Fastighetsbyrån Hudiksvall

Storgatan 30, 824 30 Hudiksvall — Visa karta

Här i Hudiksvall är det högtryck på bostadsmarknaden just nu! Alla typer av bostäder är eftertraktade och finns att tillgå. Ta kontakt med oss när du vill köpa eller sälja en bostad här i Hudiksvall. Vi träffas gärna på ett kostnadsfritt möte eller skriver upp dig i vårt spekulantregister, då får du veta både vad som är och ska bli till salu.

Vi har funnits här på orten sedan 2007 och genomför hundratals affärer här varje år. Eftersom vi är aktiva och marknadsledande håller vi koll på både trender, prisläge och området i sig. Tack vare vår kunskap, mångåriga erfarenhet och lokalkännedom kan vi hjälpa dig på bästa sätt i din bostadsaffär.

Oavsett var i processen du befinner dig, ställ dina frågor till oss på Fastighetsbyrån i Hudiksvall!

Läs vad 438 kunder tycker om Fastighetsbyrån Hudiksvall

Christopher L W skrev om Mattias Karlsson en del av Fastighetsbyrån Hudiksvall
    We bought a vacation home. Mattias was a true professional. He was very helpful with information about the home, and the process of buying a home in Sweden. The process was very simple and easy to understand . It was a pleasure doing business with Mattias and his agency. My expectations were exceeded and would not hesitate to recommend him to our friends . Läs mer

Jennifer M skrev om Johanna Nordholm en del av Fastighetsbyrån Hudiksvall
    Vi köpte ett hus. Jätte trevlig mäklare, gav bra information och hjälpte till med de vi ville och lite till. Fråga vi något som hon inte hade svaret på direkt så tog hon reda på de och återkom. Super duktigt tjej skulle varmt rekommendera henne!😊 Läs mer

Susanne E skrev om Alma Karlsson en del av Fastighetsbyrån Hudiksvall
    Jag har köpt en villa genom Alma. Karlsson och Fastighetsbyrån Hudiksvall.
    Mottagandet har varit föredömligt, och jag har känt mig trygg genom hela köpprocessen med Alma.
    Jag kan varmt rekommendera Alma Karlsson och Fastighetsbyrån Hudiksvall. Läs mer
    2019-12-05 Alma K svarar Susanne E
    Tack Susanne för din fina rekommendation! Det har varit ett nöje att få hjälpa dig genom köpprocessen av din bostad. Hoppas ni ska trivas bra. Varma hälsningar Alma
  • 2019-12-04

Morgan J skrev om Zoran Matovic en del av Fastighetsbyrån Hudiksvall
    Vila. Kanon bra var det att ha zoran. Läs mer
  • 2019-12-03

Carina N skrev om Johanna Nordholm en del av Fastighetsbyrån Hudiksvall
    Hus.
    Med tålamod och svar på alla frågor.
    Ja. Hon ringde alltid upp när man sökte henne.
    Inga konstigheter rak och ärlig. Läs mer
  • Anna-Lisa P

2019-11-20

Anna-Lisa P skrev om Zoran Matovic en del av Fastighetsbyrån Hudiksvall
    Eftersom vi var ny på att köpa ett hus i Sverige hjälpte Zoran oss genom hela processen. Läs mer
  • 2019-11-18

Johan B skrev om Mattias Karlsson en del av Fastighetsbyrån Hudiksvall
    Har köpt ett hus där Mattias var mäklare. Väldigt bra bemött från visning till avslutad affär. Haft bra kontakt hela tiden så man vet vad som händer. En mäklare jag kommer använda mig av vid eventuell försäljning. Läs mer
  • 2019-11-17

Johan M skrev om Alma Karlsson en del av Fastighetsbyrån Hudiksvall
    Allt flöt smidigt när vi köpte vårt fina hus, precis flyttat in. Läs mer
    2019-11-18 Alma K svarar Johan M
    Vad roligt att ni känner er nöjda med processen Johan. Hoppas verkligen att ni ska trivas bra nu. Stort lycka till och hoppas vi ses i framtiden! :) Hälsningar Alma
  • Eva E

2019-11-15

Eva E skrev om Johanna Nordholm en del av Fastighetsbyrån Hudiksvall
    Lugn och trygg under en väldigt lång säljprocess.

