en del av Fastighetsbyrån Karlskrona

4.5 / 5 i betyg — 63 rekommendationer

Läs vad 63 användare tycker om Mårten Kindlund

• Fia E
    Fia E skrev om Mårten Kindlund en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Trevlig, engagerad, kunnig, hjälpsam. Lätt att ha kontakt med och snabb på att svara.
    2016-09-05 Mårten K svarar Fia E
    Hej Fia!

Tack för din rekommendation. Det kändes lätt att kommunicera med dig och köpet flöt på till slut.

Hoppas att du även är nöjd med köpet och kommer att få njuta många dagar i stugan.

Ha en bra dag!

• Roland M
    Roland M skrev om Mårten Kindlund en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Trevligt och korrekt, inget att klaga på.
    2016-08-19 Mårten K svarar Roland M
    Hej Roland!

Tack för att du tog dig tid till ett omdöme.

Hoppas att du och din familj har nytta av sommarstället.

Ha det bra!

• Marianne J
    Marianne J skrev om Mårten Kindlund en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Jag upplevde Mårten väldigt seriös och noggrann. Vi fick information löpande i köpet och Mårten var väldigt nogsam med all information.
    Jag upplevde inte Mårten som en säljare, vilket passade mig väldigt bra.
    Om jag skulle sälja mitt nyköpta hus, skulle jag be Mårten om hjälp, och jag kommer att rekommendera honom till andra som går i säljtankar.
    2016-08-19 Mårten K svarar Marianne J
    Hej Marianne!

Kul att höra att ni är så pass nöjda vid köpet att ni vid en ev framtida försäljning skulle anlita just mig. Det uppskattas, för lite så tänker jag att man ska bemötas kunderna...en spekulant är en köpare som nån gång i en (lång) framtid ska sälja.

Hoppas att ni fortsätter att trivas i huset!

• Daniel W
    Daniel W skrev om Mårten Kindlund en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Bra förberedd och tog sig tid på visningarna
    2016-08-17 Mårten K svarar Daniel W
    Hej Daniel!

Tack för du tog dig tid för rekommendationen. Hoppas att ni haft en härlig sommar i nya huset och att ni trivs i området.

• Alf Å
    Alf Å skrev om Mårten Kindlund en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Mårten har utfört sitt uppdrag på ett utmärkt sätt, trevlig, alltid tillgänglig, kunnig, mycket kompetent.
    Kan rekommendera honom.
    2016-08-17 Mårten K svarar Alf Å
    Hej Alf!

Kul att höra en så positiv rekommendation från er som både sålt och köpt via mig. Hoppas ni haft en bra sommar och trivs bra i nya boendet.

Vi ses!

• Agneta E
    Agneta E skrev om Mårten Kindlund en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Mårten har varit tillmötesgående och professionell. Han har varit noggrann med att hålla nära kontakt och svarat snabbt på frågor. Vi har känt oss trygga i processen med att sälja vårt hus.
    2016-08-16 Mårten K svarar Agneta E
    Hej Agneta!

Tack för omdömet. Låter kul att höra att det kändes bra från båda sidor. Verkar som att köparna trivs bra i ert fina hus och i området med. Hoppas att vi kan hitta ett annat bra boende till er med inom kort. Vi ses snart!

• Lena Å
    Lena Å skrev om Mårten Kindlund en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Saklig ,kunnig, vänlig och alltid ett korrekt framförande.
    2016-08-16 Mårten K svarar Lena Å
    Hej Lena!

Tack för er rekommendation, uppskattas. Kändes som att vi hade ett bra samarbete. Alltid trevligt att träffa er, hoppas att ni fortsätter trivas med nya huset.

• Rolf C
    Rolf C skrev om Mårten Kindlund en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Mötet var spontant då vi inte anmält oss till den visningen, trots det så blev både info om huset etc mkt väl genomfört. Passar mig som person, inte "säljartyp" utan lugn, sansad, gav både negativ och positiv information. Gav ett gediget/ärligt intryck (som visade sig hålla hela vägen)
    2016-08-16 Mårten K svarar Rolf C
    Hej! Rolf!

Hoppas ni haft en bra sommar och trivs både i huset och som Karlskroniter. Trevligt att du sätter ord på hur jag själv vill vara och framstå som mäklare då ärlighet och noggrannhet håller i längden.

