Alla kategorier Mäklare Blekinge Karlskrona Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Karlskrona

Borgmästaregatan 13, 371 35 Karlskrona — Visa karta

Fastighetsbyrån har funnits i Karlskrona sedan 1976 och idag förmedlar vi ca 300 objekt per år. Våra många års erfarenhet och starka kontaktnät i området gör oss till en trygg partner för dig som ska köpa eller sälja en fastighet i Karlskronatrakten!

Vi jobbar i hela kommunen, från vackra skärgårdslandskap i söder till skogsbygd i norr, och förmedlar lika gärna bostadsrätter och villor som lantbruk och tomter. Våra mäklare är välutbildade och strävar alltid efter att du ska nå det resultat du önskar i bostadsaffären. Genom att vara engagerade och lyhörda för dina önskemål i hela processen kan vi nå dit, varje gång.

Kom förbi vårt kontor i Swedbanks lokaler eller kontakta oss på annat sätt för att diskutera hur vi kan bistå dig i nästa försäljning eller köp.

Läs vad 985 kunder tycker om Fastighetsbyrån Karlskrona

• 2019-03-25

Marie G skrev om Tesa Hoxha en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Försäljningen av vår lilla etta gick som smort! Behövde inte ens ha visning. Tesas arbete rakt igenom professionellt. Bra bemötande, tydlig och snabb info, tillmötesgående service.
    Tack Tesa! Läs mer
  • 2019-03-21

Dbo Berit H skrev om Tesa Hoxha en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Jag sålde en 3-rumslgh och blev mycket bra bemött av Tesa.
    Jag fick snabba uppdateringar ang. budgivning o.s.v.
    Jag rekommenderar gärna henne till andra. Läs mer
  • 2019-03-18

Hanna K skrev om Mårten Kindlund en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Jag tycker det kändes tryggt att köpa hus utav Mårten då han är så lugn och trygg som person. Alltid trevligt bemötande och jag gillar att han förmedlar lugn och trygghet då man själv har många saker att tänka på. En mäklare jag absolut skulle anlita själv och rekommendera! Läs mer
    2019-03-20 Mårten K svarar Hanna K
    Hej Hanna!

Tack för din rekommendation och att ni är nöjda med processen att köpa hus genom mig. Tycker med att det fungerat bra mellan er som köpare och mig, snabb och rak kommunikation.

Lycka till med det fina huset, hoppas att ni kommer att trivas!

• 2019-03-18

Jimmy A skrev om Johan Kjellsson en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Sålt fastighet. Ett lugnt och bra bemötande från första samtal till avslutad affär.
    Levde upp till mina förväntningar på alla plan.
    Sammanfattningsvis så är jag bara nöjd med Johan som mäklare. Läs mer
    2019-03-18 Johan K svarar Jimmy A
    Tack Jimmy för ditt fina omdöme och tack för gott samarbete oss emellan vilket jag uppskattat.

På återseende och lycka till inför flytten!

• 2019-03-17

Inga W skrev om Jonas Kjellsson en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Jonas har sålt vårt hus. Det gick snabbt från första kontakt fram till försäljning. Han har hållit oss underrättade under tiden fram till kontraktskrivning. Han har bemött oss jättebra och lyckades sälja huset för mer än vi vågade hoppas. Vi rekommenderar Jonas å det varmaste, en mycket duktig mäklare. Läs mer
    2019-03-18 Jonas K svarar Inga W
    Hej Inga.
    Tack för er rekommendation och jag är glad att ni upplevt processen som ni beskriver.

Vi hörs framöver.

• 2019-03-16

Ola S skrev om Johan Kjellsson en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Mina syskon och jag anlitade Johan för att sälja våra föräldrars villa. Jag som bor i en annan stad har hela tiden känt mig delaktig och inkluderad via telefon, sms och mail. Johan har varit lätt att få kontakt med, snabb att återkoppla och informera.
    Jag och mina syskon är mycket nöjda med hela processen och det har gått efter våra förväntningar. Läs mer
    2019-03-18 Johan K svarar Ola S
    Tack Ola för ditt trevliga omdöme!

Även från mina sida ett uppskattat och fint samarbete med er syskon vilket jag värdesatt.

På återhörande!

• 2019-03-12

Therese O skrev om Jonas Kjellsson en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Jag sålde en trea i centrala Karlskrona och Jonas skötte försäljningen på ett utmärkt sätt. Det var alltid snabb återkoppling och ett professionellt och trevligt bemötande. Rekommenderar gärna Jonas som mäklare. Läs mer
    2019-03-14 Jonas K svarar Therese O
    Hej Therese.
    Tack för din rekommendation och kul att du gärna rekommendera mig. Tackar även för ett bra och smidigt samarbete med dig som köparen.

Vi ses och hörs framöver.

• 2019-03-09

Mateja K skrev om Johan Kjellsson en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Vi köpte ett hus i Lyckeby. Vi var mycket nöjda med Johan Kjellson. Han är lung, profesionell och nogrann. Läs mer
    2019-03-11 Johan K svarar Mateja K
    Hej Mateja!

Tack för ert trevliga omdöme.

Jag önskar er stort lycka till i ert nya boende och jag hoppas ni skall trivas!

• Bodil G

2019-03-09

Bodil G skrev om Henric Svensson en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Vi har köpt en bostadsrätt
    Henric Svensson är en mycket trevlig mäklare. Har pratat flera gånger och även haft kontakt via sms. Fått snabba svar och den information som vi behövde inför köpet. Läs mer
  • 2019-03-08

Dan J skrev om Mårten Kindlund en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Mårten har varit mycket kunnig och vi har känt ett stort förtroende med honom.

Jobbat snabbt och effektivt både helg som vardag😃 Läs mer
    2019-03-19 Mårten K svarar Dan J
    Hej Dan!

Trevligt att höra, har trivts bra med er med. Smidigt att vi kunnat sköta mycket av kommunikationen med sms så både du och din syster fått samma information samtidigt. Ser fram emot att fortsätta vara er familje-mäklare :-) ha det gott!

Med vänlig hälsning Mårten Kindlund, Fastighetsbyrån Karlskrona
  • Pia J

2019-03-08

Pia J skrev om Mårten Kindlund en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Sålt en villa, tillsammans med min bror. Blev väldigt bra bemött. Allt har varit helt perfekt! 😊 Läs mer
    2019-03-08 Mårten K svarar Pia J
    Hej Pia!

Tack för din rekommendation, roligt att ni är nöjda över mitt agerande och en snabb affär med bra slutpris. Det har varit ett nöje att samarbeta med er. Vi ses på tillträde och deklaration. Ha det gott!

• Carina O

2019-03-06

Carina O skrev om Johan Kjellsson en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Han har hållit oss uppdaterade hela tiden, varit engagerad och förklarat bra. Vi har varit 3 säljare och vi har fått samma information.
    Villa i Ramdala. Läs mer
    2019-03-06 Johan K svarar Carina O
    Hej Carina,

Tack för ditt fina omdöme.

Lättsamt och trevligt samarbete med er vilket uppskattats från min sida.

Ha det så bra och på återseende!

Med varma hälsningar

Lena H skrev om Tesa Hoxha en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Sålt en bostadsrätt. Professionell handläggning med resultat över förväntan. Trevlig och förstående. Läs mer

Anders S skrev om Henric Svensson en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Vi sålde vårt radhus genom Fastighetsbyrån och Henrik Svensson. Henrik har varit otroligt snabb på all återkoppling och jobbade både kväll och helg med fullt engagemang då han sålde vårt hus på 1 vecka. Vi kan bara rekommendera Henrik med det varmaste.

Anders o Maria Läs mer

Maria S skrev om Henric Svensson en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Har sålt min fastighet, allt har varit perfekt skött. Läs mer

Eva-Marie P skrev om Mårten Kindlund en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Vi har känt full tillit till Mårten, han har alltid svarat snabbt på våra frågor.
    Alltid bemött oss väldigt professionellt och vänligt. Aldrig några frågetecken.
    Vi kan varmt rekommendera honom till våra vänner om det någon gång skulle behövas. Läs mer
    2019-03-04 Mårten K svarar Eva-Marie P
    Hej!

Roligt att höra att ni känt förtroende för mig och uppskattat vår kontakt genom processen att köpa. Det har varit trevligt att ha med er att göra, lycka till med den fina bostadsrätten och med lägenhetslivet i stort!

MVH
    Mårten Kindlund
  • 2019-03-03

Philip F skrev om Jonas Kjellsson en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Fick hjälp med försäljning av bostadsrätt.
    Högsta betyg på bemötande, tjänster, service och kommunikation. Försäljningen och processen gick över förväntan. Läs mer
    2019-03-04 Jonas K svarar Philip F
    Hej Philip.
    Kul att ni är nöjda med tjänsten och resultatet. Det har varit ett trevligt samarbete med dig och din fru.

