Alla kategorier Mäklare Blekinge Karlskrona Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Karlskrona

Fastighetsbyrån Karlskrona

Borgmästaregatan 13, 371 35 Karlskrona — Visa karta

Fastighetsbyrån har funnits i Karlskrona sedan 1976 och idag förmedlar vi ca 300 objekt per år. Våra många års erfarenhet och starka kontaktnät i området gör oss till en trygg partner för dig som ska köpa eller sälja en fastighet i Karlskronatrakten!

Vi jobbar i hela kommunen, från vackra skärgårdslandskap i söder till skogsbygd i norr, och förmedlar lika gärna bostadsrätter och villor som lantbruk och tomter. Våra mäklare är välutbildade och strävar alltid efter att du ska nå det resultat du önskar i bostadsaffären. Genom att vara engagerade och lyhörda för dina önskemål i hela processen kan vi nå dit, varje gång.

Kom förbi vårt kontor i Swedbanks lokaler eller kontakta oss på annat sätt för att diskutera hur vi kan bistå dig i nästa försäljning eller köp.

Läs vad 930 kunder tycker om Fastighetsbyrån Karlskrona

• Hilmer M skrev om Jonas Kjellsson en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Har sålt vår villa. Mäklaren upplevde vi som positiv och kunnig. Vi hade inga särskilda förväntningar, men allt gick bra och smidigt. Läs mer
  • Birgitta F skrev om Johan Kjellsson en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Johan är sympatisk, ambitiös och kunnig. Han ger ett mycket ärligt och gediget intryck.
    Vi har aldrig tvivlat på att vi valde rätt mäklare.
    Birgitta och Johnny Läs mer
  • Camilla E
    Camilla E skrev om Johan Kjellsson en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Lugn, samlad, kompetent mäklare som byggde upp en förtroendefull relation där det var tydligt att det var vi tillsammans som sålde huset på Hasslö. Läs mer
  • Emine S skrev om Johan Kjellsson en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Vi har köpt lägenhet och sålt vårt hus.
    Blev väldigt bra och tryg bemött. Tycker absolut att förväntningarna vi hade på mäklaren uppfylldes. Vi fick en trygghet som gjorde att vi kunde känna oss lugna med vårt köp och med vår försäljning av huset. Vi kommer stark rekomendera Johan Kjellsson om någon vill ha en bra mäklare. Johan är väldigt korrekt och rak mäklare. Läs mer
    2018-11-18 Johan K svarar Emine S
    Tack Emine för ert trevliga omdöme.

Glädjande att ni upplever mitt arbete som tryggt och jag uppskattar att ni vill rekommendera mig för vänner och bekanta.

Vi ses snart när det nu börjar närma sig tillträde på er fina lägenhet.

Hälsa familjen!

• Joanna A
    Joanna A skrev om Mårten Kindlund en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Mårten sålde vår lägenhet vilket vi blev väldigt nöjda med resultaten. Han var bra på alla sätt och vis. Läs mer
    2018-11-17 Mårten K svarar Joanna A
    Hej Joanna!

Tack för rekommendationen och att jag fick förtroendet att förmedla en bostad åt din familj igen. Ja, försäljningen gick snabbt och bra, roligt att ni är nöjda. Köparen verkar se fram emot lägenheten med!

Vi ses snart, lycka till med villalivet och hälsa familjen!

• Roger J skrev om Jonas Kjellsson en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Vi har sålt våran bostadsrätt med hjälp av mäklaren Jonas Kjellsson, Och Vi är mycket nöjda med hans insatts. Men det gick länge trögt pga det svalna intresset för lägenheten men han lugnade oss och skötte det hela på ett professionellt sätt. Jag hade höga förväntningar på Jonas då jag hört från bekanta att han skulle vara en av dom bästa i Karlskrona, och jag blev absolut inte besviken. Jag och min sambo kommer rekommendera och anlita Jonas igen om det blir dags, för nu vet vi att allt kommer skötas på ett smidigt och professionellt sätt Läs mer
  • Hans S skrev om Mårten Kindlund en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Vi sålt ett större hus .Vi blev jätte bra bemötta och bra supportade.
    Bra samarbete.rakt på sak enkelt enkel att nå .mycket bra mäklare rekommenderar verkligen Mårten Läs mer
    2018-11-16 Mårten K svarar Hans S
    Hej Hans!

Man tackar! Kändes bra att samarbeta med er med, på ett informativt men samtidigt enkelt och lättsamt sätt. Och de trevliga köparna verkar nöjda med.

Vi hörs och ses inför tillträde & deklaration!

• Tobias N skrev om Mårten Kindlund en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Sålt 30-tals villa
    Professionellt bemötande, bra dialog, lätt att hålla kontakten och ett bra avslut. Läs mer
    2018-11-16 Mårten K svarar Tobias N
    Hej Tobias!

Tack, det var ett nöje att få förmedla er välskötta villa och få ert förtroende att göra det. Tack för fina vitsord! Roligt att ni trivs i nya boendet med.

Ses snart, ha det gott!

• Lars S skrev om Jonas Kjellsson en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Sålde mitt fritidshus i Karlskrona och anlitade Jonas som mäklare. Var nog inte så väl insatt i marknaden och hade inte några större förhoppningar om att få tillbaka pengar och ersättning för slit. Utan att närmare gå in på saken så blev försäljningen extra komplicerad då utomstående intervenerade i försäljningsprocessen. Genom sitt lugn och gedigna fackkunskaper lyckades Jonas sälja till villkor som vida överträffade mina förväntningar. Tror att köparna också är nöjda. Jonas har utomordentligt bra passning (24/7 ?)på mobilen vilket är utomordentligt värdefullt. Läs mer
  • Terese V skrev om Johan Kjellsson en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Vi har sålt ett hästställe.
    Vi har blivit bra bemötta av Johan Kjellsson.
    Det gick väldigt snabbt att sälja huset, snabbare än förväntat. Vilket var väldigt bra. Läs mer
    2018-11-18 Johan K svarar Terese V
    Hej Terese,

Tack för ditt fina omdöme.

Trevligt att samarbeta med er, lättsamt och smidigt!

Hoppas allt går bra för er inför flytten och att ni alla i familjen mår bra!

Vi syns snart!

• Josefin L skrev om Mårten Kindlund en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Enkel och flexibel att samarbeta med. Kunnig i sakliga frågor. Läs mer
    2018-11-06 Mårten K svarar Josefin L
    Hej Josefin!

Tack för rekommendationen, uppskattas.

Jag får ta och säga samma sak om er, att det var enkelt att samarbeta och att vi var lyhörda för varandras kunskaper och viljor. Bra förberett från båda sidor och trevliga köpare fick ni med till ert fina hus.

Lycka till med bygget, vi hörs och ses, hälsa familjen!

• Jonas H skrev om Tesa Hoxha en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Vi sålde en lägenhet i Karlskrona med hjälp av Tesa Hoxha på fastighetsbyrån. Hon är en mycket trevlig, lyhörd proffessionell mäklare som vi kan rekommendera.
    Det var också väldigt givande att kunna följa hela processen i realtid via fastighetsbyråns nya webfunktion, t.ex hur många som bokat in sig på visning, budgivning osv. Mycket bra återkoppling! Läs mer
  • Annika A skrev om Henric Svensson en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Sålt en villa.
    Kunde inte ha fått bättre bemötande.
    Alltid glad vänlig och tillmötesgående.
    Snabb på att återkoppla.
    Höll mig hela uppdaterad om vad som hände .
    Jag kände att han tog väl hand om mig som säljare och person.
    Såg till att jag skulle vara nöjd.
    Kommer verkligen att rekommendera Henric som mäklare😀 Läs mer
  • Karin A skrev om Johan Kjellsson en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Köpt en villa i Hässlegården genom Johan. Snabb, smidig, bra och trygg affär. Johan är alltid tillgänglig vilket är ett stort plus. Läs mer
    2018-10-30 Johan K svarar Karin A
    Hej Karin!

Tack för ert omdöme och jag hoppas ni trivs toppen i ert nya trevliga hus.

