87 rekommendationer

en del av Fastighetsbyrån Karlskrona

Borgmästaregatan 13
371 35 Karlskrona — Visa karta

Vad tror Mårten att er bostad är värd i dagsläget?

Ange ditt postnummer för en kostnadsfri värdering

Läs vad 87 kunder tycker om Mårten Kindlund

• Kenneth E
    Kenneth E skrev om Mårten Kindlund en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Proffesionell Mäklare . Allt var till belåtenhet . Läs mer
    2017-11-13 Mårten K svarar Kenneth E
    Hej Kenneth!

Tack för ert omdöme, tyckte vi hade en bra kommunikation och bra att ni förberedde försäljningen i god tid. Kul att era köpare verkar nöjda med köpet, lycka till med ert nya hus!

• Annamária T
    Annamária T skrev om Mårten Kindlund en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Han är trevlig, hjälpsam och kunnig. Läs mer
    2017-11-13 Mårten K svarar Annamária T
    Hej Annamária!

Uppskattar att du tog dig tid till ett omdöme. Tack, jag tyckte att vi hade bra och trevliga möten.

Lycka till med det fina huset, hälsa!

• Jerry K
    Jerry K skrev om Mårten Kindlund en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Har inget ont att säga om honom.
    Han är noggrann och det gillar jag. Läs mer
    2017-11-13 Mårten K svarar Jerry K
    Hej Jerry!

Kul att du är nöjd både som köpare och säljare. Roligt att du uppskattar att jag är noggrann, det är viktigt anser jag.

Hoppas att du får mer tid för barn och barnbarn nu när din fina stuga är såld.

• Bengt-göran N
    Bengt-göran N skrev om Mårten Kindlund en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Mycket gott. Proffsig försäljning. Nöjd som kund. Läs mer
    2017-10-24 Mårten K svarar Bengt-göran N
    Hej!

Roligt att höra att ni är nöjda även denna gången, det var som tidigare lätt att arbeta med er och ett bra resultat. Vi hörs framöver angående deklarationen.

Ha en skön höst!

• Tobias N
    Tobias N skrev om Mårten Kindlund en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Bra mäklare som är noggrann och som är påläst på objektet han skall sälja. Lätt att ha och göra med. Läs mer
    2017-09-27 Mårten K svarar Tobias N
    Hej Tobias!

Tack för rekommendationen, roligt att höra att ni är nöjda med min tjänst. Tycker med att det var lätt att arbeta med er.

Smidigt att ni förberedde foto och besiktning i god tid på ert fina hus så var vi igång på nolltid när det väl var dags.

Ha en skön höst, hälsa familjen och lycka till med nya huset!

• Gunn J
    Gunn J skrev om Mårten Kindlund en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Professionell, lyhörd, metodisk, seriös, strukturerad och trevlig. Läs mer
    2017-09-26 Mårten K svarar Gunn J
    Hej Gunn!

Tack för ditt omdöme, det var trevligt att lära känna dig och din son genom affären. Uppskattar era vitsord och vill även passa på att tacka er med, det kändes mycket bra även från min sida. Det var ett härligt sommarställe som du ägde och jag är säker på att dina köpare kommer att trivas.

Ha en skön höst!

• Eva N
    Eva N skrev om Mårten Kindlund en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    En trevlig och påläst mäklare, bara positivt att säga om Mårten. Läs mer
    2017-08-16 Mårten K svarar Eva N
    Hej Eva!

Tack för ditt omdöme och att ni tyckte om att köpa genom min förmedling. Det var trevligt att lära känna er, vi hade en god ton och ni har fått ett riktigt fint hus. Hoppas att ni kommer att trivas!

Ha en skön höst, hälsa din man!

• Birgitta C
    Birgitta C skrev om Mårten Kindlund en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Snabb med återkopplingar, trevlig och genomförde fastighetsaffären på ett effektivt sätt. Läs mer
    2017-08-14 Mårten K svarar Birgitta C
    Hej Birgitta!

Tack för ditt fina omdöme. Roligt att höra att du uppskattar flera av de ledorden som jag försöker arbeta utifrån och trevligt hade vi med under tiden! Extra kul att lyckas med din förmedling i en snabb och smidig affär genom rätt verktyg/tjänster och inställning till ett gott resultat, där andra mäklare tidigare hade gått bet. Du hade ett riktigt underbart sommarställe sedan generationer, som jag är säker på att köparen kommer att uppskatta och förvalta i bästa anda.

Allt gott, glöm inte höra av dig angående deklarationen om du önskar hjälp med det.

Ha en härlig höst!

• Kerstin H
    Kerstin H skrev om Mårten Kindlund en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Smidigt, effektivs och bra kontakt. Läs mer
    2017-08-05 Mårten K svarar Kerstin H
    Hej Kerstin!

Tack för att du tog dig tid att svara. Vad roligt att höra att du är nöjd med mitt arbete och vår tjänst, jag tycker vi har haft en bra kontakt och du verkar få en trevlig och nöjd köpare med. Lycka till med lägenhetslivet!

Ha en bra sensommar!

Representant för Fastighetsbyrån gillar detta
  • Eva B
    Eva B skrev om Mårten Kindlund en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Ett mycket bra bemötande!
    Lyssnade och tog sig tid.
    Toppen på alla vis. Läs mer
    2017-07-04 Mårten K svarar Eva B
    Hej Eva!

Tack för att du tog dig tid till ett omdöme. Det har varit en fröjd att arbeta tillsammans med er med, informativt men ändå personligt tyckte jag. Bra att ni i god tid förberedde er försäljning med vår tjänst "på gång", så ni i lugn och ro fick bästa förutsättningarna för en lyckad försäljning. Lycka till med lägenhetslivet och hör gärna av er om ni har några funderingar. Hälsa Staffan!!

• Xénia I
    Xénia I skrev om Mårten Kindlund en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Allt var bra! Han var jättesnäll och trevligt. Läs mer
    2017-07-04 Mårten K svarar Xénia I
    Hej!

Tack för ditt omdöme, det var trevligt att lära känna er. Hoppas att ni kommer att trivas i lägenheten.

• László R
    László R skrev om Mårten Kindlund en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Vi är mycket nöjd, allt gick jättebra! Läs mer
    2017-07-04 Mårten K svarar László R
    Hej László!

Skönt att höra, det är en riktigt fin lägenhet ni köpte, som kommer fram till sin rätt så här på sommaren. Har ni några frågor är ni alltid välkomna att kontakta mig.

• Helen
    Helen skrev om Mårten Kindlund en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Riktigt oengagerad vid visning men påstridig efteråt både med samtal och sms trots att vi meddelat att vi inte var intresserade av objektet. Kommer inte välja Fastighetsbyrån när vi nu ska sälja vår egen lägenhet. Läs mer
    2017-07-04 Mårten K svarar Helen
    Hej Helen!

Det var tråkigt att höra, men jag uppskattar att du tog dig tid att skriva här. Nu vet jag inte exakt vilket ärende det gäller, men jag måste ha missat att ni inte var intresserade första gången. Annars får vi ofta positiv feedback att kunderna uppskattar och värdesätter att vi dubbelkollar en sista gång, oftast börjar buden ju under det begärda priset. Men i övrigt får jag be om ursäkt om du fått en dig upplevelse av vår service. Lycka till i jakten på ny bostad och hoppas att du ångrar dig angående att du inte önskar anlita oss.

• Lars S
    Lars S skrev om Mårten Kindlund en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Proffsig lokal mäklare som kan sin hemmamarknad mycket väl Läs mer
    2017-07-04 Mårten K svarar Lars S
    Hej Lars! Roligt att höra att ni är nöjda både som köpare och säljare. Har känts bra med er med, en bra dialog. Synd att vi inte får se er så mycket framöver, lycka till på västkusten!

• Inger J
    Inger J skrev om Mårten Kindlund en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Positivt från tidigare affärer och denna som avslutades i år gick över förväntan Läs mer
    2017-07-04 Mårten K svarar Inger J
    Hej!

Roligt att höra att ni är nöjda och så blev det en bra köpare med. Hoppas vi hörs och ses, ha en skön vår!

• Kennerth H
    Kennerth H skrev om Mårten Kindlund en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Duktig o trevlig mot både säljare och kunder. Saklig med alla papper som ska skrivas på så allt blir i sin ordning. Läs mer
    2017-02-04 Mårten K svarar Kennerth H
    Hej Kennerth!

Tack för att du tog dig tid att skriva ett omdöme.

Roligt att höra att du är nöjd med tjänsten och hur vi utför den. Lägger stor vikt vid att information och dokumentation blir rätt.

• Jörgen S
    Jörgen S skrev om Mårten Kindlund en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Mårten var engagerad och låg hela tiden i framkant med information vad som hände i försäljningsskedet. Var alltid lätt att nå! Alltid glad, lättsam och påläst! Läs mer
    2017-01-13 Mårten K svarar Jörgen S
    Hej Jörgen!

Kul att höra att du är nöjd med tjänsten och vår kommunikation. Lätt att arbeta med dig med, enkelt och med lätt till ett skratt! Köparna verkar nöjda med köpet av ditt hus, kul!

Allt gott!

• Dan M
    Dan M skrev om Mårten Kindlund en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Vi är nöjda med hjälpen vi fick från fotografering till visning och till slut försäljning av vårt sommarhus Läs mer
    2017-01-13 Mårten K svarar Dan M
    Hej Dan!

Tack för att ni tog er tid för ett omdöme. Lycka till med ert nästa sommarhus!

• Louise E
    Louise E skrev om Mårten Kindlund en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Vi uppfattade Mårten som påläst, trevlig och tillmötesgående. Han hade både vårt och köparens intresse i tanke. Svarade på mail/sms i tid och otid. Återkom alltid när han hade lovat. Löste allt efter våra önskemål. Vi kan inte annat än att rekommendera honom till andra, vilket vi gör. Läs mer
    2017-01-13 Mårten K svarar Louise E
    Hej Louise!

Tack för omdömet, låter som att ni uppskattat vad jag hoppas att en kund ska känna efter avslutad affär. Lycka till i jakten på ny bostad!

MVH Mårten Kindlund, Fastighetesbyrån
  • Staffan M
    Staffan M skrev om Mårten Kindlund en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Mårten har visat prov på bra omdöme, realism och snabbhet.
    Även efter avslutad husaffär har Mårten ställt med service och hjälp. Läs mer
    2017-01-10 Mårten K svarar Staffan M
    Hej Staffan!

Tack för din rekommendation, extra kul att veta att du uppskattat vår service både som köpare och säljare.

Lycka till med huset och hör alltid av dig vid minsta fundering eller bara slink in på kontoret för en kopp kaffe.

• Lars E
    Lars E skrev om Mårten Kindlund en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Toppen mäklare på alla plan!! Proffsigt uppförande!! Omtänksam, snabb, tillmötesgående!!
    Helt enkelt en riktigt Reco mäklare!! 👏🏻👏🏻 Läs mer
    2017-01-10 Mårten K svarar Lars E
    Hej Lasse!

Kul att höra att ni är nöjda, tycker själv att affären gick bra, rak och lättsam kommunikation samt verkar vara nöjda köpare.

Ha det så gott, hälsa familjen så ses vi!

• Karin H
    Karin H skrev om Mårten Kindlund en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Hej!

Upplevelsen av Mårten ,var att han var uppriktig och kunnig.
    förklarade om det var något som man undrade över. Jag kan
    rekommendera Mårten på det varmaste.
    Tack
    Karin Hansson Läs mer
    2017-01-10 Mårten K svarar Karin H
    Hej Karin!

Tack för rekommendationen, det värmde. Hoppas att du har det bra och trivs i lägenheten!

• Bernt A
    Bernt A skrev om Mårten Kindlund en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Gediget och proffsigt arbete från start till mål! Uppskattar särskilt den raka och ärliga kommunikationen vilket var ett mycket bra stöd under hela försäljningsprocessen! Läs mer
    2017-01-09 Mårten K svarar Bernt A
    Hej Bernt!

God fortsättning på 2017! Kul att höra att ni är nöjda både som säljare och köpare, uppskattas. Håller med, tycker med att kommunikationen varit rak och ärlig, då går allt smidigare. Ha det gott och hälsa familjen så ses vi på staun!

• Markus V
    Markus V skrev om Mårten Kindlund en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Nöjd! Bra bemötande och välinformerade Läs mer
    2017-01-09 Mårten K svarar Markus V
    Hej Markus!

God fortsättning på 2017!
    Trevligt att höra att ni är nöjda med min del i köpet. Hoppas att du och Rebecca fortsätter och trivas i huset, hälsa så gott!

• Fia E
    Fia E skrev om Mårten Kindlund en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Trevlig, engagerad, kunnig, hjälpsam. Lätt att ha kontakt med och snabb på att svara. Läs mer
    2016-09-05 Mårten K svarar Fia E
    Hej Fia!

Tack för din rekommendation. Det kändes lätt att kommunicera med dig och köpet flöt på till slut.

Hoppas att du även är nöjd med köpet och kommer att få njuta många dagar i stugan.

Ha en bra dag!

• Roland M
    Roland M skrev om Mårten Kindlund en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Trevligt och korrekt, inget att klaga på. Läs mer
    2016-08-19 Mårten K svarar Roland M
    Hej Roland!

Tack för att du tog dig tid till ett omdöme.

Hoppas att du och din familj har nytta av sommarstället.

Ha det bra!

• Marianne J
    Marianne J skrev om Mårten Kindlund en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Jag upplevde Mårten väldigt seriös och noggrann. Vi fick information löpande i köpet och Mårten var väldigt nogsam med all information.
    Jag upplevde inte Mårten som en säljare, vilket passade mig väldigt bra.
    Om jag skulle sälja mitt nyköpta hus, skulle jag be Mårten om hjälp, och jag kommer att rekommendera honom till andra som går i säljtankar. Läs mer
    2016-08-19 Mårten K svarar Marianne J
    Hej Marianne!

Kul att höra att ni är så pass nöjda vid köpet att ni vid en ev framtida försäljning skulle anlita just mig. Det uppskattas, för lite så tänker jag att man ska bemötas kunderna...en spekulant är en köpare som nån gång i en (lång) framtid ska sälja.

Hoppas att ni fortsätter att trivas i huset!

• Daniel W
    Daniel W skrev om Mårten Kindlund en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Bra förberedd och tog sig tid på visningarna Läs mer
    2016-08-17 Mårten K svarar Daniel W
    Hej Daniel!

Tack för du tog dig tid för rekommendationen. Hoppas att ni haft en härlig sommar i nya huset och att ni trivs i området.

• Alf Å
    Alf Å skrev om Mårten Kindlund en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Mårten har utfört sitt uppdrag på ett utmärkt sätt, trevlig, alltid tillgänglig, kunnig, mycket kompetent.
    Kan rekommendera honom. Läs mer
    2016-08-17 Mårten K svarar Alf Å
    Hej Alf!

Kul att höra en så positiv rekommendation från er som både sålt och köpt via mig. Hoppas ni haft en bra sommar och trivs bra i nya boendet.

Vi ses!

• Agneta E
    Agneta E skrev om Mårten Kindlund en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Mårten har varit tillmötesgående och professionell. Han har varit noggrann med att hålla nära kontakt och svarat snabbt på frågor. Vi har känt oss trygga i processen med att sälja vårt hus. Läs mer
    2016-08-16 Mårten K svarar Agneta E
    Hej Agneta!

Tack för omdömet. Låter kul att höra att det kändes bra från båda sidor. Verkar som att köparna trivs bra i ert fina hus och i området med. Hoppas att vi kan hitta ett annat bra boende till er med inom kort. Vi ses snart!

• Lena Å
    Lena Å skrev om Mårten Kindlund en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Saklig ,kunnig, vänlig och alltid ett korrekt framförande. Läs mer
    2016-08-16 Mårten K svarar Lena Å
    Hej Lena!

Tack för er rekommendation, uppskattas. Kändes som att vi hade ett bra samarbete. Alltid trevligt att träffa er, hoppas att ni fortsätter trivas med nya huset.

• Rolf C
    Rolf C skrev om Mårten Kindlund en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Mötet var spontant då vi inte anmält oss till den visningen, trots det så blev både info om huset etc mkt väl genomfört. Passar mig som person, inte "säljartyp" utan lugn, sansad, gav både negativ och positiv information. Gav ett gediget/ärligt intryck (som visade sig hålla hela vägen) Läs mer
    2016-08-16 Mårten K svarar Rolf C
    Hej! Rolf!

Hoppas ni haft en bra sommar och trivs både i huset och som Karlskroniter. Trevligt att du sätter ord på hur jag själv vill vara och framstå som mäklare då ärlighet och noggrannhet håller i längden.

• Anders H
    Anders H skrev om Mårten Kindlund en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Han va mycket duktig!
    Jag kommer anlita honom om jag skulle sälja. Läs mer
    2016-08-16 Mårten K svarar Anders H
    Hej Anders! Riktigt kul att höra. Hoppas att ni har bra nytta av huset och är nöjda med köpet. Ha det bra! Mvh Mårten Kindlund, Fastighetsbyrån
  • Anders E
    Anders E skrev om Mårten Kindlund en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Jag har upplevt Mårten som en väldigt seriös, kunnig och målinriktad mäklare
    och även som människa givetvis, vi har nog haft samma tankebanor.
    Han är även väldigt noggrann i sitt jobb, och missar inte ngt. mig veterligen
    varken när det gäller info. eller pappershanteringen!! Som helhet en mycket
    högkvalitativ mäklare, som gärna rekommenderas!

Anders Eriksson, Rödeby. Läs mer
    2016-03-18 Mårten K svarar Anders E
    Hej Anders!

Trevligt att höra, det var lätt och trevligt att samarbeta med dig med, även denna gången. Hoppas att vi kan hitta något annat intressant projekt till dig.

Trevlig helg!

MVH Mårten Kindlund och Fastighetsbyrån Karlskrona
  • Anneli L
    Anneli L skrev om Mårten Kindlund en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Inte så imponerad. Ljumt engagemang från mäklarens sida, försäljningen tog lång tid trots kanonläge på fastigheten. Proffsig i affärsbiten mot oss som säljare, men inte entusiasmerande. Jag kommer att välja en annan mäklare nästa gång. Läs mer
    2016-03-16 Mårten K svarar Anneli L
    Hej Anneli! Tack för ert svar. Tråkigt att höra att ni inte var nöjda med engagemanget, det får vi be om ursäkt för. Vi gör alltid vårt bästa för att säljare och köpare ska bli så nöjda som möjligt. Tyvärr var feedbacken från spekulanterna att läget inte var lika bra och då tog det längre tid än önskat att sälja. Tack för att ni tyckte att vi trots allt var affärsmässiga. Hoppas att er familj trivs i ert nya boende, ha en bra dag! MVH Mårten Kindlund, Fastighetsbyrån
  • Ulrika W
    Ulrika W skrev om Mårten Kindlund en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Bra bemötande. Mån om att jag som köpare skulle vara nöjd. Läs mer
    2016-03-15 Mårten K svarar Ulrika W
    Hej Ulrika!

Tack för rekommendationen, jag och byrån försöker alltid att jobba för att alla i affären ska bli så nöjda som möjligt. Hoppas att ni fortfarande trivs bra i nya huset.

Ha en bra dag!

• Barbro L
    Barbro L skrev om Mårten Kindlund en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Mycket trevlig, kunnig och engagerad. Läs mer
    2016-03-15 Mårten K svarar Barbro L
    Hej Barbro, Mats, Johan och Helen!

Tack för trevligt omdöme. Tycker att vi hade en bra kommunikation. Hoppas att ni uppskattade att alla fick samma information under försäljningsprocessen och att ni är nöjda med tjänsten. Ha en bra dag!

• Edvard J
    Edvard J skrev om Mårten Kindlund en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Jag upplevde Mårten som kunnig, seriös och opartisk. Trevligt bemötande. Läs mer
    2016-01-11 Mårten K svarar Edvard J
    Hej Edvard!

Tack för att du tog dig tid att svara. Jag uppskattar att vi hade lätt att kommunicera mellan er, mig och säljarna, det underlättade. Hoppas att ni är nöjda med köpet!

Ha det bra!

Mvh Mårten Kindlund och Fastighetsbyrån Karlskrona
  • Stefan N
    Stefan N skrev om Mårten Kindlund en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    En mycket bra och kompetent person som jag utan problem skulle kunna vända mig till igen om det gällde en husaffär. Inte att färglömma han är väldigt trevlig också samt att alla som är med i affären vet vad som händer . Läs mer
    2015-12-27 Mårten K svarar Stefan N
    Hej Stefan!

Trevligt att höra, lycka till med allt och gott nytt år! Mvh Mårten Kindlund och Fastighetsbyrån
  • Conny J
    Conny J skrev om Mårten Kindlund en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Trevligt bemötande och bra uppföljning. Läs mer
    2015-12-25 Mårten K svarar Conny J
    Hej Conny!

Tack för ditt omdöme. Lycka till med bygget framöver.

God jul och gott nytt år!

Önskar Mårten och Fastighetsbyrån
  • Christina M
    Christina M skrev om Mårten Kindlund en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Vi är mycket nöjda! Snabbt och proffsigt bemötande. Läs mer
    2015-12-24 Mårten K svarar Christina M
    Tack Chistina! Jag kommer gärna förbi och kikar vid tillfälle. God jul och gott nytt år! Önskar Mårten och Fastighetsbyrån
  • Johan E
    Johan E skrev om Mårten Kindlund en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Ordning och reda, bra minne, seriöst intryck, levererade det man lovade. Läs mer
    2015-12-22 Mårten K svarar Johan E
    Hej Johan!

Tack för fint omdöme, kul att arbeta med er. God jul och gott nytt år!
  • Leo K
    Leo K skrev om Mårten Kindlund en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Väl påläst, och bemötande var professionellt Läs mer
    2015-11-10 Mårten K svarar Leo K
    Hej Leo! Tack för rekommendationen, hoppas ni kommer trivas i stan och i ert fina hus! MVH Mårten Kindlund, Fastighetsbyrån
  • Björn A
    Björn A skrev om Mårten Kindlund en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Motsvarande våra förväntningar på hur en mäklare ska vara. Läs mer
    2015-11-10 Mårten K svarar Björn A
    Hej Björn! Trevligt att höra, hoppas ni kommer trivas i nya huset! Bara att höra ev er om det är något. MVH Mårten Kindlund, Fastighetsbyrån
  • Bengt A
    Bengt A skrev om Mårten Kindlund en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Helt okej .Duktig på sitt jobb. Seriös. Läs mer
    2015-11-06 Mårten K svarar Bengt A
    Hej Bengt!

Tack för din rekommendation, lycka till med nya huset! MVH Mårten Kindlund, Fastighetsbyrån
  • Marie L
    Marie L skrev om Mårten Kindlund en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Mårten är trevlig, nogrann, punktlig,ärlig. helt enkelt en mäklare att rekomendera.Han lever mer än väl upp till min förväntan på en mäklare. Läs mer
    2015-11-05 Mårten K svarar Marie L
    Hej Marie! Tack för din rekommendation. Det var lätt att samarbeta och vi var lyhörda för varandra om önskemål. Extra kul att köparna verkar nöjda med sitt köp med! Vi hörs om deklarationen. Mvh Mårten Kindlund, Fastighetsbyrån
  • Christoffer L
    Christoffer L skrev om Mårten Kindlund en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Nöjd med Mårten i samband med köpet. Duktig,trevlig och höll vad han lovade. Stort plus att han hörde av sig efter inflytt och bara kollade att allt gått bra med huset. Det uppskattades mycket från våran sida. Läs mer
    2015-10-04 Mårten K svarar Christoffer L
    Hej Christoffer! Extra kul att höra att ni är nöjda med mig och byrån trots att det dök upp en sen intressent till i budgivningen och att jag råkade vara på semester vid tillträdet. Lycka till med ert fina hus, bara hör av er om det dyker upp nåt! Mvh Mårten Kindlund, Fastighetsbyrån
  • Håkan S
    Håkan S skrev om Mårten Kindlund en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Vi är mycket nöjda med vår mäklare Mårten. Alltid snabb på att svara på våra frågor via mail. Läs mer
    2015-09-30 Mårten K svarar Håkan S
    Hej Håkan! Riktigt kul att höra att ni som köpare även är nöjda. Lycka till med familjen och det fina huset! Mvh Mårten Kindlund, Fastighetsbyrån
  • Alexander B
    Alexander B skrev om Mårten Kindlund en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Snabbt och lätt. Svarade på frågor inom rimlig tid. Läs mer
    2015-09-30 Mårten K svarar Alexander B
    Hej Alexander! Tack för feedback, lycka till med lägenheten! MVH Mårten Kindlund, Fastighetsbyrån
  • Birger G
    Birger G skrev om Mårten Kindlund en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Mårten Kindlund har hjälpt mig vid genomförandet av två fastighetsaffärer. I båda fallen har allt fungerat mycket bra. Min enda negativa synpunkt gäller för lågt satt utgångspris på fastigheten Heimdalsvägen 15. Försäljningspriset blev c:a en miljon högre än utgångspriset -bra affär för mäklarfirman med andra ord!
    Bemötandet har varit mycket bra. Läs mer
    2015-09-30 Mårten K svarar Birger G
    Hej Birger! Alltid lika trevligt att göra affärer med dig/er. Ja, det blev långt långt över förväntan och det (då) näst dyraste huset nånsin på Bergåsa. Ett himla fint läge, ytor, kvalitet och möjligheter för köparen. Tack! Hoppas du trivs i ditt nya hus! MVH Mårten Kindlund, Fastighetsbyrån
Jonas Kjellsson
Caroline Lindquist