Rasmus Bengtsson
Registrerad mäklare sedan 2018-06-21
Aktiv på Reco.se sedan 2018-05-05
2019-07 - 2020-06

Läs vad 28 Läs vad Rasmus Bengtsson

• Peter P sålde sitt hus med hjälp av Rasmus Bengtsson en del av Fastighetsbyrån Karlskrona

2020-05-16

Björkhaga
    Mycket bra.
    Ger ett professionellt intryck kunnig och en trygg känsla.

Förväntningarna var som jag förväntade mig.

Helt klart en mäklare och person jag skulle rekommendera Läs mer
  • Lisa F köpte sitt hus med hjälp av Rasmus Bengtsson en del av Fastighetsbyrån Karlskrona

2020-04-12

Rödeby
    Vi fick ett bra intryck redan från början av rasmus och han har skött både vårat köp av nytt hus samt försäljning av vårat befintliga.
    Engagerad, tydlig och rak.

Vi är mkt nöjda Läs mer
  • Patrik T köpte sitt hus med hjälp av Rasmus Bengtsson en del av Fastighetsbyrån Karlskrona

2020-04-12

Rödeby
    Har sålt ett enplanshus och köpt ett större hus lite längre ifrån city.

Fick ett otroligt bra bemötande från första början. Rasmus är en engagerad pedagogisk och kunnig mäklare efter bara några möten kändes det som man kände varann privat och det är något både min sambo och jag uppskattade. Han hade svar på alla våra frågor och svarade snabbt och detaljerat.

Rasmus kunde förklara svaren på ett bra sätt som en okunnig kunde förstå.

Vi är väldigt nöjda och har redan rekommenderat honom till många av våra vänner som gått med sälj och köp tankar. Läs mer
  • Lars B sålde sitt hus med hjälp av Rasmus Bengtsson en del av Fastighetsbyrån Karlskrona

2020-03-21

Trossö
    Tydligt beskrivit uppdrag och god feedback. Snabb behandling och bra försäljning Läs mer
  • Pernilla D sålde sitt hus med hjälp av Rasmus Bengtsson en del av Fastighetsbyrån Karlskrona

2020-02-27

Tjurkö
    Fastighet
    Rasmus har skött allt alldeles utmärkt
    Upplevelsen har varit mycket god Läs mer
  • Elina R köpte sitt hus med hjälp av Rasmus Bengtsson en del av Fastighetsbyrån Karlskrona

2020-02-06

Tving
    Jag har köpt ett hus .
    Jag blev bra bemött av mäklaren.
    Jag hade höga förväntningar då denna mäklarfirma har bra omdömen. Mäklaren levde upp till dessa men mer erfarenhet av yrket behövs till viss del.
    Bra upplevelse. Läs mer
  • Jenny O köpte sitt hus med hjälp av Rasmus Bengtsson en del av Fastighetsbyrån Karlskrona

2020-01-13

Lyckeby
    Jag tycker att vi blev bemötta bra & professionellt av Rasmus när vi skulle köpa vårt hus. Vi är mycket nöjda Läs mer
  • Anna M köpte sin lägenhet med hjälp av Rasmus Bengtsson en del av Fastighetsbyrån Karlskrona

2019-12-18

4:a
    Trossö
    Köpt en bostadsrätt.
    Vi har endast fått ett gott bemötande.
    God och snabb kommunikation. Inget att anmärka på. Läs mer
  • Victor I köpte sin lägenhet med hjälp av Rasmus Bengtsson en del av Fastighetsbyrån Karlskrona

2019-12-17

Lyckeby
    Personlig och tydlig vägledning och information genom köpet av min lägenhet. Alltid snabb på att svara, vilket ledde till bra kommunikation. Läs mer
  • Markus S köpte sitt hus med hjälp av Rasmus Bengtsson en del av Fastighetsbyrån Karlskrona

2019-12-09

Torskors
    Fristående villa.
    Bra bemötande, lätt att prata med. Tålmodig.
    Att mäklaren skulle ordna med alla papper och liknande, verkar som om allt gått rätt till hittills iaf.
    Tycker han utförde sitt uppdrag bra! Metodisk, tydlig. Jag är nöjd med förmedlingen Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Karlskrona

Jonas Kjellsson