Alla kategorier Mäklare Blekinge Karlskrona Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Karlskrona

Borgmästaregatan 13, 371 35 Karlskrona — Visa karta

Fastighetsbyrån har funnits i Karlskrona sedan 1976 och idag förmedlar vi ca 300 objekt per år. Våra många års erfarenhet och starka kontaktnät i området gör oss till en trygg partner för dig som ska köpa eller sälja en fastighet i Karlskronatrakten!

Vi jobbar i hela kommunen, från vackra skärgårdslandskap i söder till skogsbygd i norr, och förmedlar lika gärna bostadsrätter och villor som lantbruk och tomter. Våra mäklare är välutbildade och strävar alltid efter att du ska nå det resultat du önskar i bostadsaffären. Genom att vara engagerade och lyhörda för dina önskemål i hela processen kan vi nå dit, varje gång.

Kom förbi vårt kontor i Swedbanks lokaler eller kontakta oss på annat sätt för att diskutera hur vi kan bistå dig i nästa försäljning eller köp.

Läs vad 836 kunder tycker om Fastighetsbyrån Karlskrona

• Magnus E
    Magnus E skrev om Mårten Kindlund en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Lugn, snabb, målmedveten och kunnig. Förtroendeingivande både gentemot säljare såväl som köpare. Kan varmt rekommenderas! Mvh Martina och Magnus Läs mer
    2018-06-19 Mårten K svarar Magnus E
    Hej Magnus!

Låter ju bra, har haft en bra kommunikation med er sen vi träffades för ett par år sedan.

Hoppas få tag i en bra sommarstuga till er när ni nu lämnar staun.

Ha en skön sommar, hälsa familjen!

• Benkt-Åke N
    Benkt-Åke N skrev om Fastighetsbyrån Karlskrona
    Det vi är mycket nöjda med är mäklarens sätt att hantera hela försäljningsprosessen Läs mer
  • Elin H
    Elin H skrev om Caroline Lindquist en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Köper bostadsrätt.
    Caroline har varit trevlig, lättpratad, ställt upp och varit kontaktbar på alla tider, givit snabba och informativa svar.
    Jag väntade mig att mäklaren skulle ge den information som behövdes och inte mer. Caroline har varit mer tillmötesgående, ingett mer trygghet och nöjdhet med bostadsköpet än jag förväntat mig.
    Totalt har jag känt mig trygg med mäklaren och upplever att jag får den hjälp och information jag behöver, och därtill blir mycket trevligt bemött och att mäklaren är tillgänglig mer än jag kunnat förvänta mig. Läs mer
  • Larsanita J
    Larsanita J skrev om Mårten Kindlund en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Bra beskrivning av objektet,hade koll på alla handlingar som behövdes för att slutföra försäljningen.Fick ut ett bättre pris än förväntat.Skötte visningarna bra.☺ Läs mer
    2018-06-15 Mårten K svarar Larsanita J
    Hej Lars & Anita!

Tack för ert omdöme, det var ett nöje att arbeta med er. Noggrant förberett tillsammans ger ett bra slutpris för ert välskötta stuga, roligt hade vi och bra köpare precis som det ska vara.

Toppen att ni ville förbereda er i god tid genom att fota sommaren innan, smart!

Ha en riktigt skön sommar så hörs vi angående skattebiten.

MVH
    Mårten Kindlund, Fastighetsbyrån Karlskrona
  • Christina R
    Christina R skrev om Fastighetsbyrån Karlskrona
    Bra, men inte perfekt i samband med tillträdet. Läs mer
  • Mariam A
    Mariam A skrev om Jonas Kjellsson en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Hej jag heter Mariam jag har köpt en villa . Jonas är profiitioner i sitt jobb . Jonas är jätte bra maniska han bemött mig på ett bra set. Jag är nöjd 😊 Läs mer
    2018-06-10 Jonas K svarar Mariam A
    Hej Mariam.
    Tack för ditt fina omdöme och jag önskar dig stort lycka till i huset.

Vi ses framöver.

• Berit S
    Berit S skrev om Fastighetsbyrån Karlskrona
    Vill inte betygsätta människor. Läs mer
  • Jonas O
    Jonas O skrev om Henric Svensson en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Sålde min villa genom Henric! Proffsig och seriös rätt igenom. Läs mer
  • Stefan L
    Stefan L skrev om Caroline Lindquist en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Engagerad, tillmötesgående , trovärdig och allmänt trevlig. Köpet gäller en lägenhet på Prinsgatan 1b Läs mer
    2018-06-08 Caroline L svarar Stefan L
    Tack för fina ord Stefan!
    Jag hoppas att din dotter kommer trivas bra både i Karlskrona och i sin lägenhet!
    Önskar dig en skön sommar!
  • Elin A
    Elin A skrev om Henric Svensson en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Sålde min villa med hjälp av Henric. Allt gick himla smidigt o jag kände mig väldigt trygg med honom o han fixade allt så jag slapp fundera själv. Jag är mer än nöjd!!! Läs mer
  • Elvira L
    Elvira L skrev om Caroline Lindquist en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Jag köpte en central lägenhet med 2rok och Caroline har varit ytterst hjälpsam och flexibel. Hon mötte mig i lägenheten för att skriva kontraktet , hon ställde upp och förmedlade kontakter en fredageftermiddag när jag behövde få tag i föreningen och säljaren (vilket var en räddare i nöden-insats och helt utöver hennes uppdrag som mäklare) hon mötte mig utomhus med handlingar att skriva under för att jag hade hunden med mig.

Supertrevlig och engagerad, levde över alla mina förväntningar och erfarenheter av mäklare sen tidigare ! Läs mer
    2018-05-31 Caroline L svarar Elvira L
    Tack för ditt fina omdöme Elvira! Så skönt att allt löste sig till slut.
    Jag var bara glad att jag kunde hjälpa till :)
    Hoppas att du och din fina vovve kommer trivas bra i både stan och lägenheten!
    Ha en skön sommar!
  • Ninnie S
    Ninnie S skrev om Henric Svensson en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Köpte hus med hjälp av Henric. Snabb, serviceinriktad, trevlig. Läs mer
  • Tobias N
    Tobias N skrev om Caroline Lindquist en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Köpt lgh, arkitektgatan 8.
    Vänlig, trevlig och hjälpsam.

Det ändå som "glömdes" var att visa förrådet. Läs mer
    2018-05-31 Caroline L svarar Tobias N
    Tack för ditt omdöme Tobias!
    Synd att jag inte visste att du ville se förrådet, då hade jag givetvis visat dig det :)
    Hoppas att du kommer trivas bra i lägenheten och att du får en härlig sommar på fina Långö!
  • Christer K
    Christer K skrev om Henric Svensson en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Värdering av fastigheten. Ingen försäljning. Läs mer
  • Linnéa T
    Linnéa T skrev om Caroline Lindquist en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Fantastiskt bemötande och uppfyller alla förväntningar vi haft. Rekomenderas starkt! Läs mer
    2018-05-31 Caroline L svarar Linnéa T
    Vad roligt att ni är nöjda Linnéa! Det var ett nöje att göra affärer med er!
    Önskar er en skön sommar!
  • Johan T
    Johan T skrev om Caroline Lindquist en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Världens bästa mäklare! Helt grym! Läs mer
    2018-05-31 Caroline L svarar Johan T
    Tack Johan! Hoppas att ni får en härlig sommar i nya huset!
  • Per F
    Per F skrev om Caroline Lindquist en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Caroline hjälpte oss sälja vår lägenhet och även om vi sålde den innan visning så var både första mötet och kontraktsskrivningen mycket bra. Hon är kunnig, professionell och har ett gott bemötande. Läs mer
    2018-05-31 Caroline L svarar Per F
    Tack Per för ditt fina omdöme! Lycka till med flytten till nya huset!
    Ha en fin sommar!
  • Joachim H
    Joachim H skrev om Jonas Kjellsson en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Lyhörd och kunnig. Tillgänglig och snabb att svara. Läs mer
    2018-05-11 Jonas K svarar Joachim H
    Tack Joachim för ditt fina omdöme. Vi ses framöver.

• Annelie M
    Annelie M skrev om Mårten Kindlund en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Sålt bostad och har fått ett mycket bra bemötande från vår mäklare. Läs mer
    2018-05-08 Mårten K svarar Annelie M
    Hej Annelie!

Roligt att höra att ni är nöjda med hur jag genomfört affären, trots ett litet bump på vägen. Hoppas att ni kommer att trivas bra i ert nya boende. Hälsa familj & släkt!

• Ingvar J
    Ingvar J skrev om Mårten Kindlund en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Sålt en tomt, väl bemött och information hela tiden via sms.Har bara gott att säga om Mårten Läs mer
    2018-05-08 Mårten K svarar Ingvar J
    Hej!

Tackar för ert fina omdöme och den trevliga affären.

Ha det gott, hälsa!

• Mikael A
    Mikael A skrev om Mårten Kindlund en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    både köpr och sålt. han är lätt att kontakt med och väldigt engagerad i det han gör. lite stressad emellanåt Läs mer
    2018-05-08 Mårten K svarar Mikael A
    Hej Mikael!

Tack för ditt omdöme, att du uppskattar vår kommunikation och att jag är engagerad bl.a. genom att jag gav er service långt utanför normala arbetstider. Ber om ursäkt om du uppfattade mig som lite stressad, men du har säkert rätt så jag tar det till mig, det var många tidsmässiga och juridiska bitar som skulle sammanfalla i era två samtidiga affärer genom mig. Hoppas att hela familjen trivs i ert nya boende, hälsa!

Med vänlig hälsning Mårten Kindlund, Fastighetsbyrån Karlskrona.
  • Emelie Z
    Emelie Z skrev om Jonas Kjellsson en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Vi köpte en villa i Rödeby, Karlskrona.
    Jonas var väldigt trevlig, professionell & servicen var i toppklass. Vi bytte bank, ändrade tillträdesdagen och även i köpekontraktet, Jonas löste allt väldigt bra & smidig.
    Vi är jättenöjda & han överträffade våra förväntningar. Läs mer
    2018-05-11 Jonas K svarar Emelie Z
    Hej Emelie.
    Vad kul att du upplevde det som du beskriver. Önskar dig lycka till med nya huset och de renoveringar du ska göras.

• Johan L
    Johan L skrev om Mårten Kindlund en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Allt fungerade superbra vid köpet av vårt torp och kommunikationen med Mårten var smidig! Läs mer
    2018-05-07 Mårten K svarar Johan L
    Hej Johan!

Roligt att höra att ni är nöjda med köpet genom mig. Är säker på att ni kommer förvalta torpet på ett bra sätt. Ha en skön sommar där, hälsa familjen!

• Bo-göran L
    Bo-göran L skrev om Mårten Kindlund en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Tackar dig för en väl genomförd affär. Mycket trevlig och seriös, alltid beredd att svara på frågor och att informera. Proffsig! Läs mer
    2018-05-07 Mårten K svarar Bo-göran L
    Hej!

Tack för ditt omdöme och för affären, tycker att vi haft en bra kontakt och jag är säker på att de lika trevliga köparna kommer att förvalta er mark på ett bra sätt.

Hälsa!

• Mikael G
    Mikael G skrev om Mårten Kindlund en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Mårten är väldigt noga och mån om sina kunder. Han är trevlig och saklig samt alltid noga förberedd. Man känner sig trygg i affären och behöver inte vara orolig. Läs mer
    2018-05-07 Mårten K svarar Mikael G
    Hej Mikael!

Tack för att du tog dig tid till ett omdöme. Låter som att du satt ord på hur jag vill arbeta och uppfattas som Fastighetsmäklare. Hälsa, lycka till med husen!

• Helena P
    Helena P skrev om Mårten Kindlund en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Engagerad och driven, noggrann och påläst! Rekommenderas varmt! Läs mer
    2018-05-06 Mårten K svarar Helena P
    Hej Helena!

