Jonas Kjellsson
en del av Fastighetsbyrån Karlskrona

Borgmästaregatan 13
371 35 Karlskrona — Visa karta

Vad tror Jonas att er bostad är värd i dagsläget?

Ange ditt postnummer för en kostnadsfri värdering

Läs vad 182 kunder tycker om Jonas Kjellsson

• Roger J skrev om Jonas Kjellsson en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Vi har sålt våran bostadsrätt med hjälp av mäklaren Jonas Kjellsson, Och Vi är mycket nöjda med hans insatts. Men det gick länge trögt pga det svalna intresset för lägenheten men han lugnade oss och skötte det hela på ett professionellt sätt. Jag hade höga förväntningar på Jonas då jag hört från bekanta att han skulle vara en av dom bästa i Karlskrona, och jag blev absolut inte besviken. Jag och min sambo kommer rekommendera och anlita Jonas igen om det blir dags, för nu vet vi att allt kommer skötas på ett smidigt och professionellt sätt Läs mer
  • Lars S skrev om Jonas Kjellsson en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Sålde mitt fritidshus i Karlskrona och anlitade Jonas som mäklare. Var nog inte så väl insatt i marknaden och hade inte några större förhoppningar om att få tillbaka pengar och ersättning för slit. Utan att närmare gå in på saken så blev försäljningen extra komplicerad då utomstående intervenerade i försäljningsprocessen. Genom sitt lugn och gedigna fackkunskaper lyckades Jonas sälja till villkor som vida överträffade mina förväntningar. Tror att köparna också är nöjda. Jonas har utomordentligt bra passning (24/7 ?)på mobilen vilket är utomordentligt värdefullt. Läs mer
  • Lars M skrev om Jonas Kjellsson en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Jonas är mycket professionell i sin kontakt med kunden. Han lyssnar och ger råd utan att stressa fram beslut och när det väl är dags för att sälja och genomföra affären är det ordning och reda. Läs mer
    2018-10-19 Jonas K svarar Lars M
    Hej Lars.
    Kul att ni upplevde affären på så vis. Det var trevligt att samarbeta med er.

Vi ses och hörs framöver.

• Ronny A skrev om Jonas Kjellsson en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Vi har köpt en villa och sålt ett fritidshus. Vi är väldigt nöjda med mäklarens kompetens och kunnighet. Läs mer
    2018-10-19 Jonas K svarar Ronny A
    Hej Ronny.
    Kul att ni är nöjda som både köpare och säljare. Vi ses och hörs framöver.

• Majvor J skrev om Jonas Kjellsson en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Jag sålde min sommarstuga i Björkenäs. Jonas var alltid tiigänglig och jag kunde sms-a och ringa när jag ville.
    Han lyssnade på hur jag ville ha det. Informerade mig hur läget va. Jag bor i Jönköping, så det var en bit ner till Karlskrona.
    Jonas var en mkt bra mäklare. Läs mer
    2018-10-19 Jonas K svarar Majvor J
    Hej Majvor.
    Tack för ett gott samarbete och tack för rekommendationen.

• Joakim S skrev om Jonas Kjellsson en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    2018-10-19 Jonas K svarar Joakim S
    Tack Joakim för rekommendationen och lycka till med ert nya boende.

• Matilda L skrev om Jonas Kjellsson en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    -Lägenhet på 19 kvm
    - han gav ett tryggt och ärligt intryck, kändes lätt att ha att göra med
    - ja han levde upp till alla de förväntningar jag hade. Ville känna att det gick att lita på den mäklare jag valde.
    - jag är väldigt nöjd med jobbet Jonas gjorde. Vi träffades 2 gånger och pratade och sen skötte han resten i princip. Han gjorde en bra annons och visningarna och budgivning gick jätte bra. Kände mej väldigt trygg under hela processen Läs mer
    2018-10-02 Jonas K svarar Matilda L
    Hej Matilda.
    Tack för att du tog dig tid att ge mig ett omdöme. Kul att du upplevde processen så positivt och kul att du gillade vårt helhetskoncept. Tack för ett gott samarbete.

Lycka till framöver.

• Mikael S
    Mikael S skrev om Jonas Kjellsson en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Finns inga problem för denna kille. Skulle anlita igen. Läs mer
    2018-10-02 Jonas K svarar Mikael S
    Hej Mikael.
    Tack för ditt omdöme och du är varmt välkommen om du vill samarbeta igen. Snabb och smidig process som gick på en dag utan annonsering, kul att allt klaffade så bra.

Lycka till framöver.

• Marie N skrev om Jonas Kjellsson en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    köpt sommarstuga. bemötande, Läs mer
    2018-10-02 Jonas K svarar Marie N
    Hej Marie.
    Tack för omdömet och hoppas du är glad över din fina stuga.

• Siv O skrev om Jonas Kjellsson en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Sålt bostad. Har blivit mkt bra bemött av Jonas, har ingenting att klaga på. Mvh Siw Ohlsson. Läs mer
    2018-10-02 Jonas K svarar Siv O
    Hej Siv.
    Tack för ditt omdöme och tack för ett gott samarbete med dig och dina bröder.

Vi ses och hörs framöver.

• Karin B skrev om Jonas Kjellsson en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Vi kontaktade Fastighetsbyrån i Karlskrona och träffade då Jonas. Anledningen var att vi ville sälja vårt fritidshus i Bråstorp, Tving.
    Jonas är en lugn och sansad kille som inte går till några överdrifter, lågmäld o trevlig och känns trovärdig. Lätt att få tag på när vi ville ha kontakt med honom.
    Hade inga speciella förväntningar men tycker att han gav/ger ett seriöst intryck och rekommenderar honom. Läs mer
    2018-10-02 Jonas K svarar Karin B
    Hej Karin.
    Tack för de fina orden och jag får tacka för ett gott och trevligt samarbete rakt igenom med er. Jag hoppas vi ses framöver fast med er på köparsidan.

• Elin N skrev om Jonas Kjellsson en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Sålt ett torp med några hektar mark.
    Blev professionellt bemött av en kunnig mäklare med brett nätverk och god kapacitet att nå ut till eventuella köpare.
    Jag förväntade mig att mitt hem skulle bli sålt, gärna till någon som jag upplevde som passande för fastigheten och till ett rimligt pris. Försäljningen gick överlag smidigt, köparna föll mig i smaken och huset såldes för 30% mer än utropspris så jag är väldigt nöjd. Jonas kunde tyvärr inte närvara vid ett par visningar och inte heller vid överlåtelsen pga familjeangelägenheter och det var såklart tråkigt att han inte kunde närvara till 100% men det påverkar inte min uppfattning om honom som en toppen mäklare. Läs mer
    2018-10-02 Jonas K svarar Elin N
    Hej Elin.
    Tack för att du tog dig tid att skriva ett omdöme och tack för komplimangerna.

Kul att du är nöjd med både pris och de nya köparna.

Hoppas vi träffas på visningar framöver.

• Susanne S skrev om Jonas Kjellsson en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Sålt en villa . Mycket vänligt bemötande .Jonas kunde svara på våra frågor och ringde alltid upp efter att vi lämnat meddelande. Läs mer
    2018-09-11 Jonas K svarar Susanne S
    Hej Susanne.
    Tack för er rekommendation. Alltid trevligt att göra affärer med er.

Hälsa så gott så ses vi.

• Ulrika H skrev om Jonas Kjellsson en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Vi har sålt ett enplanshus i ett villaområde. Mäklaren har under hela försäljningen varit öppen, hållit tät kontakt och på alla sätt skött affären på ett mycket bra sätt. Läs mer
    2018-09-11 Jonas K svarar Ulrika H
    Hej Ulrika.
    Tack för rekommendationen och tack för gott samarbete med er som både säljare och köpare.

Hälsa så gott så ses vi framöver.

• Charlotte K skrev om Jonas Kjellsson en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Köpt hus på Fregattgatan. Proffsigt och kunnigt bemött. Läs mer
    2018-09-11 Jonas K svarar Charlotte K
    Hej Charlotte.
    Tack för rekommendationen och varmt välkomna till Karlskrona och ert nya fina hus.

Vi ses snart.

• Claes R skrev om Jonas Kjellsson en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Bra, snabbt, korrekt och trevligt bemötande. Läs mer
    2018-09-11 Jonas K svarar Claes R
    Hej Claes.
    Tack för de fina orden. Hoppas ni kommer trivas i staden och ert fina hus.

• Gunnar O skrev om Jonas Kjellsson en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Försäljning av villafastighet.
    Bra upplägg i olika steg, snabb information.
    Noggrann mäklare Jonas kjellsson 👍 Läs mer
    2018-09-11 Jonas K svarar Gunnar O
    Hej Gunnar.
    Tack för den fina rekommendationen och tack för ett gott samarbete med dig och dina syskon.

• Mats B skrev om Jonas Kjellsson en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Sålt fritidshus.
    Utmärkt bemötande
    Mina förväntningar på Jonas var att han skulle på ett sakligt sätt ta hand om hela försäljningsproceduren vilket uppfylldes till fullo.
    Kan rekommendera Jonas till alla. Läs mer
    2018-09-11 Jonas K svarar Mats B
    Hej Mats.
    Tack för de glädjande orden. Det var en trevlig förmedling och ett gott samarbete. Hoppas vi kan hitta något nytt åt er framöver.

Hälsa så gott.

• Linus J skrev om Jonas Kjellsson en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Mycket kunnig mäklare som gjorde försäljningen smidig. Trots sommar och semestertider var det lätt att komma i kontakt och få svar på frågor. Även när det kom till tillträde och kontraktskrivning gick det smidigt och var enkelt att lösa trots att jag själv inte kunde vara på plats. Jag är mycket nöjd över Jonas och hur försäljningen fungerat! Läs mer
    2018-09-11 Jonas K svarar Linus J
    Hej Linus.
    Tack för den fina rekommendationen. Kul att du är nöjd med försäljningen av din fina lägenhet. Stort lycka till med jobb och ditt nya boende.

• Mariam A skrev om Jonas Kjellsson en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Hej jag heter Mariam jag har köpt en villa . Jonas är profiitioner i sitt jobb . Jonas är jätte bra maniska han bemött mig på ett bra set. Jag är nöjd 😊 Läs mer
    2018-06-10 Jonas K svarar Mariam A
    Hej Mariam.
    Tack för ditt fina omdöme och jag önskar dig stort lycka till i huset.

Vi ses framöver.

• Joachim H skrev om Jonas Kjellsson en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Lyhörd och kunnig. Tillgänglig och snabb att svara. Läs mer
    2018-05-11 Jonas K svarar Joachim H
    Tack Joachim för ditt fina omdöme. Vi ses framöver.

• Emelie Z skrev om Jonas Kjellsson en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Vi köpte en villa i Rödeby, Karlskrona.
    Jonas var väldigt trevlig, professionell & servicen var i toppklass. Vi bytte bank, ändrade tillträdesdagen och även i köpekontraktet, Jonas löste allt väldigt bra & smidig.
    Vi är jättenöjda & han överträffade våra förväntningar. Läs mer
    2018-05-11 Jonas K svarar Emelie Z
    Hej Emelie.
    Vad kul att du upplevde det som du beskriver. Önskar dig lycka till med nya huset och de renoveringar du ska göras.

• Rocco G skrev om Jonas Kjellsson en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Köpte ett hus och sålde ett annat. Kommunikationen var bra och man fick snabbt ett svar om man undrade något. Läs mer
    2018-04-03 Jonas K svarar Rocco G
    Hej Rocco.
    Tack för att ni tog er tid och tack för omdömet. Det var mycket trevligt att samarbeta med er som både säljare och köpare. Lycka till med nya huset och familjen. Hälsa din fru så gott!

• Åke W skrev om Jonas Kjellsson en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Jonas är en mycket trevlig person som lyssnar och har stor förståelse för kunden. Läs mer
    2018-03-28 Jonas K svarar Åke W
    Hej Åke.
    Tack för att du tog dig tid att lämna omdöme. Tackar dig själv för ett gott och trevligt samarbete. Hoppas du kommit i ordning och är nöjd med ditt nya boende också.

• Eva-lena A skrev om Jonas Kjellsson en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Väldigt professionell, trevlig och service minded. Alltid kontaktbar och snabb på att återkoppla. Jag skulle absolut rekommendera honom till vänner och bekanta. Läs mer
    2018-03-28 Jonas K svarar Eva-lena A
    Hej Eva-Lena.
    Tack för att du tog dig tid att lämna ett omdöme och tack för den fina rekommendationen. Hoppas ni kommer trivas bra i huset när allt är på plats.

