en del av Fastighetsbyrån Karlskrona

Borgmästaregatan 13
371 35 Karlskrona — Visa karta

Vad tror Mårten att er bostad är värd i dagsläget?

Ange ditt postnummer för en kostnadsfri värdering

Läs vad 121 kunder tycker om Mårten Kindlund

• Gunilla K
    Gunilla K skrev om Mårten Kindlund en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Köpte en sommarstuga i somras och var mkt nöjd med insatserna från mäklaren. Kunnig om objektet och frågor runt omkring. Alltid snabb återkoppling. Han kändes ärlig och förtroendeingivande från första kontakten. Professionell men det kändes ändå personligt Läs mer
    2018-09-16 Mårten K svarar Gunilla K
    Hej Gunilla!

Trevligt att höra att ni är nöjda med mitt bemötande & kunnande vid köpet av den fina stugan! Har varit ett nöje att hjälpa er i jakten på stuga under våren och sommaren, vi har ju setts ett par gånger.

Lycka till och hälsa!

• Maria T
    Maria T skrev om Mårten Kindlund en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Sålt villa.
    Bra, seriös mäklare, som jag rekommenderar.
    Mårten är lugn, saklig och har ett professionellt bemötande. Läs mer
    2018-09-13 Mårten K svarar Maria T
    Hej Maria!

Tack för att du tog dig tid till ett omdöme och för rekommendationen! Uppskattade vårt samarbete, det var lätt att kommunicera med er både på telefon och sms.

Hoppas att ni trivs i ert nya boende!

• Rickard B
    Rickard B skrev om Mårten Kindlund en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Köpt radhus i Karlskrona. Mäklaren är troligtvis den bäste vi träffat på i stan. Anträffbar, trevlig och korrekt. Har gett den info vi behövt på ett proffesionellt sätt. Läs mer
    2018-09-12 Mårten K svarar Rickard B
    Hej Richard!

Man tackar, trevligt att ha haft med er att göra med! Kul att ni uppskattat att tillsammans med mig gå igenom processen att köpa hus. Hoppas att familjen kommer att trivas i huset och inne i staun, vi hörs och ses!

• Karin K
    Karin K skrev om Mårten Kindlund en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Har sålt en sommarstuga. Mårten har bemött oss mycket proffsigt och hjälpsamt. Läs mer
    2018-09-12 Mårten K svarar Karin K
    Hej Karin!

Tack för rekommendationen, det har varit lätt att ha med er att göra och nära till ett skratt. Hälsa maken och döttrarna!

• Nina O
    Nina O skrev om Mårten Kindlund en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Utmärkt köpupplevelse ! En mäklare som inte är för på.. utan inkännande och ödmjukt försiktigt . Rekommenderades varmt till oss och rekommenderas vidare. Läs mer
    2018-09-04 Mårten K svarar Nina O
    Hej Nina!

Tack för fint omdöme i samband med att ni köpte er lägenhet. Riktigt roligt att höra, då jag i största möjliga mån försöker tänka mig in i situationen att alla spekulanter är en blivande köpare och till slut (har väl 30 år kvar som mäklare...) kanske även en framtida säljare. Då blir det extra viktigt att hålla köpare och säljare nöjda för att få återkommande kunder!

Lycka till med den fina lägenheten så ses vi!

• Nicklas O
    Nicklas O skrev om Mårten Kindlund en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Köpt en bostadsrätt i Karlskrona.
    Mycket nöjda! Läs mer
    2018-09-04 Mårten K svarar Nicklas O
    Hej Nicklas!

Kul att höra att ni är nöjda med mig som mäklare och köpet, hoppas dottern kommer att trivas bra!

• Stefan E
    Stefan E skrev om Mårten Kindlund en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Mårten har skött min lägenhetsförsäljning på ett mycket professionellt sätt. Mårten är kunnig, tillgänglig och förtroendeingivande samt är mån om att både säljare och köpare skall bli nöjda och känna sig trygga.
    Stort tack och mina bästa rekommendationer. Läs mer
    2018-08-31 Mårten K svarar Stefan E
    Hej!