• Anders H
    Anders H skrev om Mårten Kindlund en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Han va mycket duktig!
    Jag kommer anlita honom om jag skulle sälja.
    2016-08-16 Mårten K svarar Anders H
    Hej Anders! Riktigt kul att höra. Hoppas att ni har bra nytta av huset och är nöjda med köpet. Ha det bra! Mvh Mårten Kindlund, Fastighetsbyrån
  • Anders E
    Anders E skrev om Mårten Kindlund en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Jag har upplevt Mårten som en väldigt seriös, kunnig och målinriktad mäklare
    och även som människa givetvis, vi har nog haft samma tankebanor.
    Han är även väldigt noggrann i sitt jobb, och missar inte ngt. mig veterligen
    varken när det gäller info. eller pappershanteringen!! Som helhet en mycket
    högkvalitativ mäklare, som gärna rekommenderas!

Anders Eriksson, Rödeby.
    2016-03-18 Mårten K svarar Anders E
    Hej Anders!

Trevligt att höra, det var lätt och trevligt att samarbeta med dig med, även denna gången. Hoppas att vi kan hitta något annat intressant projekt till dig.

Trevlig helg!

MVH Mårten Kindlund och Fastighetsbyrån Karlskrona
  • Anneli L
    Anneli L skrev om Mårten Kindlund en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Inte så imponerad. Ljumt engagemang från mäklarens sida, försäljningen tog lång tid trots kanonläge på fastigheten. Proffsig i affärsbiten mot oss som säljare, men inte entusiasmerande. Jag kommer att välja en annan mäklare nästa gång.
    2016-03-16 Mårten K svarar Anneli L
    Hej Anneli! Tack för ert svar. Tråkigt att höra att ni inte var nöjda med engagemanget, det får vi be om ursäkt för. Vi gör alltid vårt bästa för att säljare och köpare ska bli så nöjda som möjligt. Tyvärr var feedbacken från spekulanterna att läget inte var lika bra och då tog det längre tid än önskat att sälja. Tack för att ni tyckte att vi trots allt var affärsmässiga. Hoppas att er familj trivs i ert nya boende, ha en bra dag! MVH Mårten Kindlund, Fastighetsbyrån
  • Ulrika W
    Ulrika W skrev om Mårten Kindlund en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Bra bemötande. Mån om att jag som köpare skulle vara nöjd.
    2016-03-15 Mårten K svarar Ulrika W
    Hej Ulrika!

Tack för rekommendationen, jag och byrån försöker alltid att jobba för att alla i affären ska bli så nöjda som möjligt. Hoppas att ni fortfarande trivs bra i nya huset.

Ha en bra dag!

Mårten Kindlund, Fastighetsbyrån
  • Barbro L
    Barbro L skrev om Mårten Kindlund en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Mycket trevlig, kunnig och engagerad.
    2016-03-15 Mårten K svarar Barbro L
    Hej Barbro, Mats, Johan och Helen!

Tack för trevligt omdöme. Tycker att vi hade en bra kommunikation. Hoppas att ni uppskattade att alla fick samma information under försäljningsprocessen och att ni är nöjda med tjänsten. Ha en bra dag!

Mårten Kindlund, Fastighetsbyrån
  • Edvard J
    Edvard J skrev om Mårten Kindlund en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Jag upplevde Mårten som kunnig, seriös och opartisk. Trevligt bemötande.
    2016-01-11 Mårten K svarar Edvard J
    Hej Edvard!

Tack för att du tog dig tid att svara. Jag uppskattar att vi hade lätt att kommunicera mellan er, mig och säljarna, det underlättade. Hoppas att ni är nöjda med köpet!

Ha det bra!

Mvh Mårten Kindlund och Fastighetsbyrån Karlskrona
  • Stefan N
    Stefan N skrev om Mårten Kindlund en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    En mycket bra och kompetent person som jag utan problem skulle kunna vända mig till igen om det gällde en husaffär. Inte att färglömma han är väldigt trevlig också samt att alla som är med i affären vet vad som händer .
    2015-12-27 Mårten K svarar Stefan N
    Hej Stefan!

Trevligt att höra, lycka till med allt och gott nytt år! Mvh Mårten Kindlund och Fastighetsbyrån
  • Conny J
    Conny J skrev om Mårten Kindlund en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Trevligt bemötande och bra uppföljning.
    2015-12-25 Mårten K svarar Conny J
    Hej Conny!

