Fastighetsbyrån Karlskrona

Borgmästaregatan 13, 371 35 Karlskrona — Visa karta

Fastighetsbyrån har funnits i Karlskrona sedan 1976 och idag förmedlar vi ca 300 objekt per år. Våra många års erfarenhet och starka kontaktnät i området gör oss till en trygg partner för dig som ska köpa eller sälja en fastighet i Karlskronatrakten!

Vi jobbar i hela kommunen, från vackra skärgårdslandskap i söder till skogsbygd i norr, och förmedlar lika gärna bostadsrätter och villor som lantbruk och tomter. Våra mäklare är välutbildade och strävar alltid efter att du ska nå det resultat du önskar i bostadsaffären. Genom att vara engagerade och lyhörda för dina önskemål i hela processen kan vi nå dit, varje gång.

Kom förbi vårt kontor i Swedbanks lokaler eller kontakta oss på annat sätt för att diskutera hur vi kan bistå dig i nästa försäljning eller köp.

Läs vad 1139 kunder tycker om Fastighetsbyrån Karlskrona

• 2019-10-18

Maria I skrev om Jonas Kjellsson en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Vi har sålt en villa. Jonas har bemött oss oerhört proffsigt. Han har förmedlat ett lugn och en trygghet. Han visar på stor kunnighet och en förmåga att läsa av oss som säljare. Kommer med stor sannolikhet rekommendera Jonas till andra. Läs mer
  • 2019-10-17

Hasse H skrev om Rasmus Bengtsson en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Trevlig o kunnig i sitt område Läs mer

Thomas S skrev om Maja Håkansson en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Mitt köp av bostadsrättslgh gick smidigt och informationen från Maja var mycket användbar och bra. Läs mer
    2019-10-09 Maja H svarar Thomas S
    Tack Thomas. Jag hoppas du kommer trivas bra i din nya, fina bostad :)

Per S skrev om Mårten Kindlund en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Köpt hus. Blev väl bemött av mäklaren. Uppfyllde mina förväntningar. Läs mer
    2019-10-07 Mårten K svarar Per S
    Hej Per!

Tack för att du tog dig tid att lämna ett omdöme och att ni är nöjda med min del av affären.

Hoppas att du och familjen kommer att trivas, lycka till med ert nya boende!

CARL A skrev om Mårten Kindlund en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Trevlig, tillmötesgående och tillgänglig. Mårten är mån om kunden och är engagerad.
    Hade inga problem alls, kan klart rekommendera honom som mäklare. Läs mer
    2019-10-07 Mårten K svarar CARL A
    Hej Carl!

Tack för ett fint omdöme och att ni vill rekommendera mig.

Jag har själv upplevt processen med er som köpare både smidig och trevlig.

Lycka till med det välskötta huset, hälsa familjen!

CARL A gillar detta
  • 2019-10-06

Birgitta d skrev om Tesa Hoxha en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Trevlig, proffesionell, hjälpsam! Läs mer
  • 2019-10-06

Marcus J skrev om Tobias Malving en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Sålt en fastighet som egentligen är ett sommarboende med kraftigt renoveringsbehov. Tobias bemötte både mig och min fru på ett trevligt och engagerat sätt. Tobias och vi hade ett mycket gott samarbete och en väldigt god kommunikation. Mycket väl värd hjälp vid försäljningen. Jag är mycket nöjd med all hjälp och råd vid försäljningen. Läs mer
  • 2019-10-05

Maria J skrev om Mårten Kindlund en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Bra och proffsigt bemötande, vi är nöjda Läs mer
    2019-10-05 Mårten K svarar Maria J
    Hej Maria!

Tack för att ni är nöjda med mitt bemötande i samband med köpet av ert fina fritidshus. Jag
    uppskattar vår snabba kommunikation och jag passar på att tacka min kollega Rasmus som ställde upp och visade er huset under min semester.

Hälsa Jimmy, lycka till och hoppas att ni kommer att trivas!

