknaden just nu! Alla typer av bostäder är eftertraktade och finns att tillgå. Ta kontakt med oss när du vill köpa eller sälja en bostad här i Hudiksvall. Vi träffas gärna på ett kostnadsfritt möte eller skriver upp dig i vårt spekulantregister, då får du veta både vad som är och ska bli till salu.

Vi har funnits här på orten sedan 2007 och genomför hundratals affärer här varje år. Eftersom vi är aktiva och marknadsledande håller vi koll på både trender, prisläge och området i sig. Tack vare vår kunskap, mångåriga erfarenhet och lokalkännedom kan vi hjälpa dig på bästa sätt i din bostadsaffär.

Oavsett var i processen du befinner dig, ställ dina frågor till oss på Fastighetsbyrån i Hudiksvall!

Läs vad 794 kunder tycker om Fastighetsbyrån Hudiksvall 2

• Daniel L
    köpte sitt hus med hjälp av Pelle Lööf en del av Fastighetsbyrån Hudiksvall
    2022-01-21 Verifierad kund
    En herre med fantastiskt bemötande och kunskap. Detta var vårt första husköp och det bemötandet och den fantastiska hjälpen Pelle gav oss var en otrolig trygghet för oss. Kommer inte tveka en sekund nästa gång jag behöver en mäklare till min bostad! Hjärtliga tack!
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Pelle Lööf en del av Fastighetsbyrån Hudiksvall
    2022-01-18 Verifierad kund
    Proffsigt bemötande.
    Allt gick väldigt lättsamt och smidigt, kände mig trygg i affären.
    Bra guidning från start till slut.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Johanna Nordholm en del av Fastighetsbyrån Hudiksvall
    2022-01-15 Verifierad kund
    Vänligt bemötande, proffsig framföring.
  • köpte sitt hus med hjälp av Petra Weeraratne en del av Fastighetsbyrån Hudiksvall
    • Harmånger
    2021-12-26 Verifierad kund
    Mycket bra,mycket trevlig, kompetent att rekommendera. Tack så mycket
    2021-12-26 Verifierad kund
    Professionell och såg till att båda parterna blev nöjda. Bra affär, alla glada alla nöjda.
  • köpte sitt hus med hjälp av Johanna Nordholm en del av Fastighetsbyrån Hudiksvall
    2021-12-25 Verifierad kund
    Johanna har hela tiden haft ett korrekt och mycket trevligt bemötande.
    Jag hade inte några visioner om hur hon skulle vara. Jag tycker att hon varit mycket hjälpsam och tillmötesgående. Och hon har aldrig sagt nej vär vi frågat om olika visningar och extravisning som vi bett henne om.
    När kontraktet skrevs så var Johanna i högsta grad närvarande och gick igenom kontraktet med oss. Stämningen lyckades bli tillitsfull och uppsluppen så vi lärde känna säljaren hyfsat bra.
    2021-12-24 Verifierad kund
    Mäklaren Johanna har bemött mig väl och levt upp till och överträffat förväntningarna. Proffsigt genomfört och med bra digitala hjälpmedel för att guida mig hela vägen fram till övertagandet. Det enda minus jag kan komma på är att hon glömde att presentera de andra bjudarna på fastigheten.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Pelle Lööf en del av Fastighetsbyrån Hudiksvall
    2021-12-24 Verifierad kund
    Lättsam, enkel försäljning av min bostad, kan varmt rekommendera Pelle som mäklare, professionell och trygg mäklare.
    2021-12-23 Verifierad kund
    Otroligt trevlig och kunnig mäklare. Kan varmt rekommendera 👍🏻
    2021-12-23 Verifierad kund
    Det finns en regel som är. Om dom första 30 min
