Alla kategorier Mäklare Blekinge Karlskrona Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Karlskrona

Fastighetsbyrån Karlskrona

Borgmästaregatan 13, 371 35 Karlskrona — Visa karta

Fastighetsbyrån har funnits i Karlskrona sedan 1976 och idag förmedlar vi ca 300 objekt per år. Våra många års erfarenhet och starka kontaktnät i området gör oss till en trygg partner för dig som ska köpa eller sälja en fastighet i Karlskronatrakten!

Vi jobbar i hela kommunen, från vackra skärgårdslandskap i söder till skogsbygd i norr, och förmedlar lika gärna bostadsrätter och villor som lantbruk och tomter. Våra mäklare är välutbildade och strävar alltid efter att du ska nå det resultat du önskar i bostadsaffären. Genom att vara engagerade och lyhörda för dina önskemål i hela processen kan vi nå dit, varje gång.

Kom förbi vårt kontor i Swedbanks lokaler eller kontakta oss på annat sätt för att diskutera hur vi kan bistå dig i nästa försäljning eller köp.

Läs vad 944 kunder tycker om Fastighetsbyrån Karlskrona

• 2018-12-21

Ewa S skrev om Caroline Lindquist en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Förtroendeingivande, kunnig och trevlig! Köpte lgh av henne och valet att gå till henne när det var dags att sälja var självklart. Läs mer
  • 2018-12-20

Vendela E skrev om Henric Svensson en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Har köpt ett fritidshus med stort renoveringsbehov på Trummenäs, Karlskrona kommun.

Henric är alltid trevlig och hjälpsam, vissa svar kunde dock dröja lite väl länge.

Henric är den bästa mäklaren vi har träffat, ärlig, lugn och tar sig tid. Läs mer
  • Patrick S

2018-12-19

Patrick S skrev om Henric Svensson en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Bra, effektivt och proffsigt. Skall jag sälja en gång i framtiden så ringer jag Henke. Läs mer
  • 2018-12-10

Bernt G skrev om Caroline Lindquist en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Sålt bostadsrätt.
    Mycket bra bemötande av mäklaren.
    Ville få bostaden såld hyfsat snabbt och få till visningar så fort som möjligt.
    Mäklaren levde med råge upp till förväntningarna
    Allt gick snabbare än förväntat och mäklaren var tydlig med all infomation.
    Rekommenderar starkt denna mäklare och Fastighetsbyrån. Läs mer
    2018-12-21 Caroline L svarar Bernt G
    Hej Helene!
    Roligt att ni är nöjda! Det var kul att jag fick hjälpa er med försäljningen av Bernts lägenhet.
    Önskar er alla och era familjer en riktigt god jul och ett gott nytt år!
    Vi ses!
    Caroline
  • 2018-12-06

Christer G skrev om Tesa Hoxha en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Har sålt en 1:a på Syrenvägen i Rödeby.
    Jag blev bemött på trevligt sätt.
    Min förväntningar uppfylldes helt och hållet, mycket bra.
    Mina kontakter med Tesa kunde inta vara bättre.
    God Jul och Gott Nytt År.
    Christer Läs mer
  • Joanna A

2018-12-05

Joanna A skrev om Caroline Lindquist en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Vi köpte ett hus. Mäklaren skötte allting väldigt bra. Har inga som helst klagomål. Vi är nöjda. Läs mer
    2018-12-21 Caroline L svarar Joanna A
    Hej Joanna!
    Jättekul att ni är nöjda!
    Jag hoppas att du och familjen kommer trivas bra i ert nya hus och att renoveringen går bra!
    Önskar er en riktigt god jul och ett gott nytt år!
    Caroline
  • 2018-12-05

Armin M skrev om Johan Kjellsson en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    2018-12-05 Johan K svarar Armin M
    Tack för gott betyg Armin!

Lycka till i ert härliga hus!

• 2018-12-04

Christoffer E skrev om Henric Svensson en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Fantastiskt trevligt bemötande och lösningsorienterad mäklare. Snabb återkoppling på mejl och telefon som gjort min försäljning till en trygg och bra affär. Läs mer
  • Petrit G

2018-12-03

Petrit G skrev om Jonas Kjellsson en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Helt OK. Lite dålig på att svara på telefon i början, så samarbetade mer med hans kollega när det kom till husköpet. Läs mer
  • 2018-11-26

Stefan R skrev om Jonas Kjellsson en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Professionell mäklare som finns för frågor och svarar korrekt. Har köpt fritidshus. Blev väl bemött, uppfyllde alla förväntningar. Läs mer
    2018-12-03 Jonas K svarar Stefan R
    Hej Stefan.
    Tack för ert omdöme och kul att ni är nöjda. Hoppas ni får många härliga semestrar nere i Karlskrona.

Vi hörs framöver.

Hälsningar Jonas Kjellsson, Fastighetbyrån
  • 2018-11-20

Sven S skrev om Mårten Kindlund en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Vi har sålt vår härliga bostadsrätt. Mårten är en ambitiös mäklare som känns seriös och är lätt att kommunicera med. Han svarar snabbt och är rejäl. Vi är mycket nöjda med hans bemötande och engagemang. Läs mer
    2018-11-20 Mårten K svarar Sven S
    Hej Sven!

Tack för er rekommendation och att få förtroendet att få förmedla er fina lägenhet. Uppskattar hur ni uppfattat mig som person och vår mäklartjänst. Det har varit lätt och enkelt att kommunicera med er med.

Hoppas att ni även är nöjda med köpet av nya lägenheten genom mig och kommer att trivas lika bra där.

Vi hörs och ses framöver!

• 2018-11-20

Filippa L skrev om Mårten Kindlund en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Mäklaren skötte försäljningen av vårt hus precis som vi önskade. Var lyhörd för våra önskemål! Läs mer
    2018-11-20 Mårten K svarar Filippa L
    Hej Filippa!

Tack för att du tog dig tid att ge ett omdöme. Extra kul att ni är nöjda då ni både köpt och sålt genom mig! Smidigt att ni använde vår tjänst "På gång" så ni kunde förbereda i lugn och ro på bästa sätt, bla genom fina sommarbilder, så ni kunde komma igång snabbt när det väl "plötsligt" gällde.

Lycka till med flytten och hälsa familjen, hoppas ni kommer trivas även i nya huset!

• 2018-11-19

Hetem S skrev om Johan Kjellsson en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Har sålt mitt hus och köpt lägenhet. Johan är en väldig trevlig och trovärdig mäklare. Dem förväntning jag hade på Johan har han levt upp till 100%.
    Har alltid varit tillgänglig och återkopplat på alla frågor och fundering man hade både inför köpet av lägenheten men också försäljningen till huset.
    Kan stark rekomendera Johan som mäklare👍🏻 Läs mer
    2018-11-20 Johan K svarar Hetem S
    Hej Hetem!

Tack för trevligt omdöme och tack för gott samarbete i samband med både köp och försäljningen för er del.

Lättsamt och öppet samarbete oss emellan vilket jag har uppskattat.

På återhörande och hälsa familjen!

• 2018-11-19

Maria H skrev om Tesa Hoxha en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Bostadsrätt.
    Bra bemötande.
    Helheten väldigt bra. Inget att klaga på. Läs mer

Hilmer M skrev om Jonas Kjellsson en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Har sålt vår villa. Mäklaren upplevde vi som positiv och kunnig. Vi hade inga särskilda förväntningar, men allt gick bra och smidigt. Läs mer
    2018-11-18 Jonas K svarar Hilmer M
    Hej Hilmer.
    Tack för att ni tog er tid att lämna ett omdöme. Affären gick snabbt och smidigt och det underlättade såklart att ni hade ett välskött och fint hus. Vi ses och hörs framöver.

