Fastighetsbyrån Karlskrona

Borgmästaregatan 13, 371 35 Karlskrona — Visa karta

Fastighetsbyrån har funnits i Karlskrona sedan 1976 och idag förmedlar vi ca 300 objekt per år. Våra många års erfarenhet och starka kontaktnät i området gör oss till en trygg partner för dig som ska köpa eller sälja en fastighet i Karlskronatrakten!

Vi jobbar i hela kommunen, från vackra skärgårdslandskap i söder till skogsbygd i norr, och förmedlar lika gärna bostadsrätter och villor som lantbruk och tomter. Våra mäklare är välutbildade och strävar alltid efter att du ska nå det resultat du önskar i bostadsaffären. Genom att vara engagerade och lyhörda för dina önskemål i hela processen kan vi nå dit, varje gång.

Kom förbi vårt kontor i Swedbanks lokaler eller kontakta oss på annat sätt för att diskutera hur vi kan bistå dig i nästa försäljning eller köp.

Läs vad 1378 kunder tycker om Fastighetsbyrån Karlskrona

• 2020-10-21

Lars B skrev om Tobias Malving en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Tobias har skött allt som har att göra med vår flytt på ett jättebra sätt.vi är helnöjda.

Kerstin och Lasse Läs mer
  • Sandro S

2020-10-21

Sandro S skrev om Johan Kjellsson en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Vi köpte ett kedjehus i Hässlegården med Johan som mäklare. Vår upplevelse av Johan är att han är mycket kunnig, passionerad, trevlig och tillgänglig. Ett bra bemötande från första gången vi träffade Johan och hela vägen fram till avslut vilket gjorde processen smidig för oss. Vår uppfattning är också att det är viktigt för Johan att man alltid är införstådd med processen och han tar sig gärna tid att förklara vissa moment lite extra. Vi kan varmt rekommendera Johan och skulle utan tvekan använda honom igen vid både försäljning och köp av ny fastighet framöver! Läs mer
  • 2020-10-19

Yucheng Z skrev om Caroline Lindquist en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Hon var snäll. Hon hjälpte mig allt. Läs mer
  • 2020-10-19

Gun W skrev om Tesa Hoxha en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Alltigenom nöjda med Tesas jobb åt oss. Dessutom trevlig , sympatisk och lyhörd och alltid lätt att få kontakt med vid frågor. Vi kan varmt rekommendera henne
    Gun & Fadrian Läs mer
  • 2020-10-18

Jan-erik W skrev om Henric Svensson en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Sålt en bostadsrätt på Galgamarken. Henric har varit mycket informativ under hela processen. Han har ett mycket trevligt sätt och bemötande som upplevs positivt.
    En speciell egenskap som jag vill nämna är att han alltid minns vem han talat med och känner igen dem på rösten.
    Om vi någon gång själva eller på förfrågan skulle rekommendera någon mäklare, skulle jag inte tveka en sekund innan jag svarar Henric Svensson. Läs mer
  • 2020-10-17

Torbjörn M skrev om Rasmus Bengtsson en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    En väldigt noggrann person som har svarat snabbt på våra frågor via sms samt varit snabb men noggrann vid kontraktsskrivning mm. Kan rekommenderas. Läs mer
  • 2020-10-17

Sune E skrev om Jonas Kjellsson en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Köpt och sålt en fastighet av Jonas. Fått ett korrekt och sakligt bemötande. Han har varit lätt att få kontakt med. Har m a o uppfyllt de förväntningar man kan ha på en mäklare. Läs mer
    2020-10-20 Jonas K svarar Sune E
    Hej Sune.
    Tack för ni tog er tid att skriva ett omdöme. Tack själva för vårt smidiga samarbete i både köp och säljprocessen.

