Fastighetsbyrån Karlskrona

En del av Fastighetsbyrån www.fastighetsbyran.com
  • BadgeElevenYears
2 311
Ring 0455-801 60 Dela

Fastighetsbyrån har funnits i Karlskrona sedan 1976 och idag förmedlar vi ca 300 objekt per år. Våra många års erfarenhet och starka kontaktnät i området gör oss till en trygg partner för dig som ska köpa eller sälja en fastighet i Karlskronatrakten! Vi jobbar i hela kommunen, från vackra skärgårdslandskap i söder till skogsbygd...

2311 omdömen om Fastighetsbyrån Karlskrona

Sedan starten hos Reco 2013

Carl Stefan B
Sålde sitt hus med hjälp av Anton Nylander en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
Hässlegården & Bastasjö

Anton hade ett perfekt bemötande och gav utomordentlig service från det första mötet fram till att vi skrev kontraktet. Han har alltid varit tillgänglig för oss för att svara på frågor och ge råd och har haft många visningar både vardagar och helger för att anpassa sig till intressenternas behov. Vi är mycket glada för att vi valde honom som mäklare och kan varmt rekommendera honom till andra säljare.

Oleksii B
Köpte sitt hus med hjälp av Rasmus Bengtsson en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
Backabo

Everything was super and fast. I have never even dreamed about so kind and fast service!

Alf S
Köpte sitt hus med hjälp av Mårten Kindlund en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
Torhamn

Mårten är mycket professionell och kunnig, alltid nåbar.

Svar från Mårten Kindlund

Hej Alf! Tack för en genomgående trevlig affär och snabb kommunikation. Är säker på att ni kommer att trivas i detta härliga boende. Lycka till med er egen försäljning så ses vi på höstens tillträde! Med vänlig hälsning Mårten Kindlund Fastighetsbyrån Karlskrona marten.kindlund@fastighetsbyran.se

Göran K
Sålde sitt hus med hjälp av Johan Kjellsson en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
Ramdala

Ett mycket bra bemötande av en trevlig och kunnig fastighetsmäklare.

Svar från Johan Kjellsson

Hej Göran. Tack för fint omdöme från dig och tack för trevligt samarbete i samband med er försäljning. På återseende och önskar dig en fin vår! Med varma hälsningar Johan

Gunnel Ann-Charlotte S
Sålde sitt hus med hjälp av Rasmus Bengtsson en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
Backabo

Respektfull, tillmötesgående och flexibel.

Marie L
Tjurkö

Tobias är mycket trevlig, kunnig och lätt för att prata med. Även lätt att nå.

Robert S
Sålde sitt hus med hjälp av Henric Svensson en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
Knösö

Kompetent, inlyssnande, lugn på alla sätt en duktig förtroendeingivande mäklare

Jonna N
Skillingenäs

Vi är mycket nöjda med Tobias som vår måklare. Han är alltid tillgänglig, väldigt trevlig och höll oss väl informerade under hela processen. Vi upplever honom som en mycket kompetent mäklare med en förmåga att få oss som uppdragsgivare att känna oss prioriterade. Tobias rekommenderas varmt.

Lennart L
Sålde sitt hus med hjälp av Jonas Kjellsson en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
Trummenäs

Kunnig,lugn nogg grann,empatisk Gav bra lnfp hela processen. Lennart Lindgren

Svar från Jonas Kjellsson

Hej Lennart. Tack för det fina omdömmet. Tackar er för enkelt och vänligt bemötande hela vägen. Vi ses framöver! Hälsningar Jonas Kjellsson, Fastighetsbyrån

Gunilla L
Trummenäs

Proffsigt bemötande från början till slut. Bra kommunikation.

Svar från Jonas Kjellsson

Hej Gunilla. Tack för er rekommendation och tack för ett mycket enkelt och trevligt samarbete så långt. Vi ses och hörs framöver. Hälsningar Jonas Kjellsson, Fastighetsbyrån

Charlotte S
Knösö

Han har ett lugnt och trevligt bemötande. Han skapar en trygg miljö och finns alltid till hands. Har kontinuerlig kontakt med oss och ser till att man förstår och kan följa med i processen. Vi är mycket nöjda med honom

Jacob P
Sålde sin lägenhet med hjälp av Anton Nylander en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
Galgamarken

Anton Nylander är trevlig, anträffbar och professionell. Det kändes rätt direkt efter första mötet. Det kunde inte ha gått smidigare eller snabbare av försäljningen av vår bostadsrätt. Vi är supernöjda med Anton! Vi rekommenderar honom starkt.

Emanuel J
Köpte sin lägenhet med hjälp av Anton Nylander en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
Galgamarken

Bra rak kille. Närvarande och lätt att få tag på gällande frågor osv om objektet.

Maria S
Sålde sin lägenhet med hjälp av Henric Svensson en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
Pottholmen

Trevlig, kunnig och trygg i vår bostadsaffär!

Jörn A
Fågelmara

Tobias är lätt att få tag i och kommunicera med, proffsig och kunnig, mycket trevlig att ha att göra med!

Kristoffer H
Köpte sitt hus med hjälp av Johan Kjellsson en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
Lyckeby

Bra på att återkoppla samt lugn och proffsig i bemötandet. Känns väldigt kunnig inom området och det kändes tryggt med Johan som mäklare.

Svar från Johan Kjellsson

Hej Kristoffer! Härligt att höra att ni upplevt ert fastighetsköp tryggt och säkert. Tack för ett hittils fint samarbete i samband med ert köp och jag är säker på att ni kommer att trivas toppen i ert nya boende. På återseende och ha en härlig vår! Med vänliga hälsningar Johan

Viktoria O
Rödeby

Trevlig och professionell mäklare. Haft en superbra dialog med oss genom hela processen. Vi kunde inte varit mer nöjda.

Svar från Mårten Kindlund

Hej Viktoria! Riktigt roligt att höra hur nöjda ni är med upplevelsen av ert första husköp genom mig och Fastighetsbyrån. Tack för trevligt bemötande och en lika bra dialog, samt tack för tålamodet när det drog ut lite på tiden när säljaren skulle välja mellan er budgivare, grattis till att det blev ni som blev köpare till det fina huset! Vi ses på sommarens tillträde, ha en fin vår så länge! Med vänlig hälsning Mårten Kindlund Fastighetsbyrån Karlskrona marten.kindlund@fastighetsbyran.se

Sven-Arne B
Långö & Lilla Pantarholmen

Markus var kunnig, trevlig och omtänksam. Han var väldigt förkyld vid besöket på Fastighetsbyrån och var noga med att undvika att smitta oss. Ett professionellt bemötande som var förtroendegivande. Kommer att ta kontakt vid framtida försäljning av en lägenhet. Mvh Sven-Arne Björåker

Cecilia B
Långö & Lilla Pantarholmen

Mycket trevlig och kompetent mäklare.

Jacob S
Lyckeby

En mycket trevlig mäklare. Gav bra och snabb återkoppling när vi hade frågor. Levererade efterfrågat behov. Gav beröm till oss vid visningar vi hade. Kändes tryggt att lämna försäljningen av vårat hus till Johan! Kommer rekommendera honom till vänner o bekanta som ska köpa eller sälja bostad

Svar från Johan Kjellsson

Tack Jacob för ditt fina omdöme. Kul att höra att nu upplevde er försälning på ett tryggt och bra sätt, det är viktigt för mig i mitt arbete att ni känner så. Uppskattar att ni framöver vill rekommendera mig vidare! Önskar er lycka till i ert nya boende, kommer bli toppen för er! På återsende och önskar er en härlig vår! Med varma hälsningar Johan

Hanna J
Trossö

Trevlig och kunnig, utgår från kundens bästa och ser till att lösa det. Vi är väldigt nöjda med val av Markus som mäklare!

Leonique S
Trossö

Bra bemötande och väldigt tillmötesgående!

Mikael J
Inglatorp

Gick snabbt och bra. Trevlig mäklare.

