Daniel Gesher

Daniel Gesher

Daniel Gesher är mäklare på Fastighetsbyrån Jönköping

Daniel Gesher har varit registrerad mäklare sedan 2005-12. Daniel Gesher har varit aktiv på Reco.se sedan 2014-08 och har fått 138 omdömen med ett betyg på 4.4. Daniel Gesher har haft 3 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

138 omdömen om Daniel Gesher

Sedan starten hos Reco 2014
Kristina V
Sålde sin lägenhet med hjälp av Daniel Gesher en del av Fastighetsbyrån Jönköping

Proffsig, trevlig och återkopplande

Svar från Daniel Gesher

Tack för goda betyg och fina ord. Att återkoppla och vara informativ är särskilt viktig i en utmanande marknad. Tack för förtroendet Kristina. Mvh Daniel

Anton J
Köpte sin lägenhet med hjälp av Daniel Gesher en del av Fastighetsbyrån Jönköping

Trevlig och hjälpsam. Bra på att förklara och löste allt galant! 10/10

Svar från Daniel Gesher

Tack för fina ord Anton, det var en trevlig upplevelse att göra affär med dig! mvh Daniel

Matti V

Allt gick jättefort. Jag är nöjd för Daniels arbete

Tack för fint omdöme Matti. Lycka till nu med ditt nya boende. Mvh Daniel

Kristina V
Bankeryd

Trevlig och proffsig. Korrekt och informativ.

Svar från Daniel Gesher

Tack för det fina omdömet Kristina och lycka till med det nya boendet. Kommer gärna och gör en ny värdering efter renoveringen. Mvh Daniel

Anna S
Vättersnäs

Trevligt bemött och omtänksam både om säljare och köpare🌟🌟🌟🌟🌟

Viktor G

Lovade honom att rekommendera honom här, och här är jag nu. Men skämtåsido förtjänar han beröm för sitt tålamod med en dryg jäkel som mig.

Daniel G gillar detta
Ann-mari G
Ljungarum

Mycket engagerad och påläst samt observant.

Albin B
Huskvarna

Trevlig, bra service, hjälpsam!

Avdulla M
Huskvarna

1.Genom telefonen. 2. Vi hade väldigt bra förväntningar och mäklaren upplevde det väldigt bra. 3. Vi har kommit snabbt och bra överens med Daniel han är väldigt snäll och duktig.

Diana D
Ljungarum

Daniel är jätte professionell och kunnig mäklare, rekommendera varmt till alla som ska sälja! Han är driven och tillgänglig.