Johanna Nordholm

Johanna Nordholm

Johanna Nordholm är mäklare på Fastighetsbyrån Hudiksvall

Johanna Nordholm har varit registrerad mäklare sedan 2003-06. Johanna Nordholm har varit aktiv på Reco.se sedan 2014-02 och har fått 250 omdömen med ett betyg på 4.9. Johanna Nordholm har haft 38 försäljningar sen 2023-03 och har tillfrågat 97% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar

2023-03 - 2024-02

250 omdömen om Johanna Nordholm

Sedan starten hos Reco 2014
Maria O
Köpte sitt hus med hjälp av Johanna Nordholm en del av Fastighetsbyrån Hudiksvall
Delsbo

Johanna var välkomnande, positivt bemötande, bjöd på kaffe. Hon upplevdes enkel och avslappnad men samtidigt också ödmjuk inför sitt uppdrag då hon sa att hon är relativt ny vilket jag tycker är ärligt och en styrka att säga. Personligt fint bemötande. Mvh Maria Olsson

Svar från Johanna Nordholm

Hej Maria, Fint att höra att du känner dig nöjd. Att jag är ny på mitt jobb måste vara någon miss i kommunikationen, då jag jobbat som mäklare i 21 år ;) /Johanna

Tord S
Delsbo

Tydlig och inkännande mäklare .

Tack Tord för din rekommendation. MVH Johanna

Martin B
Via, Stamnäs

Väldigt smidigt med en lite konstig försäljning då vi bara skall stå för huset. Allt har funkat väldigt bra.

Svar från Johanna Nordholm

Härligt att ni är nöjda med hur allt har fungerat. /Johanna

Terese H
Sålde sitt hus med hjälp av Johanna Nordholm en del av Fastighetsbyrån Hudiksvall
Bergsjö

Trevlig, positiv och professionell det beskriver Johanna. Vi är mer än nöjda med hennes försäljning av vårt hus. Hon har hållit oss väl informerade och svarat snabbt på alla frågor genom hela processen.

Svar från Johanna Nordholm

Tack Terese! Så roligt att ni är nöjda med både försäljningen och kontakten vi haft under tiden. /Johanna

Peter H
Bergsjö

Alltid glad å trevlig med ett toppen bemötande när man har frågor å funderingar kring i vårt fall en försäljning av huset. Hoppas få köpa nästa fastighet av henne.

Tack Peter för den fina rekommendationen! //Johanna

Reidun F
Köpte sin lägenhet med hjälp av Johanna Nordholm en del av Fastighetsbyrån Hudiksvall
Hudiksvall

Hon är duktig, trygg och välkomnande.

Svar från Johanna Nordholm

Tack Reidun, så roligt att ni är nöjda med vårt samarbete och mitt arbete. /Johanna

Stellan H
Forsa

Mitt köp av Bäckviksvägen 8 hänger ihop med min försäljning av Skepparövägen 33 Djurö med mäklaren Petronella Tell ( Fastighetsbyrån Värmdö). Dessa två mäklare har på ett jättebra sätt sytt ihop två affärer och fått olika pusselbitar att passa verkligen ihop på ett för mej tryggt och trevligt rådgivande sätt. Första kontakt med Johanna, som snabbt följdes av Petronella och sedan bara rullade det på. Jag har ingen annan tanke än att det blir lika med det som återstår i slutförandet. Högsta betyg med andra ord.

Svar från Johanna Nordholm

Tack Stellan för den fina rekommendationen. Välkommen till Forsa i vår :) /Johanna

Kristina D
Hassela

Levde upp till våra förväntningar, kunnig, trevlig, personlig.

Svar från Johanna Nordholm

Tack så mycket Kristina! Jag hoppas att ni kommer att trivas i ert nya fina boende. /Johanna

Ulf M
Hassela

Hon är trevlig, saklig och effektiv. Hela försäljningen gick mycket smidigt.

Tack för den fina rekommendationen Ulf! /Johanna

Kaisa P
Hassela

Jag mejlade till Johanna Nordlund och vi bestämde datum och tid då hon skulle komma och titta på huset som jag ville sälja. Johanna kom punktligt och tittade på huset. Hon ställde frågor och jag berättade om huset. Jag hade tänkt att det skulle ta minst ett år att få huset sålt och hade inte heller stora förväntningar på intresse och slutpris. Johanna agerade snabbt, var klar och tydlig och höll mig uppdaterad frekvent genom mejl och sms. Det blev fotografering, (vilka fantastiska bilder!), visning och budgivning i rasande...

Svar från Johanna Nordholm

Tack så mycket Kaisa! Roligt att du är nöjd med mitt arbete och att jag lyckades överträffa förväntningarna. Ha de fint! /Johanna