Johan Kjellsson
Registrerad mäklare sedan 2008
Aktiv på Reco.se sedan 2014
2019-04 - 2020-03

Läs vad 229 Läs vad Johan Kjellsson

• Vega S sålde sitt hus med hjälp av Johan Kjellsson en del av Fastighetsbyrån Karlskrona

2020-03-07

Spjutsbygd
    Sålt ett småhus. Mycket social, trevlig och kunnig mäklare m a o rätt man på rätt plats! Om vi ska sälja ytterligare hus kommer vi att anlita Johan igen eftersom han ingav stort förtroende. Läs mer
    2020-03-07 Johan K svarar Vega S
    Hej!

Tack för ert fina omdöme och tack för ett gott samarbete i samband med försäljningen.

Ni är välkomna att när som kontakta mig.

På återseende och hälsa så gott!

Johan
  • Philip C sålde sin lägenhet med hjälp av Johan Kjellsson en del av Fastighetsbyrån Karlskrona

2020-02-28

Trossö
    Väldigt proffsig o bra mäklare som är lätt att prata med. Jag är super nöjd med både Johan o med försäljningen som har gått väldigt snabbt o smidigt. Läs mer
    2020-02-29 Johan K svarar Philip C
    Hej Philip!

Tack för trevligt omdöme och jag uppskattade vårt trevliga samarbete i samband med försäljningen av din fina lägenhet.

VI hörs och syns när det börja närma sig tillträdet.

Ha det så gott!

• Loiza C
    Loiza C sålde sin lägenhet med hjälp av Johan Kjellsson en del av Fastighetsbyrån Karlskrona

2020-01-27

Trossö
    Jag sålde min 2:a på 56 kvm den blev såld innan visning! Johan Kjellsson är en väldigt professionell mäklare och väldigt service inriktad! Jag har inget att klaga över är super nöjd! Rekommenderar honom starkt. Läs mer
    2020-01-27 Johan K svarar Loiza C
    Hej Loiza!

Tack för ditt trevliga omdöme och kul att du är nöjd.
    Även ett smidigt och uppskattat samarbete från mitt håll i samband med försäljningen av din lägenhet.

På återseende och ha det så bra så länge.

Johan
  • Kurt E sålde en tomt med hjälp av Johan Kjellsson en del av Fastighetsbyrån Karlskrona

2019-12-20

Nävragöl
    Sålt en obebyggd tomt med preliminärt bygglov.
    Utmärkt bemötande
    Levde verkligen upp till våra högt ställda förväntningar
    Mycket positiv att ha Johan som mäklare
    Kommer att rekommendera honom om tillfälle dyker upp Läs mer
    2019-12-20 Johan K svarar Kurt E
    Hej Kurt och tack för fint omdöme.

Tackar även för gott och smidigt samarbete i samband med förmedlingen av tomten.

På återseende och ha en god jul så ses vi efter nyår!

Johan
  • Anna M sålde sin lägenhet med hjälp av Johan Kjellsson en del av Fastighetsbyrån Karlskrona

2019-12-02

Trossö
    Sålt bostadsrätt. Gott bemötande. Uppfyllt mina förväntningar för att genomföra försäljningen. Inga anmärkningar. Läs mer
    2019-12-02 Johan K svarar Anna M
    Hej Anna.

Tack för ditt omdöme och tack för gott samarbete i samband med din försäljning.
    Lycka till i ert kommande boende och på snart återseende.

Allt gott!

Johan
  • Eva L sålde sitt hus med hjälp av Johan Kjellsson en del av Fastighetsbyrån Karlskrona

2019-12-01

Knösö
    Har sålt hus. Har blivit mycket bra bemött. Johan är vänlig, tålmodig, lyssnande och sprider en glad värme omkring sig. Han har hittills överträffat alla mina förväntningar. Läs mer
    2019-12-02 Johan K svarar Eva L
    Tack Eva för ditt fina omdöme.

Uppskattar samarbetet med dig och din syster vilket jag upplevt som lättsamt och smidigt.

På återhörande och ha det så gott!

Johan
  • Birgitta K sålde sitt hus med hjälp av Johan Kjellsson en del av Fastighetsbyrån Karlskrona

2019-11-18

Knösö
    Johan är en lågmäld och.vänlig person. Han har hjälpt oss med att sälja min mors hus.
    Han ha skött det på ett noggrant och bra sätt. Det känns tryggt med en sådan mäklare. Läs mer
    2019-12-02 Johan K svarar Birgitta K
    Hej Birgitta!

Tack för ditt trevliga omdöme.

Uppskattat vårt samarbete i förmedlingen av er fastighet. Lättsamt öppet och stimulerande.

På återseende när det börja närma sig tillträdet.

Johan
  • Shaban M sålde sitt hus med hjälp av Johan Kjellsson en del av Fastighetsbyrån Karlskrona

2019-11-16

Jag sålde en fastighet. Johan gjorde det på ett mycket bra sätt.
    Snabb och bra information och återkoppling . Snabb och smidig affär. En riktigt seriös och bra mäklare. Kommer fortsätta anlita honom. Läs mer
    2019-12-02 Johan K svarar Shaban M
    Tack Shaban för ditt trevliga omdöme.

Uppskattar den raka och tydliga kommunikationen samt lättsamheten i vårt samarbete.

På återhörande och ha det så bra!

Johan
  • Jonas J sålde sitt hus med hjälp av Johan Kjellsson en del av Fastighetsbyrån Karlskrona

2019-11-11

Lyckeby
    När vi skulle sälja vårat hus så valde vi att prata med flera olika mäklarfirmor/mäklare för att få den som passade oss och våra förväntningar mest. När vi väl hade haft första mötet med Johan så var det inget tvivel om vem som skulle få ta hand om våran försäljning. Rak och ärlig från början till slut. Väldigt hjälpsam med alla frågor och bra feedback, hur vi skulle gå till väga eller tänka angående de funderingar vi hade. Skulle vi sälja ett hus igen så hade vi ringt Johan direkt. Läs mer
    2019-11-14 Johan K svarar Jonas J
    Hej Jonas!

Tack för ert fina omdöme och härligt att ni upplevt samarbetet så gott . Även från min sida har det varit uppskattat samarbete.

Ha det så bra fram tills vi ses och ett förtida lycka till med ert nya boende.

Vi hörs och syns!

Johan
  • Elina G sålde sitt hus med hjälp av Johan Kjellsson en del av Fastighetsbyrån Karlskrona

2019-11-06

Allatorp
    Vi sålde vår villa med hjälp av Johan. Oerhört professionellt bemötande och han var alltid tillgänglig för att svara på frågor och vara behjälplig. Jag skulle absolut rekommendera Johan till den som går i säljtankar. Läs mer
    2019-11-07 Johan K svarar Elina G
    Tack Elina för ert trevliga omdöme och tack för ett gott samarbete i samband med er försäljning.

Uppskattar att ni vill rekommendera mig till de ni känner och som går i säljtankar.

På återseende och hälsa så gott!

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Karlskrona

Jonas Kjellsson