Mårten Kindlund
Registrerad mäklare sedan 2006
Aktiv på Reco.se sedan 2014
2019-04 - 2020-03

Läs vad 191 Läs vad Mårten Kindlund

• Johan L sålde sitt hus med hjälp av Mårten Kindlund en del av Fastighetsbyrån Karlskrona

2020-04-06

Fågelmara
    Mårten sålde fastighet åt mig. Upplevde stort stöd genom hela processen, en mäklare som enligt mej Inger lugn, är noggrann och mycket informativ. Mina förväntningar i samband med försäljningen överträffades på alla plan, utifrån alla perspektiv.
    Mvh Johan Läs mer
    2020-04-06 Mårten K svarar Johan L
    Hej Johan!

Stort tack för fint omdöme och trevligt, effektivt samarbete. Roligt att jag kunde överträffa dina förväntningar och jag uppskattar hur du uppfattat mig. Själv har jag redan från vårt första möte på kontoret känt ditt förtroende och jag har uppskattat raka rör och snabb kommunikation via sms när du så ville. Är säker på att köparen kommer att se fram emot att få ta över ditt hus i sommar.

Lycka till med lägenhetslivet, vi ses på tillträdet!

Med vänlig hälsning Mårten Kindlund, Fastighetsbyrån Karlskrona
  • Christina A sålde sin lägenhet med hjälp av Mårten Kindlund en del av Fastighetsbyrån Karlskrona

2020-04-04

Blå Port
    Jag har sålt en lägenhet på 3 rum och är nöjd med Mårtens insats. Läs mer
    2020-04-04 Mårten K svarar Christina A
    Hej Christina!

Tack för ditt omdöme. Det har varit mycket trevligt att få samarbeta med dig. Roligt att du är nöjd med min insats i samband med att vi förmedlade din fina lägenhet, som köparna ser fram emot att få ta över.

Lycka till med flytten, hoppas att du & hunden kommer att trivas i din nästa lägenhet.

Vi ses på tillträdet, ha en fin vår!

• EBBA N
    EBBA N skrev om Mårten Kindlund en del av Fastighetsbyrån Karlskrona

2020-04-01

Mårten var engagerad och på hugget! Han var också alltid tillgänglig, väldigt tillmötesgående och gav ett seriöst intryck!. Skulle varmt rekommendera Mårten som mäklare! Läs mer
    2020-04-02 Mårten K svarar EBBA N
    Hej Ebba & Jesper!

Tack för er fina rekommendation och för ett trevligt samarbete. Kul att även en tvåbarns-farsa på 40 jordsnurr kan vara på hugget ibland! :-)

Uppskattar era snabba svar i vår lilla sms-grupp, underlättade arbetet med att förmedla er fina lägenhet.

Attans att det inte blev jag som hittade nån ny bostad till er men man kan ju tyvärr inte alltid välja ny bostad efter mäklare...

Ser fram emot att ses på tillträdet snart!

• Ingvar O
    Ingvar O sålde sitt hus med hjälp av Mårten Kindlund en del av Fastighetsbyrån Karlskrona

2020-03-25

Verkö
    Vi har sålt den villa vi byggde för 48 år sedan och sökt vårda väl sedan dess. Mårten beskrev husets läge och karaktär på ett mycket åskådligt och insiktsfullt sätt. Budgivningen sköttes snabbt och effektivt. Vi är mycket nöjda. Läs mer
    2020-03-25 Mårten K svarar Ingvar O
    Hej Ingvar!

Tack för att jag fick förtroendet att få förmedla ert välskötta hem och att ni är nöjda med hur jag marknadsfört huset & läget och genomfört affären, till ett bra slutpris.

Vi har haft en rak och tydlig kommunikation -både via sms och telefon - vilket är viktigt iaf för mig. Smart gjort även av er att förbereda er försäljning i god tid med att låta oss ta fina sommarfoton - som framhävde er vackra trädgård - och sedan ta steg för steg för att scanna av marknaden och kunna slå till när det väl dök upp rätt tillfälle.

Lycka till med lägenheten, vi ses i sommar på tillträdet!

Med vänlig hälsning Mårten Kindlund, Fastighetsbyrån Karlskrona
  • Ingalill J sålde sitt hus med hjälp av Mårten Kindlund en del av Fastighetsbyrån Karlskrona

2020-03-24

Rödeby
    Trevlig, kunnig, förtroendeingivande och genomförde en smidig affär åt oss. Läs mer
    2020-03-24 Mårten K svarar Ingalill J
    Hej Ingalill (och Magnus)!

