Alla kategorier Mäklare Gävleborg Hudiksvall Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Hudiksvall

Fastighetsbyrån Hudiksvall

Storgatan 30, 824 30 Hudiksvall — Visa karta

Här i Hudiksvall är det högtryck på bostadsmarknaden just nu! Alla typer av bostäder är eftertraktade och finns att tillgå. Ta kontakt med oss när du vill köpa eller sälja en bostad här i Hudiksvall. Vi träffas gärna på ett kostnadsfritt möte eller skriver upp dig i vårt spekulantregister, då får du veta både vad som är och ska bli till salu.

Vi har funnits här på orten sedan 2007 och genomför hundratals affärer här varje år. Eftersom vi är aktiva och marknadsledande håller vi koll på både trender, prisläge och området i sig. Tack vare vår kunskap, mångåriga erfarenhet och lokalkännedom kan vi hjälpa dig på bästa sätt i din bostadsaffär.

Oavsett var i processen du befinner dig, ställ dina frågor till oss på Fastighetsbyrån i Hudiksvall!

Läs vad 400 kunder tycker om Fastighetsbyrån Hudiksvall

• Per-Lennart B

2019-06-19

Per-Lennart B skrev om Zoran Matovic en del av Fastighetsbyrån Hudiksvall
    Har sålt ett hus. Blev mycket bra bemött av mäklaren. Mycket bra att informera och förklara på ett sätt som man förstår. Vi fick även information om vad som hände (eller inte hände) under tiden huset var till salu. Även förslag på förändringar och han var mycket lyhörd när vi ville veta mera. När det sedan blev "allvar" och budgivningen kom igång gick allt mycket snabbt och smidigt. Man kan även tillägga att han var lika bra på att informera och förklara för köparna under tiden vi skrev kontraktet med dem. Kan definitivt rekommendera honom till andra som skall sälja huset! Läs mer

Lilian H skrev om Johanna Nordholm en del av Fastighetsbyrån Hudiksvall
    Jag blev tipsad att anlita Johanna som mäklare när jag skulle sälja min sjöbod. Fick förtroende för henne vid första mötet.

Hon verkar kunnig som mäklare, jag litade på henne direkt och skulle gärna rekommendera henne om någon i min närhet ska sälja sin fastighet. Läs mer

Anna-Klara C skrev om Zoran Matovic en del av Fastighetsbyrån Hudiksvall
    Zoran har allt man kan önska från en mäklare. Han är kompetent, tillgänglig och supertrevlig! Läs mer

Helene L skrev om Zoran Matovic en del av Fastighetsbyrån Hudiksvall
    Bra bemötande
    Serviceinriktad
    Trevlig
    Något stressad emellanåt Läs mer
  • 2019-06-07

Karin S skrev om Mattias Karlsson en del av Fastighetsbyrån Hudiksvall
    Jag har sålt ett radhus. Mina förväntningar på mäklaren har blivit besvarade. Det finns inget att klaga på när det gäller bemötandet och jag har haft fullt förtroende för mäklaren. Läs mer
    2019-06-10 Mattias K svarar Karin S
    Hej Karin! Så roligt att höra att du känner dig nöjd med vårt samarbete :) Tack för förtroendet att få hjälpa dig!
  • 2019-06-05

Peter N skrev om Mattias Karlsson en del av Fastighetsbyrån Hudiksvall
    Bra bemötande. Ärlig och seriös i sitt yrke. Läs mer
  • 2019-06-03

Amanda H skrev om Mattias Karlsson en del av Fastighetsbyrån Hudiksvall
    Köpt hus, väldigt god kontakt hjälpsam och tydlig med allt! Rekommenderas varmt! Läs mer
    2019-06-03 Mattias K svarar Amanda H
    Tack Amanda! Vad roligt att ni känner så. Hoppas nu att ni kommer trivas bra, det är verkligen ett fantastiskt ställe! :)
  • 2019-05-29

Sven Erik N skrev om Johanna Nordholm en del av Fastighetsbyrån Hudiksvall
    villa , fantastiskt bra, bra, Läs mer
  • Henric Ö

2019-05-27

Henric Ö skrev om Johanna Nordholm en del av Fastighetsbyrån Hudiksvall
    - Köpt och sålt bostad genom mäklaren.
    - Positivt bemötande. Väldigt trevlig, ärlig och jordnära och samtidigt professionell. Väldigt kunnig inom sitt område.
    - Mäklaren levde upp till alla förväntningar.
    - Trygg och stabil mäklare med erfarenhet och stor kunskap. Läs mer
  • 2019-05-22

Tobias B skrev om Zoran Matovic en del av Fastighetsbyrån Hudiksvall
    Vi har blivit väldigt bra bemött. Bra kontakt hela tiden och vi fick mycket hjälp. Läs mer
  • 2019-05-21