Tack för ditt omdöme. Lycka till med bygget framöver.

God jul och gott nytt år!

Önskar Mårten och Fastighetsbyrån
  • Christina M
    Christina M skrev om Mårten Kindlund en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Vi är mycket nöjda! Snabbt och proffsigt bemötande.
    2015-12-24 Mårten K svarar Christina M
    Tack Chistina! Jag kommer gärna förbi och kikar vid tillfälle. God jul och gott nytt år! Önskar Mårten och Fastighetsbyrån
  • Johan E
    Johan E skrev om Mårten Kindlund en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Ordning och reda, bra minne, seriöst intryck, levererade det man lovade.
    2015-12-22 Mårten K svarar Johan E
    Hej Johan!

Tack för fint omdöme, kul att arbeta med er. God jul och gott nytt år!
  • Leo K
    Leo K skrev om Mårten Kindlund en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Väl påläst, och bemötande var professionellt
    2015-11-10 Mårten K svarar Leo K
    Hej Leo! Tack för rekommendationen, hoppas ni kommer trivas i stan och i ert fina hus! MVH Mårten Kindlund, Fastighetsbyrån
  • Björn A
    Björn A skrev om Mårten Kindlund en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Motsvarande våra förväntningar på hur en mäklare ska vara.
    2015-11-10 Mårten K svarar Björn A
    Hej Björn! Trevligt att höra, hoppas ni kommer trivas i nya huset! Bara att höra ev er om det är något. MVH Mårten Kindlund, Fastighetsbyrån
  • Bengt A
    Bengt A skrev om Mårten Kindlund en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Helt okej .Duktig på sitt jobb. Seriös.
    2015-11-06 Mårten K svarar Bengt A
    Hej Bengt!

