Mattias Karlsson

Mattias Karlsson

Mattias Karlsson är mäklare på Fastighetsbyrån Hudiksvall

Mattias Karlsson har varit registrerad mäklare sedan 2012-07. Mattias Karlsson har varit aktiv på Reco.se sedan 2015-12 och har fått 265 omdömen med ett betyg på 4.8. Mattias Karlsson har haft 21 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 98% av sina kunder efter omdömen.

265 omdömen om Mattias Karlsson

Sedan starten hos Reco 2015
Linn T
Sålde sin lägenhet med hjälp av Mattias Karlsson en del av Fastighetsbyrån Hudiksvall
Djupestrand

Vi blev väldigt väl bemötta av Mattias. Han levde upp till alla våra förväntningar och mer därtill.

Kandell A
Köpte sin lägenhet med hjälp av Mattias Karlsson en del av Fastighetsbyrån Hudiksvall
Hudiksvall

Seriös och mycket trevlig säljare som vi gärna återkommande arbetar med och konsultera. Ärlig och lätt att samarbeta med.

Adrian K
Hudiksvall

Saklig. Trevlig. Kunnig. Flexibel. Tillmötesgående. Tydlig.

Elin L
Köpte sitt hus med hjälp av Mattias Karlsson en del av Fastighetsbyrån Hudiksvall
Bjuråker

Väldigt vänlig och proffesionell, riktigt bra bemötande! Överstiger förväntningar.

Björn C
Hudiksvall

Han var seriös och noggrann i sin yrkesutövning.

Emelie S
Rogsta

Trevligt och ett fint bemötande. Ger ett tryggt och ett professionellt intryck, man känner sig lugn med honom. Rekommenderar att anlita honom som mäklare.

Bo-Inge E

Pga: Mattias Semester gick ärendet över till Mäklare Pelle Lööf

Sara T
Idenor

Mattias hade ett bra bemötande och ingav förtroende i hela processen. Är vi köpte vår nya hus!

Irene A
Sålde sitt hus med hjälp av Mattias Karlsson en del av Fastighetsbyrån Hudiksvall
Dellenbygden

Bra bemötande, trevlig att ha som mäklare och lätt att diskutera försäljning beslut och goda råd.

Erik L
Rogsta

Professionell, lyhörd och pedagogisk. Kände oss trygga genom hela processen!