Alla kategorier Mäklare Gävleborg Hudiksvall Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Hudiksvall

Fastighetsbyrån Hudiksvall

Storgatan 30, 824 30 Hudiksvall — Visa karta

Här i Hudiksvall är det högtryck på bostadsmarknaden just nu! Alla typer av bostäder är eftertraktade och finns att tillgå. Ta kontakt med oss när du vill köpa eller sälja en bostad här i Hudiksvall. Vi träffas gärna på ett kostnadsfritt möte eller skriver upp dig i vårt spekulantregister, då får du veta både vad som är och ska bli till salu.

Vi har funnits här på orten sedan 2007 och genomför hundratals affärer här varje år. Eftersom vi är aktiva och marknadsledande håller vi koll på både trender, prisläge och området i sig. Tack vare vår kunskap, mångåriga erfarenhet och lokalkännedom kan vi hjälpa dig på bästa sätt i din bostadsaffär.

Oavsett var i processen du befinner dig, ställ dina frågor till oss på Fastighetsbyrån i Hudiksvall!

Läs vad 393 kunder tycker om Fastighetsbyrån Hudiksvall

• 2019-08-19

Thomas S skrev om Mattias Karlsson en del av Fastighetsbyrån Hudiksvall
    Köpte hus.

Mycket trevligt bemötande och verkligen kunnig och påläst. Fick verkligen en mycket bra upplevelse.

Kanske lite dålig på att återkoppla emellanåt. Men annars mycket bra Läs mer
    2019-08-19 Mattias K svarar Thomas S
    Hej Thomas! Vad roligt att det känns bra och att ni fått en bra upplevelse. Återkopplingen blev tyvärr lite bristfällig pga semester, där har jag att jobba på, tack för dina synpunkter! :) Lycka nu till i huset och hör gärna av er så jag får komma och titta när ni ordnat till det.
  • 2019-08-16

Lill-ann L skrev om Mattias Karlsson en del av Fastighetsbyrån Hudiksvall
    Trevlig, engagerad mäklare som ansträngde sig för vår skull. Vi köpte en mindre vill som fritidshus. Läs mer
  • 2019-08-14

Sonja H skrev om Petra Weeraratne en del av Fastighetsbyrån Hudiksvall
    trevlig och duktig raka besked med humor i blicken vi är jättenöjda och kommer att rekommendera henne
    gäller östra grycken 106 .Med vänlig hälsning hasse-sonja hansson hybo. Läs mer
  • 2019-08-13

John L skrev om Mattias Karlsson en del av Fastighetsbyrån Hudiksvall
    Hus i Hälsingland, blev bra bemött. Mattias är engagerad och bryr sig.Rekommenderas! Läs mer

Anna S skrev om Johanna Nordholm en del av Fastighetsbyrån Hudiksvall
    Köpt bostadsrätt
    Mycket god service och gott bemötande
    Hög tillgänglighet och god kunskap!
    Motsvarade med råge mina förväntningar Läs mer

Birgitta S skrev om Johanna Nordholm en del av Fastighetsbyrån Hudiksvall
    Köpt bostadsrätt ska sälja stuga.
    Johanna är mkt professionell men ändå som en "vän" bästa mäklare jag kommit i kontakt med.
    Fixade allt för mej verkligen snabbt.
    Lätt att komma i kontakt med och svarar snabbt på alla frågor.

Högsta betyg!! Läs mer

Dennis Wiking B skrev om Johanna Nordholm en del av Fastighetsbyrån Hudiksvall
    Kunnig, trevlig och snabb. Bra bemötande. Läs mer
  • Jonnie N

2019-08-07

Jonnie N skrev om Petra Weeraratne en del av Fastighetsbyrån Hudiksvall
    Köpt bostadsrätt .
    Petra är tydlig i alla led i köpet, väldigt enkel att förstå.
    Hon är toppen tycker vi.
    Mvh Jonnie Nylander Läs mer
  • 2019-08-05

Kjell K skrev om Mattias Karlsson en del av Fastighetsbyrån Hudiksvall
    Bostadsrätt
    professionellt bemötande Läs mer
    2019-08-13 Mattias K svarar Kjell K
    Tack Kjell, känns skönt att veta att du upplevt ett bra bemötande.
  • 2019-07-31

