Fastighetsbyrån Hudiksvall

Fastighetsbyrån Hudiksvall

Här i Hudiksvall är det högtryck på bostadsmarknaden just nu! Alla typer av bostäder är eftertraktade och finns att tillgå. Ta kontakt med oss när du vill köpa eller sälja en bostad här i Hudiksvall. Vi träffas gärna på ett kostnadsfritt möte eller skriver upp dig i vårt spekulantregister, då får du veta både vad som är och ska bli till salu.

Vi har funnits här på orten sedan 2007 och genomför hundratals affärer här varje år. Eftersom vi är aktiva och marknadsledande håller vi koll på både trender, prisläge och området i sig. Tack vare vår kunskap, mångåriga erfarenhet och lokalkännedom kan vi hjälpa dig på bästa sätt i din bostadsaffär.

Oavsett var i processen du befinner dig, ställ dina frågor till oss på Fastighetsbyrån i Hudiksvall!

932 omdömen om Fastighetsbyrån Hudiksvall

Sedan starten hos Reco 2013
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Pelle Lööf en del av Fastighetsbyrån Hudiksvall
    2023-02-05 Verifierad kund
    glad & trevlig, och beskrev bostaden bra
  • köpte sitt hus med hjälp av Johanna Nordholm en del av Fastighetsbyrån Hudiksvall
    2023-01-28 Verifierad kund
    Allt var jättebra, hon var väldigt trevlig och hjälpsam.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Mattias Karlsson en del av Fastighetsbyrån Hudiksvall
    2023-01-19 Verifierad kund
    Mycket bra bemötande, pedagogisk!
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Mattias Karlsson en del av Fastighetsbyrån Hudiksvall
    2023-01-13 Verifierad kund
    Bra bemötande, pedagogisk. Levde upp till mina förväntningar om en snabb och enkel affär vid försäljningen av min bostadsrätt.
  • Daniel L
    sålde sitt hus med hjälp av Pelle Lööf en del av Fastighetsbyrån Hudiksvall
    2022-12-30 Verifierad kund
    Otroligt tacksam över den fantastiska hjälpen som Pelle alltid levererar, som alltid lika fantastisk service! Finns ingen annan mäklare jag vill ta hjälp av framöver! Tack!
  • sålde sitt hus med hjälp av Mattias Karlsson en del av Fastighetsbyrån Hudiksvall
    2022-12-25 Verifierad kund
    Jag mött en positiv mäklare som sedan skött sitt jobb bra
    Tack Anna! Det var en fantastiskt rolig försäljning att genomföra. En affär som ledde till Sveriges näst mest klickade hus på Hemnet och ett extremt stort intresse på den marknad vi nu verkar på. Tack för att jag fick hjälpa dig med försäljningen! Mattias Karlsson
  • Sara B
    • Jättendal
    2022-12-22 Verifierad kund
    Proffsig, kunnig, påläst, förtroendeingivande.
    Alltid lätt att få kontakt med, bra på att hålla oss uppdaterade om läget i vår husförsäljning.
    En mäklaren jag skulle rekommendera varje dag till alla som ska sälja sin bostad!
    Tack Sara! Det har varit så kul att hjälpa er med försäljningen. Hoppas vi kan fortsätta att hjälpa varandra även i era fortsatta planer 😊 Mattias Karlsson
  • Linn H
    2022-12-16 Verifierad kund
    Otroligt bra bemötelse, kändes personligt och tryggt!
    Fick hjälp med alla frågor och funderingar och fick allting väldigt bra beskrivet hur allt skulle gå till.
    Fick radhuset sålt på nolltid.
    En mäklare som bryr sig på riktigt.
    Hej Linn! Tusen tack för en fin rekommendation. Vad kul att du känner att ni fått svar på frågor och att det varit en tydlig process. En lyckad bostadsförsäljning :) Lycka till med allt i nya huset! Mattias Karlsson
    2022-12-12 Verifierad kund
    Seriös och trevlig mäklare. Mattias gav ett gott intryck både då vi agerade spekulanter och senare även vid försäljning av vår bostad. Lätt att nå och höll oss kontinuerligt uppdaterade i processen.
    Hej Ludvig! Tack så mycket för er rekommendation. Det var en rolig och utmanande försäljning och det känns väldigt bra att höra att ni är så nöjda. Lycka till på ny ort så hoppas jag vi får anledning att ses igen. Mattias Karlsson
  • köpte sitt hus med hjälp av Mattias Karlsson en del av Fastighetsbyrån Hudiksvall
    • Mellanfjärden
    2022-12-12 Verifierad kund
    Mattias får högt betyd av oss.
    Det vi skattar högst är Mattias tidigare på våran fångade vårt intresse, då vi var på visning av ett annat objekt än det vi köpte i Mellanfjärden, och kopplade ihop intresset med objektet vi köpte. Vi slapp budgivning.

Mattias är också trevlig, lättsam och social person samt var noggrann med det formella arbetet
    Hej Mats! En av de roligaste delarna med mitt jobb är just att kunna hjälpa de kunder jag en gång träffat tills det att de träffar rätt, roligt att det uppskattats. Ett mycket fint omdöme, tack! Mattias Karlsson
    • Idenor
    2022-12-10 Verifierad kund
    Otroligt bra och seriös, skulle rekommendera honom!
    Tack Amanda, vad roligt att få höra att allting upplevts bra och seriöst. Hoppas ni kommer trivas superbra och kul att du får "komma hem" igen :) Mattias Karlsson
    2022-12-09 Verifierad kund
    Trevlig och alltid hjälpsam.Jag föreslog slutpris , trots mäklarens tvekan, men han gav med sig och det uppnåddes. Bra kommunikation.
    Tack Kerstin! Det stämmer, vi siktade högt och efter gediget jobb gick det hem. Riktigt roligt att få vara en del av en lyckad bostadsaffär. Nu ses vi snart igen för nya affärer :) Mattias Karlsson
    • Enånger
    2022-12-09 Verifierad kund
    Vi blev mycket trevligt bemött. Mattias var väldigt hjälpsam i en jobbig situation. Rekommenderas varmt.
    Det var en tung situation ni hade, därför känns det extra bra att ni upplevt det som väl fungerande. Ta hand om er så hörs och ses vi eventuellt framöver. Mattias Karlsson
    • Delsbo
    2022-12-09 Verifierad kund
    Vi var jättenöjda och affären blev lyckad!
    Tack Ida! Vad härligt att höra att ni känner er nöjda. Det känns som en match av gård som inte kunde blivit bättre. Lycka till med alla era planer, jag ser fram emot att följa dem! :) Mattias Karlsson
    2022-12-08 Verifierad kund
    Mycket trevligt och proffesionellt bemötande, samt mycket engagerad. Rekommenderas!
    Tack så mycket! Det känns kul att vi har ett samarbete som sträckt sig över flera affärer :) Hoppas vi får anledning att göra fler affärer ihop i framtiden. Mattias Karlsson
    Saklig. Vänlig. Informativ.Trygg
    2022-12-08 Verifierad kund
    Väldigt trevlig och bra mäklare. Kändes lätt att ställa frågor och man fick bra svar. Hade gärna haft samma mäklare vid framtida köp.
    Wow vilket härligt betyg! Då hoppas jag vi får anledning att ses i framtiden också 😊 Mattias Karlsson
    2022-12-08 Verifierad kund
    Mattias har varit till enormt stor hjälp vid köpet av vår bostad. Han har varit professionell och trevlig i sitt bemötande samt mött vårt behov av stöttning under processens gång.
    Hej Pauline! Vad roligt att höra att ni upplevt det som ett så bra stöd. Det är precis vad jag vill uppnå när man ska köpa sin bostad :) Tack för en fin rekommendation! Mattias Karlsson
    2022-12-08 Verifierad kund
    Mkt nöjd med mäklare Mattias Karlsson från start till slut. Bra bemötande igenom hela affären, väldigt hjälpsam! Jag var i Stockholm större delen av affären och det var inga konstigheter, allt gick att lösa utan problem. Så jag skulle definitivt rekommendera Mattias, mycket trevlig och professionell! 5 av 5 ⭐️! 👌
    Wow vilket härligt omdöme Natalie :) Det känns toppen att läsa att du upplevt att allting fungerade så bra som det gjorde. Tusen tack för rekommendationen! Mattias Karlsson
    2022-12-08 Verifierad kund
    Mattias är väldigt kunnig, professionell och trevlig. Ett bra bollplank genom hela försäljningen. Ska ni sälja huset eller lägenheten så kontakta Mattias på Fastighetsbyrån!
    Tack så mycket Magnus! Att få finnas där och bolla med och finnas till för att kunna genomföra en bra affär känns så viktigt för mig, kul att det uppskattats :) Tack så mycket för rekommendationen! Mattias Karlsson
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Petra Weeraratne en del av Fastighetsbyrån Hudiksvall
    2022-11-28 Verifierad kund
    Trevligt proffsigt bemötande från första stund.