Tack för fint samarbete och hälsa så gott.

• Fredrik O skrev om Johan Kjellsson en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Lugn och ambitiös och arbetar tydligt mot att kunderna skall bli nöjda och det skall bli en smidig affär. Ställer upp och svarar på frågor och löser frågetecken snabbt och bra. Läs mer
    2018-10-30 Johan K svarar Fredrik O
    Tack Fredrik för trevligt omdöme.

Kul att ni upplever mitt arbete så då jag alltid sträva mot att ni skall få bästa möjliga service och på så sätt känna er nöjda.

Vi hörs av då det så smått börjar närmar sig tillträde på ert nya och trivsamma boende!

• Helen O skrev om Caroline Lindquist en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Jag köpte en lägenhet,blev bra bemött men blev lite förvånad när jag övertog lägenheten, när möblerna va borta och väggen var skadad.Gick att fixa men syntes inte på visningen ,var dolt bakom en soffa. Men helheten var bra. Läs mer
  • Anders K skrev om Fastighetsbyrån Karlskrona
    Proffsigt, kunniga, helt ok arvode, med tanke på hur snabbt det gick att sälja vår lägenhet. Läs mer
  • Lars J skrev om Caroline Lindquist en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Caroline sålde en bostadsrätt åt mig, Hon uppträdde mycket. Proffsigt både mot mig som sålt många hus och lägenheter genom åren men även mot köparen som var en förstagångs köpare och lite osäker,
    Hon förklarade affären på ett mycket tydligt och bra sätt och ingav ett mycket stort förtroende.
    Jag hade stora förväntningar och Caroline levde upp till det.

Sammanfattningsvis är jag mycket nöjd med hur Caroline har agerat i denna affär. Läs mer
  • Cathrine S skrev om Mårten Kindlund en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Jag och sambon har köpt en bostadsrätt via Mårten, vi är jättenöjda med bemötande, kompetens hos mäklaren, hur köpet hanterades och våra förväntningar blev bemötta Läs mer
    2018-10-18 Mårten K svarar Cathrine S
    Hej Cathrine!

Tack för ert omdöme, roligt att ni är nöjda med mitt bemötande och kunnande vid köpet. Lycka till, hoppas att ni kommer att trivas i den fina lägenheten!

MVH
    Mårten Kindlund
    Fastighetsbyrån Karlskrona
  • Maria L skrev om Kajsa Fredriksson en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Sålde i Augusti/September en bostadsrätt med hjälp av Kajsa Fredriksson. Anser att mäklaren hade god kunskap om den lokala bostadsmarknaden samt kunde besvara alla de frågor som ställdes. Mäklaren skötte kontakt med potentiella köpare bra och höll alltid ett gott humör och ett leende på läpparna.
    Anledningen till att jag tyvärr ej kan ge fem stjärnor är att jag upplevde att mäklaren mot slutet av försäljningen tyvärr ej skötte så mycket kontakt med köparen som jag helst velat, utan många gånger skedde kontakt direkt mellan säljaren och köparen. Läs mer
  • Karin S skrev om Caroline Lindquist en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Caroline har hjälpt till att sälja vår bostadsrätt. Vi har uppskatttat hennes tydlighet och rakhet. Hon ger raka besked och är väl insatt i sina frågor. Läs mer
    2018-10-19 Caroline L svarar Karin S
    Hej Karin!
    Roligt att ni är nöjda!
    Hoppas att flytten till nya huset går bra och att ni ska trivas!
    Vi ses vid tillträdet i november.
    Trevlig helg!
  • Lars M skrev om Jonas Kjellsson en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Jonas är mycket professionell i sin kontakt med kunden. Han lyssnar och ger råd utan att stressa fram beslut och när det väl är dags för att sälja och genomföra affären är det ordning och reda. Läs mer
    2018-10-19 Jonas K svarar Lars M
    Hej Lars.
    Kul att ni upplevde affären på så vis. Det var trevligt att samarbeta med er.

Vi ses och hörs framöver.