Tack för hjälpen! Läs mer
  • 2019-11-14

Lena S skrev om Mattias Karlsson en del av Fastighetsbyrån Hudiksvall
    När jag skulle sälja vår villa som var till hälften ett dödsbo,så kom jag i kontakt med Mattias,jag blev bemött som förväntat han är trevlig,kompetent,ja helt enkelt blev det en bra kontakt,jag tycker att han levde upp till mina förväntningar,huset är sålt,men inte övertaget,så jag har löpande kontakt med Mattias. Han är en bra och trevlig mäklare i mina ögon
    Lena Sallander Läs mer
  • Elisabeth G

2019-11-12

Elisabeth G skrev om Alma Karlsson en del av Fastighetsbyrån Hudiksvall
    Vi har sålt en villa i Bergsjö. Alma har fyllt alla våra förväntningar. Hon är mycket trevlig och glad person som har rätat ut alla våra frågetecken. Hon är professionell och vänlig i sitt bemötande. Ska vi köpa eller sälja igen, så är det Alma vi vill ha! Läs mer
    2019-11-12 Alma K svarar Elisabeth G
    Hej Elisabeth! Så roligt att höra att ni känner er nöjda. Det har varit så roligt att få hjälpa er genom försäljningen, och om ni mot förmodan ska flytta någon mer gång så hjälper jag er mer än gärna! Lycka till med ert nya boende. Varma hälsningar Alma
  • 2019-11-12

Robert K skrev om Petra Weeraratne en del av Fastighetsbyrån Hudiksvall
    Jag sålde en lägenhet och blev väldigt proffsigt och trevligt bemött hela tiden.
    Petra levde verkligen upp till mina förväntningar och hadde svar på alla mina funderingar. Läs mer
    2019-11-19 Petra W svarar Robert K
    Hej Robert!
    Vad roligt att höra att du känner dig nöjd, stort tack för det och för ett fint samarbete. Vi ses framöver!
  • 2019-11-09

Lennart Nils Erik A skrev om Alma Karlsson en del av Fastighetsbyrån Hudiksvall
    Försäljningen gick snabbt................................................ Läs mer
    2019-11-12 Alma K svarar Lennart Nils Erik A
    Hej Lennart! Det gjorde det verkligen. Och vad bra det blev. Hoppas att du känner dig nöjd och att det känns som att processen har gått smidigt. Ha det fint! /Alma
  • 2019-10-31

Åsa H skrev om Zoran Matovic en del av Fastighetsbyrån Hudiksvall
    Jag har sålt min villa på NorraLånggatan 44 i Iggesund.Trevlig och kunnig mäklare som det varit lätt att samarbeta med.
    Jag kan absolut rekommendera honom och Fastighetsbyrån när ni ska sälja er fastighet. Läs mer
  • 2019-10-30

Mats W skrev om Mattias Karlsson en del av Fastighetsbyrån Hudiksvall
    Köpt bostadsrätt och är mkt nöjd med mäklaren
    Snabb effektiv trevlig Läs mer
    2019-11-14 Mattias K svarar Mats W
    Hej Mats!
    Vad roligt att höra att du känner dig nöjd, stort tack för det. Hoppas du kommer trivas!
  • 2019-10-27

Anders H skrev om Zoran Matovic en del av Fastighetsbyrån Hudiksvall
    Känns mycket kunnig som mäklare. Ger ett proffsigt och förtroendefullt intryck. Skulle gärna rekommendera honom som mäklare till vänner o bekanta Läs mer
  • 2019-10-17

Niklas T skrev om Alma Karlsson en del av Fastighetsbyrån Hudiksvall
    Lite strul med både kontrakt och tillträde... Läs mer
    2019-10-30 Alma K svarar Niklas T
    Hej Niklas! Ja, det var synd att det tog lite extra tid där. Tur att det löste sig trots allt! Hoppas att ni trivs iallafall och att allt gått bra hittills. Ha det fint!
  • 2019-10-08

Karl-Erik W skrev om Zoran Matovic en del av Fastighetsbyrån Hudiksvall
    Hej , jo jag kan bara berömma honom för allt kämpande. " han blev tillslut som en broder för mig" .Hälsningar från k.e.wahl . Läs mer
  • 2019-10-07

Gunilla A skrev om Petra Weeraratne en del av Fastighetsbyrån Hudiksvall
    Petra är en mycket trevlig och duktig mäklare.Vi är nöjda med vårt köp av lägenhet och har ingenting att klaga på. Läs mer
    2019-10-17 Petra W svarar Gunilla A
    Tack Gunilla för era fina rekommendationer. Lycka till med nya bostaden så ses vi framöver!
  • 2019-10-05

Mats N skrev om Petra Weeraratne en del av Fastighetsbyrån Hudiksvall
    Mycket trevligt bemötande, lätt att få kontakt med, ringer alltid upp och duktig på återkoppling.
    Vi kan vart rekommendera Petra till era kunder.
    För vår egen del så gick både köp och försäljning mycket bra.
    Mvh. Mats och Berit Nilsson Läs mer
    2019-10-17 Petra W svarar Mats N
    Tack snälla Mats och Berit!
    Det har varit ett nöje att hjälpa er med både köp och försäljning. Jätteroligt att höra att ni är nöjda, tack för det fina omdömet!

Vi ses snart igen!
  • 2019-09-30

Hans L skrev om Petra Weeraratne en del av Fastighetsbyrån Hudiksvall
    Petra hjälpte oss med vårt köp av stuga.
    Hon är mycket hjälpsam och höll god kontakt med oss köpare.
    Vi blev uppdaterade vad som hände hela tiden.
    Mycket nöjda. Läs mer
    2019-10-17 Petra W svarar Hans L
    Tusen tack Hans för rekommendationen! Jag kommer gärna förbi på en fika på vallen nästa sommar! Sköt om er!
  • 2019-09-30

Therese J skrev om Petra Weeraratne en del av Fastighetsbyrån Hudiksvall
    Har sålt en villa i Enånger. Petra har haft ett otroligt engagemang i hennes uppgift att sälja vårat hus. Hon har skött allt superbra. Vi kunde inte fått en bättre mäklare. Tusen tack till en toppenmärklare 👍 Läs mer
    2019-10-17 Petra W svarar Therese J
    Hej Therese och Andreas, stort tack för era fina ord, de värmer! Tack för ett mycket fint samarbete. Vi ses framöver!
  • 2019-09-27

Iréne S skrev om Johanna Nordholm en del av Fastighetsbyrån Hudiksvall
    Köp av ett radhus i Hudiksvall.
    Då bostaden blivit föremål för ett missöde på spisen med, till synes, kraftig rökutveckling orsakat av säljaren en vecka före tillträdet har många extra samtal förts med Johanna. Under hela den här processen kring detta och den kommande saneringen vilken inom kort ska genomföras av fackkunnig målare har Johanna varit och är ett otroligt bra stöd.

Förutom den uppkomna och oväntade situationen har också tillkommit problematik av vattenläckage som berör hela radhuslängans tillflöde.

Johanna överträffar mina förväntningar på en mäklare då hon villigt och engagerat "tar tag i" alla, för oss, oväntade problem. Och eftersom processen ännu inte har avslutats fortsätter våra kontakter till dess alla göromål med säljaren är avslutade.

Verkligen en toppenmäklare som får högsta betyg för både engagemang och och trevligt bemötande! Läs mer
    2019-10-03 Johanna N svarar Iréne S
    Tusen tack för de fina orden. Det här löser vi tillsammans :)
    /Johanna
  • 2019-09-27

Ann-Charlotte W skrev om Alma Karlsson en del av Fastighetsbyrån Hudiksvall
    Alma sålde vår sommarstuga, hon var tydlig, trevlig, serviceminded. Hon har tGit hand om allt, vi är jättenöjda med Alma vi fick även bättre bud på huset än vi trodde vi skulle få! Läs mer
    2019-09-27 Alma K svarar Ann-Charlotte W
    Hej Ann-Charlotte, och vad roligt att ni känner er så nöjda med affären. Stort lycka till med allt som komma skall, och tack för ett trevligt samarbete! :)
  • 2019-09-26

Hillevi G skrev om Mattias Karlsson en del av Fastighetsbyrån Hudiksvall
    Köpt en fastighet i Hudiksvall. Mattias har varit mycket kompetent och vänlig under hela processen från visning till köp. Läs mer
    2019-10-09 Mattias K svarar Hillevi G
    Hej Hillevi! Tack så mycket för din rekommendation. Det känns skönt att höra att du upplev processen så som du beskriver.
  • 2019-09-23

