Mattias Karlsson
Registrerad mäklare sedan 2012
Aktiv på Reco.se sedan 2015
2019-04 - 2020-03

Läs vad 116 Läs vad Mattias Karlsson

• Marcus N köpte sin lägenhet med hjälp av Mattias Karlsson en del av Fastighetsbyrån Hudiksvall

2020-02-29

Djupestrand
    Köpt ny bostadsrätt där Mattias var mäklare, allt har gått väldigt smidigt och bra.
    Mattias är otroligt trevlig, proffsig och tydlig.
    Jag känner mig väldigt nöjd och av mig får Mattias högsta betyg! Läs mer
  • Kenneth J köpte sin lägenhet med hjälp av Mattias Karlsson en del av Fastighetsbyrån Hudiksvall

2020-01-30

Jag kände mig lite speciell då Mattias hade mig i åtanke då jag blev kontaktad av honom när han hade ett, för mig, skräddarsytt objekt på väg in.
    Affären gick smidigt och jag hade förtroende för Mattias. När själva överlåtelsen gjordes var inte Mattias med, av giltiga skäl 🙂 Läs mer
    2020-02-03 Mattias K svarar Kenneth J
    Hej Kenneth! Vad roligt att du upplever det så. Jag tycker verkligen det känns kul att få rekommendera en bostad som jag verkligen tror ska passa som handen i handsken för någon. Tyvärr kunde jag inte vara med på sista tillträdesträffen, föräldraplikten kallade. Hoppas du kommer trivas i en fantastiskt fin lägenhet!
  • Viktor Å sålde sin lägenhet med hjälp av Mattias Karlsson en del av Fastighetsbyrån Hudiksvall

2019-12-27

Sålde min bostad till rekordpris innan ens den kom ut på marknaden tack vare Mattias spekulantregister. Läs mer
    2020-02-03 Mattias K svarar Viktor Å
    Riktigt kul att kunna nå så fina nivåer! :D Tack för ett bra samarbete, jag hoppas vi ses för ytterligare affärer!
  • Ann-christine L köpte sitt hus med hjälp av Mattias Karlsson en del av Fastighetsbyrån Hudiksvall

2019-12-09

Mellanfjärden
    Köp av sjöbod. Han var trevlig hjälpsam och förekommande. Det enda vi efterlyste var en ritning med mått som vi till slut fixade själva genom kommunen.
    Vi är sammanfattningsvis helt nöjda.
    Ann-christine Lindblom Thomas Johnsson Läs mer
    2020-02-03 Mattias K svarar Ann-christine L
    Hej! Vad roligt att ni känner er nöjda med vår kontakt. Det var bra att ni kunde få fram den där, något jag av någon anledning inte lyckades med i min kontakt med kommunen. Hoppas ni trivs och återkom gärna när ni börjar bli färdiga, ska bli så spännande att se vad ni skapar!
  • Christopher L W köpte sitt hus med hjälp av Mattias Karlsson en del av Fastighetsbyrån Hudiksvall

2019-12-05

Hassela
    We bought a vacation home. Mattias was a true professional. He was very helpful with information about the home, and the process of buying a home in Sweden. The process was very simple and easy to understand . It was a pleasure doing business with Mattias and his agency. My expectations were exceeded and would not hesitate to recommend him to our friends . Läs mer
  • Johan B köpte sitt hus med hjälp av Mattias Karlsson en del av Fastighetsbyrån Hudiksvall

2019-11-18

Nordanstig
    Har köpt ett hus där Mattias var mäklare. Väldigt bra bemött från visning till avslutad affär. Haft bra kontakt hela tiden så man vet vad som händer. En mäklare jag kommer använda mig av vid eventuell försäljning. Läs mer
    2020-02-03 Mattias K svarar Johan B
    Hej Johan! Vad roligt att höra, tusen tack för det! Hoppas nu att ni kommer trivas toppenbra i huset!
  • Lena S sålde sitt hus med hjälp av Mattias Karlsson en del av Fastighetsbyrån Hudiksvall

2019-11-14

Näsviken
    När jag skulle sälja vår villa som var till hälften ett dödsbo,så kom jag i kontakt med Mattias,jag blev bemött som förväntat han är trevlig,kompetent,ja helt enkelt blev det en bra kontakt,jag tycker att han levde upp till mina förväntningar,huset är sålt,men inte övertaget,så jag har löpande kontakt med Mattias. Han är en bra och trevlig mäklare i mina ögon
    Lena Sallander Läs mer
  • Mats W köpte sin lägenhet med hjälp av Mattias Karlsson en del av Fastighetsbyrån Hudiksvall

2019-10-30

Hudiksvall
    Köpt bostadsrätt och är mkt nöjd med mäklaren
    Snabb effektiv trevlig Läs mer
    2019-11-14 Mattias K svarar Mats W
    Hej Mats!
    Vad roligt att höra att du känner dig nöjd, stort tack för det. Hoppas du kommer trivas!
  • Hillevi G köpte sitt hus med hjälp av Mattias Karlsson en del av Fastighetsbyrån Hudiksvall

2019-09-26

Hudiksvall
    Köpt en fastighet i Hudiksvall. Mattias har varit mycket kompetent och vänlig under hela processen från visning till köp. Läs mer
    2019-10-09 Mattias K svarar Hillevi G
    Hej Hillevi! Tack så mycket för din rekommendation. Det känns skönt att höra att du upplev processen så som du beskriver.
  • Kaj F köpte sitt hus med hjälp av Mattias Karlsson en del av Fastighetsbyrån Hudiksvall

2019-09-23

Hassela
    Köpt en villa.
    bra bemötande av Mattias, bra kontakt över nätet.
    person kemin stämmer överens, fungerar bra som mäklare,
    Min fru uppskattade att hon fick blommor vid till trädet till huset. Läs mer
    2019-10-09 Mattias K svarar Kaj F
    Hej Kaj! Stort tack. Det är såklart en viktig faktor att personkemin stämmer vid en stor affär. Kul att blommorna uppskattades :)

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Hudiksvall

Johanna Nordholm