Läs vad 77 Läs vad Oscar Rehn

• 2021-01-11
    Vi har fått hjälp av Oscar att sälja en villa. Vi har fått ett trevligt bemötande genom hela processen. Glad och lyhörd. Allt har gått väldigt smidigt för vår del, Oscar har gjort jobbet. Fortlöpande information angående visning,budgivning och ev frågor. Allt har gått över förväntan och vi är mycket glada och tacksamma för hans insatser. Vi kommer rekommendera Oscar till andra som går i sälj tankar. Vi vet att även andra som sålt sin bostad genom Oscar är mycket nöjda. Var rädd om honom.
    Sven Gotthard H
    • 174.0 m²
  • 2021-01-09
    Såld lägenhet.
    Oscar upplever vi kompetent, seriös och professionell med ett alltid trevligt bemötande.
    Said I
    • 2:a
    • 55.0 m²
  • 2020-12-18
    Blev jättebra bemött av Oscar. Är väldigt nöjd!
    Alicia Å
    • 1:a
    • 49.0 m²
  • 2020-12-07
    Jag har köpt.
    Jag bemött av honom från hemnet .
    Hamid K
    • 3:a
    • 73.0 m²
    • Kallhäll
    köpte sin lägenhet med hjälp av Oscar Rehn en del av Fastighetsbyrån Järfälla
  • 2020-11-30
    Sålt 4:a i ett av Järfällas bästa lägen. Mäklaren gjorde ett mycket bra jobb och var kunnig i området.
    Mycket nöjd.
    Hans A
    Hans A
    • 4:a
    • 102.0 m²
    • Bolinder Strand
  • 2020-11-27
    Ett radhus, bra bemötande och svarade på alla mina frågor snabbt.
    Jag hade velat sälja för dyrare men det kändes ok kan ju såklart inte veta inte om mäklarn hade med det att göra
    Anna Karin Cecilia B
    • 127.0 m²
    • Skälby
  • 2020-11-07
    Vi köpt ett hus i Järfälla. Vi ringde Oscar Rehn som var då mäklare för detta hus. Vi blev bemötta på ett jätte bra sätt. Han är väldigt hjälpsam, snäll och trevlig. Han är en duktig mäklare. Vi är jätte glada över att vi hade honom som mäklare.
    Mvh Ismail Kocyigit och Ayşe Kocyigit 😊
    Ismail K
    • 163.0 m²
    köpte sitt hus med hjälp av Oscar Rehn en del av Fastighetsbyrån Järfälla
  • 2020-10-17
    Vi sålde vårt hus i Barkarby, Stockholm.

Vi fick ett väldigt professionellt och positivt bemötande.

Vi hade en bra dialog kring förväntningar och hur vi skulle gå till väga med allt och våra förväntningar uppylldes på alla sätt.

En bra och tydlig dialog med en duktig och ambitiös mäklare som slutade med en bra känsla för både oss och köparna.
    Lars Johan P
    • 80.0 m²
    • Barkarbystaden
  • 2020-09-25
    Vi valde Fastighetsbyrån Järfälla när vi skulle sälja vår villa som vi
    bott i över 50 år och Oscar Rehn blev vår mäklare. Oscar är en pigg och vaken kille som både kunde sälja hus och skoja och skämta mellan varven. Han var helt enkelt en lättsam och samtidigt kunnig person. Precis en sådan mäklare som vi ville ha!
    Försäljningen gick bra och vi kan på det varmaste rekommendera Oscar som mäklare till alla våra vänner!
    Lars-Erik L
    Lars-Erik L
    • 163.0 m²
  • 2020-09-16
    Mycket nöjd med Oscars arbete. Han är lugn, tålmodig, uppmärksam samt engagerad.
    Tommy R
    • 3:a
    • 76.9 m²
    sålde sin lägenhet med hjälp av Oscar Rehn en del av Fastighetsbyrån Järfälla

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte