Alla kategorier Mäklare Blekinge Karlskrona Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Karlskrona

Fastighetsbyrån Karlskrona

Borgmästaregatan 13, 371 35 Karlskrona — Visa karta

Fastighetsbyrån har funnits i Karlskrona sedan 1976 och idag förmedlar vi ca 300 objekt per år. Våra många års erfarenhet och starka kontaktnät i området gör oss till en trygg partner för dig som ska köpa eller sälja en fastighet i Karlskronatrakten!

Vi jobbar i hela kommunen, från vackra skärgårdslandskap i söder till skogsbygd i norr, och förmedlar lika gärna bostadsrätter och villor som lantbruk och tomter. Våra mäklare är välutbildade och strävar alltid efter att du ska nå det resultat du önskar i bostadsaffären. Genom att vara engagerade och lyhörda för dina önskemål i hela processen kan vi nå dit, varje gång.

Kom förbi vårt kontor i Swedbanks lokaler eller kontakta oss på annat sätt för att diskutera hur vi kan bistå dig i nästa försäljning eller köp.

Läs vad 671 kunder tycker om Fastighetsbyrån Karlskrona

• Eva N
    Eva N skrev om Mårten Kindlund en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    En trevlig och påläst mäklare, bara positivt att säga om Mårten.
    2017-08-16 Mårten K svarar Eva N
    Hej Eva!

Tack för ditt omdöme och att ni tyckte om att köpa genom min förmedling. Det var trevligt att lära känna er, vi hade en god ton och ni har fått ett riktigt fint hus. Hoppas att ni kommer att trivas!

Ha en skön höst, hälsa din man!

Mvh Mårten Kindlund, Fastighetsbyrån Karlskrona
  • Kent G
    Kent G skrev om Fastighetsbyrån Karlskrona
    Mycket bra efter omständigheterna
  • Saba A
    Saba A skrev om Johan Kjellsson en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Jag haft tur att jag fått Johan Kjellson som mäklare i 2 omgånger när jag köpte mitt hus i Karlskrona för fem år sedan och nu när jag sålde hus. Han är välstrukturerad, aktiv och intelligant. Jättebra bemötande och man kan nå honom alltid så att kund-mäklare kontakt funkat 100% med oss.
    2017-08-15 Johan K svarar Saba A
    Tack Saba för ditt fina omdöme!

Det har varit väldigt uppskattat samarbete från min sida och jag hoppas att hela familjen kommer att trivas i ert nya hus.

Tack för trevligt samarbete i samband med försäljningen av ert välskötta hus.

Hälsa hela familjen från mig!

• Birgitta C
    Birgitta C skrev om Mårten Kindlund en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Snabb med återkopplingar, trevlig och genomförde fastighetsaffären på ett effektivt sätt.
    2017-08-14 Mårten K svarar Birgitta C
    Hej Birgitta!

Tack för ditt fina omdöme. Roligt att höra att du uppskattar flera av de ledorden som jag försöker arbeta utifrån och trevligt hade vi med under tiden! Extra kul att lyckas med din förmedling i en snabb och smidig affär genom rätt verktyg/tjänster och inställning till ett gott resultat, där andra mäklare tidigare hade gått bet. Du hade ett riktigt underbart sommarställe sedan generationer, som jag är säker på att köparen kommer att uppskatta och förvalta i bästa anda.

Allt gott, glöm inte höra av dig angående deklarationen om du önskar hjälp med det.

Ha en härlig höst!

• Peter E
    Peter E skrev om Henric Svensson en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Mycket trevlig bemötande.gjorde ett mycket bra jobb.
  • Haider G
    Haider G skrev om Johan Kjellsson en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Han är den bästa mäklare kan man har
    2017-08-14 Johan K svarar Haider G
    Tack Haider för de orden!

Kul att en gång har förmedlat huset till er när ni köpte det och sen hjälpa er med försäljningen.

Ett gott och mycket trevlig samarbete med dig och din fru har lett till en lyckad försäljning.

All lycka till dig och familjen och hälsa dem från mig.

• Mahdi M
    Mahdi M skrev om Jonas Kjellsson en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    The broker helped in the best way that he could.
    I Recommend him.
    2017-08-14 Jonas K svarar Mahdi M
    Hi Mahdi.
    I am pleased that you are satisfied. I'm sure you will enjoy your new house.

wishes Jonas Kjellsson, Fastighetsbyrån
  • Roger E
    Roger E skrev om Johan Kjellsson en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Seriöst agerande med resultatinriktad fokusering.
    Ordning och reda !

Bra bemötande i hela processen
    2017-08-14 Johan K svarar Roger E
    Hej Roger.

Tack för att du tagit dig tiden för att lämna omdömet.

Önskar dig lycka till i din kommande nya lägenhet.

Tack för ett gott samarbete!

• Annika E
    Annika E skrev om Henric Svensson en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Henrik passade oss perfekt, ställde upp alla tider vi krävde och svarade i telefon när man ville nå honom. Ringde även upp när det var något nytt att informera om. Lugn och jordnära och levde in i vad vi ville med affären. Mvh Fam Eriksson
  • Tobias N
    Tobias N skrev om Henric Svensson en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Lugn, sansad och tydlig mäklare vilket jag tycker är viktiga egenskaper vid husaffärer
  • Britt-Marie G
    Britt-Marie G skrev om Henric Svensson en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Henric är en mycket trevlig och kunnig mäklare som jag fick stort förtroende för från första mötet, kan och har rekommenderat honom till mina vänner .
  • Peter E
    Peter E skrev om Johan Kjellsson en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Perfekt mäklare för både köpare och säljare. Förmedlar en trygghet och säkerhet i sitt yrke och är ärlig och seriös. Kommer definitivt att anlita honom i framtiden om det blir aktuellt.
    2017-08-14 Johan K svarar Peter E
    Tack för ditt fina omdöme Peter!

Kul att förmedla ett fint hus till dig och din familj. Smidigt samarbete med er och säljarna.

Jag önskar er lycka till med ert boende och hälsa familjen från mig.

• Christer H
    Christer H skrev om Johan Kjellsson en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Johan Kjellsson skötte sin roll som mäklare när vi sålde vår mammas hus på ett utmärkt sätt. Han är kunnig, saklig och hade en mjuk men övertygande auktoritet genom hela säljprocessen. Vi fick redan från början stort förtroende för Johan och det förtroendet bestod intill överlämnandet av huset var klart.
    2017-08-14 Johan K svarar Christer H
    Hej och tack Christer för ditt trevliga omdöme.

Ett genomgående lättsamt och trevligt samarbete oss emellan blev till en lyckad försäljning.

Kul att en trevlig och ung familj flyttar in och fortsätter ta han om det vackra huset.

Önskar dig och syskonen en fortsatt avkopplande sommar!

• Ann-marie E
    Ann-marie E skrev om Caroline Lindquist en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Trevligt bemötand och kunnig i sitt arbete.
    2017-08-12 Caroline L svarar Ann-marie E
    Hej Ann-Marie!
    Roligt att ni är nöjda!
    Hoppas att ni trivs bra inne i stan och med lägenhetslivet!
  • Johan L
    Johan L skrev om Johan Kjellsson en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Johan Kjellson är professionell, ambitiös, trovärdig och ärlig. Han är en mycket bra mäklare. Johan var mäklare för huset vi köpte. Det var en bidragande orsak till att vi även valde Johan som mäklare för huset vi sålde. Att få både köpare och säljare att känna att mäklaren arbetar för dem är en svår konst. Johan klarar det på ett bra sätt.
    2017-08-14 Johan K svarar Johan L
    Tack Johan för ditt trevliga omdöme!

Jag tycker vi har haft ett trevligt och öppet samarbete kring både ert köp och er försäljning. Lättsamt att arbeta med er i en viktig affär vilket boendet är.

Önskar dig och Åsa stor lycka i ert nya boende och jag hoppas ses snart igen!

• Ingela H
    Ingela H skrev om Caroline Lindquist en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Jag tycker hon gjorde ett väldigt bra jobb.
    Hon var trevlig, sympatisk och engagerad. Jag kände mig trygg och kunde ringa och prata om jag behövde
    2017-08-12 Caroline L svarar Ingela H
    Tack för ditt fina omdöme Ingela!
    Jag tycker att vi hade ett fint samarbete.
    Hoppas att du trivs bra i din nya lägenhet!
  • Stig U
    Stig U skrev om Johan Kjellsson en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Mycket trevligt och man kan inte önska sig mer. Kunnig nogran och påläst. Han tar sig tid och håller vad han lovar.
    2017-08-14 Johan K svarar Stig U
    Hej och tack Stig för de orden.

Jag vill tacka dig och Ida för ett mycket trevligt och fint samarbete i samband med försäljningen av er vackra fastighet.

Önskar er lycka till i Skåne och ert nya hus.

Vi hörs av i höst si samband med deklarationen.

Med soliga hälsningar
  • Solveig O
    Solveig O skrev om Johan Kjellsson en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Min kontakt med Johan Kjellsson har varit positiv. Jag har inte träffat honom personligen, men haft mailkontakt. Jag har fått bra information kontinuerligt under hela tiden som Johan hade hand om försäljningen av vår mors villa. Min bror är den som hållt i den personliga kontakten med Johan och även han har känt förtroende för Johan och varit nöjd med hans insats.
    2017-08-14 Johan K svarar Solveig O
    Hej Solveig!

Tack för gott samarbete även om du fanns på distans.

Allt gick smidigt och kul att förmedla detta trevliga hus till en ung familj som kommer förvalta denna villa på ett ypperligt sätt.

Hälsa familjen och syskonen!

• Kamiran E
    Kamiran E skrev om Johan Kjellsson en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Bra mäklare som rekommenderas!
    2017-08-14 Johan K svarar Kamiran E
    Tack Kamiran för omdömet.

Jag önskar er lycka till i ert nya hus och välkommen återigen till Karlskrona.

Jag hoppas och önskar att ni skall trivas och hälsa hela familjen!

• Lena G
    Lena G skrev om Johan Kjellsson en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Har bara träffat Johan vid ett tillfälle, eftersom. Annan familjemedlem hade den närmsta kontakten med Johan.
    Jag uppfattar Johan som kunnig och kompetent, och som ville det bästa för oss.
    2017-08-14 Johan K svarar Lena G
    Tack Lena för er tid att lämna ett omdöme.

Kul att arbeta med dig och syskonen i samband med förmedlingen av er mors hus.

Tack för gott samarbete och hälsa dina syskon!

Med trevliga hälsningar
  • Robert A
    Robert A skrev om Johan Kjellsson en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Trevlig, glad och serviceinriktad - som en mäklare bör vara.
    2017-08-14 Johan K svarar Robert A
    Hej och tack Robert för ert trevliga omdöme.

Hoppas allt är bra med er och att ni trivs toppen i ert nya hus.

Är det något jag vidare kan hjälpa er är ni välkommen att kontakta mig.

• Eric Z
    Eric Z skrev om Caroline Lindquist en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Trevlig och responsiv
    Fick aldrig möta henne i person men hennes kollega sa under flera tillfällen hur mkt vints ägaren hade tjänat vilket var lite oproffsigt framför oss köpare
    2017-08-11 Caroline L svarar Eric Z
    Hej Eric!
    Synd att vi inte fick tillfälle att träffas och jag förstår att det inte är vad man som köpare vill höra.
    Jag hoppas i alla fall att du och din fru trivs bra i er nya lägenhet!
  • Mikael M
    Mikael M skrev om Tesa Hoxha en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Mycket väl bemött.
    Snabba o tydliga återkopplingar.
  • Kerstin H
    Kerstin H skrev om Mårten Kindlund en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Smidigt, effektivs och bra kontakt.
    2017-08-05 Mårten K svarar Kerstin H
    Hej Kerstin!

Tack för att du tog dig tid att svara. Vad roligt att höra att du är nöjd med mitt arbete och vår tjänst, jag tycker vi har haft en bra kontakt och du verkar få en trevlig och nöjd köpare med. Lycka till med lägenhetslivet!

Ha en bra sensommar!

Mvh Mårten Kindlund, Fastighetsbyrån Karlskrona
    Representant för Fastighetsbyrån gillar detta
  • Lena P
    Lena P skrev om Fastighetsbyrån Karlskrona
    Professionella och mycket trevliga att göra affärer med.
    Representant för Fastighetsbyrån gillar detta
  • Lena R
    Lena R skrev om Johan Kjellsson en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Detta bemötande levde inte alls upp till mina förväntningar
    Med facit i hand hade jag inte anlitat denna mäklare.
    2017-08-14 Johan K svarar Lena R
    Hej Lena.

Tråkigt att jag genom mitt arbete inte levde upp till det ni önskade.
    Har känslan av att vi inte lyckas få till en snabbare affär än vad vi lyckades med då vi inte hittade en köpare med önskan om lite snarare tillträde.
    Jag hoppas att ni trots allt är nöjd med att vi fann en trevlig köpare till ett pris klart över vad vi begärde.

Hälsa så gott och lycka till i ert nya boende.

• Susanne S
    Susanne S skrev om Jonas Kjellsson en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Bara fint att vara kund hos mäklaren Jonas Kjellsson på Fastighetsbyrå i Karlskrona både som köpare och säljare!
    2017-08-14 Jonas K svarar Susanne S
    Hej Susanne.
    Vad kul att ni upplevde det så på bägge sidorna. Det var trevligt att samarbeta med er också.

