Tobias Malving
Registrerad mäklare sedan 2008-07-24
Aktiv på Reco.se sedan 2019-08-06
2019-08 - 2020-07

Läs vad 24 Läs vad Tobias Malving

• Syuzanna H sålde sitt hus med hjälp av Tobias Malving en del av Fastighetsbyrån Karlskrona

2020-07-07

Björkhaga
    Jag har köpt ett hus genom Swedbank, var jätte nöjd 😌.
    Bästa och duktiga mäklaren vi har haft och jag kan varmt rekommendera att hänvisa till de om ni behöver köpa eller sälja Hus.
    De är lyhörd och hjälpsam.
    🌞👍 Läs mer
  • Therese S köpte sitt hus med hjälp av Tobias Malving en del av Fastighetsbyrån Karlskrona

2020-07-04

Rödeby
    Tobias har varit toppen längst med hela vägen. Jag gillade starkt att han erbjöd sig att framöver göra en kostnadsfri värdering av huset jag köpte. Det kändes lite mer som att man "knöt ihop säcken" och att man va mer än bara en i mängden. Läs mer
  • Terese S köpte sitt hus med hjälp av Tobias Malving en del av Fastighetsbyrån Karlskrona

2020-06-26

Kustvägen Torhamn-Kristianopel
    Köpt ett fritidshus. Tobias har visat engagemang och intresse för mina funderingar. Läs mer
  • Hanna K sålde sitt hus med hjälp av Tobias Malving en del av Fastighetsbyrån Karlskrona

2020-06-04

Kustvägen Torhamn-Kristianopel
    alldeles utmärk than är en påläggskalvoch förkänar all uppmärksamhet Läs mer
  • Eric H sålde sitt hus med hjälp av Tobias Malving en del av Fastighetsbyrån Karlskrona

2020-05-26

Ramdala
    Intresserad, kunnig, hjälpsam på alla plan, Läs mer
  • Maria J
    Maria J sålde sitt hus med hjälp av Tobias Malving en del av Fastighetsbyrån Karlskrona

2020-05-12

Tobias Malving har sålt ett par fastigheter åt mig och jag har alltid blivit väl bemött.
    Han har utfört försäljningsuppdragen grundligt och effektivt. Läs mer
  • Paulus L sålde sitt hus med hjälp av Tobias Malving en del av Fastighetsbyrån Karlskrona

2020-05-12

Hasslö
    Sålde en villa på Hasslö. Jag blev bemött på ett mycket förtroendegivande sätt. Affären blev snabb, enkel och smidig. Läs mer
  • Johan N sålde sitt hus med hjälp av Tobias Malving en del av Fastighetsbyrån Karlskrona

2020-05-05

Spjutsbygd
    Jag har köpt en villa och sålt en villa vilket har gått väldigt bra och mycket snabbt.
    Mötet med Tobias va väldigt professionellt och kan varmt rekommendera honom till alla. Mina förväntningar va mest att få mitt hus sålt då vi köpt en bostad innan vi ens påbörjat försäljning. Och tycker att Tobias va väldigt engagerad och gjorde våran säljupplevelse väldigt positiv. Läs mer
  • Vera Z köpte sitt hus med hjälp av Tobias Malving en del av Fastighetsbyrån Karlskrona

2020-05-02

Jag köpte bostaden och Tobias representerade säljaren. Jag är mycket nöjd med mäklarens kompetens och bemötande. Jag har fått det jag behövde och jag känner mig nöjd. Läs mer
  • Viktoria S köpte sitt hus med hjälp av Tobias Malving en del av Fastighetsbyrån Karlskrona

2020-04-26

Fridlevstad
    Tydlig och trevlig. Även väldigt lätt att ha och göra med. Är jätte nöjd med vår mäklare! Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Karlskrona

Jonas Kjellsson