Johan Kjellsson
Registrerad mäklare sedan 2008-06-05
Aktiv på Reco.se sedan 2014-11-26
2019-08 - 2020-07

Läs vad 247 Läs vad Johan Kjellsson

• Johanna P köpte sitt hus med hjälp av Johan Kjellsson en del av Fastighetsbyrån Karlskrona

2020-08-10

Hässlegården & Bastasjö
    Mycket duktig och engagerad men framförallt väldigt trevlig och tillmötesgående! Läs mer
    2020-08-10 Johan K svarar Johanna P
    Hej Johanna!

Tack för ditt trevliga omdöme.

Jag önskar dig fortsatt lycka till i ditt nya boende och är säker på att du kommer att trivas där.

Allt gott och ha en fortsatt fin sommar!

Johan
  • Caroline A köpte sitt hus med hjälp av Johan Kjellsson en del av Fastighetsbyrån Karlskrona

2020-08-03

Holmsjö
    Väldigt duktig och lungn mäklare! Läs mer
    2020-08-04 Johan K svarar Caroline A
    Hej Caroline.

Tack för ert fina omdöme. Önskar er fortsatt lycka till i ert nya hus och är säker på att ni kommer att stormtrivas där.

Ha en fortsatt fin sommar och hälsa så gott.

• Louise L
    Louise L sålde sitt hus med hjälp av Johan Kjellsson en del av Fastighetsbyrån Karlskrona

2020-07-29

Rödeby
    Han har skött detta objekt toppen. Allt har gått jättebra Läs mer
    2020-07-30 Johan K svarar Louise L
    Hej Louise!

Tack för ditt omdöme och tack för gott samarbete så här långt.

Johan
  • Priscila P köpte sitt hus med hjälp av Johan Kjellsson en del av Fastighetsbyrån Karlskrona

2020-07-10

Backabo
    Vi köpte ett radhus i Karlskrona. Haft kontakt med Johan vid flera tillfälle på olika visningar.
    Johan var väldigt avslappnad, trevlig och saklig. Kändes tryggt.
    Rekommenderas starkt! Läs mer
    2020-07-10 Johan K svarar Priscila P
    Hej Priscila.

Uppskattar att ni vill rekommendera mig för de som går i sälj-/ och köptankar.

Vill önska dig och familjen lycka till i ert trevliga radhus!

Ha en fortsatt skön sommar!

Johan
  • Tobias J köpte sitt hus med hjälp av Johan Kjellsson en del av Fastighetsbyrån Karlskrona

2020-07-09

Backabo
    Köpt radhus i Karlskrona där Johan förmedlat affären. Bra bemötande genom hela processen, snabb respons och svar på alla frågor. Smidigt vid kontraktsskrivning och inget krångel längs vägen.
    Fantastiskt bra! Läs mer
    2020-07-11 Johan K svarar Tobias J
    Hej Tobias.

Kul att ni upplever mitt arbete som ni gjort. Härligt att ni hittade detta trevliga radhus och jag hoppas och tror att ni skall trivas toppen där!

Lycka till med huset!

Johan
  • Göran L köpte sitt hus med hjälp av Johan Kjellsson en del av Fastighetsbyrån Karlskrona

2020-07-07

Fridlevstad
    Köpt hus. Lätt att ha att göra med och tog bra hand både köpare och säljare. Läs mer
    2020-07-07 Johan K svarar Göran L
    Hej Göran.

Kul att du är nöjd med den genomförda affären och jag önskar dig fortsatt lycka till med ditt nya boende och jag är säker på att du kommer trivas där.

Ha en fortsatt skön sommar!

Med vänlig hälsning
    Johan
  • Otto T köpte sitt hus med hjälp av Johan Kjellsson en del av Fastighetsbyrån Karlskrona

2020-06-28

Lyckeby
    Vi köpte hus via Johan Kjellson ochhan infriade alla våra förväntningar. Han har varit mycket proffisionell och informativ. Alltid lätt att få tag på och väldigt tillmötesgående. Vi kunde inte vara mer nöjd med Johan han har gjort ett kanonjobb! Läs mer
    2020-06-28 Johan K svarar Otto T
    Hej Otto!

Kul att ni är nöjda och jag önskar er stort lyckat till med ert nya hus. Är säker på att ni kommer att trivas där.

Ha en härlig och avkopplande sommar och hälsa Linnea från mig.

Johan
  • Lena o sålde sitt hus med hjälp av Johan Kjellsson en del av Fastighetsbyrån Karlskrona

2020-06-22

Hässlegården & Bastasjö
    Vi har haft Johan som mäklare både vid husköp på Hasslö för ett antal år sedan och nu när vi sålde ett hus i Hässlegården. Alltid lika proffsigt bemötande. Tydlig information, vi har fått all hjälp vi behövde. Snabbt avslutad affär, tips och råd till både säljare och köpare. En bra känsla helt enkelt och vi rekommenderar gärna honom till fler som ska sälja sin bostad! Läs mer
    2020-06-28 Johan K svarar Lena o
    Hej Lena!

Tack så mycket för ert trevliga omdöme.

Ett smidigt och uppskattat samarbete från min sida i samband med försäljningen av ert fina hus i Hässlegården.

Uppskattar att ni vill rekommendera mig till de som går i säljfunderingar.

Ha en fortsatt underbar sommar och hälsa Nicklas så gott.

Vi hörs och syns framöver.

Med soliga hälsningar
    Johan
  • Leif G sålde sitt hus med hjälp av Johan Kjellsson en del av Fastighetsbyrån Karlskrona

2020-06-19

Nättraby
    Hjälpte oss med att sälja villa.
    Johan gav mig ett bra bemötande och gav mig trygghet och lyhörd visade kunnighet lugnade mig i min osäkerhet en mäklare jag varmt kan rekommendera. Läs mer
    2020-06-28 Johan K svarar Leif G
    Tack Leif för ett trevligt lämnat omdöme.

Jag har uppskattat vårt samarbete och låter glädjande att du upplevt mig på ett gott sätt som du beskriver.

Ha nu en fortsatt härligt sommar så syns vi snart när det börjar närma sig tillträde.

Med varma hälsningar
  • Fredrik F
    Fredrik F sålde sitt hus med hjälp av Johan Kjellsson en del av Fastighetsbyrån Karlskrona

2020-06-13

Skillingenäs
    Johan sålde vår 1-plans villa innan visning. Jag uppfattar hela affären smidig vilket till stor del förstås är Johans förtjänst med sitt och Fastihetsbyråns stora nät av presumtiva köpare.
    Johan har ett proffsigt och lugnt sätt att bemöta både oss som säljare och mot köparna, vilket ger en lugnande känsla kring allt runt försäljningen.
    Vi kommer att rekommendera Johan och fastighetsbyrån till de vi känner som är i säljtankar.

Med vänlig hälsning, Fredrik Läs mer
    2020-06-28 Johan K svarar Fredrik F
    Hej Fredrik!

Tack för omdömet och jag uppskattar verkligen att ni vill rekommendera mig och Fastighetsbyrån.

Jag har hela tiden uppskattat vårt samarbete vilket jag upplevt enkelt, smidigt och öppet.

Önskar er lycka till i ert nya boende och hälsa familjen från mig.

Ha en fortsatt fin sommar!

Hälsningar

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Karlskrona