Tack för det fina omdömet, uppskattas! Får passa på att tacka för samarbetet som flöt på bra, rak och tydlig kommunikation är viktigt och att vi har förtroende för varandra i en så stor affär som ett bostadsbyte innebär. Köparna verkar nöjda och glada med lägenhetsköpet med, extra kul.

Lycka till framöver, hoppas vi ses på staun!

• Christina L
    Christina L skrev om Mårten Kindlund en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Allt har fungerat perfekt från början till slut. Läs mer
    2018-07-12 Mårten K svarar Christina L
    Hej Christina!

Tack för omdömet, det var trevligt att göra affärer med dig igen, uppskattar att du kommer till mig varje gång. Alltid ett nöje att få samarbeta med dig och få förmedla dina välskötta fastigheter. Vi ses på stan!

• Helena O
    Helena O skrev om Mårten Kindlund en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Mycket kunniga, snabba, lätta att nå både på kontoret och per telefon data mm, vänliga. Rekommendera dem varmt. Läs mer
    2018-07-12 Mårten K svarar Helena O
    Hej Helena!

Jag och kontoret tackar för det fina omdömet, det har varit trevligt att ha dig som kund. Roligt att du fick köpare som var så sugna på ditt välskötta hus. Ha en skön sommar så ses vi på tillträdet sen!

• Anne-Sofie A
    Anne-Sofie A skrev om Mårten Kindlund en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Mårten är mycket noggrann och tydlig. Han var anträffbar även utanför kontorstid i samband med vårt husköp, vilket jag egentligen inte förväntade mig, men som underlättade i vårt fall. Läs mer
    2018-06-21 Mårten K svarar Anne-Sofie A
    Hej Anne-Sofie!

Tack för ditt omdöme. Roligt att ni uppskattar att jag är noggrann, tydlig och gjorde mig tillgänglig för er under köpet. Hoppas att ni kommer att trivas i det fina huset framöver.

Ha en skön sommar så ses vi när det är dags för tillträde!

Mårten Kindlund, Fastighetsbyrån Karlskrona
  • Magnus E
    Magnus E skrev om Mårten Kindlund en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Lugn, snabb, målmedveten och kunnig. Förtroendeingivande både gentemot säljare såväl som köpare. Kan varmt rekommenderas! Mvh Martina och Magnus Läs mer
    2018-06-23 Mårten K svarar Magnus E
    Hej Magnus!

Låter ju bra, har haft en bra kommunikation med er sen vi träffades första gången för ett par år sedan.

Hoppas få tag i en bra sommarstuga till er när ni nu lämnar staun.

Ha en skön sommar, hälsa familjen!

• Larsanita J
    Larsanita J skrev om Mårten Kindlund en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Bra beskrivning av objektet,hade koll på alla handlingar som behövdes för att slutföra försäljningen.Fick ut ett bättre pris än förväntat.Skötte visningarna bra.☺ Läs mer
    2018-06-15 Mårten K svarar Larsanita J
    Hej Lars & Anita!

Tack för ert omdöme, det var ett nöje att arbeta med er. Noggrant förberett tillsammans ger ett bra slutpris för ert välskötta stuga, roligt hade vi och bra köpare precis som det ska vara.

Toppen att ni ville förbereda er i god tid genom att fota sommaren innan, smart!

Ha en riktigt skön sommar så hörs vi angående skattebiten.

Mårten Kindlund, Fastighetsbyrån Karlskrona
  • Annelie M
    Annelie M skrev om Mårten Kindlund en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Sålt bostad och har fått ett mycket bra bemötande från vår mäklare. Läs mer
    2018-05-08 Mårten K svarar Annelie M
    Hej Annelie!

Roligt att höra att ni är nöjda med hur jag genomfört affären, trots ett litet bump på vägen. Hoppas att ni kommer att trivas bra i ert nya boende. Hälsa familj & släkt!

• Ingvar J
    Ingvar J skrev om Mårten Kindlund en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Sålt en tomt, väl bemött och information hela tiden via sms.Har bara gott att säga om Mårten Läs mer
    2018-05-08 Mårten K svarar Ingvar J
    Hej!

