Alla kategorier Mäklare Gävleborg Hudiksvall Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Hudiksvall

Fastighetsbyrån Hudiksvall

Storgatan 30, 824 30 Hudiksvall — Visa karta

Här i Hudiksvall är det högtryck på bostadsmarknaden just nu! Alla typer av bostäder är eftertraktade och finns att tillgå. Ta kontakt med oss när du vill köpa eller sälja en bostad här i Hudiksvall. Vi träffas gärna på ett kostnadsfritt möte eller skriver upp dig i vårt spekulantregister, då får du veta både vad som är och ska bli till salu.

Vi har funnits här på orten sedan 2007 och genomför hundratals affärer här varje år. Eftersom vi är aktiva och marknadsledande håller vi koll på både trender, prisläge och området i sig. Tack vare vår kunskap, mångåriga erfarenhet och lokalkännedom kan vi hjälpa dig på bästa sätt i din bostadsaffär.

Oavsett var i processen du befinner dig, ställ dina frågor till oss på Fastighetsbyrån i Hudiksvall!

Läs vad 373 kunder tycker om Fastighetsbyrån Hudiksvall

• 2019-03-18

Isabelle H skrev om Mattias Karlsson en del av Fastighetsbyrån Hudiksvall
    Sålt en 2a. Jag har bara gott att säga om Mattias. Jag har fått svar på mina funderingar snabbt, han har varit tillmötesgående för att få det att fungera med både avtalsskrivning och visning, haft direktkontakt med min nuvarande hyresgäst vilket underlättat mycket då jag bor långt ifrån. Läs mer
  • 2019-03-08

Gunnar F skrev om Mattias Karlsson en del av Fastighetsbyrån Hudiksvall
    Köpt bostad i Hudiksvall.

Mattias var mycket professionell och alert. Trevligt att lära känna. Läs mer
  • 2019-03-07

Malin J skrev om Johanna Nordholm en del av Fastighetsbyrån Hudiksvall
    Trevligt bemötande och väldigt hjälpsam. Läs mer
  • 2019-03-06

Malin J skrev om Mattias Karlsson en del av Fastighetsbyrån Hudiksvall
    Blev mycket bra bemött, snabba svar under köpets gång & hjälpsam även efter köpet på frågor. Bra samarbete! Läs mer
    2019-03-06 Mattias K svarar Malin J
    Hej Malin! Vad kul att du känner dig nöjd med återkoppling och bemötandet! Hoppas nu att du trivs fantastiskt i lägenheten, den bästa tiden kanske kommer nu framöver. :)
  • 2019-03-04

Malin S skrev om Fastighetsbyrån Hudiksvall
    väldigt trevlig och tillmötesgående och lätt att ta kontakt med.
    gav snabb hjälp om man hade några funderingar och alltid trevligt humör och tydliga förklaringar.
    fler borde anlita honom Läs mer
    2019-03-04 Fastighetsbyrån Hudiksvall svarar Malin S
    Tack Malin för de fina orden. Stort lycka till med ert nya boende! :D
  • 2019-02-28

Hans P skrev om Anna Karlsson fd. Persson en del av Fastighetsbyrån Hudiksvall
    Sålt bostadsrätt. Trevlig och ett öppet förhållningssätt. Lyssnade och tog till sig våra önskemål. Lätt att komma i kontakt med under processens gång trots att hon var höggravid. Bra jobbat.
    Hon sydde ihop uppdraget på ett betryggande sätt. Vi kände oss trygga under hela processen. Efterarbetet har fungerat bra.
    Mvh Hans Pettersson Läs mer
  • 2019-02-27

Liisa R skrev om Zoran Matovic en del av Fastighetsbyrån Hudiksvall
    Zoran var väldigt prodessionell, hjälpsam och trevlig. Lätt att ha och göra med, skulle absolut rekommendera honom. Läs mer
  • 2019-02-22

Alexander B skrev om Anna Karlsson fd. Persson en del av Fastighetsbyrån Hudiksvall
    Jag har köpt en lägenhet på djupegatan 39b och allt från visningen till efter köpet så har ja blivit väl bemött och fått den information och hjälp jag har velat ha. Läs mer
  • 2019-02-21

Kent K skrev om Anna Karlsson fd. Persson en del av Fastighetsbyrån Hudiksvall
    Bra och trevlig. .......................... Läs mer
  • 2019-02-21

