Fastighetsbyrån Karlskrona

Borgmästaregatan 13, 371 35 Karlskrona — Visa karta

Fastighetsbyrån har funnits i Karlskrona sedan 1976 och idag förmedlar vi ca 300 objekt per år. Våra många års erfarenhet och starka kontaktnät i området gör oss till en trygg partner för dig som ska köpa eller sälja en fastighet i Karlskronatrakten!

Vi jobbar i hela kommunen, från vackra skärgårdslandskap i söder till skogsbygd i norr, och förmedlar lika gärna bostadsrätter och villor som lantbruk och tomter. Våra mäklare är välutbildade och strävar alltid efter att du ska nå det resultat du önskar i bostadsaffären. Genom att vara engagerade och lyhörda för dina önskemål i hela processen kan vi nå dit, varje gång.

Kom förbi vårt kontor i Swedbanks lokaler eller kontakta oss på annat sätt för att diskutera hur vi kan bistå dig i nästa försäljning eller köp.

Läs vad 1276 kunder tycker om Fastighetsbyrån Karlskrona

• 2020-07-12

Lars-gustav V skrev om Mårten Kindlund en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Mårten sålde vårt hus för ca 10 år sedan och det fungerade utmärkt. Mårten är noggrannheten själv och är alltid påläst.

När vi nu köpte vår sommarstuga så fungerade det lika smärtfritt som när vi sålde tidigare. Precis som förra gången så skötes det hela väldigt professionellt.

Lassse och Lottie Läs mer
    2020-07-12 Mårten K svarar Lars-gustav V
    Hej Lasse!

Tack för fin rekommendation, gillar att vara noggrann, allt går så mycket smidigare då. Kul att ni är lika nöjda köpare nu som säljare för 10 år sedan. Tack för smidigt, trevligt och enkelt samarbete i samband med köpet, synd att jag missade tillträdet men även en mecklare behöver vila upp sig ibland.

Ha en riktigt skön sommar i stugan, är säker på att det kommer att bli toppen, hälsa familj och hund!

• 2020-07-10

Priscila P skrev om Johan Kjellsson en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Vi köpte ett radhus i Karlskrona. Haft kontakt med Johan vid flera tillfälle på olika visningar.
    Johan var väldigt avslappnad, trevlig och saklig. Kändes tryggt.
    Rekommenderas starkt! Läs mer
    2020-07-10 Johan K svarar Priscila P
    Hej Priscila.

Uppskattar att ni vill rekommendera mig för de som går i sälj-/ och köptankar.

Vill önska dig och familjen lycka till i ert trevliga radhus!

Ha en fortsatt skön sommar!

• 2020-07-09

Tobias J skrev om Johan Kjellsson en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Köpt radhus i Karlskrona där Johan förmedlat affären. Bra bemötande genom hela processen, snabb respons och svar på alla frågor. Smidigt vid kontraktsskrivning och inget krångel längs vägen.
    Fantastiskt bra! Läs mer
    2020-07-11 Johan K svarar Tobias J
    Hej Tobias.

Kul att ni upplever mitt arbete som ni gjort. Härligt att ni hittade detta trevliga radhus och jag hoppas och tror att ni skall trivas toppen där!

Lycka till med huset!

Sofia A skrev om Jonas Kjellsson en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Proffsigt bemötande och lätt att få tag i när det gällde frågor. Läs mer
    2020-07-08 Jonas K svarar Sofia A
    Hej Sofia.
    Tack för rekommendationen och kul att ni är nöjda. Hoppas ni kommer på ön. Hälsa familjen så gott.

Charlotte B skrev om Jonas Kjellsson en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Hej! Jag har nyligen köpt ett hus i Nättraby och jag känner mig verkligen jätte nöjd.
    Jonas har informerat och varit tydlig genom hela affären och han har haft ett mycket trevligt bemötande. Läs mer
    2020-07-08 Jonas K svarar Charlotte B
    Hej Charlotte.
    Kul att du är nöjd och att huset verkligen passade dig. Önskar dig lycka till med huset och hoppas du kommer trivas.

Syuzanna H skrev om Tobias Malving en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Jag har köpt ett hus genom Swedbank, var jätte nöjd 😌.
    Bästa och duktiga mäklaren vi har haft och jag kan varmt rekommendera att hänvisa till de om ni behöver köpa eller sälja Hus.
    De är lyhörd och hjälpsam.
    🌞👍 Läs mer

Lisa G skrev om Mårten Kindlund en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Bra bemötande från början till slut. Kändes tryggt och bra koll på läget. Läs mer
    2020-07-07 Mårten K svarar Lisa G
    Hej Lisa!

