Fastighetsbyrån Hudiksvall

Storgatan 30, 824 30 Hudiksvall — Visa karta

Här i Hudiksvall är det högtryck på bostadsmarknaden just nu! Alla typer av bostäder är eftertraktade och finns att tillgå. Ta kontakt med oss när du vill köpa eller sälja en bostad här i Hudiksvall. Vi träffas gärna på ett kostnadsfritt möte eller skriver upp dig i vårt spekulantregister, då får du veta både vad som är och ska bli till salu.

Vi har funnits här på orten sedan 2007 och genomför hundratals affärer här varje år. Eftersom vi är aktiva och marknadsledande håller vi koll på både trender, prisläge och området i sig. Tack vare vår kunskap, mångåriga erfarenhet och lokalkännedom kan vi hjälpa dig på bästa sätt i din bostadsaffär.

Oavsett var i processen du befinner dig, ställ dina frågor till oss på Fastighetsbyrån i Hudiksvall!

Läs vad 456 kunder tycker om Fastighetsbyrån Hudiksvall

• 2020-02-24

Bror H skrev om Alma Karlsson en del av Fastighetsbyrån Hudiksvall
    Vi köpte ett fritidshus Långvind och allt fungerade enligt förväntan. Pga geografin så träffades vi först vid överlämning så all kommunikation före skedde via sms, mail och telefon och vi kände oss alltid informerade om vad som hände och alla frågor besvarades snabbt.
    Vi skulle inte tveka att kontakta Alma vid nästa bostadsaffär. Läs mer
    2020-02-24 Alma K svarar Bror H
    Hej Bror! Och vad roligt att höra att ni är så nöjda och att allt har känts så bra och tryggt trots mycket kontakt på distans! Hoppas att ni ska trivas bra med stugan och lycka till med allt. Varma hälsningar Alma
  • 2020-02-19

Sven Gustaf L skrev om Alma Karlsson en del av Fastighetsbyrån Hudiksvall
    Säljer mitt barndomshem, trevligt bemötande, förväntningarna var att få korrekta och raka besked och det fick jag.
    Trevligt bemötande och bra återkopplingar. Läs mer
    2020-02-24 Alma K svarar Sven Gustaf L
    Hej Sven, och tack för din rekommendation! Vad roligt att du är nöjd. Och skönt att vi kunde få till en försäljning redan från när det låg som På Gång för att slippa fler visningar mm. Hoppas allt ska kännas bra för er med försäljningar! Hälsningar Alma
  • 2020-02-18

Henrik H skrev om Petra Weeraratne en del av Fastighetsbyrån Hudiksvall
    Petra är strukturerad, tydlig och en bra hjälp genom hela säljprocessen. Läs mer
  • 2020-02-18

Monica L skrev om Petra Weeraratne en del av Fastighetsbyrån Hudiksvall
    Vi har sålt en fastighet, villa, strax utanför Hudiksvall.
    Mäklarens bemötande har varit väldigt bra och de förväntningar som vi hade om proffsigt men personligt bemötande levde hon verkligen upp till.

Sammanfattningsvis är vi är väldigt nöjda. Läs mer
  • 2020-02-12

Emil O skrev om Anna Karlsson fd. Persson en del av Fastighetsbyrån Hudiksvall
    Har både Köpt och sålt lägenhet av Anna och det har gått smidigt.

Mina förväntningar var att jag vill ha en snabb process och smidig affär. och i slutändan så gick det mycket snabbare en förväntat.

Väl bemött och proffsig i sin Yrkesroll! Rekommenderar Anna till alla jag vet, som är på väg sälja sin bostad Läs mer
    2020-02-14 Anna P svarar Emil O
    Tusen tack för fina ord Emil - så roligt att höra att du är nöjd i båda led! :)
  • 2020-02-05

Caroline W skrev om Zoran Matovic en del av Fastighetsbyrån Hudiksvall
    Köpt villa, mkt trevlig och lättsam mäklare som snabbt kunde svara på mina frågor. Läs mer
  • 2020-02-03

Malin E skrev om Anna Karlsson fd. Persson en del av Fastighetsbyrån Hudiksvall
    Sålt bostadshus med gårdshus i Hudiksvall
    Blev bemött på ett trevligt, professionellt sätt.
    Har haft lite kontakt med mäklaren, för att allt gick fort och smidigt. Läs mer
  • 2020-02-03

