Alla kategorier Mäklare Gävleborg Hudiksvall Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Hudiksvall

Fastighetsbyrån Hudiksvall

Storgatan 30, 824 30 Hudiksvall — Visa karta

Här i Hudiksvall är det högtryck på bostadsmarknaden just nu! Alla typer av bostäder är eftertraktade och finns att tillgå. Ta kontakt med oss när du vill köpa eller sälja en bostad här i Hudiksvall. Vi träffas gärna på ett kostnadsfritt möte eller skriver upp dig i vårt spekulantregister, då får du veta både vad som är och ska bli till salu.

Vi har funnits här på orten sedan 2007 och genomför hundratals affärer här varje år. Eftersom vi är aktiva och marknadsledande håller vi koll på både trender, prisläge och området i sig. Tack vare vår kunskap, mångåriga erfarenhet och lokalkännedom kan vi hjälpa dig på bästa sätt i din bostadsaffär.

Oavsett var i processen du befinner dig, ställ dina frågor till oss på Fastighetsbyrån i Hudiksvall!

Läs vad 277 kunder tycker om Fastighetsbyrån Hudiksvall

• Maria L
    Maria L skrev om Johanna Nordholm en del av Fastighetsbyrån Hudiksvall
    Har nu varit i kontakt med Johanna både vid köp och försäljning av fastighet. hon är otroligt proffsig i sitt yrke och duktig att ta kunder så kan varmt rekommendera henne för andra.
  • Veronica G
    Veronica G skrev om Mattias Karlsson en del av Fastighetsbyrån Hudiksvall
    Som köpare upplevde jag Mattias Karlsson som en mycket Ödmjuk, respektfull och allert ung man.
    Lätt kommunicera med... snabb på repsons och återkoppling.
    Hälsar//
    Veronica Gyllenhammar
  • Elisabeth S
    Elisabeth S skrev om Fastighetsbyrån Hudiksvall
    Mycket snabb och bra affär tack vare Johanna.
  • Johan N
    Johan N skrev om Johanna Nordholm en del av Fastighetsbyrån Hudiksvall
    Jag tycker Johanna har ett proffsigt bemötande och är trevlig att ha att göra med. Jag ör mycket nöjd med henne som mäklare.
  • Magnus A
    Magnus A skrev om Robert Danhard-Rundquist en del av Fastighetsbyrån Hudiksvall
    En trevlig prick som visade att vi som köpare fick svar på våra frågor.
  • Björn Ö
    Lite reserverad
    Utmärkt helhetsintryck
  • Laila H
    Laila H skrev om Johanna Nordholm en del av Fastighetsbyrån Hudiksvall
    Kontakt och bemötande från Johanna Nordholm tycker jag var utomordentligt bra. Mycket proffsig vid kontraktskrivningen också.
  • Per L
    Per L skrev om Johanna Nordholm en del av Fastighetsbyrån Hudiksvall
    Johanna har uppträtt perfekt, både för kund och säljare. Tagit fram ett bra underlag i foton och annons m.m.
    Haft bra redogörelse vid kontraktskrivning.
    Hälsningar.
    Per Lindh
  • Ulf N
    Ulf N skrev om Mattias Karlsson en del av Fastighetsbyrån Hudiksvall
    MK är smidig,artig och trevlig. Fått ett mycket gott intryck av MK. Uppskattar den info MK kontinuerligt givit under processen.

