Mäklare Blekinge Karlskrona Fastighetsbyrån Karlskrona Johan Kjellsson
Registrerad mäklare sedan 2008
Aktiv på Reco.se sedan 2014
2018-08 - 2019-01

Läs vad 183 kunder tycker om Johan Kjellsson

• Margareta J sålde sitt hus med hjälp av Johan Kjellsson en del av Fastighetsbyrån Karlskrona

2019-02-15

5:a
    128m²
    Nättraby
    Jag har sålt mitt hus och har anlitat värdens bästa mäklare ,lugn och trygg och pålitlig kan varmt rekommendera den här Mäklaren. Läs mer
    2019-02-15 Johan K svarar Margareta J
    Hej Margareta!

Tack för ditt fina omdöme och tack för gott samarbete i samband med försäljningen av ditt hus.

Uppskattar verkligen att du vill rekommendera mig.

Lycka till med ert nya boende och vi syns snart igen!

Johan
  • Marija B sålde sitt hus med hjälp av Johan Kjellsson en del av Fastighetsbyrån Karlskrona

2019-02-14

5:a
    133m²
    Hässlegården & Bastasjö
    Var helt oerfaren vid försäljning av mitt hus. Fick fantastisk hjälp av Johan. Förtroendegiven lugn och sansad hjälpte mig på alla sätt. Ett stort tack.
    marija B Läs mer
    2019-02-14 Johan K svarar Marija B
    Hej Marija.

Tack för ditt trevliga omdöme och tack för gott samarbete oss emellan.

Fortsatt lycka till i ditt nya boende och på återseende!

Johan
  • Niklas S köpte sin lägenhet med hjälp av Johan Kjellsson en del av Fastighetsbyrån Karlskrona

2019-02-14

4:a
    120m²
    Saltö
    Köpt bostadsrätt
    Fixade extra visning eftersom jag skulle iväg på jobb vilket var bra. Fick inget kvitto/bevis på att handpenning var mottagen. Vilket var mindre bra.
    Totalbetyg = OK Läs mer
    2019-02-14 Johan K svarar Niklas S
    Hej Niklas.

Tack för återkoppling och ditt omdöme.
    Tar till mig att ni inte fick kvitto på er insatta handpenning, vilket vi har rutin på att alltid ge. I detta fallet sändes inget till er. Ber om ursäkt för det.

Fortsatt lycka till i er trevliga lägenhet!

Johan
  • Joakim Å sålde sitt hus med hjälp av Johan Kjellsson en del av Fastighetsbyrån Karlskrona

2019-02-12

2:a
    66m²
    Holmsjö
    Tack för mycket fint samarbete i denna försäljningsprocess. Läs mer
    2019-02-13 Johan K svarar Joakim Å
    Tack själv Joakim för gott samarbete.

På återhörande!

Johan
  • Stefan B köpte sin bostad med hjälp av Johan Kjellsson en del av Fastighetsbyrån Karlskrona

2019-01-28

Johan ist sehr zuvorkommend und hilfsbereit und hat uns bei unserem Kauf über die Landesgrenzen hinweg sehr geholfen. Wir würden ihn wieder fragen und können ihn nur empfehlen. Läs mer
    2019-01-29 Johan K svarar Stefan B
    Hallo!

Danke für deine antwort, Stefan!

Ich hoffe, dass Sie Ihr Ferienhaus genießen werden. ;)

Gruß
    Johan
  • Sven S sålde sin bostad med hjälp av Johan Kjellsson en del av Fastighetsbyrån Karlskrona

2019-01-21

Johan Kjellsson har utfört sitt försäljningsuppdrag på en fastighet i Holmsjö på ett mycket bra sätt. Vi har fått ett gott bemötande av honom. Läs mer
    2019-01-22 Johan K svarar Sven S
    Tack för trevligt omdöme!

Fint och lättsamt arbete oss emellan som resulterade i en bra förmedling av huset.

Allt gott och på återseende!

Johan
  • Armin M köpte sin bostad med hjälp av Johan Kjellsson en del av Fastighetsbyrån Karlskrona

2018-12-05

2018-12-05 Johan K svarar Armin M
    Tack för gott betyg Armin!

Lycka till i ert härliga hus!

Johan
  • Hetem S köpte sin bostad med hjälp av Johan Kjellsson en del av Fastighetsbyrån Karlskrona

2018-11-19

Har sålt mitt hus och köpt lägenhet. Johan är en väldig trevlig och trovärdig mäklare. Dem förväntning jag hade på Johan har han levt upp till 100%.
    Har alltid varit tillgänglig och återkopplat på alla frågor och fundering man hade både inför köpet av lägenheten men också försäljningen till huset.
    Kan stark rekomendera Johan som mäklare👍🏻 Läs mer
    2018-11-20 Johan K svarar Hetem S
    Hej Hetem!

Tack för trevligt omdöme och tack för gott samarbete i samband med både köp och försäljningen för er del.

Lättsamt och öppet samarbete oss emellan vilket jag har uppskattat.

På återhörande och hälsa familjen!

Johan
  • Birgitta F sålde sin bostad med hjälp av Johan Kjellsson en del av Fastighetsbyrån Karlskrona

2018-11-18

Johan är sympatisk, ambitiös och kunnig. Han ger ett mycket ärligt och gediget intryck.
    Vi har aldrig tvivlat på att vi valde rätt mäklare.
    Birgitta och Johnny Läs mer
    2018-11-19 Johan K svarar Birgitta F
    Hej Birgitta & Johnny!

Tack för omdömet och ert förtroende i förmedlingen av er lägenhet.

Vi hörs & syns framöver!

• Camilla E
    Camilla E sålde sin bostad med hjälp av Johan Kjellsson en del av Fastighetsbyrån Karlskrona

2018-11-18

Lugn, samlad, kompetent mäklare som byggde upp en förtroendefull relation där det var tydligt att det var vi tillsammans som sålde huset på Hasslö. Läs mer
    2018-11-19 Johan K svarar Camilla E
    Tack Camilla för ditt trevliga omdöme.

Uppskattade vårt samarbete i förmedlingen av villan och kul att du upplever mitt arbete som du gör.

Allt gott och på återhörande!

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Karlskrona

Jonas Kjellsson