Birgitta F skrev om Johan Kjellsson en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Johan är sympatisk, ambitiös och kunnig. Han ger ett mycket ärligt och gediget intryck.
    Vi har aldrig tvivlat på att vi valde rätt mäklare.
    Birgitta och Johnny Läs mer
    2018-11-19 Johan K svarar Birgitta F
    Hej Birgitta & Johnny!

Tack för omdömet och ert förtroende i förmedlingen av er lägenhet.

Vi hörs & syns framöver!

• Camilla E

2018-11-18

Camilla E skrev om Johan Kjellsson en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Lugn, samlad, kompetent mäklare som byggde upp en förtroendefull relation där det var tydligt att det var vi tillsammans som sålde huset på Hasslö. Läs mer
    2018-11-19 Johan K svarar Camilla E
    Tack Camilla för ditt trevliga omdöme.

Uppskattade vårt samarbete i förmedlingen av villan och kul att du upplever mitt arbete som du gör.

Allt gott och på återhörande!

Emine S skrev om Johan Kjellsson en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Vi har köpt lägenhet och sålt vårt hus.
    Blev väldigt bra och tryg bemött. Tycker absolut att förväntningarna vi hade på mäklaren uppfylldes. Vi fick en trygghet som gjorde att vi kunde känna oss lugna med vårt köp och med vår försäljning av huset. Vi kommer stark rekomendera Johan Kjellsson om någon vill ha en bra mäklare. Johan är väldigt korrekt och rak mäklare. Läs mer
    2018-11-18 Johan K svarar Emine S
    Tack Emine för ert trevliga omdöme.

Glädjande att ni upplever mitt arbete som tryggt och jag uppskattar att ni vill rekommendera mig för vänner och bekanta.

Vi ses snart när det nu börjar närma sig tillträde på er fina lägenhet.

Hälsa familjen!

• Joanna A

2018-11-16

Joanna A skrev om Mårten Kindlund en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Mårten sålde vår lägenhet vilket vi blev väldigt nöjda med resultaten. Han var bra på alla sätt och vis. Läs mer
    2018-11-17 Mårten K svarar Joanna A
    Hej Joanna!

Tack för rekommendationen och att jag fick förtroendet att förmedla en bostad åt din familj igen. Ja, försäljningen gick snabbt och bra, roligt att ni är nöjda. Köparen verkar se fram emot lägenheten med!

Vi ses snart, lycka till med villalivet och hälsa familjen!

Med vänlig hälsning Mårten Kindlund, Fastighetsbyrån Karlskrona
  • 2018-11-16

Roger J skrev om Jonas Kjellsson en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Vi har sålt våran bostadsrätt med hjälp av mäklaren Jonas Kjellsson, Och Vi är mycket nöjda med hans insatts. Men det gick länge trögt pga det svalna intresset för lägenheten men han lugnade oss och skötte det hela på ett professionellt sätt. Jag hade höga förväntningar på Jonas då jag hört från bekanta att han skulle vara en av dom bästa i Karlskrona, och jag blev absolut inte besviken. Jag och min sambo kommer rekommendera och anlita Jonas igen om det blir dags, för nu vet vi att allt kommer skötas på ett smidigt och professionellt sätt Läs mer
    2018-11-18 Jonas K svarar Roger J
    Hej Roger.
    Tack för ditt fina omdöme och tack för ett gott samarbete. Vi hörs framöver. Hälsa så gott.

• 2018-11-16

Hans S skrev om Mårten Kindlund en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Vi sålt ett större hus .Vi blev jätte bra bemötta och bra supportade.
    Bra samarbete.rakt på sak enkelt enkel att nå .mycket bra mäklare rekommenderar verkligen Mårten Läs mer
    2018-11-16 Mårten K svarar Hans S
    Hej Hans!

Man tackar! Kändes bra att samarbeta med er med, på ett informativt men samtidigt enkelt och lättsamt sätt. Och de trevliga köparna verkar nöjda med.

