Fastighetsbyrån Hudiksvall

Storgatan 30, 824 30 Hudiksvall — Visa karta

Här i Hudiksvall är det högtryck på bostadsmarknaden just nu! Alla typer av bostäder är eftertraktade och finns att tillgå. Ta kontakt med oss när du vill köpa eller sälja en bostad här i Hudiksvall. Vi träffas gärna på ett kostnadsfritt möte eller skriver upp dig i vårt spekulantregister, då får du veta både vad som är och ska bli till salu.

Vi har funnits här på orten sedan 2007 och genomför hundratals affärer här varje år. Eftersom vi är aktiva och marknadsledande håller vi koll på både trender, prisläge och området i sig. Tack vare vår kunskap, mångåriga erfarenhet och lokalkännedom kan vi hjälpa dig på bästa sätt i din bostadsaffär.

Oavsett var i processen du befinner dig, ställ dina frågor till oss på Fastighetsbyrån i Hudiksvall!

Läs vad 515 kunder tycker om Fastighetsbyrån Hudiksvall

• 2020-07-08

Peter B skrev om Zoran Matovic en del av Fastighetsbyrån Hudiksvall
    Köpt hus å Zoran varit mkt tydlig å trevlig å återkopplar snabbt ! Läs mer
  • 2020-07-06

Ingrid R skrev om Mattias Karlsson en del av Fastighetsbyrån Hudiksvall
    Vi ville sälja ett enkelt fritidshus utan el & vatten , för några hundra tusen kronor . Vi blev bemötta med samma intresse & status som om den var en miljonförsäljning. Mattias var mycket tillmötesgående & ingav stort förtroende , en trevlig bekantskap som vi gärna använder oss av igen . Vi Tackar för en lyckad fastighetsaffär 🙏 Läs mer
  • 2020-07-06

Christina L skrev om Zoran Matovic en del av Fastighetsbyrån Hudiksvall
    Vi köpte en lägenhet.
    Zoran var mycket behjälplig, han svarade på våra frågor, tog reda på det han inte visste.
    Bemötandet var trevligt och förtroendeingivande. Läs mer
  • 2020-07-01

Therese N skrev om Alma Karlsson en del av Fastighetsbyrån Hudiksvall
    Köpt sommarstuga väldigt smidigt och med trevligt bemötande. Lätt att få kontakt med och svarar snabbt. Läs mer
    2020-07-02 Alma K svarar Therese N
    Tack för dina ord Therese! Det har varit ett nöje att få hjälpa er att hitta ert sommarparadis. Nu är det bara att njuta! :-) /Alma
  • 2020-06-28

Mats M skrev om Zoran Matovic en del av Fastighetsbyrån Hudiksvall
    Har sålt ett sommarhus som vi har haft i släkten sen 50 talet.
    Zoran uppträder på professionellt sätt är enkel och lättsam att ha att göra med.
    Jag är supernöjd med Zoran som mäklare.
    Mats Läs mer
  • 2020-06-26

Carina B skrev om Alma Karlsson en del av Fastighetsbyrån Hudiksvall
    Jätte trevlig tjej !
    Verkar kunnig trots att hon var ung.
    Bara gott att säga om henne. / Carina Läs mer
    2020-06-29 Alma K svarar Carina B
    Stort tack för din rekommendation Carina! Det har varit ett nöje att få hjälpa dig genom försäljningen. Allt gott :)
  • 2020-06-25

Fredrik W skrev om Mattias Karlsson en del av Fastighetsbyrån Hudiksvall
    Köpte hus med Mattias som säljande mäklare. Han är väldigt proffsig och kan sin sak . Skulle utan att tveka rekommendera honom som mäklare för både köpare som säljare. För mig som köpare har jag snabbt och korrekt fått svar på eventuella frågor och får intrycket av att han är genuint intresserad av att göra ett bra jobb för både säljare och köpare. Jag har letat hus i flera år i Hälsingland och ibland stöter man ju på mäklare som inte ringer tillbaka på flera dagar. Sådan är inte Mattias utan det kommer snabbt svar och korrekt information vilket underlättar och gör att man inte tappar tråden. Av 5 möjliga så vill jag ge honom högsta möjliga betyg, dvs 5! Läs mer
  • 2020-06-24

Anna L skrev om Anna Karlsson fd. Persson en del av Fastighetsbyrån Hudiksvall
    Mycket bra mäklare! Snabb återkoppling, kan varmt rekomendera Anna Läs mer
  • 2020-06-24

Susanne S skrev om Johanna Nordholm en del av Fastighetsbyrån Hudiksvall
    Trevlig, glad och bra bemötande.
    Ärlig och rak och kunnig.
    Förtroendeingivande.
    Bara positivt att säga. Läs mer
  • 2020-06-23

Rolf H skrev om Anna Karlsson fd. Persson en del av Fastighetsbyrån Hudiksvall
    Sålt mitt hus . Allt har gått över förväntan. Jag blev mycket bra
    bemött från första dagen och fick fortlöpande ” rapport ” varje dag om läget. Mina förväntningar om affären överträffades med råge.

