Oscar Rehn
Registrerad mäklare sedan 2017
Aktiv på Reco.se sedan 2017
2018-05 - 2018-11

Läs vad 19 kunder tycker om Oscar Rehn

• Oscar N köpte sin bostad med hjälp av Oscar Rehn en del av Fastighetsbyrån Järfälla
    Köpte bostadsrätt. blev proffsigt bemött, Oscar var även snabb på att hitta svar på det frågor jag hade.
    Kunde ha haft ett bättre avslut då mitt tillträde blev dubbelbokat med något annat möte, så träffade aldrig honom efter att jag väl fått nycklarna. Annars superbra! Läs mer
  • Lisa Petronella Linnea A sålde sin bostad med hjälp av Oscar Rehn en del av Fastighetsbyrån Järfälla
    Vi har sålt ett parhus. Tycker inte att Oscar var bra, kändes inte som om han la energi på oss. Vi fick ofta be om återkoppling och det var inte så att han höll oss uppdaterade. Budgivare la bud utan att ha långlöfte vilket jag anser är mäklarens uppgift att undersöka. det var flera gånger folk la bud och vi trodde att vi hade en affär när det visar sig att dem inte har lånelöfte. Han kom även 1 timme sent till mötet när vi skulle skriva de sista papprena. Kommer inte rekommendera fastighrtsbyrån och kommer garanterat inte anlita er igen. Läs mer
  • Michael K sålde sin bostad med hjälp av Oscar Rehn en del av Fastighetsbyrån Järfälla
    Fantastisk mäklare med service i världsklass ! Läs mer
  • Stephanie Sofia Maria L köpte sin bostad med hjälp av Oscar Rehn en del av Fastighetsbyrån Järfälla
    Smidig och hjälpsam. Toppen mäklare. Läs mer
  • Krister S skrev om Oscar Rehn en del av Fastighetsbyrån Järfälla
    Sålt en lägenhet i Tibble Kungsängen.
    Positiv och uttåtriktad, levde upp till förväntningarna. Läs mer
  • Karolina J skrev om Oscar Rehn en del av Fastighetsbyrån Järfälla
    Köpt en villa.
    Oscar var professionell och kunde svara på frågor.
    Mycket nöjd! Läs mer
  • Petrus G sålde sin bostad med hjälp av Oscar Rehn en del av Fastighetsbyrån Järfälla
    Oscar sålde vår villa. Han kändes på tårna, självsäker, trevlig och lagom säljig. Vi fick ett bra pris på huset i den här svåra marknaden som vi har nu. Läs mer
  • Ylva H
    Ylva H skrev om Oscar Rehn en del av Fastighetsbyrån Järfälla
    Oskar var örffesionell och vänlig.
    Han var tydlig och hjälpsam.
    Jag är mycket nöjd med att ha köpt en bostad av honom. Läs mer
  • Niklas H skrev om Oscar Rehn en del av Fastighetsbyrån Järfälla
    Vi tycker mycket bra om Oscar Rehn och skulle mycket gärna ha han som mäklare i framtiden !!! Läs mer
  • Helena D skrev om Oscar Rehn en del av Fastighetsbyrån Järfälla
    Köpt en bostadsrätt.
    Trevligt och lättsamt bemötande.
    Upplevde inte att jag fick direkt återkopplig på några frågor jag hade, dvs jag fick fråga på nytt.
    Blev faktiskt osäker på om det verkligen fanns fler budgivare än jag själv, fick en känsla av att det var ett sätt att få upp budgivningen.
    Blev lovad parkeringsplats på nya adressen, det visade sig inte sätmma när jag väl fick tillträde.
    I övrigt helt ok! Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Järfälla

Andreas Strindemark