Mäklare Blekinge Karlskrona Fastighetsbyrån Karlskrona Jonas Kjellsson
Registrerad mäklare sedan 2012
Aktiv på Reco.se sedan 2014
2018-10 - 2019-04

Läs vad 201 Läs vad Jonas Kjellsson

• Daniel R sålde sin lägenhet med hjälp av Jonas Kjellsson en del av Fastighetsbyrån Karlskrona

2019-05-15

Trossö
    Jonas har överträffat förväntningarna i alla lägen. Både vid försäljning av hus och lägenhet har svaren varit snabba, försäljningsmaterialet varit högkvalitativt och bemötandet trevligt och professionellt. Detaljkollen och fingertoppskänslan Jonas visat över tid har varit fenomenal, och han har varit ett gott stöd som bollplank när vi letat nytt boende trots att han inte varit direkt inkopplad genom sin yrkesroll. Läs mer
  • Timmy K
    Timmy K sålde sitt hus med hjälp av Jonas Kjellsson en del av Fastighetsbyrån Karlskrona

2019-05-02

Trossö
    Jonas hjälpte oss att sälja vårt parhus. Fick en väldigt bra känsla för Jonas vid vårt första möte. Hjälpsam, ärlig och direkta svar är något jag uppskattar. Och jag har varit väldigt nöjd med all hjälp och rådgivning. Läs mer
    2019-05-05 Jonas K svarar Timmy K
    Hej Timmy.
    Tack för att du tog dig tid att lämna ett omdöme och tack för de fina orden. Det har varit en kul förmedlingsprocess tillsammans med dig och Martina. Vi ses och hörs framöver när det sista ska slutföras.

• Naresh D
    Naresh D sålde sitt hus med hjälp av Jonas Kjellsson en del av Fastighetsbyrån Karlskrona

2019-05-02

Tving
    Jag har sålt hus
    Väldigt professionellt sätt har bemött av mäklaren
    Han gjorde över mina förväntningar, en mäklare som kan svara och tagit emot mina frågor vid 23 tiden på natten , då har jag en stor respekt för den person / Jonas Kjellsson

En tillgång för mäklarfirman, han kommer långt.

Tack Jonas Läs mer
    2019-05-05 Jonas K svarar Naresh D
    Hej Naresh.
    Tack för ditt trevliga omdöme och tack för ett gott samarbete.

Hälsningar Jonas Kjellsson, Fastighetsbyrån
  • Maria S sålde sitt hus med hjälp av Jonas Kjellsson en del av Fastighetsbyrån Karlskrona

2019-04-20

Skärfva By
    Vi har sålt ett parhus. Vi är jättenöjda med precis allt! Har inget att klaga på! Läs mer
    2019-04-24 Jonas K svarar Maria S
    Hej Maria.
    Kul att ni är nöjda med processen och tack för ett gott samarbete.

Hälsningar Jonas Kjellsson, Fastighetsbyrån
  • Jonna C sålde sitt hus med hjälp av Jonas Kjellsson en del av Fastighetsbyrån Karlskrona

2019-04-02

Rödeby
    Är jätte nöjd med val är mäklare, både proffsig och tillmötesgående. Läs mer
    2019-04-03 Jonas K svarar Jonna C
    Hej Jonna.
    Kul att ni är nöjda och tack för rekommendation och för gott samarbete.

Vi hörs och ses framöver.

• Jesper L
    Jesper L sålde sitt hus med hjälp av Jonas Kjellsson en del av Fastighetsbyrån Karlskrona

2019-03-31

Rödeby
    Proffsig och pålitlig, bra återkoppling genom hela försäljningen. Rekommenderas starkt, tack för ett bra jobb! Läs mer
    2019-04-01 Jonas K svarar Jesper L
    Hej Jesper.
    Tack för din rekommendation och tack för ett trevligt samarbete.

Hälsningar Jonas Kjellsson, Fastighetsbyrån
  • Inga W sålde sitt hus med hjälp av Jonas Kjellsson en del av Fastighetsbyrån Karlskrona

2019-03-17

Jämjö
    Jonas har sålt vårt hus. Det gick snabbt från första kontakt fram till försäljning. Han har hållit oss underrättade under tiden fram till kontraktskrivning. Han har bemött oss jättebra och lyckades sälja huset för mer än vi vågade hoppas. Vi rekommenderar Jonas å det varmaste, en mycket duktig mäklare. Läs mer
    2019-03-18 Jonas K svarar Inga W
    Hej Inga.
    Tack för er rekommendation och jag är glad att ni upplevt processen som ni beskriver.

Vi hörs framöver.

Hälsningar Jonas Kjellsson, Fastighetsbyrån
  • Therese O sålde sin lägenhet med hjälp av Jonas Kjellsson en del av Fastighetsbyrån Karlskrona

2019-03-12

Trossö
    Jag sålde en trea i centrala Karlskrona och Jonas skötte försäljningen på ett utmärkt sätt. Det var alltid snabb återkoppling och ett professionellt och trevligt bemötande. Rekommenderar gärna Jonas som mäklare. Läs mer
    2019-03-14 Jonas K svarar Therese O
    Hej Therese.
    Tack för din rekommendation och kul att du gärna rekommendera mig. Tackar även för ett bra och smidigt samarbete med dig som köparen.

Hälsningar Jonas Kjellsson, Fastighetsbyrån
  • Philip F köpte sitt hus med hjälp av Jonas Kjellsson en del av Fastighetsbyrån Karlskrona

2019-03-03

Allatorp
    Fick hjälp med försäljning av bostadsrätt.
    Högsta betyg på bemötande, tjänster, service och kommunikation. Försäljningen och processen gick över förväntan. Läs mer
    2019-03-04 Jonas K svarar Philip F
    Hej Philip.
    Kul att ni är nöjda med tjänsten och resultatet. Det har varit ett trevligt samarbete med dig och din fru.

Vi ses framöver.

Hälsningar Jonas Kjellsson
  • Alexandra F köpte sitt hus med hjälp av Jonas Kjellsson en del av Fastighetsbyrån Karlskrona

2019-03-01

Allatorp
    Vi har både köpt vårt nya boende och sålt vår nuvarande via Jonas. Vi är supernöjda. Jonas är trevlig, ödmjuk och väldigt tillmötesgående. Han är en kunnig och seriös mäklare säljare, proffsig på det han gör. Läs mer
    2019-03-04 Jonas K svarar Alexandra F
    Hej Alexandra.
    Kul att ni supernöjda med både köp och säljprocessen och tack för det fina omdömet.

Vi ses framöver :)

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Karlskrona