Kaj F skrev om Mattias Karlsson en del av Fastighetsbyrån Hudiksvall
    Köpt en villa.
    bra bemötande av Mattias, bra kontakt över nätet.
    person kemin stämmer överens, fungerar bra som mäklare,
    Min fru uppskattade att hon fick blommor vid till trädet till huset. Läs mer
    2019-10-09 Mattias K svarar Kaj F
    Hej Kaj! Stort tack. Det är såklart en viktig faktor att personkemin stämmer vid en stor affär. Kul att blommorna uppskattades :)
  • 2019-09-22

Jessica L skrev om Mattias Karlsson en del av Fastighetsbyrån Hudiksvall
    Köpt en gård. Fått bra stöd även om all info om tex Elens beskaffenhet inte va riktigt uppdaterad. Vi löste det. Det va assisterande Alma som kom med tipset som bidrog till att affären gick att genomföra. Hon ska också ha en massa plus !!!
    Trevliga och personliga båda två på ett proffsigt sätt. Flexibla genom affären för tex mina besök och besiktning av huset. Läs mer
    2019-10-09 Mattias K svarar Jessica L
    Hej Jessica! Bra att du upplever att vi funnits där och kunnat ge ett stöd. Alma är en klippa, det är alltid bra att kunna vara flera som tillsammans kommer fram till de bästa lösningarna och tipsen! :) Hoppas nu du trivs bra!
    Alma K gillar detta
  • 2019-09-21

vetinte v skrev om Zoran Matovic en del av Fastighetsbyrån Hudiksvall
    Det har varit proffsigt hela tiden Läs mer

Håkan N skrev om Zoran Matovic en del av Fastighetsbyrån Hudiksvall
    Rekommenderar Zoran Matovic som mäklare. Läs mer

Birgitta R skrev om Mattias Karlsson en del av Fastighetsbyrån Hudiksvall
    Har sålt en villa/fritidshus. Mattias har varit lyhörd och tillmötesgående inför våra önskemål och tankar kring eventuella köpare. Oftast snabb återkoppling.
    Lyckades hitta den ideala köparen :) Läs mer
    2019-09-20 Mattias K svarar Birgitta R
    Tack Birgitta! Så kul att ni känner att vi verkligen hittat en bra köpare till ert hus, de är verkligen förtjusta över att få överta det också. Tack för dina ord!

Annette M skrev om Johanna Nordholm en del av Fastighetsbyrån Hudiksvall
    Köpte mitt fritidshus av Johanna. Redan på visningen möttes jag av en påläst mäklare av just mitt objekt. Jag fick på ett vänligt och tydligt sätt svar på mina frågor. Johanna är lätt att konversera med och är ofta anträffbar. Om inte, så ringer hon snabbt upp. Läs mer
    2019-10-03 Johanna N svarar Annette M
    Tack så mycket Annette! Jag hoppas att ni trivs bra i ert nya fritidsboende och att ni kommer få njuta av många fina ledigheter där. /Johanna

Maria O skrev om Petra Weeraratne en del av Fastighetsbyrån Hudiksvall
    Försäljning av stuga på en fäbodvall.
    Jag hade en annan mäklare till en början som bytte kontor och geografiskt ansvarsområde inom Fastighetsbyrån. Mäklaren lämnade tidigt i vintras information om ny mäklare som skulle ta över försäljningen, att mäklaren skulle ta kontakt med mig under våren, men att jag även kunde kontakta mäklaren. Försäljningen låg vilande under vintern och när våren kom och jag inte hörde något i maj så ringde jag mäklaren i juni. Jag ville få igång försäljningen så tidigt som möjligt innan sommaren och upplevde att tiden gick. Hade önskat att mäklaren hört av sig tidigare.

Visningar har föregåtts av både mäklare och säljare då intressenter hört av sig personligen. Ett positivt bemötande och dialog är min upplevelse. Läs mer
    2019-10-17 Petra W svarar Maria O
    Tack Maria för din rekommendation! Jag är ledsen att det blev en fördröjning i det hela, ibland kan det bli en miss i kommunikationen. Men jag hoppas att du ändå är nöjd med slutresultatet. Tack för ett fint samarbete!