Larisa B skrev om Mattias Karlsson en del av Fastighetsbyrån Hudiksvall
    Mattias är en toppen mäklare. Han är nogrann, engagerad, lätt att tycka om. Kompetent, lyhörd och har tålamod.
    Jag kommer att rekommendera Mattias till alla som vill köpa eller sälja bostad.
    Tack för all hjälp, Mattias! Läs mer
  • 2019-02-20

Aso F skrev om Johanna Nordholm en del av Fastighetsbyrån Hudiksvall
    Köpte en villa via Johanna och vi har absolut inget att klaga på. Vi är riktigt nöjda och kände oss trygg genom hela processen. Läs mer
  • 2019-02-20

Maj-Britt R skrev om Anna Karlsson fd. Persson en del av Fastighetsbyrån Hudiksvall
    En bra mäklare, blev bemött på ett positivt sätt. Läs mer
  • 2019-02-19

Karin J skrev om Mattias Karlsson en del av Fastighetsbyrån Hudiksvall
    Bostadsrätt. Trevlig och hjälpsam. Bra återkoppling. Ingav förtroende. Läs mer
    2019-02-20 Mattias K svarar Karin J
    Hej Karin! Vad roligt att höra att du kände att du fick förtroende, någonting jag tycker är superviktigt under en försäljning :) Hoppas du trivs bra!
  • 2019-02-19

Ann-Catrin O skrev om Anna Karlsson fd. Persson en del av Fastighetsbyrån Hudiksvall
    Köpt bostadsrätt - Finns absolut inget att klaga på ställde upp till 100% Läs mer
  • Jessica E

2019-02-18

Jessica E skrev om Johanna Nordholm en del av Fastighetsbyrån Hudiksvall
    Professionell och personlig. Seriös och humoristisk. Hög svarsfrekvens - stor tillit. Köpt en villa i Bergsjö. Som vi fick se privat pga känsliga möten på öppna visningen (jobbrelaterat). Inga problem att få visning vid annat tillfälle. Johanna har levt upp till samtliga förväntningar och mer därtill. Skulle välja henne om jag själv skulle sälja och kommer rekommendera henne till de som ev skall sälja och/eller köpa. En toppenaffär helt enkelt! Läs mer
    2019-02-19 Johanna N svarar Jessica E
    Hej! Va kul att ni är så nöjda :) Hoppas ni trivs bra i ert nya hem. Ha de fint!
  • 2019-02-18

Marcus H skrev om Fastighetsbyrån Hudiksvall
    Trevlig, hjälpsam, snabb. Köpte hus Läs mer
  • 2019-02-18

Pia Axberg B skrev om Mattias Karlsson en del av Fastighetsbyrån Hudiksvall
    Vi sålde våran lägenhet, Mattias kändes bra och trygg.
    Vi var nöjda med hans sätt att agera mot oss och inför försäljning. Läs mer
    2019-02-20 Mattias K svarar Pia Axberg B
    Tack Pia, vad roligt att höra att ni kände er trygga under processen :) Vi ses!
  • 2019-02-17

Marlene E skrev om Mattias Karlsson en del av Fastighetsbyrån Hudiksvall
    Trevlig, lättsam och ärlig. Bästa mäklaren vi haft. Läs mer
    2019-02-20 Mattias K svarar Marlene E
    Men vad roligt :D Tack Marlene! Hoppas ni trivs med ert nya smultronställe.
  • 2019-02-16

Iris L skrev om Johanna Nordholm en del av Fastighetsbyrån Hudiksvall
    Sålde en sommarstuga. Jag blev bemött på ett mycket bra sätt av en mycket kompitent mäklare. Var lätt att ha att göra med. Förväntade mig en mäklare som sköte allt och var engagerad och det levde hon upp till på ett mycket bra sätt.
    En bra engagerad mäklare med stor kompetens! Läs mer
    2019-02-18 Johanna N svarar Iris L
    Tack så mycket Iris för det fina omdömet. Ha de fint!