• 2019-10-05

Nina V skrev om Mårten Kindlund en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Vi har köpt ett hus. Mårten har varit trevlig och gett ett kunnigt och förtroendegivande intryck. Mårten har varit tillgänglig, svarat snabbt på frågor vi haft och mött mina förväntningar. Läs mer
    2019-10-05 Mårten K svarar Nina V
    Hej Nina!

Det värmer att ni är nöjda med mitt arbete i samband med ert köp. Det har varit trevligt att ha med er att göra med.

Hoppas att hela familjen kommer att trivas, lycka till med ert nya boende!

• 2019-10-04

Simon S skrev om Tesa Hoxha en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Sålt en lägenhet.
    Trevlig och väl bemött. Lyhörd på mina önskemål.
    Förvänta mig en som var lyhörd, kompetent och satt på kunskap som jag inte har, vilket levdes upp till. Bra med lyhörd men kanske skulle önska mer beslutsamhet eller få svar på frågor som jag var osäker på. Läs mer
    2019-10-04 Tesa H svarar Simon S
    Hej Simon,

Tack för ditt fina omdöme och för ett gott samarbete. Glad att höra att du är nöjd och att du upplevt processen på det sätt du gjort. Glad att jag även kunde hjälpa till och besvara din fråga. Lycka till i storstan, vi hörs längre fram gällande din deklaration!

Allt gott!
  • 2019-10-04

Carina M skrev om Jonas Kjellsson en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Har köpt en sommarstuga.
    Mäklaren var kunnig och hade ordning på alla papper. Läs mer
  • 2019-10-03

Maria J skrev om Tobias Malving en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Sålt en tomt med ett hus som behövde mycket renovering.
    Fick ett trevligt bemötande av mäklaren och det kändes tryggt. Trodde det skulle bli svårt att få tomten såld men försäljningen blev över förväntan. Är mycket nöjd med mäklaren. Läs mer
  • 2019-10-03

Tomas F skrev om Rasmus Bengtsson en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Målet med försäljningen uppnåddes.

Bra bemötande. Läs mer
  • 2019-10-01

Simon S skrev om Tesa Hoxha en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    En trevlig och positiv person som glatt hjälper en med det som ska göras och som talar om och beskriver saker tydligt. Läs mer
    2019-10-04 Tesa H svarar Simon S
    Hej Simon,
    Jag uppskattar dina fina ord och att du tagit dig tiden och skrivit ett omdöme. Hoppas du trivs bra i din nya stad och lycka till med studierna. Allt gott! / Tesa
  • 2019-09-30

Andreas A skrev om Mårten Kindlund en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Sålt bostadsrätt, nöjd med priset.
    Fått väldigt mycket för pengarna som mäklaren kostade, framförallt en otroligt bra tillgänglighet för frågor osv. Riktigt imponerande och något man inte är van vid.
    Allt som allt supernöjd med mårten. Läs mer
    2019-09-30 Mårten K svarar Andreas A
    Hej Andreas!

Tack för din fina rekommendation och att du är nöjd med mitt arbete & resultat.

Det har varit ett gott samarbete och toppen att du förberedde försäljningen i god tid. Snabb och rak kommunikation är A och O!

Lycka till med husbygget så ses vi på tillträdet.

Ha det gott, hälsa Sofie!

• 2019-09-27

Stina K skrev om Johan Kjellsson en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Jag har sålt en villa från 1968.
    Mäklaren är väldigt kunnig och proffsig samt trevlig.

Jag tänker rekommendera honom till alla mina vänner som
    tänker sälja sin villa. Läs mer
    2019-09-27 Johan K svarar Stina K
    Hej Stina,

Tack för ett trevligt och gott samarbete i samband med din försäljning.

Uppskattar verkligen att du vill rekommendera mig till dina vänner!

På återseende och ha en skön höst!

Med varma hälsningar
  • Ebrahim P

2019-09-23

Ebrahim P skrev om Johan Kjellsson en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Jag köpte en vila. Det gick bra. Och Johan var utmärkt, snäll och hjälpsamma.
    Tack för allt Johan.
    Mvh Ebrahim Läs mer
    2019-09-24 Johan K svarar Ebrahim P
    Hej Ebrahim!

