Läs vad 151 Läs vad Mattias Karlsson

• 2021-01-14
    Mattias har sålt vår lägenhet, och vi kunde inte vara nöjdare. Mattias började med att höra hur våra förväntningar såg ut och gav oss en bra och ärlig rådgivning. Under hela processen har han återkopplat uppdaterat och bollat idéer. Om man letar efter en mäklare som kan och brinner för branschen då väljer man Mattias!
    Josefin F
    • 3:a
    • 84.5 m²
    • Hudiksvall
    sålde sin lägenhet med hjälp av Mattias Karlsson en del av Fastighetsbyrån Hudiksvall
  • 2021-01-11
    Jag har både sålt en lgh och köpt en lgh via Fastighetsbyrån. Mattias har hjälpt mig sälja min lgh och det har gått väldigt fort och smidigt. Han har hela tiden återkopplat till mig hur läget har varit.
    Helt nöjd
    Anita P
    • 2:a
    • 54.0 m²
    • Hudiksvall
    Tack Anita! Vad kul att du känner dig nöjd. Härligt att det kunde gå snabbt denna gång så du istället kan fokusera framåt :) Ha en fin dag!

• 2020-12-19
    Har både köpt och sålt bostadsrätt med hjälp av Mattias.
    Vänligt och professionellt bemötande.
    Mäklaren levde upp till förväntningarna som jag hade.
    Eva J
    • 4:a
    • 102.5 m²
    Tusen tack för rekommendationen Eva. Det har varit väldigt roligt att få vara behjälplig för dig under båda affärerna. Jag är övertygad om att du kommer stortrivas i din nya lägenhet.

• 2020-12-17
    Köpare av Berge 166.
    Vi blev väldigt bra bemött av Mattias.
    En riktigt professionell mäklare som alltid svarade på frågorna vi hade.
    Var det någonting vi frågade som han var osäker på, så undersökte han det direkt och återkom snabbt med ett svar.
    Tack för ett gott samarbete.
    Tobias J
    • 120.0 m²
    • Ilsbo
    köpte sitt hus med hjälp av Mattias Karlsson en del av Fastighetsbyrån Hudiksvall
    Hej och stort tack för fina ord! Det känns givetvis superbra att ni upplever att allting känts bra och att ni fått ett professionellt bemötande. Stort lycka till i ert nya hus!

• 2020-12-17
    "Sommarstuga med året runt standard"
    Mattias är en mycket trevlig och kompetent mäklare.
    Allt flöt på smidigt och kändes bra och Mattias levde verkligen upp till våra förväntningar.

Att få en blomma som säljare och köpare värmde gott och överraskande på överlåtelsedagen.
    Veronica S
    Veronica S
    • 125.0 m²
    • Bergsjö
    sålde sitt hus med hjälp av Mattias Karlsson en del av Fastighetsbyrån Hudiksvall
    Tusen tack för superfina ord! Vad roligt att ni upplever att det flutit på fint och att allt känts bra. Kul också att blomman uppskattades :)

• 2020-12-14
    Sålde ett nybyggt hus i 4-miljonersklassen med hjälp av Mattias och Fastighetsbyrån och är mer än nöjda. Entusiastisk, lyhörd och bra kommunikation & återkoppling. Snabb process där Mattias var väldigt drivande, och med en prisuppgång på 15% är vi otroligt nöjda med budgivningen och slutresultatet.
    Helén F
    Helén F
    • 176.0 m²
    • Dellenbygden
    Tusen tack för en fin rekommendation Helén! Känns så kul att ni är nöjda med affären och att allting flöt på som det gjorde. Ha en riktigt fin kommande jul!

• 2020-12-14
    Enplansvilla. Väldigt bra bemötande från mäklarna runt köpet. Snabbt och proffsigt.
    Mandus A
    • 125.0 m²
    • Bergsjö
    Hej! Tack Mandus. Det är superviktigt att man som köpare känner att allting fungerar bra och just professionellt. Hoppas ni får en fin jul i det nya huset!

• 2020-12-10
    Sålde en bostad och Mattias jobbade aktivt med försäljningen och kändes väldigt engagerad.
    Nicklas L
    • 143.0 m²
    • Gnarp
    Hej Niklas! Tack för din rekommendation, kul att höra att du känner dig nöjd.

• 2020-12-07
    Har sålt en bostadsrätt. Trevligt och bra bemötande, lätt att få kontakt med oavsett tidpunkt. Levde upp till mina förväntningar mer än väl!
    Lars G
    • 84.0 m²
    • Hudiksvall - Hornslandet
    Hej Lars! Tack för rekommendationen. Kontakten är a och o i en såhär viktig affär i livet så det känns bra att du tycker att den fungerat. Ha det nu fint så ses vi framöver!

• 2020-12-02
    Trevlig och kompetent mäklare. Han agerade proffsigt och snabbt !
    skrev om Mattias Karlsson en del av Fastighetsbyrån Hudiksvall
    Tack så mycket för de fina orden!

Visa svar

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte