Alla kategorier Mäklare Blekinge Karlskrona Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Karlskrona

Fastighetsbyrån Karlskrona

Borgmästaregatan 13, 371 35 Karlskrona — Visa karta

Fastighetsbyrån har funnits i Karlskrona sedan 1976 och idag förmedlar vi ca 300 objekt per år. Våra många års erfarenhet och starka kontaktnät i området gör oss till en trygg partner för dig som ska köpa eller sälja en fastighet i Karlskronatrakten!

Vi jobbar i hela kommunen, från vackra skärgårdslandskap i söder till skogsbygd i norr, och förmedlar lika gärna bostadsrätter och villor som lantbruk och tomter. Våra mäklare är välutbildade och strävar alltid efter att du ska nå det resultat du önskar i bostadsaffären. Genom att vara engagerade och lyhörda för dina önskemål i hela processen kan vi nå dit, varje gång.

Kom förbi vårt kontor i Swedbanks lokaler eller kontakta oss på annat sätt för att diskutera hur vi kan bistå dig i nästa försäljning eller köp.

Läs vad 645 kunder tycker om Fastighetsbyrån Karlskrona

• Susanne S
    Susanne S skrev om Jonas Kjellsson en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Bara fint att vara kund hos mäklaren Jonas Kjellsson på Fastighetsbyrå i Karlskrona både som köpare och säljare!
  • Erica M
    Erica M skrev om Johan Kjellsson en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Trevligt bemötande. Proffesionellt handlagt.
  • Eva B
    Eva B skrev om Mårten Kindlund en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Ett mycket bra bemötande!
    Lyssnade och tog sig tid.
    Toppen på alla vis.
  • David G
    David G skrev om Tesa Hoxha en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Professionell och kompetent! Mycket nöjd!
  • Ingvar S
    Ingvar S skrev om Jonas Kjellsson en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    betyg 11 av 10 möjliga kan det bli bättre
  • Magnus L
    Magnus L skrev om Henric Svensson en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Engagerad, korrekt och proffsig. Rekommenderar varmt andra att använda sig av honom vid försäljning.
  • Julius R
    Julius R skrev om Jonas Kjellsson en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Mäklaren har i min uppfattning representerar säljaren och inte köparen. Vågade inte förmedla och ställa vissa krav.
  • Ingegärd S
    Ingegärd S skrev om Johan Kjellsson en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Johan var mycket bra, lovade inte för mycket och återkom snabbt med svar när jag hade frågor. Han höll i trådarna i Karlskrona så jag inte behövde pendla i onödan. Avslutet gick fantastiskt smidigt. Tack Johan, jag är sååå nöjd.
  • Xénia I
    Xénia I skrev om Mårten Kindlund en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Allt var bra! Han var jättesnäll och trevligt.
  • Bengt L
    Bengt L skrev om Jonas Kjellsson en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
  • Monika J
    Monika J skrev om Jonas Kjellsson en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Vi har fått ett väldigt professionellt bemötande, att Jonas har skött allt som har med försäljning av huset att göra på ett utmärkt sätt. Skulle anlita han igen.

Med vänlig hälsning
    Monica och Magnus
  • Jacqueline B
    Jacqueline B skrev om Henric Svensson en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Toppen! Alltid trevlig, tillgänglig och svarar fortroendegivande på alla frågor. Hjälpsam på alla sätt och vis.
  • Magnus J
    Magnus J skrev om Jonas Kjellsson en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Ett mycket professionellt och trevligt bemötande.
    Levde väl upp till förväntningarna vi hade.
  • Isabelle J
    Isabelle J skrev om Johan Kjellsson en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    vi har genom försäljning och köp varit väldigt nöjda med Johan som mäklare. Hans bemötande och tillgänglighet underlättade vårt byte av bostad.
  • Frida N
    Frida N skrev om Jonas Kjellsson en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Jonas var trevlig, saklig och hjälpte till med de saker vi önskade. Dock vände han sig till min man betydligt oftare än till mig med frågor, åsikter och återkoppling. Kände mig lite osynlig i sammanhanget, hade räckt om min man var där. Men vi fick hjälp med det vi ville och allt gick smidigt. Jonas svarade snabbt på mejl när vi kontaktade honom om några saker efter köpet. Bra!
  • Stina B
    Stina B skrev om Henric Svensson en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Toppen Trevlig, svarade på allt vi undrade. Bra bemötande,
  • Rolf L
    Rolf L skrev om Jonas Kjellsson en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Mycket kunnig och påläst. Uppfyller förväntan och lite till.
  • Pia R
    Pia R skrev om Jonas Kjellsson en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Jag är jättenöjd med J Karlsson men SLUTA FÖRFÖLJA MIG MED OMDÖMEN!
  • László R
    László R skrev om Mårten Kindlund en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Vi är mycket nöjd, allt gick jättebra!
  • Fitnete B
    Fitnete B skrev om Johan Kjellsson en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Vi var nöjd med fastighetsbyrå och med mäklare
  • Almedin N
    Almedin N skrev om Johan Kjellsson en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Riktigt bra bemötande fick man från Johan Kjellson,allt va solklart och inga konstigheter.

5/5
  • Eric A
    Eric A skrev om Henric Svensson en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Helt suverän, okomplicerad mäklare som jag varmt rekommenderar! Vi fick möjlighet att köpa ett hus innan det kom ut och Henric var kanon genom hela processen!
  • Britt-Marie G
    Britt-Marie G skrev om Fastighetsbyrån Karlskrona
    Lugnt ,ödmjukt,kunnigt. Ett bra förväntat pris.
  • Dbo efter Sivert F
    Dbo efter Sivert F skrev om Fastighetsbyrån Karlskrona
    Jättebra bemötande - från första inledande diskussionen tills idag. (kontrakt skrivet, men ännu ej tillträde)
    Både kostnaden för energideklaration och kostnaden för Hemnet-annonsering skulle kunna ingå i mäklararvodet, och inte separat. (kanske inte en fråga för Fb K-na, men borde lyftas högre upp)
  • Helen
    Helen skrev om Mårten Kindlund en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Riktigt oengagerad vid visning men påstridig efteråt både med samtal och sms trots att vi meddelat att vi inte var intresserade av objektet. Kommer inte välja Fastighetsbyrån när vi nu ska sälja vår egen lägenhet.
  • Lars S
    Lars S skrev om Mårten Kindlund en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Proffsig lokal mäklare som kan sin hemmamarknad mycket väl
  • Stefan P
    Stefan P skrev om Fastighetsbyrån Karlskrona
    Mycket bra affären gick snabbt
  • Atifete B
    Atifete B skrev om Tesa Hoxha en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Svarade alltid snabbt och återkopplade vid ? Mycket bra bemötande. Trevlig.
  • Camilla M
    Camilla M skrev om Caroline Lindquist en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Vi är nöjda med vår försäljnings upplevelse, Caroline är en bra mäklare.
  • Christina E
    Christina E skrev om Jonas Kjellsson en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Tack för ett professionellt bemötande. Både köpare och säljare kände sig väl omhändertagna. Vi är mycket nöjda med att allt gick snabbt och smidigt. Vi återkommer gärna. Christina o Robert
    2017-04-24 Jonas K svarar Christina E
    Hej Christina och Robert.
    Roligt att ni upplevde det så. Det var trevligt att lära känna er både i köp och säljprocessen. Hoppas vi kan hitta något spännande till er också framöver :) Hälsa Oliver också.

• Therese B
    Therese B skrev om Jonas Kjellsson en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Hej!

Jag är mycket nöjd med Jonas. Tycker att han är en otroligt kompetent och duktig mäklare och kan varmt rekommendera honom!

Hälsningar
    Therese
    2017-04-24 Jonas K svarar Therese B
    Hej Therese B.
    Tack för de värmande orden. Och tack till er alla för gott samarbete. Stort lycka till med nya huset.

Hälsningar Jonas Kjellsson
  • Sara S
    Sara S skrev om Johan Kjellsson en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Mycket bra. Bra mäklare. Tydlig o kunnig. Bra på att planera efter kundens önskemål, tider o datum mm.
  • Stefan B
    Stefan B skrev om Jonas Kjellsson en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Utmärkt i alla aspekter. Jonas var mäklaren när vi köpte vår nya fastighet och sålde vår gamla fastighet.
    2017-04-21 Jonas K svarar Stefan B
    Hej Stefan.
    Det glädjer mig att ni upplevde det så positivt som både köpare och säljare. Hoppas ni kommer trivas och stort lycka till i huset. Hälsa familjen.

• Anders K
    Anders K skrev om Jonas Kjellsson en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Trevlig och tillmötesgående mäklare...
    2017-04-21 Jonas K svarar Anders K
    Hej Anders.
    Tack för det trevliga omdömet. Önskar dig lycka till med huset.

• Inger J
    Inger J skrev om Mårten Kindlund en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Positivt från tidigare affärer och denna som avslutades i år gick över förväntan
    2017-04-20 Mårten K svarar Inger J
    Hej!

Roligt att höra att ni är nöjda och så blev det en bra köpare med. Hoppas vi hörs och ses, ha en skön vår! MVH Mårten Kindlund, Fastighetsbyrån Karlskrona
  • Kristina B
    Kristina B skrev om Jonas Kjellsson en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Ett utmärkt bemötande! Han får helt klart MVG, fem stjärnor av fem möjliga! Med vänlig hälsning Kristina
    2017-04-21 Jonas K svarar Kristina B
    Hej Kristina.
    Tack för din fina rekommendation. Hoppas ni kommer trivas i ert nya fina boende. Stort lycka till framöver.

• Martin P
    Martin P skrev om Johan Kjellsson en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Jag och min familj åkte ned 87 mil från Sundsvall för att kolla på en lägenhet och hittade vår dröm. Vi budade efter hemfärd högst och antog att den skulle bli vår.

Det visade sig att säljaren ville ha ett snabbt avslut och hellre valde ett lägre bud ifall vi inte åkte ned och skrev på, istället för att ta det via post.

Detta slarvade dock Johan med då han sa att säljaren valt ett lägre bud - för han sa att det var vårt bud som valdes - varav vi blev mycket glada, vi sa att det låter suveränt! Samtalet avslutades med ett glad påsk från båda.

En vecka senare har jag inte hört något från mäklaren varav jag ringer upp Johan som säger att jag missförstått och säljaren har tagit ett lägre bud, affären var redam klar, någon annan fick lägenheten istället för oss. Inte p.g.a. ägaren för hen samtalade jag som inte alls fått samma information som jag nämnt. Vi hade lätt kunnat åkt ned och skrivit på papper om det krävdes för att få lägenheten.

Hela bemötandet med Johan kändes från början oseriöst; jag fick inflytandet att han hade viktigare saker för sig och var allmänt ointresserad av vad jag hade att säga. Till skillnad från annan personal på Swedbank fick jag konstant upprepa min situation för Johan under våra många samtal, han ställde frågor och gjorde antaganden som är helt ologiska om han lyssnat på det jag tidigare sagt i samma samtal.

Ett missförstånd är såklart ett missförstånd men om man tycker det är normalt att köpare blir överlycklig när de inte får en lägenhet är man antingen inte lyhörd eller galen.

Och nej, några fina ord och ett "jag ska ta till mig det i framtida möten" behöver jag inte. Den här missödet påverkar endast oss, inte Johan.
  • Marie J
    Marie J skrev om Jonas Kjellsson en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Kunnig och trevlig mäklare som tar sig tid.
    2017-03-14 Jonas K svarar Marie J
    Hej Marie.
    Tack för det fina omdömet. Hoppas du kommer trivas i ditt nya hus.

Hälsningar Jonas Kjellsson
  • Johan L
    Johan L skrev om Henric Svensson en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Bra. Engagerad. Trevlig. Som man kan förvänta sig.
  • Annika A
    Annika A skrev om Johan Kjellsson en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Jag är väldigt nöjd med Johan Kjellson, han känns proffsig och kunnig i sitt arbete.
    Känner stort förtroende för honom.
    Kommer att anlita Johan Kjellsson igen om jag ska sälja min lägenhet eller sommarstuga i framtiden
    2017-03-14 Johan K svarar Annika A
    Tack så hemskt mycket för ditt fina omdöme Annika!