Tackar för ert fina omdöme och den trevliga affären.

Ha det gott, hälsa!

• Mikael A
    Mikael A skrev om Mårten Kindlund en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    både köpr och sålt. han är lätt att kontakt med och väldigt engagerad i det han gör. lite stressad emellanåt Läs mer
    2018-05-08 Mårten K svarar Mikael A
    Hej Mikael!

Tack för ditt omdöme, att du uppskattar vår kommunikation och att jag är engagerad bl.a. genom att jag gav er service långt utanför normala arbetstider. Ber om ursäkt om du uppfattade mig som lite stressad, men du har säkert rätt så jag tar det till mig, det var många tidsmässiga och juridiska bitar som skulle sammanfalla i era två samtidiga affärer genom mig. Hoppas att hela familjen trivs i ert nya boende, hälsa!

Med vänlig hälsning Mårten Kindlund, Fastighetsbyrån Karlskrona.
  • Johan L
    Johan L skrev om Mårten Kindlund en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Allt fungerade superbra vid köpet av vårt torp och kommunikationen med Mårten var smidig! Läs mer
    2018-05-07 Mårten K svarar Johan L
    Hej Johan!

Roligt att höra att ni är nöjda med köpet genom mig. Är säker på att ni kommer förvalta torpet på ett bra sätt. Ha en skön sommar där, hälsa familjen!

• Bo-göran L
    Bo-göran L skrev om Mårten Kindlund en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Tackar dig för en väl genomförd affär. Mycket trevlig och seriös, alltid beredd att svara på frågor och att informera. Proffsig! Läs mer
    2018-05-07 Mårten K svarar Bo-göran L
    Hej!

Tack för ditt omdöme och för affären, tycker att vi haft en bra kontakt och jag är säker på att de lika trevliga köparna kommer att förvalta er mark på ett bra sätt.

Hälsa!

• Mikael G
    Mikael G skrev om Mårten Kindlund en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Mårten är väldigt noga och mån om sina kunder. Han är trevlig och saklig samt alltid noga förberedd. Man känner sig trygg i affären och behöver inte vara orolig. Läs mer
    2018-05-07 Mårten K svarar Mikael G
    Hej Mikael!

Tack för att du tog dig tid till ett omdöme. Låter som att du satt ord på hur jag vill arbeta och uppfattas som Fastighetsmäklare. Hälsa, lycka till med husen!

• Helena P
    Helena P skrev om Mårten Kindlund en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Engagerad och driven, noggrann och påläst! Rekommenderas varmt! Läs mer
    2018-05-06 Mårten K svarar Helena P
    Hej Helena!

Härligt att höra, det tackar jag för. Det var trevligt att lära känna er och allt fungerade bra i affären.

Lycka till med bygget, hälsa Martin!

• Linda P
    Linda P skrev om Mårten Kindlund en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Köpt fastighet. Kunnig och insatt mäklare, med trevligt bemötande. Läs mer
    2018-05-05 Mårten K svarar Linda P
    Hej Linda!

Tack för ditt fina omdöme, hoppas att ni kommer att trivas, hälsa!

• Peter J
    Peter J skrev om Mårten Kindlund en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Sålt hus. Tydlig, angelägen om att informera, proaktiv Läs mer
    2018-05-05 Mårten K svarar Peter J
    Hej Peter!

Tack för att du tog dig tid för ett omdöme och att du uppskattade hur jag genomfört affären. Det har varit enkelt att arbeta med er, bra kommunikation och superbra att ni använde vår tjänst På gång, där ni kunde ta fina sommarbilder och göra besiktningen i ett tidigt skede. Lycka till med lägenhetslivet, hälsa Annica!

• Gustav R
    Gustav R skrev om Mårten Kindlund en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Mårten har varit en utmärkt mäklare i samband med både husköp och försäljning av lägenhet. Mårten har uppvisat ett professionellt bemötande och arbetat långt utanför normal arbetstid för att hjälpa oss med både köp och försäljning. Läs mer
    2018-05-04 Mårten K svarar Gustav R
    Hej Gustav!