Caroline H skrev om Mattias Karlsson en del av Fastighetsbyrån Hudiksvall
    Mattias hjälpte oss med köp av hus och vi är jättenöjda. Vi uppskattar det genuina intresset att affären ska bli så bra som möjligt för båda parter, att han snabbt kunna svara på de frågor vi haft och att vi alltid blivit trevligt bemötta. Vi rekommenderar Mattias varmt till alla som behöver en mäklare. Läs mer
    2019-08-02 Mattias K svarar Caroline H
    Vad roligt att höra att ni känner er så nöjda, något väldigt viktigt i en så stor affär. Stort tack för de fina orden och för att ni gärna rekommenderar mig vidare! :) Lycka till med huset!
  • 2019-07-29

Ingegerd W skrev om Johanna Nordholm en del av Fastighetsbyrån Hudiksvall
    Väldigt proffsigt intryck. Enkel och lätt att komma i kontakt med och återkopplade så snart det fanns några nyheter om försäljningen. Läs mer
    2019-07-30 Johanna N svarar Ingegerd W
    Tack så mycket för dom fina orden. Roligt att ni har uppskattat vår relation :)
  • 2019-07-27

Eva J skrev om Johanna Nordholm en del av Fastighetsbyrån Hudiksvall
    Jag kände mig osäker när jag klev in på kontoret i Hudiksvall och skulle sälja mitt ”sommarhus”.
    Vi fick ett väldigt trevligt bemötande i receptionen och direkt fick vi träffa en mäklare…Johanna. När vi gick ut från kontoret efter vårt samtal med Johanna sa vi båda två att detta var helt rätt ….vår mäklare.
    Det finns mycket positivt att säga om Johanna…. Proffsig och kompetent mäklare, Positiv, Hjälpsam och Trevlig, Seriös och en person som skapar Förtroende.
    Jag kunde inte fått en bättre mäklare. Läs mer
    2019-07-30 Johanna N svarar Eva J
    Stort, stort tack! Att få vägleda en säljare från början til slut och känna att man kan hjälpa är det allra roligaste med det här yrket.
  • 2019-07-25

Bo N skrev om Zoran Matovic en del av Fastighetsbyrån Hudiksvall
    Sakligt och korrekt bemötande . Tvekar inte att kontakta Zoran för fler försäljnings uppdrag Läs mer
  • 2019-07-24

Lennart W skrev om Mattias Karlsson en del av Fastighetsbyrån Hudiksvall
    Har bara mycket goda vitsord om Mattias. Läs mer
    2019-07-29 Mattias K svarar Lennart W
    Stort tack Lennart, så roligt att höra!
  • 2019-07-24

Helena J skrev om Zoran Matovic en del av Fastighetsbyrån Hudiksvall
    Jag har köpt en lägenhet, trevligt bemötande och lätt att få tag på när man hade frågor både på sms och telefon.

Jag förväntade mig bra inf. om bostaden samt svar på mina frågor och att mäklare är tillgängliga under hela procesen

något - för den visning jag var på tycker han hade kunnat haft mer inf. om bostaden då, men fick ändå inf. under resan Läs mer
  • 2019-07-20

Rolf Ä skrev om Zoran Matovic en del av Fastighetsbyrån Hudiksvall
    Köpt mindre hus.
    Mycket vänligt, tjänstvilligt och förutseende med bra kontakter med banken som klart underlättat affären
    Förväntningar enligt ovan och han överträfade dem.

Det var en glädje att ha att göra med honom för han hade alltid lösningar. Läs mer
  • 2019-07-19

Erik S skrev om Petra Weeraratne en del av Fastighetsbyrån Hudiksvall
    Köpte ett fritidshus. Är nöjd med petra Läs mer
  • 2019-07-18

Ulrika W skrev om Mattias Karlsson en del av Fastighetsbyrån Hudiksvall
    Köp bostadsrätt. Mattias var trevlig och kunnig inom området. Läs mer
    2019-07-29 Mattias K svarar Ulrika W
    Tack Ulrika! Ha en fortsatt fin sommar!
  • 2019-07-15

