Tobias Malving
Aktiv på Reco.se sedan 2019
2019-04 - 2020-03

Läs vad 12 Läs vad Tobias Malving

• Göran B
    Göran B köpte sin lägenhet med hjälp av Tobias Malving en del av Fastighetsbyrån Karlskrona

2020-04-05

Pantarholmen
    Mäklaren sålde en lägenhet till oss. Han jobbade mycket snabbt med stor noggrannhet. Såg hela tiden till att något hände. Han höll oss välinformerade under de två veckorna, som köpet tog.
    Vi rekommenderar mäklaren och företaget.
    Ett tips från oss är att fotografen även fotar vind och källare. Läs mer
  • Maria B köpte sin lägenhet med hjälp av Tobias Malving en del av Fastighetsbyrån Karlskrona

2020-04-03

Pantarholmen
    Hej!
    Genom Tobias fick vi tag på en drömlägenhet i Brf Tullen i Karlskrona och vi är mycket nöjda med affären.
    Hälsningar
    Maria Bjerre Läs mer
  • Robert A sålde sitt hus med hjälp av Tobias Malving en del av Fastighetsbyrån Karlskrona

2020-02-12

Torhamn
    Från en skala från ett till fem är bäst. Ger jag honom en 5 Läs mer
  • Marina K sålde sitt hus med hjälp av Tobias Malving en del av Fastighetsbyrån Karlskrona

2020-02-12

Torhamn
    Sålt ett ett hus och blev väldigt bra bemött. Mäklaren levde upp till de förväntningar jag hade. Läs mer
  • Jens J köpte sitt hus med hjälp av Tobias Malving en del av Fastighetsbyrån Karlskrona

2020-01-08

Jämjö
    Köpt villa.
    Mycket bra och tydlig kommunikation genom hela affären! Läs mer
  • Loretta Q köpte sitt hus med hjälp av Tobias Malving en del av Fastighetsbyrån Karlskrona

2019-11-01

Hasslö
    Hjälpsam, trevlig men väldigt upptagen. Läs mer
  • Alexander W sålde en tomt med hjälp av Tobias Malving en del av Fastighetsbyrån Karlskrona

2019-10-21

Aspö
    Bra och seriös, dock lite förvirrat ibland. Läs mer
  • Marcus J sålde sitt hus med hjälp av Tobias Malving en del av Fastighetsbyrån Karlskrona

2019-10-06

Hasslö
    Sålt en fastighet som egentligen är ett sommarboende med kraftigt renoveringsbehov. Tobias bemötte både mig och min fru på ett trevligt och engagerat sätt. Tobias och vi hade ett mycket gott samarbete och en väldigt god kommunikation. Mycket väl värd hjälp vid försäljningen. Jag är mycket nöjd med all hjälp och råd vid försäljningen. Läs mer
  • Maria J sålde sitt hus med hjälp av Tobias Malving en del av Fastighetsbyrån Karlskrona

2019-10-03

Hasslö
    Sålt en tomt med ett hus som behövde mycket renovering.
    Fick ett trevligt bemötande av mäklaren och det kändes tryggt. Trodde det skulle bli svårt att få tomten såld men försäljningen blev över förväntan. Är mycket nöjd med mäklaren. Läs mer
  • Birgitta W sålde sitt hus med hjälp av Tobias Malving en del av Fastighetsbyrån Karlskrona

2019-09-07

Brömsebro
    Tobias Malving har uppfyllt alla våra förväntningar av husförsäljningen med högsta betyg! Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Karlskrona

Jonas Kjellsson