138 rekommendationer

Johan Kjellsson
en del av Fastighetsbyrån Karlskrona

Borgmästaregatan 13
371 35 Karlskrona — Visa karta

Vad tror Johan att er bostad är värd i dagsläget?

Ange ditt postnummer för en kostnadsfri värdering

Läs vad 138 kunder tycker om Johan Kjellsson

• Christoffer A
    Christoffer A skrev om Johan Kjellsson en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Vårt första möte med Johan var väldigt positivt och vi fick ett trevligt bemötande. Johan kunde på ett klart och tydligt sett förklara alla frågor vi hade när vi gick i genom alla papper.
    Jag blev alltid uppringd om jag hade försökt nå honom och fick alltid svar på mina sms. Vi är mycket nöjda och tacksamma för den hjälp vi fick av Johan och skulle både rekommendera honom till andra och ta hjälp av honom igen om vi skulle behöva.
  • Erica M
    Erica M skrev om Johan Kjellsson en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Johan hade ett mycket proffesionellt och vänligt bemötande. Upplevdes mycket kunnig och handlade ärendet effektivt. Snabb feedback uppskattades.
  • Hans P
    Hans P skrev om Johan Kjellsson en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Johan Kjellsson är en seriös, engagerad och professionell mäklare. Det finns bara positivt att säga om Johans insats som mäklare. Johan har fokus p de viktiga detaljerna och lotsar Säljaren likväl som Köparen genom processen där alla känner sig som vinnare.
    2017-11-11 Johan K svarar Hans P
    Hej Hans!

Tack för ett fint omdöme.

Kul att ni är nöjda och jag tackar för ett mycket gott och trevligt samarbete från min sida. Önskar er stort lycka till i ert nya boende, ska bli spännande att se!

Hälsa så gott så hörs vi av framöver.

Johan K gillar detta
  • Anneli K
    Anneli K skrev om Johan Kjellsson en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Professionell mäklare ,den bästa
    2017-10-03 Johan K svarar Anneli K
    Hej och tack Anneli för ditt fina omdöme.

Önskar er lycka till i ert nya och trevliga boende! Tack för ett gott samarbete.

Hälsa Lasse så gott.

• Gert K
    Gert K skrev om Johan Kjellsson en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Alltid tillmötesgående, trevlig, engagerad och kunnig vid våra kontakter.
    2017-10-03 Johan K svarar Gert K
    Hej Gert.

Tack för ert fina omdöme. Ett gott samarbete oss emellan och trevliga köpare till ert hus fick ni med så det kan väl sammanfattas som en lyckad försäljning.

Vi hörs vidare.

• Mariette B
    Mariette B skrev om Johan Kjellsson en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Min erfarenhet av Johan Kjellsson är bara positiv. Han är lättsam och trevlig, kunnig och påläst inom sitt område. Informerade mig på ett bra sätt om vad som skulle hända under tiden fram till försäljningen av mitt hus. Jag kan verkligen rekommendera honom.
    2017-10-03 Johan K svarar Mariette B
    Tack Mariette för ditt omdöme!

Trevligt och lättsamt samarbete oss emellan vilket resulterade i en lyckad förmedling av din villa.

Vi hörs av när det närma sig deklarationstid.

Hoppas du trivs i din nya lägenhet!

• Claes A
    Claes A skrev om Johan Kjellsson en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Mycket proffsigt bemötande och det var inga problem med försäljning eller kontraktskrivning.
    2017-10-03 Johan K svarar Claes A
    Tack Claes för att du tagit dig tid att lämna ett trevligt omdöme.

Kul att hjälpa er med förmedlingen av er fina lägenhet.

Önskar er en skön höst!

Hälsningar
  • Sandra S
    Sandra S skrev om Johan Kjellsson en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Professionellt bemötande med bra återkoppling på frågor. Flexibel vid budgivning och avslutning av affär.
    2017-09-25 Johan K svarar Sandra S
    Tack Sandra för ditt fina omdöme.

Hoppas du trivs i ditt nya fina hus och jag önskar dig en skön höst.

