Mäklare Gävleborg Hudiksvall Fastighetsbyrån Hudiksvall Mattias Karlsson
Registrerad mäklare sedan 2012
Aktiv på Reco.se sedan 2015
2018-07 - 2019-06

Läs vad 94 Läs vad Mattias Karlsson

• Ulrika W köpte sin lägenhet med hjälp av Mattias Karlsson en del av Fastighetsbyrån Hudiksvall

2019-07-18

Hudiksvall
    Köp bostadsrätt. Mattias var trevlig och kunnig inom området. Läs mer
  • Karin S sålde sitt hus med hjälp av Mattias Karlsson en del av Fastighetsbyrån Hudiksvall

2019-06-07

Hudiksvall
    Jag har sålt ett radhus. Mina förväntningar på mäklaren har blivit besvarade. Det finns inget att klaga på när det gäller bemötandet och jag har haft fullt förtroende för mäklaren. Läs mer
    2019-06-10 Mattias K svarar Karin S
    Hej Karin! Så roligt att höra att du känner dig nöjd med vårt samarbete :) Tack för förtroendet att få hjälpa dig!
  • Peter N köpte sitt hus med hjälp av Mattias Karlsson en del av Fastighetsbyrån Hudiksvall

2019-06-05

Bra bemötande. Ärlig och seriös i sitt yrke. Läs mer
  • Amanda H köpte sitt hus med hjälp av Mattias Karlsson en del av Fastighetsbyrån Hudiksvall

2019-06-03

Hudiksvall
    Köpt hus, väldigt god kontakt hjälpsam och tydlig med allt! Rekommenderas varmt! Läs mer
    2019-06-03 Mattias K svarar Amanda H
    Tack Amanda! Vad roligt att ni känner så. Hoppas nu att ni kommer trivas bra, det är verkligen ett fantastiskt ställe! :)
  • Anne-Britt B sålde sitt hus med hjälp av Mattias Karlsson en del av Fastighetsbyrån Hudiksvall

2019-05-20

Hudiksvall
    Mattias Karlsson hjälpte oss att sälja vårt radhus på Myrstigen 34 i Hudiksvall.
    Mattias är en mycket duktig och seriös mäklare. Kan varmt rekommendera honom till kommande kunder. Läs mer
    2019-05-23 Mattias K svarar Anne-Britt B
    Hej Anne-Britt!
    Tack så mycket, riktigt glädjande att höra!
  • Ingvar B sålde sitt hus med hjälp av Mattias Karlsson en del av Fastighetsbyrån Hudiksvall

2019-05-17

Hudiksvall
    Mattias är Kompetent och trevlig, hela tiden löpande information om status på försäljningen av vårt Radhus.
    Vi är jättenöjda med denna affär. Läs mer
    2019-05-23 Mattias K svarar Ingvar B
    Tack Ingvar, roligt att höra att ni känner er nöjda! :D
  • Sigrid T köpte sin lägenhet med hjälp av Mattias Karlsson en del av Fastighetsbyrån Hudiksvall

2019-05-02

Hudiksvall
    MKT trevlig och kunnig. Läs mer
  • Anna-Karin W
    Anna-Karin W köpte sin lägenhet med hjälp av Mattias Karlsson en del av Fastighetsbyrån Hudiksvall

2019-04-24

Köpt bostadsrätt.
    Ett trevligt och professionellt bemötande. Noggrann och intresserad. Läs mer
  • Tomke Marie B köpte sitt hus med hjälp av Mattias Karlsson en del av Fastighetsbyrån Hudiksvall

2019-04-15

Nordanstig
    Vi har köpt ett hus hos Mattias Karlsson och vi
    har fått den bästa service man kan önska/ begära av mäklaren.
    Han var / (är 😁) väldigt trevlig och dessutom väldigt duktig på att hela tiden hålla oss uppdaterad med vad som var nästa steg i processen. Vi trodde först att vi skulle få många problem eftersom vi bodde i Tyskland men Mattias har löst alla problem så snabbt som de uppstått. Allt har känts tryggt och säkert från början till slut.
    Kunde inte varit mer nöjd! Toppen mäklare! Kan varmt rekommendera honom! 🙂 Läs mer
  • Sofie L köpte sin lägenhet med hjälp av Mattias Karlsson en del av Fastighetsbyrån Hudiksvall

2019-04-02

Med Mattias kan man vara trygg med att alltid få ett ärligt, tryggt och ödmjukt bemötande. Rätt man på rätt plats! Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Hudiksvall

Johanna Nordholm