Alla kategorier Mäklare Blekinge Karlskrona Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Karlskrona

Fastighetsbyrån Karlskrona

Borgmästaregatan 13, 371 35 Karlskrona — Visa karta

Fastighetsbyrån har funnits i Karlskrona sedan 1976 och idag förmedlar vi ca 300 objekt per år. Våra många års erfarenhet och starka kontaktnät i området gör oss till en trygg partner för dig som ska köpa eller sälja en fastighet i Karlskronatrakten!

Vi jobbar i hela kommunen, från vackra skärgårdslandskap i söder till skogsbygd i norr, och förmedlar lika gärna bostadsrätter och villor som lantbruk och tomter. Våra mäklare är välutbildade och strävar alltid efter att du ska nå det resultat du önskar i bostadsaffären. Genom att vara engagerade och lyhörda för dina önskemål i hela processen kan vi nå dit, varje gång.

Kom förbi vårt kontor i Swedbanks lokaler eller kontakta oss på annat sätt för att diskutera hur vi kan bistå dig i nästa försäljning eller köp.

Läs vad 899 kunder tycker om Fastighetsbyrån Karlskrona

• Ragnhild B
    Ragnhild B skrev om Mårten Kindlund en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Köpt och sålt lägenhet .
    Kan bara ge toppbetyg till Mårten i allt.
    Lyhörd för mina synpunkter.
    Seriös.
    Snabb och kunnig.
    Nåbar och hör av sig.
    Seriös och trygg.
    Pålitlig.

. Kommer att rekommendera honom till andra Läs mer
    2018-09-25 Mårten K svarar Ragnhild B
    Hej Ragnhild!

Din rekommendation värmer, speciellt då du provat på att gå igenom både köpprocessen och säljprocessen genom mig. Tycker vi haft ett bra samarbete där vi varit lyhörda för varandra, med enkel och snabb kommunikation via sms och telefon. Tack för att du tog en oannonserad visning som jag inte fick ihop, uppskattas.

Stort lycka till med nya lägenheten, vi ses på staun!

• Jan Olof B
    Jan Olof B skrev om Henric Svensson en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    en stuga på lövenäs utmärkt bemötande ja allt blev bra Läs mer
  • Lotta H
    Lotta H skrev om Henric Svensson en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Mycket kunnig och hjälpsam i alla frågor! Rekommenderas! Läs mer
  • Björn W
    Björn W skrev om Henric Svensson en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Sålde villa. Henric är skicklig, noggrann, snabb med återkoppling, vi är mycket nöjda. Läs mer
  • Johanna G
    Johanna G skrev om Henric Svensson en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Tillgänglig, uppmärksam, diplomatisk och flexibel. Läs mer
  • Sebastian V
    Sebastian V skrev om Henric Svensson en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Köpt villa.
    Blev bra bemött. Lugn och professionell.
    Förväntade mig att mäklaren skulle vara insatt i bostaden och kunna lite om området vilket Henric levde upp till. Läs mer
  • Magnus W
    Magnus W skrev om Henric Svensson en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Grundlig, tydlig och väldogt trevlig.

Snabb och säker affär. Läs mer
  • Niklas S
    Niklas S skrev om Henric Svensson en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Har haft med Henric att göra några gånger och har verkligen inte behövt bli besviken.
    En första klassens kille och mäklare. Läs mer
  • Kent K
    Kent K skrev om Johan Kjellsson en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    • Beskriv gärna vad du har köpt eller sålt för bostad:
    Sålt villa - köpt villa

• På vilket sätt blev du bemött av mäklaren :
    Mycket proffsigt, förklarat precis vad som händer och hur vi ska gå till väga, bra information

• Förväntningar som du hade, vilka var de och tycker du att mäklaren levde upp till dem :
    Snabb försäljning till ett bra pris

• Sammanfatta gärna din upplevelse :
    Proffsigt och trevligt bemötande Läs mer
  • Gunilla K
    Gunilla K skrev om Mårten Kindlund en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Köpte en sommarstuga i somras och var mkt nöjd med insatserna från mäklaren. Kunnig om objektet och frågor runt omkring. Alltid snabb återkoppling. Han kändes ärlig och förtroendeingivande från första kontakten. Professionell men det kändes ändå personligt Läs mer
    2018-09-16 Mårten K svarar Gunilla K
    Hej Gunilla!

Trevligt att höra att ni är nöjda med mitt bemötande & kunnande vid köpet av den fina stugan! Har varit ett nöje att hjälpa er i jakten på stuga under våren och sommaren, vi har ju setts ett par gånger.

