Johan Kjellsson är mäklare på Fastighetsbyrån Karlskrona

Johan Kjellsson har varit registrerad mäklare sedan 2008-06. Johan Kjellsson har varit aktiv på Reco.se sedan 2014-11 och har fått 325 omdömen med ett betyg på 4.8. Johan Kjellsson har haft 52 försäljningar sen 2021-08 och har tillfrågat 90% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2021-08 - 2022-07

Läs vad 325 Läs vad Johan Kjellsson

• sålde sitt hus med hjälp av Johan Kjellsson en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    2022-07-11 Verifierad kund
    Mycket bra varit anträffbar hela tiden samt gjort ett bra intryck genom hela affären
    Hej Janne!

Glädjande att höra att ni är nöjda med förmedlingen av ert hus på Trummenäs.

Uppskattar samarbetet med er vilket jag upplevt både smidigt och trevligt.

Syns snart på tillträdet och jag önskar er en fortsatt skön sommar!

Med vänlig hälsning
    Johan Kjellsson
  • köpte sitt hus med hjälp av Johan Kjellsson en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    2022-07-11 Verifierad kund
    Veldig profesjonell og service minded. Fikset visning til tross for ferie og ordnet til og med signering på en lørdag.
    Hej Reine!

Tack för ert omdöme och trevligt att ni upplevt mitt arbete så pass positivt.

Jag önskar er stort lycka till med ert nya hus och jag är säker på att ni kommer få många fina dagar i huset.

Önskar er en trevlig sommar!

Med soliga hälsningar
    • Rödeby
    2022-06-26 Verifierad kund
    Vi har både köpt och sålt fastigheter med hjälp av Johan. Känns alltid tryggt och han är väldigt hjälpsam - han är en person som man kan lita på!

Han levde upp till våra förväntningar.

Johan kan inte få annat än toppbetyg.
    Hej på er!

Tack återigen för ett gott samarbete i samband med ert fastighetsköp. Kul att ni uppskattar mitt arbete.

På återhörande och ha en skön sommar!

Med vänlig hälsningar
    2022-06-23 Verifierad kund
    Ett professionellt bemötande, tydlig, informativ och trygg, helt vad jag förväntar mig av en mäklare.
    Hej Jenny,

Härligt att höra att du upplevt ditt husköp så positivt.

Önskar dig en skön sommar och vi syns på tillträdet.

Allt gott!

Med vänliga hälsning
    Johan Kjellsson
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Johan Kjellsson en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    • Trossö
    2022-06-14 Verifierad kund
    Professionell och trevligt bemött.
    Väldigt noggrann och tydlig vid köp.
    Hej William!

Tack för ditt trevliga omdöme och kul att du upplevde ditt bostadsköp så positivt. Jag hoppas att du kommer stormtrivas i din kommande lägenhet!

Önskar dig en skön sommar och vi syns på tillträdet!

Med varma hälsningar
    Johan Kjellsson
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Johan Kjellsson en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    • Trossö
    2022-06-12 Verifierad kund
    Klockrent bemötande och handledande!
    Hej Marcus!

Tack för din fina återkoppling och tack för gott samarbete i samband med din försäljning.

Önskar er en fin sommar och lycka till i ert kommande boende.

På återseende!

Med soliga hälsningar
    • Skillingenäs
    2022-05-24 Verifierad kund
    Mycket bra bemötande. Informationen var bra. Vi hade lite otur med struliga köpare.
    Hej Maria!

Tack för ditt trevliga omdöme och tack för gott samarbete i samband med er försäljning.

Det blev några turer fram och tillbaka i processen vilket gjorde att förmedlingen inte gick helt spikrakt. Så kan det dessvärre bli men jag hoppas att ni i slutändan känner er nöjda.

Syns snart och ha en skön kommande sommar!

• Kustvägen Torhamn-Kristianopel
    2022-05-09 Verifierad kund
    Bra snabb återkoppling och lyhörd till våra behov.
    Hej Andreas.

Tack för ditt lämnade omdöme och trevligt att förmedla en fin fastighet till er.

Jag önskar ert lycka till och är säker på att ni kommer få flera underbara dagar på ett kommande fritidsboende.

På återseende!

2022-04-29 Verifierad kund
    Vi kan varmt rekommendera Johan vid en försäljning! En lugn och trygg, erfaren mäklare som erbjuder expertis och råd på ett utförligt och pedagogiskt sätt. Johan har uppfyllt alla de förväntningar vi hade under vår husförsäljning.
    Hej Alexander!

Tack så mycket för ert fina omdöme gällande mitt arbete.

Jag vill tackar er för gott och smidigt samarbete i samband med er försäljning. Alltid lättsamt och kul att träffa och prata med er.

Önskar er lycka till med ert kommande boende!

På återseende och önskar er en fortsatt fin vår!

2022-04-29 Verifierad kund
    Vi kan varmt rekommendera Johan vid en försäljning. En lugn & trygg, erfaren mäklare som erbjuder expertis och råd på ett utförligt och pedagogiskt sätt.
    Johan har uppfyllt alla de förväntningar vi hade under vår husförsäljning.
    Hej Therése!

Tack så mycket för ert trevliga omdöme gällande mitt arbete. Även tack till er för gott och smidigt samarbete i samband med er försäljning.

Önskar er lycka till med ert kommande boende, kommer bli toppen!