Alla kategorier Mäklare Gävleborg Hudiksvall Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Hudiksvall

Fastighetsbyrån Hudiksvall

Storgatan 30, 824 30 Hudiksvall — Visa karta

Här i Hudiksvall är det högtryck på bostadsmarknaden just nu! Alla typer av bostäder är eftertraktade och finns att tillgå. Ta kontakt med oss när du vill köpa eller sälja en bostad här i Hudiksvall. Vi träffas gärna på ett kostnadsfritt möte eller skriver upp dig i vårt spekulantregister, då får du veta både vad som är och ska bli till salu.

Vi har funnits här på orten sedan 2007 och genomför hundratals affärer här varje år. Eftersom vi är aktiva och marknadsledande håller vi koll på både trender, prisläge och området i sig. Tack vare vår kunskap, mångåriga erfarenhet och lokalkännedom kan vi hjälpa dig på bästa sätt i din bostadsaffär.

Oavsett var i processen du befinner dig, ställ dina frågor till oss på Fastighetsbyrån i Hudiksvall!

Läs vad 293 kunder tycker om Fastighetsbyrån Hudiksvall

• Karin Irene M
    Karin Irene M skrev om Fastighetsbyrån Hudiksvall
    En positiv och energisk mäklare som hela tiden sökte nya vinklingar för att försöka få till en så bra affär som möjligt. Läs mer
  • Margareta S
    Margareta S skrev om Fastighetsbyrån Hudiksvall
    Sålt en villa. Proffsigt och trevligt bemötande av vår mäklare från första besöket på fastighetsbyrån och hela vägen till överlämning till den nya ägaren.
    Bra och tydlig information. Förväntningarna infriades med råge.
    Vi rekommenderar vår mäklare och Fastighetsbyrån till alla som funderar på att sälja eller köpa någon fastighet. Läs mer
  • Rodica T
    Rodica T skrev om Fastighetsbyrån Hudiksvall
    Mycket lyckad och trygg affär tack vare Anna Persson. Starkt rekommenderad! Läs mer
  • Hannah G
    Hannah G skrev om Fastighetsbyrån Hudiksvall
    Vi har köpt vårat första hus.
    Vi blev vänligt bemötta av mäklaren, hon anpassade visnings tiden efter våra önskemål. Hon har hela tiden varit ett stöd för oss på bästa sätt. Vi har kunnat fråga om allt och hon har aldrig fört oss bakom ljuset!
    Är verkligen super nöjd med mäklaren! Rekommenderas varmt vidare! Läs mer
  • Mattias G
    Mattias G skrev om Fastighetsbyrån Hudiksvall
    Vi har köpt en villa i bergsjö.
    Väldigt bra bemött och trevlig.
    Johanna levde upp till mina förväntningar.
    Flexibel, trevlig, kunnig, noggrann. Läs mer
  • Jan H
    Jan H skrev om Fastighetsbyrån Hudiksvall
    Vi har sålt ett hus i Forsa med hjälp av Anna Persson och vi är nöjda med hennes arbete. Läs mer
  • Elisabeth W
    Elisabeth W skrev om Fastighetsbyrån Hudiksvall
    Proffesionellt.
    Mycket trevligt bemötande. Läs mer
  • Cristoffer E
    Cristoffer E skrev om Fastighetsbyrån Hudiksvall
    Våran första riktiga budgivning som vi varit med i. Vi fick vårat hus till slut (Köpmangatan 18) och det var en lång och jobbig budgivning.
    Vi har väl inga anmärkningar på mäklaren utan är väl väldigt nöjda överlag och såklart supernöjd att vi fick vårat drömhus! :) Läs mer
  • Jan R
    Jan R skrev om Fastighetsbyrån Hudiksvall
    Johanna har alltid varit beredvillig och kontaktat tillbaka när det varit aktuellt för frågor och svar. Påläst och korrekt, trevlig och på alla sätt vad man kan och ska förvänta sig av en auktoriserad mäklare. Fastigheten som ligger i Hassela tillhör den bygd som Johanna själv kommer ifrån har inneburit att hon har kännedom om det mesta som man kan tänkas vara intresserad av. Läs mer
  • Tina A
    Tina A skrev om Fastighetsbyrån Hudiksvall
    Köpte radhus med Johanna som varit så otroligt hjälpsam och professionell genom hela processen. Tusen tack. Läs mer
  • Per Hans E
    Per Hans E skrev om Fastighetsbyrån Hudiksvall
    Bostadsrätt. Mycket bra och vänligt bemötande med hög serviceanda. Läs mer
  • Gudrun och Hans S
    Gudrun och Hans S skrev om Fastighetsbyrån Hudiksvall
    Vi fick hjälp att sälja vårt enplanshus i Strömsbruk av Anna Persson på Fastighetsbyrån. På inrådan satte vi ut huset under rubriken "På gång" som för oss var en förberedelse på att vi skulle flytta från vårt hus och att andra kunde se hur vårt hus utifrån och inifrån.När vi sedan hittat annat boende och vi satte igång försäljningen blev vi hela tiden uppbackade och informerade av Anna om intresserade köpare och deras bud genom telefonsamtal och sms. Hon hjälpte oss med visning och med många saker vi inte var så insatta i. Hon var ett bra stöd för oss hela tiden. När sedan affären skulle avslutas gick det smidigt och professionellt till och både säljare och köpare blev nöjda. Läs mer
  • Sven Olof N
    Sven Olof N skrev om Fastighetsbyrån Hudiksvall
    Mkt trevligt bemötande med personligt engagemang! Läs mer
  • Pia T
    Pia T skrev om Fastighetsbyrån Hudiksvall
    Jätte bra bemött och bra jobb vid försäljning
    Ville dock ha ett annat utgångs pris än mäklaren och fick inte det jag önskat men det var bara en som bjöd oxå tyvärr. Läs mer
  • Christina K
    Christina K skrev om Fastighetsbyrån Hudiksvall
    Vi har sålt vårt hus och det gick fort. Blev budgivning och vi fick det vi ville ha. Hon hade ett proffsigt sätt att hantera försäljningen och vi är mycket nöjd. Läs mer
  • Anders  U
    Anders U skrev om Fastighetsbyrån Hudiksvall
    Mattias Karlsson på Fastighetsbyrån var mäklare när vi köpte ett hus vid havet som är fantastiskt fint.
    Vi är som köpare mycket nöjda med allting som i princip var helt perfekt skött. Vi hade även endel andra kontakter på fastighetsbyrån som samtliga var lika bra.

Karin och Anders Undén Läs mer
  • Jörgen J
    Jörgen J skrev om Fastighetsbyrån Hudiksvall
    Bra bemötande. Absolut värt det vi betalade. Läs mer
  • Maria L
    Maria L skrev om Fastighetsbyrån Hudiksvall
    Har nu varit i kontakt med Johanna både vid köp och försäljning av fastighet. hon är otroligt proffsig i sitt yrke och duktig att ta kunder så kan varmt rekommendera henne för andra. Läs mer
  • Veronica G
    Veronica G skrev om Fastighetsbyrån Hudiksvall
    Som köpare upplevde jag Mattias Karlsson som en mycket Ödmjuk, respektfull och allert ung man.
    Lätt kommunicera med... snabb på repsons och återkoppling.
    Hälsar//
    Veronica Gyllenhammar Läs mer
  • Elisabeth S
    Elisabeth S skrev om Fastighetsbyrån Hudiksvall
    Mycket snabb och bra affär tack vare Johanna. Läs mer
  • Johan N
    Johan N skrev om Fastighetsbyrån Hudiksvall
    Jag tycker Johanna har ett proffsigt bemötande och är trevlig att ha att göra med. Jag ör mycket nöjd med henne som mäklare. Läs mer
  • Magnus A
    Magnus A skrev om Fastighetsbyrån Hudiksvall
    En trevlig prick som visade att vi som köpare fick svar på våra frågor. Läs mer
  • Björn Ö
    Lite reserverad
    Utmärkt helhetsintryck Läs mer
  • Laila H
    Laila H skrev om Fastighetsbyrån Hudiksvall
    Kontakt och bemötande från Johanna Nordholm tycker jag var utomordentligt bra. Mycket proffsig vid kontraktskrivningen också. Läs mer
  • Per L
    Per L skrev om Fastighetsbyrån Hudiksvall
    Johanna har uppträtt perfekt, både för kund och säljare. Tagit fram ett bra underlag i foton och annons m.m.
    Haft bra redogörelse vid kontraktskrivning.
    Hälsningar.
    Per Lindh Läs mer
  • Ulf N
    Ulf N skrev om Fastighetsbyrån Hudiksvall
    MK är smidig,artig och trevlig. Fått ett mycket gott intryck av MK. Uppskattar den info MK kontinuerligt givit under processen.

Vänligen Ulf Läs mer
  • Annelie B
    Annelie B skrev om Fastighetsbyrån Hudiksvall
    Johanna är en proffsig, duktig och välmötande mäklare. Hon har hela kittet och är toppen såväl vid köp som försäljning. Kan varmt rekommendera henne och hon är mitt självklara val vid en eventuell till försäljning eller värdering. Läs mer
  • Stephan B
    Stephan B skrev om Fastighetsbyrån Hudiksvall
    En trevlig kille som inte är för gå påig i sitt säljande, när jag ringer är han alltid duktig på att ringa tillbaka när han inte kan svara, vilket jag tycker är väldigt viktigt att man gör.
    Helnöjd med hur fastighetsaffären sköttes av både Robert och Fastighetsbyrån, och jag kommer varmt rekommendera er till bekanta om de ska sälja en fastighet. Läs mer
  • Margareta Ö
    Margareta Ö skrev om Fastighetsbyrån Hudiksvall
    Johanna uppfyller alla mina förväntningar på en mäklare. Kunnig, engagerad, uppmärksam på mina önskemål och behov. Läs mer
  • Helen R
    Helen R skrev om Fastighetsbyrån Hudiksvall
    Ett mycket bra bemötande. Är tillmötesgående och tar sig tid under visningar samt tydlig och seriös vid affärsuppgörelsen. Läs mer
  • Konstnär "
    Konstnär " skrev om Fastighetsbyrån Hudiksvall
    Johanna ha varit/är Rak Saklig Tillmötesgående Påläst Förtroende ingivande Tillgänglig Varm och behaglig
    Anliter gärna om behov uppstår henne igen. Läs mer
  • Ponsuda M
    Ponsuda M skrev om Fastighetsbyrån Hudiksvall
    Johanna är väldig trevlig, hon är bra mäklare att göra affären med och har snabb hantering . vi tycker hon kan sitt jobb :) Läs mer
    2017-10-20 Johanna N svarar Ponsuda M
    Tack, vad roligt att ni känner så, det värmer. Jag hoppas ni trivs bra i ert nya boende. Må så gott!
  • Jenny P
    Jenny P skrev om Fastighetsbyrån Hudiksvall
    Noggrann, inkännande, kunnig, tillgänglig, tydlig och trygg. En mäklare som är mån om sin kund och som tålmodigt driver försäljningen efter kundens önskemål. Läs mer
  • Åsa T
    Åsa T skrev om Fastighetsbyrån Hudiksvall
    Trevlig, engagerad, påläst, hon återkopplade hur köpet upplevdes , kommer att göra en ny värdering då jag slipat alla parkettgolven och bytt golv i gillestugan Läs mer
  • Iman M
    Iman M skrev om Fastighetsbyrån Hudiksvall
    Han är en trevlig och hjälpsam person..
    Respekterar alla lika. Läs mer
  • Agneta N
    Agneta N skrev om Fastighetsbyrån Hudiksvall
    En bra mäklare som vi återkommit o gjort fler affärer med.Vi upplever Johanna som arbetsam , hederlig o rejäl.Snäll rolig o hjälpsam.Väldigt nöjd! Läs mer
  • Hans S
    Hans S skrev om Fastighetsbyrån Hudiksvall
    Ambitiös och mån om kundens bästa. Läs mer
  • Carina W
    Carina W skrev om Fastighetsbyrån Hudiksvall
    Det var semestertider och mäklaren hade ingen hänvisning så vi hade lite svårt att få kontakt per tel, sms el mail. Vi fick sedan en ersättare och vi undrade ibland vad som hände, tex budgivare två fick lång tid på sig att fundera. Vi undrar också om budgivare två fanns på riktigt då det var en kompis till säljarens barn som ansvarade för försäljningen. Vi är två familjer som köpt huset tillsammans, vi blev ihopblandade och tillfrågade om nya bud. I samtal och kontakt med Mattias var han trevlig i sitt bemötande och vid mötet för försäljningen har vi inget att klaga på. Läs mer
    2017-10-11 Mattias K svarar Carina W