• Anjelli K
    Anjelli K skrev om Johan Kjellsson en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Jag tycker att bemötandet med Johan Kjellson var mycket positivt och förtroende ingivande. Han är mycket professionell och tar stort ansvar för sina kunder. Vi kommer absolut anlita honom igen och vi ger honom absolut de bästa poängen och kommer rekommendera honom vidare .
    2017-08-17 Johan K svarar Anjelli K
    Tack Anjelli för ditt trevliga omdöme!

Trevligt att förmedla ett fint hus på ett härligt läge till er. Jag hoppas ni stormtrivs och fortsatt lycka till med huset!

Kul att ni vill rekommendera mig, det uppskattar jag verkligen.

Ha en fortsatt skön sensommar!

• Saba A
    Saba A skrev om Johan Kjellsson en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Jag haft tur att jag fått Johan Kjellson som mäklare i 2 omgånger när jag köpte mitt hus i Karlskrona för fem år sedan och nu när jag sålde hus. Han är välstrukturerad, aktiv och intelligant. Jättebra bemötande och man kan nå honom alltid så att kund-mäklare kontakt funkat 100% med oss.
    2017-08-15 Johan K svarar Saba A
    Tack Saba för ditt fina omdöme!

Det har varit väldigt uppskattat samarbete från min sida och jag hoppas att hela familjen kommer att trivas i ert nya hus.

Tack för trevligt samarbete i samband med försäljningen av ert välskötta hus.

Hälsa hela familjen från mig!

• Haider G
    Haider G skrev om Johan Kjellsson en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Han är den bästa mäklare kan man har
    2017-08-14 Johan K svarar Haider G
    Tack Haider för de orden!

Kul att en gång har förmedlat huset till er när ni köpte det och sen hjälpa er med försäljningen.

Ett gott och mycket trevlig samarbete med dig och din fru har lett till en lyckad försäljning.

All lycka till dig och familjen och hälsa dem från mig.

• Roger E
    Roger E skrev om Johan Kjellsson en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Seriöst agerande med resultatinriktad fokusering.
    Ordning och reda !

Bra bemötande i hela processen
    2017-08-14 Johan K svarar Roger E
    Hej Roger.

Tack för att du tagit dig tiden för att lämna omdömet.

Önskar dig lycka till i din kommande nya lägenhet.

Tack för ett gott samarbete!

• Peter E
    Peter E skrev om Johan Kjellsson en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Perfekt mäklare för både köpare och säljare. Förmedlar en trygghet och säkerhet i sitt yrke och är ärlig och seriös. Kommer definitivt att anlita honom i framtiden om det blir aktuellt.
    2017-08-14 Johan K svarar Peter E
    Tack för ditt fina omdöme Peter!

Kul att förmedla ett fint hus till dig och din familj. Smidigt samarbete med er och säljarna.

Jag önskar er lycka till med ert boende och hälsa familjen från mig.

• Christer H
    Christer H skrev om Johan Kjellsson en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Johan Kjellsson skötte sin roll som mäklare när vi sålde vår mammas hus på ett utmärkt sätt. Han är kunnig, saklig och hade en mjuk men övertygande auktoritet genom hela säljprocessen. Vi fick redan från början stort förtroende för Johan och det förtroendet bestod intill överlämnandet av huset var klart.
    2017-08-14 Johan K svarar Christer H
    Hej och tack Christer för ditt trevliga omdöme.

Ett genomgående lättsamt och trevligt samarbete oss emellan blev till en lyckad försäljning.

Kul att en trevlig och ung familj flyttar in och fortsätter ta han om det vackra huset.

Önskar dig och syskonen en fortsatt avkopplande sommar!

• Johan L
    Johan L skrev om Johan Kjellsson en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Johan Kjellson är professionell, ambitiös, trovärdig och ärlig. Han är en mycket bra mäklare. Johan var mäklare för huset vi köpte. Det var en bidragande orsak till att vi även valde Johan som mäklare för huset vi sålde. Att få både köpare och säljare att känna att mäklaren arbetar för dem är en svår konst. Johan klarar det på ett bra sätt.
    2017-08-14 Johan K svarar Johan L
    Tack Johan för ditt trevliga omdöme!

Jag tycker vi har haft ett trevligt och öppet samarbete kring både ert köp och er försäljning. Lättsamt att arbeta med er i en viktig affär vilket boendet är.

Önskar dig och Åsa stor lycka i ert nya boende och jag hoppas ses snart igen!

• Stig U
    Stig U skrev om Johan Kjellsson en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Mycket trevligt och man kan inte önska sig mer. Kunnig nogran och påläst. Han tar sig tid och håller vad han lovar.
    2017-08-14 Johan K svarar Stig U
    Hej och tack Stig för de orden.

Jag vill tacka dig och Ida för ett mycket trevligt och fint samarbete i samband med försäljningen av er vackra fastighet.

Önskar er lycka till i Skåne och ert nya hus.

Vi hörs av i höst si samband med deklarationen.

• Solveig O
    Solveig O skrev om Johan Kjellsson en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Min kontakt med Johan Kjellsson har varit positiv. Jag har inte träffat honom personligen, men haft mailkontakt. Jag har fått bra information kontinuerligt under hela tiden som Johan hade hand om försäljningen av vår mors villa. Min bror är den som hållt i den personliga kontakten med Johan och även han har känt förtroende för Johan och varit nöjd med hans insats.
    2017-08-14 Johan K svarar Solveig O
    Hej Solveig!

Tack för gott samarbete även om du fanns på distans.

Allt gick smidigt och kul att förmedla detta trevliga hus till en ung familj som kommer förvalta denna villa på ett ypperligt sätt.

Hälsa familjen och syskonen!

• Kamiran E
    Kamiran E skrev om Johan Kjellsson en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Bra mäklare som rekommenderas!
    2017-08-14 Johan K svarar Kamiran E
    Tack Kamiran för omdömet.

Jag önskar er lycka till i ert nya hus och välkommen återigen till Karlskrona.

Jag hoppas och önskar att ni skall trivas och hälsa hela familjen!

• Lena G
    Lena G skrev om Johan Kjellsson en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Har bara träffat Johan vid ett tillfälle, eftersom. Annan familjemedlem hade den närmsta kontakten med Johan.
    Jag uppfattar Johan som kunnig och kompetent, och som ville det bästa för oss.
    2017-08-14 Johan K svarar Lena G
    Tack Lena för er tid att lämna ett omdöme.

Kul att arbeta med dig och syskonen i samband med förmedlingen av er mors hus.

Tack för gott samarbete och hälsa dina syskon!

Med trevliga hälsningar
  • Robert A
    Robert A skrev om Johan Kjellsson en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Trevlig, glad och serviceinriktad - som en mäklare bör vara.
    2017-08-14 Johan K svarar Robert A
    Hej och tack Robert för ert trevliga omdöme.

Hoppas allt är bra med er och att ni trivs toppen i ert nya hus.

Är det något jag vidare kan hjälpa er är ni välkommen att kontakta mig.

• Lena R
    Lena R skrev om Johan Kjellsson en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Detta bemötande levde inte alls upp till mina förväntningar
    Med facit i hand hade jag inte anlitat denna mäklare.
    2017-08-14 Johan K svarar Lena R
    Hej Lena.

Tråkigt att jag genom mitt arbete inte levde upp till det ni önskade.
    Har känslan av att vi inte lyckas få till en snabbare affär än vad vi lyckades med då vi inte hittade en köpare med önskan om lite snarare tillträde.
    Jag hoppas att ni trots allt är nöjd med att vi fann en trevlig köpare till ett pris klart över vad vi begärde.

Hälsa så gott och lycka till i ert nya boende.

• Erica M
    Erica M skrev om Johan Kjellsson en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Trevligt bemötande. Proffesionellt handlagt.
    2017-08-14 Johan K svarar Erica M
    Tack för ditt omdöme Erica!

Hoppas allt är bra med hela familjen och tack för ett trevligt samarbete i samband med inköp och försäljningen med era fastigheter.

