Mattias Karlsson
Registrerad mäklare sedan 2012-07-20
Aktiv på Reco.se sedan 2015-12-15
2019-08 - 2020-07

Läs vad 126 Läs vad Mattias Karlsson

• Agnes K sålde sin lägenhet med hjälp av Mattias Karlsson en del av Fastighetsbyrån Hudiksvall

2020-08-03

Sålt lgh. Proffsigt och trevligt bemötande! Läs mer
    2020-08-03 Mattias K svarar Agnes K
    Hej!
    Tack så mycket! Ha nu en härlig semester
  • Anna Lena K sålde sitt hus med hjälp av Mattias Karlsson en del av Fastighetsbyrån Hudiksvall

2020-07-26

Hudiksvall
    Jag har sålt ett radhus och fastighetsmäklaren Matias Karlsson har skött allt exemplariskt. Jag kommer rekommendera honom till mina vänner. Läs mer
    2020-08-03 Mattias K svarar Anna Lena K
    Hej!
    Tusen tack för de fina orden och roligt att höra att allt känts bra.
    Ha en fortsatt fin sommar!
  • Leif B sålde sitt hus med hjälp av Mattias Karlsson en del av Fastighetsbyrån Hudiksvall

2020-07-26

Iggesund
    Snabb och smidig affär, mäklaren rekommenderas.

Leif Bergman Läs mer
    2020-08-03 Mattias K svarar Leif B
    Tack så mycket Leif! Härligt att höra att allt känts bra och tack för rekommendationen!
  • Ingrid R sålde sitt hus med hjälp av Mattias Karlsson en del av Fastighetsbyrån Hudiksvall

2020-07-06

Vi ville sälja ett enkelt fritidshus utan el & vatten , för några hundra tusen kronor . Vi blev bemötta med samma intresse & status som om den var en miljonförsäljning. Mattias var mycket tillmötesgående & ingav stort förtroende , en trevlig bekantskap som vi gärna använder oss av igen . Vi Tackar för en lyckad fastighetsaffär 🙏 Läs mer
    2020-08-03 Mattias K svarar Ingrid R
    Hej Ingrid! Vad roligt att höra att det har känts så bra. Jag har alltid tyckt att oavsett om man säljer något för några hundra tusen eller flera miljoner så är det för stunden den viktigaste affären man gör. Att ni som säljare ska vara helnöjda är mitt mål! Det var riktigt roligt att hjälpa er!
  • Fredrik W köpte sitt hus med hjälp av Mattias Karlsson en del av Fastighetsbyrån Hudiksvall

2020-06-25

Hassela
    Köpte hus med Mattias som säljande mäklare. Han är väldigt proffsig och kan sin sak . Skulle utan att tveka rekommendera honom som mäklare för både köpare som säljare. För mig som köpare har jag snabbt och korrekt fått svar på eventuella frågor och får intrycket av att han är genuint intresserad av att göra ett bra jobb för både säljare och köpare. Jag har letat hus i flera år i Hälsingland och ibland stöter man ju på mäklare som inte ringer tillbaka på flera dagar. Sådan är inte Mattias utan det kommer snabbt svar och korrekt information vilket underlättar och gör att man inte tappar tråden. Av 5 möjliga så vill jag ge honom högsta möjliga betyg, dvs 5! Läs mer
    2020-08-03 Mattias K svarar Fredrik W
    Hej Fredrik!
    Jag tackar för de fina orden och för rekommendationen. Det är roligt att höra att du upplevt sådan skillnad på mig och andra. Hoppas du trivs bra i det nya huset!
  • Björn M sålde sitt hus med hjälp av Mattias Karlsson en del av Fastighetsbyrån Hudiksvall

2020-06-18

Bergsjö
    Enkelt bra bemötande ja bra på alla vis. Läs mer
    2020-06-18 Mattias K svarar Björn M
    Tusen tack Björn! Trevlig midsommar!
  • Marcus M sålde sin lägenhet med hjälp av Mattias Karlsson en del av Fastighetsbyrån Hudiksvall

2020-06-06

Hudiksvall
    Bemött på ett bra och positivt sätt, väldigt frammåt och social med både mig och köpare.

Inte första gången jag säljer och har jaft honom förut vid försäljning av min lägenhet och han levde upp till mina förväntningar som alltid.

10/10. Läs mer
    2020-06-08 Mattias K svarar Marcus M
    Tusen tack Marcus! Riktigt kul att jag kunnat hjälpa dig flera gånger, vi får se när nästa gång blir! :)
  • Oliver S köpte sin lägenhet med hjälp av Mattias Karlsson en del av Fastighetsbyrån Hudiksvall

2020-06-05

Hudiksvall
    Jag och min sambo köpte vår första bostadsrätt med Mattias som mäklare och jag tror inte vi hade kunnat få någon bättre. Vi kände oss väldigt trygga hela vägen. Vi fick alltid snabb återkoppling och det kändes verkligen som att han brydde sig om att allting skulle bli superbra. Vi var nervösa innan eftersom det var första gången vi köpte en lägenhet, men Mattias gjorde att vi kunde känna oss lugna och trygga! 5/5, helt klart. Läs mer
    2020-06-08 Mattias K svarar Oliver S
    Tack Oliver! Väldigt roligt att höra att allting har känts så bra för er under processen. Det är ju ett stort steg att ta och då känns det bra att kunna vara ett stöd! Hoppas nu ni kommer trivas utmärkt i lägenheten!
  • Jennie E köpte sin lägenhet med hjälp av Mattias Karlsson en del av Fastighetsbyrån Hudiksvall

2020-06-05

Hudiksvall
    Vi köpte vår allra första bostadsrätt av Mattias. Då vi aldrig gjort detta innan var vi såklart väldigt nervösa och spända inför visningen. Väl där blev vi så himla bra bemött av Mattias som hade svar på alla våra frågor och stor kunskap om både lägenheten och Bostadsrättsföreningen. Vi kände oss genast mycket tryggare tack vare honom och varje steg därefter gjorde bara oss säkrare på att detta skulle bli ett kanonköp! Vi upplevde allt från visning till tillträde som otroligt profesionellt och tryggt.

Vi är jättetacksamma över att ha haft Mattias som ansvarig mäklare för köpet och skulle utan tvekan anlita honom om vi någon gång vill sälja! Läs mer
    2020-06-05 Mattias K svarar Jennie E
    Tusen tack för en riktigt fin rekommendation! Det är verkligen kul att höra att det har känts bra och att ni känt en trygghet i affären, någonting jag alltid eftersträvar 😊 Hoppas nu att ni trivs i er nya fina lägenhet!
  • Sara D köpte sitt hus med hjälp av Mattias Karlsson en del av Fastighetsbyrån Hudiksvall

2020-04-03

Näsviken
    Jag har köpt hus via Mathias! Trevlig, snabb återkoppling, smidig affär. Jag är helnöjd! Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Hudiksvall

Johanna Nordholm