    Är positiva så blir resyen av ett samtal bra.
    Detts hände med mitt möte med pelle
    Social påläst , lyssnande .hjälpsam
    Jag ger honom dom allra bästa rekommendstioner
    2021-12-15 Verifierad kund
    Utmärkt mäklare skulle jag säga
    • Njutånger
    2021-12-13 Verifierad kund
    Ett mycket trevligt och behagligt bemötande av Johanna. Den digitala visningen var ett stort + för mig då jag inte hade möjlighet att se huset live. Jag kan varmt rekommendera Johanna vid era framtida fastighetsaffärer.
    • Dellenbygden
    2021-12-08 Verifierad kund
    Trevlig, hjälpsam mäklare, som fick vårt förtroende. Rekommenderas
    2021-12-05 Verifierad kund
    Bra bemötande och snabb med återkoppling på div frågor
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Petra Weeraratne en del av Fastighetsbyrån Hudiksvall
    2021-12-02 Verifierad kund
    Trevligt bemötande , kunnig om objektet.
    Petra förde oss genom försäljningen på ett enkelt och smidigt sätt
  • köpte sitt hus med hjälp av Mattias Karlsson en del av Fastighetsbyrån Hudiksvall
    2021-12-02 Verifierad kund
    Mattias är en toppenkille!👍
    Vänlig hälsning Lisa och Stefan Gunstaf
    Tusen tack för de orden! Jag hoppas ni kommer trivas fint i huset och kan njuta av alla dess fördelar :) Mattias Karlsson
    2021-11-30 Verifierad kund
    Mattias är är bra på kundkontakt, vilket är viktigt vid köp av hus.
    Han är även mycket tydlig, så att inte missförstånd uppstår.
    Hej Stefan! Tack så mycket för att du tog dig tid att skriva. Ser fram emot fortsatta kontakter.
    Ha en fin dag!
    Mattias Karlsson
  • sålde sitt hus med hjälp av Anna Karlsson fd. Persson en del av Fastighetsbyrån Hudiksvall
    2021-11-18 Verifierad kund
    Trevlig som få och kunnig inom sitt område
  • köpte sitt hus med hjälp av Anna Karlsson fd. Persson en del av Fastighetsbyrån Hudiksvall
    2021-11-16 Verifierad kund
    Mycket trevlig, lugn och metodisk förklarade hon de frågor som vi hade.
    2021-11-12 Verifierad kund
    Otroligt professionell mäklare, och väldigt flexibel. Vi är super nöjda 10/10
    2021-11-10 Verifierad kund
    Väldigt professionell och hjälpsam, tydlig genom hela processen. Trevlig och personlig.
  • sålde sitt hus med hjälp av Zoran Matovic en del av Fastighetsbyrån Hudiksvall
    2021-11-07 Verifierad kund
    Bra bemötande
    Kundinriktad
    Kunnig
    • Hudiksvall - Hornslandet
    2021-11-03 Verifierad kund
    Vänligt och professionellt bemötande.
    Följer upp frågor och återkommer alltid med svar som han utlovat.
    Vårt intryck är att det var en av de bästa mäklare vi haft att göra med.
    Wow vilket fint omdöme! Tusen tack för riktigt fina ord! :) Jag hoppas ni kommer trivas fantastiskt Mattias Karlsson
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Mattias Karlsson en del av Fastighetsbyrån Hudiksvall
    2021-11-02 Verifierad kund
    Mattias hade ett trevligt och bra bemötande och köpet gick snabbt och smidigt.
    Vad skönt att höra att du tycker att allting gick på ett smidigt och bra sätt. Tack för din rekommendation Mattias Karlsson
  • sålde sitt hus med hjälp av Johanna Nordholm en del av Fastighetsbyrån Hudiksvall
    2021-11-01 Verifierad kund
    100% proffsig på alla sätt.
    Hela tiden bra info vad som händer och alltid snabba svar.
    Var rädd om henne!

