Läs vad 180 Läs vad Henric Svensson

• 2020-12-27
    Har nyss flyttat in på Kilströmskaj och Henric har verkligen sett till så att vi har varit uppdaterade kring projektet under lång tid tack vare fredagsmail om hur allt fortlöper.
    Vid frågor har han även varit snabb på att svara både via mail och telefon.
    Han var även förbi personligen med ett USB med material från Kilströmskaj. Verkligen toppen!
    Cecilia L
    • Brf Lilla Holm
    köpte sin lägenhet med hjälp av Henric Svensson en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
  • 2020-12-22
    Vi köpte en lägenhet på Kilströms Kaj.
    Anser att Henric var informativ och skötte sin uppgift utmärkt. Han samordnade och slussade frågeställningar vi hade i samband med vårt köp på ett riktigt och effektivt sätt till olika aktörer.
    Bo C
    • 126.0 m²
  • 2020-12-22
    Proffsig och väldigt förtroendeingivande
    Henrik S
  • 2020-12-20
    Mkt trevligt bemötande! Återkopplade alltid även om han inte hade alla svar just då.
    Maria B
    • 125.0 m²
  • 2020-12-20
    För c:a 7 r sedan sålde Henrik min mors lägenhet. Då jobbade han på Skandiamäklären och skötte den affären med bravur. När vi sedan funderade på att flytta för 4 år sedan kontaktade vi Henrik för en värdering av vår villa. Det blev ingen flytt för min fru ville kunna gå ut barfota från en lägenhet. Detta glömde inte Henrik utan kontaktade oss i mars månad och ville visa oss en lägenhet där min fru kunde gå ut på en altan barfota. Den köpte vi, mycket tack vare att Henrik hade oss i åtanke och har gjort ett fantastiskt jobb!
    Magnus L
    • 104.0 m²
    Supertrevlig
    Informativ
    Bra på feedback.
    Samtal istället för mail.
    Har absolut inget att klaga på.
    God jul önskar IRENE O MIKAEL
    Irene T
    • 104.0 m²
    Intresserad, tillgänglig, ärlig.
    Jörgen J
    • 125.0 m²
  • 2020-12-20
    Henric är en mycket kompetent och sympatisk person. Vi hade lätt att få förtroende för Henric och fick ett härligt bemötande.
    Henric har varit punktlig och alltid återkopplat till oss vid frågor etc.
    Även efter inflytt har Henric visat sig på plats med ett glatt bemötande.
    Madeleine S
  • 2020-12-18
    Bostadsrätt på Kilströmskajen
    Hrenric har hela tiden kommit med fredagsklipp om byggnationen. Allrid svarat vänligt på mina dumma frågor.
    Mycket bra mäklare.
    Hjördis R
    • 94.0 m²
  • 2020-12-17
    En Mäklare vi verkligen kan rekommendera helt fantastiskt angagemang trevlig kunnig.Henrik har lagt ner ett stort arbete under året med Kilströmskajen en nivå som överträffar allt vi är mycket nöjda köpt bostadsrätt Det har vart en stor trygghet att alltid få svar på frågor och Funderingar Bästa mäklaren vi haft.
    Dorina G
    • 116.0 m²
    • Brf Lilla Holm

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte