Fastighetsbyrån Karlskrona

Borgmästaregatan 13, 371 35 Karlskrona — Visa karta

Fastighetsbyrån har funnits i Karlskrona sedan 1976 och idag förmedlar vi ca 300 objekt per år. Våra många års erfarenhet och starka kontaktnät i området gör oss till en trygg partner för dig som ska köpa eller sälja en fastighet i Karlskronatrakten!

Vi jobbar i hela kommunen, från vackra skärgårdslandskap i söder till skogsbygd i norr, och förmedlar lika gärna bostadsrätter och villor som lantbruk och tomter. Våra mäklare är välutbildade och strävar alltid efter att du ska nå det resultat du önskar i bostadsaffären. Genom att vara engagerade och lyhörda för dina önskemål i hela processen kan vi nå dit, varje gång.

Kom förbi vårt kontor i Swedbanks lokaler eller kontakta oss på annat sätt för att diskutera hur vi kan bistå dig i nästa försäljning eller köp.

Läs vad 1168 kunder tycker om Fastighetsbyrån Karlskrona

• 2019-12-13

Ann-christine K skrev om Maja Håkansson en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Har köpt en etta i centrala Karlskrona.
    Blev bemött på ett proffsigt sätt som ingav förtroende.
    Hon återkom snabbt om hon inte precis då var tillgänglig, när jag ringde och hade frågor
    En mycket engagerad och trevlig mäklare. Läs mer
    2019-12-13 Maja H svarar Ann-christine K
    Tack snälla Ann-Christine för ditt fina omdöme och för ett alltid lika trevligt bemötande.
    /Maja
  • 2019-12-09

Markus S skrev om Rasmus Bengtsson en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Fristående villa.
    Bra bemötande, lätt att prata med. Tålmodig.
    Att mäklaren skulle ordna med alla papper och liknande, verkar som om allt gått rätt till hittills iaf.
    Tycker han utförde sitt uppdrag bra! Metodisk, tydlig. Jag är nöjd med förmedlingen Läs mer
  • 2019-12-08

Adele L skrev om Henric Svensson en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Köpt hus, väldigt trevlig och hjälpsam mäklare, kunde inte varit bättre Läs mer
  • 2019-12-04

Magnus J skrev om Henric Svensson en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Mycket bra service och noggrann.
    Trevligt bemötande. Läs mer
  • 2019-12-02

MARIKA O skrev om Rasmus Bengtsson en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Vi anlitade Rasmus för kontraktsskrivning vid försäljning av vårt hus och är nöjda på alla sätt och vis Läs mer
  • 2019-12-02

Anna M skrev om Johan Kjellsson en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Sålt bostadsrätt. Gott bemötande. Uppfyllt mina förväntningar för att genomföra försäljningen. Inga anmärkningar. Läs mer
    2019-12-02 Johan K svarar Anna M
    Hej Anna.

Tack för ditt omdöme och tack för gott samarbete i samband med din försäljning.
    Lycka till i ert kommande boende och på snart återseende.

Allt gott!

Med varma hälsningar
  • 2019-12-01

Eva L skrev om Johan Kjellsson en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Har sålt hus. Har blivit mycket bra bemött. Johan är vänlig, tålmodig, lyssnande och sprider en glad värme omkring sig. Han har hittills överträffat alla mina förväntningar. Läs mer
    2019-12-02 Johan K svarar Eva L
    Tack Eva för ditt fina omdöme.

Uppskattar samarbetet med dig och din syster vilket jag upplevt som lättsamt och smidigt.

På återhörande och ha det så gott!

• Ulf Mikael P

2019-11-22

Ulf Mikael P skrev om Fastighetsbyrån Karlskrona
    Andra gången vi anlitar Jonas Kjellsson när vi säljer. Skulle det bli en tredje försäljning i framtiden så vet jag direkt vem jag ska ringa. Vi är enormt nöjda med Jonas. Läs mer
  • 2019-11-19

Claes H skrev om Mårten Kindlund en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Vi har sålt vår fastighet. Mårten har varit seriös, intresserad och noggrann. Läs mer
    2019-11-19 Mårten K svarar Claes H
    Hej Claes!