Allt gott och hälsa hela familjen!

• Ingegärd S
    Ingegärd S skrev om Johan Kjellsson en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Johan var mycket bra, lovade inte för mycket och återkom snabbt med svar när jag hade frågor. Han höll i trådarna i Karlskrona så jag inte behövde pendla i onödan. Avslutet gick fantastiskt smidigt. Tack Johan, jag är sååå nöjd.
    2017-08-14 Johan K svarar Ingegärd S
    Hej Ingegärd.

Tack för ett mycket fint och trevligt samarbete i samband med försäljningen av ditt hus. Vi löste allt även om du ibland var flera hundra mil från Karlskrona! :)

Stort lycka till med ditt nya boende och önskar dig en härlig sensommar!

• Isabelle J
    Isabelle J skrev om Johan Kjellsson en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    vi har genom försäljning och köp varit väldigt nöjda med Johan som mäklare. Hans bemötande och tillgänglighet underlättade vårt byte av bostad.
    2017-08-14 Johan K svarar Isabelle J
    Hej Isabelle!

Tack för ert omdöme och tack för gott samarbete i samband med försäljningen av er lägenhet samt köpet av ert nya hus.

All lycka till i ert hus och hälsa familjen så gott från mig.

• Fitnete B
    Fitnete B skrev om Johan Kjellsson en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Vi var nöjd med fastighetsbyrå och med mäklare
    2017-08-14 Johan K svarar Fitnete B
    Hej Fitnete!

Tack för ert omdöme om mig och mina kollegor här på Fastighetsbyrån.

Jag tillsammans med mina kollegor önskar er stort lycka till i ert trevliga hus!

• Almedin N
    Almedin N skrev om Johan Kjellsson en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Riktigt bra bemötande fick man från Johan Kjellson,allt va solklart och inga konstigheter.

5/5
    2017-08-14 Johan K svarar Almedin N
    Hej och tack Almedin!

Hoppas allt är bra med mig och att du trivs i din nya och fina lägenhet.

• Sara S
    Sara S skrev om Johan Kjellsson en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Mycket bra. Bra mäklare. Tydlig o kunnig. Bra på att planera efter kundens önskemål, tider o datum mm.
    2017-08-14 Johan K svarar Sara S
    Tack Sara för ditt "reco"!

Hoppas ni trivs toppen i ert fina hus och tack för gott samarbete i samband med försäljningen av er lägenhet!

Hälsa mannen så gott!

• Martin P
    Martin P skrev om Johan Kjellsson en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Jag och min familj åkte ned 87 mil från Sundsvall för att kolla på en lägenhet och hittade vår dröm. Vi budade efter hemfärd högst och antog att den skulle bli vår.

Det visade sig att säljaren ville ha ett snabbt avslut och hellre valde ett lägre bud ifall vi inte åkte ned och skrev på, istället för att ta det via post.

Detta slarvade dock Johan med då han sa att säljaren valt ett lägre bud - för han sa att det var vårt bud som valdes - varav vi blev mycket glada, vi sa att det låter suveränt! Samtalet avslutades med ett glad påsk från båda.

En vecka senare har jag inte hört något från mäklaren varav jag ringer upp Johan som säger att jag missförstått och säljaren har tagit ett lägre bud, affären var redam klar, någon annan fick lägenheten istället för oss. Inte p.g.a. ägaren för hen samtalade jag som inte alls fått samma information som jag nämnt. Vi hade lätt kunnat åkt ned och skrivit på papper om det krävdes för att få lägenheten.

Hela bemötandet med Johan kändes från början oseriöst; jag fick inflytandet att han hade viktigare saker för sig och var allmänt ointresserad av vad jag hade att säga. Till skillnad från annan personal på Swedbank fick jag konstant upprepa min situation för Johan under våra många samtal, han ställde frågor och gjorde antaganden som är helt ologiska om han lyssnat på det jag tidigare sagt i samma samtal.

Ett missförstånd är såklart ett missförstånd men om man tycker det är normalt att köpare blir överlycklig när de inte får en lägenhet är man antingen inte lyhörd eller galen.

