Oscar Rehn

Oscar Rehn

Oscar Rehn är mäklare på Fastighetsbyrån Järfälla

Oscar Rehn har varit registrerad mäklare sedan 2017-07. Oscar Rehn har varit aktiv på Reco.se sedan 2017-11 och har fått 92 omdömen med ett betyg på 4.6. Oscar Rehn har haft 60 försäljningar sen 2020-07 och har tillfrågat 91% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2020-07 - 2021-06

Läs vad 92 Läs vad Oscar Rehn

2021-07-23
    Han trvligt och serviceminded . utmärkt med allt .
    2021-07-07
    He seem a very nice person, guided us and gave us the necessary information we needed to purchase the apartment.
  • sålde sitt hus med hjälp av Oscar Rehn en del av Fastighetsbyrån Järfälla
    • Skälby
    2021-07-06
    Kunnig och trevlig som gjorde sitt yttersta för att vi skulle få en bra och smidig försäljning.
    Han lotsade oss genom förberedelser och visning och förhandling och budgivning på ett förtroendeingivande sätt.
  • sålde sitt hus med hjälp av Oscar Rehn en del av Fastighetsbyrån Järfälla
    • Viksjö
    2021-07-06
    Samarbetet med Oscar flöt på riktigt bra! Han var alltid tillgänglig för våra frågor och funderingar. Vi blev väl bemötta av honom. Våra förväntningar var ganska höga och Oscar levde upp till dem. Han är en trevlig och professionell person. Vi är mycket nöjda!
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Oscar Rehn en del av Fastighetsbyrån Järfälla
    2021-06-08
    Sålt en etta i Järfälla
    Bemött positivt av mäklaren, haft god kontakt igenom hela affären, tydlig kommunikation
  • köpte sitt hus med hjälp av Oscar Rehn en del av Fastighetsbyrån Järfälla
    • Viksjö
    2021-05-28
    Vi fick grym hjälp med försäljningen av vår trea och köp av radhus. Allt sköttes smidigt och snabbt. Överträffade mina förväntningar samt att vi hade bra kommunikation.
    2021-05-27
    Mkt tillmötesgående kunnig och noggrann mäklare.
    Uppskattar även Oscars tillgänglighet och ger återkoppling under processen till mig som köpare
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Oscar Rehn en del av Fastighetsbyrån Järfälla
    • Jakobsberg
    2021-05-03
    Oscar hjälpte oss att sälja vår lgh.
    Han hade sålt en likadan lgh i byggnaden, så vi kände att han hade lite koll på området och kanske köpare kvar ifrån andra försäljningen.
    Så det var vi som tog kontakt med Oscar.
    Han var snabb att svara och intresserad och engagerad i det han gjorde.
    Kändes tryggt att lämna försäljningen till Oscar.
  • 2021-04-30
    Oscar är en kunnig och hjälpsam mäklare med mycket bra kunskaper inom bostadsekonomin och marknadsekonomin. Han hjälper till under hela processen. Rekommenderas varmt!
  • Frida P
    köpte sin lägenhet med hjälp av Oscar Rehn en del av Fastighetsbyrån Järfälla
    • Jakobsberg
    2021-04-01
    Oscar var mäklaren som sålde lägenheten jag köpte. Han var hjälpsam och hade ett gott bemötande från början till slut. Rekommenderas varmt. 😊