Pelle Lööf

Pelle Lööf

Pelle Lööf är mäklare på Fastighetsbyrån Hudiksvall

Pelle Lööf har varit registrerad mäklare sedan 2021-06. Pelle Lööf har varit aktiv på Reco.se sedan 2021-07 och har fått 35 omdömen med ett betyg på 4.9. Pelle Lööf har haft 22 försäljningar sen 2021-08 och har tillfrågat 98% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2021-08 - 2022-07

Läs vad 35 Läs vad Pelle Lööf

• sålde sin lägenhet med hjälp av Pelle Lööf en del av Fastighetsbyrån Hudiksvall
    2022-07-28 Verifierad kund
    En ärlig och hjälpsam mäklare med ett rejält driv.
    Mycket nöjd! :)
    • Näsviken
    2022-07-28 Verifierad kund
    Bra och tydlig på alla vis!
    Han var suverän från dag 1.
    • Ilsbo
    2022-07-05 Verifierad kund
    Ett bra och respektfullt bemötande.
    Smidigt tillvägagångssätt, bra avslut.
  • köpte sitt hus med hjälp av Pelle Lööf en del av Fastighetsbyrån Hudiksvall
    • Bergsjö
    2022-06-12 Verifierad kund
    Otroligt bra bemötande.
    Pelle levde verkligen upp till de förväntningar jag hade, bra känsla och lugn.
    Överlag jättebra visning och bemötanden från Pelle, inte för ”på” men inte heller för frånvarande under visningen av huset!
    10/10 i poäng av mig!
  • köpte sitt hus med hjälp av Pelle Lööf en del av Fastighetsbyrån Hudiksvall
    • Ilsbo
    2022-06-11 Verifierad kund
    Proffsigt bemötande. Flexibel med mitt schema. Mycket tydlig under avtalsskrivande. Supernöjd!
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Pelle Lööf en del av Fastighetsbyrån Hudiksvall
    2022-02-09 Verifierad kund
    Bra bemötande, trevlig och glad. Duktig på att berätta om lägenheten och reglerna runt lägenhetsköp, pratade med inlevelse och tog sig tiden att svara på frågor. Noggrann med återkoppling.
    2022-02-07 Verifierad kund
    Pelle har skött uppdraget på allra bästa sätt, vi har känt oss väldigt trygg med att vi har haft honom som mäklarie. Vi upplever att han har tagit hand om både oss och budgivare.
    Han är lätt att få kontakt med, påläst och proffsig genom hela uppdraget. vi kan varmt rekommendera honom,!
    Yvonne o Hasse
    2022-01-26 Verifierad kund
    Pelle kan jag varmt rekommendera. Han lyssnade in våra önskemål runt försäljningen. Han har med jämna mellanrum hållit kontakt med oss under försäljningstiden vilket gör att vi känt att han varit engagerad i vår affär. Ödmjuk och fint bemötande från hans sida från början till avslut.
    2022-01-26 Verifierad kund
    Han är en otroligt trevlig och ödmjuk fastighetsmäklare. Trevligt bemötande och jag som kund kände mig trygg som kund. Har redan rekommenderat honom till bekanta som funderar på att sälja sin fastighet. Med vänliga hälsningar Pernilla de Pablos
  • Daniel L
    köpte sitt hus med hjälp av Pelle Lööf en del av Fastighetsbyrån Hudiksvall
    • Iggesund
    2022-01-21 Verifierad kund
    En herre med fantastiskt bemötande och kunskap. Detta var vårt första husköp och det bemötandet och den fantastiska hjälpen Pelle gav oss var en otrolig trygghet för oss. Kommer inte tveka en sekund nästa gång jag behöver en mäklare till min bostad! Hjärtliga tack!