Vi hörs och ses inför tillträde & deklaration!

• 2018-11-15

Tobias N skrev om Mårten Kindlund en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Sålt 30-tals villa
    Professionellt bemötande, bra dialog, lätt att hålla kontakten och ett bra avslut. Läs mer
    2018-11-16 Mårten K svarar Tobias N
    Hej Tobias!

Tack, det var ett nöje att få förmedla er välskötta villa och få ert förtroende att göra det. Tack för fina vitsord! Roligt att ni trivs i nya boendet med.

Ses snart, ha det gott!

• 2018-11-11

Lars S skrev om Jonas Kjellsson en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Sålde mitt fritidshus i Karlskrona och anlitade Jonas som mäklare. Var nog inte så väl insatt i marknaden och hade inte några större förhoppningar om att få tillbaka pengar och ersättning för slit. Utan att närmare gå in på saken så blev försäljningen extra komplicerad då utomstående intervenerade i försäljningsprocessen. Genom sitt lugn och gedigna fackkunskaper lyckades Jonas sälja till villkor som vida överträffade mina förväntningar. Tror att köparna också är nöjda. Jonas har utomordentligt bra passning (24/7 ?)på mobilen vilket är utomordentligt värdefullt. Läs mer
    2018-11-18 Jonas K svarar Lars S
    Hej Lars.
    Tack för ditt fina omdöme. Köparna är mycket nöjda och det blev en bra affär till slut med nöjda parter. Tack för ett gott samarbete och vi hörs framöver.

• 2018-11-08

Terese V skrev om Johan Kjellsson en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Vi har sålt ett hästställe.
    Vi har blivit bra bemötta av Johan Kjellsson.
    Det gick väldigt snabbt att sälja huset, snabbare än förväntat. Vilket var väldigt bra. Läs mer
    2018-11-18 Johan K svarar Terese V
    Hej Terese,

Tack för ditt fina omdöme.

Trevligt att samarbeta med er, lättsamt och smidigt!

Hoppas allt går bra för er inför flytten och att ni alla i familjen mår bra!

Vi syns snart!

• 2018-11-06

Josefin L skrev om Mårten Kindlund en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Enkel och flexibel att samarbeta med. Kunnig i sakliga frågor. Läs mer
    2018-11-06 Mårten K svarar Josefin L
    Hej Josefin!

Tack för rekommendationen, uppskattas.

Jag får ta och säga samma sak om er, att det var enkelt att samarbeta och att vi var lyhörda för varandras kunskaper och viljor. Bra förberett från båda sidor och trevliga köpare fick ni med till ert fina hus.

Lycka till med bygget, vi hörs och ses, hälsa familjen!

Med vänlig hälsning Mårten Kindlund, Fastighetsbyrån Karlskrona
  • 2018-11-05

Jonas H skrev om Tesa Hoxha en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Vi sålde en lägenhet i Karlskrona med hjälp av Tesa Hoxha på fastighetsbyrån. Hon är en mycket trevlig, lyhörd proffessionell mäklare som vi kan rekommendera.
    Det var också väldigt givande att kunna följa hela processen i realtid via fastighetsbyråns nya webfunktion, t.ex hur många som bokat in sig på visning, budgivning osv. Mycket bra återkoppling! Läs mer
  • 2018-11-05

Annika A skrev om Henric Svensson en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Sålt en villa.
    Kunde inte ha fått bättre bemötande.
    Alltid glad vänlig och tillmötesgående.
    Snabb på att återkoppla.
    Höll mig hela uppdaterad om vad som hände .
    Jag kände att han tog väl hand om mig som säljare och person.
    Såg till att jag skulle vara nöjd.
    Kommer verkligen att rekommendera Henric som mäklare😀 Läs mer
  • 2018-10-30

Karin A skrev om Johan Kjellsson en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Köpt en villa i Hässlegården genom Johan. Snabb, smidig, bra och trygg affär. Johan är alltid tillgänglig vilket är ett stort plus. Läs mer
    2018-10-30 Johan K svarar Karin A
    Hej Karin!