Extra kul att höra att ni är nöjda med mig, min mäklartjänst och service, eftersom ni testat på att både köpa och sälja genom mig. Har känts riktigt bra med er med, enkel kommunikation. Lycka till med huset, hälsa Anna och välkomna tillbaka till staun!

• Emma F
    Emma F skrev om Mårten Kindlund en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Köpt villa i Lyckeby. Mycket nöjd med mäklarens bemötande, engagemang och tillgänglighet. Läs mer
    2018-05-04 Mårten K svarar Emma F
    Hej Emma!

Tack för ert omdöme, uppskattar det och hur ni upplevde att jag genomfört affären. Hälsa, lycka till med huset och familjelivet!

• Annika A
    Annika A skrev om Mårten Kindlund en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Trevlig, lätt att få tag på, kunde alltid svara på de frågor jag hade, serviceminded,
    På en skala från 1-10 så får han 10 av mig. Läs mer
    2018-04-05 Mårten K svarar Annika A
    Hej Annika!

Tack för att du tog dig tid för ett omdöme och rekommendation.

Roligt att höra att du är så pass nöjd, det var lika trevligt och lättsamt att arbeta med dig med. Försäljningen gick oväntat snabbt och till ett bra resultat, en del tack vare att du var lyhörd för vad som kunde förberedas/renoveras inför försäljningen och praktiskt att du lät besiktningsmannen vara med på visningen för att kunna svara på spekulanters frågor.

Verkar som att köparna trivs bra med och är nöjda med köpet.

Ha det gott och hälsa Johan!

• Fouad A
    Fouad A skrev om Mårten Kindlund en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Hej
    Jag har köpt ett radhus.
    Mäklaren var trevlig och har stör erfarenhet inom fastigheter och försäljning bransch.
    Jag ska rekommendera mäklaren att handla mina eller mina vänner ärenden i framtiden.
    Fouad Läs mer
    2018-03-31 Mårten K svarar Fouad A
    Hej Fouad!

Tack för ditt fina omdöme och att du kommer att rekommendera mig vidare, uppskattas. Tycker vi fick en bra kontakt genom processen.

Hoppas att du och din familj kommer att trivas bra i det fina radhuset!

Glad påsk!

• Monica H
    Monica H skrev om Mårten Kindlund en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Jag, min make och min bror har sålt två sommarstugor på en gemensam tomt. Vi fick ett trevligt bemötande av Mårten. Jag hade inte några stora förväntningar på att få stugorna sålda när Mårten plötsligt mitt i julhelgen ringer och säger att han har några spekulanter. Vi som inte skulle sälja förrän till våren hade plötsligt sålt och dessutom fick vi vad vi ville. Det gjorde du bra Mårten, smidigt, lätt och snabbt. Tack Läs mer
    2018-03-31 Mårten K svarar Monica H
    Hej Monica!

Det värmer att du, din man och din bror är nöjda med min mäklartjänst och hur den genomfördes. Kändes som att vi på ett lättsamt men informativt sätt hittade varandra. Roligt att ni uppskattar den snabba och smidiga affären. Trots "off season" för ett fritidshus hittade jag ju en av mina tidigare goda kunder i vårt stora spekulantregister och med ert godkännande kunde vi sälja till dem direkt utan att annonsera på Hemnet, mitt i vintern. För det var ju en fastighet som jag visste passade dem perfekt, två fina välvårdade små stugor på en stor tomt som gav dem möjlighet att bygga ytterligare en större ny stuga.

Glad påsk, hälsa din man och din bror!

• Emma B
    Emma B skrev om Mårten Kindlund en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Jag fick ett väldigt bra bemötande och hjälp med mkt. Det känns som att Mårten är väl insatt och duktig på sitt jobb som mäklare . Kände fullt förtroende . Kan tänka mig att rekommendera och anlita honom igen om jag ska sälja igen. Med vänlig hälsning, Emma Bjurhem Läs mer
    2018-02-26 Mårten K svarar Emma B
    Hej Emma!

Tack för att du tog dig tid för ett omdöme.

Måste säga att jag hade ett riktigt bra samarbete med dig, kändes nästan som ett skolboksexempel på en bra försäljning där vi var lyhörda för varandra, du frågade gärna om vad som kan göras för att optimera försäljningen, resultatet blev mycket bra och köparna stormtrivs! - och roligt hade vi!

Lycka till med lägenhetslivet nu när du blivit sta-bo!

• Andreas Ö
    Andreas Ö skrev om Mårten Kindlund en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Smidig och snabba svar på frågor.
    Korrekt och trevligt bemötande.
    Bra ordning. Läs mer
    2018-02-16 Mårten K svarar Andreas Ö
    Hej Andreas!

Trevligt att höra att ni är nöjda med mitt bemötande och hur vi genomfört affären. Hoppas att ni trivs bra i ert nya boende, hälsa familjen!

• Anna H
    Anna H skrev om Mårten Kindlund en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Bemötandet va professionellt och trevligt. Som köpare önskar man ofta att återkoppling går snabbare, men eftersom säljare vill avvakta speciellt då inte budgivningen blir det säljaren önskar, är det svårt att som köpare känna att förväntningarna uppnås fullt ut. Vi är dock nöjda med hanteringen kring köpet och de frågor som uppkom efter. Upplevde att båda parter var lika prioriterade. Läs mer
    2018-02-13 Mårten K svarar Anna H
    Hej Anna!

Förstår hur du menar, men som du säger är det alltid upp till säljaren när de vill sälja och till vilket pris. När det väl kom upp strax över utgångspriset gick det snabbare att avsluta.

Uppskattar att höra att ni är nöjda med affären och hanteringen i övrigt och att ni kände er sedda även som köpare, tycker vi hade en bra kontakt.

Hoppas att ni kommer trivas i lägenheten, hälsa maken!

• Gunill F
    Gunill F skrev om Mårten Kindlund en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Engagerat,trevligt,mycket bra bemötande.upplevde att han var kunnig. Har inget att anmärka på. Läs mer
    2018-02-10 Mårten K svarar Gunill F
    Hej Gunilla!

Tack för ert omdöme, trevligt att höra att ni har uppskattat hur det gått till att köpa via mig. Roligt att ni trivs i vår stad med! Ha det gott, lycka till med huset och hälsa maken & hundarna!

• Marie B
    Marie B skrev om Mårten Kindlund en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Mycket bra! Tillmötesgående, engagerad och informativ. Läs mer
    2018-02-10 Mårten K svarar Marie B
    Hej Marie!

Tack själva, det var lätt att ha med er att göra som köpare. Hoppas att ni får stor nytta av fritidshuset, lycka till med renoveringen. Hälsa Peter!

• Emma M
    Emma M skrev om Mårten Kindlund en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Professionell och sakkunnig! Vi är mycket nöjda med Mårten som mäklare. Läs mer
    2018-02-10 Mårten K svarar Emma M
    Hej Emma!

Roligt att höra att ni är nöjda, som haft mig både vid försäljning och köp. Tycker vi haft en bra och öppen kommunikation båda gångerna. Lycka till med stugan!

• Conny J
    Conny J skrev om Mårten Kindlund en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Upplever Mårten seriös och noggrann och jättebra. Läs mer
    2018-02-10 Mårten K svarar Conny J
    Hej Conny!

Tack för ert omdöme, uppskattar det. Du sätter ord på vad jag själv bland annat vill uppnå i en affär, att det ska gå bra till för både köpare och säljare. Ni har ju provat på båda. Hälsa familjen, lycka till med huset!

• Erik M
    Erik M skrev om Mårten Kindlund en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Mycket kompetent, seriös och trevlig! Läs mer
    2018-02-10 Mårten K svarar Erik M
    Hej Erik!

Det har varit roligt att arbeta med er med. Jag uppskattar raka rör och rätt information tillsammans med glimten i ögat. Ha det gott!

• Kenneth E
    Kenneth E skrev om Mårten Kindlund en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Proffesionell Mäklare . Allt var till belåtenhet . Läs mer
    2017-11-13 Mårten K svarar Kenneth E
    Hej Kenneth!

