Rasmus Bengtsson

Rasmus Bengtsson

4.7 i betyg av 36 omdömen

Rasmus Bengtsson är mäklare på Fastighetsbyrån Karlskrona

och har varit registrerad mäklare sedan 2018. Rasmus Bengtsson har varit aktiv på Reco.se sedan 2018 och har fått 36 omdömen sedan 2018-05-05. Rasmus Bengtsson har haft 31 försäljningar det senaste året och har tillfrågat 98% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2019-10 - 2020-09

Läs vad 36 Läs vad Rasmus Bengtsson

• En väldigt noggrann person som har svarat snabbt på våra frågor via sms samt varit snabb men noggrann vid kontraktsskrivning mm. Kan rekommenderas.
    Torbjörn M köpte sitt hus med hjälp av Rasmus Bengtsson en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    2020-10-17
    • 83.0 m²
    2020-10-17
  • Min dotter har köpt en lägenhet i Karlskrona. Vi upplevde från dag ett Rasmus som trevlig, informativ, noggrann och "om sig och kring sig". Han svarade snabbt på ev frågor och följde upp ev spörsmål. Han gav oss och säljaren tips, råd och han såg till så att själva kontraktsskrivningen blev lättsam och smidig. Vi kan varmt rekommendera honom till andra kunder:-) //Johan Ekelund
    Annelie E köpte sin lägenhet med hjälp av Rasmus Bengtsson en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    2020-10-09
    2020-10-09
  • Vi har sålt vår lägenhet på Pantarholmen. Vår mäklare hade ett bra bemötande och professionellt agerande. Jag tycker Rasmus levde upp till våra förväntningar och var lätt att diskutera med och ge oss värdefulla råd för en lyckad försäljning.
    Anna - Lena J sålde sin lägenhet med hjälp av Rasmus Bengtsson en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    2020-09-08
    2020-09-08
  • Professionell och effektiv i sin roll som mäklare.
    Anders J sålde sin lägenhet med hjälp av Rasmus Bengtsson en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    2020-08-31
    2020-08-31
  • Rasmus uppfyller förväntningarna jag haft på honom och har utfört sitt arbete utmärkt. Han är väldigt professionell men har även ett personligt bemötande som är trevligt.
    Anders E sålde sin lägenhet med hjälp av Rasmus Bengtsson en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    2020-08-29
    • 26.5 m²
    2020-08-29
  • Sålt fastigheten (villa) vi idag bor i. Vi gillade Rasmus från början, vid första mötet. Under hela processen har vi upplevt honom som framåt, engagerad och någon som gjort mer än vad vi förväntat oss. Han har stöttat oss genom hela processen, varit tillgänglig för våra frågor och funderingar i tid och otid. Rasmus bemötande har alltigenom varit affärsmässig och professionell.
    Vinitha F
    Vinitha F sålde sitt hus med hjälp av Rasmus Bengtsson en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    2020-08-19
    • 175.0 m²
    • Hästö
    2020-08-19
  • Sålde en 60-tals vill i Rödeby. Det gick betydligt snabbare än vad jag förväntat mig. Tycker att jag blivit bemött på ett korrekt och proffesionellt sätt. Villan värderades högre än jag förväntat mig och jag är mycket nöjd med det priset jag fick. Jag tycker att Rasmus har gjort ett snabbt och bra jobb, han har varit tillgänglig under resans gång. Förklarat på ett begripligt sätt. Jag känner mig mycket nöjd med den hjälp jag har fått och kan rekommendera Rasmus till andra som går i försäljningstankar. / Agnetha Glimvall
    Agneta Ulla-britt G sålde sitt hus med hjälp av Rasmus Bengtsson en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    2020-08-15
    • 83.0 m²
    2020-08-15
  • Vi köpte en villa som Rasmus var ansvarig mäklare för i Karlskrona. Rasmus är en trevlig , hjälpsam kille. Allt fungerade bra från köp till slut. Vi rekommendera Rasmus när ni ska sälja ditt/ert hus. /Sara och Daniel. H
    Sara H köpte sitt hus med hjälp av Rasmus Bengtsson en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    2020-08-14
    • 82.0 m²
    • Björkhaga
    2020-08-14
  • Mycket bra. Ger ett professionellt intryck kunnig och en trygg känsla. Förväntningarna var som jag förväntade mig. Helt klart en mäklare och person jag skulle rekommendera
    Peter P sålde sitt hus med hjälp av Rasmus Bengtsson en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    2020-05-16
    • 82.0 m²
    • Björkhaga
    2020-05-16
  • Vi fick ett bra intryck redan från början av rasmus och han har skött både vårat köp av nytt hus samt försäljning av vårat befintliga. Engagerad, tydlig och rak. Vi är mkt nöjda
    Lisa F köpte sitt hus med hjälp av Rasmus Bengtsson en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    2020-04-12
    • 130.0 m²