Inger F skrev om Johanna Nordholm en del av Fastighetsbyrån Hudiksvall
    Jag har köpt en ny producerad lägenhet av Johanna och hon har varit tillmötesgående på alla sätt och vis. Lätt tillgänglig och alltid ringt upp tillbaks om man inte fått tag i henne.Hon har visat hela utbudet av lediga objekt. Hon har varit fokuserad på att göra mej som kund tillfredsställd. Hon levt upp till vad jag tycker en mäklare ska vara. Jag har som kund fått ett proffsigt bemötande. Läs mer
  • 2019-07-08

Magnus v skrev om Johanna Nordholm en del av Fastighetsbyrån Hudiksvall
    Superproffsig och hjälpsam! Allt gick hur smidigt som helst. Läs mer
    2019-07-09 Johanna N svarar Magnus v
    Tack så mycket Magnus! Jag hoppas du kommer trivas i Baståsen.
  • 2019-07-07

Anita F skrev om Petra Weeraratne en del av Fastighetsbyrån Hudiksvall
    Jag fick ett trevligt intryck av Petra nä jag stod i begrepp att sälja mitt hus. Fanns alltid anträffbar när jag undrade över något.0 Läs mer
  • 2019-07-06

Magnus Å skrev om Johanna Nordholm en del av Fastighetsbyrån Hudiksvall
    Jag tycker att Johanna är en väldigt duktig och kunnig mäklare, som kunde svara på alla frågor som vi frågade då vi tittade på huset som hon hade hand om. Läs mer
    2019-07-09 Johanna N svarar Magnus Å
    Tack så hemskt mycket. Ni kommer få det fint där uppe i Sörby. Ha en fin sommar!
  • 2019-07-03

Ulf T skrev om Zoran Matovic en del av Fastighetsbyrån Hudiksvall
    Högsta betyg ger vi till fastighetsmäklare Zoran Matovic då han skött försäljningen av vårt fritidshus på ett mycket kunnigt sätt!
    Han levde verkligen upp till våra förväntningar. Läs mer
  • Anders F

2019-06-25

Anders F skrev om Johanna Nordholm en del av Fastighetsbyrån Hudiksvall
    Mkt. Seriös, samt kompetent mäklare i Hudiksvall
    Lätt att nå via mobilen ( utöver kontorstid )
    Känd samt omtyckt i hela Hälsingland Läs mer
    2019-07-09 Johanna N svarar Anders F
    Tack själva, det var ett fint samarbete från alla håll. Ha en fin sommar!
  • Per-Lennart B

2019-06-19

Per-Lennart B skrev om Zoran Matovic en del av Fastighetsbyrån Hudiksvall
    Har sålt ett hus. Blev mycket bra bemött av mäklaren. Mycket bra att informera och förklara på ett sätt som man förstår. Vi fick även information om vad som hände (eller inte hände) under tiden huset var till salu. Även förslag på förändringar och han var mycket lyhörd när vi ville veta mera. När det sedan blev "allvar" och budgivningen kom igång gick allt mycket snabbt och smidigt. Man kan även tillägga att han var lika bra på att informera och förklara för köparna under tiden vi skrev kontraktet med dem. Kan definitivt rekommendera honom till andra som skall sälja huset! Läs mer

Lilian H skrev om Johanna Nordholm en del av Fastighetsbyrån Hudiksvall
    Jag blev tipsad att anlita Johanna som mäklare när jag skulle sälja min sjöbod. Fick förtroende för henne vid första mötet.

Hon verkar kunnig som mäklare, jag litade på henne direkt och skulle gärna rekommendera henne om någon i min närhet ska sälja sin fastighet. Läs mer
    2019-07-09 Johanna N svarar Lilian H
    Tack Lilian för den fina rekommendationen. Ha en skön sommar!

Anna-Klara C skrev om Zoran Matovic en del av Fastighetsbyrån Hudiksvall
    Zoran har allt man kan önska från en mäklare. Han är kompetent, tillgänglig och supertrevlig! Läs mer

Helene L skrev om Zoran Matovic en del av Fastighetsbyrån Hudiksvall
    Bra bemötande
    Serviceinriktad
    Trevlig
    Något stressad emellanåt Läs mer
  • 2019-06-07

Karin S skrev om Mattias Karlsson en del av Fastighetsbyrån Hudiksvall
    Jag har sålt ett radhus. Mina förväntningar på mäklaren har blivit besvarade. Det finns inget att klaga på när det gäller bemötandet och jag har haft fullt förtroende för mäklaren. Läs mer
    2019-06-10 Mattias K svarar Karin S
    Hej Karin! Så roligt att höra att du känner dig nöjd med vårt samarbete :) Tack för förtroendet att få hjälpa dig!
  • 2019-06-05

