Alla kategorier Mäklare Gävleborg Hudiksvall Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Hudiksvall

Fastighetsbyrån Hudiksvall

Storgatan 30, 824 30 Hudiksvall — Visa karta

Här i Hudiksvall är det högtryck på bostadsmarknaden just nu! Alla typer av bostäder är eftertraktade och finns att tillgå. Ta kontakt med oss när du vill köpa eller sälja en bostad här i Hudiksvall. Vi träffas gärna på ett kostnadsfritt möte eller skriver upp dig i vårt spekulantregister, då får du veta både vad som är och ska bli till salu.

Vi har funnits här på orten sedan 2007 och genomför hundratals affärer här varje år. Eftersom vi är aktiva och marknadsledande håller vi koll på både trender, prisläge och området i sig. Tack vare vår kunskap, mångåriga erfarenhet och lokalkännedom kan vi hjälpa dig på bästa sätt i din bostadsaffär.

Oavsett var i processen du befinner dig, ställ dina frågor till oss på Fastighetsbyrån i Hudiksvall!

Läs vad 315 kunder tycker om Fastighetsbyrån Hudiksvall

• Therese R skrev om Fastighetsbyrån Hudiksvall
    Köp av sommarstuga. trevligt och proffsigt bemött, trots att vår bank krånglade. Läs mer
  • Cing Nu T
    Cing Nu T skrev om Fastighetsbyrån Hudiksvall
    Jag tycker hon är jättebra, och fick jättebra hjälp jag känner mig tryggt
    Jag rekommendera henne.
    Vänligt hälsningar från Cing Nu och Khai Läs mer
  • Bo N skrev om Fastighetsbyrån Hudiksvall
    Bra nåbar hjälpsam ok med det mesta Läs mer
  • Nils B skrev om Fastighetsbyrån Hudiksvall
    Har köpt ett radhus i Hudiksvall och fick ett bra bemötande av fastighetsbyrån, vi är nöjda med bemötandet.
    mvh Lena o Nils Bodin. Läs mer
  • Therese E skrev om Fastighetsbyrån Hudiksvall
    Vi har sålt vår villa och blev bra bemött av vår mäklare som varit trevlig och tillmötesgående
    Förväntningarna var att hon skulle göra ett bra jobb och det har hon gjort
    Sammanfattningsvis är vi nöjd då vi fick huset sålt för mer än vi trodde. Läs mer
  • 2018-09-26

Elisa R skrev om Fastighetsbyrån Hudiksvall
    Vi har köpt en villa och affären blev jobbig på grund av olika anledningar.
    Om vi säljer igen kommer vi förmodligen att gå till någon annan mäklare Läs mer
  • Sven-Erik S skrev om Fastighetsbyrån Hudiksvall
    Mycket bra Vi fick det vi begärde och lite till Vi är nöjda Läs mer
  • Elisabet L skrev om Fastighetsbyrån Hudiksvall
    Sålt bostadsrätt och fritidshus. Bra bemötande. Uppmärksam. Bra dialog inför annonsering. Gått bra att påverka med egna synpunkter på foton och text. Flexibilitet för tider så att det passar alla. Läs mer
  • Dick G skrev om Fastighetsbyrån Hudiksvall
    Vi sålde ett fritidshus som nu blir en permanent bostad. Mattias var hjälpsam! trevlig, kunnig och alltid till hands. Vi är mycket nöjda och som vi förstår det även köparen vilket vi upplever som ett plus. Läs mer
  • Camilla Maria Eleonora J skrev om Fastighetsbyrån Hudiksvall
    Har sålt lägenhet och blivit mycket professionellt bemött. Mäklaren har återkopplat snabbt och har hållit mig uppdaterad genom hela processen. Har också fått noggrann juridisk information så att man känner sig trygg som kund. Läs mer
  • Olle V skrev om Fastighetsbyrån Hudiksvall
    Jag blev väl bemött från början till slutet. Läs mer
  • Evy M skrev om Fastighetsbyrån Hudiksvall
    Sålt en bostad (hus) som jag har ägt i 48 år.

Mycket bra bemötande, vilket innebar att det var lättare att skiljas från hus m.m

Mäklaren levde upp till mina förväntningar och detta med råge.

Mycket god! Läs mer
  • Sven Q skrev om Fastighetsbyrån Hudiksvall
    Vi sålde en två i Hudiksvall. Vi blev hela tiden servade med information om hur processen fortlöpte och det hela kunde genomföras på ett bekvämt sätt. Läs mer
  • Ann-Britt H skrev om Fastighetsbyrån Hudiksvall
    Köpt gammal fastighet, byggår 1845, i min barndomsby.
    Fint bemötande på visning samt de möten vi hade på fastighetsbyrån i Hudiksvall. Överraskande och väldigt roligt var det att vi fick varsin blombukett, säljaren och jag, jättegulligt. Tack😊 Läs mer
  • Jonas W
    Jonas W skrev om Fastighetsbyrån Hudiksvall
    Trevlig och tillgänglig.
    Jag kunde ha haft glädje av mer lättillgänglig information men jag ansträngde mig å andra sidan inte så mycket.

Om jag såg honom på stan skulle jag gärna stanna och växla några vänliga ord. Läs mer
  • 2018-09-06

Johan B skrev om Fastighetsbyrån Hudiksvall
    Tycker det är väldigt konstigt att man väljer att ta ut fullt arvode när köpare och säljare träffas och kommer överens om affären själva. Sen att köparen tydligen är "bunden" till att använda mäklaren tack vare att man gjort en intresseanmälan då huset låg som kommande för ett år sedan. Visst jag såg huset på hemsidan men allting annat så som kontakt och visning av huset sköttes av säljare och köpare ett år efter att mäklaren hade kontaktats.
    Jag personligen hade inte varit så girig efter pengar då kundkontakt och rykte borde väga mer. Läs mer
  • 2018-09-06

