Jonas Kjellsson är mäklare på Fastighetsbyrån Karlskrona

Jonas Kjellsson har varit registrerad mäklare sedan 2012-10. Jonas Kjellsson har varit aktiv på Reco.se sedan 2014-11 och har fått 377 omdömen med ett betyg på 4.8. Jonas Kjellsson har haft 44 försäljningar sen 2021-08 och har tillfrågat 97% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2021-08 - 2022-07

Läs vad 377 Läs vad Jonas Kjellsson

• sålde sitt hus med hjälp av Jonas Kjellsson en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    2022-08-01 Verifierad kund
    Bra bemötande, strukturerad och proffsig. Levde upp till våra förväntningar till fullo.
    Hej Joakim.
    Tack för din rekommendation och tack själva för gott, enkelt och smidigt samarbete. Kul att ni är nöjda! Vi ses och hörs framöver.

2022-08-01 Verifierad kund
    Engagerad, lugn, tydlig och proffsig. Levde upp till alla förväntningar. Kan varm rekommendera Jonas.
    Hej Helena.
    Kul att det motsvarade förväntningarna. Tackar så mycket för er rekommendation och tackar för gott samarbete så långt.

Jonas Kjellsson
  • köpte sitt hus med hjälp av Jonas Kjellsson en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    2022-08-01 Verifierad kund
    Jonas är proffsig, vänlig, tillmötesgående, hjälpsam och flexibel varje gång. Känns tryggt att göra fastighetsaffärer där Jonas är involverad 10/10 ⭐️
    Hej Carina.
    Tack för din fina rekommendation. Kul att du är nöjd även denna gång. Lycka till och hoppas du kommer trivas i området :)

2022-06-27 Verifierad kund
    Rätt man på rätt post.
    Engagerad och kunnig vilket gör att man känner sig trygg i hela försäljningsprocessen.
    Hej Inger.
    Tack för den fina rekommendationen. Alltid lika trevligt att sälja fastigheter med dig. Jag tackar dig för tålamodet och det fina samarbetet.

Ha en skön sommar och lycka till med flytten.

Vi ses och hörs!

• Lisbeth L
    2022-06-23 Verifierad kund
    Vi hade tre mäklare att jämföra med och då vann Jonas vårt förtroende med sin person som visade på kunskap, saklighet och lugn.
    Det är en mäklare som jag gärna rekommenderar till andra.
    Han har ett trevligt bemötande och man känner att man har stöd med frågor och uppföljning hela vägen.
    Hej Lisbeth.
    Jag är tacksam för att ni valde mig :) Det glädjer mig också att ni vill rekommendera mig till andra. Jag tackar er också för ett fint och enkelt samarbete så långt.

Ha en skön sommar så ses vi hörs därefter.

• Göran L
    2022-06-23 Verifierad kund
    Jonas ingav förtroende, kunskap och tillit. Vi kontaktade 3st. mäklare, och fastnade till slut för Jonas. De frågor vi hade blev snabbt och korrekt besvarade, och han har genom hela processen varit ett gott stöd samt en fin representant för yrkeskåren. Mycket trevligt bemötande utan att för den skull bli för personlig. Vi rekommenderar starkt Jonas för alla våra vänner.
    Hej Göran.
    Tack för dem värmande orden. Jag vill tacka er också för ett fint samarbete.

Ha en skön sommar så ses vi efter sommaren!

• Lyckeby
    2022-06-20 Verifierad kund
    Han är hjälpligt och har ordning på allt!
    Hej Ammar.
    Kul att ni är nöjda med processen så långt. Tackar er också för ett smidigt och gott samarbete.

Ha en skön sommar så ses vi på tillträdet.

• Lyckeby
    2022-06-20 Verifierad kund
    Mycket trevlig och tydlig. Förklarade allt på ett mycket bra sätt
    Hej Ola.
    Tack för ditt fina rekommendation. Tack själva för ett gott samarbete.

Önskar dig en trevlig sommar så ses vi när det närmar sig tillträde.

• Tjurkö
    2022-06-15 Verifierad kund
    Proffsigt och bra. Mäklaren gjorde att vi kände oss trygga med fastighetsaffären.
    Hej Bengt.
    Kul att ni är nöjda och tack själva. Alltid trevligt att samarbeta med er i era bostadsaffärer.

Ha en skön sommar.

• Kustvägen Torhamn-Kristianopel
    2022-06-13 Verifierad kund
    Snabb och korrekt. Tydlig i kommunikation och professionel.
    Hej Patricia.
    Tack för din rekommendation. Tack också för gott och smidigt samarbete trots avståndet.

Vi ses framöver.