Patrik E skrev om Anna Karlsson fd. Persson en del av Fastighetsbyrån Hudiksvall
    Sålt hus.
    Trevlig,saklig,kunnig,påläst och bra respons vid frågor. Läs mer
  • 2020-01-30

Kenneth J skrev om Mattias Karlsson en del av Fastighetsbyrån Hudiksvall
    Jag kände mig lite speciell då Mattias hade mig i åtanke då jag blev kontaktad av honom när han hade ett, för mig, skräddarsytt objekt på väg in.
    Affären gick smidigt och jag hade förtroende för Mattias. När själva överlåtelsen gjordes var inte Mattias med, av giltiga skäl 🙂 Läs mer
    2020-02-03 Mattias K svarar Kenneth J
    Hej Kenneth! Vad roligt att du upplever det så. Jag tycker verkligen det känns kul att få rekommendera en bostad som jag verkligen tror ska passa som handen i handsken för någon. Tyvärr kunde jag inte vara med på sista tillträdesträffen, föräldraplikten kallade. Hoppas du kommer trivas i en fantastiskt fin lägenhet!
  • 2020-01-23

Ulla H skrev om Zoran Matovic en del av Fastighetsbyrån Hudiksvall
    Köpt ett litet hus i Bergsjö.
    Zoran är kunnig, lugn och saklig och hade ett oändligt tålamod med oss "gamlingar" som inte vistats i Sverige de senaste 8 åren.
    Vi kan varmt rekommendera honom till andra blivande husköpare och skickar en extra guldstjärna till honom! Läs mer
  • 2020-01-17

Hussein C skrev om Zoran Matovic en del av Fastighetsbyrån Hudiksvall
    Hej!!jag har köpt hus..mäklaren var jätte trevligt och hjälp sam .. tack Läs mer
  • 2020-01-14

Emanuel N skrev om Zoran Matovic en del av Fastighetsbyrån Hudiksvall
    Kunnig och empatisk och man känner han vill allas väl. Han ser till kundens och säljarens bästa, vi rekommenderar honom starkt Läs mer
  • 2019-12-27

Viktor Å skrev om Mattias Karlsson en del av Fastighetsbyrån Hudiksvall
    Sålde min bostad till rekordpris innan ens den kom ut på marknaden tack vare Mattias spekulantregister. Läs mer
    2020-02-03 Mattias K svarar Viktor Å
    Riktigt kul att kunna nå så fina nivåer! :D Tack för ett bra samarbete, jag hoppas vi ses för ytterligare affärer!
  • 2019-12-25

Anders N skrev om Zoran Matovic en del av Fastighetsbyrån Hudiksvall
    Jag köpte en liten villa.
    Zoran var proffsig, kunnig, lätt att nå och hanterade allt med fullaste respekt och har varit mycket hjälpsam och är en genuint trevlig människa.
    Jag hade inga tydliga förväntningar då detta var mitt första bostadsköp. Jag kan dock berätta att jag är störtnöjd med hela köpet, från visning till tillträde. Och även nu efter inflytt.
    Stort tack till Zoran för hans proffsighet! Läs mer
  • 2019-12-23

Maria B skrev om Petra Weeraratne en del av Fastighetsbyrån Hudiksvall
    Petra har hjälp oss att sälja vårt hus på landet.
    Hon har varit smidig att ha att göra med.
    Hörsammat våra önskemål i olika faser av försäljningen.
    Visat prov på kompetens i olika frågor.
    Lotsat oss framåt steg för steg.
    Alltid svarat på frågor
    Alltid trevligt bemötande Läs mer
  • 2019-12-18

Kina S skrev om Petra Weeraratne en del av Fastighetsbyrån Hudiksvall
    Köpt bostadsrätt.
    Petra har bemött mig med profession och alltid varit tillgänglig även på obekväma tider och helger, då jag undrat över något, fastän jag inte förväntat mig det. Hon var tydlig genom hela bostadsaffärer och kollade alltid att jag förstod allt.
    Trygg och professionell mäklare som jag kan rekommendera. Läs mer
  • 2019-12-17

Hans E skrev om Alma Karlsson en del av Fastighetsbyrån Hudiksvall
    Vi har köpt en bostad i Hudiksvall. Alma har skött hela uppdraget på ett mycket bra sätt. Vi är allt igenom mycket nöjda med hennes insats. Läs mer
    2019-12-18 Alma K svarar Hans E
    Hej Hans! Vad roligt att ni känner er nöjda med min insats. Jag ser fram emot att följa er och ert arbete med huset i framtiden.
    Ha en riktigt god jul och ett gott nytt år! Varma hälsningar Alma
  • 2019-12-09