Härligt att höra, det tackar jag för. Det var trevligt att lära känna er och allt fungerade bra i affären.

Lycka till med bygget, hälsa Martin!

• Linda P
    Linda P skrev om Mårten Kindlund en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Köpt fastighet. Kunnig och insatt mäklare, med trevligt bemötande. Läs mer
    2018-05-05 Mårten K svarar Linda P
    Hej Linda!

Tack för ditt fina omdöme, hoppas att ni kommer att trivas, hälsa!

• Peter J
    Peter J skrev om Mårten Kindlund en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Sålt hus. Tydlig, angelägen om att informera, proaktiv Läs mer
    2018-05-05 Mårten K svarar Peter J
    Hej Peter!

Tack för att du tog dig tid för ett omdöme och att du uppskattade hur jag genomfört affären. Det har varit enkelt att arbeta med er, bra kommunikation och superbra att ni använde vår tjänst På gång, där ni kunde ta fina sommarbilder och göra besiktningen i ett tidigt skede. Lycka till med lägenhetslivet, hälsa Annica!

• Gustav R
    Gustav R skrev om Mårten Kindlund en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Mårten har varit en utmärkt mäklare i samband med både husköp och försäljning av lägenhet. Mårten har uppvisat ett professionellt bemötande och arbetat långt utanför normal arbetstid för att hjälpa oss med både köp och försäljning. Läs mer
    2018-05-04 Mårten K svarar Gustav R
    Hej Gustav!

Extra kul att höra att ni är nöjda med mig, min mäklartjänst och service, eftersom ni testat på att både köpa och sälja genom mig. Har känts riktigt bra med er med, enkel kommunikation. Lycka till med huset, hälsa Anna och välkomna tillbaka till staun!

• Emma F
    Emma F skrev om Mårten Kindlund en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Köpt villa i Lyckeby. Mycket nöjd med mäklarens bemötande, engagemang och tillgänglighet. Läs mer
    2018-05-04 Mårten K svarar Emma F
    Hej Emma!

Tack för ert omdöme, uppskattar det och hur ni upplevde att jag genomfört affären. Hälsa, lycka till med huset och familjelivet!

• Rocco G
    Rocco G skrev om Jonas Kjellsson en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Köpte ett hus och sålde ett annat. Kommunikationen var bra och man fick snabbt ett svar om man undrade något. Läs mer
    2018-04-03 Jonas K svarar Rocco G
    Hej Rocco.
    Tack för att ni tog er tid och tack för omdömet. Det var mycket trevligt att samarbeta med er som både säljare och köpare. Lycka till med nya huset och familjen. Hälsa din fru så gott!

• Annika A
    Annika A skrev om Mårten Kindlund en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Trevlig, lätt att få tag på, kunde alltid svara på de frågor jag hade, serviceminded,
    På en skala från 1-10 så får han 10 av mig. Läs mer
    2018-04-05 Mårten K svarar Annika A
    Hej Annika!

Tack för att du tog dig tid för ett omdöme och rekommendation.

Roligt att höra att du är så pass nöjd, det var lika trevligt och lättsamt att arbeta med dig med. Försäljningen gick oväntat snabbt och till ett bra resultat, en del tack vare att du var lyhörd för vad som kunde förberedas/renoveras inför försäljningen och praktiskt att du lät besiktningsmannen vara med på visningen för att kunna svara på spekulanters frågor.

Verkar som att köparna trivs bra med och är nöjda med köpet.

Ha det gott och hälsa Johan!

MVH Mårten Kindlund
  • Elin F
    Elin F skrev om Caroline Lindquist en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Bemötandet jag fick var väldigt lugnt, vänligt och kändes proffsigt. Inte för att detta är något jag gjort tidigare, men hon fick mig aldrig att känna mig osäker och hon förklarade saker på ett sätt så jag förstod. Allt kändes väldigt bra och lugnt. Läs mer
  • Fouad A
    Fouad A skrev om Mårten Kindlund en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Hej
    Jag har köpt ett radhus.
    Mäklaren var trevlig och har stör erfarenhet inom fastigheter och försäljning bransch.
    Jag ska rekommendera mäklaren att handla mina eller mina vänner ärenden i framtiden.
    MVH
    Fouad Läs mer
    2018-03-31 Mårten K svarar Fouad A
    Hej Fouad!

Tack för ditt fina omdöme och att du kommer att rekommendera mig vidare, uppskattas. Tycker vi fick en bra kontakt genom processen.

Hoppas att du och din familj kommer att trivas bra i det fina radhuset!

Glad påsk!

• Ken H
    Ken H skrev om Tesa Hoxha en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Testa skötte sitt uppdrag mycket bra i de kontakter vi hade med henne. Bra råd under resans gång och lyhördhet mot våra synpunkter. Läs mer
  • Carolina L
    Carolina L skrev om Henric Svensson en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Professionell, god lokalkännedom, serviceinriktad, kompetent i behandling av oss som kunder! Vi är mycket nöjda. Läs mer
  • Monica H
    Monica H skrev om Mårten Kindlund en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Jag, min make och min bror har sålt två sommarstugor på en gemensam tomt. Vi fick ett trevligt bemötande av Mårten. Jag hade inte några stora förväntningar på att få stugorna sålda när Mårten plötsligt mitt i julhelgen ringer och säger att han har några spekulanter. Vi som inte skulle sälja förrän till våren hade plötsligt sålt och dessutom fick vi vad vi ville. Det gjorde du bra Mårten, smidigt, lätt och snabbt. Tack Läs mer
    2018-03-31 Mårten K svarar Monica H
    Hej Monica!

Det värmer att du, din man och din bror är nöjda med min mäklartjänst och hur den genomfördes. Kändes som att vi på ett lättsamt men informativt sätt hittade varandra. Roligt att ni uppskattar den snabba och smidiga affären. Trots "off season" för ett fritidshus hittade jag ju en av mina tidigare goda kunder i vårt stora spekulantregister och med ert godkännande kunde vi sälja till dem direkt utan att annonsera på Hemnet, mitt i vintern. För det var ju en fastighet som jag visste passade dem perfekt, två fina välvårdade små stugor på en stor tomt som gav dem möjlighet att bygga ytterligare en större ny stuga.

Glad påsk, hälsa din man och din bror!

• Agnetha P
    Agnetha P skrev om Tesa Hoxha en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Sålde en Bostadsrätt i Kalrskrona och fick en väldigt bra kontakt med Tesa. Vi fick mycket bra information hela tiden under processen och var inte svår att få tag på . Glad positiv tjej. Vi hade inte några förväntnigar om pris hur vi skulle gå till väg.
    Allt gick smidigt och vi kan gärna rekommendera Tesa. Läs mer
  • Karl Å
    Karl Å skrev om Tesa Hoxha en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Jag uppfattade Tesa som en angagerad mäklare som skötte sitt uppdrag vid försäljningen av lägenheten på ett korrekt sätt. Hon skötte kontakten med mig under försäljningen på ett klanderfritt sätt. Läs mer
  • Åke W
    Åke W skrev om Jonas Kjellsson en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Jonas är en mycket trevlig person som lyssnar och har stor förståelse för kunden. Läs mer
    2018-03-28 Jonas K svarar Åke W
    Hej Åke.
    Tack för att du tog dig tid att lämna omdöme. Tackar dig själv för ett gott och trevligt samarbete. Hoppas du kommit i ordning och är nöjd med ditt nya boende också.

• Nadiya V
    Nadiya V skrev om Johan Kjellsson en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Jag köpte ett hus. Vi hittade bra kontakt direkt. Jag hade inga förväntningar alls men var väldigt nöjd med hans jobb: personlig, öppen, angagerad. Skulle välja honom igen om jag kunde. Läs mer
    2018-03-28 Johan K svarar Nadiya V
    Hej Nadiya!

Tack för att ni tagit er tid att lämna er rekommendation, uppskattas!
    Kul att ni känner er nöjd och jag upplevde samarbetet oss emellan som väldigt gott.

Lycka till i ert nya boende!

Johan
  • Eva-lena A
    Eva-lena A skrev om Jonas Kjellsson en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Väldigt professionell, trevlig och service minded. Alltid kontaktbar och snabb på att återkoppla. Jag skulle absolut rekommendera honom till vänner och bekanta. Läs mer
    2018-03-28 Jonas K svarar Eva-lena A
    Hej Eva-Lena.
    Tack för att du tog dig tid att lämna ett omdöme och tack för den fina rekommendationen. Hoppas ni kommer trivas bra i huset när allt är på plats.

Hälsa Matthew så gott.

• Ingela P
    Ingela P skrev om Henric Svensson en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Vi har både köpt och sålt med Henric som mäklare, och vi tycker att han gjorde ett utmärkt jobb båda gångerna 👌 Läs mer
  • Maria S
    Maria S skrev om Tesa Hoxha en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Tesa var en utmärkt mäklare och alltid tillgänglig för funderingar och frågor :) Läs mer
  • Sofia M
    Sofia M skrev om Kajsa Fredriksson en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Bra och positivt bemötande, alltid hjälpsam. Läs mer
  • Niclas P
    Niclas P skrev om Tesa Hoxha en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    I mitt yrke har jag en hel del kontakt med Fastighetsbyrån lokalt så det var naturligt att vända mig till Fastighetsbyrån när vi hade en lägenhet i Karlskrona som kanske skulle säljas. Tesa blev vår kontakt och hon var snabbt på plats och gjorde en bedömning av värdet. Redan det första värdet var en positiv överraskning. Hon kom också med några tips om vad man kunde göra inför försäljningen. Det dröjde en tid innan vi bestämde oss för att verkligen sälja, men när det var dags var Tesa med på noterna. Hon lyckades få fram en köpare på en prisnivå som låg betydligt över våra förväntningar - även de vi fått efter första kontakten. Det var dessutom i en tid då marknaden börja gunga lite och skriverierna började peka lite åt fel håll. Själva affären gick väldigt smidigt och Tesa hjälpte oss i mål då vi själva inte kunde medverka vid själva tillträdet p g a utlandsresa. Vi var mycket nöjda med Tesas hjälp i alla delar av affären och framför allt var vi väldigt nöjda med slutresultatet av den ! Läs mer
  • Patrick S
    Patrick S skrev om Tesa Hoxha en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Proffsig och effektiv - mycket bra service och bemötande.

Sålde vår etta med resultat över förväntan. Läs mer
  • Emma B
    Emma B skrev om Mårten Kindlund en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Jag fick ett väldigt bra bemötande och hjälp med mkt. Det känns som att Mårten är väl insatt och duktig på sitt jobb som mäklare . Kände fullt förtroende . Kan tänka mig att rekommendera och anlita honom igen om jag ska sälja igen. Med vänlig hälsning, Emma Bjurhem Läs mer
    2018-02-26 Mårten K svarar Emma B
    Hej Emma!

Tack för att du tog dig tid för ett omdöme.

Måste säga att jag hade ett riktigt bra samarbete med dig, kändes nästan som ett skolboksexempel på en bra försäljning där vi var lyhörda för varandra, du frågade gärna om vad som kan göras för att optimera försäljningen, resultatet blev mycket bra och köparna stormtrivs! - och roligt hade vi!

Lycka till med lägenhetslivet nu när du blivit sta-bo!

MVH Mårten Kindlund
  • Cecilia E
    Cecilia E skrev om Henric Svensson en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Vi vill varmt rekommendera Henric som mäklare. Han skötte vår försäljning på ett mycket professionellt sätt från planering till genomförd affär.
    Henric är mycket kunnig inom sitt område, dessutom är han otroligt engagerad, ambitiös och noggrann. Att kommunicera och komma överens med Henric är väldigt smidigt, han är alltid lätt att komma i kontakt med och återkommer alltid som lovat. Läs mer
  • Ingvar S
    Ingvar S skrev om Fastighetsbyrån Karlskrona
    Duktig och bra mäklare som jag kan rekommendera. Läs mer

Borgmästaregatan 13, 371 35 Karlskrona