Tack för ert fina omdöme.

Jag önskar er lycka till i ert nya hus och hoppas ni kommer att trivas.

Hälsa familjen!

• 2019-09-21

Leif A skrev om Jonas Kjellsson en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Försäljning av villa. Vi har alltid fått ett mycket proffsigt bemötande av Jonas. Han är trovärdig i sitt sätt att ge tips och råd och jag känner att han är kunnig inom sitt område. I familjen har vi sålt tre villor med hans hjälp och kan varmt rekommendera honom som mäklare. Läs mer
    2019-09-30 Jonas K svarar Leif A
    Hej Leif.
    Tack för er rekommendation och tack för ett gott samarbete, alltid lättsamt och trevligt att ha med er att göra :)

• 2019-09-19

Johan R skrev om Johan Kjellsson en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Köpt bostadsrätt och har igenom hela affären haft mycket stort förtroende för Johan. Snabb, pålitlig och lugn. Kunniga svar och mycket professionell. Rekommenderas! Läs mer
    2019-09-19 Johan K svarar Johan R
    Hej Johan!

Tack för ert trevliga omdöme och tack för gott samarbete.

Fortsatt lycka till i ert nya fina boende!

Med värmande hälsning
  • 2019-09-13

Ann-Marie N skrev om Jonas Kjellsson en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Vi har sålt vårt barndomshem. Jonas bemötande var tillmötesgående och han var lyhörd för våra önskemål. Min upplevelse av Jonas var enbart positiv. Läs mer
    2019-09-13 Jonas K svarar Ann-Marie N
    Hej Ann-Marie.
    Tack för din rekommendation. Kul att förväntningarna infriades och att ni är nöjda med de köpare ni fick till ert fina hus.

Vi ses framöver.

• 2019-09-12

Sara B skrev om Jonas Kjellsson en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Vi har sålt vårt fritidshus via fastighetsbyrån - Jonas Kjellsson..

På det stora hela är vi nöjda, vi fick ett bra bemötande och Jonas var noga med att uppdatera oss kontinuerligt under försäljningens gång. Vi upplevde honom också som lugn, saklig och han ger ett förtroendegivande intryck.

Det som för vår del drar ner betyget är dels en journal, som tydligen inte fördes kontinuerligt utan sammanställdes först efter hela försäljningsförloppet var klart, vilket medförde att den (enligt Jonas) blev felaktigt ifylld. Detta skapade en osäkerhet och otrygghet för oss som säljare om vad för information som faktiskt förmedlats vidare till spekulanterna, vilket i sin tur kan ha påverkat försäljningen. Olyckligt misstag hävdar Jonas, medans vi anser att journalen borde ha fyllts i kontinuerligt som sig bör. Då hade högst troligt inte denna situationen uppstått.

Vidare hade vi gärna sett ett större engagemang vid
    förberedelserna i fastighetsbyråns "säljcoachen" inför vår försäljning, där vi som säljare själva la ner mycket tid vid ex. objektbeskrivningen. Här hade vi önskat att Jonas var mer engagerad och tog ett större ansvar - inte
    bara kopierat texten rakt av från föregående försäljning.

Sammantaget och baserat på ovan, har våra förväntningar inte helt infriats vad gäller Jonas insats under vår försäljning. Läs mer
    2019-09-13 Jonas K svarar Sara B
    Hej Sara.
    Tack för er rekommendation.

Gällande journalföringen så är det inget som påverkar er försäljning då den ges ut efter att affären avslutas och det var som jag sa tidigare att jag klickade i fel uppgift. Jag kan inget annat göra än att be om ursäkt igen.

Gällande bostadsbeskrivningen så blev situationen som sådan pga att ni ville påbörja processen snabbare än vad vi planerade varvid jag fick göra det på semestern vilket jag ordnade. Vidare skriver jag inte i den "stil" som bostaden beskrevs med i annonsen så jag hävdar att det inte är i brist på engagemang utan snarare pga att jag beskriver mer faktabaserat än målande, därav är säljcoachen är utmärkt verktyg för att ni ska få beskrivning just så som ni vill ha den.