Hoppas ni trivs i nya boendet så hörs vi när det närmar sig deklarationstider.

• Erica M
    Erica M skrev om Johan Kjellsson en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Trevligt bemötande. Proffesionellt handlagt.
    2017-08-14 Johan K svarar Erica M
    Tack för ditt omdöme Erica!

Hoppas allt är bra med hela familjen och tack för ett trevligt samarbete i samband med inköp och försäljningen med era fastigheter.

Allt gott och hälsa hela familjen!

• Eva B
    Eva B skrev om Mårten Kindlund en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Ett mycket bra bemötande!
    Lyssnade och tog sig tid.
    Toppen på alla vis.
    2017-07-04 Mårten K svarar Eva B
    Hej Eva!

Tack för att du tog dig tid till ett omdöme. Det har varit en fröjd att arbeta tillsammans med er med, informativt men ändå personligt tyckte jag. Bra att ni i god tid förberedde er försäljning med vår tjänst "på gång", så ni i lugn och ro fick bästa förutsättningarna för en lyckad försäljning. Lycka till med lägenhetslivet och hör gärna av er om ni har några funderingar. Hälsa Staffan!!

• David G
    David G skrev om Tesa Hoxha en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Professionell och kompetent! Mycket nöjd!
  • Ingvar S
    Ingvar S skrev om Jonas Kjellsson en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    betyg 11 av 10 möjliga kan det bli bättre
    2017-08-14 Jonas K svarar Ingvar S
    Hej Ingvar.
    Tack för de fina orden, det värmer. Det var en trevlig process tillsammans med er.

Vi hörs framöver.

• Magnus L
    Magnus L skrev om Henric Svensson en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Engagerad, korrekt och proffsig. Rekommenderar varmt andra att använda sig av honom vid försäljning.
  • Julius R
    Julius R skrev om Jonas Kjellsson en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Mäklaren har i min uppfattning representerar säljaren och inte köparen. Vågade inte förmedla och ställa vissa krav.
    2017-08-14 Jonas K svarar Julius R
    Hej Julius.
    Tråkigt att du upplevde det så. Jag delade dock inte uppfattningen i situationen men tar det till mig.

Jag hoppas i alla fall ni trivs i ert fina hus.

• Ingegärd S
    Ingegärd S skrev om Johan Kjellsson en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Johan var mycket bra, lovade inte för mycket och återkom snabbt med svar när jag hade frågor. Han höll i trådarna i Karlskrona så jag inte behövde pendla i onödan. Avslutet gick fantastiskt smidigt. Tack Johan, jag är sååå nöjd.
    2017-08-14 Johan K svarar Ingegärd S
    Hej Ingegärd.

Tack för ett mycket fint och trevligt samarbete i samband med försäljningen av ditt hus. Vi löste allt även om du ibland var flera hundra mil från Karlskrona! :)

Stort lycka till med ditt nya boende och önskar dig en härlig sensommar!

Med soliga hälsningar
  • Xénia I
    Xénia I skrev om Mårten Kindlund en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Allt var bra! Han var jättesnäll och trevligt.
    2017-07-04 Mårten K svarar Xénia I
    Hej!

Tack för ditt omdöme, det var trevligt att lära känna er. Hoppas att ni kommer att trivas i lägenheten.

• Bengt L
    Bengt L skrev om Jonas Kjellsson en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    2017-08-14 Jonas K svarar Bengt L
    Hej Bengt.
    Tack för omdömet. Hoppas ni trivs i ert nya boende. Vi hörs när det närmar sig deklarationstider.

Hälsa så gott.

• Monika J
    Monika J skrev om Jonas Kjellsson en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Vi har fått ett väldigt professionellt bemötande, att Jonas har skött allt som har med försäljning av huset att göra på ett utmärkt sätt. Skulle anlita han igen.

Med vänlig hälsning
    Monica och Magnus
    2017-08-14 Jonas K svarar Monika J
    Hej på er.
    Tusen tack. Jag hjälper er gärna framöver :), det var trevligt hela vägen.

Vi hörs när de sista deklarationspapperna ska iordningställas.

• Jacqueline B
    Jacqueline B skrev om Henric Svensson en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Toppen! Alltid trevlig, tillgänglig och svarar fortroendegivande på alla frågor. Hjälpsam på alla sätt och vis.
  • Magnus J
    Magnus J skrev om Jonas Kjellsson en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Ett mycket professionellt och trevligt bemötande.
    Levde väl upp till förväntningarna vi hade.
    2017-08-14 Jonas K svarar Magnus J
    Hej Magnus.
    Tack för det fina omdömet. Det var trevligt att ha med er att göra också.