Hälsningar Jonas Kjellsson, Fastighetsbyrån
  • Ann-Charlotte S skrev om Caroline Lindquist en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Är vår dotter Karin Sågerås som haft kontakt med mäklaren Men den kontakt vi haft är vi nöjda Läs mer
  • Ronny A skrev om Jonas Kjellsson en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Vi har köpt en villa och sålt ett fritidshus. Vi är väldigt nöjda med mäklarens kompetens och kunnighet. Läs mer
    2018-10-19 Jonas K svarar Ronny A
    Hej Ronny.
    Kul att ni är nöjda som både köpare och säljare. Vi ses och hörs framöver.

• Kajsa K skrev om Caroline Lindquist en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Jag har sålt min bostadsrätt och det var självklart för mig att välja Caroline. Allt gick mycket snabbt och smidigt att värdera och göra i ordning prospekt och Caroline uppdaterade mig ständigt om vad som hände.
    Försäljningen gick lite trögt då det var semestertider men Caroline var lugn hela tiden och så att allt skulle lösa sig - vilket det gjorde.

Jag är mycket nöjd med Caroline och jag skulle anlitat henne direkt om jag skulle ha behov! Läs mer
    2018-10-19 Caroline L svarar Kajsa K
    Hej Kajsa!
    Tack för din fina rekommendation! Jätteroligt att du är nöjd!
    Stort lycka till med nya huset! Vi ses!
  • Majvor J skrev om Jonas Kjellsson en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Jag sålde min sommarstuga i Björkenäs. Jonas var alltid tiigänglig och jag kunde sms-a och ringa när jag ville.
    Han lyssnade på hur jag ville ha det. Informerade mig hur läget va. Jag bor i Jönköping, så det var en bit ner till Karlskrona.
    Jonas var en mkt bra mäklare. Läs mer
    2018-10-19 Jonas K svarar Majvor J
    Hej Majvor.
    Tack för ett gott samarbete och tack för rekommendationen.

• Eva-Karin H skrev om Johan Kjellsson en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Vi har köpt ett hus via Fastighetsbyrån och Johan Kjellsson. En affär som gick väldigt snabbt, vilket vi uppskattar. Saklig information, tillmötesgående och ett proffsigt intryck vid både visning och kontraktsskrivning. Läs mer
    2018-10-15 Johan K svarar Eva-Karin H
    Hej Eva Karin,

Tack för din trevliga återkoppling.

Kul att arbeta med er och förmedla ett väldigt trevligt hus till er som jag är övertygad att ni kommer trivas i!

Vi hörs av när det börjar närma sig tillträde på huset.

Hälsa så gott.

• Anders W
    Anders W skrev om Johan Kjellsson en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Johan Kjellson, Fastighetsbyrån Karlskrona, har genomfört försäljning av vårt hus augusti 2018. Redan vid vårt första möte med Johan upplevde vi honom som väldigt kundfokuserad, lyhörd, social och kunnig. Han har en mycket god insikt i bostadsmarknaden i Karlskrona. Under hela försäljningen har Johan varit väldigt tydlig, kommunikativ, tillgänglig och tillmötesgående. Han har varit väldigt mån om snabb återkoppling, vilket vi har uppskattat. Johan har mer än väl överträffat våra förväntningar på det stöd man kan förvänta av en fastighetsmäklare vid försäljning av sin bostad, förberedelser och försäljning har genomförts på ett mycket professionellt sätt. Vi kan varmt rekommendera Johan Kjellson som din mäklare. //Anders Wiberg & Ann-Helen Ottosson Läs mer
    2018-10-15 Johan K svarar Anders W
    Tack Anders för er trevliga återkoppling på mitt arbete.

Känns kul att ni uppskattat mitt arbetssätt och jag har upplevt ett väldigt gott och smidigt samarbete oss emellan. Väldigt kul att hjälpa er i förmedlingen av ert fina hus.

Uppskattar att ni vill rekommendera mig!

På återhörande när det börja närma sig tillträde och hälsa så gott!

Med varma hälsningar
  • Joakim S skrev om Jonas Kjellsson en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    2018-10-19 Jonas K svarar Joakim S
    Tack Joakim för rekommendationen och lycka till med ert nya boende.