Tack för att du tog dig tid att ge ett omdöme och för att ni uppskattat mitt arbete. Jag vill passa på att tacka för att ni tog kontakt med mig i god tid redan för ett par år sedan, vilket gjort att vi kunnat bolla idéer och förbereda på ett bra sätt, bla fina sommarbilder. Jag är tacksam för att jag fick förmedla ert fina hus, lycka till med nästa!

• 2019-11-18

Birgitta K skrev om Johan Kjellsson en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Johan är en lågmäld och.vänlig person. Han har hjälpt oss med att sälja min mors hus.
    Han ha skött det på ett noggrant och bra sätt. Det känns tryggt med en sådan mäklare. Läs mer
    2019-12-02 Johan K svarar Birgitta K
    Hej Birgitta!

Tack för ditt trevliga omdöme.

Uppskattat vårt samarbete i förmedlingen av er fastighet. Lättsamt öppet och stimulerande.

På återseende när det börja närma sig tillträdet.

• 2019-11-17

Eva R skrev om Tesa Hoxha en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Jag har sålt en lägenhet i Karlskrona. Själv bor jag i Stockholm och har inte haft möjlighet att åka ner. Tesa och jag har skött allt via mail, telefon och sms. Det är svårt att på distans få en uppfattning om mäklaren och dennes jobb. Jag tänker att detta är ännu svårare nu när jag säljer med förlust eftersom det gäller att avgöra något som är mycket svart. Nämligen hur stor förlust måste jag ta. Vad är möjligt och vad är rimligt.Trots det så känner jag mig trygg med henne och har fullt förtroende. Vi har haft bra samtal och jag känner att jag har fått det stöd jag behöver för att fatta olika beslut. Läs mer
  • 2019-11-17

Fredrik H skrev om Mårten Kindlund en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Köpt och sålt
    Professionell, håller vad han lovar
    Får saker gjort snabbt
    Tydlig Läs mer
    2019-11-17 Mårten K svarar Fredrik H
    Hej Fredrik!

Man tackar! Precis så som jag önskar att jag bör uppfattas. Jag anser dessutom att när en köpare väljer att anlita mig är det ett extra gott betyg - man kan ju inte välja vem man köper av, bara säljer av!

Uppskattar vår tydliga kommunikation och att ni har litat på min kunskap och erfarenhet. Jag har haft väldigt trevligt att ha med er att göra både som köpare och säljare - enkelt, tydligt och med en glimt i ögat! Tack för att jag fick förtroendet att få förmedla era fina villa och ett stort lycka till med ert nästa boende, hälsa familjen!

• 2019-11-16

Roger Östergren skrev om Rasmus Bengtsson en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Helt ok med försäljningen. Inget att tillägga utan det gick smidigt. Läs mer
  • 2019-11-16

Shaban M skrev om Johan Kjellsson en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Jag sålde en fastighet. Johan gjorde det på ett mycket bra sätt.
    Snabb och bra information och återkoppling . Snabb och smidig affär. En riktigt seriös och bra mäklare. Kommer fortsätta anlita honom. Läs mer
    2019-12-02 Johan K svarar Shaban M
    Tack Shaban för ditt trevliga omdöme.

Uppskattar den raka och tydliga kommunikationen samt lättsamheten i vårt samarbete.

På återhörande och ha det så bra!

• 2019-11-11

Jonas J skrev om Johan Kjellsson en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    När vi skulle sälja vårat hus så valde vi att prata med flera olika mäklarfirmor/mäklare för att få den som passade oss och våra förväntningar mest. När vi väl hade haft första mötet med Johan så var det inget tvivel om vem som skulle få ta hand om våran försäljning. Rak och ärlig från början till slut. Väldigt hjälpsam med alla frågor och bra feedback, hur vi skulle gå till väga eller tänka angående de funderingar vi hade. Skulle vi sälja ett hus igen så hade vi ringt Johan direkt. Läs mer
    2019-11-14 Johan K svarar Jonas J
    Hej Jonas!

Tack för ert fina omdöme och härligt att ni upplevt samarbetet så gott . Även från min sida har det varit uppskattat samarbete.

Ha det så bra fram tills vi ses och ett förtida lycka till med ert nya boende.

Vi hörs och syns!

• 2019-11-11

Johan S skrev om Jonas Kjellsson en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Vi har sålt vår bostad och det har Jonas gjort på ett mycket bra sätt. Han har lyssnat på hur vi vill ha det och kommunikationen har varit bra.
    Vi är jättenöjda med Jonas arbete och bemötande. Läs mer
    2019-11-15 Jonas K svarar Johan S
    Hej Johan.
    Kul att ni är nöjda och tack själva för ett gott samarbete.

• 2019-11-10

Hanna H skrev om Rasmus Bengtsson en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Tydlig och svarat bra på frågor. Flexibel. Läs mer
  • 2019-11-10

Bo F skrev om Henric Svensson en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Henric var vår mäklare vid vårt köp av vår nya villa.
    Henric agerade mycket professionellt genom hela processen allt ifrån visningen till köpebrevets undertecknande.
    Han var också mycket noggrann och saklig vid undertecknandet av både köpekontraktet och köpebrev. Vi kan därför starkt rekommendera honom som mäklare vid framtida försäljningar och köp i Karlskrona. Läs mer
  • 2019-11-06

Elina G skrev om Johan Kjellsson en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Vi sålde vår villa med hjälp av Johan. Oerhört professionellt bemötande och han var alltid tillgänglig för att svara på frågor och vara behjälplig. Jag skulle absolut rekommendera Johan till den som går i säljtankar. Läs mer
    2019-11-07 Johan K svarar Elina G
    Tack Elina för ert trevliga omdöme och tack för ett gott samarbete i samband med er försäljning.

Uppskattar att ni vill rekommendera mig till de ni känner och som går i säljtankar.

På återseende och hälsa så gott!

• 2019-11-04

Ingemo Viktoria Katarina A skrev om Rasmus Bengtsson en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Sålt mitt föräldrahem.
    Blev bemött på ett mycket ärligt och gemytligt sätt
    Hade väl inte så stora förväntningar, men blev glatt överraskad och tycker absolut att mäklaren levde upp till dem.

Sammanfattningsvis blev det en mycket positiv upplevelse. Läs mer
  • 2019-11-01

Aleksander B skrev om Rasmus Bengtsson en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Sålt ett hus i Rödeby. Affären med hjälp från Rasmus gick snabbt och smidigt. Läs mer
  • 2019-11-01

Loretta Q skrev om Tobias Malving en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Hjälpsam, trevlig men väldigt upptagen. Läs mer
  • 2019-10-29

Alok M skrev om Maja Håkansson en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Maja really helped me in very short duration by understanding the exact requirement from me and by showing the appropriate apartments.

She helped me during the agreement signature tenure by letting me know the next steps to follow.

I really recommend her and would like to thank her for all the support and extended help she provided. Läs mer
    2019-10-29 Maja H svarar Alok M
    Thanks for your kind words.
    Good luck with your new home, hope you will enjoy it.

Best regards.
    Maja
  • 2019-10-28

Ewa S skrev om Jonas Kjellsson en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Bra bemötande o bra genomgång av det köpet som vi skulle göra Läs mer
    2019-11-07 Jonas K svarar Ewa S
    Hej Ewa.
    Tack för rekommendationen och stort lycka till framöver.

• 2019-10-28

Britt-Louise E skrev om Jonas Kjellsson en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Fått hjälp av Jonas med både köp av bostad samt försäljning av bostadsrätt. Det har fungerat perfekt. Han har varit väldigt hjälpsam fast vi har strulat lite. Läs mer
    2019-11-07 Jonas K svarar Britt-Louise E
    Hej Britt-Louise.
    Skulle inte vilja påstå att ni strulat, det har varit simpla saker att lösa. Tack för ett gott samarbete så långt så hörs vi framöver till det är dags för tillträden.

• 2019-10-25

Maria G skrev om Tesa Hoxha en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Trevlig
    Pålitlig
    Snabb pÅ återkoppling Läs mer
  • 2019-10-24

Marcus B skrev om Jonas Kjellsson en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Bra bemötande, saklig och korrekt. Läs mer
    2019-10-24 Jonas K svarar Marcus B
    Hej Marcus.
    Tack för ditt omdöme och stort lycka till med nya huset. Tack själv för gott samarbete.

• 2019-10-21

Richard Å skrev om Mårten Kindlund en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Mårten är professionell.
    Han har gjort ett bra jobb med vår fastighetsaffär mm och ett haft ett trevligt bemötande mot oss, samt vad vi förstår även mot köparna. Läs mer
    2019-10-22 Mårten K svarar Richard Å
    Hej Richard!

Trevligt att läsa ditt omdöme och hur du uppfattat mig under processen att sälja er vackra tomt. Ni har varit trevliga säljare och jag har uppskattat vår kommunikation. Vill passa på att tacka för att du visade den för köparna - som jag är säker på att de kommer att trivas och passa in i området.

Ha det gott, vi ses snart för tillträde!

• 2019-10-21

Alexander W skrev om Tobias Malving en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Bra och seriös, dock lite förvirrat ibland. Läs mer
  • 2019-10-18

Maria I skrev om Jonas Kjellsson en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Vi har sålt en villa. Jonas har bemött oss oerhört proffsigt. Han har förmedlat ett lugn och en trygghet. Han visar på stor kunnighet och en förmåga att läsa av oss som säljare. Kommer med stor sannolikhet rekommendera Jonas till andra. Läs mer
    2019-10-24 Jonas K svarar Maria I
    Hej Maria.
    Tack för det fina omdömet och tack själva för ett trevligt samarbete.

• 2019-10-17

Hasse H skrev om Rasmus Bengtsson en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Trevlig o kunnig i sitt område Läs mer

Thomas S skrev om Maja Håkansson en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Mitt köp av bostadsrättslgh gick smidigt och informationen från Maja var mycket användbar och bra. Läs mer
    2019-10-09 Maja H svarar Thomas S
    Tack Thomas. Jag hoppas du kommer trivas bra i din nya, fina bostad :)
    /Maja

Per S skrev om Mårten Kindlund en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Köpt hus. Blev väl bemött av mäklaren. Uppfyllde mina förväntningar. Läs mer
    2019-10-07 Mårten K svarar Per S
    Hej Per!

Tack för att du tog dig tid att lämna ett omdöme och att ni är nöjda med min del av affären.

Hoppas att du och familjen kommer att trivas, lycka till med ert nya boende!

Carl A skrev om Mårten Kindlund en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Trevlig, tillmötesgående och tillgänglig. Mårten är mån om kunden och är engagerad.
    Hade inga problem alls, kan klart rekommendera honom som mäklare. Läs mer
    2019-10-07 Mårten K svarar Carl A
    Hej Carl!

Tack för ett fint omdöme och att ni vill rekommendera mig.

Jag har själv upplevt processen med er som köpare både smidig och trevlig.

Lycka till med det välskötta huset, hälsa familjen!

Carl A gillar detta
  • 2019-10-06

Birgitta d skrev om Tesa Hoxha en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Trevlig, proffesionell, hjälpsam! Läs mer
  • 2019-10-06

Marcus J skrev om Tobias Malving en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Sålt en fastighet som egentligen är ett sommarboende med kraftigt renoveringsbehov. Tobias bemötte både mig och min fru på ett trevligt och engagerat sätt. Tobias och vi hade ett mycket gott samarbete och en väldigt god kommunikation. Mycket väl värd hjälp vid försäljningen. Jag är mycket nöjd med all hjälp och råd vid försäljningen. Läs mer
  • 2019-10-05

Maria J skrev om Mårten Kindlund en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Bra och proffsigt bemötande, vi är nöjda Läs mer
    2019-10-05 Mårten K svarar Maria J
    Hej Maria!

Tack för att ni är nöjda med mitt bemötande i samband med köpet av ert fina fritidshus. Jag
    uppskattar vår snabba kommunikation och jag passar på att tacka min kollega Rasmus som ställde upp och visade er huset under min semester.

Hälsa Jimmy, lycka till och hoppas att ni kommer att trivas!

• 2019-10-05

Nina V skrev om Mårten Kindlund en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Vi har köpt ett hus. Mårten har varit trevlig och gett ett kunnigt och förtroendegivande intryck. Mårten har varit tillgänglig, svarat snabbt på frågor vi haft och mött mina förväntningar. Läs mer
    2019-10-05 Mårten K svarar Nina V
    Hej Nina!

