Läs vad 269 Läs vad Johan Kjellsson

Sålt , bra..............................
    Emil O
    • 63.0 m²
    • Fridlevstad
    sålde sitt hus med hjälp av Johan Kjellsson en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Tack Emil för ditt omdöme och tack för gott samarbete. Uppskattat och smidigt! Ta hand om er och ha en god jul och ett gott nytt 2021. Med vänliga hälsningar Johan

• 2020-12-19
    Köpt hus på Torhamnslandet.
    Bra och trevligt bemötande.
    Jens Ö
    • 84.0 m²
    • Torhamn
    köpte sitt hus med hjälp av Johan Kjellsson en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Tack Jens för ditt omdöme och tack för gott samarbete i samband med ert köp. Önskar er lycka till med ert kommande boende och ha en fin jul och gott nytt 2021. Ta han om er och hälsa så gott! Med vänliga hälsningar Johan

• 2020-12-03
    En toppen upplevelse att köpa en bostad som Johan förmedlat. Trots diverse hinder på vägen och en bostadsaffär som blev uppskjuten, gjorde han ändå mig som köpare trygg. Han har tillgänglig och hjälpte till för att det skulle bli så bra som möjligt.
    Ida G
    • 82.0 m²
    • Hästö
    Hej Ida! Tack för ert fina omdöme och kul att ni upplevde ert bostadsköp tryggt och smidigt trots att vi stötte på ett tvingat uppskjutet tillträde. Trots omständigheterna upplevde även jag ett gott samarbete med alla inblandade parter vilket underlättade mitt arbete. Jag vill önska er fortsatt lycka till i huset och att familjen kommer stormtrivas i huset och på Hästö. Ta hand om er och ha det så bra! Med vänliga hälsningar Johan

• 2020-11-06
    Bra bemötande och fick god hjälp med dom frågor vi hade
    Erik L
    • 146.0 m²
    • Brömsebro
    Hej Erik. Tack för att du tagit dig tid för att lämna ett fint omdöme om mitt arbete. Uppskattat samarbete med er och säljarna i samband med ert köp. Önskar ert fortsatt lycka till i ert boende och ha en fin höst. Hälsa så gott! Med varma hälsningar Johan

• 2020-10-21
    Vi köpte ett kedjehus i Hässlegården med Johan som mäklare. Vår upplevelse av Johan är att han är mycket kunnig, passionerad, trevlig och tillgänglig. Ett bra bemötande från första gången vi träffade Johan och hela vägen fram till avslut vilket gjorde processen smidig för oss. Vår uppfattning är också att det är viktigt för Johan att man alltid är införstådd med processen och han tar sig gärna tid att förklara vissa moment lite extra. Vi kan varmt rekommendera Johan och skulle utan tvekan använda honom igen vid både försäljning och köp av ny fastighet framöver!
    Sandro S
    Sandro S
    • 152.0 m²
    • Hässlegården & Bastasjö
    Hej Sandro. Kul och stimulerande att hjälpa er med ert köp av hus. Upplevde ett trevligt och fint samarbete och jag hoppas och tror att ni kommer stormtrivas i ert nya boende. Jag uppskattar att ni vill rekommendera mig för era vänner och bekanta, det betyder mycket för mig. Ta hand om er och ha en fortsatt fin höst! Med vänliga hälsningar Johan

• 2020-10-15
    Johan var under hela processen professionell. Mina förväntningar på mäklaren uppfylldes väl. Han hjälpte mig med en försäljning.
    Peter L
    Peter L
    • 130.0 m²
    • Trummenäs
    Hej Peter. Tack för den fina rekommendationen och tack för trevligt bemötande. Jag uppskattade det fina samarbetet med er i samband med er försäljning. Önskar er en fin och trevlig höst! Med vänliga hälsningar Johan

• 2020-10-11
    Mycket professionellt bemötande. Johan är kunnig och besvarar alla frågor, men utan att vara för "på". Känner mig helt trygg med att följa de råd Johan ger. Toppen!
    Marie P
    • 153.0 m²
    • Nättraby
    Hej Marie. Tackar för ditt fina omdöme och tack så här långt för gott samarbete i samband med försäljningen av ditt hus. Kul och uppskattat arbete från min sida. Ha en fortsatt fin höst så hörs och syns vi framöver. Med varma hälsningar Johan

• 2020-10-09
    Vi har sålt ett hus i Backabo.
    Johan ringde alltid som han lovat, var tillgängligt när som helst och han var trevlig att ha och göra med. Han var tydlig och vi visste vad som förväntades av oss. Det är också tydligt vad han förväntas hjälpa oss med. Vi hade många frågor och han försökte alltid hjälpa till.
    Anneli O
    • 162.0 m²
    • Backabo
    Hej Anneli! Tack för ert trevliga omdöme. Stimulerande och lättsamt arbete med er i samband med er försäljning. Så tack för gott samarbete så här långt. Lycka till mer ert kommande hus! På återseende och ha en fin höst! Med varma hälsningar Johan

• 2020-10-08
    Svarar snabbt på meddelanden. Var flexibel vid för att få visning som passade oss. Dock är vi tveksamma på om han har försökt kontakta sotare och lantmäteriet då vi fick tag i sotare på 10min. Lantmäteriet ska vi själva försöka ta tag i istället då vi inte fått något vettigt svar angående ett hus som ligger på vår tomt.
    Petter J
    • 145.0 m²
    • Rödeby
    Hej Petter. Tack för ert omdöme, uppskattat! Dessvärre fick jag vid tillfället vid ert köp inte tag i sotaren pga deras semester och Lantmäteriet fick jag även där inte fram någon info som kunde hjälpa oss om det mindre huset/uthuset. Jag önskar er stort lycka till i ert boende och tveka inte att höra av er om jag kan hjälpa er. Allt gott och hälsa! Med vänliga hälsningar Johan

• 2020-10-08
    Professionellt från början till slut!
    Jan A
    • 68.0 m²
    • Trummenäs
    Hej! Tack för ert trevliga och fina omdöme. Jag hoppas allt är bra med er! Med vänliga hälsningar Johan

Visa svar

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte