Tobias Malving

Tobias Malving

Tobias Malving är mäklare på Fastighetsbyrån Karlskrona

Tobias Malving har varit registrerad mäklare sedan 2008-07. Tobias Malving har varit aktiv på Reco.se sedan 2019-08 och har fått 94 omdömen med ett betyg på 4.8. Tobias Malving har haft 37 försäljningar sen 2021-09 och har tillfrågat 93% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2021-09 - 2022-08

Läs vad 94 Läs vad Tobias Malving

• sålde sitt hus med hjälp av Tobias Malving en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    2022-07-27 Verifierad kund
    Trevlig, vänlig, kanske beroende på att vi var två säljare med lite olika utgångsläge, förväntningar etc ibland lite diffust vad han uppfattade från mig.
    Jag blev kontaktad av flera intressenter via sociala medier som hade haft svårighet att få kontakt med Tobias, han återkom heller inte till någon, som de upplevde att han sagt han skulle.
    Tänker spontant att nåbarhet är grunden för affär. Personligen vänligt, om än något stressat bemött, jag är nöjd med affären!
    Vänligen
    Karin Wennerberg
    2022-07-23 Verifierad kund
    Trevlig....Dock vissa tvivel kring vilken målgrupp han ansåg var aktuellt för fastigheten.
    • Ramdala
    2022-07-20 Verifierad kund
    Tobias Malving är en fantastisk mäklare som gjort mig som säljare trygg hela vägen från start till försäljning av min fastighet.

Tobias har en helhet som mäklare med sin tidigare erfarenhet av husförsäljning, bemötande av människor samt positiva sätt.

Viktigt att en mäklare har förståelse för att en husförsäljning kan vara en stor händelse för den enskilda individen och det har han gjort.

Jag rekommenderar Tobias Malving å det varmaste!

Josephine
    • Lindesnäs
    2022-06-27 Verifierad kund
    Ett mycket korrekt och professionellt bemötande.Vi förväntade oss ett snabbt avslut av försäljningen vilket till stor del infriades.Vid visningen och kontraktsskrivningen visade återigen mäklaren stor erfarenhet och professionellt beteende .
  • Karl K
    köpte sitt hus med hjälp av Tobias Malving en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    • Spjutsbygd
    2022-06-14 Verifierad kund
    Malving är en mycket trevlig och guidande märkbare som kommer att hjälpa dig i alla svåra frågor!
    Har haft kontakt med honom om ett par hus och har alltid blivit lika bra bemött med ett glatt humör och en positiv inställning!😊
    Tack Malving för dina fina karaktär och personlighet!😊
  • Mirjam L
    sålde sitt hus med hjälp av Tobias Malving en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    • Spjutsbygd
    2022-06-12 Verifierad kund
    Mycket bra bemötande.
    Tobias Malviing hade allt det jag hade kunnat förvänta mig, lugn, proffsig, klarsynt skötte allt väldigt smidigt Ja mycket bra.
    Allt gick mycket bra och lätt
    Känner stort förtroende för Tobias Malviing rekommenderas varmt.
    • Gullberna Park
    2022-06-11 Verifierad kund
    Tobias ör mycket trevlig och serviceinriktad.
    Snabb handläggning( hade förberett försäljning året innan) och sjösättnig av försäljningen i skarpt löge.
    Kände jag kunde lita på honom och han rekommenderas av mej!
    • Kättilsmåla
    2022-04-14 Verifierad kund
    Tobias har genom hela försäljningsprocessen varit ett bra stöd, löpande informerat oss säljare och visat på en stor kunnighet.
    Med lätthet rekommenderar vi honom till liknande uppdrag.
    • Rödeby
    2022-04-13 Verifierad kund
    Mäklaren gav ett mycket förtroendefullt intryck. Visade stor respekt och var mycket tillmötesgående. Var hela tiden nåbar antingen via sms eller telefon. Familjens önskemål tillgodoseddes fullt ut. Gick igenom allt och lämnade inga frågetecken. Lämnade fortlöpande information om utvecklingen av försäljningen. Behandlade ärendet mycket skyndsamt.
  • köpte sitt hus med hjälp av Tobias Malving en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    • Rödeby
    2022-03-22 Verifierad kund
    Han var så bra ,fick svar på alla frågor som vi ställde åt honom.Vi var välkomna.Jag är väldigt nöjd.