    Hej Carina! Tack för dina synpunkter. Just under semestertider behöver vi mäklare täcka upp för varandra, men här behöver vi uppenbarligen förbättra oss. Att vara med i en budgivning är alltid känsligt, vi försöker bemöta allas önskemål om exempelvis betänketider och dylikt. I budförteckningen du fick står uppgifterna till den andra budgivaren, känner man sig tveksam är det alltid öppet om man vill ringa och stämma av. Slutligen känner jag mig glad att ni upplever att ni blivit bra bemötta och att ni i slutändan känner er nöjda. Tack för ett trevlig samarbete och jag hoppas ni kommer trivas bra :)
  • Göran R
    Göran R skrev om Fastighetsbyrån Hudiksvall
    Det blev en snabb affär så det fungerade bra! Läs mer
  • Kristina B
    Kristina B skrev om Fastighetsbyrån Hudiksvall
    Mattias hjälpte oss igenom vår försäljning på ett proffsigt sätt.
    Han var engagerad och höll oss informerade om vad som hände dag för dag. Hans kännedom om bostadsområdet var ett plus. Läs mer
  • Dler A
    Dler A skrev om Fastighetsbyrån Hudiksvall
    Han är en fantastisk mäklare och jag fick jätte bra o trevlig bemötande 👍 Läs mer
  • Cecilia H
    Cecilia H skrev om Fastighetsbyrån Hudiksvall
    Jag upplevde att Robert var tillgänglig, hjälpsam och trevlig. Läs mer
  • Tor A
    Tor A skrev om Fastighetsbyrån Hudiksvall
    Han var trevlig och förklarade allt jag ville veta.
    Hade tagit reda på det mesta. Läs mer
  • Anders H
    Anders H skrev om Fastighetsbyrån Hudiksvall
    Mycket trevlig mäklare .
    Saklig och lätt att få tag i. Svarar han inte när man ringer såringer han snabbt tillbaka Läs mer
  • Karin T
    Karin T skrev om Fastighetsbyrån Hudiksvall
    Trevlig och kunnig. Svarade bra på de frågor jag hade. Effektiv och drivande för att få affären gå framåt, på ett bra sätt. Läs mer
  • Marguerite B
    Marguerite B skrev om Fastighetsbyrån Hudiksvall
    Uppförde sitt uppdrag med stor kunnighet o kunskap trevligt bemötande både för köpare o säljare vi kan rekomendera Mattias Karlsson som en riktigt duktig trevlig säljare väldigt noggrann Läs mer
    2017-10-10 Mattias K svarar Marguerite B
    Hej Marguerite! Det gör mig verkligen glad att ni känner att ni blivit bra bemötta och är nöjda med vår kontakt. Det har varit väldigt trevligt att få hjälpa er och jag hoppas ni kommer stortrivas i er nya bostad!
  • Ida N
    Ida N skrev om Fastighetsbyrån Hudiksvall
    Proffsigt men ändå avslappnat är min känsla efter varje möte vi hade.
    Överraskad över hur lätt och smidigt det är att sälja hus!😃 Läs mer
    2017-10-20 Johanna N svarar Ida N
    Hej Ida! Roligt att jag kan överträffa dina förväntningar, vissa gånger går det snabbare än man som säljare tänkt sig. Ha de fint!
  • Ingrid B
    Ingrid B skrev om Fastighetsbyrån Hudiksvall
    Bra bemötande vid första besöket. Artig och trevlig. Gav oss bra information och hjälp vid försäljning av lägenheten.
    Kommer att rekommendera Mattis till andra som funderar
    att sälja eller köpa fastigheter eller lägenhet. Väldigt glad och nöjd med kontakten med Mattias. Önskar Mattias lycka till i
    fortsättningen. Läs mer
    2017-10-10 Mattias K svarar Ingrid B
    Hej Ingrid! Stort tack, vad glad jag blir :) I en så stor affär man gör är det viktigt att få den information man söker och den hjälp man behöver. Det är det som är en del av charmen med detta jobb, just att få bistå med det. Ha det nu så gott så hoppas jag vi springer på varandra någon gång framöver!
  • Roger F
    Roger F skrev om Fastighetsbyrån Hudiksvall
    Proffsig och ödmjukt är de ord som kommer upp först. Bra på att lyssna och ge svar på frågor. Jag har nog lite fördomar om mäklare som vet bäst och säljtypen som jag här lite svårt för. Så upplevdes absolut inte Zoran. Läns helt rätt att vi valde fastighetsbyrån och är glada att vi fick Zoran som mäklare. Trots lite besvikelse kring slutpriset.
    Roger Läs mer
  • Göran T