Med vänliga hälsningar
    Cenneth Medevik
    2021-11-01 Verifierad kund
    Alla förväntningar uppfylldes.
    Vi rekommenderar.
    • Forsa
    2021-10-28 Verifierad kund
    Jag har bara positivt att säga om min hjälp av Zoran vid försäljningen av mitt hus. Kontakten var väldigt bra. Högsta betyg. Mvh Anita Jäderqvist
  • köpte sitt hus med hjälp av Zoran Matovic en del av Fastighetsbyrån Hudiksvall
    • Forsa
    2021-10-28 Verifierad kund
    Allt har skötts mycket professionellt i en trevlig atmosfär
    2021-10-26 Verifierad kund
    Kunnig vad gällde fastigheten och mycket trevligt bemötande, proffsig och hög social kompetens.
    SLUT, frågor?
    2021-10-25 Verifierad kund
    Johanna är ett fantastiskt stöd under hela processen och det känns tryggt att guidas av ett sådant proffs.
  • sålde sitt hus med hjälp av Petra Weeraratne en del av Fastighetsbyrån Hudiksvall
    2021-10-22 Verifierad kund
    Mycket trevlig. Kunnig. Kan förklara saker så att man förstår. Lyssnar på en (kunden).
    2021-10-22 Verifierad kund
    Tydlig och snabb i kommunikationen!
  • Anders H
    2021-10-22 Verifierad kund
    Öppen, glad och mycket trevlig.
    Saklig.
    Ger goda råd utan övertalning - man känner att det är man själv som väljer alternativ.
    Hon lever mer än väl upp till mina förväntningar.
    2021-10-20 Verifierad kund
    Jag tycker han är väldigt trevlig och förståelig! Han förklarar tydligt vad allt går ut på och i en lugn takt så att man förstår.
    2021-10-20 Verifierad kund
    M hanterade våra frågor och budgivningen på ett professionellt och samtidigt vänskapligt sätt.
    Tack Anna-Karin för din rekommendation. Kul att du nämner budgivningen då just den delen är väldigt viktig att den upplevs trygg och professionell. Mattias Karlsson
    2021-10-18 Verifierad kund
    Tydlig och pedagogisk. Kommunicerar väl.
    • Delsbo
    2021-10-14 Verifierad kund
    Mycket bra!! Perfekt återkoppling och kunde ge den information man ville ha när man behövde den. Kändes väldigt tryggt att få hjälp av honom
    • Delsbo
    2021-10-14 Verifierad kund
    Fantastiskt engagerad mäklare! Vi fick hjälp och råd hela vägen och det blev bättre än vi kunnat tänka oss. Smidigt!
    2021-10-13 Verifierad kund
    Mycket nöjd med allt kring Johanna Nordholm som mäklare. Hon har varit helt suverän hela vägen.
    2021-10-12 Verifierad kund
    Mycket professionell, rekommenderas. Upplever framför allt Mattias som väldigt transparent och genuin i sitt uppträdande. Inger förtroende som också visas i konkret agerande.
    Tusen tack för en fin rekommendation Mikael! Det kändes riktigt roligt att vara en del i att hjälpa er med ert kommande hem! Mattias Karlsson
    • Strömsbruk
    2021-10-10 Verifierad kund
    Seriös mäklare
    Samarbetar på ett mycket professionellt sätt
    2021-10-08 Verifierad kund
    Jag fick ett väldigt bra bemötande, där jag upplever att Johanna var verkligen lyhörd, hjälpsam och professionell.
    Stort Tack!
    2021-10-05 Verifierad kund
    Zoran was the best broker who can happen to us. Best wishes to him and his family
  • skrev om Johanna Nordholm en del av Fastighetsbyrån Hudiksvall
    2021-09-30 Spontant omdöme
    Tyvärr så var upplevelse inte så bra.
    Hej, tråkigt att er upplevelse inte har levt upp till era förväntningar. Tyvärr stöter vissa affärer på hinder efter vägen, hinder som vi som mäklare inte kan förutspå. Det viktigaste för mig då är att alltid vara transparent över vad som händer. Jag hoppas att ni i framtiden får en bostadsaffär som löper mer problemfritt. Jag hoppas att din pappa trivs bra i sin nya bostad. Johanna Nordholm
    • Strömsbruk
    2021-09-26 Verifierad kund
    I Coronatider så träffades vi knappt.
    Hon var utanför huset, jag fick en broschyr och gick själv husesyn.
    Vid kontraktsskrivandet och överlåtelsen var det Josefin som jag träffade.
    Svårt att lämna ett omdöme om en person jag träffat så lite.
    Hälsningar Kerstin Jansson
    Hej Kerstin! Tusen tack för att du tog dig tid att skriva ett omdöme och för samarbetet :) Som du skriver har vi i coronatider haft den policyn på kontoret med de tidigare restriktionerna med begränsat antal per kvm att vi mestadels stått utanför huset för att kunna ge en så säker visning som möjligt. Vi hoppas nu kunna återgå till de mer "vanliga" visningarna. Min kollega fick sedan ha tillträdet under semestertider och jag hoppas ni kände er väl omhändertagna då. Stort lycka till med nya bostaden! :) Anna Karlsson fd. Persson
    2021-09-25 Verifierad kund
    Överträffade mina förväntningar genom att bl a hjälpa till med en lagfartsansökan på fastighet som inte sålt
    • Hudiksvall - Hög
    2021-09-23 Verifierad kund
    Johanna är alltid så vänlig, professionell och otroligt kunnig! Våra förväntningar på henne är alltid höga och hon har aldrig gjort oss besvikna! I försäljningen av vårt hus har hon lotsat oss med säker hand och vi är mer än nöjda med hennes arbete!
    Sara och Lars
    2021-09-22 Verifierad kund
    Både mycket professionell och omtänksam!
    • Mellanfjärden
    2021-09-20 Verifierad kund
    Helt perfekt från 1:a kontakt till avslut. Kunnig och raka puckar. Inget tyckande och svammel.
    Petra är mycket social och har lätt att umgås med folk/kunder.
    Byrån bör vara mån om henne.
    Affären är inte avslutad förrän pengarna finns på mitt konto, men det är nog inga problem.
    Givetvis kommer jag att rekommendera Petra till vänner och bekanta.

/ Khun Kenneth
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Anna Karlsson fd. Persson en del av Fastighetsbyrån Hudiksvall
    2021-09-19 Verifierad kund
    Bra bemötande, god återkoppling och ett idogt arbete med att kontakta spekulanter.
    Tusen tack för att du tog dig tid att skicka in en Reco, Erik! Tack också för gott samarbete i din försäljning och roligt att höra att du upplevt återkopplingen som bra. I många försäljningar går det just nu fort, men vi hade ett långt förhandlingsarbete här, men skam den som ger sig! :D Anna Karlsson fd. Persson