Oscar Rehn

Oscar Rehn

Oscar Rehn är mäklare på Fastighetsbyrån Järfälla

Oscar Rehn har varit registrerad mäklare sedan 2017-07. Oscar Rehn har varit aktiv på Reco.se sedan 2017-11 och har fått 203 omdömen med ett betyg på 4.7. Oscar Rehn har haft 46 försäljningar sen 2023-07 och har tillfrågat 98% av sina kunder efter omdömen.

2023-07 - 2024-06

203 omdömen om Oscar Rehn

Sedan starten hos Reco 2017
Mahdi B
Barkarbystaden

Oscar är väldigt flexibel, punktlig och tillmötesgående! Dessutom har han ett brett kundnätverk! Precis som en mäklare bör vara. 5/5!

Selena E
Västra Jakobsberg

Tillgänglig och snabba svar. Trevlig och pålitlig

Jacob J
Sålde sitt hus med hjälp av Oscar Rehn en del av Fastighetsbyrån Järfälla
Jakobsberg

Proffesionellt bemötande. Arbetade hårt och höll oss ständigt uppdaterade. Väldigt nöjda!

Gustav H
Västra Jakobsberg

Väldigt trevlig och välbemötande

Giorgos S
Bolinder Strand

Oscar uppvisade en vilja att sälja min bostad och var mycket kommunikativ och flexibel genom hela försäljningen. Vi upplevde att Oscar var tydlig med förväntningarna och lyhörd till våra förväntningar, ett ömsesidigt samarbete helt enkelt. Skulle vilja summera hela upplevelsen som enkelhet med kvalité. Har varit med om betydligt krångligare upplevelser men Oscar gjorde hela processen enkel.

Batdorj D
Jakobsberg

Fantastiskt bemötande och mycket hjälpsam! Oscar Rehn på Fastighetsbyrån Järfälla gjorde hela processen smidig och enkel. Rekommenderas starkt!

Hafal M
Bolinder Strand

Oscar har uppträder på ett enormt professionellt sätt, han har verkligen agerat som konsult för mig som köpare.

Jonas L
Jakobsberg

Oscar är proffsig och trevlig. Han hjälpte mig få sålt min lägenhet trots att marknaden var pressad.

Robin Z
Viksjö

Oscar är en otroligt trygg och kompetent mäklare. Vi har fått snabba svar och känt oss trygga genom hela processen. Rekommenderas stark!

Javaid Q
Barkarbystaden

Han är vänlig, hjälpsam, kan sitt jobb,