Alla kategorier Mäklare Blekinge Karlskrona Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Karlskrona
Rekommenderat företag 2016 - Fastighetsbyrån Karlskrona
Rekommenderat företag 2015 - Fastighetsbyrån Karlskrona

Fastighetsbyrån Karlskrona

Borgmästaregatan 13, 371 35 Karlskrona — Visa karta

Fastighetsbyrån har funnits i Karlskrona sedan 1976 och idag förmedlar vi ca 300 objekt per år. Våra många års erfarenhet och starka kontaktnät i området gör oss till en trygg partner för dig som ska köpa eller sälja en fastighet i Karlskronatrakten!

Vi jobbar i hela kommunen, från vackra skärgårdslandskap i söder till skogsbygd i norr, och förmedlar lika gärna bostadsrätter och villor som lantbruk och tomter. Våra mäklare är välutbildade och strävar alltid efter att du ska nå det resultat du önskar i bostadsaffären. Genom att vara engagerade och lyhörda för dina önskemål i hela processen kan vi nå dit, varje gång.

Kom förbi vårt kontor i Swedbanks lokaler eller kontakta oss på annat sätt för att diskutera hur vi kan bistå dig i nästa försäljning eller köp.

Läs vad 581 kunder tycker om Fastighetsbyrån Karlskrona

• Annika R
    Annika R skrev om Johan Kjellsson en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Trygg, pålitlig och ärlig!
    Vi är mycket glada över att det var just Johan som vi köpte vår bostad utav.
  • Kenneth T
    Kenneth T skrev om Jonas Kjellsson en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Hej! Till att börja med så är Jonas mycket trevlig som person och duktig på att
    förklara alla konsitigheter i samband med fastighetsafferen med mig. Så jag
    fick stort förtroende för honom och fastighetsbyron.
  • Dennis K
    Dennis K skrev om Henric Svensson en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Bra bemötande och återkoppling. Tydlighet och noggrann.
  • Peter A
    Peter A skrev om Jonas Kjellsson en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Proffsig, tillmötesgående och kundrelaterad. Väldigt lätt att prata med, omtänksam om alla parter och noggrann i sitt värv. Upplever att han trivs med sitt jobb.
    2017-01-15 Jonas K svarar Peter A
    Hej Peter.
    Tack för omdömet. Kul att ni upplevde mig på sådant sätt. Hoppas ni kommer få många fina somrar i Karlskrona framöver. Hälsa Josephine så gott.

• Kristian N
    Kristian N skrev om Jonas Kjellsson en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Professionell och duktig. Kommer absolut bli bättre och bättre med åren
    2017-01-15 Jonas K svarar Kristian N
    Hej Kristian.
    Tack för ditt omdöme. Önskar dig lycka till i nya huset och hoppas du kommer trivas.

• Rolf F
    Rolf F skrev om Johan Kjellsson en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Hej!
    Jag är mycket nöjd med det bemötande och yrkesskicklighet
    Jag fick erfara av Johan Kjellsson i samband med försäljningen
    av min fastighet.
  • Maria G
    Maria G skrev om Jonas Kjellsson en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Vi har varit mycket nöjda med Jonas som mäklare!
    2017-01-15 Jonas K svarar Maria G
    Hej Maria.
    Tack för omdömet och jag är glad att ni är nöjda. Önskar er lycka i ert nya fina hus.

• Katarina P
    Katarina P skrev om Caroline Lindquist en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Är mycket nöjd med Caroline som mäklare. Hon är alltid på ett strålande humör, hon är duktig och det är alltid ordning och reda. Kommer varmt rekommendera henne till andra som går i bostadstankar.
  • Bianca R
    Bianca R skrev om Caroline Lindquist en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Vi var så nöjd med Caroline när vi köpte vår nya lägenhet genom henne, så vi beslöt där och då att använda henne själv när vi skulle sälja vår gamla lägenhet. Mycket nöjd med henne då också, professionell och man upplever att hon är att lita på.
  • Saadat Q
    Saadat Q skrev om Caroline Lindquist en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Caroline Lindquist var jätte trevlig och snäll. Hon gör sitt jobb på bästa sätt och hjälper till alla situationer. Det jag gillade mest av henne var att hon var punkligt.
  • Matilda J
    Matilda J skrev om Caroline Lindquist en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Bra upplevelse. Hon fanns nära till hands och var väldigt hjälpsam.
  • نصیر خ
    نصیر خ skrev om Jonas Kjellsson en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Jonas Kjellsson är bäst mäklare tycker jag.
    2017-01-15 Jonas K svarar نصیر خ
    Hej Nasir.
    Tack för ditt fina omdöme. Önskar er all lycka i huset. Hälsa Sahar så gott.

• Redouan A
    Redouan A skrev om Johan Kjellsson en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Fantastisk kille på alla sätt!!
  • Marie K
    Marie K skrev om Jonas Kjellsson en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Jonas har hjälp mig på ett himla bra sett. Kunnat ringa när som, alltid fått svar på sms...osv. Ett riktigt bra bemötande, kunnig i sin sak och vet vad han pratar om. Hälsar Marie
    2017-01-16 Jonas K svarar Marie K
    Hej Marie.
    Vad roligt att ni upplevt mig så. Önskar er lycka till med ert nya hus och vi ses framöver :) Hälsa Tomas.

• Jörgen S
    Jörgen S skrev om Mårten Kindlund en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Mårten var engagerad och låg hela tiden i framkant med information vad som hände i försäljningsskedet. Var alltid lätt att nå! Alltid glad, lättsam och påläst!
    2017-01-13 Mårten K svarar Jörgen S
    Hej Jörgen!

Kul att höra att du är nöjd med tjänsten och vår kommunikation. Lätt att arbeta med dig med, enkelt och med lätt till ett skratt! Köparna verkar nöjda med köpet av ditt hus, kul!

Allt gott!

MVH Mårten Kindlund, Fastighetsbyrån
  • David A
    David A skrev om Johan Kjellsson en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Johan är en mycket kompetent och erfaren fastighetsmäklare. Som köpare kände jag mig synnerligen trygg genom hela processen och kan varmt rekomendera honom, och hans förmedling.
  • Dan M
    Dan M skrev om Mårten Kindlund en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Vi är nöjda med hjälpen vi fick från fotografering till visning och till slut försäljning av vårt sommarhus
    2017-01-13 Mårten K svarar Dan M
    Hej Dan!

Tack för att ni tog er tid för ett omdöme. Lycka till med ert nästa sommarhus!

Ha det gott!

MVH Mårten Kindlund, Fastighetsbyrån
  • Louise E
    Louise E skrev om Mårten Kindlund en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Vi uppfattade Mårten som påläst, trevlig och tillmötesgående. Han hade både vårt och köparens intresse i tanke. Svarade på mail/sms i tid och otid. Återkom alltid när han hade lovat. Löste allt efter våra önskemål. Vi kan inte annat än att rekommendera honom till andra, vilket vi gör.
    2017-01-13 Mårten K svarar Louise E
    Hej Louise!

Tack för omdömet, låter som att ni uppskattat vad jag hoppas att en kund ska känna efter avslutad affär. Lycka till i jakten på ny bostad!

MVH Mårten Kindlund, Fastighetesbyrån
  • Marina L
    Marina L skrev om Johan Kjellsson en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Har anlitat Johan vid flera tillfällen och alltid varit super nöjd. Han har ett mycket trevligt, hjälpsamt och proffsigt bemötande, jobbar snabbt och mycket kunnig. Kan varmt rekommendera honom.
  • Stefan W
    Stefan W skrev om Johan Kjellsson en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Toppen absolut det bästa jag kan tänka mig!
  • Linda P
    Linda P skrev om Henric Svensson en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Henric Svensson är en mycket duktig mäklare. Han har svar på alla våra frågor o är väldigt engagerad. Noggrann, hjälpsam o mycket trevlig stämmer in mycket på Henric. Vi är övertygade om att vi hade den allra bästa mäklaren!
  • Lars T
    Lars T skrev om Johan Kjellsson en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Mycket trevligt att träffa Johan saklig och kunnig
  • Mats-örjan P
    Mats-örjan P skrev om Caroline Lindquist en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Korrekt och trevlig.Bra stöd både för köpare och säljare.
  • Janusz F
    Janusz F skrev om Henric Svensson en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Mycket trevlig och professional mäklare, som är kunnig och hjälpsam. Lätt att arbeta med och väldigt flexibel.
  • Ola O
    Ola O skrev om Henric Svensson en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Den bästa mäklaren man kan tänka sig !!!.
  • Rebecca T
    Rebecca T skrev om Johan Kjellsson en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Bra o noggrant! Allt förklarades ordentligt o affären gick smidigt.
  • Elin Ö
    Elin Ö skrev om Johan Kjellsson en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Jag tyckte att jag fick en jätte bra hjälp som även var snabb. Fick svar på alla frågor och han förklarade allt väldigt bra och lätt förståeligt. Han var noga med att jag förstod allt som vi gick igenom. Fick en jätte bra respons och tack vare det så står jag här med mitt första hus.
  • Christer O
    Christer O skrev om Jonas Kjellsson en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Mycket positiv bekantskap. Kunnig, pålitlig, snabb med svar vid olika frågeställningar, Vill verkligen rekommendera Jonas.
    2017-01-15 Jonas K svarar Christer O
    Hej Christer.
    Tack för omdömet och kan bara instämma med positiv bekantskap. Önskar er lycka till med ert nya boende som jag hoppas ni kommer trivas i. Hälsa Ann-Charlotte så gott.

