Anna Karlsson fd. Persson

Anna Karlsson fd. Persson

Anna Karlsson fd. Persson är mäklare på Fastighetsbyrån Hudiksvall

Anna Karlsson fd. Persson har varit registrerad mäklare sedan 2012-07. Anna Karlsson fd. Persson har varit aktiv på Reco.se sedan 2014-02 och har fått 144 omdömen med ett betyg på 4.8. Anna Karlsson fd. Persson har haft 19 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 95% av sina kunder efter omdömen.

Tveka inte att kontakta mig om du har frågor kring ditt boende! Jag hjälper dig att gå igenom din boendesituation för att hitta en lösning som känns bra för dig.

144 omdömen om Anna Karlsson fd. Persson

Sedan starten hos Reco 2014
Yvonne S
Sålde sin lägenhet med hjälp av Anna Karlsson fd. Persson en del av Fastighetsbyrån Hudiksvall
Hudiksvall

Anna har levt upp till mina förväntningar och ställt frågor och återkopplat fortlöpande under hela försäljningsprocessen. Jag är nöjd.

Victor H
Hudiksvall

Under hela processen har Anna hjälpt till med våra funderingar. Snabb återkoppling och trevligt bemötande. Rekommenderas starkt!

Ulla L
Köpte sin lägenhet med hjälp av Anna Karlsson fd. Persson en del av Fastighetsbyrån Hudiksvall
Hudiksvall

Vi blev bra bemötta och allt gick lugnt och metodiskt till väga vid genomgången av köpet.Vi är nöjda

Ingvar H
Hudiksvall

Har verkligen arbetet med sig även om hon ledigt Strålande aktiv

Kent N
Köpte sitt hus med hjälp av Anna Karlsson fd. Persson en del av Fastighetsbyrån Hudiksvall
Gnarp

Anna var trevlig ,kunnig och tydlig Lätt att samtala med Jag är jättenöjd med henne.

Johnny E
Sålde sitt hus med hjälp av Anna Karlsson fd. Persson en del av Fastighetsbyrån Hudiksvall
Gnarp

Positiv, professionell och effektiv. Trevligt bemötande, gjorde jobbet galant trots tidspress. Höll oss uppdaterade och informerade genom alla steg. Rekommenderar henne!

Robert N
Delsbo

En tillmötesgående och vänlig mäklare som var lätt att nå och som bemötte samtliga frågor från oss som köpare.

Madelene G
Delsbo

Varm, trevlig och sympatisk mäklare som fanns tillgänglig för både de små och stora frågorna från oss som köpare.

Ann-Gerd Elisabeth N
Delsbo

Respektfullt bemötande . Bra visning saklig information.

Anna Karin N

Jag trivs mycket bra med Anna. Har haft hjälp av henne 2 gånger tidigare. Ett köp o en försäljning av vår villa. Hon är lugn , trygg och kunnig . Om jag måste ha hjälp av mäklare fler gånger så kommer jag att vända mig till henne.