Vänligen Ulf
  • Annelie B
    Annelie B skrev om Johanna Nordholm en del av Fastighetsbyrån Hudiksvall
    Johanna är en proffsig, duktig och välmötande mäklare. Hon har hela kittet och är toppen såväl vid köp som försäljning. Kan varmt rekommendera henne och hon är mitt självklara val vid en eventuell till försäljning eller värdering.
  • Stephan B
    Stephan B skrev om Robert Danhard-Rundquist en del av Fastighetsbyrån Hudiksvall
    En trevlig kille som inte är för gå påig i sitt säljande, när jag ringer är han alltid duktig på att ringa tillbaka när han inte kan svara, vilket jag tycker är väldigt viktigt att man gör.
    Helnöjd med hur fastighetsaffären sköttes av både Robert och Fastighetsbyrån, och jag kommer varmt rekommendera er till bekanta om de ska sälja en fastighet.
  • Margareta Ö
    Margareta Ö skrev om Johanna Nordholm en del av Fastighetsbyrån Hudiksvall
    Johanna uppfyller alla mina förväntningar på en mäklare. Kunnig, engagerad, uppmärksam på mina önskemål och behov.
  • Helen R
    Helen R skrev om Mattias Karlsson en del av Fastighetsbyrån Hudiksvall
    Ett mycket bra bemötande. Är tillmötesgående och tar sig tid under visningar samt tydlig och seriös vid affärsuppgörelsen.
  • Konstnär "
    Konstnär " skrev om Johanna Nordholm en del av Fastighetsbyrån Hudiksvall
    Johanna ha varit/är Rak Saklig Tillmötesgående Påläst Förtroende ingivande Tillgänglig Varm och behaglig
    Anliter gärna om behov uppstår henne igen.
  • Ponsuda M
    Ponsuda M skrev om Johanna Nordholm en del av Fastighetsbyrån Hudiksvall
    Johanna är väldig trevlig, hon är bra mäklare att göra affären med och har snabb hantering . vi tycker hon kan sitt jobb :)
    2017-10-20 Johanna N svarar Ponsuda M
    Tack, vad roligt att ni känner så, det värmer. Jag hoppas ni trivs bra i ert nya boende. Må så gott!
  • Jenny P
    Jenny P skrev om Johanna Nordholm en del av Fastighetsbyrån Hudiksvall
    Noggrann, inkännande, kunnig, tillgänglig, tydlig och trygg. En mäklare som är mån om sin kund och som tålmodigt driver försäljningen efter kundens önskemål.
  • Åsa T
    Åsa T skrev om Johanna Nordholm en del av Fastighetsbyrån Hudiksvall
    Trevlig, engagerad, påläst, hon återkopplade hur köpet upplevdes , kommer att göra en ny värdering då jag slipat alla parkettgolven och bytt golv i gillestugan
  • Iman M
    Iman M skrev om Mattias Karlsson en del av Fastighetsbyrån Hudiksvall
    Han är en trevlig och hjälpsam person..
    Respekterar alla lika.
  • Agneta N
    Agneta N skrev om Johanna Nordholm en del av Fastighetsbyrån Hudiksvall
    En bra mäklare som vi återkommit o gjort fler affärer med.Vi upplever Johanna som arbetsam , hederlig o rejäl.Snäll rolig o hjälpsam.Väldigt nöjd!
  • Hans S
    Hans S skrev om Johanna Nordholm en del av Fastighetsbyrån Hudiksvall
    Ambitiös och mån om kundens bästa.
  • Carina W
    Carina W skrev om Mattias Karlsson en del av Fastighetsbyrån Hudiksvall
    Det var semestertider och mäklaren hade ingen hänvisning så vi hade lite svårt att få kontakt per tel, sms el mail. Vi fick sedan en ersättare och vi undrade ibland vad som hände, tex budgivare två fick lång tid på sig att fundera. Vi undrar också om budgivare två fanns på riktigt då det var en kompis till säljarens barn som ansvarade för försäljningen. Vi är två familjer som köpt huset tillsammans, vi blev ihopblandade och tillfrågade om nya bud. I samtal och kontakt med Mattias var han trevlig i sitt bemötande och vid mötet för försäljningen har vi inget att klaga på.
    2017-10-11 Mattias K svarar Carina W
    Hej Carina! Tack för dina synpunkter. Just under semestertider behöver vi mäklare täcka upp för varandra, men här behöver vi uppenbarligen förbättra oss. Att vara med i en budgivning är alltid känsligt, vi försöker bemöta allas önskemål om exempelvis betänketider och dylikt. I budförteckningen du fick står uppgifterna till den andra budgivaren, känner man sig tveksam är det alltid öppet om man vill ringa och stämma av. Slutligen känner jag mig glad att ni upplever att ni blivit bra bemötta och att ni i slutändan känner er nöjda. Tack för ett trevlig samarbete och jag hoppas ni kommer trivas bra :)
  • Göran R
    Göran R skrev om Mattias Karlsson en del av Fastighetsbyrån Hudiksvall
    Det blev en snabb affär så det fungerade bra!
  • Kristina B
