Mattias Karlsson
Registrerad mäklare sedan 2012
Aktiv på Reco.se sedan 2015
2018-10 - 2019-09

Läs vad 108 Läs vad Mattias Karlsson

• Hillevi G köpte sitt hus med hjälp av Mattias Karlsson en del av Fastighetsbyrån Hudiksvall

2019-09-26

Hudiksvall
    Köpt en fastighet i Hudiksvall. Mattias har varit mycket kompetent och vänlig under hela processen från visning till köp. Läs mer
    2019-10-09 Mattias K svarar Hillevi G
    Hej Hillevi! Tack så mycket för din rekommendation. Det känns skönt att höra att du upplev processen så som du beskriver.
  • Kaj F köpte sitt hus med hjälp av Mattias Karlsson en del av Fastighetsbyrån Hudiksvall

2019-09-23

Hassela
    Köpt en villa.
    bra bemötande av Mattias, bra kontakt över nätet.
    person kemin stämmer överens, fungerar bra som mäklare,
    Min fru uppskattade att hon fick blommor vid till trädet till huset. Läs mer
    2019-10-09 Mattias K svarar Kaj F
    Hej Kaj! Stort tack. Det är såklart en viktig faktor att personkemin stämmer vid en stor affär. Kul att blommorna uppskattades :)
  • Jessica L köpte sitt hus med hjälp av Mattias Karlsson en del av Fastighetsbyrån Hudiksvall

2019-09-22

Jättendal
    Köpt en gård. Fått bra stöd även om all info om tex Elens beskaffenhet inte va riktigt uppdaterad. Vi löste det. Det va assisterande Alma som kom med tipset som bidrog till att affären gick att genomföra. Hon ska också ha en massa plus !!!
    Trevliga och personliga båda två på ett proffsigt sätt. Flexibla genom affären för tex mina besök och besiktning av huset. Läs mer
    2019-10-09 Mattias K svarar Jessica L
    Hej Jessica! Bra att du upplever att vi funnits där och kunnat ge ett stöd. Alma är en klippa, det är alltid bra att kunna vara flera som tillsammans kommer fram till de bästa lösningarna och tipsen! :) Hoppas nu du trivs bra!
    Alma K gillar detta
  • Birgitta R sålde sitt hus med hjälp av Mattias Karlsson en del av Fastighetsbyrån Hudiksvall

2019-09-19

Hassela
    Har sålt en villa/fritidshus. Mattias har varit lyhörd och tillmötesgående inför våra önskemål och tankar kring eventuella köpare. Oftast snabb återkoppling.
    Lyckades hitta den ideala köparen :) Läs mer
    2019-09-20 Mattias K svarar Birgitta R
    Tack Birgitta! Så kul att ni känner att vi verkligen hittat en bra köpare till ert hus, de är verkligen förtjusta över att få överta det också. Tack för dina ord!
  • Mustafa J köpte sin lägenhet med hjälp av Mattias Karlsson en del av Fastighetsbyrån Hudiksvall

2019-09-18

Jag köpte en tvåa dvs Djupegatan 41B. Allt gick hur bra som helst och det var riktigt bra bemötande och jag tycker att ni är verkligen duktiga och sociala vilket leder till mer försäljning.
    Bra jobbat och tack för allt ni gjorde för mig. Läs mer
    2019-09-19 Mattias K svarar Mustafa J
    Hej Mustafa! Vad kul att du tycker du fått ett bra bemötande och att du verkligen känner att vi kunde vad vi gjorde, det är ju det vi vill förmedla :) Lycka till i lägenheten, jag hoppas verkligen du kommer trivas!
  • Astrid V sålde sitt hus med hjälp av Mattias Karlsson en del av Fastighetsbyrån Hudiksvall

2019-09-12

Enånger
    Sålt en sommarstuga. Helnöjd med mäklarens arbete och vänliga bemötande. Mycket hjälpsam.
    Astrid W Läs mer
    2019-09-16 Mattias K svarar Astrid V
    Tack Astrid för den fina rekommendationen. Det har varit riktigt trevligt att få hjälpa er. Att få några båtturer har inte varit så tokigt det heller :)
  • Emelie H köpte sitt hus med hjälp av Mattias Karlsson en del av Fastighetsbyrån Hudiksvall

2019-09-04

Forsa
    Mattias har varit mycket tillmötesgående och trevlig i samband med vårt köp!
    Har bara bra erfarenheter av honom! Rekommenderar honom gärna till andra! Läs mer
    2019-09-16 Mattias K svarar Emelie H
    Tack Emelie! Vad kul att höra att du tycker det känts så bra. Stort tack för din rekommendation! Njut nu av ett riktigt fin sommarställe
  • Anita K sålde sitt hus med hjälp av Mattias Karlsson en del av Fastighetsbyrån Hudiksvall

2019-08-30

Hudiksvall
    Sålt villa. Proffsig mäklare som har koll på villamarknaden.
    Mattias levde upp till alla mina förväntningar. Läs mer
    2019-08-30 Mattias K svarar Anita K
    Tack Anita! Vad roligt att höra att du upplevt det proffsigt!
  • Thomas S köpte sitt hus med hjälp av Mattias Karlsson en del av Fastighetsbyrån Hudiksvall

2019-08-19

Köpte hus.

Mycket trevligt bemötande och verkligen kunnig och påläst. Fick verkligen en mycket bra upplevelse.

Kanske lite dålig på att återkoppla emellanåt. Men annars mycket bra Läs mer
    2019-08-19 Mattias K svarar Thomas S
    Hej Thomas! Vad roligt att det känns bra och att ni fått en bra upplevelse. Återkopplingen blev tyvärr lite bristfällig pga semester, där har jag att jobba på, tack för dina synpunkter! :) Lycka nu till i huset och hör gärna av er så jag får komma och titta när ni ordnat till det.
  • Lill-ann L köpte sitt hus med hjälp av Mattias Karlsson en del av Fastighetsbyrån Hudiksvall

2019-08-16

Nordanstig
    Trevlig, engagerad mäklare som ansträngde sig för vår skull. Vi köpte en mindre vill som fritidshus. Läs mer
    2019-08-26 Mattias K svarar Lill-ann L
    Vad roligt att ni känner er nöjda, jag hoppas ni kommer trivas :)

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Hudiksvall

Johanna Nordholm