Jag hoppas dock att ni är nöjda med de slutpris jag ordnade åt er.

• 2019-09-09

Sten Erik N skrev om Johan Kjellsson en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Har sålt mitt hus. Trevlig och lättsam. Lyssnade på mig och förklarade så jag förstod.
    Kan verkligen rekommendera honom. Läs mer
    2019-09-09 Johan K svarar Sten Erik N
    Hej Sten Erik.

Tack för ditt omdöme och tack för trevligt och gott samarbete!
    Kul och lättsamt att jobba med dig och jag hoppas du kommer trivas fint i ditt nya boende.

På återhörande och ha en fin höst!

• 2019-09-07

Birgitta W skrev om Tobias Malving en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Tobias Malving har uppfyllt alla våra förväntningar av husförsäljningen med högsta betyg! Läs mer
  • 2019-09-06

Sven l skrev om Rasmus Bengtsson en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Har köpt en bostadrätt

han var trevlig och korrekt

På det hela taget ett bra bemötande Läs mer
  • 2019-09-06

Denise L skrev om Mårten Kindlund en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Vi har precis köpt vårt allra första hus. I synnerhet med att vi är lite oerfarna gällande detta tyckte vi att bemötandet från mäklaren var jättebra. Vi är båda lyckliga över husköpet och nöjda med bemötandet och all hjälp från Mårten. Tack! Läs mer
    2019-09-06 Mårten K svarar Denise L
    Hej Denise!

Uppskattar att ni är nöjda med bemötande, hjälp och information vid köpet av ert alla första hus. Är säker på att ni kommer att trivas!

Ha en skön höst!

• 2019-09-05

Marcus K skrev om Tobias Malving en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Köpte mig en villa och väldigt nöjd med både köpet och bemötandet samt samarbetet runt om av både mäklare/ mäklarfirman Läs mer
  • 2019-09-04

Jennie G skrev om Jonas Kjellsson en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Trevlig, påläst och villig att hjälpa. Läs mer
    2019-09-10 Jonas K svarar Jennie G
    Hej Jennie.
    Tack för er rekommendation och tack själva för ett gott samarbete. Stort lycka till i ert fantastiska hus.

• Bengt-Arne J

2019-09-03

Bengt-Arne J skrev om Rasmus Bengtsson en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Jag har sålt min sommarstuga i Blekinge. Jag blev mycket väl bemött och fick goda råd. Han hjälpte mig bra med beskrivningar av stugan. Annonsen var mycket bra.Han ställde upp vid alla tillfällen det behövdes. Jag kan verkligen rekommendera honom bl A för hans utbållighet. Läs mer
  • 2019-09-02

Torsten G skrev om Mårten Kindlund en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    När jag skulle sälja ett parhus fick jag tips att anlita Mårten av min dotter och svärson.De hade bara positiva omdömen när de sålde sitt hus.
    Så jag anlitade Mårten. Mårten är trevlig och en mycket kunnig,samt hjälpsam mäklare. Läs mer
    2019-09-02 Mårten K svarar Torsten G
    Hej Torsten!

Tack för att du tog dig tid till ett omdöme.

Alltid trevligt att vara "familje-mäklare", tredje gången nu ju. Roligt att höra att du är nöjd med mig som mäklare, vi hade ett bra samarbete och köparna är glada att få ta över ditt välskötta hus.

Vi ses på tillträdet!

• 2019-09-02

Elisabeth C skrev om Rasmus Bengtsson en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Sålt fritidshus, väldigt bra bemöttande af Rasmus, som er mycket vänlig och kompetent. Jag kan varmt rekommandere Rasmus. Läs mer
  • Björn B

2019-08-31

Björn B skrev om Jonas Kjellsson en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Inför försäljning av vårt fritidshus som vi ägt i 52 år hade vi turen att träffa Jonas Kjellsson på Fastighetsbyrån.