Ann-christine L skrev om Mattias Karlsson en del av Fastighetsbyrån Hudiksvall
    Köp av sjöbod. Han var trevlig hjälpsam och förekommande. Det enda vi efterlyste var en ritning med mått som vi till slut fixade själva genom kommunen.
    Vi är sammanfattningsvis helt nöjda.
    Ann-christine Lindblom Thomas Johnsson Läs mer
    2020-02-03 Mattias K svarar Ann-christine L
    Hej! Vad roligt att ni känner er nöjda med vår kontakt. Det var bra att ni kunde få fram den där, något jag av någon anledning inte lyckades med i min kontakt med kommunen. Hoppas ni trivs och återkom gärna när ni börjar bli färdiga, ska bli så spännande att se vad ni skapar!

Christopher L W skrev om Mattias Karlsson en del av Fastighetsbyrån Hudiksvall
    We bought a vacation home. Mattias was a true professional. He was very helpful with information about the home, and the process of buying a home in Sweden. The process was very simple and easy to understand . It was a pleasure doing business with Mattias and his agency. My expectations were exceeded and would not hesitate to recommend him to our friends . Läs mer

Jennifer M skrev om Johanna Nordholm en del av Fastighetsbyrån Hudiksvall
    Vi köpte ett hus. Jätte trevlig mäklare, gav bra information och hjälpte till med de vi ville och lite till. Fråga vi något som hon inte hade svaret på direkt så tog hon reda på de och återkom. Super duktigt tjej skulle varmt rekommendera henne!😊 Läs mer
    2020-01-14 Johanna N svarar Jennifer M
    Hej Jennifer!

Stort tack för det fina omdömet. Jag hoppas att ni trivs bra i ert nya hus. Ha de fint!

Susanne E skrev om Alma Karlsson en del av Fastighetsbyrån Hudiksvall
    Jag har köpt en villa genom Alma. Karlsson och Fastighetsbyrån Hudiksvall.
    Mottagandet har varit föredömligt, och jag har känt mig trygg genom hela köpprocessen med Alma.
    Jag kan varmt rekommendera Alma Karlsson och Fastighetsbyrån Hudiksvall. Läs mer
    2019-12-05 Alma K svarar Susanne E
    Tack Susanne för din fina rekommendation! Det har varit ett nöje att få hjälpa dig genom köpprocessen av din bostad. Hoppas ni ska trivas bra. Varma hälsningar Alma
  • 2019-12-04

Morgan J skrev om Zoran Matovic en del av Fastighetsbyrån Hudiksvall
    Vila. Kanon bra var det att ha zoran. Läs mer
  • 2019-12-03

Carina N skrev om Johanna Nordholm en del av Fastighetsbyrån Hudiksvall
    Hus.
    Med tålamod och svar på alla frågor.
    Ja. Hon ringde alltid upp när man sökte henne.
    Inga konstigheter rak och ärlig. Läs mer
    2020-01-14 Johanna N svarar Carina N
    Tack Carina. Välkommen till Nordanstig och Gnarp, jag hoppas att du kommer att trivas. Må så gott!
  • Anna-Lisa P

2019-11-20

Anna-Lisa P skrev om Zoran Matovic en del av Fastighetsbyrån Hudiksvall
    Eftersom vi var ny på att köpa ett hus i Sverige hjälpte Zoran oss genom hela processen. Läs mer
  • 2019-11-18

Johan B skrev om Mattias Karlsson en del av Fastighetsbyrån Hudiksvall
    Har köpt ett hus där Mattias var mäklare. Väldigt bra bemött från visning till avslutad affär. Haft bra kontakt hela tiden så man vet vad som händer. En mäklare jag kommer använda mig av vid eventuell försäljning. Läs mer
    2020-02-03 Mattias K svarar Johan B
    Hej Johan! Vad roligt att höra, tusen tack för det! Hoppas nu att ni kommer trivas toppenbra i huset!
  • 2019-11-17

Johan M skrev om Alma Karlsson en del av Fastighetsbyrån Hudiksvall
    Allt flöt smidigt när vi köpte vårt fina hus, precis flyttat in. Läs mer
    2019-11-18 Alma K svarar Johan M
    Vad roligt att ni känner er nöjda med processen Johan. Hoppas verkligen att ni ska trivas bra nu. Stort lycka till och hoppas vi ses i framtiden! :) Hälsningar Alma
  • Eva E

2019-11-15

Eva E skrev om Johanna Nordholm en del av Fastighetsbyrån Hudiksvall
    Lugn och trygg under en väldigt lång säljprocess.