Sköt om dig!
  • 2019-09-18

Mustafa J skrev om Mattias Karlsson en del av Fastighetsbyrån Hudiksvall
    Jag köpte en tvåa dvs Djupegatan 41B. Allt gick hur bra som helst och det var riktigt bra bemötande och jag tycker att ni är verkligen duktiga och sociala vilket leder till mer försäljning.
    Bra jobbat och tack för allt ni gjorde för mig. Läs mer
    2019-09-19 Mattias K svarar Mustafa J
    Hej Mustafa! Vad kul att du tycker du fått ett bra bemötande och att du verkligen känner att vi kunde vad vi gjorde, det är ju det vi vill förmedla :) Lycka till i lägenheten, jag hoppas verkligen du kommer trivas!
  • 2019-09-14

Riad A skrev om Johanna Nordholm en del av Fastighetsbyrån Hudiksvall
    Köpte lägenhet mäklare visar på rätt sätt Läs mer
    2019-10-03 Johanna N svarar Riad A
    Jag hoppas att ni trivs bra i ert nya boende och tusen tack för den fina presenten. /Johanna
  • 2019-09-12

Astrid V skrev om Mattias Karlsson en del av Fastighetsbyrån Hudiksvall
    Sålt en sommarstuga. Helnöjd med mäklarens arbete och vänliga bemötande. Mycket hjälpsam.
    Astrid W Läs mer
    2019-09-16 Mattias K svarar Astrid V
    Tack Astrid för den fina rekommendationen. Det har varit riktigt trevligt att få hjälpa er. Att få några båtturer har inte varit så tokigt det heller :)

Liselott R skrev om Johanna Nordholm en del av Fastighetsbyrån Hudiksvall
    Hon hade hand om försäljningen när vi köpte huset och då kändes det naturligt att vi anlitade hon nu när vi skulle sälja huset.
    På ett väldigt bra och professionellt sätt och jag hade väldigt höga förväntningar och hon levde upp till dom väldigt bra.
    Jag är väldigt imponerad av Johanna eftersom hon är väldigt snabb att utföra saker och ting så jag har bara positiva upplevelser om/med Johanna. Läs mer
    2019-10-03 Johanna N svarar Liselott R
    Tack Liselott, för ett gott samarbete och jätteroligt att du känner dig så nöjd. Må så gott! /Johanna

Alexandra H skrev om Petra Weeraratne en del av Fastighetsbyrån Hudiksvall
    Köpte ett hus, hon var glad och trevlig och under visningen tog hon reda på frågor som hon inte hade svar på så vi fick svar samma kväll. Vilket är ett suveränt kundbemötande enligt mig. Väldigt stöttande och tydlig under hela tiden. Läs mer
    2019-10-17 Petra W svarar Alexandra H
    Hej Alexandra, tack snälla för din fina rekommendation! Hör gärna av er om ni vill ha hjälp igen framöver. Stort Lycka till med både hus och nytillskottet!

Emelie H skrev om Mattias Karlsson en del av Fastighetsbyrån Hudiksvall
    Mattias har varit mycket tillmötesgående och trevlig i samband med vårt köp!
    Har bara bra erfarenheter av honom! Rekommenderar honom gärna till andra! Läs mer
    2019-09-16 Mattias K svarar Emelie H
    Tack Emelie! Vad kul att höra att du tycker det känts så bra. Stort tack för din rekommendation! Njut nu av ett riktigt fin sommarställe

Therese W skrev om Johanna Nordholm en del av Fastighetsbyrån Hudiksvall
    Johanna hjälpte oss att sälja vårat hus, snabbt och smidigt. Sen hjälpte hon oss att köpa våran drömgård. Nästan ett år efter sålde hon vårat fritidshus åt oss. Kortfattat är hon den bästa mäklaren enligt oss. Alltid tillgänglig, aldrig något krångel och varit hjälpsam med allt. Läs mer
    2019-10-03 Johanna N svarar Therese W
    Tack, så roligt att jag har fått vara en del i alla era bostadsbyten de senatse åren, både hus och stuga :)
    /Johanna

Alan M skrev om Zoran Matovic en del av Fastighetsbyrån Hudiksvall
    Zoran var jättetrevlig och en riktig professionell mäklare, det var vårt första hus och han hjälpte till med allt från A till Z.
    //Alan Läs mer
  • 2019-09-02

Robert F skrev om Petra Weeraratne en del av Fastighetsbyrån Hudiksvall
    Mycket bra mäklare som är noggran med all kända fakta som är förenligt med fastigheten/ lägenheten.
    Vilket ger ett bra förtroende Läs mer
    2019-10-17 Petra W svarar Robert F
    Tack Robert för din fina rekommendation, vi ses framöver!
  • Magdalena F