Härligt att ni är nöjda med processen med att köpa hus genom mig, tack för ett mycket trevligt samarbete!

Stort lycka till med det välvårdade huset, vi ses i "stora lekparken" som mina barn säger :-)

Göran L skrev om Johan Kjellsson en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Köpt hus. Lätt att ha att göra med och tog bra hand både köpare och säljare. Läs mer
    2020-07-07 Johan K svarar Göran L
    Hej Göran.

Kul att du är nöjd med den genomförda affären och jag önskar dig fortsatt lycka till med ditt nya boende och jag är säker på att du kommer trivas där.

Ha en fortsatt skön sommar!

Med vänlig hälsning
  • 2020-07-04

Therese S skrev om Tobias Malving en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Tobias har varit toppen längst med hela vägen. Jag gillade starkt att han erbjöd sig att framöver göra en kostnadsfri värdering av huset jag köpte. Det kändes lite mer som att man "knöt ihop säcken" och att man va mer än bara en i mängden. Läs mer
  • 2020-07-01

Göte O skrev om Mårten Kindlund en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Mycket vänlig mäklare som har varit till stor hjälp och tillgängligheten till honom har varit väldigt bra. Läs mer
    2020-07-01 Mårten K svarar Göte O
    Hej Göte!

Tack för en fin rekommendation. Uppskattar ert enkla och trevliga sätt i affären att köpa hus genom mig.

Lycka till med nya huset, ha en skön sommar och hälsa fru & barn!

• 2020-06-28

Otto T skrev om Johan Kjellsson en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Vi köpte hus via Johan Kjellson ochhan infriade alla våra förväntningar. Han har varit mycket proffisionell och informativ. Alltid lätt att få tag på och väldigt tillmötesgående. Vi kunde inte vara mer nöjd med Johan han har gjort ett kanonjobb! Läs mer
    2020-06-28 Johan K svarar Otto T
    Hej Otto!

Kul att ni är nöjda och jag önskar er stort lyckat till med ert nya hus. Är säker på att ni kommer att trivas där.

Ha en härlig och avkopplande sommar och hälsa Linnea från mig.

• 2020-06-27

Ove I skrev om Jonas Kjellsson en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Jag är mycket nöjd Jonas Kjellsson är kanon Läs mer
    2020-07-02 Jonas K svarar Ove I
    Hej Ove.
    Tack för rekommendationen och tack för gott samarbete, alltid lika trevligt att ha med er att göra :)

• 2020-06-26

Terese S skrev om Tobias Malving en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Köpt ett fritidshus. Tobias har visat engagemang och intresse för mina funderingar. Läs mer
  • 2020-06-22

Cornelia L skrev om Jonas Kjellsson en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Mycket professionell mäklare. Klar- och tydlighet i allt. Läs mer
    2020-06-22 Jonas K svarar Cornelia L
    Hej Cornelia.
    Tack för rekommendationen och tack för gott samarbete.

Vi ses vid tillträdet :)

• 2020-06-22

Lena o skrev om Johan Kjellsson en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Vi har haft Johan som mäklare både vid husköp på Hasslö för ett antal år sedan och nu när vi sålde ett hus i Hässlegården. Alltid lika proffsigt bemötande. Tydlig information, vi har fått all hjälp vi behövde. Snabbt avslutad affär, tips och råd till både säljare och köpare. En bra känsla helt enkelt och vi rekommenderar gärna honom till fler som ska sälja sin bostad! Läs mer
    2020-06-28 Johan K svarar Lena o
    Hej Lena!

Tack så mycket för ert trevliga omdöme.

Ett smidigt och uppskattat samarbete från min sida i samband med försäljningen av ert fina hus i Hässlegården.

Uppskattar att ni vill rekommendera mig till de som går i säljfunderingar.

Ha en fortsatt underbar sommar och hälsa Nicklas så gott.

Vi hörs och syns framöver.

