Petra Weeraratne

Petra Weeraratne

Petra Weeraratne är mäklare på Fastighetsbyrån Hudiksvall

Petra Weeraratne har varit registrerad mäklare sedan 2018-06. Petra Weeraratne har varit aktiv på Reco.se sedan 2018-11 och har fått 140 omdömen med ett betyg på 4.8. Petra Weeraratne har haft 37 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 92% av sina kunder efter omdömen.

140 omdömen om Petra Weeraratne

Sedan starten hos Reco 2018
Malin K
Köpte sitt hus med hjälp av Petra Weeraratne en del av Fastighetsbyrån Hudiksvall
Iggesund

Trevligt bemötande som skapade förtroende direkt. Snabb återkoppling i alla avseenden.

Ingrid H
Sålde sitt hus med hjälp av Petra Weeraratne en del av Fastighetsbyrån Hudiksvall

Tydligt och proffsigt framförande

Henrik B
Köpte sin lägenhet med hjälp av Petra Weeraratne en del av Fastighetsbyrån Hudiksvall
Hudiksvall

Bra och snabb tydlig mäklare med tevligt sätt.

Elisabeth D

Sammanfattning: 🌺 Toppen Mäklare i Bemötande, Alltid Glad å Positivt, 🌹🌹🌹

Lena Birgitta B
Bergsjö

Bra support och tydlig att berätta hur allt går till.

Sven H
Bergsjö

Hon var mycket trevlig och hjälpsam

Lena Birgitta B
Njutånger

Kunnig och trevlig. Bra på att förklara detaljer kring avtalets paragrafer

Amanda R
Strömsbruk

Som köpare väljer man inte mäklare, men hade vi gjort det hade vi valt Petra!

Anna H
Hudiksvall

Vi fick en bra känsla redan innan visningen. Snabb återkoppling och bra information från första stund. På visningen tog hon sig tid och kunde ge en tydlig och bra bild över husets skick och husets positiva och negativa delar. Samt ge oss en tydlig info av säljarens egna ord om huset. Uppskattas! Vi önskade en snabb affär vilket vi fick. Tack Petra!

Åsa K
Iggesund

Trevlig, kunnig, trygg. Bra på alla vis