Jonas Kjellsson
Registrerad mäklare sedan 2012
Aktiv på Reco.se sedan 2014
2019-03 - 2020-02

Läs vad 255 Läs vad Jonas Kjellsson

• Mevzada A sålde sitt hus med hjälp av Jonas Kjellsson en del av Fastighetsbyrån Karlskrona

2020-03-22

Vedeby
    Jonas var lysande på alla sätt och vis! Proffsig, tillgänglig och kunnig mäklare . Jonas är väldigt bra på att kommunicera och enkel att arbeta med som vi absolut rekommenderar vidare till andra säljare. ”

Mevzada o Eldin - säljare av villa i Karlskrona Läs mer
    2020-03-22 Jonas K svarar Mevzada A
    Hej Mevzada och Eldin.
    Tack för de fina orden och det glädjer mig att ni rekommenderar mig vidare. Tack själva för ett enkelt och smidigt samarbete.

Hälsningar Jonas Kjellsson, Fastighetsbyrån
  • Mikael H sålde sitt hus med hjälp av Jonas Kjellsson en del av Fastighetsbyrån Karlskrona

2020-03-16

Jämjö
    Jonas har gjort ett mycket bra jobb och uppträder alltid med ett trevligt sätt. Läs mer
    2020-03-22 Jonas K svarar Mikael H
    Hej Mikael.
    Tack för rekommendationen och kul att ni är nöjda med jobbet och upplevelsen av mig.

Hälsningar Jonas Kjellsson, Fastighetsbyrån
  • Andréas A sålde sitt hus med hjälp av Jonas Kjellsson en del av Fastighetsbyrån Karlskrona

2020-03-14

Ramdala
    Vår husförsäljning har känts supertrygg från början till slutet. Högsta betyg... Läs mer
    2020-03-22 Jonas K svarar Andréas A
    Hej Andréas.
    Tack för rekommendationen och kul att ni är nöjda med affären. Vi ses och hörs framöver.

Hälsningar Jonas Kjellsson, Fastighetsbyrån
  • Martin O sålde sitt hus med hjälp av Jonas Kjellsson en del av Fastighetsbyrån Karlskrona

2020-03-13

Kustvägen Torhamn-Kristianopel
    Köpt och sålt Villa genom Jonas. Kunnig, Trevlig och lugn. Ger ett tryggt och ärligt intryck. Läs mer
    2020-03-22 Jonas K svarar Martin O
    Hej Martin.
    Tack för er rekommendation och tack för er gott samarbete med er som både säljare och köpare. Vi ses framöver när vi ska slutföra affärerna.

Hälsningar Jonas Kjellsson, Fastighetsbyrån
  • Simon N köpte sin lägenhet med hjälp av Jonas Kjellsson en del av Fastighetsbyrån Karlskrona

2020-03-09

Trossö
    Mycket lugnt och proffsigt bemötande som ger trygghet hos mig som köpare av en bostadsrätt Läs mer
    2020-03-09 Jonas K svarar Simon N
    Hej Simon.
    Kul att ni är nöjda med processen och jag är säker på att ni kommer trivas i er fina lägenhet.

Hälsningar Jonas Kjellsson, Fastighetsbyrån
  • Manne F köpte sitt hus med hjälp av Jonas Kjellsson en del av Fastighetsbyrån Karlskrona

2020-03-02

Saltö
    Jonas har ett trevligt bemötande. Han är tydlig och ställer upp och löser saker trots obekväma tider. Kan bara rekommendera. Läs mer
    2020-03-03 Jonas K svarar Manne F
    Hej Manne.
    Kul att ni upplevde det så. Får tacka er också för ett mycket gott samarbete. Stort lycka till med huset.

Hälsningar Jonas Kjellsson, Fastighetsbyrån
  • Theresa S köpte sitt hus med hjälp av Jonas Kjellsson en del av Fastighetsbyrån Karlskrona

2020-03-02

Jämjö
    Proffsig och tryggg i sitt bemötande!! Vi är mycket nöjda med vår samarbete med Jonas, och hoppas det blir fler gånger. Läs mer
    2020-03-03 Jonas K svarar Theresa S
    Hej Theresa.
    Tusen tack för rekommendationen och tack själva för ett gott samarbete. Önskar er stort lycka till med huset.

Hälsningar Jonas Kjellsson, Fastighetsbyrån
  • Sofia M sålde sitt hus med hjälp av Jonas Kjellsson en del av Fastighetsbyrån Karlskrona

Lyckeby
    Vi har sålt en villa. Vi fick proffsig hjälp av Jonas som gav oss bra hjälp och tips som var till hjälp för oss. Vi fick mycket högre pris än vad vi hade förväntat oss och affären avslutades snabbt.
    Hälsningar Sofia Läs mer
    2020-02-27 Jonas K svarar Sofia M
    Hej Sofia.
    Tack för att du tog dig tid och skriva en rekommendation och tack för de fina orden.

Hälsningar Jonas Kjellsson, Fastighetsbyrån
  • Johan M sålde sitt hus med hjälp av Jonas Kjellsson en del av Fastighetsbyrån Karlskrona

Spandelstorp
    Sålt villa i Spandelstorp.
    Allt igenom bra service. Läs mer
    2020-02-27 Jonas K svarar Johan M
    Hej Johan.
    Tack för rekommendationen och bra att ni är nöjda. Tack för ett trevligt samarbete så långt.

Hälsningar Jonas Kjellsson, Fastighetsbyrån
  • Mette A sålde sitt hus med hjälp av Jonas Kjellsson en del av Fastighetsbyrån Karlskrona

Spandelstorp
    Jonas hjälpte oss att sälja vår enplansvilla. Han har varit lugn och metodisk genom hela processen. Han är lyhörd, hjälpsam och kunnig.
    Vi tycker att han levde upp till våra förväntningar. Sammanfattningsvis så var vi väldigt nöjda med Jonas - en mycket bra mäklare.
    -Tack så mycket Jonas!
    Mvh Mette Läs mer
    2020-02-27 Jonas K svarar Mette A
    Hej Mette.
    Kul att ni är nöjda med processen och tack så mycket rekommendationen.

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Karlskrona

Jonas Kjellsson