Läs vad 213 Läs vad Mårten Kindlund

• 2021-01-15
    Mårten sålde vår villa på mindre än två veckor!

Han är kunnig, ambitiös och finns tillgänglig när som helst.
    Bo D
    • 115.0 m²
    • Verkö
    sålde sitt hus med hjälp av Mårten Kindlund en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Hej Bosse! Tack för detta, har trivts bra med er från första stund, jag har uppskattat vårt trevliga och noggranna samarbete. Ja, det gick väldigt smidigt, med en förvisning genom vår praktiska tjänst "På gång". Smidigt att kunna varva snabba beslut på sms till er båda, med lite längre telefonsamtal, uppskattat från min sida. Kul att köparna ser fram emot att få ta över ert välskötta hem. Lycka till med den långa flytten, vi ses på tillträdet till våren! MVH Mårten Kindlund, Fastighetsbyrån Karlskrona

• 2020-12-28
    Mårten sålde min villa snabbt och till ett bra pris redan i Fastighetsbyråns första läge "På gång".
    Daniel F
    Daniel F
    • 135.0 m²
    Hej Daniel! Tack för din rekommendation. Ja, det blev en smidig lösning med "På gång" för alla inblandade parter, då varken du eller köparen hade bråttom med tillträde och det räckte med en förvisning. Dessutom till ett bra pris och en nöjd & glad köpare som får ta över ditt välskötta hus, kul! Har uppskattat vår snabba, enkla och trevliga kommunikation. Vi ses på sommarens tillträde, ha en fin vår under tiden. Gott nytt år! MVH Mårten Kindlund, Fastighetsbyrån Karlskrona

• 2020-12-24
    Jag har nyligen köpt en bostad där Mårten var mäklare. Han var kunnig, förtroendeingivande och stöttade på ett uppskattat sätt.
    Olivia F
    • 104.0 m²
    • Hästö
    köpte sitt hus med hjälp av Mårten Kindlund en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Hej Olivia! Det var en trevlig julklapp idag med en sån fin rekommendation, tack! Tack för hur du upplevt processen att köpa genom mig, uppskattar själv hur trevligt, smidigt (tillträde på en dag tack vare en duktig bankman!) och lättsamt det var. Lycka till med huset, är säker på att din familj kommer att trivas. God jul och gott nytt år! Med vänlig hälsning Mårten Kindlund, Fastighetsbyrån Karlskrona marten.kindlund@fastighetsbyran.se

• 2020-12-20
    Mårten är proffsig och effektiv! Han har ett trevligt bemötande och känns väldigt kunnig. Vi känner oss väldigt trygga med att lämna över försäljningen av vår bostad till Mårten.
    Robert G
    • 112.0 m²
    • Lyckeby
    Hej Robert! Tack för att du tog dig tid till en rekommendation. Uppskattar ert förtroende för mig och er ärlighet genom affären om hur ni ville genomföra den. Riktigt smart av er att använda tjänsten "På gång" så ni kunde bunkra seriösa kunder i ett tidigt skede och lyckas sälja snabbt när det väl var läge, med ett bra resultat. Köparen verkar med nöjd och glad att få ta över ert fina bostadsrättsradhus. Nu återstår "bara" den lilla detaljen att hitta någon bra villa till er, men det löser vi! Hälsa familjen, God jul & Gott nytt år om vi inte hörs innan dess! MVH Mårten Kindlund, Fastighetsbyrån Karlskrona

• 2020-12-02
    Mårten Kindlund har varit otroligt proffsig och hjälpsam under vår första villaförsäljning. Mårten är lugn, tillmötesgående och förtroendeingivande. Han har lett oss genom hela processen på ett prestigelöst och ödmjukt sätt samt tagit tid att förklara saker för oss på ett enkelt och förståeligt vis. Det har varit en trygghet att jobba med Mårten.
    Tack Mårten!
    Hej Erik! Vad roligt att du, din syster och din farmor är nöjda med förmedlingen! Jag uppskattar att ni haft förtroende för mig och att jag lätt kunnat nå er alla även om ni varit på distans. Vi hörs! MVH Mårten Kindlund, Fastighetsbyrån Karlskrona

• 2020-10-08
    Sålde mitt hus genom Mårten. Proffsig hantering från första dag!
    Freddie H
    • 101.0 m²
    Hej Freddie! Tack för ett trevligt samarbete och en fin rekommendation. Har uppskattat era tydliga besked i frågor som uppkommit i processen att sälja ert fina hus. Lycka till i bostadsjakten framöver, hoppas att vi ses igen i framtiden! MVH Mårten Kindlund, Fastighetsbyrån Karlskrona

• 2020-09-20
    Mårten hjälpte oss sälja vårt enfamiljshus, som han några år tidigare förmedlade när vi köpte det.

Mårten fick oss att känna trygghet, vilket vi anser vara bland det viktigaste vid försäljning. Utöver detta är han lugn, noggrann och mån om såväl säljare som köpare. Vi skulle rekommendera honom till alla som vill genomföra en husaffär!

10/10
    Christoffer K
    • 76.0 m²
    • Lyckeby
    Hej Christoffer! Tack för rekommendationen och hur ni upplevt att sälja ert fina hus genom mig - köpa hade ni som du säger redan provat. Känns som att ni satte ord på vad som är viktigt även för mig. Det får väl sägas ha varit en effektiv affär med en bra visning och gott resultat. Tycker vi båda har varit lyhörda med varandra för vad som varit bäst för er, era spekulanter och slutliga köparen. Uppskattar er snabba respons på frågor och beslut under processen. Tack för förtroendet, vi ses på tillträdet! Med vänlig hälsning Mårten Kindlund, Fastighetsbyrån Karlskrona

• 2020-09-06
    Sålt bostad
    Bra bemött
    Förväntningarna som vi hade var normala och mäklaren levde upp till dem
    Upplevelsen var bra
    Hans J
    • 211.0 m²
    • Trummenäs
    Hej Hans! Tack för rekommendationen, för att jag fick förmedla ert läckra hus och framförallt för ett trevligt & smidigt samarbete - ni har alltid svarat snabbt på mina & spekulanters frågor, uppskattas. Hoppas våra vägar korsas igen framöver, vi hörs ju iaf inför tillträdet. Med vänlig hälsning Mårten Kindlund, Fastighetsbyrån Karlskrona

• 2020-09-02
    Köpt ett sommarhus, där köpet skötts på ett proffsigt sätt.
    Mårten har gett ett proffsigt bemötande från början till slut.
    Magnus S
    • 75.0 m²
    • Trummenäs
    Hej Magnus! Tack för fin rekommendation och för ett smidigt & trevligt samarbete i samband med ert köp av huset, hoppas att ni kommer att trivas! Roligt att ni även ville anlita oss i samband med försäljningen av lägenheten. HA en skön höst, hälsa! MVH Mårten Kindlund, Fastighetsbyrån Karlskrona

• 2020-08-07
    Jag har köpt en villa. Mäklaren var påläst om bostaden. Han svarade på mina frågor om bostaden och såg till att jag snabbt fick komma dit och titta igen. Mårten var engagerad och levde upp till mina förväntningar om vad man kan förvänta sig av en mäklare
    Mårten gjorde ett proffsigt intryck.
    Marie Ö
    • 100.0 m²
    • Lyckeby
    Hej Marie! Tack för din rekommendation och hur du har upplevt processen att köpa din bostad genom mig. Jag tycker att vi haft ett smidigt och trevligt samarbete! Stort lycka till med huset, hoppas att ni kommer att trivas! Med vänlig hälsning Mårten Kindlund, Fastighetsbyrån Karlskrona

Visa svar

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte