Mäklare Blekinge Karlskrona Fastighetsbyrån Karlskrona Henric Svensson
Aktiv på Reco.se sedan 2014
2018-07 - 2019-06

Läs vad 135 Läs vad Henric Svensson

• Maria T
    Maria T köpte sitt hus med hjälp av Henric Svensson en del av Fastighetsbyrån Karlskrona

2019-07-08

Spandelstorp
    Jag har köpt en villa i spandelstorp. Alla i familjen bemöttes på ett trevligt sätt. Mäklaren var informativ, påläst och gav ett seriöst intryck. Affären genomfördes på ett snabbt och professionellt sätt. En mycket bra genomförd affär. Läs mer
  • Anna P sålde sin lägenhet med hjälp av Henric Svensson en del av Fastighetsbyrån Karlskrona

2019-05-27

Trossö
    När Henric förmedlade försäljningen av vår bostadsrätt blev bemötta på ett mycket trevligt och professionellt sätt! Henric höll oss uppdaterade och var även tydlig och enkel att ha att göra med. Läs mer
  • Fredrik K sålde sitt hus med hjälp av Henric Svensson en del av Fastighetsbyrån Karlskrona

2019-05-20

Mycket bra upplevelse överlag när vi sålde huset Läs mer
  • Alexander G sålde sitt hus med hjälp av Henric Svensson en del av Fastighetsbyrån Karlskrona

2019-05-15

Hässlegården & Bastasjö
    Kompetent och väldigt bra mäklare, varmt rekommenderad! Läs mer
  • Almir B sålde sitt hus med hjälp av Henric Svensson en del av Fastighetsbyrån Karlskrona

2019-04-05

Spandelstorp
    Mycket professionellt och trevligt bemötande. Läs mer
  • Bodil G
    Bodil G köpte sin lägenhet med hjälp av Henric Svensson en del av Fastighetsbyrån Karlskrona

2019-03-09

Trossö
    Vi har köpt en bostadsrätt
    Henric Svensson är en mycket trevlig mäklare. Har pratat flera gånger och även haft kontakt via sms. Fått snabba svar och den information som vi behövde inför köpet. Läs mer
  • Anders S sålde sitt hus med hjälp av Henric Svensson en del av Fastighetsbyrån Karlskrona

2019-03-04

Spandelstorp
    Vi sålde vårt radhus genom Fastighetsbyrån och Henrik Svensson. Henrik har varit otroligt snabb på all återkoppling och jobbade både kväll och helg med fullt engagemang då han sålde vårt hus på 1 vecka. Vi kan bara rekommendera Henrik med det varmaste.

Anders o Maria Läs mer
  • Maria S sålde sitt hus med hjälp av Henric Svensson en del av Fastighetsbyrån Karlskrona

2019-03-04

Spandelstorp
    Har sålt min fastighet, allt har varit perfekt skött. Läs mer
  • Tomas P sålde sitt hus med hjälp av Henric Svensson en del av Fastighetsbyrån Karlskrona

2019-02-21

Sålt en sommar stuga och hade en otroligt bra dialog som hela tiden var väldigt förtroendeskapande och jag blev nöjd med utfallet fem getingar av fem👍🇸🇪 Läs mer
  • Leif L sålde sitt hus med hjälp av Henric Svensson en del av Fastighetsbyrån Karlskrona

2019-02-19

Trummenäs
    Henric är engagerad, förtroendeingivande, serviceinriktad och är lätt att samarbeta med. Jag ger honom mina bästa rekommendationer. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Karlskrona

Jonas Kjellsson