Tack för din rekommendation, lycka till med nya huset! MVH Mårten Kindlund, Fastighetsbyrån
  • Marie L
    Marie L skrev om Mårten Kindlund en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Mårten är trevlig, nogrann, punktlig,ärlig. helt enkelt en mäklare att rekomendera.Han lever mer än väl upp till min förväntan på en mäklare.
    2015-11-05 Mårten K svarar Marie L
    Hej Marie! Tack för din rekommendation. Det var lätt att samarbeta och vi var lyhörda för varandra om önskemål. Extra kul att köparna verkar nöjda med sitt köp med! Vi hörs om deklarationen. Mvh Mårten Kindlund, Fastighetsbyrån
  • Christoffer L
    Christoffer L skrev om Mårten Kindlund en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Nöjd med Mårten i samband med köpet. Duktig,trevlig och höll vad han lovade. Stort plus att han hörde av sig efter inflytt och bara kollade att allt gått bra med huset. Det uppskattades mycket från våran sida.
    2015-10-04 Mårten K svarar Christoffer L
    Hej Christoffer! Extra kul att höra att ni är nöjda med mig och byrån trots att det dök upp en sen intressent till i budgivningen och att jag råkade vara på semester vid tillträdet. Lycka till med ert fina hus, bara hör av er om det dyker upp nåt! Mvh Mårten Kindlund, Fastighetsbyrån
  • Håkan S
    Håkan S skrev om Mårten Kindlund en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Vi är mycket nöjda med vår mäklare Mårten. Alltid snabb på att svara på våra frågor via mail.
    2015-09-30 Mårten K svarar Håkan S
    Hej Håkan! Riktigt kul att höra att ni som köpare även är nöjda. Lycka till med familjen och det fina huset! Mvh Mårten Kindlund, Fastighetsbyrån
  • Alexander B
    Alexander B skrev om Mårten Kindlund en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Snabbt och lätt. Svarade på frågor inom rimlig tid.
    2015-09-30 Mårten K svarar Alexander B
    Hej Alexander! Tack för feedback, lycka till med lägenheten! MVH Mårten Kindlund, Fastighetsbyrån
  • Birger G
    Birger G skrev om Mårten Kindlund en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Mårten Kindlund har hjälpt mig vid genomförandet av två fastighetsaffärer. I båda fallen har allt fungerat mycket bra. Min enda negativa synpunkt gäller för lågt satt utgångspris på fastigheten Heimdalsvägen 15. Försäljningspriset blev c:a en miljon högre än utgångspriset -bra affär för mäklarfirman med andra ord!
    Bemötandet har varit mycket bra.
    2015-09-30 Mårten K svarar Birger G
    Hej Birger! Alltid lika trevligt att göra affärer med dig/er. Ja, det blev långt långt över förväntan och det (då) näst dyraste huset nånsin på Bergåsa. Ett himla fint läge, ytor, kvalitet och möjligheter för köparen. Tack! Hoppas du trivs i ditt nya hus! MVH Mårten Kindlund, Fastighetsbyrån
  • Nils G
    Nils G skrev om Mårten Kindlund en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Ett initialt proffisgt bemötande vid första mötet, jämfört med de andra mäklarna som var och tittade på fastigheten
    2015-09-30 Mårten K svarar Nils G
    Hej Nils! Kul att höra, trivdes bra med dig under hela affären, det underlättar. Tack för samarbetet! Hör av dig om du vill ha hjälp med deklarationen för försäljningen. MVH Mårten Kindlund, Fastigehstbyrån
  • Jonas R
    Jonas R skrev om Mårten Kindlund en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Mycket professionell.
    Hus såldes lång över utgångsbudet.
    Mäklararvodet kostar ju dock en slant.
    2015-09-30 Mårten K svarar Jonas R
    Hej Jonas! Tack, det var lätt att jobba med er, bra att ni förberedde i god tid med ett kundbesök. Ja, det var långt över förväntan (därav arvodet) men det var ju ett himla fint och stort hus ni hade så det passade många. Lycka till med nya villan! MVH Mårten Kindlund, Fastighetsbyrån
  • Kurt K
    Kurt K skrev om Mårten Kindlund en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Har alltid blivit bra bemött. Har fått bra svar på våra frågor.
    2015-09-30 Mårten K svarar Kurt K
    Hej Kurt! Tack för samarbetet, det har gått bra tycker jag. Bra att ni för flera år sedan tog kontakt med mig så ni kunde förbereda i lugn och ro. Lycka till med lägenhetslivet! MVH Mårten Kindlund, Fastighetsbyrån
  • Christofer O
    Christofer O skrev om Mårten Kindlund en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Mycket bra, trevlig och tillgänglig.
    2015-09-30 Mårten K svarar Christofer O
    Hej Christofer! Tack, hoppas att ni trivs i ert fina hus! Får köra förbi och kika någon dag. MVH Mårten Kindlund, Fastighetsbyrån
  • Poul E
    Poul E skrev om Mårten Kindlund en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    mycket bra bemötande och kunnig mäklare
    2015-08-24 Mårten K svarar Poul E
    Hej! Tack själva, lycka till med nya lägenheten! MVH Mårten Kindlund, Fastighetsbyrån
  • Sture M
    Sture M skrev om Mårten Kindlund en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Mårten var hela tiden aktiv och arbetade för vår räkning på ett föredömligt sätt. Vår bedömning är att han även stöttade köparna på bästa sätt.
    Bemötandet har hela tiden varit korrekt och Mårten gav oss inga "falska" förhoppningar utan gjorde, som vi uppfattar det, realistiska bedömningar under försäljningstiden.
    2015-08-07 Mårten K svarar Sture M
    Hej Sture! Hoppas ni haft en bra sommar - utan trädgårdsskötsel. Tack för ert omdöme, det uppskattas verkligen. Vi strävar alltid efter att försöka få både säljare och köpare nöjda, i den utsträckning vi kan. Bra att ni tyckte att vi hade realistisk bedömningar, det underlättar under affären. Kände att vi hade en bra kontakt genom hela affären, till våren får vi höras igen för avsluta skatte-biten. MVH Mårten Kindlund, Fastighetsbyrån
  • Eva Z
    Eva Z skrev om Mårten Kindlund en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Mycket trevligt att få tillgång till alla bilder på objektet.
    2015-08-06 Mårten K svarar Eva Z
    Hej Eva! Hoppas att ni trivs i huset, snart får ni nya grannar med. Ha en skön sommar! MVH Mårten Kindlund, Fastighetsbyrån
  • Elina M
    Elina M skrev om Mårten Kindlund en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Bra, snabb försäljning till bättre pris än väntat.
    2015-08-06 Mårten K svarar Elina M
    Hej Elina! Tack, kul att höra. Ni hade gjort huset himla fint och jag tror att köparna trivs. Hoppas att ni fått ha lite ledigt i sommar mellan alla projekt med nya huset. MVH Mårten Kindlund, Fastighetsbyrån
  • Elsmari F
    Elsmari F skrev om Mårten Kindlund en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Han var lätt att nå. Ringde upp mycket snabbt när vi sökte honom. Vi tyckte han verkade kunnig. Tyvärr fick vi inte så mycket för huset som vi trott - men det var säkert inte hans fel. Vi ville inte hålla på längre med utsträckt tid för eventuell ytterligare budgivning.
    Han är en allmänt trevlig person, vilket underlättar i en sådan här för oss känslig situation i livet. Han har hjälpt oss extra också efter avslut, vilket vi uppskattade mycket. Tack! Elsmari och Göran Mattsson
    2015-07-27 Mårten K svarar Elsmari F
    Hej! Det har varit trevligt att samarbeta med er med, Mattsson. Kändes som vi kunde lita på varandra och då går det enklare att sälja med. Tycker med att det var synd att ni inte fick mer betalt i dåvarande situationen (köparna har gjort det himla fint och trivs!), så det är det extra kul att ni tycker att allt annat gått bra och att det gick hyfsat fort att sälja efter att vi tog över efter annan mäklare. Stort tack! Bara hör av er om ni har frågor framöver. MVH Mårten Kindlund, Fastighetsbyrån
  • Christian J
    Christian J skrev om Mårten Kindlund en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Bra och professionellt bemötande i alla situationer.
    2015-07-08 Mårten K svarar Christian J
    Hej Christian!

