Pelle Lööf

Pelle Lööf

Pelle Lööf är mäklare på Fastighetsbyrån Hudiksvall

Pelle Lööf har varit registrerad mäklare sedan 2021-06. Pelle Lööf har varit aktiv på Reco.se sedan 2021-07 och har fått 8 omdömen med ett betyg på 4.8. Pelle Lööf har haft 4 försäljningar sen 2021-07 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2021-07 - 2021-07

Läs vad 8 Läs vad Pelle Lööf

2021-08-03
    Bra bemötande. Försäljningen gick snabbare än för vänmtat och till acceptabelt pris.
    2021-08-02
    Hela tiden snabb och bra återkoppling på mina frågor, hela processen från första kontakten till kontraktsskrivning tog fem dagar.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Pelle Lööf en del av Fastighetsbyrån Hudiksvall
    • Hudiksvall
    2021-07-28
    Jag har letat lägenhet sedan november 2020. Under tiden har jag haft en god kontakt med majoriteten av mäklarna på fastighetsbyrån och alla har varit så himla hjälpsamma under min resa. Tillslut hittade jag en lägenhet som var under ”på gång” och jag kan säga att Pelle har varit en stor bidragande faktor till att det faktiskt blev så att jag köpte den lägenheten. Detta utifrån att han som mäklare fick mig att känna mig väldigt trygg i rollen som köpare. Och då detta är mitt första lägenhetsköp har det uppstått en hel del frågor och funderingar (allt mellan himmel och jord) som Pelle snabbt har besvarat på ett pedagogiskt och utförligt sätt. Pelle har varit väldigt stöttande under hela processen, oavsett vad det än har varit och jag är så tacksam över allt! Jag upplevde/upplever fortfarande Pelle som en mycket kompetent och engagerad mäklare.
    2021-07-26
    Blev bemött med stor ödmjukhet och på ett lungt och proffsigt sätt.

Motsvarande förväntningarna.
    2021-07-26
    Detta var för oss en riktigt bra, rolig och trygg upplevelse vid köp av vårt första gemensamma fritidshus. Vi såg annonsen sent och kom därmed in sent i budgivning och kände oss en aning stressade. Pelles lugn smittade av sig på oss och vi kände oss därmed väldigt trygga och säkra i affären. Han är väldigt kunnig, tillmötesgående och serviceinriktad. Kan bara gratulera alla som får möjlighet att möta honom vid sälj eller köp av fastighet.
    2021-07-22
    Trovärdig, proffsig, snabb. Allt vi kunde drömma om 👍🏻👍🏻👍🏻
    Många tack för bedömningen, Jonathan! Allt gott! Pelle Lööf
    2021-07-19
    Mkt trevlig och sympatisk person, proffsigt bemötande 😊Jag rekommenderar verkligen fastighetsbyrån😊
    Tack så mycket för dina ord Susanne! Rent nöje att få hjälpa till :) Pelle Lööf
    2021-07-05
    Förstående och mkt trevlig mäklare