Det värmer att ni är nöjda med mitt arbete i samband med ert köp. Det har varit trevligt att ha med er att göra med.

Hoppas att hela familjen kommer att trivas, lycka till med ert nya boende!

• 2019-10-04

Simon S skrev om Tesa Hoxha en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Sålt en lägenhet.
    Trevlig och väl bemött. Lyhörd på mina önskemål.
    Förvänta mig en som var lyhörd, kompetent och satt på kunskap som jag inte har, vilket levdes upp till. Bra med lyhörd men kanske skulle önska mer beslutsamhet eller få svar på frågor som jag var osäker på. Läs mer
    2019-10-04 Tesa H svarar Simon S
    Hej Simon,

Tack för ditt fina omdöme och för ett gott samarbete. Glad att höra att du är nöjd och att du upplevt processen på det sätt du gjort. Glad att jag även kunde hjälpa till och besvara din fråga. Lycka till i storstan, vi hörs längre fram gällande din deklaration!

Allt gott!
  • 2019-10-04

Carina M skrev om Jonas Kjellsson en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Har köpt en sommarstuga.
    Mäklaren var kunnig och hade ordning på alla papper. Läs mer
    2019-10-24 Jonas K svarar Carina M
    Hej Carina.
    Tack för din rekommendation. Önskar er lycka till med stugan.

• 2019-10-03

Maria J skrev om Tobias Malving en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Sålt en tomt med ett hus som behövde mycket renovering.
    Fick ett trevligt bemötande av mäklaren och det kändes tryggt. Trodde det skulle bli svårt att få tomten såld men försäljningen blev över förväntan. Är mycket nöjd med mäklaren. Läs mer
  • 2019-10-03

Tomas F skrev om Rasmus Bengtsson en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Målet med försäljningen uppnåddes.

Bra bemötande. Läs mer
  • 2019-10-01

Simon S skrev om Tesa Hoxha en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    En trevlig och positiv person som glatt hjälper en med det som ska göras och som talar om och beskriver saker tydligt. Läs mer
    2019-10-04 Tesa H svarar Simon S
    Hej Simon,
    Jag uppskattar dina fina ord och att du tagit dig tiden och skrivit ett omdöme. Hoppas du trivs bra i din nya stad och lycka till med studierna. Allt gott! / Tesa
  • 2019-09-30

Andreas A skrev om Mårten Kindlund en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Sålt bostadsrätt, nöjd med priset.
    Fått väldigt mycket för pengarna som mäklaren kostade, framförallt en otroligt bra tillgänglighet för frågor osv. Riktigt imponerande och något man inte är van vid.
    Allt som allt supernöjd med mårten. Läs mer
    2019-09-30 Mårten K svarar Andreas A
    Hej Andreas!

Tack för din fina rekommendation och att du är nöjd med mitt arbete & resultat.

Det har varit ett gott samarbete och toppen att du förberedde försäljningen i god tid. Snabb och rak kommunikation är A och O!

Lycka till med husbygget så ses vi på tillträdet.

Ha det gott, hälsa Sofie!

• 2019-09-27

Stina K skrev om Johan Kjellsson en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Jag har sålt en villa från 1968.
    Mäklaren är väldigt kunnig och proffsig samt trevlig.

Jag tänker rekommendera honom till alla mina vänner som
    tänker sälja sin villa. Läs mer
    2019-09-27 Johan K svarar Stina K
    Hej Stina,

Tack för ett trevligt och gott samarbete i samband med din försäljning.

Uppskattar verkligen att du vill rekommendera mig till dina vänner!

På återseende och ha en skön höst!

Med varma hälsningar
  • Ebrahim P

2019-09-23

Ebrahim P skrev om Johan Kjellsson en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Jag köpte en vila. Det gick bra. Och Johan var utmärkt, snäll och hjälpsamma.
    Tack för allt Johan.
    Mvh Ebrahim Läs mer
    2019-09-24 Johan K svarar Ebrahim P
    Hej Ebrahim!

Tack för ert fina omdöme.