Mvh / Rolf Läs mer
    2020-06-24 Anna K svarar Rolf H
    Så roligt att höra Rolf, vad glad jag blir! Stort tack för förtroendet, det har varit så roligt att få hjälpa till med försäljningen. Ha det fint!
  • 2020-06-18

Björn M skrev om Mattias Karlsson en del av Fastighetsbyrån Hudiksvall
    Enkelt bra bemötande ja bra på alla vis. Läs mer
    2020-06-18 Mattias K svarar Björn M
    Tusen tack Björn! Trevlig midsommar!
  • 2020-06-17

Malin K skrev om Petra Weeraratne en del av Fastighetsbyrån Hudiksvall
    Köpt fritidshus. Pga Covid har jag inte träffat Petra personligen men bemötandet har varit jättebra, bra kontakt och inget att klaga på i processen. Läs mer
  • 2020-06-17

Linda K skrev om Petra Weeraratne en del av Fastighetsbyrån Hudiksvall
    Köpt fritidshus i Nordanstigs kommun, Petra var tillgänglig och professionell. Alltid trevligt bemötande. Jag skulle gärna anlita Petra om jag skulle sälja någon gång i framtiden! Läs mer
  • 2020-06-11

Oskar S skrev om Johanna Nordholm en del av Fastighetsbyrån Hudiksvall
    Köpt hus i Sörforsa och går inte anmärka på nått utan väldigt proffsigt allt från första kontakt till kontrakt. Rekommenderar Johanna till alla som skall göra fastighetsaffärer. Läs mer
    2020-06-15 Johanna N svarar Oskar S
    Tack så muycket Oskar! Jag hoppas att ni trivs bra i Forsas finaste hus :)
    Ha ne fin sommar!
  • 2020-06-07

Eva B skrev om Johanna Nordholm en del av Fastighetsbyrån Hudiksvall
    jättebra bemötande sålt en gård/villa hade inte så stora förväntningar då huset är i stort behov av renovering det har varit lätt att nå både Johanna och Alma Läs mer
    2020-06-15 Johanna N svarar Eva B
    Tack Eva! Vi har haft en fin kommunikation med er också, ni har alltid varit lätt att få till möten och visningar med. Nu har vi bara slutspurten kvar :)
    /Johanna och Alma
    Johanna N, Alma K gillar detta

Marcus M skrev om Mattias Karlsson en del av Fastighetsbyrån Hudiksvall
    Bemött på ett bra och positivt sätt, väldigt frammåt och social med både mig och köpare.

Inte första gången jag säljer och har jaft honom förut vid försäljning av min lägenhet och han levde upp till mina förväntningar som alltid.

10/10. Läs mer
    2020-06-08 Mattias K svarar Marcus M
    Tusen tack Marcus! Riktigt kul att jag kunnat hjälpa dig flera gånger, vi får se när nästa gång blir! :)

Ing-marie J skrev om Johanna Nordholm en del av Fastighetsbyrån Hudiksvall
    Vid försäljning av vår fastighet Ässjö 236 anlitade vi Johanna.
    Hela affärsförloppet upplevde vi en enkelhet och ett ansvarsfullt
    utförande av Johanna.
    Vi blev nöjda med den slutliga affärsuppgörelsen, vilket till stor del är Johannas förtjänst. Läs mer
    2020-06-15 Johanna N svarar Ing-marie J
    Hej! Vad glad jag blir att ni känner att jag styrde er i rätt riktning och att ni är nöjda med den nya ägaren till ert fina ställe.

Ha en skön sommar så hörs och ses vi i höst igen.