Tack, kul att höra. Trevlig sommar! MVH Mårten Kindlund, Fastighetsbyrån
  • Anders P
    Anders P skrev om Mårten Kindlund en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Utmärkt hantering ur alla aspekter
    2015-07-08 Mårten K svarar Anders P
    Hej Anders!

Kul att höra att du är nöjd. Tack själv! MVH Mårten Kindlund, Fastighetsbyrån
  • Ingela M
    Ingela M skrev om Mårten Kindlund en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Mårten Kindlund har bemött oss professionellt och med stor vänlighet. Vi menar att han har gjort en stor arbetsinsats vid försäljningen av vår fastighet. Mårten Kindlund har mycket väl motsvarat våra förväntningar. Vi rekommenderar honom varmt.
    2015-02-17 Mårten K svarar Ingela M
    Hej Ingela och Björn! Trevligt att höra, hoppas att ni känner att ni fick lika mycket information/återkoppling av mig trots att ni syskon befann er på olika orter. Tack för samarbetet, är säker på att de nya köparna kommer att trivas i ert välskötta föräldrahem! MVH Mårten, Fastighetsbyrån
  • Patrik Å
    Patrik Å skrev om Mårten Kindlund en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Jag rekommenderar varmt Fastighetsbyrån för framtida kunder. De gjorde ett mycket bra jobb !
    2015-02-10 Mårten K svarar Patrik Å
    Hej Patrik och Karro! Kul att höra att ni är nöjda även om allt inte gick spikrakt, så det uppskattas lite extra! Lycka till med livet på gården så ses vi i veckan för deklarationsarbetet. MVH Mårten, Fastighetsbyrån
  • Kerstin G
    Kerstin G skrev om Mårten Kindlund en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Mycket professionellt och trevligt bemötande vid försäljning av vår villa. En mäklare vi kan rekommendera .
    Överträffade våra förhoppningar med råge.
    GOD JUL!
    2014-12-23 Mårten K svarar Kerstin G
    Hej Kerstin och Göran!

Trevligt att höra att ni är nöjda, det var lätt att jobba med er när vi var lyhörda för varandra. Vi hörs om skattebiten i januari. Hoppas ni får en skön jul och nyår på nästa ö! Mvh Mårten
  • Emma F
    Emma F skrev om Mårten Kindlund en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Jättetrevlig, proffsig, bara goda intryck, kan precis som släkt och vänner till oss, varmt rekommendera honom..
    2014-12-22 Mårten K svarar Emma F
    Hej Emma!