• Annette H
    Annette H skrev om Caroline Lindquist en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Jag är jätte nöjd med henne och hennes proffsiga arbete.
  • Håkan F
    Håkan F skrev om Caroline Lindquist en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Professionell
    Hade en klar försäljningsstrategi som fungerade till 100%
    Jag är mycket nöjd med hennes arbete.
  • Monica K
    Monica K skrev om Henric Svensson en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    En mycket trevlig och tillmötesgående mäklare. Jag fick stort förtroende för Henric. Han var lätt att nå om det var något jag undrade över. Han är en mycket kompetent mäklare. Skulle finnas fler som Henric.
  • Per K
    Per K skrev om Caroline Lindquist en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Bra. Tydliga och raka besked. Håller vad hon lovar. Inger förtroende till skillnad från många andra i branschen.
  • Mats R
    Mats R skrev om Caroline Lindquist en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Caroline är en utmärk mäklare; smidig, serviceinriktad och har ett trevligt bemötande.
  • Anders H
    Anders H skrev om Jonas Kjellsson en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Trevligt bemötande. Bra service och hjälpte till med alla frågor vi hade både innan och efter köpet
    2017-01-15 Jonas K svarar Anders H
    Hej Anders.
    Tack för ert omdöme. Välkomna till Karlskrona och jag hoppas ni kommer trivas i ert fina hus. Hälsa Lena så gott.

• Pia L
    Pia L skrev om Jonas Kjellsson en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Hej vi blev väldigt väl bemötta en trevlig och kunnig mäklare vilket gjorde att man kände sig trygg i affären som vi gjorde. Vi kan varmt rekommendera han till andra som ska göra fastighetsaffärer.
    2017-01-15 Jonas K svarar Pia L
    Hej Pia.
    Tack för det fina omdömet, Önskar er lycka till i er nya bostad också. Hälsa Niclas så gott.

• Mikael P
    Mikael P skrev om Jonas Kjellsson en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Enormt hjälpsam och kunnig. Bra bemötandeoch pedagogisk vad det gäller kontraktsskrivning
    2017-01-15 Jonas K svarar Mikael P
    Hej Mikael.
    Tack för omdömet. Kul att ni är nöjda. Stort lycka till i huset.

• Staffan M
    Staffan M skrev om Mårten Kindlund en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Mårten har visat prov på bra omdöme, realism och snabbhet.
    Även efter avslutad husaffär har Mårten ställt med service och hjälp.
    2017-01-10 Mårten K svarar Staffan M
    Hej Staffan!

Tack för din rekommendation, extra kul att veta att du uppskattat vår service både som köpare och säljare.

Lycka till med huset och hör alltid av dig vid minsta fundering eller bara slink in på kontoret för en kopp kaffe.

• Staffan M
    Staffan M skrev om Jonas Kjellsson en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Jonas visade prov på bra omdöme, realism och snabb respons. Även vidare, efter avslutad husaffär har Jonas Kjellsson varit ett bra stöd och bidragit till vidare kontakt med command objekt, inom mitt intresse.
    2017-01-15 Jonas K svarar Staffan M
    Hej Staffan.
    Tack för det fina omdömet och att ni är nöjda med förmedlingen. Vi har sista bitarna att slutföra nu till våren så vi hörs under de kommande veckor.