Karl F skrev om Anna Karlsson fd. Persson en del av Fastighetsbyrån Hudiksvall
    Köpte lägenhet där Anna var mäklare. Hon var väldigt hjälpsam och vi hade en god dialog och kontakt genom hela köpet. Mycket nöjd med min upplevelse! Läs mer
    2020-06-17 Anna K svarar Karl F
    Tusen tack Karl för din fina Reco! Så roligt att höra och jag hoppas du kommer trivas kanon i din nya, fina lägenhet :) På återseende!
  • 2020-06-05

Oliver S skrev om Mattias Karlsson en del av Fastighetsbyrån Hudiksvall
    Jag och min sambo köpte vår första bostadsrätt med Mattias som mäklare och jag tror inte vi hade kunnat få någon bättre. Vi kände oss väldigt trygga hela vägen. Vi fick alltid snabb återkoppling och det kändes verkligen som att han brydde sig om att allting skulle bli superbra. Vi var nervösa innan eftersom det var första gången vi köpte en lägenhet, men Mattias gjorde att vi kunde känna oss lugna och trygga! 5/5, helt klart. Läs mer
    2020-06-08 Mattias K svarar Oliver S
    Tack Oliver! Väldigt roligt att höra att allting har känts så bra för er under processen. Det är ju ett stort steg att ta och då känns det bra att kunna vara ett stöd! Hoppas nu ni kommer trivas utmärkt i lägenheten!
  • 2020-06-05

Jennie E skrev om Mattias Karlsson en del av Fastighetsbyrån Hudiksvall
    Vi köpte vår allra första bostadsrätt av Mattias. Då vi aldrig gjort detta innan var vi såklart väldigt nervösa och spända inför visningen. Väl där blev vi så himla bra bemött av Mattias som hade svar på alla våra frågor och stor kunskap om både lägenheten och Bostadsrättsföreningen. Vi kände oss genast mycket tryggare tack vare honom och varje steg därefter gjorde bara oss säkrare på att detta skulle bli ett kanonköp! Vi upplevde allt från visning till tillträde som otroligt profesionellt och tryggt.

Vi är jättetacksamma över att ha haft Mattias som ansvarig mäklare för köpet och skulle utan tvekan anlita honom om vi någon gång vill sälja! Läs mer
    2020-06-05 Mattias K svarar Jennie E
    Tusen tack för en riktigt fin rekommendation! Det är verkligen kul att höra att det har känts bra och att ni känt en trygghet i affären, någonting jag alltid eftersträvar 😊 Hoppas nu att ni trivs i er nya fina lägenhet!
  • 2020-06-04

Annica C skrev om Johanna Nordholm en del av Fastighetsbyrån Hudiksvall
    Köpt bostad i forsa och har blivit bemött på bästa sätt! Snabb och bra affär, helt perfekt! Läs mer
    2020-06-15 Johanna N svarar Annica C
    Tack Annica,
    Rak och tydlig kommunikation åt båda håll - det gillar jag.
    Ha en skön sommar :)

• Kajsa A

2020-05-21

Kajsa A skrev om Petra Weeraratne en del av Fastighetsbyrån Hudiksvall
    Jag och min mamma sålde vårt sommarhus med hjälp med Petra. Hade själv inte så mycket kontakt med Petra då mamma skötte försäljningen men den kontakt jag hade var mycket positiv. Petra är snabb på att återkoppla, försäljningen gick smidigt och vi fick ut ett kanonpris på vårt hus. Jag kan varmt rekommendera henne. Läs mer
    2020-05-25 Petra W svarar Kajsa A
    Tusen tack Kajsa för din fina rekommendation och för förtroendet att få hjälpa er att sälja ert fritidshus. Vad glad jag blir av att höra att du är nöjd. Hälsningar Petra
  • 2020-05-18

Fredrik H skrev om Zoran Matovic en del av Fastighetsbyrån Hudiksvall
    Väldigt proffsig och kunnig på sin sak. Humor och med hjärtat på rätt ställe. Läs mer

Sabina S skrev om Zoran Matovic en del av Fastighetsbyrån Hudiksvall
    *Fritidshus
    *Bra bemötande med snabba svar, smidig affär osv!
    *Inget negativt att säga Läs mer

Per J skrev om Anna Karlsson fd. Persson en del av Fastighetsbyrån Hudiksvall
    Mycket oprofessionellt bemötande. Kan kanske bli bättre med större erfarenhet som kommer med åren.
    60.000kr i arvode utan att behöva lägga två strån i kors. Bra betalt för okvalificerad uppgift. Läs mer
    2020-05-14 Anna K svarar Per J
    Tack Per för att du tog dig tid att skriva en rekommendation. Jag håller med att vi ömsesidigt tyckt att affärsrelationen fungerat dåligt. Jag önskar dig däremot all lycka med ditt nya husköp. Ha det fint!