Tack för hjälpen! Läs mer
    2020-01-14 Johanna N svarar Eva E
    Tack själv, en lång säljprocess blev det, härligt att vi till slut kom i mål. Sköt om er!
  • 2019-11-14

Lena S skrev om Mattias Karlsson en del av Fastighetsbyrån Hudiksvall
    När jag skulle sälja vår villa som var till hälften ett dödsbo,så kom jag i kontakt med Mattias,jag blev bemött som förväntat han är trevlig,kompetent,ja helt enkelt blev det en bra kontakt,jag tycker att han levde upp till mina förväntningar,huset är sålt,men inte övertaget,så jag har löpande kontakt med Mattias. Han är en bra och trevlig mäklare i mina ögon
    Lena Sallander Läs mer
  • Elisabeth G

2019-11-12

Elisabeth G skrev om Alma Karlsson en del av Fastighetsbyrån Hudiksvall
    Vi har sålt en villa i Bergsjö. Alma har fyllt alla våra förväntningar. Hon är mycket trevlig och glad person som har rätat ut alla våra frågetecken. Hon är professionell och vänlig i sitt bemötande. Ska vi köpa eller sälja igen, så är det Alma vi vill ha! Läs mer
    2019-11-12 Alma K svarar Elisabeth G
    Hej Elisabeth! Så roligt att höra att ni känner er nöjda. Det har varit så roligt att få hjälpa er genom försäljningen, och om ni mot förmodan ska flytta någon mer gång så hjälper jag er mer än gärna! Lycka till med ert nya boende. Varma hälsningar Alma
  • 2019-11-12

Robert K skrev om Petra Weeraratne en del av Fastighetsbyrån Hudiksvall
    Jag sålde en lägenhet och blev väldigt proffsigt och trevligt bemött hela tiden.
    Petra levde verkligen upp till mina förväntningar och hadde svar på alla mina funderingar. Läs mer
    2019-11-19 Petra W svarar Robert K
    Hej Robert!
    Vad roligt att höra att du känner dig nöjd, stort tack för det och för ett fint samarbete. Vi ses framöver!
  • 2019-11-09

Lennart Nils Erik A skrev om Alma Karlsson en del av Fastighetsbyrån Hudiksvall
    Försäljningen gick snabbt................................................ Läs mer
    2019-11-12 Alma K svarar Lennart Nils Erik A
    Hej Lennart! Det gjorde det verkligen. Och vad bra det blev. Hoppas att du känner dig nöjd och att det känns som att processen har gått smidigt. Ha det fint! /Alma
  • 2019-10-31

Åsa H skrev om Zoran Matovic en del av Fastighetsbyrån Hudiksvall
    Jag har sålt min villa på NorraLånggatan 44 i Iggesund.Trevlig och kunnig mäklare som det varit lätt att samarbeta med.
    Jag kan absolut rekommendera honom och Fastighetsbyrån när ni ska sälja er fastighet. Läs mer
  • 2019-10-30

Mats W skrev om Mattias Karlsson en del av Fastighetsbyrån Hudiksvall
    Köpt bostadsrätt och är mkt nöjd med mäklaren
    Snabb effektiv trevlig Läs mer
    2019-11-14 Mattias K svarar Mats W
    Hej Mats!
    Vad roligt att höra att du känner dig nöjd, stort tack för det. Hoppas du kommer trivas!
  • 2019-10-27

Anders H skrev om Zoran Matovic en del av Fastighetsbyrån Hudiksvall
    Känns mycket kunnig som mäklare. Ger ett proffsigt och förtroendefullt intryck. Skulle gärna rekommendera honom som mäklare till vänner o bekanta Läs mer
  • 2019-10-17

Niklas T skrev om Alma Karlsson en del av Fastighetsbyrån Hudiksvall
    Lite strul med både kontrakt och tillträde... Läs mer
    2019-10-30 Alma K svarar Niklas T
    Hej Niklas! Ja, det var synd att det tog lite extra tid där. Tur att det löste sig trots allt! Hoppas att ni trivs iallafall och att allt gått bra hittills. Ha det fint!
  • 2019-10-08