Angelica B
Inglatorp

Vi tycker Tobias har varit lättåtkomlig, bra på att svara på frågor och mycket engagerad.

Julia Ö
Sålde sin lägenhet med hjälp av Johan Kjellsson en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
Trossö

Ett toppen-samarbete! Stort intresse på lägenheten som resulterade i snabb affär. Nöjd!

Svar från Johan Kjellsson

Hej Julia. Tack så mycket för ditt fina omdöme. Uppskattar också vårt trevliga och smidiga samarbete i samband med försäljinngen av er fina lägenhet. Lycka till i ert hus och på återseende! Med soliga hälsningar Johan

Per-Åke M
Trossö

Bemötandet var både vänligt och omtänksamt kombinerat med en stor vilja att tillmötesgå mina önskemål och behov. Mina förväntningar om att erhålla en mindre lägenhet i gott skick med låg månadsavgift samt centralt läge infriades fullt ut. Visningen anordnades mycket snabbt, inom en vecka och genomfördes på ett utmärkt sätt med genomgång av alla tillhörande faciliteter. Därefter blev jag, genom Markus förtjänst, överens med säljaren och överlåtelsen gjordes. I samband med detta gav Markus ytterligare prov på sitt professionella...

Eva O
Sålde sin lägenhet med hjälp av Tobias Malving en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
Backabo

Tobisar var mycket trevlig och kunnig! Förväntningarna var att sälja min bostad. Jag är mycket nöjd .

Sonja J
Inglatorp

Mycket bra mäklare väldigt bra bemötande bra information allt gick enligt forväntning kan rekommendera Tobias Malving

Gun K
Kättilsmåla

Alltid ett glatt bemötande . Trevlig och kunnig på sitt område som mäklare. Kan varmt rekommendera Tobias som mäklare. Lugn och sansad.Toppen kille .

Karl-Åke K
Kättilsmåla

Allt har varit jättebra bra bemötande proffsigt skött trevligt!

Besart B
Köpte sin lägenhet med hjälp av Tobias Malving en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
Backabo

I min erfarenhet så är Tobias en person som bryr sig om sina kunder och vi fick en betryggande upplevelse med honom, bra bemötande samt mån om att man fick rätt information samt hjälpsam.

Yvonne J
Sålde sitt hus med hjälp av Mårten Kindlund en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
Spandelstorp

Kände Mårten sedan tidigare så allt har löpt smärtfritt.

Svar från Mårten Kindlund

Hej Yvonne! Det har varit trevligt att samarbeta med dig, lyhört och med raka rör, uppskattat. Hoppas att du kommer att trivas med lägenhetslivet, vi ses snart på tillträdet! Med vänlig hälsning Mårten Kindlund, Fastighetsbyrån Karlskrona marten.kindlund@fastighetsbyran.se

Carri H
Sålde sin lägenhet med hjälp av Rasmus Bengtsson en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
Trossö

Rasmus är trevlig och saklig och det har fungerat bra mellan oss. Och så marknaden styr varken jag eller han över, till slut blev bostaden såld efter 21 månader. Mvh Carri He

Mattias N
Allatorp

Trevligt bemötande Lätt att få tag i Ringer tillbaka när han säger att han ska

Bo H
Allatorp

Kunnig, noggrann, trevlig, hjälpsam har verkligen varit vår kompass där vi lätt kunnat gå vilse.

Marie-Louise H
Allatorp

Blev mycket positivt bemött redan vid första tillfället när han ringde upp och bokade tid för förhandsvisning. Även vid visningen visade han intresse för oss och svarade på de frågor vi hade. Vid kontraktsskrivningen var han mycket proffsig och läste igenom allting högt för oss och förklarade efter varje punkt mycket noga med lite enklare ord vilket jag tycker var jättebra.

Kerstin R
Trossö

Mycket trevligt och lugnt bemötande. Hade svar på alla våra frågor. Kände oss trygga med alla uppgifter vi fått och därefter tog Anton hand om vår budgivning löpande. Glädjande nog kunde vi lägga högsta bud och gå vidare med all procedur, som Anton skötte mycket proffsigt. Högsta betyg.

Minh H
Köpte sitt hus med hjälp av Anton Nylander en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
Torskors

Bra bemötande. Vi har kunnat ha kontakt även när jag var utomlands. Vi löste allt detta tidigt så jag själv kunde hålla koll på budgivningen och njuta av semestern.

Karl N
Skrev om Jonas Kjellsson en del av Fastighetsbyrån Karlskrona

Köpte lägenhet med Jonas som mäklare. Trevlig, påläst, engagerad och lätt att nå, även flera veckor efter avslutad affär.

Svar från Jonas Kjellsson

Hej Karl. Tack för din fina rekommendation. Jag är glad att du är nöjd med processen och att du trivs bra i ditt nya boende. Vi ses och hörs! Hälsningar Jonas Kjellsson, Fastighetsbyrån

Lena H
Pottholmen

Mycket bra bemötande. Förväntningarna infriades.

Eva O
Sålde sitt hus med hjälp av
Fur/saleboda

Jag blev mycket bra bemött. Han förstod vår situation i familjen. Vi kunde diskutera nästa drag med honom. Tog kontakt upprepade gånger med intresserade köpare. Jag kunde fråga dumma frågor när jag undrade om något.

Alex H
Köpte sitt hus med hjälp av
Fur/saleboda

Väldigt bra, tillmötesgående, tydlig, vägvisande, ringer upp vid missat samtal

Matilda J
Fågelmara

Bra kontakt med både oss och säljaren, trevlig och kunnig. Återkom med svar snabbt osv. Bara positivt.

Daniel L
Långö & Lilla Pantarholmen

Anton gav från första stund ett lugnt och professionellt intryck när han hjälpte mig med försäljningen av min bostad. Han var lyhörd och jag kände att han prioriterade mina behov och önskemål. Han gav bra, realistiska råd och var mån om att beskriva olika avvägningar som gjordes under försäljningsprocessen. Hela processen funkade väldigt smidigt för mig och jag är nöjd med resultatet så jag kan varmt rekommendera Anton till andra som ska sälja sin bostad.

Bengt A
Holmsjö

Johan Kjellsson såg till att försäljningen bedrevs på ett utomordentlig sätt. Bemötte alla intrssenter på bra sätt .

Svar från Johan Kjellsson

Hej Bengt. Tack för det fina omdömet Bengt. Jag tackar för ett bra och smidigt samarbete i samband med er försäljning, uppskattat från min sida. Lycka till i ert kommande boende, kommer bli toppen för er. På återseende! Med vänliga hälsningar Johan

Patrik A

Är väldigt nöjd med Marcus som mäklare. Hans dedikation, tillgänglighet och professionella approach gjorde hela försäljningsprocessen smidig. Kan varmt rekommendera Marcus och fastighetsbyrån i Karlskrona.

Alexandra H
Sålde sitt hus med hjälp av
Bergåsa

Proffsig. Lyhörd, tillmötesgående. Alltid tiigänglig! Duktig

Pavan L
Lyckeby

He is friendly and punctual. He balanced both buyer and seller.

Svar från Anton Nylander

Hello Pavan! Thank you so much for your nice review. Hope you will enjoy your new apartment! Kind regards Anton

Stefanos A
Spjutsbygd

En bra och mycket trevlig mäklare. Gjorde affären väldigt enkel och smidig. Mycket hjälpsam vid frågor och får svar snabbt.

Svar från Johan Kjellsson

Hej Stefanos. Tack för ditt trevliga omdöme och kul att höra att ni upplevde en enkelhet och smidighet i affären. Jag hoppas och tror att ni kommer trivas i ert nya boende. Stort lycka till! På återseende och väl mött på tillträdesdagen! Med vänliga hälsningar Johan

Daniel P
Trossö

Bra och tydlig, inga krusiduller med sitt att prata med kunden. Han är proffsig i sitt sätt att tala och är tydlig med vad som ska/behövs göra. Om man har några frågor så fick man alltid svar och man fick det snabbt