Ett trevligt och smidig samarbete oss emellan ledde till en lyckad försäljning.

Ni är välkommen tillbaka om ni känner att jag kan hjälpa er med något.

Ha en härlig vår och hälsa hela familjen!

Med vänlig hälsning
  • Anne-sofie A
    Anne-sofie A skrev om Jonas Kjellsson en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Jonas har förmågan att få både säljare och köpare att känna sig trygga. Han inger förtroende, har stor kunskap och är personligt engagerad.
    2017-03-13 Jonas K svarar Anne-sofie A
    Hej Ann-sofie.
    Tack för den fina rekommendationen. Tack själva för gott samarbete. Hoppas vi kan hitta något nytt åt er framöver. Hälsa familjen så gott.

• Paula D
    Paula D skrev om Jonas Kjellsson en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Jag tycker att JonasKjellsson är en förtroendeingivande mäklare. Förklarade bra.
    2017-03-13 Jonas K svarar Paula D
    Hej Paula.
    Tack för den fina rekommendationen. Hoppas ni kommer trivas bra i ert nya fina hus.

• Amanda N
    Amanda N skrev om Caroline Lindquist en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Mycket bra bemötande samt levde upp till över förväntan. Mycket professionell. Skulle rekommendera henne till bekanta som är i behov av en mäklare.
  • Thomas K
    Thomas K skrev om Jonas Kjellsson en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Ordning och reda på alla papper.
    2017-03-13 Jonas K svarar Thomas K
    Tack för rekommendationen Thomas. Hoppas ni kommer trivas i ert nya fina hus.

• Rickard P
    Rickard P skrev om Johan Kjellsson en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Trevlig, ärlig, tillmötesgående och serviceminded!
    2017-03-14 Johan K svarar Rickard P
    Tack Rickard för ditt omdöme!

Hoppas ni kommit på plats på i den nya staden och att ni trivs.

Ha det så bra och hälsa familjen!

Med vänliga hälsningar
  • Björn T
    Björn T skrev om Caroline Lindquist en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Köpte lgh av Caroline för 8 år sedan.
    Sålde samma lgh nu med Carolines hjälp.
    Snabb kunnig rejäl och utan krumbukter.
    Favoriserar varken säljare eller köpare är mitt samlade intryck.
    Har tyvärr sämre erfarenheter från en en husaffär med Våningen&Villan i fjol där mäklaren på olika sätt medvetet dolde fel, förskönade och favoriserade säljaren.
    All heder år Caroline!
    /Björn Totting
    Tacksam säljare o köpare
  • Emmeline T
    Emmeline T skrev om Caroline Lindquist en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Mycket positivt. Trevligt och professionellt bemötande! Mycket nöjd!
  • Gunvor Ö
    Gunvor Ö skrev om Johan Kjellsson en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Jag fick ett mycket bra bemötande av Johan Kjellsson. Han levde upp till mina förväntningar på en mäklare till 100%.
    2017-02-17 Johan K svarar Gunvor Ö
    Tack så mycket för ditt trevliga omdöme!

Vi hade ett väldigt gott samarbete vilket ledde till en bra och smidig försäljning av er vackra stuga.

Vi hörs av i samband med din deklaration.

Allt gott och hälsa familjen från mig!

Med vänliga hälsningar
  • Gunnel J
    Gunnel J skrev om Henric Svensson en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Är en mycket trevlig person, tillmötesgående, hjälpsam och mycket
    kunnig inom sin verksamhet. Har alltid varit tillgänglig både under
    försäljningstiden och efter. Rätt man på rätt plats. Jag är till hundra
    procent nöjd med min kontakt med Henrik.
  • Lars W
    Lars W skrev om Caroline Lindquist en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Caroline är kunnig och förtroendeingivande - kort sagt, superproffsig som mäklare! Jag kan varmt rekommendera både henne och Fastighetsbyrån, Karlskrona

Borgmästaregatan 13, 371 35 Karlskrona