Henric Svensson
Registrerad mäklare sedan 2010-04-26
Aktiv på Reco.se sedan 2014-11-26
2019-08 - 2020-07

Läs vad 156 Läs vad Henric Svensson

• Åsa J köpte sitt hus med hjälp av Henric Svensson en del av Fastighetsbyrån Karlskrona

2020-07-21

Rödeby
    Jag köpte hus och jag tycker han var lugn och lätt att prata med och hade ett lugnt intryck.
    Jag skulle rekommendera honom till mina vänner, som jag har redan gjort. Läs mer
  • Jonas J köpte sitt hus med hjälp av Henric Svensson en del av Fastighetsbyrån Karlskrona

2020-07-21

Rödeby
    Trevligt och professionellt uppträdande!
    Gav ett säkert och förtroende ingivande intryck. Läs mer
  • Kristoffer P sålde sin lägenhet med hjälp av Henric Svensson en del av Fastighetsbyrån Karlskrona

2020-06-19

5:a
    Trossö
    Henrik är oerhört professionell i sin yrkesroll som mäklare och vi kan inte annat än rekommendera honom. Han uppvisar en ödmjukhet samt är lyhörd inte bara gentemot oss som säljare utan även mot dom presumtiva köparna. Detta i kombination med en mycket hög arbetsmoral samt att han hela tiden hållit oss informerade om vad som händer har för oss skapat en trygghet genom hela vår försäljning./Kristoffer och Catharina Läs mer
  • Marie Ö sålde sitt hus med hjälp av Henric Svensson en del av Fastighetsbyrån Karlskrona

2020-06-19

Sturkö
    Jag har sålt en villa och köpt en annan villa.
    Jag blev mycket bra bemött av Henric. Han är proffsig och Inger ett lugn och kunnande.
    Jag förväntade mig att få hjälp att kunna sälja villan till utgångspriset och gärna lite till. Henric levde upp till mina förväntningar genom att kunna svara på mina frågor och förklara hur försäljningen och allt innan skulle gå till.
    Jag tycker att Henric är pedagogisk och tydlig. Han får alla både säljare och köpare att känna sig trygga i affären. Läs mer
  • Lasaros K
    Lasaros K sålde sitt hus med hjälp av Henric Svensson en del av Fastighetsbyrån Karlskrona

2020-06-11

Lyckeby
    Henric sålde vår villa.
    Henric var (är) lugn, artig, kunnig, noggrann, förstående och mycket, mycket trevlig. En oerhört sympatisk mäklare.
    Vi är jättenöjda! Läs mer
  • Christina K sålde sitt hus med hjälp av Henric Svensson en del av Fastighetsbyrån Karlskrona

2020-06-11

Lyckeby
    Sålt ett fristående hus.

Inlyssnande person, engagerad, trevligt bemötande, kunnig, lätt att få kontakt med.
    Höga förväntningar och engagemang.

Jättebra mäklare Läs mer
  • Silva L
    Silva L sålde sitt hus med hjälp av Henric Svensson en del av Fastighetsbyrån Karlskrona

2020-05-01

Rödeby
    Vi tog kontakt med Henric för några år sedan, för att få ett marknadsvärde på vårt hus, men kunde inte bestämma oss om vi skulle sälja!
    Han har haft stort tålamod med oss och ”väntat ut oss”!
    När vi i fjol bestämde oss för att sälja, kontaktade vi Henric igen och vi tycker att han har väldigt proffsig och hjälp oss med allt!
    Vi är helnöjda och kommer att varmt rekommendera Henric! Läs mer
  • Martin L köpte sitt hus med hjälp av Henric Svensson en del av Fastighetsbyrån Karlskrona

2020-04-11

Skärfva By
    Köpare. Inget att klaga på, professionell och trevlig! Läs mer
  • Sone P sålde sitt hus med hjälp av Henric Svensson en del av Fastighetsbyrån Karlskrona

2020-01-30

Nättraby
    Just uppträdande vid försäljning av min fastighet. Har inte behövt ångra någonting. Läs mer
  • Andreas R
    Andreas R köpte sitt hus med hjälp av Henric Svensson en del av Fastighetsbyrån Karlskrona

2019-12-18

Lindesnäs
    Blev bra bemött och gjorde ett proffsigt intryck. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Karlskrona

Jonas Kjellsson