Tack för ert omdöme, tyckte vi hade en bra kommunikation och bra att ni förberedde försäljningen i god tid. Kul att era köpare verkar nöjda med köpet, lycka till med ert nya hus!

• Annamária T
    Annamária T skrev om Mårten Kindlund en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Han är trevlig, hjälpsam och kunnig. Läs mer
    2017-11-13 Mårten K svarar Annamária T
    Hej Annamária!

Uppskattar att du tog dig tid till ett omdöme. Tack, jag tyckte att vi hade bra och trevliga möten.

Lycka till med det fina huset, hälsa!

• Jerry K
    Jerry K skrev om Mårten Kindlund en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Har inget ont att säga om honom.
    Han är noggrann och det gillar jag. Läs mer
    2017-11-13 Mårten K svarar Jerry K
    Hej Jerry!

Kul att du är nöjd både som köpare och säljare. Roligt att du uppskattar att jag är noggrann, det är viktigt anser jag.

Hoppas att du får mer tid för barn och barnbarn nu när din fina stuga är såld.

Ha det gott!

• Bengt-göran N
    Bengt-göran N skrev om Mårten Kindlund en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Mycket gott. Proffsig försäljning. Nöjd som kund. Läs mer
    2017-10-24 Mårten K svarar Bengt-göran N
    Hej!

Roligt att höra att ni är nöjda även denna gången, det var som tidigare lätt att arbeta med er och ett bra resultat. Vi hörs framöver angående deklarationen.

Ha en skön höst!

MVH Mårten Kindlund, Fastighetsbyrån
  • Tobias N
    Tobias N skrev om Mårten Kindlund en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Bra mäklare som är noggrann och som är påläst på objektet han skall sälja. Lätt att ha och göra med. Läs mer
    2017-09-27 Mårten K svarar Tobias N
    Hej Tobias!

Tack för rekommendationen, roligt att höra att ni är nöjda med min tjänst. Tycker med att det var lätt att arbeta med er.

Smidigt att ni förberedde foto och besiktning i god tid på ert fina hus så var vi igång på nolltid när det väl var dags.

Ha en skön höst, hälsa familjen och lycka till med nya huset!

• Gunn J
    Gunn J skrev om Mårten Kindlund en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Professionell, lyhörd, metodisk, seriös, strukturerad och trevlig. Läs mer
    2017-09-26 Mårten K svarar Gunn J
    Hej Gunn!

Tack för ditt omdöme, det var trevligt att lära känna dig och din son genom affären. Uppskattar era vitsord och vill även passa på att tacka er med, det kändes mycket bra även från min sida. Det var ett härligt sommarställe som du ägde och jag är säker på att dina köpare kommer att trivas.

Ha en skön höst!

• Eva N
    Eva N skrev om Mårten Kindlund en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    En trevlig och påläst mäklare, bara positivt att säga om Mårten. Läs mer
    2017-08-16 Mårten K svarar Eva N
    Hej Eva!

Tack för ditt omdöme och att ni tyckte om att köpa genom min förmedling. Det var trevligt att lära känna er, vi hade en god ton och ni har fått ett riktigt fint hus. Hoppas att ni kommer att trivas!

Ha en skön höst, hälsa din man!

• Birgitta C
    Birgitta C skrev om Mårten Kindlund en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Snabb med återkopplingar, trevlig och genomförde fastighetsaffären på ett effektivt sätt. Läs mer
    2017-08-14 Mårten K svarar Birgitta C
    Hej Birgitta!

Tack för ditt fina omdöme. Roligt att höra att du uppskattar flera av de ledorden som jag försöker arbeta utifrån och trevligt hade vi med under tiden! Extra kul att lyckas med din förmedling i en snabb och smidig affär genom rätt verktyg/tjänster och inställning till ett gott resultat, där andra mäklare tidigare hade gått bet. Du hade ett riktigt underbart sommarställe sedan generationer, som jag är säker på att köparen kommer att uppskatta och förvalta i bästa anda.

Allt gott, glöm inte höra av dig angående deklarationen om du önskar hjälp med det.

Ha en härlig höst!