Hälsa Matthew så gott.

• Ingrid S skrev om Jonas Kjellsson en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Fungerade utmärkt
    Gjorde ett bra jobb
    Är mycket nöjd Läs mer
    2018-02-11 Jonas K svarar Ingrid S
    Kul att höra :) Tack för att ni tog er tid att lämna omdöme och tack för de fina orden.

• Celia R skrev om Jonas Kjellsson en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Han var jättetrevlig och hjälpte oss med alla frågor vi hade. Läs mer
    2018-02-11 Jonas K svarar Celia R
    Hej Celia.
    Tack för att ni tog er tid och tack för omdömet. Det var trevligt att samarbete med er också :)

Önskar er stort lycka till i nya huset och hoppas familjen kommer trivas i ert nya fina hus.

• Irma E skrev om Jonas Kjellsson en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Toppenbra, trevlig , förklarar bra,
    Villig att hjälpa till med alla frågor vi hade.
    Rekommenderar verkligen Jonas Kjellsson .toppenmäklare😊 Läs mer
    2018-02-11 Jonas K svarar Irma E
    Tack så mycket för de fina orden och tack för att ni tog er tid att lämna ett omdöme. Tackar också för ett trevligt samarbete :)

• Tim H
    Tim H skrev om Jonas Kjellsson en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Bra mäklare, tydlig information.
    Hade aldrig valt någon annan än Jonas att förlita mig på, han har hjälpt oss både köpa och sälja hus smärtfritt och över förväntan. Läs mer
    2018-02-11 Jonas K svarar Tim H
    Hej Tim.
    Tack så mycket för att du tog dig tid att skriva och tack för ditt omdöme, det värmer.

Stort lycka till med nya huset.

• Anna M skrev om Jonas Kjellsson en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Kompetent och trevlig. Smidig att ha att göra med. Lätt att få kontakt med. Mycket nöjda! Läs mer
    2018-01-24 Jonas K svarar Anna M
    Hej Anna.
    Tack för de fina orden och att ni tog er tid för att lämna ett omdöme.

Lycka till i framtiden och hälsa så gott.

• Therese B skrev om Jonas Kjellsson en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Bra och trevligt bemötande. Bra på att förklara saker o ting. Läs mer
    2017-11-28 Jonas K svarar Therese B
    Hej Therese.
    Tack för det fina omdömet, det uppskattas. Hälsa så gott.

• Mats M skrev om Jonas Kjellsson en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Jonas är mycket bra. Men, då det var mitt första hus jag köpte så blev det inte riktig som jag tänkt mig. Man friskriver sig från ansvar gällande bygg fel som görs på hus
    mellan 1970- 1980 talet.

Här blev det kostsamt.
    Man kan inte stå och säga att lukten beror på instängt och obebott hus där man sedan som köpare åker på att lyfta hela huset sektionsvis för att byta syllar som avger giftig lukt som är rent hälsovådligt.

Kostnaden startar på 225 000:- det var inte riktigt tanken.
    Skulle med stor tveksamhet nog aldrig köpa ett hus genom Swedbank igen pga. detta.

Kunde skänkt de pengarna till Barncancerfonden i stället.
    Brukar skänka mellan 10 000:- till 25 000:- till just barncancerfonden varje år. Men pga detta kan jag inte göra det på väldigt lång tid om möjligen aldrig mera då jag inte vill att min dotter ska bli sjuk på grund av ett sjukt hus som Jonas sålde till oss. Läs mer
    2018-01-24 Jonas K svarar Mats M
    Hej Mats.
    Tack för din feedback och tack för komplimangen. Efter att vi talats vid så är du kritisk mot besiktningen av huset. Vi brukar som regel uppmana våra säljare att anlita något av våra besiktningsföretag som vi samarbetar med. Att besiktningsmannen skriver att det är tryckimpregnerat virke i syllarna och därmed en "risk" så är det en varning från besiktningsmannen eftersom det i regel kräver fördjupade undersökningar för att få en mer övergripande bild. Sen är det oftast svårt att undersöka eftersom det kan kräva större ingrep i husets konstruktion. Bra att ni gjorde en genomgång av besiktningprotokollet med besiktningsföretaget och punkterna i protokollet ska vara till för att ge köparen ett bättre beslutsunderlag för en helheltsbedömning av fastigheten.

Jag önskar er all lycka i ert fina hus.

• Hans-göran O skrev om Jonas Kjellsson en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Allt har varit till belåtenhet och fungerat bra. Läs mer
    2017-11-28 Jonas K svarar Hans-göran O
    Hej.
    Tack så mycket för det fina omdömet och tack för gott samarbete. Hoppas din dotter kommer trivas i lägenheten. Hälsa så gott.

• Ingert I skrev om Jonas Kjellsson en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Mycket bra bemötande ,lyssnade på mig.
    Förklarade på ett bra sätt. Var alltid tillgänglig för mina frågor. Läs mer
    2017-11-28 Jonas K svarar Ingert I
    Hej Ingert.
    Tack för att du tog dig tid att skriva en rekommendation och tack för ett gott samarbete. Hoppas du inte kommer sakna ditt fina huset för mycket framöver.

Hälsa så gott.

• Jonas J skrev om Jonas Kjellsson en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Mycket bra och är nöjd ,och det blev pris som han hade förespått Läs mer
    2017-11-17 Johan K svarar Jonas J
    Hej Jonas.

Kul att höra att ni är nöjda. Tack för gott samarbete och ha en fortsatt fin höst.

Med vänliga hälsningar
    Jonas
  • Tommy O skrev om Jonas Kjellsson en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Bra kille i det hela, men dåligt man inte fick nån info att elen var avstängd när man flyttade in så bodde utan el i 3 dagar som jag tycker någon borde stå för den hyreskostnaden. Hade nog med grejer och räkningar i huvudet redan.

Lägenheten var dålig städat och kylskåpet var sönder vilket borde stå dokumenterat nånstans.

Självklart kan Johan inte veta allt vad som är sönder och inte sönder men kände bara jag behövde en klarare bild av vissa saker gällande lite små saker och det ekonomiska.

Första gång man har fått swischa hyran + parkeringsavgift till säljaren när man inte ens har el när man flyttar in i lägenheten. Kanske är mitt fel för jag inte tog reda på sånt men tycker ändå man borde få nån bättre information kring det. Läs mer
    2017-11-17 Johan K svarar Tommy O
    Hej Tommy.

Tack för att du tar dig tid att lämna ett omdöme, uppskattat!

Har alltid som vana att posta er en liten checklista inför tillträde men det kanske inte gjordes i detta fallet. Däri framgår info om el och städning bland annat. Beklagar.

Hoppas du trots allt en mindre god start i lägenhet trivs bra där och jag tar till mig av det du nämner som ett led i att alltid ger er köpare och säljare en god service.

Som sagt, fortsatt lycka till i din lägenhet välkommen att höra er om det är något jag kan hjälpa er med.

Med vänliga hälsningar
    Jonas
  • Jörgen G skrev om Jonas Kjellsson en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Fin kille

Lugn o sansad................................... Läs mer
    2017-11-09 Jonas K svarar Jörgen G
    Hej Jörgen.
    Tack för ert omdöme och tack för ett gott samarbete. Önskar er stort lycka till i ert nya boende framöver.

Hälsa familjen så gott.

• Victor K skrev om Jonas Kjellsson en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Jonas är en mäklare med stor kompetens inom sitt område. Väldigt seriös och lätt att ha att göra med. Aldrig några problem med något. Toppen helt enkelt! Läs mer
    2017-09-28 Jonas K svarar Victor K
    Hej Victor.
    Tack för ditt fina omdöme. Det var mycket trevligt att ha er både som köpare och säljare.

Hälsa så gott och stort lycka till i huset.
  • Ulla-stina A skrev om Jonas Kjellsson en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Fick ett utmärkt bemötande, mycket trevlig att samarbeta med och med stor kunninghet i sitt yrke. Jonas levde verkligen upp till min förväntan. Kan verkligen rekommendera honom. Läs mer
    2017-09-28 Jonas K svarar Ulla-stina A
    Hej Ulla-Stina.
    Tack själv för ett gott samarbete. Kul att du är nöjd med tjänsten och processen.

Vi hörs framöver.

