Mäklare Blekinge Karlskrona Fastighetsbyrån Karlskrona Johan Kjellsson
Registrerad mäklare sedan 2008
Aktiv på Reco.se sedan 2014
2018-05 - 2018-11

Läs vad 177 kunder tycker om Johan Kjellsson

• Armin M köpte sin bostad med hjälp av Johan Kjellsson en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    2018-12-05 Johan K svarar Armin M
    Tack för gott betyg Armin!

Lycka till i ert härliga hus!

Johan
  • Hetem S köpte sin bostad med hjälp av Johan Kjellsson en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Har sålt mitt hus och köpt lägenhet. Johan är en väldig trevlig och trovärdig mäklare. Dem förväntning jag hade på Johan har han levt upp till 100%.
    Har alltid varit tillgänglig och återkopplat på alla frågor och fundering man hade både inför köpet av lägenheten men också försäljningen till huset.
    Kan stark rekomendera Johan som mäklare👍🏻 Läs mer
    2018-11-20 Johan K svarar Hetem S
    Hej Hetem!

Tack för trevligt omdöme och tack för gott samarbete i samband med både köp och försäljningen för er del.

Lättsamt och öppet samarbete oss emellan vilket jag har uppskattat.

På återhörande och hälsa familjen!

Johan
  • Birgitta F sålde sin bostad med hjälp av Johan Kjellsson en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Johan är sympatisk, ambitiös och kunnig. Han ger ett mycket ärligt och gediget intryck.
    Vi har aldrig tvivlat på att vi valde rätt mäklare.
    Birgitta och Johnny Läs mer
    2018-11-19 Johan K svarar Birgitta F
    Hej Birgitta & Johnny!

Tack för omdömet och ert förtroende i förmedlingen av er lägenhet.

Vi hörs & syns framöver!

• Camilla E
    Camilla E sålde sin bostad med hjälp av Johan Kjellsson en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Lugn, samlad, kompetent mäklare som byggde upp en förtroendefull relation där det var tydligt att det var vi tillsammans som sålde huset på Hasslö. Läs mer
    2018-11-19 Johan K svarar Camilla E
    Tack Camilla för ditt trevliga omdöme.

Uppskattade vårt samarbete i förmedlingen av villan och kul att du upplever mitt arbete som du gör.

Allt gott och på återhörande!

Johan
  • Emine S köpte sin bostad med hjälp av Johan Kjellsson en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Vi har köpt lägenhet och sålt vårt hus.
    Blev väldigt bra och tryg bemött. Tycker absolut att förväntningarna vi hade på mäklaren uppfylldes. Vi fick en trygghet som gjorde att vi kunde känna oss lugna med vårt köp och med vår försäljning av huset. Vi kommer stark rekomendera Johan Kjellsson om någon vill ha en bra mäklare. Johan är väldigt korrekt och rak mäklare. Läs mer
    2018-11-18 Johan K svarar Emine S
    Tack Emine för ert trevliga omdöme.

Glädjande att ni upplever mitt arbete som tryggt och jag uppskattar att ni vill rekommendera mig för vänner och bekanta.

Vi ses snart när det nu börjar närma sig tillträde på er fina lägenhet.

Hälsa familjen!

Johan
  • Terese V sålde sin bostad med hjälp av Johan Kjellsson en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Vi har sålt ett hästställe.
    Vi har blivit bra bemötta av Johan Kjellsson.
    Det gick väldigt snabbt att sälja huset, snabbare än förväntat. Vilket var väldigt bra. Läs mer
    2018-11-18 Johan K svarar Terese V
    Hej Terese,

Tack för ditt fina omdöme.

Trevligt att samarbeta med er, lättsamt och smidigt!

Hoppas allt går bra för er inför flytten och att ni alla i familjen mår bra!

Vi syns snart!

Johan
  • Karin A köpte sin bostad med hjälp av Johan Kjellsson en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Köpt en villa i Hässlegården genom Johan. Snabb, smidig, bra och trygg affär. Johan är alltid tillgänglig vilket är ett stort plus. Läs mer
    2018-10-30 Johan K svarar Karin A
    Hej Karin!

Tack för ert omdöme och jag hoppas ni trivs toppen i ert nya trevliga hus.

Tack för fint samarbete och hälsa så gott.

Johan
  • Fredrik O köpte sin bostad med hjälp av Johan Kjellsson en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Lugn och ambitiös och arbetar tydligt mot att kunderna skall bli nöjda och det skall bli en smidig affär. Ställer upp och svarar på frågor och löser frågetecken snabbt och bra. Läs mer
    2018-10-30 Johan K svarar Fredrik O
    Tack Fredrik för trevligt omdöme.

Kul att ni upplever mitt arbete så då jag alltid sträva mot att ni skall få bästa möjliga service och på så sätt känna er nöjda.

Vi hörs av då det så smått börjar närmar sig tillträde på ert nya och trivsamma boende!

Johan
  • Eva-Karin H köpte sin bostad med hjälp av Johan Kjellsson en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Vi har köpt ett hus via Fastighetsbyrån och Johan Kjellsson. En affär som gick väldigt snabbt, vilket vi uppskattar. Saklig information, tillmötesgående och ett proffsigt intryck vid både visning och kontraktsskrivning. Läs mer
    2018-10-15 Johan K svarar Eva-Karin H
    Hej Eva Karin,

Tack för din trevliga återkoppling.

Kul att arbeta med er och förmedla ett väldigt trevligt hus till er som jag är övertygad att ni kommer trivas i!

Vi hörs av när det börjar närma sig tillträde på huset.

Hälsa så gott.

• Anders W
    Anders W sålde sin bostad med hjälp av Johan Kjellsson en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Johan Kjellson, Fastighetsbyrån Karlskrona, har genomfört försäljning av vårt hus augusti 2018. Redan vid vårt första möte med Johan upplevde vi honom som väldigt kundfokuserad, lyhörd, social och kunnig. Han har en mycket god insikt i bostadsmarknaden i Karlskrona. Under hela försäljningen har Johan varit väldigt tydlig, kommunikativ, tillgänglig och tillmötesgående. Han har varit väldigt mån om snabb återkoppling, vilket vi har uppskattat. Johan har mer än väl överträffat våra förväntningar på det stöd man kan förvänta av en fastighetsmäklare vid försäljning av sin bostad, förberedelser och försäljning har genomförts på ett mycket professionellt sätt. Vi kan varmt rekommendera Johan Kjellson som din mäklare. //Anders Wiberg & Ann-Helen Ottosson Läs mer
    2018-10-15 Johan K svarar Anders W
    Tack Anders för er trevliga återkoppling på mitt arbete.

Känns kul att ni uppskattat mitt arbetssätt och jag har upplevt ett väldigt gott och smidigt samarbete oss emellan. Väldigt kul att hjälpa er i förmedlingen av ert fina hus.

Uppskattar att ni vill rekommendera mig!

På återhörande när det börja närma sig tillträde och hälsa så gott!

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Karlskrona

Jonas Kjellsson