Vi ses framöver.

Hälsningar Jonas Kjellsson
  • 2019-03-01

Alexandra F skrev om Jonas Kjellsson en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Vi har både köpt vårt nya boende och sålt vår nuvarande via Jonas. Vi är supernöjda. Jonas är trevlig, ödmjuk och väldigt tillmötesgående. Han är en kunnig och seriös mäklare säljare, proffsig på det han gör. Läs mer
    2019-03-04 Jonas K svarar Alexandra F
    Hej Alexandra.
    Kul att ni supernöjda med både köp och säljprocessen och tack för det fina omdömet.

Vi ses framöver :)

• 2019-02-28

Catarina S skrev om Jonas Kjellsson en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Jag och min man har sålt en villa som Jonas hjälpte oss med.

Jonas har varit super trevlig och alltid varit lätt att nå när vi har velat få tag på honom.

Kunnig som mäklare och vi har känt oss så trygga med honom.

Skulle jag behöva ha hjälp av en mäklare igen så hade vi valt Jonas. Läs mer
    2019-03-04 Jonas K svarar Catarina S
    Hej Catarina.
    Tusen tack för den fina rekommendationen. Det gör mig glad att ni upplevt försäljningsprocessen så.

På återseende.

• 2019-02-23

Fredrik L skrev om Johan Kjellsson en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Ger ett seriöst intryck - lugn och saklig! Läs mer
    2019-02-23 Johan K svarar Fredrik L
    Hej Fredrik!

Tack för ditt trevliga omdöme och jag hoppas du trivs toppen i din nya lägenhet.

Allt gott!

Med vänlig hälsning,
  • 2019-02-21

Tomas P skrev om Henric Svensson en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Sålt en sommar stuga och hade en otroligt bra dialog som hela tiden var väldigt förtroendeskapande och jag blev nöjd med utfallet fem getingar av fem👍🇸🇪 Läs mer
  • 2019-02-21

Dan M skrev om Jonas Kjellsson en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Haft Jonas som mäklare vid försäljning av bostadsrätt. Är mycket nöjd med valet. Fått bra och snabb återkoppling (när han inte kunnat nås direkt så ringer han alltid upp senare) vilket jag värdesätter. I nuläget är kontrakt skrivet och jag upplever att alla parter är nöjda så kan inte bli annat än full pott! Läs mer
    2019-02-26 Jonas K svarar Dan M
    Hej Dan.
    Tack för ditt fina omdöme och tack för ett gott samarbete. Kul att upplever det som två nöjda parter, då är jag också nöjd.

Vi ses framöver.

• 2019-02-19

Leif L skrev om Henric Svensson en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Henric är engagerad, förtroendeingivande, serviceinriktad och är lätt att samarbeta med. Jag ger honom mina bästa rekommendationer. Läs mer
  • Marie J

2019-02-19

Marie J skrev om Tesa Hoxha en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Jag är mycket nöjd med det sätt som min lägenhetsaffär sköttes på! Jag fick all information jag kunde behöva, och hon fanns alltid tillgänglig när jag hade frågor. Bemötandet var både professionellt och mycket empatiskt - jag hade inte kunnat önska mig något bättre. Läs mer
  • 2019-02-18

Elin H skrev om Caroline Lindquist en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Sålt huset.Vi blev väldigt väl bemötta och du Caroline gav ett väldigt bra intryck från första stund. Det har gått bra och vi är väldigt nöjda med allt.Mycket trevligt att ha och göra med en sådan duktig mäklare som du Caroline! Läs mer
    2019-02-19 Caroline L svarar Elin H
    Hej Elin!
    Jätteroligt att ni känner er nöjda!
    Jag tycker att det har varit väldigt roligt att hjälpa er med försäljningen av huset och det har varit mycket trevliga möten varje gång vi har träffats.
    Lycka till med nya lägenheten, jag hoppas ni ska trivas minst lika bra där som ni har gjort i huset!
    Vi hörs snart igen!
  • 2019-02-18