• Lena N skrev om Jonas Kjellsson en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Varit mkt nöjd. Lätt att få kontakt med, lyssnat, tagit reda på snabbt om jag undrat över ngt och återkommit fort med svar. Om jag skulle behöva mäklare igen hade jag valt Fastighetsbyrån och Jonas Kjellsson. Läs mer
    2017-09-28 Jonas K svarar Lena N
    Hej Lena.
    Kul att du är nöjd. Tackar själv för ett gott samarbete. Vi hörs framöver i deklarationstider.

• Håkan L
    Håkan L skrev om Jonas Kjellsson en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Smidig, lätt att förstå, bra hjälp i det som jag som kund inte är van att hantera. Kunden som köpte var bra i affären och jag tror att det hänger på hur tydligt information vid budgivning/ försäljning gått till Läs mer
    2017-09-26 Jonas K svarar Håkan L
    Hej Håkan.
    Tack för rekommendationen och tack för förtroendet att sälja din bostad. Kul att det gick så pass smidigt som du upplever det.

Allt gott.

• Amanda L skrev om Jonas Kjellsson en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Han var väldigt seriös och otroligt hjälpsam! Läs mer
    2017-09-26 Jonas K svarar Amanda L
    Hej Amanda.
    Kul att du är nöjd och tack för rekommendationen och förtroendet att sälja din bostad.

Lycka till i ditt nya boende.

• Jaen-peter G skrev om Jonas Kjellsson en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Jag ficka väldigt bra bemötande. Läs mer
    2017-09-26 Jonas K svarar Jaen-peter G
    Hej Jaen-Peter.
    Tack för rekommendationen och lycka till med nya huset.

• Therese B skrev om Jonas Kjellsson en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Rakt, tydligt och enkelt bemötande.
    Är sammanfattningsvis nöjd som fastighetsköpare. Läs mer
    2017-09-26 Jonas K svarar Therese B
    Hej Therese.
    Tack för rekommendationen och stort lycka till i nya boendet.

• Marie B skrev om Jonas Kjellsson en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Vänligt och professionellt. Ett gott bemötande. Läs mer
    2017-09-26 Jonas K svarar Marie B
    Hej Marie.
    Tack för rekommendationen. Välkomna till Karlskrona och stort lycka till i ert nya boende.

• Kristian L skrev om Jonas Kjellsson en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Jonas har skött sig väldigt proffsigt i sitt bemötande o kunnande. Har man sökt honom så har han alltid hört av sig så fort han har haft möjlighet. Läs mer
    2017-09-26 Jonas K svarar Kristian L
    Hej Kristian.
    Tack Kristian för rekommendationen och lycka till i ditt nya boende.

• Mahdi M skrev om Jonas Kjellsson en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    The broker helped in the best way that he could.
    I Recommend him. Läs mer
    2017-08-14 Jonas K svarar Mahdi M
    Hi Mahdi.
    I am pleased that you are satisfied. I'm sure you will enjoy your new house.

wishes Jonas Kjellsson, Fastighetsbyrån
  • Susanne S
    Susanne S skrev om Jonas Kjellsson en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Bara fint att vara kund hos mäklaren Jonas Kjellsson på Fastighetsbyrå i Karlskrona både som köpare och säljare! Läs mer
    2017-08-14 Jonas K svarar Susanne S
    Hej Susanne.
    Vad kul att ni upplevde det så på bägge sidorna. Det var trevligt att samarbeta med er också.

Hoppas ni trivs i nya boendet så hörs vi när det närmar sig deklarationstider.

• Ingvar S skrev om Jonas Kjellsson en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    betyg 11 av 10 möjliga kan det bli bättre Läs mer
    2017-08-14 Jonas K svarar Ingvar S
    Hej Ingvar.
    Tack för de fina orden, det värmer. Det var en trevlig process tillsammans med er.

Vi hörs framöver.

• Julius R skrev om Jonas Kjellsson en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Mäklaren har i min uppfattning representerar säljaren och inte köparen. Vågade inte förmedla och ställa vissa krav. Läs mer
    2017-08-14 Jonas K svarar Julius R
    Hej Julius.
    Tråkigt att du upplevde det så. Jag delade dock inte uppfattningen i situationen men tar det till mig.

Jag hoppas i alla fall ni trivs i ert fina hus.

Jonas Kjellsson
Johan Kjellsson