Trevligt att höra, hoppas att ni trivs i ert nya boende. God jul och Gott nytt år till er! MVH Mårten
  • Anna T
    Anna T skrev om Mårten Kindlund en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Mårten K har hjälp mig med köp av tomt. Är mycket nöjd med bemötande, etc.
    2014-12-17 Mårten K svarar Anna T
    Hej Anna! Kul att du är nöjd, verkar bli ett fint område med trevliga grannar. Lycka till med byggandet, God jul och Gott nytt år om vi inte ses (igen!) MVH Mårten
  • Jörgen A
    Jörgen A skrev om Mårten Kindlund en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Två tjänster/produkter varav den första är klar, köp av tomt. Den andra är att sälja befintlig bostad, denna är precis på börjad.
    Mårten är väldigt saklig och korrekt, detta passar mig och min hustru. Har vi några frågor, så får vi svar direkt eller efter att han tagit reda på det.
    Mycket bra.
    2014-12-17 Mårten K svarar Jörgen A
    Hej Jörgen och Rosita!

Instämmer, vi verkar vara på samma våglängd vilket underlättar mitt arbete. Toppen att ni valde att köra kostnadsfria steget-före-paketet i god tid för att förbereda försäljningen, kul att besiktningen gick bra. Ser fram emot att hjälpa er sälja villan till våren och lycka till med byggandet! Hoppas ni får lite ledighet över jul och nyår! MVH Mårten
  • Peter W
    Peter W skrev om Mårten Kindlund en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Trevlig mäklare men helhetsintrycket vi fick vid vår husförsäljning var att han kändes något oengagerad när huset inte blev sålt så snabbt.
    2014-12-17 Mårten K svarar Peter W
    Hej Peter!

Jag kan inte annat än instämma, är själv lite besviken på Hemnet som valde att plocka bort ditt hyreshus när andra fick ligga kvar. Det drog då tyvärr ut på tiden, vilket vi beklagar. Lycka till med villalivet nu, God jul och Gott nytt år till dig och din familj! MVH Mårten
  • Maria K
    Maria K skrev om Mårten Kindlund en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Hej! Jag köpte ett hus av Mårten Kindlund på Fastighetsbyrån i Karlskrona.
    Affären gick mycket smidigt och snabbt. Inga som helst problem. Mårten gjorde ett mycket bra jobb.Och bemötte oss på ett mycket bra sätt. Han var lätt att ha och göra med. Kan starkt rekommendera honom till andra. :-)
    2014-12-17 Mårten K svarar Maria K
    Hej Maria!

Kul att höra att allt gick bra längs med vägen, lycka till med nya huset. God jul och gott nytt år till er! MVH Mårten
  • Björn B
    Björn B skrev om Mårten Kindlund en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Fungerade bra från början till slut.
    2014-12-17 Mårten K svarar Björn B
    Hej Björn!

Tack för det, hälsa familjen! God jul och gott nytt år! MVH Mårten
  • Jan-olof D
    Jan-olof D skrev om Mårten Kindlund en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Försäljningsuppdrag av fastighet i Blekinge.
    2014-12-17 Mårten K svarar Jan-olof D
    Hej J-O! Tack för rekommendationen, kändes bra att jobba med er. Skönt att allt gick vägen och att köparna verkar trivas. God jul och gott nytt år från Karlskrona! MVH Mårten
  • Camilla J
    Camilla J skrev om Mårten Kindlund en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Trevlig och bra att ha att göra med!
    2014-12-17 Mårten K svarar Camilla J
    Hej Camilla!

Kul att höra. Körde förbi häromveckan, himla fint ni gjort det runt om! God jul och Gott nytt år till er! MVH Mårten
  • Jesper F
    Jesper F skrev om Mårten Kindlund en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Mårten är bra och är väldigt lugn i sitt arbete. Jag fick bra förtroende för honom vid första mötet. Snabb återkoppling vid frågor.
    2014-12-17 Mårten K svarar Jesper F
    Hej Jesper!

Trevligt att höra. Hoppas ni trivs bra i huset, brukar tänka på er när jag kör förbi. God jul och Gott nytt år till er! MVH Mårten
  • Christer N
    Christer N skrev om Mårten Kindlund en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Ett utmärkt bemötande och ett stort engagemang för
    uppgiften som löstes på ett föredömligt sätt
    2014-12-17 Mårten K svarar Christer N
    Hej Christer! Kul att höra, även om det tog lite tid, jag ger aldrig upp. Köparen verkar ju trivas så det är ju bra. Vi ses på stan, God jul och Gott nytt år till er! MVH Mårten
Caroline Lindquist
Jonas Kjellsson