Mäklare Blekinge Karlskrona Fastighetsbyrån Karlskrona Jonas Kjellsson
Aktiv på Reco.se sedan 2014
2018-07 - 2018-12

Läs vad 185 kunder tycker om Jonas Kjellsson

• Petrit G
    Petrit G köpte sin bostad med hjälp av Jonas Kjellsson en del av Fastighetsbyrån Karlskrona

2018-12-03

Helt OK. Lite dålig på att svara på telefon i början, så samarbetade mer med hans kollega när det kom till husköpet. Läs mer
  • Stefan R köpte sin bostad med hjälp av Jonas Kjellsson en del av Fastighetsbyrån Karlskrona

2018-11-26

Professionell mäklare som finns för frågor och svarar korrekt. Har köpt fritidshus. Blev väl bemött, uppfyllde alla förväntningar. Läs mer
    2018-12-03 Jonas K svarar Stefan R
    Hej Stefan.
    Tack för ert omdöme och kul att ni är nöjda. Hoppas ni får många härliga semestrar nere i Karlskrona.

Vi hörs framöver.

Hälsningar Jonas Kjellsson, Fastighetbyrån
  • Hilmer M sålde sin bostad med hjälp av Jonas Kjellsson en del av Fastighetsbyrån Karlskrona

2018-11-18

Har sålt vår villa. Mäklaren upplevde vi som positiv och kunnig. Vi hade inga särskilda förväntningar, men allt gick bra och smidigt. Läs mer
    2018-11-18 Jonas K svarar Hilmer M
    Hej Hilmer.
    Tack för att ni tog er tid att lämna ett omdöme. Affären gick snabbt och smidigt och det underlättade såklart att ni hade ett välskött och fint hus. Vi ses och hörs framöver.

Hälsningar Jonas Kjellsson, Fastighetsbyrån
  • Roger J sålde sin bostad med hjälp av Jonas Kjellsson en del av Fastighetsbyrån Karlskrona

2018-11-16

Vi har sålt våran bostadsrätt med hjälp av mäklaren Jonas Kjellsson, Och Vi är mycket nöjda med hans insatts. Men det gick länge trögt pga det svalna intresset för lägenheten men han lugnade oss och skötte det hela på ett professionellt sätt. Jag hade höga förväntningar på Jonas då jag hört från bekanta att han skulle vara en av dom bästa i Karlskrona, och jag blev absolut inte besviken. Jag och min sambo kommer rekommendera och anlita Jonas igen om det blir dags, för nu vet vi att allt kommer skötas på ett smidigt och professionellt sätt Läs mer
    2018-11-18 Jonas K svarar Roger J
    Hej Roger.
    Tack för ditt fina omdöme och tack för ett gott samarbete. Vi hörs framöver. Hälsa så gott.

Hälsningar Jonas Kjellsson, Fastighetsbyrån
  • Lars S sålde sin bostad med hjälp av Jonas Kjellsson en del av Fastighetsbyrån Karlskrona

2018-11-11

Sålde mitt fritidshus i Karlskrona och anlitade Jonas som mäklare. Var nog inte så väl insatt i marknaden och hade inte några större förhoppningar om att få tillbaka pengar och ersättning för slit. Utan att närmare gå in på saken så blev försäljningen extra komplicerad då utomstående intervenerade i försäljningsprocessen. Genom sitt lugn och gedigna fackkunskaper lyckades Jonas sälja till villkor som vida överträffade mina förväntningar. Tror att köparna också är nöjda. Jonas har utomordentligt bra passning (24/7 ?)på mobilen vilket är utomordentligt värdefullt. Läs mer
    2018-11-18 Jonas K svarar Lars S
    Hej Lars.
    Tack för ditt fina omdöme. Köparna är mycket nöjda och det blev en bra affär till slut med nöjda parter. Tack för ett gott samarbete och vi hörs framöver.

• Lars M skrev om Jonas Kjellsson en del av Fastighetsbyrån Karlskrona

2018-10-16

Jonas är mycket professionell i sin kontakt med kunden. Han lyssnar och ger råd utan att stressa fram beslut och när det väl är dags för att sälja och genomföra affären är det ordning och reda. Läs mer
    2018-10-19 Jonas K svarar Lars M
    Hej Lars.
    Kul att ni upplevde affären på så vis. Det var trevligt att samarbeta med er.

Vi ses och hörs framöver.

• Ronny A skrev om Jonas Kjellsson en del av Fastighetsbyrån Karlskrona

2018-10-14

Vi har köpt en villa och sålt ett fritidshus. Vi är väldigt nöjda med mäklarens kompetens och kunnighet. Läs mer
    2018-10-19 Jonas K svarar Ronny A
    Hej Ronny.
    Kul att ni är nöjda som både köpare och säljare. Vi ses och hörs framöver.

• Majvor J skrev om Jonas Kjellsson en del av Fastighetsbyrån Karlskrona

2018-10-08

Jag sålde min sommarstuga i Björkenäs. Jonas var alltid tiigänglig och jag kunde sms-a och ringa när jag ville.
    Han lyssnade på hur jag ville ha det. Informerade mig hur läget va. Jag bor i Jönköping, så det var en bit ner till Karlskrona.
    Jonas var en mkt bra mäklare. Läs mer
    2018-10-19 Jonas K svarar Majvor J
    Hej Majvor.
    Tack för ett gott samarbete och tack för rekommendationen.

• Joakim S skrev om Jonas Kjellsson en del av Fastighetsbyrån Karlskrona

2018-10-05

2018-10-19 Jonas K svarar Joakim S
    Tack Joakim för rekommendationen och lycka till med ert nya boende.

• Matilda L skrev om Jonas Kjellsson en del av Fastighetsbyrån Karlskrona

2018-10-02

-Lägenhet på 19 kvm
    - han gav ett tryggt och ärligt intryck, kändes lätt att ha att göra med
    - ja han levde upp till alla de förväntningar jag hade. Ville känna att det gick att lita på den mäklare jag valde.
    - jag är väldigt nöjd med jobbet Jonas gjorde. Vi träffades 2 gånger och pratade och sen skötte han resten i princip. Han gjorde en bra annons och visningarna och budgivning gick jätte bra. Kände mej väldigt trygg under hela processen Läs mer
    2018-10-02 Jonas K svarar Matilda L
    Hej Matilda.
    Tack för att du tog dig tid att ge mig ett omdöme. Kul att du upplevde processen så positivt och kul att du gillade vårt helhetskoncept. Tack för ett gott samarbete.

Lycka till framöver.

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Karlskrona