    Sammantaget gick hela försäljningen smidigt och orsakade inte mig som kund speciellt mycket jobb.
    Att sedan marknaden vände så det drog ut på tiden och priset reducerades är inget som mäklaren råder över.
    • Strömsbruk
    2022-11-27 Verifierad kund
    Snabba svar och allt ordnat. Trevligt och ärligt bemötande
    2022-11-23 Verifierad kund
    Oerhört trevlig och proffsig, men med en känsla för mig som säljare och hur jag känner och mår i min försäljning.
    Stöttande och lyhörd.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Pelle Lööf en del av Fastighetsbyrån Hudiksvall
    2022-11-21 Verifierad kund
    Trevligt bemötande. Fanns från första början alltid tillgänglig. Ger känslan av att ha stor kunskap om den lokala marknaden. Bra på att snabbt ta fram en plan, driven i sitt arbete och genom hela resan bra information och återkoppling.
    Kan starkt rekommenderas.
  • köpte sitt hus med hjälp av Petra Weeraratne en del av Fastighetsbyrån Hudiksvall
    2022-11-20 Verifierad kund
    Petra gav ett tryggt, kunnigt och professionellt intryck. Lätt att få kontakt med och hon återkopplade som utlovat. En mycket duktig mäklare!
    2022-11-18 Verifierad kund
    Trevlig, påläst, bra återkoppling,
  • sålde sitt hus med hjälp av Petra Weeraratne en del av Fastighetsbyrån Hudiksvall
    2022-11-18 Verifierad kund
    Positiv och engagerad
    Förväntningar på en lätt och smidig försäljning.
    Engagerad för att göra det bästa för alla parter.
    • Bergsjö
    2022-11-06 Verifierad kund
    Mycket trevlig och bra mäklare som lyssnar på alla frågor och ger bra svar.
    2022-11-04 Verifierad kund
    Johanna är otroligt trevlig och kompetent. Det märks att hon har många år i branchen. super nöjd som köpare!
  • sålde sitt hus med hjälp av Johanna Nordholm en del av Fastighetsbyrån Hudiksvall
    2022-11-02 Verifierad kund
    Mycket bra bemötande i den situation jag var i. Lite yrigt ibland o det vara bara positivt för mig då jag kunde slappna av i det hela. Så känner mig mycket nöjd med med Johannas jobb.
    2022-10-28 Verifierad kund
    Trevligt och proffsigt bemötande längs hela köpet.
    Tack Emma! Kul att höra att allting kändes proffsigt för dig :) Lycka till med allting nu! Mattias Karlsson
    2022-10-28 Verifierad kund
    Jag var inte personligen i kontakt med Mattias då jag hade fullmakt. Alla frågar och funderingar sköttes via e-post och jag fick svar och regelbundna uppdateringar med korta ledtider, mitt intryck är riktigt positivt, Personen med fullmakt träffade och pratade med Mattias och fick både professionellt och trevligt bemötande och vi är väldigt nöjda
    Hej Christer! Ja en del köp är inte som alla andra, tur att det kan fungera bra med de digitala tjänster vi har :) Förhoppningsvis får vi anledning att träffas personligen fram över. Välkommen hit! Mattias Karlsson
    • Enånger
    2022-10-14 Verifierad kund
    Mycket proffsig mäklare. Rekommenderas varmt
    Tack Annica, det värmer att höra, lycka till med allting nu! Mattias Karlsson
    2022-10-11 Verifierad kund
    Ett vänligt, positivt bemötande med en ängels tålamod. Han överträffade mina förväntningar. Behärskade konsten att lyssna in. Hans försäljningsstrategi resulterade i att jag fick mer för bostaden än jag vågat hoppas på.
    2022-10-10 Verifierad kund
    Jag har köpt och sålt hus vid fler tillfällen hos Fastighetsbyrå.
    Alla har varit proffs på alla fronter.
    STORT tack.
    2022-10-04 Verifierad kund
    Direktkontakt utan omskrivningar
    Beaktar säljarens önskemål korrekt
    Bra planläggning av projektet
    Utnyttjar regelverket optimalt för att nå bästa resultat
    Offrar delar av fritiden för att vinna tid i omständligt läge