2019-09-02

Magdalena F skrev om Alma Karlsson en del av Fastighetsbyrån Hudiksvall
    Alma har sålt mitt sommarställe.
    Hon har uppträtt professionellt, korrekt och trevligt.
    Jag var tveksam om jag skulle få hyggligt betalt för stället, men det visage sig att Alma hade bedömt läget rätt, vilket tyder på gott yrkeskunnande.
    Jag är alltså mycket nöjd. Läs mer
    2019-09-02 Alma K svarar Magdalena F
    Hej Magdalena! Tack så mycket för dina ord. Vad roligt att du känner dig nöjd. Det har varit ett rent nöje att hjälpa dig genom din försäljning. Ha det fint!
  • 2019-09-02

Claes B skrev om Alma Karlsson en del av Fastighetsbyrån Hudiksvall
    Lätt o smidig försäljning,tillmötesgående Läs mer
    2019-09-02 Alma K svarar Claes B
    Hej Claes! Tack så mycket för din rekommendation! Det har varit väldigt roligt att få hjälpa dig genom försäljningen. Ha det fint!
  • 2019-08-30

Anita K skrev om Mattias Karlsson en del av Fastighetsbyrån Hudiksvall
    Sålt villa. Proffsig mäklare som har koll på villamarknaden.
    Mattias levde upp till alla mina förväntningar. Läs mer
    2019-08-30 Mattias K svarar Anita K
    Tack Anita! Vad roligt att höra att du upplevt det proffsigt!
  • 2019-08-28

Hans C skrev om Petra Weeraratne en del av Fastighetsbyrån Hudiksvall
    Vi sålde en sommarstuga
    Alltid glad och vänlig och höll bra kontakt.
    Det gick fort vid försäljningen, inga problem.
    Vi väntar på skattedeklarationen.
    Vi kan rekommendera henne. Läs mer
    2019-10-17 Petra W svarar Hans C
    Tack Hans för ett fint samarbete och för det fina omdömet! Jag hör av mig vid årsskiftet gällande deklarationen. Ha det fint!
  • 2019-08-19

Thomas S skrev om Mattias Karlsson en del av Fastighetsbyrån Hudiksvall
    Köpte hus.

Mycket trevligt bemötande och verkligen kunnig och påläst. Fick verkligen en mycket bra upplevelse.

Kanske lite dålig på att återkoppla emellanåt. Men annars mycket bra Läs mer
    2019-08-19 Mattias K svarar Thomas S
    Hej Thomas! Vad roligt att det känns bra och att ni fått en bra upplevelse. Återkopplingen blev tyvärr lite bristfällig pga semester, där har jag att jobba på, tack för dina synpunkter! :) Lycka nu till i huset och hör gärna av er så jag får komma och titta när ni ordnat till det.
  • 2019-08-16

Lill-ann L skrev om Mattias Karlsson en del av Fastighetsbyrån Hudiksvall
    Trevlig, engagerad mäklare som ansträngde sig för vår skull. Vi köpte en mindre vill som fritidshus. Läs mer
    2019-08-26 Mattias K svarar Lill-ann L
    Vad roligt att ni känner er nöjda, jag hoppas ni kommer trivas :)
  • 2019-08-14

Sonja H skrev om Petra Weeraratne en del av Fastighetsbyrån Hudiksvall
    trevlig och duktig raka besked med humor i blicken vi är jättenöjda och kommer att rekommendera henne
    gäller östra grycken 106 .Med vänlig hälsning hasse-sonja hansson hybo. Läs mer
    2019-10-17 Petra W svarar Sonja H
    Tack snälla Sonja och Hasse för era fina ord. Hoppas att vi ses någonting framöver, sköt om er!
  • 2019-08-13

John L skrev om Mattias Karlsson en del av Fastighetsbyrån Hudiksvall
    Hus i Hälsingland, blev bra bemött. Mattias är engagerad och bryr sig.Rekommenderas! Läs mer
    2019-08-26 Mattias K svarar John L
    Stort tack för rekommendationen! Kul att ni upplevt mitt engagemang, något jag själv tycker är superviktigt under hela processen. Ha det gott!
  • 2019-08-08

Anna S skrev om Johanna Nordholm en del av Fastighetsbyrån Hudiksvall
    Köpt bostadsrätt
    Mycket god service och gott bemötande
    Hög tillgänglighet och god kunskap!
    Motsvarade med råge mina förväntningar Läs mer

Storgatan 30, 824 30 Hudiksvall