Sören H skrev om Caroline Lindquist en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Sålt hus! Kunnig, lyssnande och tillmötesgående på alla sätt. Noga med att kunden blir välinformerad vad som gäller vid husförsäljning.
    Så vi känner oss helnöjda med Caroline och hennes kunnande.
    Var rädd om henne, en duktig Tjej. Läs mer
    2019-02-18 Caroline L svarar Sören H
    Hej Sören!
    Verkligen fina ord från dig, stort tack!
    Det har varit ett nöje från första stund att hjälpa er med försäljningen av huset.
    Vi har haft ett bra samarbete.
    Nu hoppas jag att ni ska trivas bra i nya lägenheten!
    Vi hörs snart igen!
  • 2019-02-17

Pia L skrev om Jonas Kjellsson en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Jonas Kjellsson har sålt vår lägenhet på Långö. Han gjorde ett jättebra jobb och vi fick bra med information under tidens gång. Vår förväntning var att vi skulle få ett bra pris och det fick vi till slut. Vi har fått ett mycket gott bemötande och kan rekommendera Jonas Kjellsson till våra vänner. Läs mer
    2019-02-26 Jonas K svarar Pia L
    Hej Pia.
    Tack för rekommendationen och tack för att ni vill rekommendera mig vidare.

Vi ses framöver :)

• 2019-02-15

Margareta J skrev om Johan Kjellsson en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Jag har sålt mitt hus och har anlitat värdens bästa mäklare ,lugn och trygg och pålitlig kan varmt rekommendera den här Mäklaren. Läs mer
    2019-02-15 Johan K svarar Margareta J
    Hej Margareta!

Tack för ditt fina omdöme och tack för gott samarbete i samband med försäljningen av ditt hus.

Uppskattar verkligen att du vill rekommendera mig.

Lycka till med ert nya boende och vi syns snart igen!

Med varma hälsningar
  • 2019-02-15

Jenny P skrev om Mårten Kindlund en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    -Sålt vårt hus
    -Mycket bra och proffsigt bemötande
    -Ville få borstaden såld hyfsat snabbt och det blev den
    -känns som Mårten hade ett genuint intresse att göra försäljningen så bra som möjligt. Han hade visningar av huset 2 ggr på en söndag när han egentligen är ledig. Han är alltid tillgänglig. Vi ville ha huset sålt snabb, eftersom vi redan köpt ett annat, vilket han verkligen löste på ett smidigt sätt. Vi är väldigt nöjda med Mårten och kan starkt rekommendera honom! Läs mer
    2019-02-15 Mårten K svarar Jenny P
    Hej Jenny!

Jag uppskattar er rekommendation och att ni valde mig när det var dags att sälja ert befintliga hus. Ni har varit lätta att ha att göra med och som du säger; affären gick snabbt och smidigt, till ett bra pris. Nöjda köpare verkar ni ha fått med!

Ha det gott och lycka till med nya huset, hälsa familjen!

Niclas K skrev om Jonas Kjellsson en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Vi har sålt en lägenhet på Långö.
    Mötet med Jonas var mycket bra. Vi lyckades att få ut det vi strävade efter från början av försäljningen. Jonas har varit till mötes och vi har haft en mycket bra kotakt Läs mer
    2019-02-17 Jonas K svarar Niclas K
    Hej Niclas.
    Alltid lika trevligt att arbeta med er :) Tack för rekommendationen.

Hälsnignar Jonas Kjellsson, Fastighetsbyrån

Johan K skrev om Caroline Lindquist en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Sålt en villa.
    Professionellt bemötande och tillmötesgående. Rekommenderas varmt. Läs mer
    2019-02-18 Caroline L svarar Johan K
    Hej Johan!
    Tack för din rekommendation!
    Vi hade ett bra samarbete och jättekul att du är nöjd!
    Lycka till med husbygget framöver! :)

Marija B skrev om Johan Kjellsson en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Var helt oerfaren vid försäljning av mitt hus. Fick fantastisk hjälp av Johan. Förtroendegiven lugn och sansad hjälpte mig på alla sätt. Ett stort tack.
    marija B Läs mer
    2019-02-14 Johan K svarar Marija B
    Hej Marija.

Tack för ditt trevliga omdöme och tack för gott samarbete oss emellan.

Fortsatt lycka till i ditt nya boende och på återseende!

Niklas S skrev om Johan Kjellsson en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Köpt bostadsrätt
    Fixade extra visning eftersom jag skulle iväg på jobb vilket var bra. Fick inget kvitto/bevis på att handpenning var mottagen. Vilket var mindre bra.
    Totalbetyg = OK Läs mer
    2019-02-14 Johan K svarar Niklas S
    Hej Niklas.