Jag önskar er lycka till i ert nya hus och hoppas ni kommer att trivas.

Hälsa familjen!

• 2019-09-21

Leif A skrev om Jonas Kjellsson en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Försäljning av villa. Vi har alltid fått ett mycket proffsigt bemötande av Jonas. Han är trovärdig i sitt sätt att ge tips och råd och jag känner att han är kunnig inom sitt område. I familjen har vi sålt tre villor med hans hjälp och kan varmt rekommendera honom som mäklare. Läs mer
    2019-09-30 Jonas K svarar Leif A
    Hej Leif.
    Tack för er rekommendation och tack för ett gott samarbete, alltid lättsamt och trevligt att ha med er att göra :)

• 2019-09-19

Johan R skrev om Johan Kjellsson en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Köpt bostadsrätt och har igenom hela affären haft mycket stort förtroende för Johan. Snabb, pålitlig och lugn. Kunniga svar och mycket professionell. Rekommenderas! Läs mer
    2019-09-19 Johan K svarar Johan R
    Hej Johan!

Tack för ert trevliga omdöme och tack för gott samarbete.

Fortsatt lycka till i ert nya fina boende!

Med värmande hälsning
  • 2019-09-13

Ann-Marie N skrev om Jonas Kjellsson en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Vi har sålt vårt barndomshem. Jonas bemötande var tillmötesgående och han var lyhörd för våra önskemål. Min upplevelse av Jonas var enbart positiv. Läs mer
    2019-09-13 Jonas K svarar Ann-Marie N
    Hej Ann-Marie.
    Tack för din rekommendation. Kul att förväntningarna infriades och att ni är nöjda med de köpare ni fick till ert fina hus.

Vi ses framöver.

• 2019-09-12

Sara B skrev om Jonas Kjellsson en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Vi har sålt vårt fritidshus via fastighetsbyrån - Jonas Kjellsson..

På det stora hela är vi nöjda, vi fick ett bra bemötande och Jonas var noga med att uppdatera oss kontinuerligt under försäljningens gång. Vi upplevde honom också som lugn, saklig och han ger ett förtroendegivande intryck.

Det som för vår del drar ner betyget är dels en journal, som tydligen inte fördes kontinuerligt utan sammanställdes först efter hela försäljningsförloppet var klart, vilket medförde att den (enligt Jonas) blev felaktigt ifylld. Detta skapade en osäkerhet och otrygghet för oss som säljare om vad för information som faktiskt förmedlats vidare till spekulanterna, vilket i sin tur kan ha påverkat försäljningen. Olyckligt misstag hävdar Jonas, medans vi anser att journalen borde ha fyllts i kontinuerligt som sig bör. Då hade högst troligt inte denna situationen uppstått.

Vidare hade vi gärna sett ett större engagemang vid
    förberedelserna i fastighetsbyråns "säljcoachen" inför vår försäljning, där vi som säljare själva la ner mycket tid vid ex. objektbeskrivningen. Här hade vi önskat att Jonas var mer engagerad och tog ett större ansvar - inte
    bara kopierat texten rakt av från föregående försäljning.

Sammantaget och baserat på ovan, har våra förväntningar inte helt infriats vad gäller Jonas insats under vår försäljning. Läs mer
    2019-09-13 Jonas K svarar Sara B
    Hej Sara.
    Tack för er rekommendation.

Gällande journalföringen så är det inget som påverkar er försäljning då den ges ut efter att affären avslutas och det var som jag sa tidigare att jag klickade i fel uppgift. Jag kan inget annat göra än att be om ursäkt igen.

Gällande bostadsbeskrivningen så blev situationen som sådan pga att ni ville påbörja processen snabbare än vad vi planerade varvid jag fick göra det på semestern vilket jag ordnade. Vidare skriver jag inte i den "stil" som bostaden beskrevs med i annonsen så jag hävdar att det inte är i brist på engagemang utan snarare pga att jag beskriver mer faktabaserat än målande, därav är säljcoachen är utmärkt verktyg för att ni ska få beskrivning just så som ni vill ha den.

Jag hoppas dock att ni är nöjda med de slutpris jag ordnade åt er.

Borgmästaregatan 13, 371 35 Karlskrona