Rasmus Bengtsson

Rasmus Bengtsson

Rasmus Bengtsson är mäklare på Fastighetsbyrån Karlskrona

Rasmus Bengtsson har varit registrerad mäklare sedan 2018-06. Rasmus Bengtsson har varit aktiv på Reco.se sedan 2018-05 och har fått 86 omdömen med ett betyg på 4.7. Rasmus Bengtsson har haft 14 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 93% av sina kunder efter omdömen.

86 omdömen om Rasmus Bengtsson

Sedan starten hos Reco 2019
Oleksii B
Köpte sitt hus med hjälp av Rasmus Bengtsson en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
Backabo

Everything was super and fast. I have never even dreamed about so kind and fast service!

Gunnel Ann-Charlotte S
Sålde sitt hus med hjälp av Rasmus Bengtsson en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
Backabo

Respektfull, tillmötesgående och flexibel.

Carri H
Sålde sin lägenhet med hjälp av Rasmus Bengtsson en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
Trossö

Rasmus är trevlig och saklig och det har fungerat bra mellan oss. Och så marknaden styr varken jag eller han över, till slut blev bostaden såld efter 21 månader. Mvh Carri He

Ammar A
Köpte sin lägenhet med hjälp av Rasmus Bengtsson en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
Annebo

En bra och trevlig mäklare som kan sitt jobb

Anna N
Annebo

Trevligt bemötande, kunnig och det har känts tryggt. Stundtals lite segt med återkoppling. Men i stort sett nöjd och kan rekommendera honom.

Maj-Lis N
Sturkö

Rasmus Bengtsson är mycket professionell och tillmötesgående. Jag känner med helt trygg med hans kunskaper och erfarenheter. Han håller de tider och det arbete han har lovat. Han skapade ett positivt och bra första möte mellan mig som säljare och det par som köpte min fastighet. Jag är mycket nöjd med mina kontakter med Rasmus

Vivi-Ann A
Jämjö

Rasmus Bengtsson motsvarade alla mina förväntningar. Mycket lätt att prata med honom.

Ingemo S
Vedeby

Vi blev positivt överraskade av Rasmus engagemang och hans sätt att lotsa oss igenom husfösäljningen. Kort sagt så är vi mycket nöjda // Ingemo och Anders

Magnus K
Säby & Åby

Proffsig, pålitlig och saklig. Skötte vår försäljning på ett mycket bra sätt.

Sebastian E
Rödeby

Bra bemötande, enkel att ha att göra med.