Magdalena N skrev om Johanna Nordholm en del av Fastighetsbyrån Hudiksvall
    Jag köpte en fristående villa i Gnarp genom Johanna. Johanna var mycket tillmötesgående, välinformerad och ärlig. Jag har bara positivt att säga om vår kontakt! Läs mer
  • 2019-05-20

Anne-Britt B skrev om Mattias Karlsson en del av Fastighetsbyrån Hudiksvall
    Mattias Karlsson hjälpte oss att sälja vårt radhus på Myrstigen 34 i Hudiksvall.
    Mattias är en mycket duktig och seriös mäklare. Kan varmt rekommendera honom till kommande kunder. Läs mer
    2019-05-23 Mattias K svarar Anne-Britt B
    Hej Anne-Britt!
    Tack så mycket, riktigt glädjande att höra!
  • 2019-05-17

Ingvar B skrev om Mattias Karlsson en del av Fastighetsbyrån Hudiksvall
    Mattias är Kompetent och trevlig, hela tiden löpande information om status på försäljningen av vårt Radhus.
    Vi är jättenöjda med denna affär. Läs mer
    2019-05-23 Mattias K svarar Ingvar B
    Tack Ingvar, roligt att höra att ni känner er nöjda! :D
  • 2019-05-15

Petra R skrev om Petra Weeraratne en del av Fastighetsbyrån Hudiksvall
    Hon är väldigt snäll och glad och hjälpsam. Vi har både köpt och sålt ett hus med hennes hjälp. Läs mer
  • 2019-05-15

Markoen R skrev om Petra Weeraratne en del av Fastighetsbyrån Hudiksvall
    VI har köpt och sålt en villa. Petra har bemött oss på professionellt och trevligt sätt. Hon har hjälpt med information och med få känsla för vad som är rimligt. Det blev snabba puckar och det var bra att ha henne att bolla med. Läs mer
  • 2019-05-12

Inger F skrev om Petra Weeraratne en del av Fastighetsbyrån Hudiksvall
    Jag har sålt min bostad och tycker att Petra gjorde ett mycket bra arbete.
    Framför allt blev jag mycket nöjd med presentationen av bostaden, där hela upplägget var mycket proffsigt gjord.
    Tillgänglig för frågor och alltid trevligt sätt mot mej som kund. Läs mer
  • 2019-05-02

Sigrid T skrev om Mattias Karlsson en del av Fastighetsbyrån Hudiksvall
    MKT trevlig och kunnig. Läs mer
  • 2019-04-30

Sofie B skrev om Zoran Matovic en del av Fastighetsbyrån Hudiksvall
    Fick bra och snabb hjälp med att sälja min 1a.
    Fint bemötande och Zoran var mycket hjälpsam mäklare. Läs mer
  • Anna-Karin W

2019-04-24

Anna-Karin W skrev om Mattias Karlsson en del av Fastighetsbyrån Hudiksvall
    Köpt bostadsrätt.
    Ett trevligt och professionellt bemötande. Noggrann och intresserad. Läs mer
  • 2019-04-17

Marie V skrev om Johanna Nordholm en del av Fastighetsbyrån Hudiksvall
    Vi har köpt bostad och känt oss mycket trygga och väl informerade. Vi har blivit bemötta på ett mycket proffsigt sätt då vi kände oss lite nervösa över att köpa hus igen. Vi kunde inte ha fått bättre hjälp eller bättre mäklare då vi kände det som att vi fick även ett personligt bemötande. Läs mer
  • 2019-04-15

Tomke Marie B skrev om Mattias Karlsson en del av Fastighetsbyrån Hudiksvall
    Vi har köpt ett hus hos Mattias Karlsson och vi
    har fått den bästa service man kan önska/ begära av mäklaren.
    Han var / (är 😁) väldigt trevlig och dessutom väldigt duktig på att hela tiden hålla oss uppdaterad med vad som var nästa steg i processen. Vi trodde först att vi skulle få många problem eftersom vi bodde i Tyskland men Mattias har löst alla problem så snabbt som de uppstått. Allt har känts tryggt och säkert från början till slut.
    Kunde inte varit mer nöjd! Toppen mäklare! Kan varmt rekommendera honom! 🙂 Läs mer
  • 2019-04-06

Eva N skrev om Johanna Nordholm en del av Fastighetsbyrån Hudiksvall
    Jag har köpt en bostadsrätt på två rum och kök där Johanna var mäklaren.
    Jag blev bemött på ett trevligt sätt.
    Lite speciell situation då vi träffades på kontoret pga säljaren är mäklare på samma firma men det sköttes proffsigt från deras sida.Johanna förklarade att det är helt ok att göra så.
    Jag är nöjd med bostadsaffären.
    Har tidigare sålt ett hus med hjälp av Fastighetsbyrån.
    Kan verkligen rekommendera dem. Läs mer
  • 2019-04-02

Sofie L skrev om Mattias Karlsson en del av Fastighetsbyrån Hudiksvall
    Med Mattias kan man vara trygg med att alltid få ett ärligt, tryggt och ödmjukt bemötande. Rätt man på rätt plats! Läs mer
  • 2019-04-01

Karin S skrev om Petra Weeraratne en del av Fastighetsbyrån Hudiksvall
    sålt
    trevlig , glad
    Petra levde upp till mina förväntningar, o lite till.
    Fastighetsbyrån Hudiksvall
    En bra mäklare som kan sin sak , lyssnar till säljarens önskemål.
    snabb, vill bästa för alla parter .
    Petra är bäst '*** Läs mer
  • Joakim B

2019-03-29

Joakim B skrev om Mattias Karlsson en del av Fastighetsbyrån Hudiksvall
    Sålt en bostadsrätt med hjälp av Mattias som har fungerat klockrent.

Trevlig och professionellt bemötande. Läs mer
  • 2019-03-29

Magnus E skrev om Mattias Karlsson en del av Fastighetsbyrån Hudiksvall
    Sålt bostadsrätt. Sammanfattningsvis mycket bra. Kunde ha informerat mer och väglett inför visning avseende vad man själv bör förbereda. Därefter mycket bra på att vägleda och informera genom hela processen med visning/budgivning/försäljning etc. Läs mer
  • 2019-03-23

Ingrid S skrev om Johanna Nordholm en del av Fastighetsbyrån Hudiksvall
    Trevligt bemötande. Intresserad. Bra att informera Läs mer
  • 2019-03-18

Isabelle H skrev om Mattias Karlsson en del av Fastighetsbyrån Hudiksvall
    Sålt en 2a. Jag har bara gott att säga om Mattias. Jag har fått svar på mina funderingar snabbt, han har varit tillmötesgående för att få det att fungera med både avtalsskrivning och visning, haft direktkontakt med min nuvarande hyresgäst vilket underlättat mycket då jag bor långt ifrån. Läs mer
  • 2019-03-08

Gunnar F skrev om Mattias Karlsson en del av Fastighetsbyrån Hudiksvall
    Köpt bostad i Hudiksvall.

Mattias var mycket professionell och alert. Trevligt att lära känna. Läs mer
  • 2019-03-07

Malin J skrev om Johanna Nordholm en del av Fastighetsbyrån Hudiksvall
    Trevligt bemötande och väldigt hjälpsam. Läs mer
  • 2019-03-06

Malin J skrev om Mattias Karlsson en del av Fastighetsbyrån Hudiksvall
    Blev mycket bra bemött, snabba svar under köpets gång & hjälpsam även efter köpet på frågor. Bra samarbete! Läs mer
    2019-03-06 Mattias K svarar Malin J
    Hej Malin! Vad kul att du känner dig nöjd med återkoppling och bemötandet! Hoppas nu att du trivs fantastiskt i lägenheten, den bästa tiden kanske kommer nu framöver. :)
  • 2019-03-04

Malin S skrev om Fastighetsbyrån Hudiksvall
    väldigt trevlig och tillmötesgående och lätt att ta kontakt med.
    gav snabb hjälp om man hade några funderingar och alltid trevligt humör och tydliga förklaringar.
    fler borde anlita honom Läs mer
    2019-03-04 Fastighetsbyrån Hudiksvall svarar Malin S
    Tack Malin för de fina orden. Stort lycka till med ert nya boende! :D
  • 2019-02-28

Hans P skrev om Anna Karlsson fd. Persson en del av Fastighetsbyrån Hudiksvall
    Sålt bostadsrätt. Trevlig och ett öppet förhållningssätt. Lyssnade och tog till sig våra önskemål. Lätt att komma i kontakt med under processens gång trots att hon var höggravid. Bra jobbat.
    Hon sydde ihop uppdraget på ett betryggande sätt. Vi kände oss trygga under hela processen. Efterarbetet har fungerat bra.
    Mvh Hans Pettersson Läs mer
  • 2019-02-27

Liisa R skrev om Zoran Matovic en del av Fastighetsbyrån Hudiksvall
    Zoran var väldigt prodessionell, hjälpsam och trevlig. Lätt att ha och göra med, skulle absolut rekommendera honom. Läs mer
  • 2019-02-22

Alexander B skrev om Anna Karlsson fd. Persson en del av Fastighetsbyrån Hudiksvall
    Jag har köpt en lägenhet på djupegatan 39b och allt från visningen till efter köpet så har ja blivit väl bemött och fått den information och hjälp jag har velat ha. Läs mer
  • 2019-02-21

Kent K skrev om Anna Karlsson fd. Persson en del av Fastighetsbyrån Hudiksvall
    Bra och trevlig. .......................... Läs mer
  • 2019-02-21