Tack för återkoppling och ditt omdöme.
    Tar till mig att ni inte fick kvitto på er insatta handpenning, vilket vi har rutin på att alltid ge. I detta fallet sändes inget till er. Ber om ursäkt för det.

Fortsatt lycka till i er trevliga lägenhet!

• 2019-02-13

Anders P skrev om Mårten Kindlund en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Sålt bostadsrätt med Mårtens proffsiga hjälp.
    Ännu en gång på alla sätt väldigt nöjda med Mårten. Läs mer
    2019-02-14 Mårten K svarar Anders P
    Hej Anders!

Tack för rekommendationen, trevligt att höra att ni är nöjda även vid denna försäljningen. Bra att det gick snabbt och effektivt att sälja er fina lägenhet. Nu hoppas vi att vi kan hitta någon annan bra bostad till er inom kort.

Ha det gott, hälsa Lotta!

• 2019-02-13

Benjamin K skrev om Caroline Lindquist en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Caroline har varit väldigt hjälpsam under försäljningen.
    Hon har varit väldigt effektiv med att ge mig den relevanta informationen och hon har alltid varit tillgänglig för att svara på frågor. Läs mer
    2019-02-18 Caroline L svarar Benjamin K
    Hej Benjamin!
    Tack för din fina rekommendation! Roligt att du är nöjd!
    Lycka till framöver med dina nya utmaningar!
  • Johan B

2019-02-13

Johan B skrev om Mårten Kindlund en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Vi har både sålt och köpt hus via Mårten. Duktig, påläst och trevlig. Läs mer
    2019-02-21 Mårten K svarar Johan B
    Hej Johan!

Tack för att du tog dig tid att rekommendera mig. Uppskattar hur ni uppfattat mig och processen att både sälja och köpa fastighet via mig. Lycka till med nya boendet!

Joakim Å skrev om Johan Kjellsson en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Tack för mycket fint samarbete i denna försäljningsprocess. Läs mer
    2019-02-13 Johan K svarar Joakim Å
    Tack själv Joakim för gott samarbete.

På återhörande!

Dbo efter Arne J skrev om Tesa Hoxha en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Jag har sålt min pappas lägenhet, efter hans bortgång.

Jag har blivit mycket vänligt bemött, och min mäklare Tesa Hoxha har varit mycket tillmötesgående, och medkännande. Hon har varit både ytterst professionell och personligt behjälplig.

Jag hade inga speciella förväntningar - men hade inte kunnat bli bättre bemött. Läs mer

Linda B skrev om Mårten Kindlund en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Sålt och köpt villa under 1 år genom Mårten.
    Korrekt, pålitlig, påläst och trovärdig.
    Mkt nöjda hela vägen. Läs mer
    2019-02-14 Mårten K svarar Linda B
    Hej Linda!

Tack för rekommendationen, har varit roligt att få följa er bostadskarriär med att både sälja genom mig och köpa genom mig under ett och samma år. Får ge er beröm för att allt varit himla trevligt och funkat bra med er under båda affärerna, där ni dessutom har både nöjda köpare och säljare. Ska bli spännande att se vad ni gör med den nya bostaden.

Ha det gott, hälsa Johan!

Magnus K skrev om Jonas Kjellsson en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Alltid lätt att få tag i.
    Ringer och ger fortlöpande info kontinuerlligt ang vår husförsäljning.
    Är kunnig och påläst.
    Rekommenderar starkt denna mäklare. Läs mer
    2019-02-17 Jonas K svarar Magnus K
    Hej Magnus.
    Tack för den fina rekommendationen. Kul att ni är nöjda. Vi ses framöver.

Lena A skrev om Caroline Lindquist en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Jag har köpt en lägenhet och håller på att sälja mitt hus. Caroline har varit till stor hjälp och man kan ringa henne när som för att kolla upp saker som man undrar over.

Eftersom det var av Caroline jag köpte lägenheten, så kändes det naturligt att hon även skulle sälja mitt hus.

Mina förväntningar var att mäklaren skulle vara service och hjälpinriktad och det tycker jag verkligen att Caroline är! Läs mer
    2019-02-18 Caroline L svarar Lena A
    Hej Lena!
    Jätteroligt att du är nöjd så här långt och att du känner att du kan ringa om du funderar på något.
    Det är precis så det ska vara!
    Vi har ju inte avslutat vårt samarbete riktigt än och jag hoppas att du kommer känna dig lika nöjd efter det!

Metin Zakir M skrev om Jonas Kjellsson en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    We bought a house. We met at the viewing and then in the office. As we speak very little Swedish so far, he acted even as a translator. He gave us info that we were not aware of and didn't ask for. Helped after buying the house with all the things we had to do. Can't recommend him enough! Läs mer
    2019-02-17 Jonas K svarar Metin Zakir M
    Hi Metin.
    Thank you for recommending me and it makes me glad that u are satisfied with my work. I wish you all the best in the house and do not hesitate to contact me if you have any questions.

Greetings Jonas Kjellsson, Fastighetsbyrån
  • 2019-02-08

Judy C skrev om Tesa Hoxha en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Glad med mäklaren som gjorde err bra arbete Läs mer
  • 2019-01-28

Stefan B skrev om Johan Kjellsson en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Johan ist sehr zuvorkommend und hilfsbereit und hat uns bei unserem Kauf über die Landesgrenzen hinweg sehr geholfen. Wir würden ihn wieder fragen und können ihn nur empfehlen. Läs mer
    2019-01-29 Johan K svarar Stefan B
    Hallo!

Danke für deine antwort, Stefan!

Ich hoffe, dass Sie Ihr Ferienhaus genießen werden. ;)

Gruß
  • 2019-01-24

Alexander J skrev om Mårten Kindlund en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Köp villa. Initialt oengagerad av mig som ung potentiell köpare, mer inriktad på äldre potentiella köpare. Läs mer
    2019-01-28 Mårten K svarar Alexander J
    Hej Alexander!

Tack för att du tog dig tid att svara och för feedback, det är viktigt för oss då vi är måna om våra kunder. Vad tråkigt att du upplevt det så, jag kan bara be om ursäkt om du känt så, tar omgående kontakt med dig privat för att reda ut vad som hade kunnat göras annorlunda.

Hälsa din sambo, lycka till i det fina huset!

• 2019-01-21

Sven S skrev om Johan Kjellsson en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Johan Kjellsson har utfört sitt försäljningsuppdrag på en fastighet i Holmsjö på ett mycket bra sätt. Vi har fått ett gott bemötande av honom. Läs mer
    2019-01-22 Johan K svarar Sven S
    Tack för trevligt omdöme!

Fint och lättsamt arbete oss emellan som resulterade i en bra förmedling av huset.

Allt gott och på återseende!

• 2019-01-19

Milo B skrev om Henric Svensson en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Sålde vår villa i Bettamåla Henrik Svenson hjälpte oss på ett alldeles utmärkt sätt. Proffsig kunnig lugn och ställde inga krav på att vi var tvungna att fixa saker innan visningen utan huset var som det var. Han var alltid tillgänglig, uppdaterade och kom med tips och råd som vägledning. Rekommenderar honom å det närmaste. Mvh Milo o Anders Boström Läs mer
  • 2019-01-18

Pia Marie-Louise A skrev om Tesa Hoxha en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Jag har köpt en liten lägenhet som förmedlades av Tesa Hoxha. Bemötandet av Tesa vid visningen va mycket trevligt, kände mig sedd o hörd på ett lugnt o trevligt sätt. Min upplevelse är att Tesa är mycke noggrann så jag fick all upplysning som behövdes. Mycke nöjd. Pia Läs mer
  • 2018-12-21

Ewa S skrev om Caroline Lindquist en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Förtroendeingivande, kunnig och trevlig! Köpte lgh av henne och valet att gå till henne när det var dags att sälja var självklart. Läs mer
    2019-02-18 Caroline L svarar Ewa S
    Hej Ewa!
    Stort tack för dina fina ord!
    Jätteroligt att ni kom tillbaka till mig när ni bestämt er för att sälja lägenheten.
    Lycka till med nya jobbet och bostaden!
  • 2018-12-20

Vendela E skrev om Henric Svensson en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Har köpt ett fritidshus med stort renoveringsbehov på Trummenäs, Karlskrona kommun.

Henric är alltid trevlig och hjälpsam, vissa svar kunde dock dröja lite väl länge.

Henric är den bästa mäklaren vi har träffat, ärlig, lugn och tar sig tid. Läs mer

Borgmästaregatan 13, 371 35 Karlskrona