Peter N skrev om Mattias Karlsson en del av Fastighetsbyrån Hudiksvall
    Bra bemötande. Ärlig och seriös i sitt yrke. Läs mer
  • 2019-06-03

Amanda H skrev om Mattias Karlsson en del av Fastighetsbyrån Hudiksvall
    Köpt hus, väldigt god kontakt hjälpsam och tydlig med allt! Rekommenderas varmt! Läs mer
    2019-06-03 Mattias K svarar Amanda H
    Tack Amanda! Vad roligt att ni känner så. Hoppas nu att ni kommer trivas bra, det är verkligen ett fantastiskt ställe! :)
  • 2019-05-29

Sven Erik N skrev om Johanna Nordholm en del av Fastighetsbyrån Hudiksvall
    villa , fantastiskt bra, bra, Läs mer
    2019-07-09 Johanna N svarar Sven Erik N
    Tack Sven-Erik för ett fint samarbet. Må så gott!
  • Henric Ö

2019-05-27

Henric Ö skrev om Johanna Nordholm en del av Fastighetsbyrån Hudiksvall
    - Köpt och sålt bostad genom mäklaren.
    - Positivt bemötande. Väldigt trevlig, ärlig och jordnära och samtidigt professionell. Väldigt kunnig inom sitt område.
    - Mäklaren levde upp till alla förväntningar.
    - Trygg och stabil mäklare med erfarenhet och stor kunskap. Läs mer
    2019-07-09 Johanna N svarar Henric Ö
    Tack själva för ett fint samarbete i båda affärerna. Jag hoppas ni trivs bra i ert nya boende. Ha en skön sommar!
  • 2019-05-22

Tobias B skrev om Zoran Matovic en del av Fastighetsbyrån Hudiksvall
    Vi har blivit väldigt bra bemött. Bra kontakt hela tiden och vi fick mycket hjälp. Läs mer
  • 2019-05-21

Magdalena N skrev om Johanna Nordholm en del av Fastighetsbyrån Hudiksvall
    Jag köpte en fristående villa i Gnarp genom Johanna. Johanna var mycket tillmötesgående, välinformerad och ärlig. Jag har bara positivt att säga om vår kontakt! Läs mer
    2019-07-09 Johanna N svarar Magdalena N
    Tack Magdalena! Jag hoppas ni har kommit i ordning i ert nya hus och att ni trivs. Ha en skön sommar!
  • 2019-05-20

Anne-Britt B skrev om Mattias Karlsson en del av Fastighetsbyrån Hudiksvall
    Mattias Karlsson hjälpte oss att sälja vårt radhus på Myrstigen 34 i Hudiksvall.
    Mattias är en mycket duktig och seriös mäklare. Kan varmt rekommendera honom till kommande kunder. Läs mer
    2019-05-23 Mattias K svarar Anne-Britt B
    Hej Anne-Britt!
    Tack så mycket, riktigt glädjande att höra!
  • 2019-05-17

Ingvar B skrev om Mattias Karlsson en del av Fastighetsbyrån Hudiksvall
    Mattias är Kompetent och trevlig, hela tiden löpande information om status på försäljningen av vårt Radhus.
    Vi är jättenöjda med denna affär. Läs mer
    2019-05-23 Mattias K svarar Ingvar B
    Tack Ingvar, roligt att höra att ni känner er nöjda! :D
  • 2019-05-15

Petra R skrev om Petra Weeraratne en del av Fastighetsbyrån Hudiksvall
    Hon är väldigt snäll och glad och hjälpsam. Vi har både köpt och sålt ett hus med hennes hjälp. Läs mer
  • 2019-05-15

Markoen R skrev om Petra Weeraratne en del av Fastighetsbyrån Hudiksvall
    VI har köpt och sålt en villa. Petra har bemött oss på professionellt och trevligt sätt. Hon har hjälpt med information och med få känsla för vad som är rimligt. Det blev snabba puckar och det var bra att ha henne att bolla med. Läs mer
  • 2019-05-12