Agneta F skrev om Fastighetsbyrån Hudiksvall
    Kanonbra o trevlig mäklare Mia!
    Kunde inte haft bättre! Läs mer
  • Christina B skrev om Fastighetsbyrån Hudiksvall
    Sålt min tomt.
    Blev utmärkt bemött och snabb respons på allt.
    Mycket proffsigt. Läs mer
  • Monica M skrev om Fastighetsbyrån Hudiksvall
    Köpt lägenhet
    Trevligt bemött
    Bemött som jag hoppades bli
    Mycket trevlig upplevelse, kan rekomenderas till andra Läs mer
  • Caroline N skrev om Fastighetsbyrån Hudiksvall
    Sålt bostad. Är mycket nöjd! Bra kontakt och bemötande. Mäklaren levde upp till förväntningarna. Läs mer
  • Barbro A skrev om Fastighetsbyrån Hudiksvall
    Mycket bra mäklare, påläst o kunnig. Smidig affär som inte kunnat gå bättre Läs mer
  • Inga Margareta E skrev om Fastighetsbyrån Hudiksvall
    Blev förvånad att allt gick så fort och lätt.
    Vi är verkligen nöjda med fastighetsbyråns arbete. Läs mer
  • Karin Irene M skrev om Fastighetsbyrån Hudiksvall
    En positiv och energisk mäklare som hela tiden sökte nya vinklingar för att försöka få till en så bra affär som möjligt. Läs mer
  • Margareta S skrev om Fastighetsbyrån Hudiksvall
    Sålt en villa. Proffsigt och trevligt bemötande av vår mäklare från första besöket på fastighetsbyrån och hela vägen till överlämning till den nya ägaren.
    Bra och tydlig information. Förväntningarna infriades med råge.
    Vi rekommenderar vår mäklare och Fastighetsbyrån till alla som funderar på att sälja eller köpa någon fastighet. Läs mer
  • Rodica T skrev om Fastighetsbyrån Hudiksvall
    Mycket lyckad och trygg affär tack vare Anna Persson. Starkt rekommenderad! Läs mer
  • Hannah G skrev om Fastighetsbyrån Hudiksvall
    Vi har köpt vårat första hus.
    Vi blev vänligt bemötta av mäklaren, hon anpassade visnings tiden efter våra önskemål. Hon har hela tiden varit ett stöd för oss på bästa sätt. Vi har kunnat fråga om allt och hon har aldrig fört oss bakom ljuset!
    Är verkligen super nöjd med mäklaren! Rekommenderas varmt vidare! Läs mer
  • Mattias G skrev om Fastighetsbyrån Hudiksvall
    Vi har köpt en villa i bergsjö.
    Väldigt bra bemött och trevlig.
    Johanna levde upp till mina förväntningar.
    Flexibel, trevlig, kunnig, noggrann. Läs mer
  • Jan H skrev om Fastighetsbyrån Hudiksvall
    Vi har sålt ett hus i Forsa med hjälp av Anna Persson och vi är nöjda med hennes arbete. Läs mer
  • Elisabeth W skrev om Fastighetsbyrån Hudiksvall
    Proffesionellt.
    Mycket trevligt bemötande. Läs mer
  • Cristoffer E skrev om Fastighetsbyrån Hudiksvall
    Våran första riktiga budgivning som vi varit med i. Vi fick vårat hus till slut (Köpmangatan 18) och det var en lång och jobbig budgivning.
    Vi har väl inga anmärkningar på mäklaren utan är väl väldigt nöjda överlag och såklart supernöjd att vi fick vårat drömhus! :) Läs mer
  • Jan R skrev om Fastighetsbyrån Hudiksvall
    Johanna har alltid varit beredvillig och kontaktat tillbaka när det varit aktuellt för frågor och svar. Påläst och korrekt, trevlig och på alla sätt vad man kan och ska förvänta sig av en auktoriserad mäklare. Fastigheten som ligger i Hassela tillhör den bygd som Johanna själv kommer ifrån har inneburit att hon har kännedom om det mesta som man kan tänkas vara intresserad av. Läs mer
  • Tina A skrev om Fastighetsbyrån Hudiksvall
    Köpte radhus med Johanna som varit så otroligt hjälpsam och professionell genom hela processen. Tusen tack. Läs mer
  • Per Hans E skrev om Fastighetsbyrån Hudiksvall
    Bostadsrätt. Mycket bra och vänligt bemötande med hög serviceanda. Läs mer
  • Gudrun och Hans S skrev om Fastighetsbyrån Hudiksvall
    Vi fick hjälp att sälja vårt enplanshus i Strömsbruk av Anna Persson på Fastighetsbyrån. På inrådan satte vi ut huset under rubriken "På gång" som för oss var en förberedelse på att vi skulle flytta från vårt hus och att andra kunde se hur vårt hus utifrån och inifrån.När vi sedan hittat annat boende och vi satte igång försäljningen blev vi hela tiden uppbackade och informerade av Anna om intresserade köpare och deras bud genom telefonsamtal och sms. Hon hjälpte oss med visning och med många saker vi inte var så insatta i. Hon var ett bra stöd för oss hela tiden. När sedan affären skulle avslutas gick det smidigt och professionellt till och både säljare och köpare blev nöjda. Läs mer
  • Sven Olof N skrev om Fastighetsbyrån Hudiksvall
    Mkt trevligt bemötande med personligt engagemang! Läs mer
  • Pia T skrev om Fastighetsbyrån Hudiksvall
    Jätte bra bemött och bra jobb vid försäljning
    Ville dock ha ett annat utgångs pris än mäklaren och fick inte det jag önskat men det var bara en som bjöd oxå tyvärr. Läs mer
  • Christina K skrev om Fastighetsbyrån Hudiksvall
    Vi har sålt vårt hus och det gick fort. Blev budgivning och vi fick det vi ville ha. Hon hade ett proffsigt sätt att hantera försäljningen och vi är mycket nöjd. Läs mer
  • Anders U skrev om Fastighetsbyrån Hudiksvall
    Mattias Karlsson på Fastighetsbyrån var mäklare när vi köpte ett hus vid havet som är fantastiskt fint.
    Vi är som köpare mycket nöjda med allting som i princip var helt perfekt skött. Vi hade även endel andra kontakter på fastighetsbyrån som samtliga var lika bra.