• 2020-10-16

Mats S skrev om Henric Svensson en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Sålt en lgh o fick jättebra info o kontakt med mäklaren Henric Läs mer
  • 2020-10-15

Karl-erik L skrev om Tobias Malving en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Vi köpte ett fritidshus i Karlskrona Skärgård, och fick ett jättebra professionellt bemötande av Tobias. Läs mer
  • Peter L

2020-10-15

Peter L skrev om Johan Kjellsson en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Johan var under hela processen professionell. Mina förväntningar på mäklaren uppfylldes väl. Han hjälpte mig med en försäljning. Läs mer
  • Emilia A

2020-10-15

Emilia A skrev om Caroline Lindquist en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Caroline hjälpte mig att sälja min lägenhet (2 rok) på Trossö. Kände ett stort förtroende för Caroline under hela processen. Kan absolut rekommendera! 👍🏼😄 Läs mer
    2020-10-15 Caroline L svarar Emilia A
    Hej Emilia!
    Tack för din fina rekommendation!
    I en så stor affär i livet är det viktigt att känna förtroende så det är jag väldigt glad att du gjorde.
    Om inte förr så hörs och ses vi inför tillträdet till lägenheten.
    Ha det fint tills dess!
  • 2020-10-12

Rebecka E skrev om Caroline Lindquist en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Caroline hjälpte mig sälja min lägenhet.
    Hon var med hela vägen och om man hade frågor/funderingar så va det vara att höra av sig. Väldigt utförlig var hon på första mötet och kollade så att man hängde med eller om man hade några frågor. Läs mer
    2020-10-15 Caroline L svarar Rebecka E
    Hej Rebecka!
    Roligt att höra att du är nöjd med försäljningen och att du kände att du fick bra information.
    Hoppas allt är bra med dig och lycka till ute i arbetslivet!

Camilla R skrev om Tobias Malving en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Sålt hus.
    Vi är jättenöjda. Trygg & positiv mäklare.
    Professionell, Lyhörd, Sympatisk och tålmodig ( som måste kunna svara på alla frågor från en oerfaren hussäljare)
    Mina varmaste rekommendationer. Läs mer

Marie P skrev om Johan Kjellsson en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Mycket professionellt bemötande. Johan är kunnig och besvarar alla frågor, men utan att vara för "på". Känner mig helt trygg med att följa de råd Johan ger. Toppen! Läs mer
    2020-10-12 Johan K svarar Marie P
    Hej Marie.

Tackar för ditt fina omdöme och tack så här långt för gott samarbete i samband med försäljningen av ditt hus. Kul och uppskattat arbete från min sida.

Ha en fortsatt fin höst så hörs och syns vi framöver.

Mats J skrev om Jonas Kjellsson en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Sålt villa. Pålitlig, ärlig och ordningsam är vår upplevelse av Jonas. Mycket nöjda! Läs mer
    2020-10-12 Jonas K svarar Mats J
    Hej Mats.
    Tack för de fina orden och härligt att ni är nöjda. Önskar er lycka till med ert nya boende.

Vi ses och hörs framöver och hälsa Frida och övriga i familjen :)

Annica R skrev om Tobias Malving en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Sålde ett hus.
    Tobias skötte det bra och vi sålde fort. Läs mer
  • 2020-10-10

Marie J skrev om Jonas Kjellsson en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Allt har gått bra, vi har blivit tydligt informerade vid köp och försäljning, stegvis vägleda och informerade om vad som ska göras och vad som händer.
    Mäklaren har alltid varit tillgänglig och agerat proffsigt.
    Det har känts bra att ta kontakt med Jonas som alltid bemött oss positivt och trevligt.
    Det kändes som längre tid när vi befann oss i processen, men när vi nu sammanfattar så gick det relativt snabbt. Läs mer
    2020-10-12 Jonas K svarar Marie J
    Hej Marie.
    Tackar så mycket för den fina rekommendationen och även för ert trevliga bemötande och enkla samarbete.

• 2020-10-10

Mats J skrev om Jonas Kjellsson en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Vi har sålt vår bostad via Jonas.
    Vi har fått löpande bra med information. Jonas har väglett oss och förklarat längs med sälj-processen. Det har varit tydligt och bra.
    Vi har känt oss delaktiga i processen, samt varit överens om när olika steg har varit lämpliga att ta.
    Vi känner att Jonas i bakgrunden har arbetat med att leta kunder, samt locka potentiella kunder till vårt hus och visningar.
    Jonas har varit flexibel.
    Proffsigt, engagerat och i samarbete med oss. Läs mer
    2020-10-12 Jonas K svarar Mats J
    Hej Mats.
    Tack för er trevlig rekommendation och kul att ni är nöjda. Jag tackar själv er för ett gott, enkelt och smidigt samarbete.

• 2020-10-09

Anneli O skrev om Johan Kjellsson en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Vi har sålt ett hus i Backabo.
    Johan ringde alltid som han lovat, var tillgängligt när som helst och han var trevlig att ha och göra med. Han var tydlig och vi visste vad som förväntades av oss. Det är också tydligt vad han förväntas hjälpa oss med. Vi hade många frågor och han försökte alltid hjälpa till. Läs mer
    2020-10-12 Johan K svarar Anneli O
    Hej Anneli!

Tack för ert trevliga omdöme. Stimulerande och lättsamt arbete med er i samband med er försäljning.

Så tack för gott samarbete så här långt. Lycka till mer ert kommande hus!

På återseende och ha en fin höst!

• 2020-10-09

Annelie E skrev om Rasmus Bengtsson en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Min dotter har köpt en lägenhet i Karlskrona.
    Vi upplevde från dag ett Rasmus som trevlig, informativ, noggrann och "om sig och kring sig". Han svarade snabbt på ev frågor och följde upp ev spörsmål. Han gav oss och säljaren tips, råd och han såg till så att själva kontraktsskrivningen blev lättsam och smidig. Vi kan varmt rekommendera honom till andra kunder:-)
    //Johan Ekelund Läs mer

Petter J skrev om Johan Kjellsson en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Svarar snabbt på meddelanden. Var flexibel vid för att få visning som passade oss. Dock är vi tveksamma på om han har försökt kontakta sotare och lantmäteriet då vi fick tag i sotare på 10min. Lantmäteriet ska vi själva försöka ta tag i istället då vi inte fått något vettigt svar angående ett hus som ligger på vår tomt. Läs mer
    2020-10-09 Johan K svarar Petter J
    Hej Petter.

Tack för ert omdöme, uppskattat!
    Dessvärre fick jag vid tillfället vid ert köp inte tag i sotaren pga deras semester och Lantmäteriet fick jag även där inte fram någon info som kunde hjälpa oss om det mindre huset/uthuset.

Jag önskar er stort lycka till i ert boende och tveka inte att höra av er om jag kan hjälpa er.

Allt gott och hälsa!

Jan A skrev om Johan Kjellsson en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Professionellt från början till slut! Läs mer
    2020-10-08 Johan K svarar Jan A
    Hej!

Tack för ert trevliga och fina omdöme.

Jag hoppas allt är bra med er!

Annica B skrev om Tobias Malving en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Jag har sålt min (vår) villa som jag tillsammans med min man bebott i 52 år. Jag blev bra bemött av Tobias, när jag var stressad var han lugn. Mina förväntningar var att mäklaren skulle se husets värde, det är stort och gammal och har renoveringsbehov men har ett fantastiskt läge med havet inpå och en vidunderlig utsikt. Jag tycker Tobias såg allt detta och gav mig bra goda råd och tips inför fotografering och visning. Läs mer

Jimmy R skrev om Tobias Malving en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Trevlig, social och kompetens Läs mer

Freddie H skrev om Mårten Kindlund en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Sålde mitt hus genom Mårten. Proffsig hantering från första dag! Läs mer
    2020-10-12 Mårten K svarar Freddie H
    Hej Freddie!

Tack för ett trevligt samarbete och en fin rekommendation. Har uppskattat era tydliga besked i frågor som uppkommit i processen att sälja ert fina hus.

Lycka till i bostadsjakten framöver, hoppas att vi ses igen i framtiden!

MVH Mårten Kindlund, Fastighetsbyrån Karlskrona
  • 2020-10-04

Philip V skrev om Tesa Hoxha en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Köpte en bostadsrätt i Karlskrona, blev glatt bemött av mäklaren och hon var väldigt trevlig.

Sammanfattnigsvis, upplevelsen var enkel att förstå och var bra. Läs mer
  • 2020-10-04

Lena H skrev om Maja Håkansson en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Tycker Maja sköter sitt jobb på ett professionellt sätt. Vänlig och tillmötesgående. Rar tjej önskar henne lycka till. Läs mer
    2020-10-05 Maja H svarar Lena H
    Lena! Tack snälla för ditt fina omdöme, hoppas flytten gått bra och att du kommer trivas i din nya bostad :)
    /Maja
  • 2020-10-03

Peter R skrev om Maja Håkansson en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Jag har köpt en lägenhet genom Majas förmedling. Maja skötte sin uppgift på ett professionellt och bra sätt. Läs mer
    2020-10-05 Maja H svarar Peter R
    Tack Peter för fint omdöme. Stort lycka till i din nya bostad.
    /Maja
  • 2020-10-03

Fazli D skrev om Tesa Hoxha en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Jag sålde mit hus Tesa är mycket bra Meklare så från ett till tio får hon 10 Läs mer

Jens R skrev om Henric Svensson en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Han var väldigt tillgänglig och bemötande. La alla möten på helt rätt nivå kunskapsmässigt. Riktigt bra Läs mer

Lars K skrev om Henric Svensson en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Jag har sålt en villa i Nättraby.
    Jag har haft bra kontakt och samarbete med mäklaren. Efter ett relativt lågt utgångsbud är jag nöjd med det slutbud som blev. Det är första gången jag anlitar en mäklare och jag är nöjd med resultatet. Läs mer

Vanja F skrev om Henric Svensson en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Vi hat köpt en bostadsrätt i Karlkrona och fick mycket proffesionell och trevlig hjälp av Henric under hela processen. Läs mer

Lena P skrev om Henric Svensson en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Jag har sålt ett fritidshus.
    Jag har fått ett så fint bemötande av min mäklare Henric Svensson hela tiden, fastän jag pendlat i mitt humör. Vissa dagar har jag ångrat mig och velat ta tillbaka försäljningen , pratat mycket fram och tillbaka.
    Henrik varit lugn, trygg och positiv och levt upp till mina förväntningar även denna gången , detta var andra gången Henrik hjälpte mig igenom en försäljning. Mvh Lena Persson h Läs mer
  • 2020-10-01

Jonas S skrev om Johan Kjellsson en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Hjälpsam, professionell och serviceinriktad! Läs mer
    2020-10-01 Johan K svarar Jonas S
    Tack Jonas för ditt fina omdöme och tack för gott samarbete hittills i och med förmedlingen av ditt hus. Kul att hjälpa dig och att du upplever mitt arbete på ett gott sätt.

På återseende och ha en fortsatt fin höst!

• 2020-09-30

Matti S skrev om Tobias Malving en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Köpt ett hus i Karlskrona. Smidigt och bra. Läs mer
  • 2020-09-30

Therése Å skrev om Caroline Lindquist en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Jag har hört att hon är den bästa mäklaren i stan och det kan jag hålla med om. För jag upplever att hon ser till både köpare och säljares bästa. Supertrevlig, påläst, noggrann och jag kommer rekommendera henne som mäklare till alla jag känner. Läs mer
    2020-10-05 Caroline L svarar Therése Å
    Hej Therese!
    Stort tack för din fina rekommendation, det var verkligen kul att höra!
    Hoppas att du kommer trivas bra i lägenheten på Långö!
    Ha det fint!
  • 2020-09-29

Gunnar B skrev om Caroline Lindquist en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Vi har köpt och sålt lägenhet via Caroline och hon har i bägge fallen agerat professionellt och kommit med förslag på hur affärerna kan genomföras på bästa sätt. Läs mer
    2020-10-05 Caroline L svarar Gunnar B
    Hej Gunnar!
    Jättekul att att ni är nöjda med mitt arbete!
    Vi hörs och ses framöver.
  • 2020-09-29

Mikael P skrev om Johan Kjellsson en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Köpte hus genom Johan. Han vägledde oss i en för vår del stor affär med många funderingar mm. Johan visade yrkesskicklighet och rätade ut alla våra frågetecken till ett smidigt och tryggt köp av vårt hus.
    Vi har gjort flera affärer med fastighetsbyrån och skulle varmt rekommendera dem till nära och kära Läs mer
    2020-09-29 Johan K svarar Mikael P
    Hej Micke!

Kul att ni upplevde mitt arbete som gott i samband med köpet av huset! Härligt att höra och stort lycka till i ert nya boende, är säker på att ni kommer stormtrivas där!

Allt gott och ha en fin höst!

• 2020-09-28

Robert M skrev om Jonas Kjellsson en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Sålt en bostadsrätt. Snabb respons på uppdraget samt kontinuerlig återkoppling till hur statusen är. Rekommenderas. Läs mer
    2020-09-28 Jonas K svarar Robert M
    Hej Robert.
    Tack för rekommendationen och kul att ni är nöjd med processen så här långt.

• 2020-09-25

Ros-marie H skrev om Jonas Kjellsson en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Sålt ett en plans hus

Jag är helt nöjd mäklarens arbete
    Har inget att klaga på Läs mer
    2020-09-28 Jonas K svarar Ros-marie H
    Hej Ros-Marie.
    Tack för rekommendationen och kul att du är nöjd. Vi ses och hörs framöver.

• 2020-09-25

Erik Allan B skrev om Tobias Malving en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Sålt villa.
    Upplevde att mäklaren var professionell, kunnig, smidig och tillgänglig.
    Rekommenderas! Läs mer

Oskar A skrev om Jonas Kjellsson en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    har sålt mitt bostadshus på bästa möjliga sätt.
    Bra bemötande och lugn o trygg.
    stor kunskap om område o marknad. Läs mer
    2020-09-28 Jonas K svarar Oskar A
    Hej Oskar.
    Tack för rekommendationen och för gott samarbete så här långt.

Vi ses och hörs.

Christoffer K skrev om Mårten Kindlund en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Mårten hjälpte oss sälja vårt enfamiljshus, som han några år tidigare förmedlade när vi köpte det.

Mårten fick oss att känna trygghet, vilket vi anser vara bland det viktigaste vid försäljning. Utöver detta är han lugn, noggrann och mån om såväl säljare som köpare. Vi skulle rekommendera honom till alla som vill genomföra en husaffär!

10/10 Läs mer
    2020-09-20 Mårten K svarar Christoffer K
    Hej Christoffer!

Tack för rekommendationen och hur ni upplevt att sälja ert fina hus genom mig - köpa hade ni som du säger redan provat. Känns som att ni satte ord på vad som är viktigt även för mig.

Det får väl sägas ha varit en effektiv affär med en bra visning och gott resultat. Tycker vi båda har varit lyhörda med varandra för vad som varit bäst för er, era spekulanter och slutliga köparen. Uppskattar er snabba respons på frågor och beslut under processen.

Tack för förtroendet, vi ses på tillträdet!

Med vänlig hälsning Mårten Kindlund, Fastighetsbyrån Karlskrona

Lena-marie B skrev om Jonas Kjellsson en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Jag har haft Jonas som mäklare både i egenskap av köpare och säljare och jag har bara positiva upplevelser av honom! Han är en ytterst trevlig och professionell mäklare som tar hänsyn till både köparens och säljarens intressen och agerar länk mellan dessa på ett sätt som skapar en lugn och välvillig relation där båda parter känner sig höra och förstådda. Hyser det yttersta förtroendet för honom och kan starkt rekommendera honom! Läs mer
    2020-09-28 Jonas K svarar Lena-marie B
    Hej.
    Tack för din rekommendation och de fina orden. Tackar själv för en enkelt, gott och smidigt samarbete.