• Kerstin H
    Kerstin H skrev om Mårten Kindlund en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Smidigt, effektivs och bra kontakt. Läs mer
    2017-08-05 Mårten K svarar Kerstin H
    Hej Kerstin!

Tack för att du tog dig tid att svara. Vad roligt att höra att du är nöjd med mitt arbete och vår tjänst, jag tycker vi har haft en bra kontakt och du verkar få en trevlig och nöjd köpare med. Lycka till med lägenhetslivet!

Ha en bra sensommar!

• Eva B
    Eva B skrev om Mårten Kindlund en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Ett mycket bra bemötande!
    Lyssnade och tog sig tid.
    Toppen på alla vis. Läs mer
    2017-07-04 Mårten K svarar Eva B
    Hej Eva!

Tack för att du tog dig tid till ett omdöme. Det har varit en fröjd att arbeta tillsammans med er med, informativt men ändå personligt tyckte jag. Bra att ni i god tid förberedde er försäljning med vår tjänst "på gång", så ni i lugn och ro fick bästa förutsättningarna för en lyckad försäljning. Lycka till med lägenhetslivet och hör gärna av er om ni har några funderingar. Hälsa Staffan!!

• Xénia I
    Xénia I skrev om Mårten Kindlund en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Allt var bra! Han var jättesnäll och trevligt. Läs mer
    2017-07-04 Mårten K svarar Xénia I
    Hej!

Tack för ditt omdöme, det var trevligt att lära känna er. Hoppas att ni kommer att trivas i lägenheten.

• László R
    László R skrev om Mårten Kindlund en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Vi är mycket nöjd, allt gick jättebra! Läs mer
    2017-07-04 Mårten K svarar László R
    Hej László!

Skönt att höra, det är en riktigt fin lägenhet ni köpte, som kommer fram till sin rätt så här på sommaren. Har ni några frågor är ni alltid välkomna att kontakta mig.

• Helen
    Helen skrev om Mårten Kindlund en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Riktigt oengagerad vid visning men påstridig efteråt både med samtal och sms trots att vi meddelat att vi inte var intresserade av objektet. Kommer inte välja Fastighetsbyrån när vi nu ska sälja vår egen lägenhet. Läs mer
    2017-07-04 Mårten K svarar Helen
    Hej Helen!

Det var tråkigt att höra, men jag uppskattar att du tog dig tid att skriva här. Nu vet jag inte exakt vilket ärende det gäller, men jag måste ha missat att ni inte var intresserade första gången. Annars får vi ofta positiv feedback att kunderna uppskattar och värdesätter att vi dubbelkollar en sista gång, oftast börjar buden ju under det begärda priset. Men i övrigt får jag be om ursäkt om du fått en dig upplevelse av vår service. Lycka till i jakten på ny bostad och hoppas att du ångrar dig angående att du inte önskar anlita oss.

• Lars S
    Lars S skrev om Mårten Kindlund en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Proffsig lokal mäklare som kan sin hemmamarknad mycket väl Läs mer
    2017-07-04 Mårten K svarar Lars S
    Hej Lars! Roligt att höra att ni är nöjda både som köpare och säljare. Har känts bra med er med, en bra dialog. Synd att vi inte får se er så mycket framöver, lycka till på västkusten!

• Inger J
    Inger J skrev om Mårten Kindlund en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Positivt från tidigare affärer och denna som avslutades i år gick över förväntan Läs mer
    2017-07-04 Mårten K svarar Inger J
    Hej!

Roligt att höra att ni är nöjda och så blev det en bra köpare med. Hoppas vi hörs och ses, ha en skön vår!

• Kennerth H
    Kennerth H skrev om Mårten Kindlund en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Duktig o trevlig mot både säljare och kunder. Saklig med alla papper som ska skrivas på så allt blir i sin ordning. Läs mer
    2017-02-04 Mårten K svarar Kennerth H
    Hej Kennerth!

Tack för att du tog dig tid att skriva ett omdöme.

Roligt att höra att du är nöjd med tjänsten och hur vi utför den. Lägger stor vikt vid att information och dokumentation blir rätt.

Ha det gott!

Mårten Kindlund, Fastighetsbyrån