Jonas Kjellsson är mäklare på Fastighetsbyrån Karlskrona

och har varit registrerad mäklare sedan 2012. Jonas Kjellsson har varit aktiv på Reco.se sedan 2014 och har fått 294 omdömen sedan 2014-11-26. Jonas Kjellsson har haft 70 försäljningar det senaste året och har tillfrågat 98% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2019-10 - 2020-09

Läs vad 294 Läs vad Jonas Kjellsson

• Omtänksam, snabb, tar kontakt vid rätt tillfälle. BRA
    Olof U sålde sin lägenhet med hjälp av Jonas Kjellsson en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    2020-10-22
    • 1:a
    • 23.0 m²
    • Trossö
    2020-10-22
  • Köpt och sålt en fastighet av Jonas. Fått ett korrekt och sakligt bemötande. Han har varit lätt att få kontakt med. Har m a o uppfyllt de förväntningar man kan ha på en mäklare.
    Sune E sålde sitt hus med hjälp av Jonas Kjellsson en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    2020-10-17
    • 142.0 m²
    • Backabo
    2020-10-17
    Hej Sune. Tack för ni tog er tid att skriva ett omdöme. Tack själva för vårt smidiga samarbete i både köp och säljprocessen. Vi ses och hörs framöver. Hälsningar Jonas Kjellsson, Fastighetsbyrån

Visa svar
  • Sålt villa. Pålitlig, ärlig och ordningsam är vår upplevelse av Jonas. Mycket nöjda!
    Mats J sålde sitt hus med hjälp av Jonas Kjellsson en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    2020-10-11
    • 139.0 m²
    • Spandelstorp
    2020-10-11
    Hej Mats. Tack för de fina orden och härligt att ni är nöjda. Önskar er lycka till med ert nya boende. Vi ses och hörs framöver och hälsa Frida och övriga i familjen :) Hälsningar Jonas Kjellsson, Fastighetsbyrån

Visa svar
  • Allt har gått bra, vi har blivit tydligt informerade vid köp och försäljning, stegvis vägleda och informerade om vad som ska göras och vad som händer. Mäklaren har alltid varit tillgänglig och agerat proffsigt. Det har känts bra att ta kontakt med Jonas som alltid bemött oss positivt och trevligt. Det kändes som längre tid när vi befann oss i processen, men när vi nu sammanfattar så gick det relativt snabbt.
    Marie J sålde sitt hus med hjälp av Jonas Kjellsson en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    • 153.0 m²
    • Hässlegården & Bastasjö
    2020-10-10
    Hej Marie. Tackar så mycket för den fina rekommendationen och även för ert trevliga bemötande och enkla samarbete. Hälsningar Jonas Kjellsson, Fastighetsbyrån

Visa svar
  • Vi har sålt vår bostad via Jonas. Vi har fått löpande bra med information. Jonas har väglett oss och förklarat längs med sälj-processen. Det har varit tydligt och bra. Vi har känt oss delaktiga i processen, samt varit överens om när olika steg har varit lämpliga att ta. Vi känner att Jonas i bakgrunden har arbetat med att leta kunder, samt locka potentiella kunder till vårt hus och visningar. Jonas har varit flexibel. Proffsigt, engagerat och i samarbete med oss.
    • 153.0 m²
    • Hässlegården & Bastasjö
    2020-10-10
    Hej Mats. Tack för er trevlig rekommendation och kul att ni är nöjda. Jag tackar själv er för ett gott, enkelt och smidigt samarbete. Vi ses och hörs framöver. Hälsningar Jonas Kjellsson, Fastighetsbyrån

Visa svar
  • Sålt en bostadsrätt. Snabb respons på uppdraget samt kontinuerlig återkoppling till hur statusen är. Rekommenderas.
    Robert M sålde sin lägenhet med hjälp av Jonas Kjellsson en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    2020-09-28
    • 1:a
    • 38.0 m²
    • Pantarholmen
    2020-09-28
    Hej Robert. Tack för rekommendationen och kul att ni är nöjd med processen så här långt. Vi ses och hörs framöver. Hälsningar Jonas Kjellsson, Fastighetsbyrån

Visa svar
  • Sålt ett en plans hus Jag är helt nöjd mäklarens arbete Har inget att klaga på
    Ros-marie H sålde sitt hus med hjälp av Jonas Kjellsson en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    2020-09-25
    • 129.0 m²
    • Öljersjö
    2020-09-25
    Hej Ros-Marie. Tack för rekommendationen och kul att du är nöjd. Vi ses och hörs framöver. Hälsningar Jonas Kjellsson, Fastighetsbyrån

Visa svar
  • har sålt mitt bostadshus på bästa möjliga sätt. Bra bemötande och lugn o trygg. stor kunskap om område o marknad.
    Oskar A sålde sitt hus med hjälp av Jonas Kjellsson en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    • 71.0 m²
    • Knösö
    2020-09-20
    Hej Oskar. Tack för rekommendationen och för gott samarbete så här långt. Vi ses och hörs. Hälsningar Jonas Kjellsson, Fastighetsbyrån

Visa svar
  • Jag har haft Jonas som mäklare både i egenskap av köpare och säljare och jag har bara positiva upplevelser av honom! Han är en ytterst trevlig och professionell mäklare som tar hänsyn till både köparens och säljarens intressen och agerar länk mellan dessa på ett sätt som skapar en lugn och välvillig relation där båda parter känner sig höra och förstådda. Hyser det yttersta förtroendet för honom och kan starkt rekommendera honom!
    Lena-marie B sålde sitt hus med hjälp av Jonas Kjellsson en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    • 104.0 m²
    • Hästö
    2020-09-20
    Hej. Tack för din rekommendation och de fina orden. Tackar själv för en enkelt, gott och smidigt samarbete. Vi ses och hörs framöver. Hälsningar Jonas Kjellsson, Fastighetsbyrån

Visa svar
  • Vi har sålt en villa. Mäklaren var proffsig, lugn och trevlig. Försäljningen gick snabbt och över förväntan. Vi är mycket nöjda Lotta och Göran Svensson
    Nils Göran S sålde sitt hus med hjälp av Jonas Kjellsson en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    2020-09-05
    • 104.0 m²
    • Jämjö
    2020-09-05
    Hej Lotta och Göran. Tack för er lämnade rekommendation, kul att ni är nöjda. Tack för gott samarbete och för att jag fick hjälpa till att förmedla er fina villa. Hälsningar Jonas Kjellsson, Fastighetsbyrån

Visa svar

Tjänsteföretag lever på sitt goda ryckte