Tack för ert omdöme och jag hoppas ni trivs toppen i ert nya trevliga hus.

Tack för fint samarbete och hälsa så gott.

Fredrik O skrev om Johan Kjellsson en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Lugn och ambitiös och arbetar tydligt mot att kunderna skall bli nöjda och det skall bli en smidig affär. Ställer upp och svarar på frågor och löser frågetecken snabbt och bra. Läs mer
    2018-10-30 Johan K svarar Fredrik O
    Tack Fredrik för trevligt omdöme.

Kul att ni upplever mitt arbete så då jag alltid sträva mot att ni skall få bästa möjliga service och på så sätt känna er nöjda.

Vi hörs av då det så smått börjar närmar sig tillträde på ert nya och trivsamma boende!

Helen O skrev om Caroline Lindquist en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Jag köpte en lägenhet,blev bra bemött men blev lite förvånad när jag övertog lägenheten, när möblerna va borta och väggen var skadad.Gick att fixa men syntes inte på visningen ,var dolt bakom en soffa. Men helheten var bra. Läs mer

Anders K skrev om Fastighetsbyrån Karlskrona
    Proffsigt, kunniga, helt ok arvode, med tanke på hur snabbt det gick att sälja vår lägenhet. Läs mer

Lars J skrev om Caroline Lindquist en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Caroline sålde en bostadsrätt åt mig, Hon uppträdde mycket. Proffsigt både mot mig som sålt många hus och lägenheter genom åren men även mot köparen som var en förstagångs köpare och lite osäker,
    Hon förklarade affären på ett mycket tydligt och bra sätt och ingav ett mycket stort förtroende.
    Jag hade stora förväntningar och Caroline levde upp till det.

Sammanfattningsvis är jag mycket nöjd med hur Caroline har agerat i denna affär. Läs mer
  • 2018-10-18

Cathrine S skrev om Mårten Kindlund en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Jag och sambon har köpt en bostadsrätt via Mårten, vi är jättenöjda med bemötande, kompetens hos mäklaren, hur köpet hanterades och våra förväntningar blev bemötta Läs mer
    2018-10-18 Mårten K svarar Cathrine S
    Hej Cathrine!

Tack för ert omdöme, roligt att ni är nöjda med mitt bemötande och kunnande vid köpet. Lycka till, hoppas att ni kommer att trivas i den fina lägenheten!

MVH
    Mårten Kindlund
    Fastighetsbyrån Karlskrona
  • 2018-10-18

Maria L skrev om Kajsa Fredriksson en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Sålde i Augusti/September en bostadsrätt med hjälp av Kajsa Fredriksson. Anser att mäklaren hade god kunskap om den lokala bostadsmarknaden samt kunde besvara alla de frågor som ställdes. Mäklaren skötte kontakt med potentiella köpare bra och höll alltid ett gott humör och ett leende på läpparna.
    Anledningen till att jag tyvärr ej kan ge fem stjärnor är att jag upplevde att mäklaren mot slutet av försäljningen tyvärr ej skötte så mycket kontakt med köparen som jag helst velat, utan många gånger skedde kontakt direkt mellan säljaren och köparen. Läs mer
  • 2018-10-16

Karin S skrev om Caroline Lindquist en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Caroline har hjälpt till att sälja vår bostadsrätt. Vi har uppskatttat hennes tydlighet och rakhet. Hon ger raka besked och är väl insatt i sina frågor. Läs mer
    2018-10-19 Caroline L svarar Karin S
    Hej Karin!
    Roligt att ni är nöjda!
    Hoppas att flytten till nya huset går bra och att ni ska trivas!
    Vi ses vid tillträdet i november.
    Trevlig helg!
  • 2018-10-16

Lars M skrev om Jonas Kjellsson en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Jonas är mycket professionell i sin kontakt med kunden. Han lyssnar och ger råd utan att stressa fram beslut och när det väl är dags för att sälja och genomföra affären är det ordning och reda. Läs mer
    2018-10-19 Jonas K svarar Lars M
    Hej Lars.
    Kul att ni upplevde affären på så vis. Det var trevligt att samarbeta med er.

Vi ses och hörs framöver.

• 2018-10-15

Ann-Charlotte S skrev om Caroline Lindquist en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Är vår dotter Karin Sågerås som haft kontakt med mäklaren Men den kontakt vi haft är vi nöjda Läs mer
  • 2018-10-14

Ronny A skrev om Jonas Kjellsson en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Vi har köpt en villa och sålt ett fritidshus. Vi är väldigt nöjda med mäklarens kompetens och kunnighet. Läs mer
    2018-10-19 Jonas K svarar Ronny A
    Hej Ronny.
    Kul att ni är nöjda som både köpare och säljare. Vi ses och hörs framöver.

• 2018-10-14

Kajsa K skrev om Caroline Lindquist en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Jag har sålt min bostadsrätt och det var självklart för mig att välja Caroline. Allt gick mycket snabbt och smidigt att värdera och göra i ordning prospekt och Caroline uppdaterade mig ständigt om vad som hände.
    Försäljningen gick lite trögt då det var semestertider men Caroline var lugn hela tiden och så att allt skulle lösa sig - vilket det gjorde.

Jag är mycket nöjd med Caroline och jag skulle anlitat henne direkt om jag skulle ha behov! Läs mer
    2018-10-19 Caroline L svarar Kajsa K
    Hej Kajsa!
    Tack för din fina rekommendation! Jätteroligt att du är nöjd!
    Stort lycka till med nya huset! Vi ses!
  • 2018-10-08

Majvor J skrev om Jonas Kjellsson en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Jag sålde min sommarstuga i Björkenäs. Jonas var alltid tiigänglig och jag kunde sms-a och ringa när jag ville.
    Han lyssnade på hur jag ville ha det. Informerade mig hur läget va. Jag bor i Jönköping, så det var en bit ner till Karlskrona.
    Jonas var en mkt bra mäklare. Läs mer
    2018-10-19 Jonas K svarar Majvor J
    Hej Majvor.
    Tack för ett gott samarbete och tack för rekommendationen.

• 2018-10-08

Eva-Karin H skrev om Johan Kjellsson en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Vi har köpt ett hus via Fastighetsbyrån och Johan Kjellsson. En affär som gick väldigt snabbt, vilket vi uppskattar. Saklig information, tillmötesgående och ett proffsigt intryck vid både visning och kontraktsskrivning. Läs mer
    2018-10-15 Johan K svarar Eva-Karin H
    Hej Eva Karin,

Tack för din trevliga återkoppling.

Kul att arbeta med er och förmedla ett väldigt trevligt hus till er som jag är övertygad att ni kommer trivas i!

Vi hörs av när det börjar närma sig tillträde på huset.

Hälsa så gott.

• Anders W

2018-10-07

Anders W skrev om Johan Kjellsson en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Johan Kjellson, Fastighetsbyrån Karlskrona, har genomfört försäljning av vårt hus augusti 2018. Redan vid vårt första möte med Johan upplevde vi honom som väldigt kundfokuserad, lyhörd, social och kunnig. Han har en mycket god insikt i bostadsmarknaden i Karlskrona. Under hela försäljningen har Johan varit väldigt tydlig, kommunikativ, tillgänglig och tillmötesgående. Han har varit väldigt mån om snabb återkoppling, vilket vi har uppskattat. Johan har mer än väl överträffat våra förväntningar på det stöd man kan förvänta av en fastighetsmäklare vid försäljning av sin bostad, förberedelser och försäljning har genomförts på ett mycket professionellt sätt. Vi kan varmt rekommendera Johan Kjellson som din mäklare. //Anders Wiberg & Ann-Helen Ottosson Läs mer
    2018-10-15 Johan K svarar Anders W
    Tack Anders för er trevliga återkoppling på mitt arbete.