    Kristina B skrev om Mattias Karlsson en del av Fastighetsbyrån Hudiksvall
    Mattias hjälpte oss igenom vår försäljning på ett proffsigt sätt.
    Han var engagerad och höll oss informerade om vad som hände dag för dag. Hans kännedom om bostadsområdet var ett plus.
  • Dler A
    Dler A skrev om Mattias Karlsson en del av Fastighetsbyrån Hudiksvall
    Han är en fantastisk mäklare och jag fick jätte bra o trevlig bemötande 👍
  • Cecilia H
    Cecilia H skrev om Robert Danhard-Rundquist en del av Fastighetsbyrån Hudiksvall
    Jag upplevde att Robert var tillgänglig, hjälpsam och trevlig.
  • Tor A
    Tor A skrev om Zoran Matovic en del av Fastighetsbyrån Hudiksvall
    Han var trevlig och förklarade allt jag ville veta.
    Hade tagit reda på det mesta.
  • Anders H
    Anders H skrev om Robert Danhard-Rundquist en del av Fastighetsbyrån Hudiksvall
    Mycket trevlig mäklare .
    Saklig och lätt att få tag i. Svarar han inte när man ringer såringer han snabbt tillbaka
  • Karin T
    Karin T skrev om Johanna Nordholm en del av Fastighetsbyrån Hudiksvall
    Trevlig och kunnig. Svarade bra på de frågor jag hade. Effektiv och drivande för att få affären gå framåt, på ett bra sätt.
  • Marguerite B
    Marguerite B skrev om Mattias Karlsson en del av Fastighetsbyrån Hudiksvall
    Uppförde sitt uppdrag med stor kunnighet o kunskap trevligt bemötande både för köpare o säljare vi kan rekomendera Mattias Karlsson som en riktigt duktig trevlig säljare väldigt noggrann
    2017-10-10 Mattias K svarar Marguerite B
    Hej Marguerite! Det gör mig verkligen glad att ni känner att ni blivit bra bemötta och är nöjda med vår kontakt. Det har varit väldigt trevligt att få hjälpa er och jag hoppas ni kommer stortrivas i er nya bostad!
  • Ida N
    Ida N skrev om Johanna Nordholm en del av Fastighetsbyrån Hudiksvall
    Proffsigt men ändå avslappnat är min känsla efter varje möte vi hade.
    Överraskad över hur lätt och smidigt det är att sälja hus!😃
    2017-10-20 Johanna N svarar Ida N
    Hej Ida! Roligt att jag kan överträffa dina förväntningar, vissa gånger går det snabbare än man som säljare tänkt sig. Ha de fint!
  • Ingrid B
    Ingrid B skrev om Mattias Karlsson en del av Fastighetsbyrån Hudiksvall
    Bra bemötande vid första besöket. Artig och trevlig. Gav oss bra information och hjälp vid försäljning av lägenheten.
    Kommer att rekommendera Mattis till andra som funderar
    att sälja eller köpa fastigheter eller lägenhet. Väldigt glad och nöjd med kontakten med Mattias. Önskar Mattias lycka till i
    fortsättningen.
    2017-10-10 Mattias K svarar Ingrid B
    Hej Ingrid! Stort tack, vad glad jag blir :) I en så stor affär man gör är det viktigt att få den information man söker och den hjälp man behöver. Det är det som är en del av charmen med detta jobb, just att få bistå med det. Ha det nu så gott så hoppas jag vi springer på varandra någon gång framöver!
  • Roger F
    Roger F skrev om Zoran Matovic en del av Fastighetsbyrån Hudiksvall
    Proffsig och ödmjukt är de ord som kommer upp först. Bra på att lyssna och ge svar på frågor. Jag har nog lite fördomar om mäklare som vet bäst och säljtypen som jag här lite svårt för. Så upplevdes absolut inte Zoran. Läns helt rätt att vi valde fastighetsbyrån och är glada att vi fick Zoran som mäklare. Trots lite besvikelse kring slutpriset.
    Roger
  • Göran T
    Göran T skrev om Zoran Matovic en del av Fastighetsbyrån Hudiksvall
    Genomgående mycket bra! Klara och tydliga besked.
  • Leif H
    Leif H skrev om Robert Danhard-Rundquist en del av Fastighetsbyrån Hudiksvall
    Robert var trevlig och kunnig. Vi valde honom för att bekanta rekommenderade honom.
  • Lars-ove B
    Lars-ove B skrev om Mattias Karlsson en del av Fastighetsbyrån Hudiksvall
    Helt ok,allt fungerade enligt planen.
    Hade lite åsikter om att han var lite feg att råda mig att fortsätta försäljningen om att få upp priset, när det fanns 8 intresserade att komma på visning.
    Detta på grund av ett tidigare bud före visning.
    2017-10-09 Mattias K svarar Lars-ove B
    Hej Lars-Ove! Som jag nämnde för dig är det en svår situation att ge ett konkret svar i huruvida man ska godkänna ett förhandsbud eller inte. Det är ditt beslut och jag kan bara vara rådande i situationen. I slutändan blev ju beslutet onekligen rätt då lägenheten gick för ett nytt områdesrekord, stort tack för ett trevligt samarbete :)
  • Anna L
    Anna L skrev om Mattias Karlsson en del av Fastighetsbyrån Hudiksvall
    Jag upplever Mattias som artig, vänlig, positiv och hjälpsam. Vi har d.d. inte avslutat hela fastighetsaffären, men jag tror inte att mitt kommer att påverkas innan vi är helt klara.
  • Svante L
    Svante L skrev om Johanna Nordholm en del av Fastighetsbyrån Hudiksvall
    Johanna Nordholm har som mäklare ett professionellt, men ändå personligt bemötande. Hon var väl påläst och lotsade oss genom vår första bostadsaffär på ett mycket tillfredsställande sätt. Vi är mycket nöjda med Johanna Nordholm som mäklare.
    2017-10-19 Johanna N svarar Svante L
    Hej! Vad glad jag blir att ni känner så. Jag hoppas ni trivs bra, både i ert nya boende och att ni gjorde rätt som flyttade "hem". Ha de fint!
  • Harriet W
    Harriet W skrev om Mattias Karlsson en del av Fastighetsbyrån Hudiksvall
    Bra pch trevligt bemötande bra förklaring inför husförsäljning allt gick fort och nra😃👍
  • Timo A
    Timo A skrev om Johanna Nordholm en del av Fastighetsbyrån Hudiksvall
    Johanna inger ett lugn och , verkar ha ett stort kunnande för sin ålder. Inte att förakta mycket vacker(skadar inte).
    Hälsn.
    Timo A.
    2017-10-19 Johanna N svarar Timo A
    Haha, det var snällt sagt :) Må så gott och lycka till med livet i Portugal!
  • Anders F
    Anders F skrev om Robert Danhard-Rundquist en del av Fastighetsbyrån Hudiksvall
    Bemötandet var toppen.
    Jobbet som Robert gjorde blev över förväntan.
  • Britt-inger E
    Britt-inger E skrev om Zoran Matovic en del av Fastighetsbyrån Hudiksvall
    Jag är mycket nöjd. Zoran ordnade en visning för mig före den officiella då vi inte kunde komma då. Allting gick snabbt och smidigt
  • Maria K
    Maria K skrev om Robert Danhard-Rundquist en del av Fastighetsbyrån Hudiksvall
    Trevlig,engagerad och tillmötesgående.
    Levde absoluy upp till förväntan. Bra kommunikation mellan alla parter.
  • Erica G
    Erica G skrev om Mattias Karlsson en del av Fastighetsbyrån Hudiksvall
    Jag var i behov av bostad snabbt och Mattias gjorde detta möjligt då jag fick komma på visning snabbt samt skriva på köpekontrakt samma dag som visning när båda parter var överens om priset. Väldigt flexibel och tillmötesgående mäklare, rekommenderar absolut Mattias!
    2017-10-09 Mattias K svarar Erica G
    Hej Erica! Tack för dina fina ord. Alla bostadssituationer är annorlunda och ett härligt moment i yrket är just att få anpassa sig till de olika situationerna och att vara flexibel. Hoppas du trivs bra! :)
  • Ing-louise N
    Ing-louise N skrev om Mattias Karlsson en del av Fastighetsbyrån Hudiksvall
    Duktig mäklare med bra kundkontakt och snabb uppföljning med intresserade köpare inför budgivningen mycket nöjd med Mattias Karlsson kan verkligen rekommendera honom till andra säljare.
    2017-10-09 Mattias K svarar Ing-louise N
    Tack Ing-Louise för din rekommendation, det glädjer mig att veta att du känner dig nöjd :)
  • Liselotte P
    Liselotte P skrev om Zoran Matovic en del av Fastighetsbyrån Hudiksvall
    Trevligt och artigt bemötande. Mycket kompetent och informativ på det administrativa. Lätt att få kontakt med.
  • Magnus W
    Magnus W skrev om Johanna Nordholm en del av Fastighetsbyrån Hudiksvall
    Jag tycker att JN har skött sig alldeles utmärkt och kan verkligen rekommendera henne när det gäller att mäkla fastigheter.
    2017-10-19 Johanna N svarar Magnus W
    Stort tack för dom fina orden! Roligt att du känner så när vi har haft kontakt under ganska lång tid och försäljningen fick ta sin tid. Sköt om dig!
  • Rickard S
    Rickard S skrev om Mattias Karlsson en del av Fastighetsbyrån Hudiksvall
    Mattias är en suverän mäklare som får både köpare och säljare att känna sig trygg. En kille med koll på läget som jag absolut skulle rekommendera till andra.
  • Josefin J
    Josefin J skrev om Mattias Karlsson en del av Fastighetsbyrån Hudiksvall
    Jättebra bemötande och väldigt professionell.
  • Anita Ö
    Anita Ö skrev om Fastighetsbyrån Hudiksvall
    Mycket bra, talat så att man förstod gången i det hela, lättillgänglig
  • Anders F
    Anders F skrev om Fastighetsbyrån Hudiksvall
    Mycket bra bemötande.
    Utgången av affären mycket tillfredsställande.

Storgatan 30, 824 30 Hudiksvall