Fastighetsbyrån Hudiksvall

Fastighetsbyrån Hudiksvall

Här i Hudiksvall är det högtryck på bostadsmarknaden just nu! Alla typer av bostäder är eftertraktade och finns att tillgå. Ta kontakt med oss när du vill köpa eller sälja en bostad här i Hudiksvall. Vi träffas gärna på ett kostnadsfritt möte eller skriver upp dig i vårt spekulantregister, då får du veta både vad som är och ska bli till salu.

Vi har funnits här på orten sedan 2007 och genomför hundratals affärer här varje år. Eftersom vi är aktiva och marknadsledande håller vi koll på både trender, prisläge och området i sig. Tack vare vår kunskap, mångåriga erfarenhet och lokalkännedom kan vi hjälpa dig på bästa sätt i din bostadsaffär.

Oavsett var i processen du befinner dig, ställ dina frågor till oss på Fastighetsbyrån i Hudiksvall!

Läs vad 655 kunder tycker om Fastighetsbyrån Hudiksvall 2

• sålde sitt hus med hjälp av Petra Weeraratne en del av Fastighetsbyrån Hudiksvall
    2021-05-18
    jag och min man Lennart Backlund har sålt vårt smultronställe, fritidshuset vid Dellens strand som vi haft i 18 år. Petra har hela tiden lyhört lyssnat på våra önskemål och på ett professionellt sätt uppfyllt dem. Jag är mycket nöjd med hennes insats och rekommenderar henne varmt.
    2021-05-18
    Har sålt vårt fritidshus som vi ägt, byggt ut, underhållit och till vilket vi utvecklat en fantastisk trädgård under 18 år. Petra har tagit emot och förvaltat vårt uppdrag på ett mycket seriöst och proffessionellt sätt. Hon har visat stor respekt, empati och ödmjukhet för våra synpunkter. Under hela processen har hon också uppvisat en mkt hög social kompetens. Våra förväntningar var höga när vi väl bestämde oss för att sälja och Petra har starkt bidragit till att dessa är uppfyllda.
    Vi är mycket nöjda med vår försäljning och kan varmt rekommendera Petra för nya uppdrag.
    2021-05-18
    Vi sålde en villa där vi till en början var väldigt nervösa men Petra var lugn och saklig under hela processen. Petra var rak och tydlig i sin kommunikation och kändes trygg vilket uppskattas när man ska göra en stor förändring i livet!
    2021-05-18
    Petra har allt vi önskar av den vi anlitar som vägledare vid försäljningen av vårt tidigare hem . Hon är glad ,varm & genuin 🙏 Vi har känt stort förtroende i processen & är nöjda med slutresultatet . Skulle med glädje vända oss till Petra igen 👍
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Alma Karlsson en del av Fastighetsbyrån Hudiksvall
    2021-05-18
    Köpt min första lägenhet på Djupegatan 33B av Alma, gått på flera visningar med henne och alltid blivit väl bemött. Trevlig och duktig mäklare som alltid svara på ens frågor pedagogiskt och på direkten , så det har underlättat en hel del eftersom det är min första bostad och det har varit många just frågetecken kring allt, men Alma hade svar på allt så gick smidigare än förväntat.
    2021-05-17
    Vi sålde ett hus och jag tycker att min mäklare Petra alltid var glad och trevlig. Hon var tydlig och förenklade försäljningsprocessen för mig på ett bra sätt. Hon var alltid nåbar och svarade på mina frågor. Petra ingav förtroende och professionalitet i kombination att för mig som kund känna mig trygg genom försäljningen.
  • sålde sitt hus med hjälp av Johanna Nordholm en del av Fastighetsbyrån Hudiksvall
    2021-05-11
    Vi anlitade Johanna och fått jättebra hjälp och service vid vår försäljning av stugan. Mycket kompetent mäklare. Kan varmt rekommendera Fastighetsbyrån Hudiksvall.
    Tack för ett fint och smidigt samarbete :) Önskar er en fin sommar! /Johanna Johanna Nordholm