Larisa B skrev om Mattias Karlsson en del av Fastighetsbyrån Hudiksvall
    Mattias är en toppen mäklare. Han är nogrann, engagerad, lätt att tycka om. Kompetent, lyhörd och har tålamod.
    Jag kommer att rekommendera Mattias till alla som vill köpa eller sälja bostad.
    Tack för all hjälp, Mattias! Läs mer
  • 2019-02-20

Aso F skrev om Johanna Nordholm en del av Fastighetsbyrån Hudiksvall
    Köpte en villa via Johanna och vi har absolut inget att klaga på. Vi är riktigt nöjda och kände oss trygg genom hela processen. Läs mer
  • 2019-02-20

Maj-Britt R skrev om Anna Karlsson fd. Persson en del av Fastighetsbyrån Hudiksvall
    En bra mäklare, blev bemött på ett positivt sätt. Läs mer
  • 2019-02-19

Karin J skrev om Mattias Karlsson en del av Fastighetsbyrån Hudiksvall
    Bostadsrätt. Trevlig och hjälpsam. Bra återkoppling. Ingav förtroende. Läs mer
    2019-02-20 Mattias K svarar Karin J
    Hej Karin! Vad roligt att höra att du kände att du fick förtroende, någonting jag tycker är superviktigt under en försäljning :) Hoppas du trivs bra!
  • 2019-02-19

Ann-Catrin O skrev om Anna Karlsson fd. Persson en del av Fastighetsbyrån Hudiksvall
    Köpt bostadsrätt - Finns absolut inget att klaga på ställde upp till 100% Läs mer
  • Jessica E

2019-02-18

Jessica E skrev om Johanna Nordholm en del av Fastighetsbyrån Hudiksvall
    Professionell och personlig. Seriös och humoristisk. Hög svarsfrekvens - stor tillit. Köpt en villa i Bergsjö. Som vi fick se privat pga känsliga möten på öppna visningen (jobbrelaterat). Inga problem att få visning vid annat tillfälle. Johanna har levt upp till samtliga förväntningar och mer därtill. Skulle välja henne om jag själv skulle sälja och kommer rekommendera henne till de som ev skall sälja och/eller köpa. En toppenaffär helt enkelt! Läs mer
    2019-02-19 Johanna N svarar Jessica E
    Hej! Va kul att ni är så nöjda :) Hoppas ni trivs bra i ert nya hem. Ha de fint!
  • 2019-02-18

Marcus H skrev om Fastighetsbyrån Hudiksvall
    Trevlig, hjälpsam, snabb. Köpte hus Läs mer
  • 2019-02-18

Pia Axberg B skrev om Mattias Karlsson en del av Fastighetsbyrån Hudiksvall
    Vi sålde våran lägenhet, Mattias kändes bra och trygg.
    Vi var nöjda med hans sätt att agera mot oss och inför försäljning. Läs mer
    2019-02-20 Mattias K svarar Pia Axberg B
    Tack Pia, vad roligt att höra att ni kände er trygga under processen :) Vi ses!
  • 2019-02-17

Marlene E skrev om Mattias Karlsson en del av Fastighetsbyrån Hudiksvall
    Trevlig, lättsam och ärlig. Bästa mäklaren vi haft. Läs mer
    2019-02-20 Mattias K svarar Marlene E
    Men vad roligt :D Tack Marlene! Hoppas ni trivs med ert nya smultronställe.
  • 2019-02-16

Iris L skrev om Johanna Nordholm en del av Fastighetsbyrån Hudiksvall
    Sålde en sommarstuga. Jag blev bemött på ett mycket bra sätt av en mycket kompitent mäklare. Var lätt att ha att göra med. Förväntade mig en mäklare som sköte allt och var engagerad och det levde hon upp till på ett mycket bra sätt.
    En bra engagerad mäklare med stor kompetens! Läs mer
    2019-02-18 Johanna N svarar Iris L
    Tack så mycket Iris för det fina omdömet. Ha de fint!

Inge T skrev om Mattias Karlsson en del av Fastighetsbyrån Hudiksvall
    Min hustru och jag har sålt stort hus och köpt bostadsrätt med Mattias som vår mäklare.
    Vi har enbart goda erfarenheter av Mattias arbete. Kunnig,
    Professionell och med ett mycket trevligt sätt och personligt
    bemötande. Mona och Inge. Läs mer

Hugo E skrev om Fastighetsbyrån Hudiksvall
    Bostadsrätt.
    Trevlig bemötande.
    Såld till ett bra pris. Läs mer

Hedera S skrev om Zoran Matovic en del av Fastighetsbyrån Hudiksvall
    Öppen och hjälpsam
    Kände mig väl omhändertagen Läs mer

Storgatan 30, 824 30 Hudiksvall