Slutresultatet bekräftar ovanstående med råge
  • köpte sitt hus med hjälp av Pelle Lööf en del av Fastighetsbyrån Hudiksvall
    2022-10-04 Verifierad kund
    Jag har bara gott att säga om Pelle. Han är proffesionell på ett sätt som är mycket behagligt. Det visar på en god människokännedom. Han hjälpte oss till detta köp och vi är honom oerhört tacksam.
    Pelle kommer att gå långt i branchen....huka er! :)
    2022-09-28 Verifierad kund
    Mycket trevligt bemötande.
    Är lugn men ändå effektiv och snabb.
    Jag kommer att rekommendera Petra till andra.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Petra Weeraratne en del av Fastighetsbyrån Hudiksvall
    2022-09-26 Verifierad kund
    Mycket professionell och snabb.
    Rekommenderar varmast!
    (Hon är dessutom väldigt vacker vilket torde vara en fördel för säljaren)
    2022-09-26 Verifierad kund
    Jag har enbart gott att säga om Mattias. Han är tydlig och rak och lyssnar noggrant på kundens önskemål. En till synes klok strateg och bra person att hålla i handen.
    Fastighetsbyrån i Hudiksvall ska känna stolthet över att ha en sådan medarbetare.
    Hälsningar
    Örjan Jonsson
    Tack Örjan, vilka fina ord att läsa! Det känns riktigt roligt att ha gjort dig så nöjd. Mattias Karlsson
    • Nordanstig
    2022-09-25 Verifierad kund
    Blev bemött på ett vänligt och proffsigt sätt. Petra gav fortlöpande information under försäljningen och gav snabba svar vid frågor.
    2022-09-20 Verifierad kund
    Mattias är super trevlig, väldigt enkel och lättsam att ha å göra med!
    Tack Maya! Vad härligt att det känts lättsamt allting. Nu blir det spännande att följa ert kommande projekt! Mattias Karlsson
    2022-09-19 Verifierad kund
    Mattias har ett mycket bra och inkluderande bemötande. Han skötte försäljningen på ett professionellt, engagerat och seriöst sätt. Han var också ett stöd i processen kring budgivningen som gick långt över mina förväntningar.
    Jag är supernöjd och kan varmt rekommendera honom.
    Tack Christina för fina och och rekommendationer. Känns så roligt att budgivningen överträffade dina förväntningar på en marknad som kan tyckas lite skrämmande. Mattias Karlsson
    2022-09-16 Verifierad kund
    Trevligt och korrekt bemötande. Pelle skötte om försäljningen på ett professionellt sätt. Svarade på frågor och vägledde oss genom hela processen.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Anna Karlsson fd. Persson en del av Fastighetsbyrån Hudiksvall
    2022-09-16 Verifierad kund
    Jag fick jättebra hjälp vid visning av lägenheten och svar på mina frågor och Anna är en jättetrevlig och personlig mäklare.
    2022-09-14 Verifierad kund
    Bra bemötande, lugn, noga och intresserad av sitt uppdrag.
    2022-09-13 Verifierad kund
    Kunnig, lätt att förstå.
    En väldigt snabb affär men som sköttes mycket bra av mäklaren, tror både vi som köpare och säljarna var nöjda.
  • köpte sitt hus med hjälp av Pelle Lööf en del av Fastighetsbyrån Hudiksvall
    2022-09-12 Verifierad kund
    Bra kommunikation. Allt löpte på utan några problem.
    • Dellenbygden
    2022-09-11 Verifierad kund
    Petra gav ett vänligt och positivt bemötande. Lätt att komma i kontakt. Mycket kunnig och ingav fötroende.
    2022-09-10 Verifierad kund
    Vi fick ett mycket väl bemötande av Mattias Karlsson.
    Våra förväntningar är mycket positiva, efter våra möten med Mattias. Han genomgångar vad som händer vid en försäljning var mycket förståeligt och väl genomfört.
    Vi kan rekommendera honom för andra säljare.
    Tusen tack för er rekommendation! Att ni känner er positiva och nöjda gör att även jag känner mig väldigt nöjd. Det är mycket att tänka på i en försäljning och därför känns det bra att finnas där. Mattias Karlsson