Inge T skrev om Mattias Karlsson en del av Fastighetsbyrån Hudiksvall
    Min hustru och jag har sålt stort hus och köpt bostadsrätt med Mattias som vår mäklare.
    Vi har enbart goda erfarenheter av Mattias arbete. Kunnig,
    Professionell och med ett mycket trevligt sätt och personligt
    bemötande. Mona och Inge. Läs mer

Hugo E skrev om Fastighetsbyrån Hudiksvall
    Bostadsrätt.
    Trevlig bemötande.
    Såld till ett bra pris. Läs mer

Hedera S skrev om Zoran Matovic en del av Fastighetsbyrån Hudiksvall
    Öppen och hjälpsam
    Kände mig väl omhändertagen Läs mer

Lina R skrev om Johanna Nordholm en del av Fastighetsbyrån Hudiksvall
    Jag har värderat min bostad och köpt vårt drömfritdshus av Johanna. Hon är driven, engagerad, glad och ger en sån otroligt bra energi ifrån sig.

Framförallt så gör hon ett bra jobb både för köparen och säljaren. Alla tummar upp för henne. Läs mer
    2019-02-18 Johanna N svarar Lina R
    Tack Lina, va roligt att ni är nöjda och att ni uppskattat mitt sätt att vara och agera. Med läget på er stuga som ni köpte så kan man inte kalla det för annat än "drömfritidshus". Ha de fint!

Liselott W skrev om Johanna Nordholm en del av Fastighetsbyrån Hudiksvall
    Otroligt duktig och trevlig vi köpte ett hus av henne 🙂 Läs mer
    2019-02-19 Johanna N svarar Liselott W
    Tack så mycket Liselott! Hoppas ni trivs bra i ert nya hem. Ha de fint! /Johanna

Magdalena S skrev om Zoran Matovic en del av Fastighetsbyrån Hudiksvall
    Professionell och tillgänglig. Trevlig, påläst bara plus. Läs mer

Anton H skrev om Mattias Karlsson en del av Fastighetsbyrån Hudiksvall
    Mattias är trevlig och känns ärlig när han berättar om läget på marknaden och bostaden Läs mer
    2019-02-20 Mattias K svarar Anton H
    Hej Anton! Känns superbra att du känner så, ärligheten varar längst i alla lägen :) Ha det gott!
  • Johan Tore Å

Johan Tore Å skrev om Johanna Nordholm en del av Fastighetsbyrån Hudiksvall
    Villa i Nordanstigs kommun.

Tillmötesgående, tillgänglig och kunnig Läs mer
    2019-02-18 Johanna N svarar Johan Tore Å
    Tack så mycket, roligt att ni är nöjda med mitt sätt att agera. Sköt om er!

Eva P skrev om Johanna Nordholm en del av Fastighetsbyrån Hudiksvall
    Sålde nmin villa privat fast med hjälp av mäklare, dvs ingen annonsering då jag hade en köpare redan Blev proffsigt bemött och svar på alla frågor jag hade.
    Använder mig mest troligt av samma mäklare igen när den dagen kommer. Läs mer

Caroline N skrev om Zoran Matovic en del av Fastighetsbyrån Hudiksvall
    Sålt bostad. Bra bemötande.
    Jag kommer tipsa andra om honom. Läs mer
  • Hans L

Hans L skrev om Mattias Karlsson en del av Fastighetsbyrån Hudiksvall
    Trevligt första möte som gällde en annan försäljning som dock gick till en annan mäklare gjorde vi valde Mattias när vårt föräldrarhem skulle säljas. Kände stöd och support under hela säljprocessen och allt gick smidigt. Läs mer
    2019-02-20 Mattias K svarar Hans L
    Hej Hans! Ja det stämmer, en av två är väl ändå ett ok resultat ;) Känns skönt att höra att du kände stödet under resans gång. Just det är en väldigt stor del av vårt yrke som fastighetsmäklare!

Elin E skrev om Mattias Karlsson en del av Fastighetsbyrån Hudiksvall
    Vi köte en lägenhet. Mattias var väldigt engagerad och kunnig allmänt och om just vår lägenhet. Väldigt nöjd med hans bemötande från börjar till slut. Läs mer
    2019-02-20 Mattias K svarar Elin E
    Hej Elin! Vad roligt att du säger det, just engagemang är någonting jag tycker är superviktigt och försöker hålla högt under hela resans gång. Hoppas att ni trivs bra! :)

Greger B skrev om Mattias Karlsson en del av Fastighetsbyrån Hudiksvall
    Bra att ha med att göra. Lugn och trygg samt pedagogisk och talade om hur försäljnings processen gick till Läs mer
    2019-02-20 Mattias K svarar Greger B
    Tack för din kommentar Greger. Jag strävar högt efter att skapa en trygghet genom mina försäljningar.
  • Fredrik G

Fredrik G skrev om Johanna Nordholm en del av Fastighetsbyrån Hudiksvall
    Mycket seriös och proffsig mäklare. Rekommenderas starkt. Läs mer
  • Kent L

Kent L skrev om Johanna Nordholm en del av Fastighetsbyrån Hudiksvall
    Vi köpte med hjälp av Johanna ett fritidshus i Mellanfjärden, Nordanstig.
    Johanna är professionell, trevlig och tillgänglig och har ett team omkring sig som lever upp till samma nivå.
    Vår upplevelse är att Johanna har ett intresse av att göra ett bra jobb både för säljare och köpare, vilket är precis vad vi förväntar oss av mäklarrollen.
    Vi skulle varmt rekommendera Johanna Nordholm som mäklare till både säljare och köpare. Läs mer

Andreas F skrev om Mattias Karlsson en del av Fastighetsbyrån Hudiksvall
    både köpt och sålt hus genom Mattias ,bra bemötande trevlig Läs mer

Ulla L skrev om Fastighetsbyrån Hudiksvall
    Ett hus i Njutånger . Robert gav ett mycke gott intryck. Vänlig trevlig o glad. Ingav förtroende. Skulle gärna anlita honom igen😋 Läs mer

Elisabet L skrev om Zoran Matovic en del av Fastighetsbyrån Hudiksvall
    Sålt ett fritidshus. Mycket bra bemötande. Ordnade fina bilder för ”på gång” och sedan när vi gick till försäljning. Information kontinuerligt. Flera visningar för att tillmötesgå flera kunder. Som helhet är vi mycket nöjda med försäljningen. Läs mer
  • Linnéa P

Linnéa P skrev om Mattias Karlsson en del av Fastighetsbyrån Hudiksvall
    Jag sålde min villa och var osäker på hur jag skulle gå tillväga. Mattias var otroligt tydlig och följsam. Han gav bra förslag och tips om vad jag kunde göra för att göra huset mer attraktivt. Jag förväntade mig att få hjälp i de delar som jag kände mig osäker på: att sätta utgångspris och prata om förväntat slutpris på bostaden. Det fick jag med råge. Försäljningen gick över förväntan och det tackar jag Mattias så mycket för. Allt har känts tryggt och säkert från start till målgång. Tydlig kommunikation och glatt bemötande rakt igenom. Jag rekommenderar Mattias varmt till alla som går i säljtankar. Läs mer
    2019-02-20 Mattias K svarar Linnéa P
    Stort stort tack för de fina orden Linnéa! Att vara med från början till slut och lotsa är en av de fina bitarna med detta yrke! Att sedan få göra det under tiden man säljer ett så fint hus som ditt gör bara det hela ännu roligare. Det känns så kul att försäljningen nådde över dina förväntningar, jag är övertygad om att vi har ett par förväntasfulla och glada köpare som väntar på nyckeln :)
    Tack för din rekommendation!
  • 2019-02-13

Carina Ö skrev om Mattias Karlsson en del av Fastighetsbyrån Hudiksvall
    Vi har sålt en fritidsbostad.Mattias ger ett mycket trevligt och sympatiskt intryck och är det också. Däremot så anser inte vi som säljare att Mattias gjort vad han skulle ha gjort när vi anlitade honom som mäklare. Han "sålde inte in" fastigheten och dess fördelar så som eget källvatten, eller fördelen med att bygga på den rivna och sanerade delen av tomten där ett uthus tidigare stått, som vi betalat drygt 100 000 kr för att göra. Till en början påstod han att stommen var av trä när den var av timmer. Vid fler än ett tillfälle så lämnades lampor på efter visning, dörrar som leder in under huset stod på vid gavel ( där förvarade vi bl.a en gräsklippare). Vid två tillfällen ombads vi att visa huset för att Mattias hade förhinder. Vid det första tillfället så gjorde vi detta men vid andra tillfället så sa vi nej. Läs mer
  • Filip W

2019-02-13

Filip W skrev om Petra Weeraratne en del av Fastighetsbyrån Hudiksvall
    Ett varmt och professionellt bemötande som lämnade en med en trygg och tillitlig känsla. Helnöjd!
    Mvh filip weiner Läs mer
    2019-02-22 Petra W svarar Filip W
    Hej Filip! Tusen tack för din rekommendation. Hoppas att du trivs bra, vi ses!
  • 2019-02-13