Jonas är trygg, lugn, snabb och kunnig – en perfekt ledsagare i vårt livs största affär. Vi är ”extremt” nöjda med försäljningsprocessens alla delar under Jonas ledning! Läs mer
    2019-09-10 Jonas K svarar Björn B
    Hej Björn.
    Tackar för de fina orden. Tackar också för ett mycket trevligt och väl fungerande samarbete.

Vi ses framöver.

• 2019-08-30

Ann-Kristin O skrev om Henric Svensson en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Sålt en villa på Bergåsa
    Tog kontakt för 3 år sedan och ville förbereda inför försäljning! Fick då kontakt med Henrik Svensson som ingav förtroende och hade ett trevligt bemötande!
    Förnyad kontakt för över 1 år sedan!
    1/5 iår kontakt efter vi köpt en ny fastighet
    Då visar det sig att inget är förberett och hanteringen tar allt för lång tid enligt min bedömning! Vilket är en stor besvikelse!
    Huset visades 6 juni första gång! Ochdetvar allt försent på sommaren!
    Misslyckad visning mitt i sommaren av en vikarie som inte dök upp och kom sedan 20 min försent efter upprepade telefonsamtal! Dessutom Icke påläst inför visningen!
    Henrik ger ett trevligt bemötande men upplevs lite seg i handling!
    Med vänlig hälsning, Ankie Olofsson Läs mer
  • 2019-08-30

Gunilla K skrev om Mårten Kindlund en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Jag har tidigare köpt bostad och nu sålt. Mäklaren har varit trevlig, alltid tillgänglig och professionell. Läs mer
    2019-08-30 Mårten K svarar Gunilla K
    Hej Gunilla!

Jag tackar för rekommendationen, alltid trevligt att göra affärer med dig som återkommande kund till oss. Lycka till i ert nya boende!

• Roger P

2019-08-30

Roger P skrev om Jonas Kjellsson en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Jag har köpt en bostadsrätt och Jonas Kjellsson har med bravur tagit mig igenom hela processen. Jag har mycket stort förtroende för honom och har fått ett fantastiskt bemötande som har levt upp till alla mina förväntningar.

Jonas Kjellsson få mitt allra högsta betyg från start till mål. Läs mer
    2019-08-30 Jonas K svarar Roger P
    Hej Roger.
    Det gläder mig att du känner stort förtroende. Jag får tacka dig också för smidigt samarbete och önska dig stort lycka till i ditt nya boendet.

Hälsningar Jonas Kjellsson
  • 2019-08-29

Eva R skrev om Johan Kjellsson en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Mycket förtroendeingivande och duktig mäklare. Har köpt nytt hus och därmed fick han även sälja mitt nuvarande hus. Supernöjda helt enkelt.33%uppgång från utgångsbud👍 På skala 1-5 helt klart 5 Läs mer
    2019-09-01 Johan K svarar Eva R
    Tack Eva för ditt fina omdöme.

Uppskattat samarbete från min sida i samband med både köp och försäljning av era boenden.

På återseende och hör av er ni undrar något.

Allt gott!

• 2019-08-29

Paul R skrev om Johan Kjellsson en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Proffsigt, affärsmässigt, bra tempo genom hela förloppet. Läs mer
    2019-09-01 Johan K svarar Paul R
    Tack Paul för omdömet och tack för ett gott samarbete. Rakt, öppet och trevligt vilket uppskattats från min sida.

Vi hörs och syns snart!

Stefan H skrev om Tesa Hoxha en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Försäljningen av vår bostadsrätt gick jättesmidigt. Ett proffsigt och trevligt bemötande. Vi är helnöjda. Läs mer
    Tesa H gillar detta

Britt-Marie P skrev om Jonas Kjellsson en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Sålt vår villa, Jonas är engagerad, lugn, saklig, inkännande och mycket tillmötes gående. Jonas gjorde allt rätt och uppfyllde våra förväntningar. 👍 Läs mer
    2019-08-30 Jonas K svarar Britt-Marie P
    Hej Britta.
    Tack för den fina rekommendationen och kul att ni är nöjda. Vi ses och hörs framöver.