Med soliga hälsningar

Marie-anne R skrev om Jonas Kjellsson en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    1. Jag har sålt min villa.
    2. Jonas har ett lugnt och sakligt framträdande. Visade intresse och uppmärksamhet. Svarade snabbt på SMS.
    3. Förväntningarna var att känna trygghet, erfarenhet och förståelse för att sälja kan vara lite ångestladdat.
    Det tycker jag att han kan leva upp till.
    4. Han fick fram frågor som är av vikt för både köpare och säljare. Läs mer
    2020-06-22 Jonas K svarar Marie-anne R
    Hej Marie-anne.
    Tack för din rekommendation och kul att din förväntningar uppnåtts.

Lycka till med letandet och vi ses och hörs efter sommaren.

Madeleine L skrev om Mårten Kindlund en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Jag har sålt min bostadsrätt. Jag är väldigt nöjd med Mårten Kindlund som mäklare. Han är positiv, engagerad och alltid anträffbar. Jag har bara positiva erfarenheter av Mårten. Han har verkligen gjort ett bra jobb. Läs mer
    2020-06-20 Mårten K svarar Madeleine L
    Hej Madde!

Trevligt att höra att du är nöjd med hur jag utfört din affär. Har trivts riktigt bra med dig som kund, sen vi sågs på en visning, roligt att vi kunde ordna en fin lantlig villa till er till slut. Är säker på att köparen kommer att trivas lika bra som du gjort i den fina lägenheten - lycka till med villalivet! Synd att jag missar tillträdet pga semester men ni vet att det bara är att höra av er om det är något. Ha en skön sommar, hälsa din man!

Håkan T skrev om Jonas Kjellsson en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Vi har sålt vårt föräldrahem, funkat smidigt o bra med kontakterna med Jonas. Har blivit bemött på trevligt o utmärkt sätt.
    Kan verkligen rekommendera Jonas.👍👍👍 Läs mer
    2020-06-22 Jonas K svarar Håkan T
    Hej Håkan.
    Tack för rekommendationen och roligt att ni är nöjda så långt. Tackar själv för en smidigt och trevligt samarbete med dig och dina syskon.

Kristoffer P skrev om Henric Svensson en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Henrik är oerhört professionell i sin yrkesroll som mäklare och vi kan inte annat än rekommendera honom. Han uppvisar en ödmjukhet samt är lyhörd inte bara gentemot oss som säljare utan även mot dom presumtiva köparna. Detta i kombination med en mycket hög arbetsmoral samt att han hela tiden hållit oss informerade om vad som händer har för oss skapat en trygghet genom hela vår försäljning./Kristoffer och Catharina Läs mer

Tim Å skrev om Maja Håkansson en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Fantastisk mäklare som har hjälpt med allt, så tacksam för att ha haft Maja. Läs mer
    2020-06-22 Maja H svarar Tim Å
    Vad glad jag blir! Tack för era fina ord! :) Stort lycka till med er nya, fina bostad och trevlig sommar.

Leif G skrev om Johan Kjellsson en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Hjälpte oss med att sälja villa.
    Johan gav mig ett bra bemötande och gav mig trygghet och lyhörd visade kunnighet lugnade mig i min osäkerhet en mäklare jag varmt kan rekommendera. Läs mer
    2020-06-28 Johan K svarar Leif G
    Tack Leif för ett trevligt lämnat omdöme.

Jag har uppskattat vårt samarbete och låter glädjande att du upplevt mig på ett gott sätt som du beskriver.

Ha nu en fortsatt härligt sommar så syns vi snart när det börjar närma sig tillträde.

Marie Ö skrev om Henric Svensson en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Jag har sålt en villa och köpt en annan villa.
    Jag blev mycket bra bemött av Henric. Han är proffsig och Inger ett lugn och kunnande.
    Jag förväntade mig att få hjälp att kunna sälja villan till utgångspriset och gärna lite till. Henric levde upp till mina förväntningar genom att kunna svara på mina frågor och förklara hur försäljningen och allt innan skulle gå till.
    Jag tycker att Henric är pedagogisk och tydlig. Han får alla både säljare och köpare att känna sig trygga i affären. Läs mer
  • 2020-06-15

Inga-britt L skrev om Mårten Kindlund en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Jag tycker Mårten är en professionell mäklare och han har dessutom en härlig humor detta gör att det alltid är lika trevligt stt träffa honom Jag har sålt mitt radhus med Mårtens hjälp det känns bra. IngaBritt. Löfvenberg Läs mer
    2020-06-15 Mårten K svarar Inga-britt L
    Hej Inga-Britt!