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Zoran Matovic en del av Fastighetsbyrån Hudiksvall
    2021-05-10
    Köpet fungerade perfekt, helnöjd!
    2021-05-08
    Lättillgänglig
    Snabba svar
    Håller vad han lovar
  • sålde sitt hus med hjälp av Mattias Karlsson en del av Fastighetsbyrån Hudiksvall
    • Sörfjärden
    2021-05-07
    Ärlig och rak i sin kommunikation, ej påstridig på ngt sätt.
    hela affären fungerade perfekt trots att i princip allt skedde på distans.
  • sålde sitt hus med hjälp av Zoran Matovic en del av Fastighetsbyrån Hudiksvall
    2021-05-04
    Jag hade köpt hus från honom och han hjälpte att sålja mitt.
  • köpte sitt hus med hjälp av Petra Weeraratne en del av Fastighetsbyrån Hudiksvall
    • Norrbo
    2021-05-04
    Oerhört trevlig, kunnig och mycket proffsigt. Rek henne varmt
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Mattias Karlsson en del av Fastighetsbyrån Hudiksvall
    2021-05-03
    Efter att båda köpt och sålt via Mattias har jag bara positiva saker att säga. Han är otroligt öppen och hjälpsam och bra att bolla med. Jag är otroligt nöjd med min försäljning som gick långt över förväntan och där har jag verkligen Mattias att tacka.
  • köpte en tomt med hjälp av Zoran Matovic en del av Fastighetsbyrån Hudiksvall
    2021-04-30
    Snabb och smidig!
    Raka svar och ärlig!
    Det gick smidigt till ända in i mål!
  • Daniel L
    sålde sin lägenhet med hjälp av Alma Karlsson en del av Fastighetsbyrån Hudiksvall
    2021-04-28
    Otroligt nöjd med Alma som levererade ett riktigt proffsigt och bra jobb med försäljningen av min bostadsrätt. Väldigt tillmötesgående och otrolig service!
    Tusen tack för dina rekommendation Daniel! Roligt att höra att du är så nöjd, och så kul att det blev en så lyckad försäljning :D Alma Karlsson
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Zoran Matovic en del av Fastighetsbyrån Hudiksvall
    2021-04-13
    Rak kommunikation
    Inlyssnande
    Uppfyllde mina önskemål
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Mattias Karlsson en del av Fastighetsbyrån Hudiksvall
    2021-04-12
    Hej!
    Köpt en bostadsrätt till min son.
    Mycket nöjd med mäklaren, trevlig och tillmötesgående
    Proffsig och lyhörd.
    2021-04-12
    Jag har köpt en lägenhet i Åvik i Hudiksvall.
    Jag blev bemött med en positiv och glad inställning samtidigt som det var proffesionellt gjort med allting. Det var superbra och vi har fått den hjälp vi har behövt under hela processen och jag är supernöjd!
    Hej Erik! Vad kul att du upplever mottagandet både glatt och proffsigt :) Hoppas nu du stormtrivs i den fina lägenheten! Ha det fint! Mattias Karlsson
  • köpte sitt hus med hjälp av Anna Karlsson fd. Persson en del av Fastighetsbyrån Hudiksvall
    2021-04-11
    Köpt hus i Iggesund efter att ha sålt mitt hem i Stockholm. Mycket nöjd med Anna. God service och tillgänglighet. Kan rekommendera henne som proffsig mäklare. Pia Axelsson
    2021-04-10
    Jätte nöjda med all hjälp vi fått av Johanna i och med försäljningen av vårt hus. Super bra bemötande lugn och trygg. Rekommenderar verkligen Johanna!
    Hej Wille, Så roligt att höra att ni är nöjda med vårt samarbete. Ha de fint! /Johanna Johanna Nordholm
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Petra Weeraratne en del av Fastighetsbyrån Hudiksvall
    2021-04-10
    Sålde min bostadsrätt på Sofiedalsvägen 19.
    Petra var proffsig, trygg & informerade mig med allt som hände under bostadsaffären.

Rekommenderar verkligen Petra!
    2021-03-29
    Vi såld vårt hus. Vi ville ha en snabb försäljning och det fungerade bra. Zoran har varit tillmötesgående och har sett till att det varit en bra försäljning. Han har hållit oss underrättade om hur det legat till. Han har varit tillgänglig när vi har haft någon fundering.
    • Gnarp
    2021-03-25
    Mycket trevlig och bra mäklare.
    2021-03-24
    Haft hjälp av Johanna sälja huset jag ägt i 16 år.
    Johanna är proffsig, kunnig och inger förtroende.
    Jag kan varmt rekommendera Johanna till andra intressenter.
    Tack Pär för ditt fina omdöme. Jag hoppas att du kommer att trivas i din nya lägenhet. /Johanna Johanna Nordholm
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Johanna Nordholm en del av Fastighetsbyrån Hudiksvall
    2021-03-21
    Pigg och alert med proffsigt bemötande. Jag är jättenöjd som köpare av bostadsrätt på Djupegatan.
    Stort tack Maria! Jag hoppas att du trivs bra i din nya lägenhet. Må så gott! /Johanna Johanna Nordholm
  • köpte sitt hus med hjälp av Alma Karlsson en del av Fastighetsbyrån Hudiksvall
    • Jättendal
    2021-03-21
    Jättetrevlig mäklare, sålt en fastighet till oss. Beskrivningen på fastigheten i broschyren har kunnat varit lite mera utförlig tycker jag. Annars funkade allt bra.
    Tack för din rekommendation Annika! Hoppas allt har gått bra att komma i ordning och att ni ska trivas :) Allt gott! Alma Karlsson
  • Ingela B
    2021-03-20
    En glad och artig kille ringde upp mig ,när jag mejlat honom om ev. försäljning av min 3:a på Norra Kyrkogatan 1c i Hudiksvall. Någon dag senare besökte Mattias mitt hem. Berättade om tillvägagångssättet av försäljning o.s.v. Enkelt att förstå hans beskrivning ! Därefter rullade det på med visningar och slutligen budgivning. När jag tyckte att "nu struntar vi i dethär och får det undanstökat", då var det Mattias som pushade på mig - och tur var väl det! Möte med köpare för kontraktskrivning där Mattias återigen visade , att han verkligen är professionell i sitt arbete. Så genomtrevlig, så kunnig och konsten att vara glad och ta oss människor för de personer vi är , bemästrar Mattias med glans. Bjuder alltid på ett stort leende hur än jäktig hans dag är. Kommer med glädje att rekommendera Mattias som mäklare, till vänner och bekanta!
    2021-03-19
    Mattias har en väldigt fin personlighet! Har varit otroligt hjälpsam, trevlig och proffsig i sitt bemötande mot mig som säljare!
    Mycket serviceminded! Jag har sålt min lgh och köpt en ny! Allt har gått lätt och smidigt! Har fått flera små tips som jag är väldigt tacksam för.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Anna Karlsson fd. Persson en del av Fastighetsbyrån Hudiksvall
    2021-03-17
    Jag har sålt en lägenhet på 3 rok. Trevligt bemötande! Tryggt att ha en kunnig mäklare som kan och vet hur göra, vid visning av lägenheten och behjälplig vid försäljningen! MVH Birgitta
  • Johanna O
    2021-03-15
    Sålt min lägenhet via Mattias och är väldigt nöjd med mitt val av mäklare. Proffsig genom hela processen, snabba svar vid frågor och lägenheten såld till föreningsrekord med +320 000!
    Så nöjd!
    2021-03-12
    Köpte min bostadsrätt av Mattias och kände att det var ett självklart val att välja honom när det var dags för att sälja, eftersom han snabbt hade hittat en lägenhet att köpa när jag sökte. Trots covid-19 så sålde han den till föreningsrekord, utan öppnade visningar. Finns inget att klaga på. Smidig kommunikation och informativ. Rekommenderar till alla som ska sälja bostadsrätter. Bäst i Hudiksvall!
    2021-03-08
    Sålt en bostadsrätt. Mäklaren har svarat på mina frågor på ett bra sätt och uppfyllt mina krav.
    Samarbetet med försäljningen funkade bra och jag är nöjd med försäljningen.
    Hej Lennart! Kul att höra att du är nöjd med försäljningen av lägenheten och att allt fungerat smidigt, jag kan bara instämma! :) Mattias Karlsson
    2021-03-06
    Jag har sålt en villa i Hudiksvall.
    Mattias har varit ett otroligt stöd i hela processen med att först köpa ett annat boende och sälja befintligt. Han är kunnig, lugn, proffsig och förstående.
    Förväntningarna nåddes med råge på alla sätt! Det blev en snabb affär och jag tror även köparna känner sig nöjda på alla sätt.
    2021-03-04
    Sålt vårt hus i iggesund och vi har fått ett bra bemötande och en bra kontakt med Mattias ända från början till slutet. Kan varmt rekommendera Mattias Karlsson till alla. Mvh/Dawid
    2021-03-04
    Vid försäljning av vårt hus så var Mattias väldigt bra att ha att göra med. Snabb återkoppling och lättillgänglig. Trevligt bemötande!
    Rekommenderas starkt!
    2021-02-26
