Johan Kjellsson

Johan Kjellsson

Johan Kjellsson är mäklare på Fastighetsbyrån Karlskrona

Johan Kjellsson har varit registrerad mäklare sedan 2008-06. Johan Kjellsson har varit aktiv på Reco.se sedan 2014-11 och har fått 368 omdömen med ett betyg på 4.8. Johan Kjellsson har haft 40 försäljningar sen 2023-02 och har tillfrågat 96% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar

2023-02 - 2024-01

368 omdömen om Johan Kjellsson

Sedan starten hos Reco 2014
Bengt A
Sålde sitt hus med hjälp av Johan Kjellsson en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
Holmsjö

Johan Kjellsson såg till att försäljningen bedrevs på ett utomordentlig sätt. Bemötte alla intrssenter på bra sätt .

Svar från Johan Kjellsson

Hej Bengt. Tack för det fina omdömet Bengt. Jag tackar för ett bra och smidigt samarbete i samband med er försäljning, uppskattat från min sida. Lycka till i ert kommande boende, kommer bli toppen för er. På återseende! Med vänliga hälsningar Johan

Stefanos A
Köpte sitt hus med hjälp av Johan Kjellsson en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
Spjutsbygd

En bra och mycket trevlig mäklare. Gjorde affären väldigt enkel och smidig. Mycket hjälpsam vid frågor och får svar snabbt.

Svar från Johan Kjellsson

Hej Stefanos. Tack för ditt trevliga omdöme och kul att höra att ni upplevde en enkelhet och smidighet i affären. Jag hoppas och tror att ni kommer trivas i ert nya boende. Stort lycka till! På återseende och väl mött på tillträdesdagen! Med vänliga hälsningar Johan

Jonas L
Holmsjö

snabba svar och kunnig i sitt arbete, trevligt bemötande

Svar från Johan Kjellsson

Hej Jonas, Tack för ditt fina omdöme och tack för gott samarbete i samband med ert köp. Lycka till med fastigheten och på snart återseende. Med vänliga hälsningar Johan

Gunn-Britt H
Senoren

Försäljningen gick väldigt bra på kontoret i Karlskrona. Mäklaren tog sej mycket tid under detta sammanträffande. Hade nog önskat flera visningar efter 2 - 3 månader efter första visningen då det var så många som kom och kolla på fastigheten. Mäklaren var lugn och förstående vid de första mötena så det verkade bra

Svar från Johan Kjellsson

Hej Gunn-Britt. Tack för ditt trevliga omdöme och tack för gott samarbete i samband med er försäljning. Försäljningen tog sin tid och kul att vi fann en trevlig köpare till er fastighet. Allt gott! Med vänliga hälsningar Johan

Robert S
Spandelstorp

Vi valde Johan för att det va klara besked, han säger inte bara det man vill höra o är iinställsam utan säger ärligt vad han tycker. Detta uppskattar vi. Johan har också varit lätt att få tag på och inte så trögt formell , utan han får processen att flyta på . Vi skulle gärna rekommendera Johan till våra vänner o släktingar som går i sälj / köp tankar !

Svar från Johan Kjellsson

Tack Robert för det trevliga omdöme! Har uppskattat vårt samarbete i samband med er försäljning som jag upplevt rak, smidig och trevlig. Stort lycka till med ert nya boende, kommer bli toppen! Med vänliga hälsningar Johan

Max N
Rödeby

på ett bra sätt utan tvekan jag var lite tveksam till försäljningen men vi lyckades tack Johan nervöst men många tack åter igen Max

Svar från Johan Kjellsson

Hej Max. Tack för att du tagit dig tid att lämna ett trevligt omdöme. Har uppskattat vårt öppna och glada samarbete i samband med din försäljning. Lycka till med ditt kommande boende och på återseende! Med vänliga hälsningar Johan

Therese J
Spandelstorp

Johan har varit fantastisk från början till slut! Verkligen försökt hjälpa oss på alla sätt.

Svar från Johan Kjellsson

Hej Therese. Tack så hemskt mycket för ditt fina omdöme och tack för ett trevligt och lättsamt samarbete i samband med er försäljning, uppskattat från min sida. Jag önskar er stort lycka till med ert nya boende, spännande! Kul också att vi hittade trevliga köpare som jag tror och hoppas kommer uppskatta huset lika mycket som ni gjort! På återseende och ha en fin höst. Med varma hälsningar Johan

Åsa F
Backabo

En opartisk mäklare som är lättillgänglig, lyhörd och tydlig mot både säljare och köpare. Rekommenderar honom varmt.

Svar från Johan Kjellsson

Hej Åsa. Tack för att du har tagit dig tid för att lämna ett trevligt omdöme. Uppskattar att du vill rekommendera mig vidare och tack för bra samarbete i samband med er försäljning. På återseende och ha en fin höst! Med vänliga hälsningar Johan

Carolina I
Jämjö

Proffesionellt men ändå med värme och förståelse. Att allt skulle gå smidigt vilket det gjorde. Vi upplevde att Johan var lyhörd för våra behov och tillgänglig när vi behövde.

Svar från Johan Kjellsson

Hej Carolina, Tack för ditt fina omdöme och kul att höra att ni upplevt mitt arbete så positivt. Upplevde ett smidigt och bra samarbete med er i samband med er försäljning vilket jag uppskattade. På återseende och ha en fin höst! Med vänliga hälsningar Johan

Matilda W
Köpte sin lägenhet med hjälp av Johan Kjellsson en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
Långö & Lilla Pantarholmen

Väldigt tydlig och serviceinriktad. Som förstagångsköpare kände jag att jag kunde ställa alla mina frågor och få hjälp med processen.

Svar från Johan Kjellsson

Hej Matilda. Kul att höra att du är nöjd med din upplevelse att köpa din lägenhet. Tack för smidigt samarbete och på snart återseende i och med tillträdet av lägenheten. Lycka till med boendet och ha en fortsatt fin sensommar! Med vänliga hälsningar Johan