Alla kategorier Mäklare Gävleborg Hudiksvall Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Hudiksvall

Fastighetsbyrån Hudiksvall

Storgatan 30, 824 30 Hudiksvall — Visa karta

Här i Hudiksvall är det högtryck på bostadsmarknaden just nu! Alla typer av bostäder är eftertraktade och finns att tillgå. Ta kontakt med oss när du vill köpa eller sälja en bostad här i Hudiksvall. Vi träffas gärna på ett kostnadsfritt möte eller skriver upp dig i vårt spekulantregister, då får du veta både vad som är och ska bli till salu.

Vi har funnits här på orten sedan 2007 och genomför hundratals affärer här varje år. Eftersom vi är aktiva och marknadsledande håller vi koll på både trender, prisläge och området i sig. Tack vare vår kunskap, mångåriga erfarenhet och lokalkännedom kan vi hjälpa dig på bästa sätt i din bostadsaffär.

Oavsett var i processen du befinner dig, ställ dina frågor till oss på Fastighetsbyrån i Hudiksvall!

Läs vad 332 kunder tycker om Fastighetsbyrån Hudiksvall

• 2019-01-14

Linda R skrev om Johanna Nordholm en del av Fastighetsbyrån Hudiksvall
    Köpte ett gammalt hus, inga problem att få titta flera gånger.
    Otroligt bra bemötande i alla avseenden, många bra råd både gällande den nya och vår gamla fastighet.
    Skulle absolut anlita Johanna vid en försäljning i fortsättningen samt rekommendera henne till mina vänner. Läs mer
  • 2019-01-09

Marit H skrev om Mattias Karlsson en del av Fastighetsbyrån Hudiksvall
    Bostadsrätt
    Mycket bra bemötande
    Absolut
    Är nöjd. Läs mer
  • 2018-12-30

Lars Jesper K skrev om Anna Karlsson fd. Persson en del av Fastighetsbyrån Hudiksvall
    Inga konstigheter. Bra bemötande, har god erfarenhet gällande tjänsten.
    Lätt att samverka med. Läs mer
  • 2018-12-27

Isaac G skrev om Robert Danhard-Rundquist en del av Fastighetsbyrån Hudiksvall
    ..................................
    .. Läs mer
  • 2018-12-20

Maria B skrev om Petra Weeraratne en del av Fastighetsbyrån Hudiksvall
    Petra har med ett mycket trevligt och proffesionellt arbetssätt hjälpt oss sälja vår lägenhet.
    Vår upplevelse är att allt gått smidigt och enkelt. Läs mer
  • 2018-12-17

Carina S skrev om Anna Karlsson fd. Persson en del av Fastighetsbyrån Hudiksvall
    Jag har precis sålt en bostadsrätt. Om/när jag anlitar mäklare finns det för mig endast ett alternativ. Fastighetsbyrån! Och då Anna eller Johanna.
    Min upplevelse är bara positiv och jag rekommenderar till alla.
    Mäklaren gav ett lugnt och positivt intryck och sålde min bostad på ett utomordentligt sätt vilket gjorde mig nöjd utifrån mina önskemål och förhoppningar. Läs mer
  • 2018-12-11

Viktoria A skrev om Johanna Nordholm en del av Fastighetsbyrån Hudiksvall
    Hej!
    Ja har köpt ett hus i Gnarp!
    En enplans villa med gillestuga och inrädd källare.
    Vi blev fantastiskt bra bemött,stöttad och hjälpt. Mycket mer än vi kunnat förvänta oss eller trott.
    Vi är toppennöjda och rekommenderar Johanna till alla när vi pratar om vårt hus. Läs mer
  • 2018-12-06

Stina Ö skrev om Mattias Karlsson en del av Fastighetsbyrån Hudiksvall
    Mattias kändes professionell och kunnig inom sitt område. För oss som förstagångsköpare kändes det väldigt bra. Han gav oss ett lugn och gick igenom allt noggrant och såg till så att vi förstod. En trevlig man inom rätt yrke. Läs mer
    2018-12-12 Mattias K svarar Stina Ö
    Hej Stina!
    Vad roligt att höra att allting har känts så bra :) Hoppas nu ni får en fin premiärjul med hela släkten!
  • 2018-12-05

Hugo E skrev om Fastighetsbyrån Hudiksvall
    Fick den sålt för mer än begärt pris och bra uppföljning genom hela säljprocessen. Läs mer
  • 2018-12-02

Malin F skrev om Johanna Nordholm en del av Fastighetsbyrån Hudiksvall
    Välorganiserad, rak, tydlig, trygg och kunnig. Läs mer
  • 2018-12-02

Madelene J skrev om Zoran Matovic en del av Fastighetsbyrån Hudiksvall
    Zoran har alltid ett gott bemötande, han är trevlig och har svarat på de frågor och funderingar som vi haft. Läs mer
    Zoran M gillar detta
  • 2018-12-01

Monika H skrev om Johanna Nordholm en del av Fastighetsbyrån Hudiksvall
    Vi har köpt en villa med Johanna som mäklare. Johanna har varit mycket hjälpsam och proffesionell i sitt arbete. Hon har varit tillgänglig och bistått med svar på de frågor vi haft, helt enligt våra förväntningar. Läs mer
  • 2018-11-30

Wilhelm T skrev om Petra Weeraratne en del av Fastighetsbyrån Hudiksvall
    Två sommarstugor som tidigare varit uthyrda.

Petra överträffade mina förväntningar. Hon är lösningsfokuserad, jättetrevlig och har ett enormt driv. Jagade oss när vi inte levererade i tid. Stöttade oss med processen när det behövdes.
    Avslut gick fortare än vi förväntade oss till ett högre pris än förutsett.

Jag gärna nya affärer med hjälp av henne. Läs mer
    2018-11-30 Petra W svarar Wilhelm T
    Tusen tack Wilhelm för dina fina ord, vi löste allt tillsammans längs vägen. Jag ser fram emot ett fortsatt gott samarbete!
    Ha det gott och hälsa familjen och speciellt din far!
  • 2018-11-30

Fredrik O skrev om Petra Weeraratne en del av Fastighetsbyrån Hudiksvall
    En villa på landet och ett otroligt bra bemötande och bra uppföljning under hela förloppet. Läs mer
    2018-11-30 Petra W svarar Fredrik O
    Tack för din rekommendation Fredrik och för förtroendet att hjälpa dig med din försäljning! Hör gärna av dig om jag kan hjälpa dig igen.
  • 2018-11-28

Maj-Britt R skrev om Fastighetsbyrån Hudiksvall
    Har sålt en lägenhet och vart väldigt bra bemött av mäklaren. Mäklaren levde upp till allt och jag hade inga förväntningar.
    Bra mäklare. Läs mer
  • 2018-11-27

Olof V skrev om Johanna Nordholm en del av Fastighetsbyrån Hudiksvall
    Har sålt min villa med hjälp av Johanna Nordholm på Fastighetsbyrån i Hudiksvall.
    Johanna är en mycket kompetent mäklare med ett strukturerat arbetssätt och ett serviceinriktat arbetssätt.
    Min högsta prioriteringar vad gäller val av mäklare är servicegraden, återkopplingen och närvaron.
    Johanna har mitt fulla förtroende tack vare snabba svar och dessa korta kommunikationsvägar är för mig oerhört viktiga i dagens samhälle. Hade satt full pott (utmärkt) om arvodet hade varit något lägre. Läs mer
  • 2018-11-22

Hans O skrev om Johanna Nordholm en del av Fastighetsbyrån Hudiksvall
    Vi har sålt ett hus i närhet till Hudiksvall centrum. Vi blev vänligt och professionellt bemötta från vårt första möte. Under säljprocessen blev vi över förväntan uppdaterade med hur det fortskred från vad vi uppfattade som en mycket engagerad mäklare. Läs mer
  • 2018-11-11

Therese R skrev om Petra Weeraratne en del av Fastighetsbyrån Hudiksvall
    Köp av sommarstuga. trevligt och proffsigt bemött, trots att vår bank krånglade. Läs mer
    2018-11-30 Petra W svarar Therese R
    Tusen tack Therese för din rekommendation, allt gick ju bra till sist.
    Lycka till med era planer så ses vi säkert framöver, kommer gärna ut och hälsar på!
  • Cing Nu T

2018-11-03

Cing Nu T skrev om Petra Weeraratne en del av Fastighetsbyrån Hudiksvall
    Jag tycker hon är jättebra, och fick jättebra hjälp jag känner mig tryggt
    Jag rekommendera henne.
    Vänligt hälsningar från Cing Nu och Khai Läs mer
    2018-11-30 Petra W svarar Cing Nu T
    Tusen tack Ching Nu för dina fina ord, jag hoppas att ni kommer trivas i ert fina nya hem.
  • 2018-10-31

Bo N skrev om Robert Danhard-Rundquist en del av Fastighetsbyrån Hudiksvall
    Bra nåbar hjälpsam ok med det mesta Läs mer
  • 2018-10-16

Nils B skrev om Robert Danhard-Rundquist en del av Fastighetsbyrån Hudiksvall
    Har köpt ett radhus i Hudiksvall och fick ett bra bemötande av fastighetsbyrån, vi är nöjda med bemötandet.
    mvh Lena o Nils Bodin. Läs mer
  • 2018-10-12

Therese E skrev om Fastighetsbyrån Hudiksvall
    Vi har sålt vår villa och blev bra bemött av vår mäklare som varit trevlig och tillmötesgående
    Förväntningarna var att hon skulle göra ett bra jobb och det har hon gjort
    Sammanfattningsvis är vi nöjd då vi fick huset sålt för mer än vi trodde. Läs mer
  • 2018-09-26

Elisa R skrev om Fastighetsbyrån Hudiksvall
    Vi har köpt en villa och affären blev jobbig på grund av olika anledningar.
    Om vi säljer igen kommer vi förmodligen att gå till någon annan mäklare Läs mer
  • 2018-09-21

Sven-Erik S skrev om Mattias Karlsson en del av Fastighetsbyrån Hudiksvall
    Mycket bra Vi fick det vi begärde och lite till Vi är nöjda Läs mer
  • 2018-09-20

Elisabet L skrev om Mattias Karlsson en del av Fastighetsbyrån Hudiksvall
    Sålt bostadsrätt och fritidshus. Bra bemötande. Uppmärksam. Bra dialog inför annonsering. Gått bra att påverka med egna synpunkter på foton och text. Flexibilitet för tider så att det passar alla. Läs mer
  • 2018-09-19

Dick G skrev om Mattias Karlsson en del av Fastighetsbyrån Hudiksvall
    Vi sålde ett fritidshus som nu blir en permanent bostad. Mattias var hjälpsam! trevlig, kunnig och alltid till hands. Vi är mycket nöjda och som vi förstår det även köparen vilket vi upplever som ett plus. Läs mer
  • 2018-09-19

Camilla Maria Eleonora J skrev om Fastighetsbyrån Hudiksvall
    Har sålt lägenhet och blivit mycket professionellt bemött. Mäklaren har återkopplat snabbt och har hållit mig uppdaterad genom hela processen. Har också fått noggrann juridisk information så att man känner sig trygg som kund. Läs mer
  • 2018-09-18

Olle V skrev om Robert Danhard-Rundquist en del av Fastighetsbyrån Hudiksvall
    Jag blev väl bemött från början till slutet. Läs mer

Evy M skrev om Johanna Nordholm en del av Fastighetsbyrån Hudiksvall
    Sålt en bostad (hus) som jag har ägt i 48 år.

Mycket bra bemötande, vilket innebar att det var lättare att skiljas från hus m.m

Mäklaren levde upp till mina förväntningar och detta med råge.

Mycket god! Läs mer

Sven Q skrev om Zoran Matovic en del av Fastighetsbyrån Hudiksvall
    Vi sålde en två i Hudiksvall. Vi blev hela tiden servade med information om hur processen fortlöpte och det hela kunde genomföras på ett bekvämt sätt. Läs mer
  • 2018-09-17

Ann-Britt H skrev om Robert Danhard-Rundquist en del av Fastighetsbyrån Hudiksvall
    Köpt gammal fastighet, byggår 1845, i min barndomsby.
    Fint bemötande på visning samt de möten vi hade på fastighetsbyrån i Hudiksvall. Överraskande och väldigt roligt var det att vi fick varsin blombukett, säljaren och jag, jättegulligt. Tack😊 Läs mer
  • Jonas W

2018-09-06

Jonas W skrev om Fastighetsbyrån Hudiksvall
    Trevlig och tillgänglig.
    Jag kunde ha haft glädje av mer lättillgänglig information men jag ansträngde mig å andra sidan inte så mycket.

Om jag såg honom på stan skulle jag gärna stanna och växla några vänliga ord. Läs mer
  • 2018-09-06

Johan B skrev om Robert Danhard-Rundquist en del av Fastighetsbyrån Hudiksvall
    Tycker det är väldigt konstigt att man väljer att ta ut fullt arvode när köpare och säljare träffas och kommer överens om affären själva. Sen att köparen tydligen är "bunden" till att använda mäklaren tack vare att man gjort en intresseanmälan då huset låg som kommande för ett år sedan. Visst jag såg huset på hemsidan men allting annat så som kontakt och visning av huset sköttes av säljare och köpare ett år efter att mäklaren hade kontaktats.
    Jag personligen hade inte varit så girig efter pengar då kundkontakt och rykte borde väga mer. Läs mer
  • 2018-09-06

Agneta F skrev om Fastighetsbyrån Hudiksvall
    Kanonbra o trevlig mäklare Mia!
    Kunde inte haft bättre! Läs mer
  • 2018-09-05

Christina B skrev om Johanna Nordholm en del av Fastighetsbyrån Hudiksvall
    Sålt min tomt.
    Blev utmärkt bemött och snabb respons på allt.
    Mycket proffsigt. Läs mer
  • 2018-09-04