Ja, vi klickade väl rätt bra?! Har varit roligt att få gnabbas lite med dig. Uppskattar att du verkar ha haft förtroende för min del i affären och i god tid tog kontakt med mig (eg för flera år sedan första gången) så vi kunde förbereda på bästa sätt och bunkra lite kunder medans du letade nytt boende - lycka till med lägenhetslivet. De trevliga köparna ser fram emot att få flytta in i ditt välskötta radhus!

Ha en skön sommar så ses vi på tillträdet!

• Niclas C

2020-06-15

Niclas C skrev om Jonas Kjellsson en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Köpt bostadsrätt
    Saklig, informativ, trovärdig
    Vänligt bemött, lugn och sansad och trevlig
    Bra avslut Läs mer
    2020-06-15 Jonas K svarar Niclas C
    Hej.
    Tack för de fina orden och tack för ett gott och trevligt samarbete. Önskar dig lycka till med lägenheten och hoppas du kommer trivas :)

Trevlig sommar.

• 2020-06-14

Freddie S skrev om Mårten Kindlund en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Vi har köpt en bostadsrätt. Vid möten har han varit trevlig och hjälpsam. Om vi haft frågor utanför mötena har vi snabbt fått svar. Läs mer
    2020-06-14 Mårten K svarar Freddie S
    Hej Freddie!

Tack för din rekommendation, har med haft en trevlig förmedling till er med snabb och rak kommunikation.

Hoppas att ni kommer att trivas i den fina lägenheten och stort lycka till med den växande familjen.

• Fredrik F

2020-06-13

Fredrik F skrev om Johan Kjellsson en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Johan sålde vår 1-plans villa innan visning. Jag uppfattar hela affären smidig vilket till stor del förstås är Johans förtjänst med sitt och Fastihetsbyråns stora nät av presumtiva köpare.
    Johan har ett proffsigt och lugnt sätt att bemöta både oss som säljare och mot köparna, vilket ger en lugnande känsla kring allt runt försäljningen.
    Vi kommer att rekommendera Johan och fastighetsbyrån till de vi känner som är i säljtankar.

Med vänlig hälsning, Fredrik Läs mer
    2020-06-28 Johan K svarar Fredrik F
    Hej Fredrik!

Tack för omdömet och jag uppskattar verkligen att ni vill rekommendera mig och Fastighetsbyrån.

Jag har hela tiden uppskattat vårt samarbete vilket jag upplevt enkelt, smidigt och öppet.

Önskar er lycka till i ert nya boende och hälsa familjen från mig.

Ha en fortsatt fin sommar!

Hälsningar
  • Marie J

2020-06-13

Marie J skrev om Maja Håkansson en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Sålt en bostadsrätt med bra resultat. Uppskattar mäklarens ärlighet och bemötande. Mycket nöjd hur det hela har skötts. Läs mer
    2020-06-15 Maja H svarar Marie J
    Tack Marie för ert förtroende och trevliga samarbete. Lycka till i er framtida bostad.
  • 2020-06-13

Fredrik H skrev om Johan Kjellsson en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Proffsig, kunnig och flexibel. Arbetar hårt för kundens bästa! Läs mer
    2020-06-28 Johan K svarar Fredrik H
    Tack Fredrik för ditt fina omdöme och tack för ett gott samarbete i samband med försäljningen av ditt härliga hus.

På återhörande och ha en fortsatt härlig sommar!

• 2020-06-12

Eric B skrev om Mårten Kindlund en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Klockrent bemötande från första stund.
    Allt sköttes proffsigt och mäklaren var alltid tillgänglig för frågor oavsett tid och veckodag.
    Bra upplägg och strategi för försäljning vilket ledde till att vi fick mer än vi hade begärt för huset. Läs mer
    2020-06-12 Mårten K svarar Eric B
    Hej Eric!

Tack för en trevlig rekommendation och ett fint samarbete. Uppskattar era snabba svar & beslut på sms, har underlättat mitt arbete. Ni hade gjort huset gästvänligt, lyssnade mer än gärna på mina rekommendationer och att besiktningsmannen kunde vara med på visningen & förklara protokollet var nog pricken över i:et. Är säker på att köparna kommer att uppskatta ert vackra hus - lycka till med det nästa!

Ha en skön sommar så ses vi på tillträdet!