• Linus H
    Linus H skrev om Jonas Kjellsson en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Jonas är en mycket trevlig och professionell mäklare.
    Han hade bra svar på alla våra frågor och kunde på ett bra sätt förklara alla steg i processen, vilket uppskattas väldigt mycket av två unga förstahusköpare. Vi kan varmt rekomendera Jonas.
    2017-01-15 Jonas K svarar Linus H
    Hej Linus och Maria.
    Kul att ni uppskattade mig i er köpprocess. Önskar er lycka till med huset och hoppas ni verkligen kommer trivas.

• Kenneth E
    Kenneth E skrev om Jonas Kjellsson en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Vi fick proffesionella råd och mycket god hjälp av Jonas vid försäljninge av vårt fritids hus. Han följde också upp försäljningen och har varit hjälpsam efteråt. Bra kundkontakt och tillgänglighet. Vi kan bara rekommendera Fastighetsbyrån och Jonas till andra potentiella kunder till byrån.
    Kenneth och Irene Eideberg
    2017-01-15 Jonas K svarar Kenneth E
    Hej Kenneth och Irene.
    Tack för rekommendationen och hoppas ni får några trevliga kvällar i huset till sommaren om ni besöker köparna.

• Lyckå Församling
    Lyckå Församling skrev om Caroline Lindquist en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Hög kunskapsnivå
    Profesionellt bemötande
  • Stig H
    Stig H skrev om Jonas Kjellsson en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Jag tycker att jonas skötte vår kontakt på ett alldeles utmärkt sätt. 10 poäng av 10 möjliga.
    Med vänlig hälsning,
    Stig Hansson
    2017-01-15 Jonas K svarar Stig H
    Hej Stig.
    Tack för det fina omdömet och för ett trevligt samarbete med er alla.

• Tatjana Z
    Tatjana Z skrev om Caroline Lindquist en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Caroline har varit engagerad och tillgänglig. Jag är kanonnöjd med det jobb som hon har gjort.
  • Alexander M
    Alexander M skrev om Caroline Lindquist en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Mycket nöjd, hjälpsam och trevlig genom proceseen
  • Maj-lis K
    Maj-lis K skrev om Henric Svensson en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Henric Svensson får högsta betyg.av oss.Mycket fint bemötande och kunnig i allt som vi ville veta, han brydde sig verkligen.Våra förväntningar övertäffades totalt.
    Vi rekommenderar verkligen honom som mäklare.

Maj-Lis o Henning Karlsson
  • Lars E
    Lars E skrev om Mårten Kindlund en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Toppen mäklare på alla plan!! Proffsigt uppförande!! Omtänksam, snabb, tillmötesgående!!
    Helt enkelt en riktigt Reco mäklare!! 👏🏻👏🏻
    2017-01-10 Mårten K svarar Lars E
    Hej Lasse!

Kul att höra att ni är nöjda, tycker själv att affären gick bra, rak och lättsam kommunikation samt verkar vara nöjda köpare.

Ha det så gott, hälsa familjen så ses vi!

• Jan W
    Jan W skrev om Johan Kjellsson en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Trevligt och perfekt. Med detta menar jag att varje minut med Johan var pålitligt.
  • Johanna A
    Johanna A skrev om Henric Svensson en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Vi har upplevt hela vår köpprocess, från visning till tillåtelse av fastigheten, med Henrik som utmärkt. Alltid nåbar på mail eller telefon, och vid frågar så har han kunnat besvara dem omgående, alternativt bett att få återkomma så snart han har svar på en fråga.
    Bättre mäklare hade vi inte kunnat få. Tydligt, engagerat och proffsigt!
  • Karin H
    Karin H skrev om Mårten Kindlund en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Hej!

Upplevelsen av Mårten ,var att han var uppriktig och kunnig.
    förklarade om det var något som man undrade över. Jag kan
    rekommendera Mårten på det varmaste.
    Tack
    Karin Hansson
    2017-01-10 Mårten K svarar Karin H
    Hej Karin!

Tack för rekommendationen, det värmde. Hoppas att du har det bra och trivs i lägenheten!

• Dolika Ab
    Dolika Ab skrev om Johan Kjellsson en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    En mycket bra bra mäklare, skötte sitt uppdrag exemplarisk, på alla sätt och vis.Jag är mycket nöjd.

Borgmästaregatan 13, 371 35 Karlskrona