Tobias Malving

Tobias Malving

Tobias Malving är mäklare på Fastighetsbyrån Karlskrona

Tobias Malving har varit registrerad mäklare sedan 2008-07. Tobias Malving har varit aktiv på Reco.se sedan 2019-08 och har fått 127 omdömen med ett betyg på 4.8. Tobias Malving har haft 33 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 98% av sina kunder efter omdömen.

127 omdömen om Tobias Malving

Sedan starten hos Reco 2019
Marie L
Tjurkö

Tobias är mycket trevlig, kunnig och lätt för att prata med. Även lätt att nå.

Jonna N
Skillingenäs

Vi är mycket nöjda med Tobias som vår måklare. Han är alltid tillgänglig, väldigt trevlig och höll oss väl informerade under hela processen. Vi upplever honom som en mycket kompetent mäklare med en förmåga att få oss som uppdragsgivare att känna oss prioriterade. Tobias rekommenderas varmt.

Jörn A
Fågelmara

Tobias är lätt att få tag i och kommunicera med, proffsig och kunnig, mycket trevlig att ha att göra med!

Mikael J
Inglatorp

Gick snabbt och bra. Trevlig mäklare.

Angelica B
Köpte sitt hus med hjälp av Tobias Malving en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
Inglatorp

Vi tycker Tobias har varit lättåtkomlig, bra på att svara på frågor och mycket engagerad.

Eva O
Sålde sin lägenhet med hjälp av Tobias Malving en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
Backabo

Tobisar var mycket trevlig och kunnig! Förväntningarna var att sälja min bostad. Jag är mycket nöjd .

Sonja J
Inglatorp

Mycket bra mäklare väldigt bra bemötande bra information allt gick enligt forväntning kan rekommendera Tobias Malving

Gun K
Kättilsmåla

Alltid ett glatt bemötande . Trevlig och kunnig på sitt område som mäklare. Kan varmt rekommendera Tobias som mäklare. Lugn och sansad.Toppen kille .

Karl-Åke K
Kättilsmåla

Allt har varit jättebra bra bemötande proffsigt skött trevligt!

Besart B
Köpte sin lägenhet med hjälp av Tobias Malving en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
Backabo

I min erfarenhet så är Tobias en person som bryr sig om sina kunder och vi fick en betryggande upplevelse med honom, bra bemötande samt mån om att man fick rätt information samt hjälpsam.