Rasmus Bengtsson

Rasmus Bengtsson

Rasmus Bengtsson är mäklare på Fastighetsbyrån Karlskrona

Rasmus Bengtsson har varit registrerad mäklare sedan 2018-06. Rasmus Bengtsson har varit aktiv på Reco.se sedan 2018-05 och har fått 53 omdömen med ett betyg på 4.7. Rasmus Bengtsson har haft 42 försäljningar sen 2020-08 och har tillfrågat 95% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2020-08 - 2021-07

Läs vad 53 Läs vad Rasmus Bengtsson

• sålde sitt hus med hjälp av Rasmus Bengtsson en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    • Kustvägen Torhamn-Kristianopel
    2021-07-26
    Trevlig och professionell mäklare med ett mycket bra bemötande.

Mäklarens uppdrag från början till slut motsvarade våra förväntningar.
  • sålde en tomt med hjälp av Rasmus Bengtsson en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    • Fäjö
    2021-07-09
    Snabb och effektiv process, levde helt upp till mina förväntningar.
    • Nättraby
    2021-06-26
    Ett trevligt bemötande, man fick ett stort förtroende för honom. Man fick med en gång känsla av att han kunde sin sak. Han var snabb med att svara eller ringa upp. Vi skulle anlita honom igen vid försäljning. Vi rekommendera honom till bekanta.
  • köpte sitt hus med hjälp av Rasmus Bengtsson en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    • Backabo
    2021-06-11
    Proffsig och rak hela tiden. Kände oss trygga i att han var mäklare, då det kändes som om allt verkligen var enligt lagar och regler.
    • Backabo
    2021-06-11
    Utmärkt bemötande. Proffsigt och trevligt.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Rasmus Bengtsson en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    • Trossö
    2021-06-10
    Bra och trevligt bemötande med tydlighet. Snabba svar och lätt att få tag på. Allt gick väldigt smidigt och proffsigt!
    • Jämjö
    2021-06-04
    Rasmus Bengtsson har haft hand om försäljningen av mitt hus. Han är den bästa mäklaren man kan tänka sig, proffsig och noggran, men har ändå förmågan att vara flexibel. Han har bemött och stöttat mig på ett lungt och vänligt sätt, även när jag varit nervös och otålig, och förklarat läget med sakligt lugn. Han skötte den gastkramande budgivningen på ett ypperligt sätt, och delgav mig hela tiden de nya buden. Det var helt och hållet hans förtjänst att mitt hus blev sålt till ett så bra pris. Jag är supernöjd. Bättre mäklare går inte att få.
    • Fridlevstad
    2021-05-19
    Vi har sålt ett hus, affären gick väldigt snabbt, precis så som vi önskade.
    Rasmus har varit proffsig och framförallt tillgänglig om man hade några frågor eller va fundersam över något.
    Han har absolut levt upp till våra förväntningar.
    Rasmus kändes lugn och proffsig, kom med tips och råd, en bra upplevelse helt enkelt.
  • Linda P
    köpte en tomt med hjälp av Rasmus Bengtsson en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    • Fäjö
    2021-04-05
    Fantastisk mäklare!! Rekommenderas varmt!
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Rasmus Bengtsson en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    • Trossö
    2021-02-02
    Vi sålde en bostadsrätt med hjälp av Rasmus, vilket gick helt enligt den plan vi kom överens om, och enligt den prognos han gav oss. Rasmus har bemött oss proffesionellt och till synes ansträngt sig väl för att få vår bostadsrätt såld.