    Mattias har hjälpt oss sälja vår villa. Vi har verkligen uppskattat hans insats. Förklarat på ett pedagosiskt sätt, guidat oss hela vägen och hela tiden varit lyhörd för våra behov och önskemål. Han har satt rätt förväntningar men ändå lyckas överträffa dessa. Mattias har under hela processen varit mycket tillgänglig och transparent. Vi kan ge honom våra allra bästa rekommendationer.
    • Hudiksvall - Hög
    2021-02-24
    Jag har sålt en lantbruksfastighet.
    Blev bemött på allra bästa sätt och kände mig trygg med Mattias som mäklare på en gång. Stort steg att sälja min gård men via Mattias hade jag stort stöd hela tiden. Mycket bra!
    Upplever Mattias som kunnig och tillgänglig genom hela processen dessutom med ett trevligt sätt.
    Proffsig mäklare som jag gärna rekommenderar.
    Tack för ditt fina omdöme! Det känns toppen att höra att det känts tryggt genom försäljningen, någonting som är superviktigt för mig! Tack för rekommendationen! Mattias Karlsson
    2021-02-22
    Vi har precis sålt våran lägenhet på öster med hjälp av Petra.
    Från första mötet till avslutad affär har Petra uppträtt mycket professionellt och engagerat. Vi är mer än nöjda med Petra! Vi kommer absolut använda Petra vid kommande mäklaruppdrag och rekommenderar andra att vända sig till henne.
    2021-02-21
    Sålt min lägenhet och allt gick jätte smidigt!
    2021-02-20
    Fastighet
    Allt var toppen,enkelt,snabba svar,super trevlig bara positivt helt enkelt toppen
  • sålde sitt hus med hjälp av Anna Karlsson fd. Persson en del av Fastighetsbyrån Hudiksvall
    2021-02-19
    Anna är en trevlig och varm person som man får ett stort förtroende för. Hon lyssnar bra och gör allt för att vi ska vara nöjda.
    Anna sålde våran villa och kan rekommendera henne till alla som vill sälja.
  • sålde sitt hus med hjälp av Alma Karlsson en del av Fastighetsbyrån Hudiksvall
    2021-02-17
    Sålde min mammas f d bostad.
    Alma’s personliga och lugna sätt ingav från start förtroende. Förväntningarna uppfylldes då hon är professionell, pålitlig och positiv!
    Lätt att samarbeta med, engagerad och lyhörd under hela processen. Vi är så nöjda!
    Hej Ulf, och tusen tack för dina fina ord. Det har varit så roligt att få hjälpa dig med försäljningen genom hela vägen, och det känns väldigt roligt att ännu en familj nu ska få skapa ett hem och många minnen där. Allt gott! /Alma Alma Karlsson
    2021-02-16
    Alma har med stort engagemang sålt våran fina sommarstuga på Annsjön. Alltid varit duktig på att informera och hålla kontakten med säljaren
    Tusen tack för er rekommendation Tina! Det har varit ett nöje att få hjälpa er under vägens gång. Varma hälsningar Alma Alma Karlsson
    2021-02-10
    Vi sålde vår villa genom Johanna. Hon är otroligt proffsig och det gick väldigt smidigt. En toppenaffär!
    Tusen tack Helena för ett smidigt och lättsamt samarbete. Ha de fint! /Johanna Johanna Nordholm
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Petra Weeraratne en del av Fastighetsbyrån Hudiksvall
    2021-02-03
    Bara bra bemötande när vi letade nytt boende.
    Hon visade objektet flera gånger när vi hade önskemål om de.
    Bostadsrätt. Trevligt bemötande.
  • köpte sitt hus med hjälp av Johanna Nordholm en del av Fastighetsbyrån Hudiksvall
    2021-02-03
    Vi har köpt radhus på Starvägen 10 Hudiksvall, Johanna hade en bra visning och kunde svara på våra funderingar, vi hade sökt ett radhus länge och träffat Johanna tidigare och hon var lika proffsig då, lika så löste hon allt vid vårt köp superbra
    Så vi rekommenderar Johanna till alla vi känner lika alla på fastighetsbyrån som har varit så hjälpsamma
    Hej Kerstin! Så roligt att höra att ni är nöjda med både mitt och övriga på kontorets bemötande. Jag hoppas att ni kommer trivas bra i er nya bostad. Må så gott! /Johanna Johanna Nordholm
    2021-02-02
    Anna hjälpte oss att sälja vår bostadsrätt som vi haft i 5 år. Hon höll oss uppdaterade på när det var rätt läge att sälja och när det var dags fick vi den såld innan visning. Hela affären kändes smidig och vi hade fullt förtroende hela vägen. Upplevelsen av att sälja via Anna som mäklare var professionell, väldigt trevlig, spännande och kul!
    2021-02-02
    Vi köpte en bostadsrätt och det hela gick supersmidigt. Petra hjälpte oss bland annat med klausuler i kontraktet och snabb flytt av tillträdesdatum. Petra är trevlig, varm och väldigt tillmötesgående. Vi kände oss trygga och är väldigt nöjda!
    2021-02-02
    Trevligt bemötande och påläst på vårt objekt
    Hej, Tack för rekommendationen och jag hoppas att ni trivs bra i ert nya boende. Ha de fint! /Johanna Johanna Nordholm