Hoppas ni kommit i ordning i nya huset också.

Vi ses och hörs.

• Isabelle J
    Isabelle J skrev om Johan Kjellsson en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    vi har genom försäljning och köp varit väldigt nöjda med Johan som mäklare. Hans bemötande och tillgänglighet underlättade vårt byte av bostad.
    2017-08-14 Johan K svarar Isabelle J
    Hej Isabelle!

Tack för ert omdöme och tack för gott samarbete i samband med försäljningen av er lägenhet samt köpet av ert nya hus.

All lycka till i ert hus och hälsa familjen så gott från mig.

• Frida N
    Frida N skrev om Jonas Kjellsson en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Jonas var trevlig, saklig och hjälpte till med de saker vi önskade. Dock vände han sig till min man betydligt oftare än till mig med frågor, åsikter och återkoppling. Kände mig lite osynlig i sammanhanget, hade räckt om min man var där. Men vi fick hjälp med det vi ville och allt gick smidigt. Jonas svarade snabbt på mejl när vi kontaktade honom om några saker efter köpet. Bra!
    2017-08-14 Jonas K svarar Frida N
    Hej Frida.
    Tack för omdömet och feedbacken. Jag tar åt mig och ska absolut tänka på det framöver, blev omedvetet så tror jag då Johan hade den mesta kontakten med mig. Hoppas ni trivs i er fina lägenhet.

Hälsa så gott.

• Stina B
    Stina B skrev om Henric Svensson en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Toppen Trevlig, svarade på allt vi undrade. Bra bemötande,
  • Rolf L
    Rolf L skrev om Jonas Kjellsson en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Mycket kunnig och påläst. Uppfyller förväntan och lite till.
    2017-08-14 Jonas K svarar Rolf L
    Hej.
    Tack för det fina omdömet och hoppas ni trivs i ert nya boende. Vi hörs när det närmar sig deklarationstider.

• Pia R
    Pia R skrev om Jonas Kjellsson en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Jag är jättenöjd med J Karlsson men SLUTA FÖRFÖLJA MIG MED OMDÖMEN!
    2017-08-14 Jonas K svarar Pia R
    Hej Pia.
    Kul att du är nöjd och hoppas det går bra i nya huset. Hoppas du inte får fler mail med omdömen :)

Ha det gott. /Jonas, Fastighetsbyrån
  • László R
    László R skrev om Mårten Kindlund en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Vi är mycket nöjd, allt gick jättebra!
    2017-07-04 Mårten K svarar László R
    Hej László!

Skönt att höra, det är en riktigt fin lägenhet ni köpte, som kommer fram till sin rätt så här på sommaren. Har ni några frågor är ni alltid välkomna att kontakta mig.

• Fitnete B
    Fitnete B skrev om Johan Kjellsson en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Vi var nöjd med fastighetsbyrå och med mäklare
    2017-08-14 Johan K svarar Fitnete B
    Hej Fitnete!

Tack för ert omdöme om mig och mina kollegor här på Fastighetsbyrån.

Jag tillsammans med mina kollegor önskar er stort lycka till i ert trevliga hus!

Allt gott!

• Almedin N
    Almedin N skrev om Johan Kjellsson en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Riktigt bra bemötande fick man från Johan Kjellson,allt va solklart och inga konstigheter.

5/5
    2017-08-14 Johan K svarar Almedin N
    Hej och tack Almedin!

Hoppas allt är bra med mig och att du trivs i din nya och fina lägenhet.

• Eric A
    Eric A skrev om Henric Svensson en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Helt suverän, okomplicerad mäklare som jag varmt rekommenderar! Vi fick möjlighet att köpa ett hus innan det kom ut och Henric var kanon genom hela processen!
  • Britt-Marie G
    Britt-Marie G skrev om Fastighetsbyrån Karlskrona
    Lugnt ,ödmjukt,kunnigt. Ett bra förväntat pris.
  • Dbo efter Sivert F
    Dbo efter Sivert F skrev om Fastighetsbyrån Karlskrona
    Jättebra bemötande - från första inledande diskussionen tills idag. (kontrakt skrivet, men ännu ej tillträde)
    Både kostnaden för energideklaration och kostnaden för Hemnet-annonsering skulle kunna ingå i mäklararvodet, och inte separat. (kanske inte en fråga för Fb K-na, men borde lyftas högre upp)

Borgmästaregatan 13, 371 35 Karlskrona