Karl-Erik W skrev om Zoran Matovic en del av Fastighetsbyrån Hudiksvall
    Hej , jo jag kan bara berömma honom för allt kämpande. " han blev tillslut som en broder för mig" .Hälsningar från k.e.wahl . Läs mer
  • 2019-10-07

Gunilla A skrev om Petra Weeraratne en del av Fastighetsbyrån Hudiksvall
    Petra är en mycket trevlig och duktig mäklare.Vi är nöjda med vårt köp av lägenhet och har ingenting att klaga på. Läs mer
    2019-10-17 Petra W svarar Gunilla A
    Tack Gunilla för era fina rekommendationer. Lycka till med nya bostaden så ses vi framöver!
  • 2019-10-05

Mats N skrev om Petra Weeraratne en del av Fastighetsbyrån Hudiksvall
    Mycket trevligt bemötande, lätt att få kontakt med, ringer alltid upp och duktig på återkoppling.
    Vi kan vart rekommendera Petra till era kunder.
    För vår egen del så gick både köp och försäljning mycket bra.
    Mvh. Mats och Berit Nilsson Läs mer
    2019-10-17 Petra W svarar Mats N
    Tack snälla Mats och Berit!
    Det har varit ett nöje att hjälpa er med både köp och försäljning. Jätteroligt att höra att ni är nöjda, tack för det fina omdömet!

Vi ses snart igen!
  • 2019-09-30

Hans L skrev om Petra Weeraratne en del av Fastighetsbyrån Hudiksvall
    Petra hjälpte oss med vårt köp av stuga.
    Hon är mycket hjälpsam och höll god kontakt med oss köpare.
    Vi blev uppdaterade vad som hände hela tiden.
    Mycket nöjda. Läs mer
    2019-10-17 Petra W svarar Hans L
    Tusen tack Hans för rekommendationen! Jag kommer gärna förbi på en fika på vallen nästa sommar! Sköt om er!
  • 2019-09-30

Therese J skrev om Petra Weeraratne en del av Fastighetsbyrån Hudiksvall
    Har sålt en villa i Enånger. Petra har haft ett otroligt engagemang i hennes uppgift att sälja vårat hus. Hon har skött allt superbra. Vi kunde inte fått en bättre mäklare. Tusen tack till en toppenmärklare 👍 Läs mer
    2019-10-17 Petra W svarar Therese J
    Hej Therese och Andreas, stort tack för era fina ord, de värmer! Tack för ett mycket fint samarbete. Vi ses framöver!
  • 2019-09-27

Iréne S skrev om Johanna Nordholm en del av Fastighetsbyrån Hudiksvall
    Köp av ett radhus i Hudiksvall.
    Då bostaden blivit föremål för ett missöde på spisen med, till synes, kraftig rökutveckling orsakat av säljaren en vecka före tillträdet har många extra samtal förts med Johanna. Under hela den här processen kring detta och den kommande saneringen vilken inom kort ska genomföras av fackkunnig målare har Johanna varit och är ett otroligt bra stöd.

Förutom den uppkomna och oväntade situationen har också tillkommit problematik av vattenläckage som berör hela radhuslängans tillflöde.

Johanna överträffar mina förväntningar på en mäklare då hon villigt och engagerat "tar tag i" alla, för oss, oväntade problem. Och eftersom processen ännu inte har avslutats fortsätter våra kontakter till dess alla göromål med säljaren är avslutade.

Verkligen en toppenmäklare som får högsta betyg för både engagemang och och trevligt bemötande! Läs mer
    2019-10-03 Johanna N svarar Iréne S
    Tusen tack för de fina orden. Det här löser vi tillsammans :)
    /Johanna
  • 2019-09-27

Ann-Charlotte W skrev om Alma Karlsson en del av Fastighetsbyrån Hudiksvall
    Alma sålde vår sommarstuga, hon var tydlig, trevlig, serviceminded. Hon har tGit hand om allt, vi är jättenöjda med Alma vi fick även bättre bud på huset än vi trodde vi skulle få! Läs mer
    2019-09-27 Alma K svarar Ann-Charlotte W
    Hej Ann-Charlotte, och vad roligt att ni känner er så nöjda med affären. Stort lycka till med allt som komma skall, och tack för ett trevligt samarbete! :)
  • 2019-09-26

