Johan Kjellsson

Johan Kjellsson

Johan Kjellsson är mäklare på Fastighetsbyrån Karlskrona

Johan Kjellsson har varit registrerad mäklare sedan 2008-06. Johan Kjellsson har varit aktiv på Reco.se sedan 2014-11 och har fått 292 omdömen med ett betyg på 4.8. Johan Kjellsson har haft 62 försäljningar sen 2020-08 och har tillfrågat 96% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2020-08 - 2021-07

Läs vad 292 Läs vad Johan Kjellsson

• sålde sin lägenhet med hjälp av Johan Kjellsson en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    • Galgamarken
    2021-07-29
    Bra på att lyssna. Trevlig och tillmötesgående
    Hej Mattias. Kul att höra att du upplevt mitt arbete på ett gott sätt. Tack för ett smidigt och trevligt samarbete i samband med försäljningen av din lägenhet. Allt gott och på återseende! Med vänliga hälsningar Johan Johan Kjellsson
  • sålde sitt hus med hjälp av Johan Kjellsson en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    • Kustvägen Torhamn-Kristianopel
    2021-07-26
    Har blivit bemött på ett mycket bra sätt.Eftersom jag blivit rekommenderad att kontakta Johan hade jag rätt så höga förväntningar.Mycke positivt.inget strul raka rör
    Hej Ingemo! Tack för ditt trevliga omdöme och tack för gott samarbete i samband med din försäljning. Ta hand om dig så hörs och syns vi! Med soliga hälsningar Johan Johan Kjellsson
  • köpte sitt hus med hjälp av Johan Kjellsson en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    • Spandelstorp
    2021-07-22
    Grym bra mäklare. Kompetent och noggrann. Rekommenderar 😃
    Hej Sadat! Härligt att höra att du är nöjd och uppskattar att du vill rekommendera vidare mig. Önskar er lycka till i huset! Hälsa familjen! Med varma hälsningar Johan Johan Kjellsson
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Johan Kjellsson en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    • Trossö
    2021-07-05
    Trevlig och tillmötesgående mäklare som kan rekommenderas!
    2021-06-17
    Jag har blivit bemött på ett positivt sätt och är mycket nöjd med hans handläggning av köpet.
    Hej Dan! Glädjande att du upplevt mitt arbete på ett så gott sätt. Jag önskar dig en skön sommar och vi ses efter sommaren på tillträdet av ditt kommande boende. Med vänliga hälsningar Johan Johan Kjellsson
    2021-06-16
    Jag blev bemött på en mycket trevligt sätt av en synnerligen kunnig mäklare.
    Mina förväntningar på försäljningen blev över förväntan.
    Det märktes att han var en väldigt kunnig mäklare.
    Hej Gunilla. Tack för ditt fina omdöme om mitt arbete. Kul och glädjande att det blev över förväntan. Vill också tacka för ett trevligt samarbete. Önskar dig en härlig sommar! Med varma hälsningar Johan Johan Kjellsson
    2021-06-07
    Proffsig, transparent och trevlig.
    Hej Patrick! Tack er fina återkoppling. Önskar er stort lycka till i ert kommande boende, är säker på att ni kommer att trivas gott där! Med vänliga hälsningar Johan Johan Kjellsson
    • Rödeby
    2021-06-07
    Köpt bostad. Jättebra mäklare på alla sätt
    Hej Anna-Karin! Tack för ditt fina omdöme. Är säker på att ni kommer att trivas toppen i ert kommande boende, ett väldigt trevligt sådant. Ha en fin sommar! Med vänliga hälsningar Johan Johan Kjellsson
    • Sturkö
    2021-06-07
    Sålt ett gammalt hus. Jag blev mycket bra bemött av Johan. Han levde upp till mina förväntningar. Mycket bra mäklare
    Hej Johnny! Tack för ett trevligt omdöme och tack för gott samarbete. Väl mött på tillträdesdagen och ha en fin sommar! Med vänliga hälsningar Johan Johan Kjellsson
    • Pantarholmen
    2021-06-04
    Sålt en etta på Pantarholmen Karlskrona.
    Bra driv och återkopplingar.
    Hej Per och tack för ditt fina omdöme. Tack även för gott och smidigt samarbete. Ha en härlig sommar! Med vänliga hälsningar Johan Johan Kjellsson