Tack för att ni tog er tid för att lämna ett omdöme och hur ni uppfattat mig. Har haft en bra och trevlig kommunikation med er, där jag känt förtroende.

Har varit trevligt att genom åren träffas, titta till huset med jämna mellanrum och diskutera fram en framtida försäljning. Smart av er att låta oss fota huset utvändigt sommartid så vi kunde ha de bilderna sparade tills när det väl blev dags. Sen att affären gick smidigt - med bara en visning, besiktningsman på plats och en trevlig familj som ser fram emot att få förvalta ert livsverk - är bara roligt att höra!

Vi ses på tillträdet i sommar!

MVH Mårten Kindlund, Fastighetsbyrån Karlskrona
  • Peter Ö sålde sitt hus med hjälp av Mårten Kindlund en del av Fastighetsbyrån Karlskrona

2020-03-14

Rödeby
    Mårten har hjälpt oss med försäljning av vårt hus. Vi är mycket nöjda med den service vi erhöll. Hans engagemang var stort, han svarade snabbt och höll god ordning på alla papper. En professionell mäklare. Läs mer
    2020-03-14 Mårten K svarar Peter Ö
    Hej Peter!

Tack för ett smidigt och trevligt samarbete med bra och snabb kommunikation. Ni har gett mig ett stort förtroende och mandat att genomföra affären vilket uppskattas och underlättar - klar på en visning med gott resultat! Uppskattar även att ni ville använda ”på gång” vilket gjorde att vi tillsammans kunde förbereda i lugn och ro samt bunkra lite kunder.

Ja papprena är man väl lite känd/ökänd för men jag gillar att vara noggrann, det vinner man på i längden :-)

Är övertygad om att köparna kommer att uppskatta ert välskötta hus. Lycka till med lägenheten, hälsa familjen!

• Ann-Charlotte F
    Ann-Charlotte F sålde sin lägenhet med hjälp av Mårten Kindlund en del av Fastighetsbyrån Karlskrona

2020-03-12

Trossö
    Har sålt en bostadsrätt.
    Engagerad, kunnig och proffsig. Lätt att nå och snabb återkoppling.
    En drömmäklare för en oerfaren säljare. Man känner sig trygg. Läs mer
    2020-03-12 Mårten K svarar Ann-Charlotte F
    Hej Ann-Charlotte!

Riktigt roligt att höra att du är nöjd med mig och mitt arbete i samband med den snabba försäljningen av din välskötta lägenhet. Får passa på att tacka för en snabb, trevlig och smidig kommunikation med er med.

Lycka till i jakten på nytt boende, vi ses på tillträdet!

Med vänlig hälsning Mårten Kindlund, Fastighetsbyrån Karlskrona
  • Mikael L köpte en tomt med hjälp av Mårten Kindlund en del av Fastighetsbyrån Karlskrona

2020-03-05

Hasslö
    Mårten har motsvarat de förväntningar som man kan önska av en mäklare, rekommenderas! Läs mer
    2020-03-11 Mårten K svarar Mikael L
    Hej Mikael!

Tack för din rekommendation och att jag motsvarat förväntningarna när du köpte tomten. Det har varit trevligt att ha med dig att göra, även om kontakten av naturliga skäl blir lite mindre vid ett köp av tomt.

Lycka till med byggnationen!

Med vänlig hälsning Mårten Kindlund, Fastighetsbyrån Karlskrona
  • Ulf U köpte sin lägenhet med hjälp av Mårten Kindlund en del av Fastighetsbyrån Karlskrona

2020-03-02

Lyckeby
    Uppträder vänligt, artigt, empatiskt och erfaret. Läs mer
    2020-03-02 Mårten K svarar Ulf U
    Hej Ulf!

Tack för att du tog dig tid för en rekommendation och för hur du har upplevt att köpa lägenhet genom mig.

Hoppas att du kommer att trivas i den fina lägenheten och stort lycka till med din egen försäljning!

• ANNELIE K skrev om Mårten Kindlund en del av Fastighetsbyrån Karlskrona

2020-02-29

Lättillgänglig, snabbt svar på frågor.
    Trevlig o proffisionell. Läs mer
    2020-02-29 Mårten K svarar ANNELIE K
    Hej Annelie!

Tack för förtroendet att få förmedla era föräldrars välskötta lägenhet.

Uppskattar hur ni upplevt mig under processen, tycker att vi haft lätt och snabb kommunikation samt enkelt att komma till beslut. Det underlättar mitt arbete.

Är säker på att köparen kommer att få mycket glädje av lägenheten när han flyttar in.

Ha det gott!

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Karlskrona