Mårten Kindlund är mäklare på Fastighetsbyrån Karlskrona

Mårten Kindlund har varit registrerad mäklare sedan 2006-11. Mårten Kindlund har varit aktiv på Reco.se sedan 2014-11 och har fått 291 omdömen med ett betyg på 4.7. Mårten Kindlund har haft 37 försäljningar sen 2021-08 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2021-08 - 2022-07

Läs vad 291 Läs vad Mårten Kindlund

• sålde sitt hus med hjälp av Mårten Kindlund en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    2022-07-06 Verifierad kund
    Väldigt bra och serviceminded mäklare som möter alla behov i en försäljning
    Hej Sofie!

Tack för detta, det var en trevlig och snabb förmedling av ditt fina hus, det såldes ju redan som På gång. Roligt att du kommer tillbaka ca 10 år efter ditt köp genom mig, vem vet vi kanske ses igen om 10 år?! Ja förutom till tillträdet efter sommaren då, det ser jag fram emot!

Ha en skön sommar, hälsa!

• Trummenäs
    2022-06-20 Verifierad kund
    Kan varmt rekommendera Mårten som mäklare.
    Saklig, kunnig och påläst. Bra och informativ kommunikation i hela processen, noggrann och snabb på att återkoppla. Kändes säkert och tryggt att lämna min försäljning till honom.
    Hej Linda!

Tack för att du tog dig tid till ett omdöme.

Har sedan första mötet känt att vi klickat och att jag haft ditt förtroende, så det har varit ett nöje att få förmedla ditt fina ställe. Och kul att köparen verkar kunna uppskatta det lika mycket som du har gjort! Tack för trevlig och snabb kommunikation, ser fram emot att ses på tillträdet igen.

Ha en fin sommar!

Mårten Kindlund
  • köpte sitt hus med hjälp av Mårten Kindlund en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    • Brändaholm
    2022-06-01 Verifierad kund
    Det är ok, hade möjlighet att ändra i sista stund.
    Posetiv atmosfär.
    Thomas Nilsson
    Hej Thomas!

Tack för ett trevligt möte vid kontraktsskrivningen.

Lycka till med den fina stugan, vi ses snart på tillträdet!

• Brändaholm
    2022-05-30 Verifierad kund
    Efter flera köp- och säljärenden med Mårten har jag varje gång blivit både kunnigt, professionellt och trevligt bemött. Jag har högt förtroende för Mårten. Topp 10. Rekommenderas varmt.
    Christina L
    Hej igen Christina!

Tack för detta, alltid ett nöje att göra affärer med er, oavsett om det är som köpare eller säljare, lika trevligt varje gång. Lugnt och lyhört för hur vi båda önskar ha det.

Ha en skön sommar!

• Lyckeby
    2022-05-29 Verifierad kund
    Väl bemött och kände att jag kunde lita på Mårten
    Hej Britt!

Tack själv för trevligt bemötande och för att vi kunde vara lyhörda för varandra, alla parter. Är säker på att du kommer att trivas, lycka till med din egen försäljning. Ses på sommarens tillträde!

• Giovanni C
    2022-05-20 Verifierad kund
    På ett mycket professionellt sätt. Har den känslan att mäklaren har varit så pass proffesionellt att han tillgodogjort både mina och köparens förväntningar. Jag skulle säkert rekommenderar honom för vänner och bekanta.
    Hej Giovanni!

Alltid trevligt att göra affärer med dig. Enkelt och med förtroende för varandra, uppskattat. Även tack för att du kommer att rekommendera mig vidare.

Lycka till med lägenhetslivet!

Med vänlig hälsning Mårten Kindlund
    2022-05-18 Verifierad kund
    Trevlig. Lätt att prata med och förklarade på lättfattlig sätt.
    Hej Jonna!

Tack för detta och detsamma, har uppskattat att vi kunnat ha en snabb och trevlig kommunikation i samband med ditt köp. Bra att du uppskattade min genomgång vid kontraktet, är ju mycket att tänka på vid ett köp. Ser fram emot att snart ses igen på tillträdet!

• Mariedal
    2022-05-13 Verifierad kund
    Mycket professionellt bemötande.
    Jag förväntade mig stöttning kring försäljningen och trygghet kring hanteringen av alla dokument vilket jag upplever att jag fick.
    Mårten agerade lugnt och kunnigt och höll oss uppdaterade hela vägen under budgivningen fram till försäljning.
    Vi är mycket nöjda med att vi valde Mårten som vår mäklare!
    Hej Emma!

Härligt att höra! Ja nu har ni testat mig på båda sidor, både som köpare och säljare. Har uppskattat vår snabba, smidiga och lättsamma kommunikation!

Hälsa familjen, ser fram emot att ses efter sommaren på tillträdena.

• Mariedal
    2022-05-11 Verifierad kund
    Var ända gång man ringde så svarande han. Han var alltid tillgänglig. Det var riktigt bra. Han gav alltid svar på alla frågor och gav ut tillräckligt med förståeligt mycket information. Han var smidig, vänlig och generös. Han var väldigt bra, vi uppskattar att vi fick honom och skulle verkligen rekommendera honom till fler familjer som söker hus.
    Hej Shaymaa!

Vad roligt att ni är nöjda med upplevelsen av att köpa ert första hus genom mig och Fastighetsbyrån.

Det är inte alltid så lätt att hinna svara i telefon - jag har den inte på när jag är hos/med kunder så det är lika för alla - men försöker alltid höra av mig så fort det går, så bra att du är nöjd där. För mig är det viktigt att försöka få köpare och säljare att förstå så mycket som möjligt av processen. Tack själva för alltid trevligt bemötande, det underlättar och uppskattas.

Jag är säker på att hela familjen kommer att trivas i ert nya boende, ser fram emot att träffa er igen för tillträdet. Ha en fin sommar så länge!

• Skillingenäs
    2022-05-08 Verifierad kund
    Snyggt bemötande på alla sätt. Enkel att nå och pedagogisk i sina förklaringar. Personlig på ett proffsigt sätt, där vi känt oss trygga genom hela processen som varit hittills. Kan utan tvekan rekommendera Mårten till alla som behöver en pålitlig, trygg och rolig mäklare.
    Hej Evelina!

Vad roligt att höra att ni är nöjda med min/vår del av köpet. Har känts bra med er från första stund. Ser fram emot att se er igen vid tillträdet till ert nya fina hus.