Hamza A skrev om Anna Karlsson fd. Persson en del av Fastighetsbyrån Hudiksvall
    Väldigt duktig mäklare och hjälpsam
    Jätte glad över att hon skötte hela köpet åt mig
    Mvh hamza Läs mer
    2020-05-14 Anna K svarar Hamza A
    Tusen tack för jättefin rekommendation Hamza! Så roligt att höra och tack själv för fint samarbete. Jag hoppas verkligen du trivs bra i din nya bostad :) På återseende!
  • 2020-05-12

Ann-sofie V skrev om Alma Karlsson en del av Fastighetsbyrån Hudiksvall
    Sålde vårt hus via Alma och vi har varit nöjda från första kontakt. Supertrevlig mäklare! Läs mer
    2020-05-13 Alma K svarar Ann-sofie V
    Tack så mycket för er rekommendation! Det har varit roligt att kunna hjälpa er längst vägen i försäljningen. Hoppas ni trivs bra i ert nya hem nu med hela familjen. Varma hälsningar Alma
  • 2020-05-11

Alexander H skrev om Alma Karlsson en del av Fastighetsbyrån Hudiksvall
    Köpte bostad mäklaren var Trevlig och lättsam.
    Bra komunikation. Läs mer
    2020-05-11 Alma K svarar Alexander H
    Tack för din rekommendation Alexander! Hoppas verkligen att du ska trivas i huset och att vi kanske ses igen för en värdering lite längre fram. Allt gott så länge!
    Hälsningar Alma
  • 2020-05-11

Mats S skrev om Zoran Matovic en del av Fastighetsbyrån Hudiksvall
    Lugn, tydlig och förtroendegivande.
    Smidig försäljning och trevliga tips och kontakter
    Kanon! Läs mer
  • 2020-05-08

Gunilla Margareta V skrev om Alma Karlsson en del av Fastighetsbyrån Hudiksvall
    När vi bestämde oss att sälja vårt hus kontaktade vi Fastighetsbyrån och fastighetsmäklare Alma Karlsson kontaktade oss omgående och gav oss tydlig och informativ vägledning. Under hela försäljningsprocessen har Alma gett oss nulägesrapporter och gett oss möjlighet att få svar på frågor omgående. Vi är mycket nöjda med Alma Karlsson och Fastighetsbyrån och kan mycket väl rekommendera andra kunder deras tjänster.
    Gunilla Voxlin
    Karl-Evert Forsström Läs mer
    2020-05-11 Alma K svarar Gunilla Margareta V
    Stort tack för era fina ord om mitt arbete under processen med er försäljning!
    Det har varit otroligt roligt att få hjälpa er och jag hoppas att allt ska kännas bra nu inför nästa kapitel som startar nu när detta avslutas.
    Tack för ett gott samarbete.
    Allt gott till er!
    Varma hälsningar Alma
  • 2020-05-07

Eric Ö skrev om Johanna Nordholm en del av Fastighetsbyrån Hudiksvall
    Försäljning av fritidshus, Johanna var kompetent, smidig och trevlig. Läs mer
    2020-06-15 Johanna N svarar Eric Ö
    Tack Eric för den fina rekommendationen. Ha en skön sommar i Sörfjärden!
  • 2020-05-07

Emma L skrev om Johanna Nordholm en del av Fastighetsbyrån Hudiksvall
    Smidig och proffsig hjälp vid köp av vår bostad, tusen tack Johanna 🏠 Läs mer
    2020-05-07 Johanna N svarar Emma L
    Tack så mycket för de fina orden, jag hoppas att ni kommer trivas bra i ett nya hus :) //Johanna
  • 2020-05-06

Frida R skrev om Petra Weeraratne en del av Fastighetsbyrån Hudiksvall
    Vi skulle sälja vår villa, en affär vi inte hade bråttom med och tänkte att det får ta den tid det tar..
    Vi anlitade Petra som hela tiden agerade på ett proffisionellt och tryggt sätt, hon var enkel att få tag på och hade bra svar på alla frågor man som säljare kan ha lite nu och då.
    Under hela processen var vi med och godkände både text, bilder och visningar. Petra jobbade snabbt och var noga med att vi skulle vara delaktiga hela tiden.
    Den affär vi inte hade så bråttom med var under en månad klar och vi är idag väldigt glada att det blev just Petra vi anlitade.
    Vi kan starkt rekommendera henne och vi kommer absolut att anlita henne igen den dag vi behöver en mäklare. Läs mer
    2020-05-25 Petra W svarar Frida R
    Stort tack Frida och Johan för att ni tog er tid att skriva en sån fin rekommendation. Och tack för ett jättefint samarbete som jag ser mycket fram emot att fortsätta med. Det ska bli så kul att få följa er med ert framtida boende. På återseende!
  • 2020-05-06

