Anton Nylander

Anton Nylander

Anton Nylander är mäklare på Fastighetsbyrån Karlskrona

Anton Nylander har varit registrerad mäklare sedan 2021-07. Anton Nylander har varit aktiv på Reco.se sedan 2023-09 och har fått 21 omdömen med ett betyg på 4.8. Anton Nylander har haft 14 försäljningar sen 2023-08 och har tillfrågat 86% av sina kunder efter omdömen.

2023-08 - 2024-03

21 omdömen om Anton Nylander

Carl Stefan B
Sålde sitt hus med hjälp av Anton Nylander en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
Hässlegården & Bastasjö

Anton hade ett perfekt bemötande och gav utomordentlig service från det första mötet fram till att vi skrev kontraktet. Han har alltid varit tillgänglig för oss för att svara på frågor och ge råd och har haft många visningar både vardagar och helger för att anpassa sig till intressenternas behov. Vi är mycket glada för att vi valde honom som mäklare och kan varmt rekommendera honom till andra säljare.

Jacob P
Sålde sin lägenhet med hjälp av Anton Nylander en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
Galgamarken

Anton Nylander är trevlig, anträffbar och professionell. Det kändes rätt direkt efter första mötet. Det kunde inte ha gått smidigare eller snabbare av försäljningen av vår bostadsrätt. Vi är supernöjda med Anton! Vi rekommenderar honom starkt.

Emanuel J
Köpte sin lägenhet med hjälp av Anton Nylander en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
Galgamarken

Bra rak kille. Närvarande och lätt att få tag på gällande frågor osv om objektet.

Kerstin R
Trossö

Mycket trevligt och lugnt bemötande. Hade svar på alla våra frågor. Kände oss trygga med alla uppgifter vi fått och därefter tog Anton hand om vår budgivning löpande. Glädjande nog kunde vi lägga högsta bud och gå vidare med all procedur, som Anton skötte mycket proffsigt. Högsta betyg.

Minh H
Torskors

Bra bemötande. Vi har kunnat ha kontakt även när jag var utomlands. Vi löste allt detta tidigt så jag själv kunde hålla koll på budgivningen och njuta av semestern.

Daniel L
Långö & Lilla Pantarholmen

Anton gav från första stund ett lugnt och professionellt intryck när han hjälpte mig med försäljningen av min bostad. Han var lyhörd och jag kände att han prioriterade mina behov och önskemål. Han gav bra, realistiska råd och var mån om att beskriva olika avvägningar som gjordes under försäljningsprocessen. Hela processen funkade väldigt smidigt för mig och jag är nöjd med resultatet så jag kan varmt rekommendera Anton till andra som ska sälja sin bostad.

Pavan L
Lyckeby

He is friendly and punctual. He balanced both buyer and seller.

Svar från Anton Nylander

Hello Pavan! Thank you so much for your nice review. Hope you will enjoy your new apartment! Kind regards Anton

Madeleine K
Nättraby

Rekommenderar, vi är mycket nöjda med bemötandet

Svar från Anton Nylander

Hej Madeleine! Tack så mycket för din rekommendation och ditt fina omdöme! Ha det fint så syns vi snart på tillträdet! Hälsningar Anton

Miranda H
Backabo

Vi har varit nöjda med Anton genom hela affären. Trevligt bemötande och gav en trygghet till oss som köpare!

Svar från Anton Nylander

Hej Miranda! Tack så mycket för ditt fina omdöme och fint samarbete vid ert köp! Lycka till med ert nya boende! Hälsningar Anton

Daniel S
Backabo

Bra och trevligt bemötande Tydlig kommunikation till oss som köpare Professionellt bemötande

Svar från Anton Nylander

Hej Daniel! Tack så mycket för att du tog dig tiden att ge detta fina omdöme. Lycka till med ert nya boende och jag hoppas ni kommer trivas! Med vänlig hälsning Anton