Och nej, några fina ord och ett "jag ska ta till mig det i framtida möten" behöver jag inte. Den här missödet påverkar endast oss, inte Johan.
    2017-08-14 Johan K svarar Martin P
    Hej Martin.

Tack för att du tar dig tid att lämna responsen.

Olyckligt så klart då du inte uppfattat mig som jag hade önskat.

Då du talat med en kollega till mig och kollegan hjälpte mig att visa dig lägenheten så känner inte jag igen det du skriver. Jag framförde säljarens önskan till er som valde en annan köpare till sin lägenhet.

Full respekt för vad du skriver och tråkigt att du upplevde det som du gjorde. All respons tar jag till mig i mitt arbete för att utvecklas till ett så gott arbete och service för säljare och köpare.

I slutänden köpte du en annan lägenhet genom mig och jag hoppas du trivs ypperligt i den och i Karlskrona!

2017-08-14 Martin P svarar Johan K
    Med tanke på att det inte bara tog dig 4 månader att svara utan att du inte heller har självinblicken att du gjort något fel så tycker jag situationen säger sig självt. Du påpekar - som du skriver "olyckligt att du inte uppfattat mig" - hellre att dina kunder gjort fel och skjuter situationen åt sidan när inte längre det finns något i det för dig. Det negativa du nämner i din respons riktas mot mig och det givmilda mot dig så det ser bättre ut för potentiella klienter. Om ni som läser kikar på andra svar han skrivit här så avslutas svaren med samma kopierade svar med några varianter, "hälsa familjen från mig", så personligt.

Ja jag köpte en lägenhet genom dig tillslut, för att jag vart tilldelad dig som mäklare, igen. Jag träffade aldrig dig under hela affären, det skrevs bara på papper via brev höger och vänster, det skulle jag som lekman också klarat. Samtliga på Fastighetsbyrån hade kanske inte bara sålt mig en lägenhet utan också lämnat ett gott intryck SOM mäklare. Jag kontaktade dig tidigt om detta problem men aldrig gick du ur din väg eller ens nämnde situationen igen. Vill man som person inte inse att man begått ett misstag kan man aldrig förbättras.

Jag ser snarare Lisa på Fastighetsbyrån i Karlskrona som min riktiga mäklare, trots att hon inte är en. Hon bemötte mig och min sambo som personer, visade runt oss i staden och har hjälpt oss oerhört mycket i alla situationer.

Ett betyg som denna ska ge konstruktiv kritik, däremot är det meningslöst i denna situation då DU Johan med din självinsikt, inte är mottaglig.
    2017-08-14 Johan K svarar Martin P
    OK.

Jag skall framföra ditt beröm till Lisa som är en oerhört uppskattad och väldigt duktig person här hos oss på Fastighetsbyrån.

Johan
    Läs mer genom att expandera tråden +
  • Annika A
    Annika A skrev om Johan Kjellsson en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Jag är väldigt nöjd med Johan Kjellson, han känns proffsig och kunnig i sitt arbete.
    Känner stort förtroende för honom.
    Kommer att anlita Johan Kjellsson igen om jag ska sälja min lägenhet eller sommarstuga i framtiden
    2017-03-14 Johan K svarar Annika A
    Tack så hemskt mycket för ditt fina omdöme Annika!

Ett trevligt och smidig samarbete oss emellan ledde till en lyckad försäljning.

Ni är välkommen tillbaka om ni känner att jag kan hjälpa er med något.

Ha en härlig vår och hälsa hela familjen!

Med vänlig hälsning
  • Rickard P
    Rickard P skrev om Johan Kjellsson en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Trevlig, ärlig, tillmötesgående och serviceminded!
    2017-03-14 Johan K svarar Rickard P
    Tack Rickard för ditt omdöme!

Hoppas ni kommit på plats på i den nya staden och att ni trivs.

Ha det så bra och hälsa familjen!

• Gunvor Ö
    Gunvor Ö skrev om Johan Kjellsson en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Jag fick ett mycket bra bemötande av Johan Kjellsson. Han levde upp till mina förväntningar på en mäklare till 100%.
    2017-02-17 Johan K svarar Gunvor Ö
    Tack så mycket för ditt trevliga omdöme!

Vi hade ett väldigt gott samarbete vilket ledde till en bra och smidig försäljning av er vackra stuga.

Vi hörs av i samband med din deklaration.

Allt gott och hälsa familjen från mig!

• Mathias R
    Mathias R skrev om Johan Kjellsson en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Trevlig, väl omhändertagande, säker och glad! Kändes tryggt att göra affär med Johan.
    2017-02-03 Johan K svarar Mathias R
    Hej Mathias!

Tack för ditt trevliga omdöme.

Önskar er all lycka i ert nya och trevliga hus!

Hälsa så gott och hör av er om det är något ni funderar kring.

• Annika R
    Annika R skrev om Johan Kjellsson en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Trygg, pålitlig och ärlig!
    Vi är mycket glada över att det var just Johan som vi köpte vår bostad utav.
    2017-01-26 Johan K svarar Annika R
    Tack Annika för ett fint omdöme!

Jag hoppas att ni trivs toppen i ert nya boende och att allt är bra med hela familjen.

Fortsatt lycka till med huset och hälsa familjen!

• Rolf F
    Rolf F skrev om Johan Kjellsson en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Hej!
    Jag är mycket nöjd med det bemötande och yrkesskicklighet
    Jag fick erfara av Johan Kjellsson i samband med försäljningen
    av min fastighet.
    2017-01-26 Johan K svarar Rolf F
    Hej Rolf.

Tack för ert trevliga omdöme.

Ett gott och trevligt samarbete oss emellan ledde till en lyckad förmedling av ert hus.

Hoppas ni kommit väl på plats i ert nya boende!

• Redouan A
    Redouan A skrev om Johan Kjellsson en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Fantastisk kille på alla sätt!!
    2017-01-26 Johan K svarar Redouan A
    Tack Redouan för ditt omdöme.

Tack för gott samarbete och hälsa familjen!

• David A
    David A skrev om Johan Kjellsson en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Johan är en mycket kompetent och erfaren fastighetsmäklare. Som köpare kände jag mig synnerligen trygg genom hela processen och kan varmt rekomendera honom, och hans förmedling.
    2017-01-26 Johan K svarar David A
    Tackar för det omdömet David.

Hoppas ni trivs bra i ert nya och trevliga boende och att hela familjen kommit väl på plats.

Kul att du vill rekommendera oss och det tackar vi för.

Allt gott och hälsa familjen.

• Marina L
    Marina L skrev om Johan Kjellsson en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Har anlitat Johan vid flera tillfällen och alltid varit super nöjd. Han har ett mycket trevligt, hjälpsamt och proffsigt bemötande, jobbar snabbt och mycket kunnig. Kan varmt rekommendera honom.
    2017-01-26 Johan K svarar Marina L
    Tack återigen för gott och smidigt samarbete.

Är det något jag kan hjälpa dig med är du mer än gärna välkommen att höra av dig.

Ha det så bra och hälsa din mor från mig.

• Stefan W
    Stefan W skrev om Johan Kjellsson en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Toppen absolut det bästa jag kan tänka mig!
    2017-01-26 Johan K svarar Stefan W
    Tack Stefan.

Hoppas familjen trivs i ert trevliga hus!

Kul och lättsamt att samarbeta med er.

Fortsatt stort lycka till i ert boende!

• Lars T
    Lars T skrev om Johan Kjellsson en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Mycket trevligt att träffa Johan saklig och kunnig
    2017-01-26 Johan K svarar Lars T
    Tack Lars för ditt trevliga omdöme.

Hoppas ni kunnat njuta mycket med er husbil efter försäljningen.

Ha det så bra och hälsa så gott.

• Rebecca T
    Rebecca T skrev om Johan Kjellsson en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Bra o noggrant! Allt förklarades ordentligt o affären gick smidigt.
    2017-01-26 Johan K svarar Rebecca T
    Tack Rebecca.