Torun B skrev om Petra Weeraratne en del av Fastighetsbyrån Hudiksvall
    köp av bostadsrätt Sofiedal Hudiksvall,
    allt har gått mycket smidigt, över förväntan och vi
    blivit bemött på ett mycket vänligt, personligt och
    engagerat sätt.

Upplevelsen har varit mycket positiv.

Tack!
    Kent och Torun Läs mer
    2020-05-06 Petra W svarar Torun B
    Tusen tack Kent och Torun för er fina rekommendation. Jag hoppas att ni kommer att trivas i Hudiksvall och i er fina nya lägenhet.
    Varmt Lycka till, jag hoppas att vi ses framöver igen.
  • 2020-05-03

Elida B skrev om Anna Karlsson fd. Persson en del av Fastighetsbyrån Hudiksvall
    Bra genomgått å bra kommunikation . Jag bad om extra sekretess å det funkade bra Läs mer
    2020-05-04 Anna K svarar Elida B
    Tack för fin rekommendation Elida, jättekul att höra att du tycker det fungerat bra. Hoppas verkligen du ska trivas i din nya bostad!
  • 2020-05-01

Karin W skrev om Anna Karlsson fd. Persson en del av Fastighetsbyrån Hudiksvall
    Anna har skött ärendet med den äran. Pålitlig och kunnig och trevlig. Anna har skött försäljningen av en bostadsrätt. Läs mer
    2020-05-04 Anna K svarar Karin W
    Stort tack för det, så kul att höra! Det har varit så roligt att få hjälpa Karin med försäljningen av hennes bostadspärla :)
  • 2020-04-29

Madeleine A skrev om Johanna Nordholm en del av Fastighetsbyrån Hudiksvall
    I oroliga tider har Johanna på ett tryggt och metodiskt sätt hanterat både försäljningen av vår nuvarande bostad,
    samt köpet av vår nya bostad. Med en god kännedom om bostadsområdet, en spekulantlista som matchade objektet och bra marknadsföring så fick vi både en snabb uppstart och många nya intressenter. Ett bra samarbete och en god kommunikation under hela köpes- och försäljningsprocessen. Läs mer
    2020-05-07 Johanna N svarar Madeleine A
    Tusen tack för det fina omdömet och ett kanonbra samarbete. Så roligt att vi kom i mål till slut och att ni nu får flytta till ert drömboende.
    Stort lycka till!
  • 2020-04-29

Marcus S skrev om Johanna Nordholm en del av Fastighetsbyrån Hudiksvall
    Proffsigt rakt igenom. Kunnig, pålitlig, punktlig, lösningsorienterad och trevlig. Vi kan starkt rekommendera Johanna till andra som säljer sin bostad. Läs mer
    2020-05-07 Johanna N svarar Marcus S
    Tack så mycket för det fina omdömet och tack själv för ett bra teamwork, allt gick alltid att lösa :) Stort tack för att du också rekommenderar mig till andra som går och funderar på ett bostadsbyte. /Johanna
  • 2020-04-24

Jan E skrev om Johanna Nordholm en del av Fastighetsbyrån Hudiksvall
    Hon är en schysst tjej och mäklare Läs mer
    2020-05-07 Johanna N svarar Jan E
    Tack själv Janne, jag hoppas att du trivs bra i din nya lägenhet. Ha en fin sommar!