• Matilda L skrev om Jonas Kjellsson en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    -Lägenhet på 19 kvm
    - han gav ett tryggt och ärligt intryck, kändes lätt att ha att göra med
    - ja han levde upp till alla de förväntningar jag hade. Ville känna att det gick att lita på den mäklare jag valde.
    - jag är väldigt nöjd med jobbet Jonas gjorde. Vi träffades 2 gånger och pratade och sen skötte han resten i princip. Han gjorde en bra annons och visningarna och budgivning gick jätte bra. Kände mej väldigt trygg under hela processen Läs mer
    2018-10-02 Jonas K svarar Matilda L
    Hej Matilda.
    Tack för att du tog dig tid att ge mig ett omdöme. Kul att du upplevde processen så positivt och kul att du gillade vårt helhetskoncept. Tack för ett gott samarbete.

Lycka till framöver.

• Pia A
    Pia A skrev om Mårten Kindlund en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Enplansvilla har vi sålt med utmärkt hjälp av MK.
    Snabbt och proffsigt hjälp har vi fått.
    Vi är mycket nöjda med slutpriset, vilket översteg våra förväntningar. Läs mer
    2018-09-29 Mårten K svarar Pia A
    Hej Pia!

Tack för er rekommendation! Uppskattar att ni anser att jag utfört en bra mäklartjänst åt er och att vi lyckades överträffa era förväntningar angående slutpriset på er välskötta villa, som en fin bonus. Och trevliga köpare fick ni med! Hoppas ni är nöjda med hjälpen angående deklarationen med.

Lycka till med lägenhetslivet, hälsa resten av familjen!

• Ragnhild B skrev om Mårten Kindlund en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Köpt och sålt lägenhet .
    Kan bara ge toppbetyg till Mårten i allt.
    Lyhörd för mina synpunkter.
    Seriös.
    Snabb och kunnig.
    Nåbar och hör av sig.
    Seriös och trygg.
    Pålitlig.

. Kommer att rekommendera honom till andra Läs mer
    2018-09-25 Mårten K svarar Ragnhild B
    Hej Ragnhild!

Din rekommendation värmer, speciellt då du provat på att gå igenom både köpprocessen och säljprocessen genom mig. Tycker vi haft ett bra samarbete där vi varit lyhörda för varandra, med enkel och snabb kommunikation via sms och telefon. Tack för att du tog en oannonserad visning som jag inte fick ihop, uppskattas.

Stort lycka till med nya lägenheten, vi ses på staun!

• Jan Olof B skrev om Henric Svensson en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    en stuga på lövenäs utmärkt bemötande ja allt blev bra Läs mer
  • Lotta H skrev om Henric Svensson en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Mycket kunnig och hjälpsam i alla frågor! Rekommenderas! Läs mer
  • Björn W skrev om Henric Svensson en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Sålde villa. Henric är skicklig, noggrann, snabb med återkoppling, vi är mycket nöjda. Läs mer
  • Johanna G skrev om Henric Svensson en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Tillgänglig, uppmärksam, diplomatisk och flexibel. Läs mer
  • Sebastian V skrev om Henric Svensson en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Köpt villa.
    Blev bra bemött. Lugn och professionell.
    Förväntade mig att mäklaren skulle vara insatt i bostaden och kunna lite om området vilket Henric levde upp till. Läs mer
  • Magnus W skrev om Henric Svensson en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Grundlig, tydlig och väldogt trevlig.

Snabb och säker affär. Läs mer
  • Niklas S skrev om Henric Svensson en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Har haft med Henric att göra några gånger och har verkligen inte behövt bli besviken.
    En första klassens kille och mäklare. Läs mer
  • Kent K skrev om Johan Kjellsson en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    • Beskriv gärna vad du har köpt eller sålt för bostad:
    Sålt villa - köpt villa

• På vilket sätt blev du bemött av mäklaren :
    Mycket proffsigt, förklarat precis vad som händer och hur vi ska gå till väga, bra information

• Förväntningar som du hade, vilka var de och tycker du att mäklaren levde upp till dem :
    Snabb försäljning till ett bra pris

• Sammanfatta gärna din upplevelse :
    Proffsigt och trevligt bemötande Läs mer
    2018-09-27 Johan K svarar Kent K
    Hej Kent.

Tack för ert omdöme och tack för ett gott samarbete. Lättsamt, smidigt och uppskattat från min sida.

Önskar er lycka till i ert nya trevliga boende.

• Gunilla K skrev om Mårten Kindlund en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Köpte en sommarstuga i somras och var mkt nöjd med insatserna från mäklaren. Kunnig om objektet och frågor runt omkring. Alltid snabb återkoppling. Han kändes ärlig och förtroendeingivande från första kontakten. Professionell men det kändes ändå personligt Läs mer
    2018-09-16 Mårten K svarar Gunilla K
    Hej Gunilla!

Trevligt att höra att ni är nöjda med mitt bemötande & kunnande vid köpet av den fina stugan! Har varit ett nöje att hjälpa er i jakten på stuga under våren och sommaren, vi har ju setts ett par gånger.

Lycka till och hälsa!

• Anders F skrev om Fastighetsbyrån Karlskrona
    Jag fick ett gott bemötande och så här långt valuta för pengarna. Läs mer
  • Mikael S
    Mikael S skrev om Jonas Kjellsson en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Finns inga problem för denna kille. Skulle anlita igen. Läs mer
    2018-10-02 Jonas K svarar Mikael S
    Hej Mikael.
    Tack för ditt omdöme och du är varmt välkommen om du vill samarbeta igen. Snabb och smidig process som gick på en dag utan annonsering, kul att allt klaffade så bra.

Lycka till framöver.

• Mikael S skrev om Fastighetsbyrån Karlskrona
    Mycket bra. Skulle anlita igen. Läs mer
  • Anders W
    Anders W skrev om Fastighetsbyrån Karlskrona
    En fastighetsbyrå som lyssnar på kunderna, ger stöd under hela processen med kunniga och engagerade fastighetsmäklare Läs mer
  • Joakim Å skrev om Johan Kjellsson en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Sålt fritidshus. Johan är Förtroende ingivande. Läs mer
    2018-09-27 Johan K svarar Joakim Å
    Hej Joakim.

Tack för ett återigen gott samarbete och på återhörande.

Vi hörs.

• Marie N skrev om Jonas Kjellsson en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    köpt sommarstuga. bemötande, Läs mer
    2018-10-02 Jonas K svarar Marie N
    Hej Marie.
    Tack för omdömet och hoppas du är glad över din fina stuga.

• Susanne H
    Susanne H skrev om Johan Kjellsson en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Sålde mitt hus. Proffsigt bemötande från början till slut & jag kände att jag var i trygga händer. Alla frågor jag hade under vägens gång besvarades direkt sakligt och mycket proffesionellt. Hade inte kunnat önska mig en bättre mäklare och jag rekommenderar Johan varmt. Läs mer
    2018-09-27 Johan K svarar Susanne H
    Tack Susanne för ditt fina omdöme.

Ett trevlig och fint samarbete oss emellan vilket jag tycker resulterade till en smidig försäljning av ditt hus.

Kul och uppskattat att du vill rekommendera mig.

Ha det så bra så hörs vi av framöver.

Med vänliga hälsingar
  • Rasmus V skrev om Caroline Lindquist en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Enkel att ha med att göra. Raka svar. Läs mer
  • Niklas S skrev om Kajsa Fredriksson en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Det var Kajsa som var mäklare när vi köpte vårt hus. Vi är mycket nöjda med Kajsa och Fastighetsbyrån.

+Trevligt och proffsigt bemötande
    + Hjälpsamma att besvara frågor
    + Lätt att få kontakt med
    + Flexibla när vi ville ändra överlåtningsdatum av huset

Sammanfattningsvis har vi bara bra att säga. Vi kände oss väldigt trygga genom hela processen. Läs mer

Borgmästaregatan 13, 371 35 Karlskrona