Hoppas du trivs alldeles förträffligt i ditt trevliga radhus.

• Elin Ö
    Elin Ö skrev om Johan Kjellsson en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Jag tyckte att jag fick en jätte bra hjälp som även var snabb. Fick svar på alla frågor och han förklarade allt väldigt bra och lätt förståeligt. Han var noga med att jag förstod allt som vi gick igenom. Fick en jätte bra respons och tack vare det så står jag här med mitt första hus.
    2017-01-26 Johan K svarar Elin Ö
    Tack Elin för ditt omdöme.

Hoppas du trivs i ditt nya hus och kommit väl på plats.

• Jan W
    Jan W skrev om Johan Kjellsson en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Trevligt och perfekt. Med detta menar jag att varje minut med Johan var pålitligt.
    2017-01-26 Johan K svarar Jan W
    Tack Jan för omdömet och tack för ett mycket trevligt samarbete.

Bra och lättsamma diskussioner oss emellan och alltid nära till skrattet.

Hälsa så gott och på återseende.

• Dolika Ab
    Dolika Ab skrev om Johan Kjellsson en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    En mycket bra bra mäklare, skötte sitt uppdrag exemplarisk, på alla sätt och vis.Jag är mycket nöjd.
    2017-01-26 Johan K svarar Dolika Ab
    Tack för ett fint omdöme.

Ett tätt och bra samarbete oss emellan ledde till en god förmedling av er fastighet.

• Roger S
    Roger S skrev om Johan Kjellsson en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Johan är mycket lyhörd och vaken när det häller försäljning, service och förtroende. Även den mer "tekniska" biten med slutförande och kontrakt, avtal är Johan mkt kunnig och man känner sig där med trygg genom hela affären!
    2017-01-26 Johan K svarar Roger S
    Tack Roger för ditt trevliga omdöme och återigen ett gott samarbete.

Hälsa familjen så gott och hör av dig om det är något du funderar på.

• Christian S
    Christian S skrev om Johan Kjellsson en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Bättre o trevligare mäklare finns nog inte! Kanon kille helt enkelt.
  • Lars A
    Lars A skrev om Johan Kjellsson en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    En mycket engagerad mäklare som proffesionellt & sakligt visar & förklarar saker kring objektet.
    2017-01-26 Johan K svarar Lars A
    Tack Lars för omdömet!

Hoppas du kommit igång bra med din nya fastighet.

Fortsatt lycka till!

• Kjell-åke R
    Kjell-åke R skrev om Johan Kjellsson en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Fantastiskt bemötande och proffsig
    Är jättenöjda med honom som mäklare
    2017-01-26 Johan K svarar Kjell-åke R
    Hej Kjell-Åke.

Tackar för er trevliga rekommendation och tack för gott samarbete!

• Lotta R
    Lotta R skrev om Johan Kjellsson en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Vår mäklare gjorde ett bra jobb och vi är så nöjda!
    2017-01-10 Johan K svarar Lotta R
    Tack Lotta för ert trevliga omdöme och god fortsättning på 2017.

Kul att ni är nöjda, tycker vi hade ett fint samarbete. Tack för det.

Ha det så gott med er!

Johan, Fastighetsbyrån
  • Daniel O
    Daniel O skrev om Johan Kjellsson en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Allt gick jätte bra och han va väldigt trevlig och hjälpsam
    2016-09-03 Johan K svarar Daniel O
    Tack för ditt omdöme Daniel!

Hoppas ni har det toppen i ert nya boende och ni trivs i området!

Fortsatt lycka till och ha en härlig höst!

• Sylvia B
    Sylvia B skrev om Johan Kjellsson en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
    Vi har endast positiv erfarenhet av att ha Johan som mäklare. Fantastiskt bemötande och alltid nåbar och väldigt tillmötesgående.
    2016-08-31 Johan K svarar Sylvia B
    Tack Sylvia för ditt fina omdöme om mig!

Kul och smidigt att arbeta med er och alltid med ett skratt.
    Tack för fint samarbete och hälsa mannen så gott!

Jonas Kjellsson
Caroline Lindquist