Monica M skrev om Anna Karlsson fd. Persson en del av Fastighetsbyrån Hudiksvall
    Köpt lägenhet
    Trevligt bemött
    Bemött som jag hoppades bli
    Mycket trevlig upplevelse, kan rekomenderas till andra Läs mer
  • 2018-09-04

Caroline N skrev om Johanna Nordholm en del av Fastighetsbyrån Hudiksvall
    Sålt bostad. Är mycket nöjd! Bra kontakt och bemötande. Mäklaren levde upp till förväntningarna. Läs mer
  • 2018-08-20

Barbro A skrev om Fastighetsbyrån Hudiksvall
    Mycket bra mäklare, påläst o kunnig. Smidig affär som inte kunnat gå bättre Läs mer
  • 2018-07-27

Inga Margareta E skrev om Anna Karlsson fd. Persson en del av Fastighetsbyrån Hudiksvall
    Blev förvånad att allt gick så fort och lätt.
    Vi är verkligen nöjda med fastighetsbyråns arbete. Läs mer
  • 2018-06-25

Karin Irene M skrev om Robert Danhard-Rundquist en del av Fastighetsbyrån Hudiksvall
    En positiv och energisk mäklare som hela tiden sökte nya vinklingar för att försöka få till en så bra affär som möjligt. Läs mer
  • 2018-06-19

Margareta S skrev om Fastighetsbyrån Hudiksvall
    Sålt en villa. Proffsigt och trevligt bemötande av vår mäklare från första besöket på fastighetsbyrån och hela vägen till överlämning till den nya ägaren.
    Bra och tydlig information. Förväntningarna infriades med råge.
    Vi rekommenderar vår mäklare och Fastighetsbyrån till alla som funderar på att sälja eller köpa någon fastighet. Läs mer
  • 2018-06-09

Rodica T skrev om Anna Karlsson fd. Persson en del av Fastighetsbyrån Hudiksvall
    Mycket lyckad och trygg affär tack vare Anna Persson. Starkt rekommenderad! Läs mer
  • 2018-06-08

Hannah G skrev om Johanna Nordholm en del av Fastighetsbyrån Hudiksvall
    Vi har köpt vårat första hus.
    Vi blev vänligt bemötta av mäklaren, hon anpassade visnings tiden efter våra önskemål. Hon har hela tiden varit ett stöd för oss på bästa sätt. Vi har kunnat fråga om allt och hon har aldrig fört oss bakom ljuset!
    Är verkligen super nöjd med mäklaren! Rekommenderas varmt vidare! Läs mer
  • 2018-06-08

Mattias G skrev om Johanna Nordholm en del av Fastighetsbyrån Hudiksvall
    Vi har köpt en villa i bergsjö.
    Väldigt bra bemött och trevlig.
    Johanna levde upp till mina förväntningar.
    Flexibel, trevlig, kunnig, noggrann. Läs mer
  • 2018-06-06

Jan H skrev om Anna Karlsson fd. Persson en del av Fastighetsbyrån Hudiksvall
    Vi har sålt ett hus i Forsa med hjälp av Anna Persson och vi är nöjda med hennes arbete. Läs mer
  • 2018-06-01

Elisabeth W skrev om Johanna Nordholm en del av Fastighetsbyrån Hudiksvall
    Proffesionellt.
    Mycket trevligt bemötande. Läs mer
  • 2018-05-25

Cristoffer E skrev om Johanna Nordholm en del av Fastighetsbyrån Hudiksvall
    Våran första riktiga budgivning som vi varit med i. Vi fick vårat hus till slut (Köpmangatan 18) och det var en lång och jobbig budgivning.
    Vi har väl inga anmärkningar på mäklaren utan är väl väldigt nöjda överlag och såklart supernöjd att vi fick vårat drömhus! :) Läs mer
  • 2018-05-24

Jan R skrev om Johanna Nordholm en del av Fastighetsbyrån Hudiksvall
    Johanna har alltid varit beredvillig och kontaktat tillbaka när det varit aktuellt för frågor och svar. Påläst och korrekt, trevlig och på alla sätt vad man kan och ska förvänta sig av en auktoriserad mäklare. Fastigheten som ligger i Hassela tillhör den bygd som Johanna själv kommer ifrån har inneburit att hon har kännedom om det mesta som man kan tänkas vara intresserad av. Läs mer
  • 2018-05-22

Tina A skrev om Johanna Nordholm en del av Fastighetsbyrån Hudiksvall
    Köpte radhus med Johanna som varit så otroligt hjälpsam och professionell genom hela processen. Tusen tack. Läs mer
  • 2018-05-20

Per Hans E skrev om Anna Karlsson fd. Persson en del av Fastighetsbyrån Hudiksvall
    Bostadsrätt. Mycket bra och vänligt bemötande med hög serviceanda. Läs mer

Storgatan 30, 824 30 Hudiksvall