Mäklare Blekinge Karlskrona Fastighetsbyrån Karlskrona Johan Kjellsson
Registrerad mäklare sedan 2008
Aktiv på Reco.se sedan 2014
2018-07 - 2019-06

Läs vad 208 Läs vad Johan Kjellsson

• Christian M köpte sitt hus med hjälp av Johan Kjellsson en del av Fastighetsbyrån Karlskrona

2019-07-17

Ringö
    Jag har köpt en lite dyrare villa i ett trevligt område nära havet

Johan är väldigt trevlig och lätt att ha göra med. Jag som köpare upplever att han tagit tillvara mina intressen på ett väldigt seriöst sätt när han med ett professionellt genomförande mäklade affären. Snabb, lyhörd och diskret. Skapar en win-win för både säljare och köpare Läs mer
    2019-07-18 Johan K svarar Christian M
    Tack Christian för ditt trevliga omdöme.

Smidigt och trevligt samarbete i samband med ditt köp av ditt nya och fina hus.

Jag önskar dig lycka till i huset och på återhörande.

Ha en fin sommar!

Johan
  • Peter A sålde sitt hus med hjälp av Johan Kjellsson en del av Fastighetsbyrån Karlskrona

2019-07-16

Rödeby
    Efter att ha varit på ett par visningar där Johan varit mäklare valde vi honom när vi skulle sälja vårt hus. Han ger ett seriöst intryck på ett lågmält sätt som gör att man får förtroende för honom. Vi blev inte besvikna. Läs mer
    2019-07-17 Johan K svarar Peter A
    Tack för ert fina omdöme Peter!

Trevligt att hjälpa er och ett gott samarbete i samband med försäljningen av ert hus.

Vi syns snart då det börjar bli dags för tillträde på huset.

Ha en fortsatt skön sommar och hälsa så gott!

Johan
  • Magnus M sålde sitt hus med hjälp av Johan Kjellsson en del av Fastighetsbyrån Karlskrona

2019-07-13

Har precis sålt min 1-plans villa.
    Johan är en mycket professionell mäklare, det känns tryggt att anlita honom. Jag är mycket nöjd, och blir det aktuellt för mig att köpa/sälja bostad i framtiden kommer jag utan tvekan att ringa honom igen.
    Tack för ett väl utfört arbete. Läs mer
    2019-07-14 Johan K svarar Magnus M
    Hej Magnus.

Tack för ditt trevliga omdöme och tack för gott samarbete i samband med din försäljning.

Ha en skön sommar så hörs och syns vi i höst när det blir dags för tillträdet.

Är det något så tveka inte att höra av dig.

Johan
  • Magnus C köpte sitt hus med hjälp av Johan Kjellsson en del av Fastighetsbyrån Karlskrona

2019-07-03

Bra kontakt innan visning som resulterade i en enkel och smidig husaffär. Läs mer
    2019-07-03 Johan K svarar Magnus C
    Tack Magnus för ditt omdöme.

Jag önskar dig lycka till i ditt nya vackra hus!

Glad sommar och varma hälsningar,
    Johan
  • Sofia H sålde sin lägenhet med hjälp av Johan Kjellsson en del av Fastighetsbyrån Karlskrona

2019-06-24

Skärfva By
    Sålt bostadsrättshus.
    Vi är jättenöjda med kontakten och allt har gått väldigt smidigt! Läs mer
    2019-06-25 Johan K svarar Sofia H
    Tack Sofia för ditt omdöme.

Smidigt och lättsamt arbete i samband med er försäljning. Kul att ni har trevliga köpare med.

Lycka till mer ert kommande hus och ha en skön sommar!

Johan
  • Mai E sålde sitt hus med hjälp av Johan Kjellsson en del av Fastighetsbyrån Karlskrona

2019-06-19

Jämjö
    Johan har för mycket att göra. Han hinner inte med alla detaljer, missar flera upplysningar och borde vara mer närvarande, åtminstone med tanke på det stora arvodet han får. Det blir en enorm timpenning, i synnerhet som de flesta hus nästan säljer sig själva idag. Läs mer
    2019-06-19 Johan K svarar Mai E
    Hej Mai.

Tack för att du tagit dig tid för att lämna omdöme kring mitt arbete.
    Jag strävar alltid mot att ge både köpare och säljare största möjliga service i mitt förmedlingsarbete. Tar till mig av det du skriver.
    Vissa försäljning går snabbare än andra och din gick fort då det såldes innan våra planerade visningar.

Fortsatt lycka till i ditt nya boende och ha en skön sommar.

Med soliga hälsningar
    Johan
  • Aina S sålde sitt hus med hjälp av Johan Kjellsson en del av Fastighetsbyrån Karlskrona

2019-06-18

Tving
    Kunnig lugn trevlig
    Priset blev klart över förväntan och försäljningen gick snabbt Läs mer
    2019-06-18 Johan K svarar Aina S
    Tack Aina för ditt trevliga omdöme!

Smidigt och lättsamt samarbete i samband med försäljningen av ert välskötta hus.

Lycka till i ert nya boende.

Syns snart och jag önskar dig en härlig sommar!

Johan
  • Michaela L sålde sitt hus med hjälp av Johan Kjellsson en del av Fastighetsbyrån Karlskrona

2019-06-13

Lyckeby
    Förtroendeingivande och kunnig mäklare. Läs mer
    2019-06-13 Johan K svarar Michaela L
    Hej Michaela!

Tack för trevligt omdöme och ett gott samarbete i samband med försäljningen av ert fina hus.

Lycka till i ert nya boende och ha en skön sommar!

På återseende och ha det så bra!

Johan
  • Bo K sålde sitt hus med hjälp av Johan Kjellsson en del av Fastighetsbyrån Karlskrona

2019-06-06

Rödeby
    Känns väldigt tryggt att ha Johan som mäklare. Vänlig kunnig lugn och trevlig. Vi har fått mycket bra hjälp vid vår husförsäjning. Hälsningar LenaoBosse Läs mer
    2019-06-14 Johan K svarar Bo K
    Hej på er,

Tack för fint omdöme och det var trevligt att hjälpa er i försäljning. Kul att vi fann trevliga köpare till ert hus.

Lycka till i ert nya boende!

Vi hörs och syns!

Johan
  • Gustav S sålde sitt hus med hjälp av Johan Kjellsson en del av Fastighetsbyrån Karlskrona

2019-06-02

Ringö
    Tidigare nöjda köpare. Nu även nöjda säljare. Bättre betyg än så går knappast att få som mäklare! Tack Johan. Läs mer
    2019-06-03 Johan K svarar Gustav S
    Tack Gustav för ett fint omdöme.

Glädjande att hjälpa er med försäljningen av ert vackra hus. Tack för ett gott samarbete hittills och på återhörande.

Lycka till med era vidare planer!

Allt gott!

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Karlskrona