Lycka till och hälsa!

Med vänlig hälsning Mårten Kindlund, Fastighetsbyrån Karlskrona
  • Anders F
    Anders F skrev om Fastighetsbyrån Karlskrona
    Jag fick ett gott bemötande och så här långt valuta för pengarna. Läs mer
  • Mikael S
    Mikael S skrev om Jonas Kjellsson en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Finns inga problem för denna kille. Skulle anlita igen. Läs mer
  • Mikael S
    Mikael S skrev om Fastighetsbyrån Karlskrona
    Mycket bra. Skulle anlita igen. Läs mer
  • Anders W
    Anders W skrev om Fastighetsbyrån Karlskrona
    En fastighetsbyrå som lyssnar på kunderna, ger stöd under hela processen med kunniga och engagerade fastighetsmäklare Läs mer
  • Joakim Å
    Joakim Å skrev om Johan Kjellsson en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Sålt fritidshus. Johan är Förtroende ingivande. Läs mer
  • Marie N
    Marie N skrev om Jonas Kjellsson en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    köpt sommarstuga. bemötande, Läs mer
  • Susanne H
    Susanne H skrev om Johan Kjellsson en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Sålde mitt hus. Proffsigt bemötande från början till slut & jag kände att jag var i trygga händer. Alla frågor jag hade under vägens gång besvarades direkt sakligt och mycket proffesionellt. Hade inte kunnat önska mig en bättre mäklare och jag rekommenderar Johan varmt. Läs mer
  • Rasmus V
    Rasmus V skrev om Caroline Lindquist en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Enkel att ha med att göra. Raka svar. Läs mer
  • Niklas S
    Niklas S skrev om Kajsa Fredriksson en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Det var Kajsa som var mäklare när vi köpte vårt hus. Vi är mycket nöjda med Kajsa och Fastighetsbyrån.

+Trevligt och proffsigt bemötande
    + Hjälpsamma att besvara frågor
    + Lätt att få kontakt med
    + Flexibla när vi ville ändra överlåtningsdatum av huset

Sammanfattningsvis har vi bara bra att säga. Vi kände oss väldigt trygga genom hela processen. Läs mer
  • Leo A
    Leo A skrev om Tesa Hoxha en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Jag blev rekommenderad Tesa av en vän till mig. Jag sålde en 2a på Långö och Tesa har varit behjälplig och professionell genom hela försäljningen. Hon överträffade mina förväntningar, jag skulle rekommendera Tesa vidare. Läs mer
  • Siv O
    Siv O skrev om Jonas Kjellsson en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Sålt bostad. Har blivit mkt bra bemött av Jonas, har ingenting att klaga på. Mvh Siw Ohlsson. Läs mer
  • Anna H
    Anna H skrev om Johan Kjellsson en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Vi har köpt ett hus och är mycket nöjda över bemötandet vi fick av Johan ☺️ Läs mer
  • Jan F
    Jan F skrev om Johan Kjellsson en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Mycket noggrann.
    Trevlig och affärsmässig korrekt Läs mer
  • Jennifer F
    Jennifer F skrev om Caroline Lindquist en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Väldigt trevligt bemötande, bra service! Läs mer
  • Karin B
    Karin B skrev om Jonas Kjellsson en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Vi kontaktade Fastighetsbyrån i Karlskrona och träffade då Jonas. Anledningen var att vi ville sälja vårt fritidshus i Bråstorp, Tving.
    Jonas är en lugn och sansad kille som inte går till några överdrifter, lågmäld o trevlig och känns trovärdig. Lätt att få tag på när vi ville ha kontakt med honom.
    Hade inga speciella förväntningar men tycker att han gav/ger ett seriöst intryck och rekommenderar honom. Läs mer
  • Elin N
    Elin N skrev om Jonas Kjellsson en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Sålt ett torp med några hektar mark.
    Blev professionellt bemött av en kunnig mäklare med brett nätverk och god kapacitet att nå ut till eventuella köpare.
    Jag förväntade mig att mitt hem skulle bli sålt, gärna till någon som jag upplevde som passande för fastigheten och till ett rimligt pris. Försäljningen gick överlag smidigt, köparna föll mig i smaken och huset såldes för 30% mer än utropspris så jag är väldigt nöjd. Jonas kunde tyvärr inte närvara vid ett par visningar och inte heller vid överlåtelsen pga familjeangelägenheter och det var såklart tråkigt att han inte kunde närvara till 100% men det påverkar inte min uppfattning om honom som en toppen mäklare. Läs mer
  • Maria T
    Maria T skrev om Mårten Kindlund en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Sålt villa.
    Bra, seriös mäklare, som jag rekommenderar.
    Mårten är lugn, saklig och har ett professionellt bemötande. Läs mer
    2018-09-13 Mårten K svarar Maria T
    Hej Maria!