Inger W skrev om Fastighetsbyrån Hudiksvall
    Såld villa i Ilsbo. Mycket trevligt bemötande. Levde upp helt till våra förväntningar. Supernöjda med allt. Inger o Ingvar Wadin Läs mer

Ylva B skrev om Zoran Matovic en del av Fastighetsbyrån Hudiksvall
    Sålde min etta i centrala Hudiksvall med Zoran som hjälp. Han är trevlig , lugn, saklig jag är så nöjd med hans bemötande. Läs mer

Iris J skrev om Zoran Matovic en del av Fastighetsbyrån Hudiksvall
    Sålt vårat hus, Zoran är har varit trevlig, kunnig, social. Hade inga särskilda förväntningar men Zoran ärevördiga en guldstjärna! Läs mer

Piotr Z skrev om Fastighetsbyrån Hudiksvall
    Jag och min flickvän, vi hade köpt en hus som passar oss perfekt. Alla information var sant och Robert hade svara på alla varan frågor på set som vi hade lätt försto. Jag tror att vi kunna i te ha bettre mäklare. Han var väldigt hjälpsam för oss att försto kontrakt och på att vad vi ska göra och när.
    Vi är nöjd och senare vi vill också har hans hjälp med att sälja och köpa nästa bostad.

Super perfekt person. Läs mer
    2019-02-13 Fastighetsbyrån Hudiksvall svarar Piotr Z
    Tack så mycket Piotr, lycka till med er bostad!
  • Barbro A

2019-02-12

Barbro A skrev om Zoran Matovic en del av Fastighetsbyrån Hudiksvall
    Sålde en sommarstuga. Han var kunnig, realistisk och trevlig.
    Han höll kontakten under tiden o även efter . Ska jag köpa/sälja något i framtiden vill jag anlita Zoran igen o jag har rekommenderat honom till mina vänner. Läs mer
    2019-02-13 Zoran M svarar Barbro A
    Tack Barbro för dina fina ord :)

Eva S skrev om Fastighetsbyrån Hudiksvall
    Villa på Verkstadsgatan 24, Iggesund
    Fluttat till hyreslägenhet I Hudiksvall

Robert var en utmärkt mäklare altid lätt att nå och tillmötesgående.

Var nollställd vad gäller förväntningar.
    Robert kan jag på det närmaste rekommendera.

Det var en spännande tid med en del oro. Huset visades en måndag och veckan efter skrev vi på med de nya köparna.
    Vi hadde tre månader att hitte ett eget boende. Det gjorde vi tack och lov. Läs mer
    2019-03-04 Fastighetsbyrån Hudiksvall svarar Eva S
    Tusen tack för den fina kommentaren. :-)

Hans L skrev om Zoran Matovic en del av Fastighetsbyrån Hudiksvall
    Sålt villa Zoran var mycket bra samt föroreningar bra han hade riktig genomgång med oss vi tycker han får ett extra mycket + av oss Läs mer
  • Leif F

2019-02-12

Leif F skrev om Zoran Matovic en del av Fastighetsbyrån Hudiksvall
    Sålde ett fritidshus, Zoran tog uppdraget på ett mycket stort allvar ordnade flera fina visningar och gav mig god info om resultatet.
    Zoran visade stort tålamod och stöttning innan budgivningen kom igång (tog tid)
    Resultatet av ert uppdrag uppskattas av mig vilket var till stor del zorans förtjänst.
    Helhetsbetyg av er tjänst kan bara bli högt, så jag kan bara tacka.
    Mvh Leif Folkesson Läs mer
    2019-02-13 Zoran M svarar Leif F
    Tack själv Leif för dina fina ord.
  • 2019-02-11

Jonas H skrev om Mattias Karlsson en del av Fastighetsbyrån Hudiksvall
    Stort seriöst engagemang från första kontakt med säljtankar och professionellt rak igenom hela affären. Läs mer
    2019-02-11 Mattias K svarar Jonas H
    Vad roligt att höra Jonas, stort tack! Det är en stor affär man gör så det är viktigt att det känns bra hela vägen :)

Storgatan 30, 824 30 Hudiksvall