Mikael J skrev om Jonas Kjellsson en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    * Sålt en bostadsrätt
    * Bra bemötande
    * Förväntningarna var en snabbare försäljning men mäklaren gjorde säkert vad han kunde
    * Det blev ju bra till slut även om försäljningen drog t på tiden Läs mer
    2019-08-30 Jonas K svarar Mikael J
    Hej Mikael.
    Tack för rekommendationen och för gott samarbete med er.

Vi hörs framöver.

• 2019-08-27

Stefan S skrev om Henric Svensson en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    jag har sålt en hus på Aspö
    jag tycker att han är mycket duktig
    jag lärde mig mycket
    Sen tycker jag att man måst lära sig att lyssna på mäklare Läs mer
  • 2019-08-27

Bengt S skrev om Tobias Malving en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Insatslägenhet.
    dfsghjklöghbjklö
    hgjklögfhbjk, Läs mer
  • 2019-08-26

Nicklas E skrev om Jonas Kjellsson en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    jag har köpt en 1.a (lägenhet)
    Jonas gjorde ett jätte bra jobb, han svarade på sms på sin semester, han kom i tid vid alla tillfällen, han gick igenom alla papper (vid köpet) Läs mer
    2019-08-27 Jonas K svarar Nicklas E
    Hej Nicklas.
    Kul att ni är nöjda och hoppas ni trivs med staden. Tackar själv för gott samarbete.

• 2019-08-26

Waseem A skrev om Tesa Hoxha en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Jag har såld en bostadsrätt i Karlskrona via fastighetsbyrå Karlskrona . Det var hel fantastisk servis från mäklaren som heter Tesa . Tålamod och hjälpsam tjej . Rekommenderas till alla . Läs mer
    Tesa H gillar detta
  • 2019-08-25

Andreas S skrev om Rasmus Bengtsson en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Sålde bostadsrätt. Rasmus var verkligen riktigt bra att ha som mäklare.

Allt löste sig smidigt och utan konstigheter.

Mycket nöjda! Läs mer
  • 2019-08-25

Annette B skrev om Rasmus Bengtsson en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Var inte med på visningslistan trots att jag både mailat och ringt o anmält mig.
    Fick ingen beskrivning.
    Fick inget besiktningsprotokoll.
    Mycket ”prat” på skrivningsmötena vilket lett till långa möten. Läs mer
  • 2019-08-24

Hedvig S skrev om Rasmus Bengtsson en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Rasmus hjälpte oss med försäljningen av vår bostadsrätt och vi är väldigt nöjda! Rasmus är mycket professionell, empatisk och lyhörd och har under hela processen varit lätt att få kontakt med. Läs mer
  • Sunil C

2019-08-24

Sunil C skrev om Rasmus Bengtsson en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    I bought apartment through Rasmus in Trosso. Rasmus is gentleman and very accessible and straight forward to deal with. Always felt that he was consultative in dealing. Läs mer
  • Ebrahim P

2019-08-22

Ebrahim P skrev om Maja Håkansson en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Hon var snäll,trygghet, snabb med omfattande förståelse. Läs mer
    2019-08-23 Maja H svarar Ebrahim P
    Tack för ert förtroende och trevliga samarbete. Lycka till i ert framtid hus.
  • 2019-08-21

Mathias A skrev om Jonas Kjellsson en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Jonas var alltid tillgänglig och gav bra tips och råd och var lyssnande och saklig. upplever honom som väldigt proffisionell och kunnig. Läs mer
    2019-08-27 Jonas K svarar Mathias A
    Hej Mathias.
    Tusen tack för de fina orden och tack för gott samarbete de olika affärerna.

• 2019-08-21

Marcus B skrev om Maja Håkansson en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Professionellt bemötande och alltid glad och trevlig. Maja gjorde ett mycket bra jobb under hela försäljningsprocessen. Läs mer
    2019-08-21 Maja H svarar Marcus B
    Vad roligt att läsa!
    Tack själv för ditt förtroende och ett mycket roligt och bra samarbete.

Borgmästaregatan 13, 371 35 Karlskrona