Inger F skrev om Petra Weeraratne en del av Fastighetsbyrån Hudiksvall
    Jag har sålt min bostad och tycker att Petra gjorde ett mycket bra arbete.
    Framför allt blev jag mycket nöjd med presentationen av bostaden, där hela upplägget var mycket proffsigt gjord.
    Tillgänglig för frågor och alltid trevligt sätt mot mej som kund. Läs mer
  • 2019-05-02

Sigrid T skrev om Mattias Karlsson en del av Fastighetsbyrån Hudiksvall
    MKT trevlig och kunnig. Läs mer
  • 2019-04-30

Sofie B skrev om Zoran Matovic en del av Fastighetsbyrån Hudiksvall
    Fick bra och snabb hjälp med att sälja min 1a.
    Fint bemötande och Zoran var mycket hjälpsam mäklare. Läs mer
  • Anna-Karin W

2019-04-24

Anna-Karin W skrev om Mattias Karlsson en del av Fastighetsbyrån Hudiksvall
    Köpt bostadsrätt.
    Ett trevligt och professionellt bemötande. Noggrann och intresserad. Läs mer
  • 2019-04-17

Marie V skrev om Johanna Nordholm en del av Fastighetsbyrån Hudiksvall
    Vi har köpt bostad och känt oss mycket trygga och väl informerade. Vi har blivit bemötta på ett mycket proffsigt sätt då vi kände oss lite nervösa över att köpa hus igen. Vi kunde inte ha fått bättre hjälp eller bättre mäklare då vi kände det som att vi fick även ett personligt bemötande. Läs mer
  • 2019-04-15

Tomke Marie B skrev om Mattias Karlsson en del av Fastighetsbyrån Hudiksvall
    Vi har köpt ett hus hos Mattias Karlsson och vi
    har fått den bästa service man kan önska/ begära av mäklaren.
    Han var / (är 😁) väldigt trevlig och dessutom väldigt duktig på att hela tiden hålla oss uppdaterad med vad som var nästa steg i processen. Vi trodde först att vi skulle få många problem eftersom vi bodde i Tyskland men Mattias har löst alla problem så snabbt som de uppstått. Allt har känts tryggt och säkert från början till slut.
    Kunde inte varit mer nöjd! Toppen mäklare! Kan varmt rekommendera honom! 🙂 Läs mer
  • 2019-04-06

Eva N skrev om Johanna Nordholm en del av Fastighetsbyrån Hudiksvall
    Jag har köpt en bostadsrätt på två rum och kök där Johanna var mäklaren.
    Jag blev bemött på ett trevligt sätt.
    Lite speciell situation då vi träffades på kontoret pga säljaren är mäklare på samma firma men det sköttes proffsigt från deras sida.Johanna förklarade att det är helt ok att göra så.
    Jag är nöjd med bostadsaffären.
    Har tidigare sålt ett hus med hjälp av Fastighetsbyrån.
    Kan verkligen rekommendera dem. Läs mer
  • 2019-04-02

Sofie L skrev om Mattias Karlsson en del av Fastighetsbyrån Hudiksvall
    Med Mattias kan man vara trygg med att alltid få ett ärligt, tryggt och ödmjukt bemötande. Rätt man på rätt plats! Läs mer
  • 2019-04-01

Karin S skrev om Petra Weeraratne en del av Fastighetsbyrån Hudiksvall
    sålt
    trevlig , glad
    Petra levde upp till mina förväntningar, o lite till.
    Fastighetsbyrån Hudiksvall
    En bra mäklare som kan sin sak , lyssnar till säljarens önskemål.
    snabb, vill bästa för alla parter .
    Petra är bäst '*** Läs mer
  • Joakim B

2019-03-29

Joakim B skrev om Mattias Karlsson en del av Fastighetsbyrån Hudiksvall
    Sålt en bostadsrätt med hjälp av Mattias som har fungerat klockrent.

Trevlig och professionellt bemötande. Läs mer
  • 2019-03-29

Magnus E skrev om Mattias Karlsson en del av Fastighetsbyrån Hudiksvall
    Sålt bostadsrätt. Sammanfattningsvis mycket bra. Kunde ha informerat mer och väglett inför visning avseende vad man själv bör förbereda. Därefter mycket bra på att vägleda och informera genom hela processen med visning/budgivning/försäljning etc. Läs mer

Storgatan 30, 824 30 Hudiksvall