• 2020-09-17

Slawomir O skrev om Johan Kjellsson en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Hej. Ja hade såld en hus med hjälp av Johan. Helt professionell hantering under hella processen. Jette bra kontakt. Inga krångligtheter alls. Vi är jette nöjda med Johans service. Läs mer
    2020-09-17 Johan K svarar Slawomir O
    Hej Slawomir.

Tack för att du tagit dig tid att lämna ett trevligt omdöme. Kul att ni känner er nöjda med mitt arbete och jag hoppas ni kommer trivas lika bra i ert kommande boende.

Ha det så fint så syns vi snart!

• Peter K

2020-09-12

Peter K skrev om Johan Kjellsson en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Mycket proffsig mäklare som är engagerad och finns tillgänglig över tiden. Sålde mitt hus snabbt och smidigt. Läs mer
    2020-09-14 Johan K svarar Peter K
    Hej Peter!

Tack för ditt trevliga omdöme och tack för gott samarbete i samband med förmedlingen av ditt vackra hus. Kul att du upplevt mitt arbete på ett gott sätt.

På återseende och tveka inte att höra av dig om det är något jag kan hjälpa dig med.

Ha det så gott!

• 2020-09-10

Malin W skrev om Johan Kjellsson en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Jag har sålt en villa med hjälp av Johan som mäklare. Jag hade väldigt höga förväntningar på mäklaren som att vara tillgänglig för mig som säljare och framförallt för intressenter för huset. Det levde mäklaren upp till och dessutom väldigt påläst på mitt objekt, området och fastighetsmarknaden. Jag kände mig trygg under hela affären. Läs mer
    2020-09-10 Johan K svarar Malin W
    Hej Malin.

Tack för ditt fina omdöme och det glädjer mig att du känner dig nöjd och trygg med mitt arbete.

Jag har upplevt ett fint och trevligt samarbete med dig i samband med förmedlingen av din vackra villa. Uppskattat från min sida.

Lycka till med ditt kommande boende och vi hörs och syns snart!

Ha en härlig höst!

• 2020-09-08

Anna - Lena J skrev om Rasmus Bengtsson en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Vi har sålt vår lägenhet på Pantarholmen. Vår mäklare hade ett bra bemötande och professionellt agerande.
    Jag tycker Rasmus levde upp till våra förväntningar och var lätt att diskutera med och ge oss värdefulla råd för en lyckad försäljning. Läs mer
  • 2020-09-06

Hans J skrev om Mårten Kindlund en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Sålt bostad
    Bra bemött
    Förväntningarna som vi hade var normala och mäklaren levde upp till dem
    Upplevelsen var bra Läs mer
    2020-09-07 Mårten K svarar Hans J
    Hej Hans!

Tack för rekommendationen, för att jag fick förmedla ert läckra hus och framförallt för ett trevligt & smidigt samarbete - ni har alltid svarat snabbt på mina & spekulanters frågor, uppskattas.

Hoppas våra vägar korsas igen framöver, vi hörs ju iaf inför tillträdet.

Med vänlig hälsning Mårten Kindlund, Fastighetsbyrån Karlskrona
  • 2020-09-05

Nils Göran S skrev om Jonas Kjellsson en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Vi har sålt en villa.
    Mäklaren var proffsig, lugn och trevlig.
    Försäljningen gick snabbt och över förväntan.

Vi är mycket nöjda
    Lotta och Göran Svensson Läs mer
    2020-09-09 Jonas K svarar Nils Göran S
    Hej Lotta och Göran.
    Tack för er lämnade rekommendation, kul att ni är nöjda.

Tack för gott samarbete och för att jag fick hjälpa till att förmedla er fina villa.

Borgmästaregatan 13, 371 35 Karlskrona