Mårten Kindlund

Mårten Kindlund

Mårten Kindlund är mäklare på Fastighetsbyrån Karlskrona

Mårten Kindlund har varit registrerad mäklare sedan 2006-11. Mårten Kindlund har varit aktiv på Reco.se sedan 2014-11 och har fått 248 omdömen med ett betyg på 4.7. Mårten Kindlund har haft 46 försäljningar sen 2020-07 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2020-07 - 2021-06

Läs vad 248 Läs vad Mårten Kindlund

• sålde sitt hus med hjälp av Mårten Kindlund en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    • Lyckeby
    2021-07-27
    Noggrann och kunnig. Lite obekväm med engelska men gick bra.
    • Lyckeby
    2021-07-27
    Enkelt och tydligt. Bra bemötande.
  • köpte sitt hus med hjälp av Mårten Kindlund en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    • Ekholmen
    2021-07-15
    Bra hantering av vårt dolda bud. Trevlig som person, kunnig inom sitt yrke
    Hej Karoline! Tack för din rekommendation och för hur ni uppfattat processen att köpa er fina bostad genom mig. Ja det är inte alltid helt enkelt det där med dolda bud hit och dit, så skönt att ni tyckte att det handskades bra. Tack själva för ett trevligt bemötande. Ha en fin sommar och höst så ses vi på tillträdet! Med vänlig hälsning Mårten Kindlund, Fastighetsbyrån Karlskrona marten.kindlund@fastighetsbyran.se Mårten Kindlund
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Mårten Kindlund en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    • Galgamarken
    2021-07-09
    Jag tycker att jag blev bemött på ett bra sätt av mäklaren. Eftersom det var första gången jag köpte en lägenhet visste jag inte vad jag skulle förvänta mig men jag är verkligen nöjd med mäklaren. Jag tycker att han var trevlig de gånger vi träffats och även på Mail eller sms. Han var även öppen för frågor och gick igenom allt på ett som jag förstod eftersom jag inte hade så mycket kunskap om att köpa lägenhet.
    Hej Marcus! Vad skönt att höra att du känner dig väl omhändertagen vid din första affär, kul! Tack för trevligt bemötande. Vi ses på tillträdet, ha en fin sommar under tiden! Med vänlig hälsning Mårten Kindlund, Fastighetsbyrån Karlskrona marten.kindlund@fastighetsbyran.se Mårten Kindlund
    • Ekholmen
    2021-07-06
    Korrekt, bra kommunikation, snabb, skulle alla i landet arbeta på detta sätt vore det idealiskt för kunden. Betyget kan inte bli bättre än högsta.
    Jan Ljunggren
    Hej Jan! Det var en fin rekommendation, tack! Får passa på att tacka för ett trevligt bemötande, har med uppskattat vår kommunikation och samarbetet ledde till en lyckad affär för alla inblandade parter. Ha en fin sommar och höst så ses vi på tillträdet i vinter! Med vänlig hälsning Mårten Kindlund, Fastighetsbyrån Karlskrona marten.kindlund@fastighetsbyran.se Mårten Kindlund
    • Trossö
    2021-07-02
    Jag blev mycket bra bemött. Jag fick även bra information och kände alltid att Mårten försökte besvara mig på bästa sätt. Trevlig och tillmötesgående.
    Hej Olof! Tack för din rekommendation. Kul att du är nöjd med hur jag genomfört affären med dig, tycker med att vi hade en bra kontakt. Vi ses till höstens tillträde, ha en fin sommar! Med vänlig hälsning Mårten Kindlund, Fastighetsbyrån Karlskrona marten.kindlund@fastighetsbyran.se Mårten Kindlund
  • köpte en tomt med hjälp av Mårten Kindlund en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    2021-06-23
    Trevligt bemötande
    Papper i ordning, inga konstigheter. Gick precis så smidigt och enkelt som vi hoppats och förväntat oss.
    Hej Erik! Tack för din referens och hur ni upplevt processen. Stort lycka till med bygget framöver. Ha en fin sommar! Med vänlig hälsning Mårten Kindlund, Fastighetsbyrån Karlskrona marten.kindlund@fastighetsbyran.se Mårten Kindlund
  • sålde en tomt med hjälp av Mårten Kindlund en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    2021-06-23
    Väldigt proffsig och engagerad, alltid anträffbar.
    Hjälpsam lämnar inget utan att allt är klart till 100%
    Hej Niklas! Tack för detta! Har uppskattat vår snabba och trevliga kommunikation. Vi ses snart på tillträdet, hoppas vi kan hitta nåt annat lämpligt till er framöver. Ha en skön sommar! Med vänlig hälsning Mårten Kindlund, Fastighetsbyrån Karlskrona marten.kindlund@fastighetsbyran.se Mårten Kindlund
    • Trossö
    2021-06-22
    Bra bemötande, kunnig på sitt jobb.
    Hej Suzanne! Tack för ditt omdöme och för trevligt bemötande. Hoppas ni kommer att trivas i er fina lägenhet sen, vi ses till hösten. Ha en fin sommar! MVH Mårten Kindlund, Fastighetsbyrån Karlskrona, marten.kindlund@fastighetsbyran.se Mårten Kindlund
    2021-06-21
    Fantastiskt bra bemötande. Alltid varit tillgänglig.

Vi är så nöjda att vi valde Mårten som vår mäklare. Litar på honom till 100%
    Hej Jessica! Trevligt att göra affärer med dig/er igen. Är glad för vårt fina, snabba & trevliga samarbete. Hoppas att tomten kommer köparna till glädje. Vi ses snart på tillträde! MVH Mårten Kindlund, Fastighetsbyrån Karlskrona, marten.kindlund@fastighetsbyran.se Mårten Kindlund