• Lasaros K

2020-06-11

Lasaros K skrev om Henric Svensson en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Henric sålde vår villa.
    Henric var (är) lugn, artig, kunnig, noggrann, förstående och mycket, mycket trevlig. En oerhört sympatisk mäklare.
    Vi är jättenöjda! Läs mer
  • 2020-06-11

Johan D skrev om Johan Kjellsson en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Johan gjorde det enkelt för oss att sälja vår bostad. Kommunikationen var tydlig och snabb. Vi gick bra svar på våra frågor och funderingar både inför och under försäljningen. Johan är en mycket duktig mäklare. Läs mer
    2020-06-12 Johan K svarar Johan D
    Tack Johan för att ni tagit er tid att lämna ett fint omdöme.

Trevligt samarbete oss emellan i samband mer er försäljning, uppskattat från min sida.

Ha en härligt sommar så ses vi efter den!

• 2020-06-11

Christina K skrev om Henric Svensson en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Sålt ett fristående hus.

Inlyssnande person, engagerad, trevligt bemötande, kunnig, lätt att få kontakt med.
    Höga förväntningar och engagemang.

Jättebra mäklare Läs mer
  • 2020-06-09

Malin M skrev om Johan Kjellsson en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Jag har sålt en villa. Johan ger ett väldigt professionellt och pålitligt intryck. Och är det också. Kunnig och noga med att jag som säljare får all information och har hållit mig uppdaterad. Läs mer
    2020-06-09 Johan K svarar Malin M
    Hej Malin

Tack för ditt trevliga omdöme och tack för smidigt samarbete oss emellan i samband med er försäljning.

Ha en fortsatt fin sommar så syns vi snart!

• 2020-06-07

Lars G skrev om Maja Håkansson en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Maja Håkansson har stort engagemang såväl i den service och det bemöta de som jag fick som säljare som i hur hon drev försäljningen. Jag fick återkoppling i realtid om hur försäljningen förlöpte. Kan verkligen rekommendera Maja! Läs mer
    2020-06-07 Maja H svarar Lars G
    Vad roligt att läsa ditt fina omdöme Lars! Tack för ett trevligt och mycket bra samarbete.
  • 2020-06-05

Martin P skrev om Johan Kjellsson en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Köpt en villa av Johan. Bra proffsigt bemötande. Bra information och hade koll på allt. Kan starkt rekommendera Läs mer
    2020-06-05 Johan K svarar Martin P
    Hej Martin

Tack för ditt trevliga omdöme.

Lyckat till i ert nya boende, säker på att familjen kommer att trivas i huset och området.

Vi hörs och syns.

• 2020-06-04

Hanna K skrev om Tobias Malving en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    alldeles utmärk than är en påläggskalvoch förkänar all uppmärksamhet Läs mer

Rose-marie C skrev om Johan Kjellsson en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Mycket nöjd hela vägen fram till försäljning av vår villa. Johan är proffsig, kunnig och bemöter såväl säljare och köpare på ett förtroendeingivande sätt. Motsvarar mer än väl våra förväntningar och rekommenderar varmt Johan till andra som går i försäljartankar. Tack för trevliga samtal under den här tiden. Rose-Marie Läs mer
    2020-06-03 Johan K svarar Rose-marie C
    Hej Rosa!

Tack för ditt fina omdöme. Uppskattat och lättsamt samarbete från min sida med er i samband med förmedlingen av huset.

Uppskattar verkligen att ni vill rekommendera mig till era vänner och bekanta som går i säljfunderingar.

Ta hand om er så ses vi snart!

Jimmy O skrev om Jonas Kjellsson en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Trevligt sakligt bemötande. Inga konstigheter alls. Nu hoppas jag iofs att vi aldrig ska byta boende igen, men skulle så vara fallet ska jag kontakta honom och kan rekommendera honom till andra. Läs mer
    2020-06-07 Jonas K svarar Jimmy O
    Hej Jimmy.
    Tackar för rekommendationen. Önskar er stort lycka till med nya fastigheten.

Adrienne O skrev om Jonas Kjellsson en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Har köpt en jordbruksfastighet i Torhamn.
    Vi har varit mycket nöjda med Jonas som haft ett proffesionellt bemötande både som sakkunnig men även som medmänniska.
    Vi har känt stort förtroende för honom från visningsdag till färdigt köp.
    Vi kommer att anlita honom den dagen vi säljer vårt andra hus och kan varmt rekommendera honom. Läs mer
    2020-06-07 Jonas K svarar Adrienne O
    Hej Adrienne.
    Stort tack för de fina orden och jag hjälper er mer än gärna med ert hus framöver.