Karin och Anders Undén Läs mer
  • Jörgen J skrev om Fastighetsbyrån Hudiksvall
    Bra bemötande. Absolut värt det vi betalade. Läs mer
  • Maria L skrev om Fastighetsbyrån Hudiksvall
    Har nu varit i kontakt med Johanna både vid köp och försäljning av fastighet. hon är otroligt proffsig i sitt yrke och duktig att ta kunder så kan varmt rekommendera henne för andra. Läs mer
  • Veronica G skrev om Fastighetsbyrån Hudiksvall
    Som köpare upplevde jag Mattias Karlsson som en mycket Ödmjuk, respektfull och allert ung man.
    Lätt kommunicera med... snabb på repsons och återkoppling.
    Hälsar//
    Veronica Gyllenhammar Läs mer
  • Elisabeth S skrev om Fastighetsbyrån Hudiksvall
    Mycket snabb och bra affär tack vare Johanna. Läs mer
  • Johan N skrev om Fastighetsbyrån Hudiksvall
    Jag tycker Johanna har ett proffsigt bemötande och är trevlig att ha att göra med. Jag ör mycket nöjd med henne som mäklare. Läs mer
  • Magnus A skrev om Fastighetsbyrån Hudiksvall
    En trevlig prick som visade att vi som köpare fick svar på våra frågor. Läs mer
  • Björn Ö skrev om Fastighetsbyrån Hudiksvall
    Professionell
    Kunnig
    Tillmötesgående vid affären
    Lite reserverad
    Utmärkt helhetsintryck Läs mer
  • Laila H skrev om Fastighetsbyrån Hudiksvall
    Kontakt och bemötande från Johanna Nordholm tycker jag var utomordentligt bra. Mycket proffsig vid kontraktskrivningen också. Läs mer
  • Per L skrev om Fastighetsbyrån Hudiksvall
    Johanna har uppträtt perfekt, både för kund och säljare. Tagit fram ett bra underlag i foton och annons m.m.
    Haft bra redogörelse vid kontraktskrivning.
    Hälsningar.
    Per Lindh Läs mer
  • Ulf N skrev om Fastighetsbyrån Hudiksvall
    MK är smidig,artig och trevlig. Fått ett mycket gott intryck av MK. Uppskattar den info MK kontinuerligt givit under processen.

Vänligen Ulf Läs mer
  • Annelie B
    Annelie B skrev om Fastighetsbyrån Hudiksvall
    Johanna är en proffsig, duktig och välmötande mäklare. Hon har hela kittet och är toppen såväl vid köp som försäljning. Kan varmt rekommendera henne och hon är mitt självklara val vid en eventuell till försäljning eller värdering. Läs mer
  • Stephan B skrev om Fastighetsbyrån Hudiksvall
    En trevlig kille som inte är för gå påig i sitt säljande, när jag ringer är han alltid duktig på att ringa tillbaka när han inte kan svara, vilket jag tycker är väldigt viktigt att man gör.
    Helnöjd med hur fastighetsaffären sköttes av både Robert och Fastighetsbyrån, och jag kommer varmt rekommendera er till bekanta om de ska sälja en fastighet. Läs mer

Storgatan 30, 824 30 Hudiksvall