Olof C skrev om Anna Karlsson fd. Persson en del av Fastighetsbyrån Hudiksvall
    Anna hjälpte oss sälja vår villa och vi är jättenöjda med Annas insats. Hon var engagerad, enkel att ha och göra med, bra och tydlig struktur och kunnig på sitt yrke. Rekommenderas starkt! Läs mer
    2020-05-01 Anna K svarar Olof C
    Tusen tack Olof, va roligt att höra! Det var så roligt att få hjälpa er med försäljningen av huset! :)

Malin W skrev om Anna Karlsson fd. Persson en del av Fastighetsbyrån Hudiksvall
    Köpt bostadsrätt.
    Anna har ett mkt bra bemötande!!
    Hade inga förväntningar då jag aldrig haft kontakt m mäklare förut. Men allt har gått supersmidigt. Lätt att få kontakt då jag velat fråga något. Läs mer
    2020-04-21 Anna K svarar Malin W
    Tusen tack Malin för en jättefin rekommendation! Va roligt att höra och jag blir särskilt glad att höra att det känts bra även fast du inte haft kontakt med mäklare tidigare. Tack för trevligt samarbete och jag hoppas ni ska trivas i er fina lägenhet :)

Emmy S skrev om Anna Karlsson fd. Persson en del av Fastighetsbyrån Hudiksvall
    Jag är jätte nöjd med Anna Karlsson hon är en lättsam och trevlig person. Läs mer
    2020-04-21 Anna K svarar Emmy S
    Superroligt att höra Emmy, stort tack för det och för förtroendet att hjälpa dig med din bostadsaffär! :)

Kjell M skrev om Zoran Matovic en del av Fastighetsbyrån Hudiksvall
    Jag sålde mitt bostadshus som var för stort för mej.
    Mäklaren gav ett förtroendeingivande intryck från första stunden.
    Man kände att man kunde lita på honom.
    Vi höll oss till tidsplanen men skyndade på det lite pga det rådande läget i världsekonomin.
    Affären gick smidigt och snabbt utan något hinder.
    Jag rekommenderar Zoran inom min bekantskapskrets
    om någon går i sälj/köp planer.
    Kjell Magnusson, Forsa. Läs mer
  • 2020-04-14

Maria H skrev om Anna Karlsson fd. Persson en del av Fastighetsbyrån Hudiksvall
    Kunnig, lugn, tryggt, fint bemötande Läs mer
    2020-04-21 Anna K svarar Maria H
    Tusen tack Maria! Så roligt att få hjälpa er sälja ert hus och tack för jättefina ord :)
  • 2020-04-10

Anders N skrev om Anna Karlsson fd. Persson en del av Fastighetsbyrån Hudiksvall
    Supertrevligt bemötande vid försäljning av min bostad. Verkligen varit med hela vägen och hållit mig informerad. 5/5! Läs mer
    2020-04-21 Anna K svarar Anders N
    Va roligt att höra Anders! Stort tack för det och tack för förtroendet (tillsammans med Mattias Karlsson) att få hjälpa till med din bostadsrättsförsäljning :)
  • 2020-04-03

Sara D skrev om Mattias Karlsson en del av Fastighetsbyrån Hudiksvall
    Jag har köpt hus via Mathias! Trevlig, snabb återkoppling, smidig affär. Jag är helnöjd! Läs mer
  • 2020-04-03

Robert L skrev om Petra Weeraratne en del av Fastighetsbyrån Hudiksvall
    Köpte Sommarhus av Petra på Fastighetsbyrån.
    Blev bra bemött samt att hon har var väldigt hjälpsam när vi skulle skriva nya avtal & servitut mellan oss & våra nya grannar. Läs mer
    2020-04-03 Petra W svarar Robert L
    Hej Robert och Jessica! Vad roligt att höra att ni är nöjda och att allt har känts bra trots mycket kontakt på distans! Hoppas att ni ska trivas bra som stugägare och Lycka till med allt. Varma hälsningar Petra
  • 2020-03-31

Karin M skrev om Anna Karlsson fd. Persson en del av Fastighetsbyrån Hudiksvall
    Vi köpte hus via Anna och det fungerade utmärkt. Läs mer
    2020-04-21 Anna K svarar Karin M
    Jätteroligt att höra att ni tycker köpprocessen har varit bra, stort tack för det och er rekommendation! Jag hoppas verkligen ni trivs i ert nya, fina hus och att ni känner er varmt välkomna i vår fina stad :)
  • 2020-03-27

Pär L skrev om Petra Weeraratne en del av Fastighetsbyrån Hudiksvall
    Har köpt huset på Stationsvägen 14 i Gnarp. Mycket trevlig mäklare!! Fick en bra känsla direkt, bra service å kommunikation. Toppenbetyg helt enkelt !! Läs mer
    2020-05-25 Petra W svarar Pär L
    Stort Tack Pär för din fina betyg! Jag ser fram emot ett återbesök och se hur fint ni har fått det! Vi ses:)

• 2020-03-23

Margareta E skrev om Zoran Matovic en del av Fastighetsbyrån Hudiksvall