Mårten Kindlund
Registrerad mäklare sedan 2006-11-20
Aktiv på Reco.se sedan 2014-11-26
2019-08 - 2020-07

Läs vad 203 Läs vad Mårten Kindlund

• Lars-gustav V köpte sitt hus med hjälp av Mårten Kindlund en del av Fastighetsbyrån Karlskrona

2020-07-12

Kustvägen Torhamn-Kristianopel
    Mårten sålde vårt hus för ca 10 år sedan och det fungerade utmärkt. Mårten är noggrannheten själv och är alltid påläst.

När vi nu köpte vår sommarstuga så fungerade det lika smärtfritt som när vi sålde tidigare. Precis som förra gången så skötes det hela väldigt professionellt.

Lassse och Lottie Läs mer
    2020-07-12 Mårten K svarar Lars-gustav V
    Hej Lasse!

Tack för fin rekommendation, gillar att vara noggrann, allt går så mycket smidigare då. Kul att ni är lika nöjda köpare nu som säljare för 10 år sedan. Tack för smidigt, trevligt och enkelt samarbete i samband med köpet, synd att jag missade tillträdet men även en mecklare behöver vila upp sig ibland.

Ha en riktigt skön sommar i stugan, är säker på att det kommer att bli toppen, hälsa familj och hund!

Med vänlig hälsning Mårten Kindlund, Fastighetsbyrån Karlskrona
  • Lisa G köpte sitt hus med hjälp av Mårten Kindlund en del av Fastighetsbyrån Karlskrona

2020-07-07

Verkö
    Bra bemötande från början till slut. Kändes tryggt och bra koll på läget. Läs mer
    2020-07-07 Mårten K svarar Lisa G
    Hej Lisa!

Härligt att ni är nöjda med processen med att köpa hus genom mig, tack för ett mycket trevligt samarbete!

Stort lycka till med det välvårdade huset, vi ses i "stora lekparken" som mina barn säger :-)

MVH Mårten Kindlund, Fastighetsbyrån Karlskrona
  • Göte O köpte sitt hus med hjälp av Mårten Kindlund en del av Fastighetsbyrån Karlskrona

2020-07-01

Rödeby
    Mycket vänlig mäklare som har varit till stor hjälp och tillgängligheten till honom har varit väldigt bra. Läs mer
    2020-07-01 Mårten K svarar Göte O
    Hej Göte!

Tack för en fin rekommendation. Uppskattar ert enkla och trevliga sätt i affären att köpa hus genom mig.

Lycka till med nya huset, ha en skön sommar och hälsa fru & barn!

Med vänlig hälsning Mårten Kindlund, Fastighetsbyrån Karlskrona
  • Madeleine L sålde sin lägenhet med hjälp av Mårten Kindlund en del av Fastighetsbyrån Karlskrona

2020-06-20

2:a
    Wämö
    Jag har sålt min bostadsrätt. Jag är väldigt nöjd med Mårten Kindlund som mäklare. Han är positiv, engagerad och alltid anträffbar. Jag har bara positiva erfarenheter av Mårten. Han har verkligen gjort ett bra jobb. Läs mer
    2020-06-20 Mårten K svarar Madeleine L
    Hej Madde!

Trevligt att höra att du är nöjd med hur jag utfört din affär. Har trivts riktigt bra med dig som kund, sen vi sågs på en visning, roligt att vi kunde ordna en fin lantlig villa till er till slut. Är säker på att köparen kommer att trivas lika bra som du gjort i den fina lägenheten - lycka till med villalivet! Synd att jag missar tillträdet pga semester men ni vet att det bara är att höra av er om det är något. Ha en skön sommar, hälsa din man!

Med vänlig hälsning Mårten Kindlund, Fastighetsbyrån Karlskrona
  • Inga-britt L sålde sitt hus med hjälp av Mårten Kindlund en del av Fastighetsbyrån Karlskrona

2020-06-15

Trossö
    Jag tycker Mårten är en professionell mäklare och han har dessutom en härlig humor detta gör att det alltid är lika trevligt stt träffa honom Jag har sålt mitt radhus med Mårtens hjälp det känns bra. IngaBritt. Löfvenberg Läs mer
    2020-06-15 Mårten K svarar Inga-britt L
    Hej Inga-Britt!

Ja, vi klickade väl rätt bra?! Har varit roligt att få gnabbas lite med dig. Uppskattar att du verkar ha haft förtroende för min del i affären och i god tid tog kontakt med mig (eg för flera år sedan första gången) så vi kunde förbereda på bästa sätt och bunkra lite kunder medans du letade nytt boende - lycka till med lägenhetslivet. De trevliga köparna ser fram emot att få flytta in i ditt välskötta radhus!

Ha en skön sommar så ses vi på tillträdet!

Med vänlig hälsning Mårten Kindlund, Fastighetsbyrån Karlskrona
  • Freddie S köpte sin lägenhet med hjälp av Mårten Kindlund en del av Fastighetsbyrån Karlskrona

2020-06-14

3:a
    Trossö
    Vi har köpt en bostadsrätt. Vid möten har han varit trevlig och hjälpsam. Om vi haft frågor utanför mötena har vi snabbt fått svar. Läs mer
    2020-06-14 Mårten K svarar Freddie S
    Hej Freddie!

Tack för din rekommendation, har med haft en trevlig förmedling till er med snabb och rak kommunikation.

Hoppas att ni kommer att trivas i den fina lägenheten och stort lycka till med den växande familjen.

MVH Mårten Kindlund, Fastighetsbyrån Karlskrona
  • Eric B sålde sitt hus med hjälp av Mårten Kindlund en del av Fastighetsbyrån Karlskrona

2020-06-12

Fridlevstad
    Klockrent bemötande från första stund.
    Allt sköttes proffsigt och mäklaren var alltid tillgänglig för frågor oavsett tid och veckodag.
    Bra upplägg och strategi för försäljning vilket ledde till att vi fick mer än vi hade begärt för huset. Läs mer
    2020-06-12 Mårten K svarar Eric B
    Hej Eric!

Tack för en trevlig rekommendation och ett fint samarbete. Uppskattar era snabba svar & beslut på sms, har underlättat mitt arbete. Ni hade gjort huset gästvänligt, lyssnade mer än gärna på mina rekommendationer och att besiktningsmannen kunde vara med på visningen & förklara protokollet var nog pricken över i:et. Är säker på att köparna kommer att uppskatta ert vackra hus - lycka till med det nästa!

Ha en skön sommar så ses vi på tillträdet!

MVH Mårten Kindlund, Fastighetsbyrån Karlskrona
  • Kasper S köpte sin lägenhet med hjälp av Mårten Kindlund en del av Fastighetsbyrån Karlskrona

2020-06-02

2:a
    Trossö
    Köpte en lägenhet på centrala trossö. Mårten var alltid trevlig och tillmötesgående och hjälpte mig genom hela processen då det var min första bostad. Läs mer
    2020-06-02 Mårten K svarar Kasper S
    Hej Kasper!

Roligt att du är nöjd med mitt bemötande och hur jag hjälpt dig att köpa ditt första boende. Uppskattar vår snabba, raka och trevliga kommunikation. Hoppas att du kommer att trivas i den fina lägenheten, ha en skön sommar!

Med vänlig hälsning Mårten Kindlund, Fastighetsbyrån Karlskrona
  • Oliver S köpte en tomt med hjälp av Mårten Kindlund en del av Fastighetsbyrån Karlskrona

2020-05-20

Senoren
    Köpte tomt. Mårten var mycket hjälpsam och tillmötesgående under hela processen. Helt enkelt, jag är mycket nöjd kund. Läs mer
    2020-05-20 Mårten K svarar Oliver S
    Hej Oliver!

Tack för fint omdöme och hur du upplevt mig under processen att köpa er tomt.

Har haft en bra kontakt med er, alltid snabba och raka svar, uppskattas.

Stort lycka till med bygget, ska bli kul att följa!

Med vänlig hälsning Mårten Kindlund, Fastighetsbyrån Karlskrona
  • Marie-louise M köpte sitt hus med hjälp av Mårten Kindlund en del av Fastighetsbyrån Karlskrona

2020-05-10

Ringö
    Mårten har varit noggrann i allt. Alltid ringt upp om han varit upptagen när vi sökt honom. Är mycket nöjd med honom som mäklare. Läs mer
    2020-05-11 Mårten K svarar Marie-louise M
    Hej Marie-Louise!

Tack för att du tog dig tid för att lämna ett omdöme, ett fint sådant! Bra att ni uppskattar & förstår att jag aldrig har mobilen på hemma hos kunder, men att jag hör av mig så fort jag kan. Har haft ett trevligt och smidigt samarbete med er som köpare.

Hoppas att ni kommer att trivas i det fina huset och välkomna tillbaka till Karlskrona och till den vackra ön!

Ha en skön vår/sommar!

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Karlskrona