Hillevi G skrev om Mattias Karlsson en del av Fastighetsbyrån Hudiksvall
    Köpt en fastighet i Hudiksvall. Mattias har varit mycket kompetent och vänlig under hela processen från visning till köp. Läs mer
    2019-10-09 Mattias K svarar Hillevi G
    Hej Hillevi! Tack så mycket för din rekommendation. Det känns skönt att höra att du upplev processen så som du beskriver.
  • 2019-09-23

Kaj F skrev om Mattias Karlsson en del av Fastighetsbyrån Hudiksvall
    Köpt en villa.
    bra bemötande av Mattias, bra kontakt över nätet.
    person kemin stämmer överens, fungerar bra som mäklare,
    Min fru uppskattade att hon fick blommor vid till trädet till huset. Läs mer
    2019-10-09 Mattias K svarar Kaj F
    Hej Kaj! Stort tack. Det är såklart en viktig faktor att personkemin stämmer vid en stor affär. Kul att blommorna uppskattades :)
  • 2019-09-22

Jessica L skrev om Mattias Karlsson en del av Fastighetsbyrån Hudiksvall
    Köpt en gård. Fått bra stöd även om all info om tex Elens beskaffenhet inte va riktigt uppdaterad. Vi löste det. Det va assisterande Alma som kom med tipset som bidrog till att affären gick att genomföra. Hon ska också ha en massa plus !!!
    Trevliga och personliga båda två på ett proffsigt sätt. Flexibla genom affären för tex mina besök och besiktning av huset. Läs mer
    2019-10-09 Mattias K svarar Jessica L
    Hej Jessica! Bra att du upplever att vi funnits där och kunnat ge ett stöd. Alma är en klippa, det är alltid bra att kunna vara flera som tillsammans kommer fram till de bästa lösningarna och tipsen! :) Hoppas nu du trivs bra!
  • 2019-09-21

vetinte v skrev om Zoran Matovic en del av Fastighetsbyrån Hudiksvall
    Det har varit proffsigt hela tiden Läs mer

Håkan N skrev om Zoran Matovic en del av Fastighetsbyrån Hudiksvall
    Rekommenderar Zoran Matovic som mäklare. Läs mer

Birgitta R skrev om Mattias Karlsson en del av Fastighetsbyrån Hudiksvall
    Har sålt en villa/fritidshus. Mattias har varit lyhörd och tillmötesgående inför våra önskemål och tankar kring eventuella köpare. Oftast snabb återkoppling.
    Lyckades hitta den ideala köparen :) Läs mer
    2019-09-20 Mattias K svarar Birgitta R
    Tack Birgitta! Så kul att ni känner att vi verkligen hittat en bra köpare till ert hus, de är verkligen förtjusta över att få överta det också. Tack för dina ord!

Annette M skrev om Johanna Nordholm en del av Fastighetsbyrån Hudiksvall
    Köpte mitt fritidshus av Johanna. Redan på visningen möttes jag av en påläst mäklare av just mitt objekt. Jag fick på ett vänligt och tydligt sätt svar på mina frågor. Johanna är lätt att konversera med och är ofta anträffbar. Om inte, så ringer hon snabbt upp. Läs mer
    2019-10-03 Johanna N svarar Annette M
    Tack så mycket Annette! Jag hoppas att ni trivs bra i ert nya fritidsboende och att ni kommer få njuta av många fina ledigheter där. /Johanna

Maria O skrev om Petra Weeraratne en del av Fastighetsbyrån Hudiksvall
    Försäljning av stuga på en fäbodvall.
    Jag hade en annan mäklare till en början som bytte kontor och geografiskt ansvarsområde inom Fastighetsbyrån. Mäklaren lämnade tidigt i vintras information om ny mäklare som skulle ta över försäljningen, att mäklaren skulle ta kontakt med mig under våren, men att jag även kunde kontakta mäklaren. Försäljningen låg vilande under vintern och när våren kom och jag inte hörde något i maj så ringde jag mäklaren i juni. Jag ville få igång försäljningen så tidigt som möjligt innan sommaren och upplevde att tiden gick. Hade önskat att mäklaren hört av sig tidigare.

Visningar har föregåtts av både mäklare och säljare då intressenter hört av sig personligen. Ett positivt bemötande och dialog är min upplevelse. Läs mer
    2019-10-17 Petra W svarar Maria O
    Tack Maria för din rekommendation! Jag är ledsen att det blev en fördröjning i det hela, ibland kan det bli en miss i kommunikationen. Men jag hoppas att du ändå är nöjd med slutresultatet. Tack för ett fint samarbete!

Sköt om dig!

Storgatan 30, 824 30 Hudiksvall