Tack för att du tog dig tid till ett omdöme och för rekommendationen! Uppskattade vårt samarbete, det var lätt att kommunicera med er både på telefon och sms.

Hoppas att ni trivs i ert nya boende!

Med vänlig hälsning Mårten Kindlund, Fastighetsbyrån Karlskrona
  • Rickard B
    Rickard B skrev om Mårten Kindlund en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Köpt radhus i Karlskrona. Mäklaren är troligtvis den bäste vi träffat på i stan. Anträffbar, trevlig och korrekt. Har gett den info vi behövt på ett proffesionellt sätt. Läs mer
    2018-09-12 Mårten K svarar Rickard B
    Hej Richard!

Man tackar, trevligt att ha haft med er att göra med! Kul att ni uppskattat att tillsammans med mig gå igenom processen att köpa hus. Hoppas att familjen kommer att trivas i huset och inne i staun, vi hörs och ses!

• Karin K
    Karin K skrev om Mårten Kindlund en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Har sålt en sommarstuga. Mårten har bemött oss mycket proffsigt och hjälpsamt. Läs mer
    2018-09-12 Mårten K svarar Karin K
    Hej Karin!

Tack för rekommendationen, det har varit lätt att ha med er att göra och nära till ett skratt. Hälsa maken och döttrarna!

• Logesh Babu S
    Logesh Babu S skrev om Caroline Lindquist en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Very helpful and clear communication. Appreciated!!! Läs mer
  • Veronica A
    Veronica A skrev om Caroline Lindquist en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Fantastiskt bra bemötande och service av Caroline och hela Fastighetsbyrån. Rekommenderas varmt! Läs mer
  • Susanne S
    Susanne S skrev om Jonas Kjellsson en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Sålt en villa . Mycket vänligt bemötande .Jonas kunde svara på våra frågor och ringde alltid upp efter att vi lämnat meddelande. Läs mer
    2018-09-11 Jonas K svarar Susanne S
    Hej Susanne.
    Tack för er rekommendation. Alltid trevligt att göra affärer med er.

Hälsa så gott så ses vi.

• Ulrika H
    Ulrika H skrev om Jonas Kjellsson en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Vi har sålt ett enplanshus i ett villaområde. Mäklaren har under hela försäljningen varit öppen, hållit tät kontakt och på alla sätt skött affären på ett mycket bra sätt. Läs mer
    2018-09-11 Jonas K svarar Ulrika H
    Hej Ulrika.
    Tack för rekommendationen och tack för gott samarbete med er som både säljare och köpare.

Hälsa så gott så ses vi framöver.

• Sebastian S
    Sebastian S skrev om Tesa Hoxha en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Jag har både köpt & sålt (& köpt igen) bostadsrätt via mäklare Tesa. Jag har sett hur Tesa jobbar från ”bägge hållen” & upplever henne som mycket pålitlig, proffesionell & jordnära, genom hela köp & sälj-processen. Tesa är förtroendeingivande & omhändertagande; jag har känt mig trygg, därför har jag återvänt som kund till henne. Ett nöje att göra affärer med denna mäklare!
    /En mycket nöjd kund som både köpt & sålt! Läs mer
  • Lars-Erik E
    Lars-Erik E skrev om Johan Kjellsson en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Försäljning av fritidshus.
    Kunnig, lugn och samlad, bra bemötande. Flexibel.
    Jättenöjd med affären. Läs mer
  • Lars J
    Lars J skrev om Caroline Lindquist en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Köpt lägenhet.
    Visade genuint intresse och bra kunskap om objektet och övrigt kring affären.
    Blev bemött på ett bra, sympatiskt och kunnigt sätt. Läs mer
  • Charlotte K
    Charlotte K skrev om Jonas Kjellsson en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Köpt hus på Fregattgatan. Proffsigt och kunnigt bemött. Läs mer
    2018-09-11 Jonas K svarar Charlotte K
    Hej Charlotte.
    Tack för rekommendationen och varmt välkomna till Karlskrona och ert nya fina hus.

Vi ses snart.

• Mensur B
    Mensur B skrev om Johan Kjellsson en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Sålt ett hus. Johan var mycket professionell och noga från start tills huset såldes. Johan är väldig kunnig inom sitt område och alltid sympatiskt och lugn.
    Johan uppfyllde mina förväntningar till 100% där bemötandet var väldigt bra och fick regelbundet information om huset precis som man vill ha det. Skulle rekommendera Johan till alla p g a hans professionella arbete i vårt husförsäljning. Läs mer
  • Camilla S
    Camilla S skrev om Johan Kjellsson en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Kompetent, lyhörd, inkännande och duktig.
    Sålt vårt fina radhus. Läs mer
  • Claes R
    Claes R skrev om Jonas Kjellsson en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Bra, snabbt, korrekt och trevligt bemötande. Läs mer
    2018-09-11 Jonas K svarar Claes R
    Hej Claes.
    Tack för de fina orden. Hoppas ni kommer trivas i staden och ert fina hus.

• Thomas S
    Thomas S skrev om Tesa Hoxha en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Tesa sålde vår villa på ett smidigt sätt, hon bemötte oss på ett proffsigt sätt, hon lästa fort av hur vi ville ha det, saker som vi tyckte var jobbiga tog hon tag i. Sammanfattningvis så överträffade Tesa våra förväntningar och husaffären som egentligen var ganska jobbig för oss blev en trevlig upplevelse. // Thomas Läs mer
  • Gunnar O
    Gunnar O skrev om Jonas Kjellsson en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Försäljning av villafastighet.
    Bra upplägg i olika steg, snabb information.
    Noggrann mäklare Jonas kjellsson 👍 Läs mer
    2018-09-11 Jonas K svarar Gunnar O
    Hej Gunnar.
    Tack för den fina rekommendationen och tack för ett gott samarbete med dig och dina syskon.

• Mats B
    Mats B skrev om Jonas Kjellsson en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Sålt fritidshus.
    Utmärkt bemötande
    Mina förväntningar på Jonas var att han skulle på ett sakligt sätt ta hand om hela försäljningsproceduren vilket uppfylldes till fullo.
    Kan rekommendera Jonas till alla. Läs mer
    2018-09-11 Jonas K svarar Mats B
    Hej Mats.
    Tack för de glädjande orden. Det var en trevlig förmedling och ett gott samarbete. Hoppas vi kan hitta något nytt åt er framöver.

Hälsa så gott.

• Irene W
    Irene W skrev om Caroline Lindquist en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    En bra mäklare, allt gick smidigt och bra Läs mer
  • Linus J
    Linus J skrev om Jonas Kjellsson en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Mycket kunnig mäklare som gjorde försäljningen smidig. Trots sommar och semestertider var det lätt att komma i kontakt och få svar på frågor. Även när det kom till tillträde och kontraktskrivning gick det smidigt och var enkelt att lösa trots att jag själv inte kunde vara på plats. Jag är mycket nöjd över Jonas och hur försäljningen fungerat! Läs mer
    2018-09-11 Jonas K svarar Linus J
    Hej Linus.
    Tack för den fina rekommendationen. Kul att du är nöjd med försäljningen av din fina lägenhet. Stort lycka till med jobb och ditt nya boende.

• Linus J
    Linus J skrev om Fastighetsbyrån Karlskrona
    Tillmötesgående och lätta att ha att göra med. Enkelt att få kontakt med trots semestertider och sommar. Läs mer
  • Nils Erik G
    Nils Erik G skrev om Johan Kjellsson en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Sålt en sommarstuga.
    Väldigt bra bemötande på alla sätt
    Kunnig och insatt, fick snabbt svar på de frågor vi hade.
    Noga med att uppdatera oss I hur lager var.
    Bra information både om vad som gäller innan försäljning och vad som gäller efter.
    Vi kände oss väldigt bekväma I hans sällskap och han var väldigt trovärdig och förstående till våra önskemål.
    Skulle absolut rekomendera honom vidare. Läs mer
  • Emma M
    Emma M skrev om Johan Kjellsson en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Vi har precis köpt vårt drömhus med Johan som mäklare. Med hans hjälp blev det en snabb och smidig affär, stort tack! Absolut inget att anmärka på. Läs mer
  • Thomas S
    Thomas S skrev om Johan Kjellsson en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Köpte bostad med Johan som mäklare. Fantastisk service både under och efter köpet. Läs mer
  • Gunilla P
    Gunilla P skrev om Johan Kjellsson en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Sålt hus! Trivdes med Johans lugna o sakliga sätt. Uppfattar honom som kunnig, pålitlig och snabb med återkoppling. Läs mer

Borgmästaregatan 13, 371 35 Karlskrona