Känns kul att ni uppskattat mitt arbetssätt och jag har upplevt ett väldigt gott och smidigt samarbete oss emellan. Väldigt kul att hjälpa er i förmedlingen av ert fina hus.

Uppskattar att ni vill rekommendera mig!

På återhörande när det börja närma sig tillträde och hälsa så gott!

• 2018-10-05

Joakim S skrev om Jonas Kjellsson en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    2018-10-19 Jonas K svarar Joakim S
    Tack Joakim för rekommendationen och lycka till med ert nya boende.

• 2018-10-02

Matilda L skrev om Jonas Kjellsson en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    -Lägenhet på 19 kvm
    - han gav ett tryggt och ärligt intryck, kändes lätt att ha att göra med
    - ja han levde upp till alla de förväntningar jag hade. Ville känna att det gick att lita på den mäklare jag valde.
    - jag är väldigt nöjd med jobbet Jonas gjorde. Vi träffades 2 gånger och pratade och sen skötte han resten i princip. Han gjorde en bra annons och visningarna och budgivning gick jätte bra. Kände mej väldigt trygg under hela processen Läs mer
    2018-10-02 Jonas K svarar Matilda L
    Hej Matilda.
    Tack för att du tog dig tid att ge mig ett omdöme. Kul att du upplevde processen så positivt och kul att du gillade vårt helhetskoncept. Tack för ett gott samarbete.

Lycka till framöver.

• Pia A

2018-09-26

Pia A skrev om Mårten Kindlund en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Enplansvilla har vi sålt med utmärkt hjälp av MK.
    Snabbt och proffsigt hjälp har vi fått.
    Vi är mycket nöjda med slutpriset, vilket översteg våra förväntningar. Läs mer
    2018-09-29 Mårten K svarar Pia A
    Hej Pia!

Tack för er rekommendation! Uppskattar att ni anser att jag utfört en bra mäklartjänst åt er och att vi lyckades överträffa era förväntningar angående slutpriset på er välskötta villa, som en fin bonus. Och trevliga köpare fick ni med! Hoppas ni är nöjda med hjälpen angående deklarationen med.

Lycka till med lägenhetslivet, hälsa resten av familjen!

• 2018-09-25

Ragnhild B skrev om Mårten Kindlund en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Köpt och sålt lägenhet .
    Kan bara ge toppbetyg till Mårten i allt.
    Lyhörd för mina synpunkter.
    Seriös.
    Snabb och kunnig.
    Nåbar och hör av sig.
    Seriös och trygg.
    Pålitlig.

. Kommer att rekommendera honom till andra Läs mer
    2018-09-25 Mårten K svarar Ragnhild B
    Hej Ragnhild!

Din rekommendation värmer, speciellt då du provat på att gå igenom både köpprocessen och säljprocessen genom mig. Tycker vi haft ett bra samarbete där vi varit lyhörda för varandra, med enkel och snabb kommunikation via sms och telefon. Tack för att du tog en oannonserad visning som jag inte fick ihop, uppskattas.

Stort lycka till med nya lägenheten, vi ses på staun!

Jan Olof B skrev om Henric Svensson en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    en stuga på lövenäs utmärkt bemötande ja allt blev bra Läs mer

Lotta H skrev om Henric Svensson en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Mycket kunnig och hjälpsam i alla frågor! Rekommenderas! Läs mer

Björn W skrev om Henric Svensson en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Sålde villa. Henric är skicklig, noggrann, snabb med återkoppling, vi är mycket nöjda. Läs mer

Johanna G skrev om Henric Svensson en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Tillgänglig, uppmärksam, diplomatisk och flexibel. Läs mer

Borgmästaregatan 13, 371 35 Karlskrona