• 2020-06-02

Kasper S skrev om Mårten Kindlund en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Köpte en lägenhet på centrala trossö. Mårten var alltid trevlig och tillmötesgående och hjälpte mig genom hela processen då det var min första bostad. Läs mer
    2020-06-02 Mårten K svarar Kasper S
    Hej Kasper!

Roligt att du är nöjd med mitt bemötande och hur jag hjälpt dig att köpa ditt första boende. Uppskattar vår snabba, raka och trevliga kommunikation. Hoppas att du kommer att trivas i den fina lägenheten, ha en skön sommar!

• 2020-06-01

Bert-åke N skrev om Johan Kjellsson en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Kunnig och korrekt. Bra bemötande. Läs mer
    2020-06-01 Johan K svarar Bert-åke N
    Tack för ett fint omdöme.

Kul och smidigt samarbete i samband med försäljningen av detta välskötta hus.

Vi hörs och syns och ha en härlig sommar!

• 2020-05-28

NASIR AHMAD K skrev om Jonas Kjellsson en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Bättre mäklare får man leta efter, vi köpte vårt hus i Rödeby med hjälp av Jonas Kjellsson . Från första stund kände vi oss trygga och att vi hamnat i proffsiga händer. Kan varmt rekommendera Jonas. Läs mer
    2020-06-07 Jonas K svarar NASIR AHMAD K
    Hej Nasir.
    Tusen tack för er rekommendation. Kul att ni efter dessa åren är nöjda med ert köp och att ni trivs i ert hus.

NASIR AHMAD K gillar detta
  • 2020-05-27

Sven Ola B skrev om Jonas Kjellsson en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Köpt en hyres fyra i Karlskrona
    Allt har fungerat bra och vi som köpare är nöjda Läs mer
    2020-05-28 Jonas K svarar Sven Ola B
    Hej Ola.
    Kul att ni är nöjda och hoppas ni kommer trivas på höjden och i staden.

• 2020-05-26

Eric H skrev om Tobias Malving en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Intresserad, kunnig, hjälpsam på alla plan, Läs mer
  • 2020-05-20

Oliver S skrev om Mårten Kindlund en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Köpte tomt. Mårten var mycket hjälpsam och tillmötesgående under hela processen. Helt enkelt, jag är mycket nöjd kund. Läs mer
    2020-05-20 Mårten K svarar Oliver S
    Hej Oliver!

Tack för fint omdöme och hur du upplevt mig under processen att köpa er tomt.

Har haft en bra kontakt med er, alltid snabba och raka svar, uppskattas.

Stort lycka till med bygget, ska bli kul att följa!

• 2020-05-19

Tord G skrev om Maja Håkansson en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Sålt lägenhet .
    Blev bra bemötta av mäklaren som vi uppfattade som kunnig och professionell.

Vi tycker att det flutit på bra sen första kontakten till avslutad affär! Läs mer
    2020-05-19 Maja H svarar Tord G
    Tack för ert fina omdöme! Det har varit ett mycket trevligt och bra samarbete under hela processen :)
    Ta hand om er.
  • 2020-05-17

Peter T skrev om Jonas Kjellsson en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Har sålt en bostadsrätt. Blev proffsigt bemött och en bra dialog. Det tog lite långt tid att sälja men pga omständigheterna känns det bra ändå. Läs mer
    2020-05-18 Jonas K svarar Peter T
    Hej Peter.
    Tack för rekommendationen och kul att du är nöjd med samarbetet. Trist att det drog ut på tiden såklart men det är saker som inte kan påverkas och skönt att det blev bra till slut.

• 2020-05-16

Peter P skrev om Rasmus Bengtsson en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Mycket bra.
    Ger ett professionellt intryck kunnig och en trygg känsla.

Förväntningarna var som jag förväntade mig.

Helt klart en mäklare och person jag skulle rekommendera Läs mer
  • 2020-05-15

Göte O skrev om Jonas Kjellsson en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Vi har sålt vår ostad.
    Mycket bra mäklare och var väldigt tillgänglig för oss. Läs mer
    2020-05-18 Jonas K svarar Göte O
    Hej Göte och Gun.
    Tack för rekommendationen och att ni är nöjda.

• Maria J

2020-05-12

Maria J skrev om Tobias Malving en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Tobias Malving har sålt ett par fastigheter åt mig och jag har alltid blivit väl bemött.
    Han har utfört försäljningsuppdragen grundligt och effektivt. Läs mer

Borgmästaregatan 13, 371 35 Karlskrona