Oscar Rehn
Registrerad mäklare sedan 2017
Aktiv på Reco.se sedan 2017
2019-04 - 2020-03

Läs vad 50 Läs vad Oscar Rehn

• Marja E sålde sin lägenhet med hjälp av Oscar Rehn en del av Fastighetsbyrån Järfälla

Jakobsberg
    Mycket proffsig och kunnig.
    Vår lägenhet blev såld snabbt och smidigt med ett mycket bra pris .
    Rekommenderar ! Läs mer
  • Mehdi M sålde sin lägenhet med hjälp av Oscar Rehn en del av Fastighetsbyrån Järfälla

Jakobsberg
    Jag sålde min bostadsrätt.
    Oscar är en seriös och trevlig mäklare som man kan verkligen önska sig.
    Han är en person som hjälper en tills man når sitt mål. Jag var mest imponerad av att han är så målinriktad även i coronatider. Läs mer
  • Anmar E köpte sin lägenhet med hjälp av Oscar Rehn en del av Fastighetsbyrån Järfälla

Barkarbystaden
    Jag köpte en bostadsrätt lägenhet med hjälp av mäklare Oscar Rehn och han görde utmärkt jobb. Läs mer
  • Andreas D sålde sin lägenhet med hjälp av Oscar Rehn en del av Fastighetsbyrån Järfälla

2020-03-22

Sålt lägenhet.
    Mäklaren var snabb , lyhörd och tålamod.
    Lätt att göra med.
    Att få lägenheten snabbt såld till rätt pris.
    Det överträffade allt , gick på två dagar.
    Från första stund till så funkar samarbete inga konstigheter . Min upplevelse är topp , Nöjd. Läs mer
  • Mikael I sålde sin lägenhet med hjälp av Oscar Rehn en del av Fastighetsbyrån Järfälla

2020-03-20

Kallhäll
    Oscar sålde vår trea och var helt suverän! Båda benen på jorden och ärlighet är något som kommer upp i huvudet när jag tänker på hur han sålde vår lägenhet. Alltid snabb på svar och väldigt informativ om hur visningarna gått. Otroligt trevlig mäklare som rekommenderas varmt! Läs mer
  • HELENA S
    HELENA S skrev om Oscar Rehn en del av Fastighetsbyrån Järfälla

2020-03-04

Toppenbra, har både köpt och sålt via Oscar. Bättre mäklare finns inte, envis och oerhört hjälpsam både innan och efter genomförd affär. Jätteduktig! Läs mer
  • Marina G köpte sin lägenhet med hjälp av Oscar Rehn en del av Fastighetsbyrån Järfälla

2020-03-04

Jakobsberg
    Jag hinner inte att göra det!
    Trevlig dag! Läs mer
  • Gowar H köpte sin lägenhet med hjälp av Oscar Rehn en del av Fastighetsbyrån Järfälla

2020-02-21

Kallhäll
    Jag har köpt Bostadsrätt med en väldigt bra bemötande från mäklaren Läs mer
  • Niclas T sålde sin lägenhet med hjälp av Oscar Rehn en del av Fastighetsbyrån Järfälla

2020-02-14

Barkarbystaden
    Extremt bra från första kontakt.
    Proffesionellt med snabba återkopplingar. Tillgänglig och tar sig tid för att man ska känna sig nöjd. Skulle rekommendera Oscar till alla som behöver en mäklare.

Sen att han sålde våran lägenhet på under en vecka för mer än utgångspris när det finns liknande lägenheter i området som blir osålda vecka efter vecka gör ju inte saken sämre. Läs mer
    Oscar R gillar detta
  • Niclas L sålde sin lägenhet med hjälp av Oscar Rehn en del av Fastighetsbyrån Järfälla

2020-01-22

Jakobsberg
    Vi köpte vår lägenhet av Oscar 2017 och sålde den nu med Oscar. Han såg värdet i det jobb vi lagt på renovering och han förstod vårt mål med försäljningen.

Han höll förväntningarna på en bra nivå för att sedan överleverera på dom.

Gav även bra tips och tankar! Läs mer
    Oscar R gillar detta

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Järfälla