Rasmus Bengtsson
Registrerad mäklare sedan 2018
Aktiv på Reco.se sedan 2018
2019-03 - 2020-02

Läs vad 25 Läs vad Rasmus Bengtsson

• Lars B sålde sitt hus med hjälp av Rasmus Bengtsson en del av Fastighetsbyrån Karlskrona

2020-03-21

Trossö
    Tydligt beskrivit uppdrag och god feedback. Snabb behandling och bra försäljning Läs mer
  • Pernilla D sålde sitt hus med hjälp av Rasmus Bengtsson en del av Fastighetsbyrån Karlskrona

2020-02-27

Tjurkö
    Fastighet
    Rasmus har skött allt alldeles utmärkt
    Upplevelsen har varit mycket god Läs mer
  • Elina R köpte sitt hus med hjälp av Rasmus Bengtsson en del av Fastighetsbyrån Karlskrona

2020-02-06

Tving
    Jag har köpt ett hus .
    Jag blev bra bemött av mäklaren.
    Jag hade höga förväntningar då denna mäklarfirma har bra omdömen. Mäklaren levde upp till dessa men mer erfarenhet av yrket behövs till viss del.
    Bra upplevelse. Läs mer
  • Jenny O köpte sitt hus med hjälp av Rasmus Bengtsson en del av Fastighetsbyrån Karlskrona

2020-01-13

Lyckeby
    Jag tycker att vi blev bemötta bra & professionellt av Rasmus när vi skulle köpa vårt hus. Vi är mycket nöjda Läs mer
  • Anna M köpte sin lägenhet med hjälp av Rasmus Bengtsson en del av Fastighetsbyrån Karlskrona

2019-12-18

Trossö
    Köpt en bostadsrätt.
    Vi har endast fått ett gott bemötande.
    God och snabb kommunikation. Inget att anmärka på. Läs mer
  • Victor I köpte sin lägenhet med hjälp av Rasmus Bengtsson en del av Fastighetsbyrån Karlskrona

2019-12-17

Lyckeby
    Personlig och tydlig vägledning och information genom köpet av min lägenhet. Alltid snabb på att svara, vilket ledde till bra kommunikation. Läs mer
  • Markus S köpte sitt hus med hjälp av Rasmus Bengtsson en del av Fastighetsbyrån Karlskrona

2019-12-09

Torskors
    Fristående villa.
    Bra bemötande, lätt att prata med. Tålmodig.
    Att mäklaren skulle ordna med alla papper och liknande, verkar som om allt gått rätt till hittills iaf.
    Tycker han utförde sitt uppdrag bra! Metodisk, tydlig. Jag är nöjd med förmedlingen Läs mer
  • MARIKA O skrev om Rasmus Bengtsson en del av Fastighetsbyrån Karlskrona

2019-12-02

Vi anlitade Rasmus för kontraktsskrivning vid försäljning av vårt hus och är nöjda på alla sätt och vis Läs mer
  • Roger Östergren sålde sin lägenhet med hjälp av Rasmus Bengtsson en del av Fastighetsbyrån Karlskrona

2019-11-16

Lyckeby
    Helt ok med försäljningen. Inget att tillägga utan det gick smidigt. Läs mer
  • Hanna H köpte sitt hus med hjälp av Rasmus Bengtsson en del av Fastighetsbyrån Karlskrona

2019-11-10

Rödeby