Henric Svensson
Registrerad mäklare sedan 2010
Aktiv på Reco.se sedan 2014
2019-04 - 2020-03

Läs vad 148 Läs vad Henric Svensson

• Sone P sålde sitt hus med hjälp av Henric Svensson en del av Fastighetsbyrån Karlskrona

2020-01-30

Nättraby
    Just uppträdande vid försäljning av min fastighet. Har inte behövt ångra någonting. Läs mer
  • Andreas R
    Andreas R köpte sitt hus med hjälp av Henric Svensson en del av Fastighetsbyrån Karlskrona

2019-12-18

Lindesnäs
    Blev bra bemött och gjorde ett proffsigt intryck. Läs mer
  • Adele L köpte sitt hus med hjälp av Henric Svensson en del av Fastighetsbyrån Karlskrona

2019-12-08

Mariedal
    Köpt hus, väldigt trevlig och hjälpsam mäklare, kunde inte varit bättre Läs mer
  • Magnus J köpte sitt hus med hjälp av Henric Svensson en del av Fastighetsbyrån Karlskrona

2019-12-04

Trummenäs
    Mycket bra service och noggrann.
    Trevligt bemötande. Läs mer
  • Bo F köpte sitt hus med hjälp av Henric Svensson en del av Fastighetsbyrån Karlskrona

2019-11-10

Sturkö
    Henric var vår mäklare vid vårt köp av vår nya villa.
    Henric agerade mycket professionellt genom hela processen allt ifrån visningen till köpebrevets undertecknande.
    Han var också mycket noggrann och saklig vid undertecknandet av både köpekontraktet och köpebrev. Vi kan därför starkt rekommendera honom som mäklare vid framtida försäljningar och köp i Karlskrona. Läs mer
  • Ann-Kristin O sålde sitt hus med hjälp av Henric Svensson en del av Fastighetsbyrån Karlskrona

2019-08-30

Bergåsa
    Sålt en villa på Bergåsa
    Tog kontakt för 3 år sedan och ville förbereda inför försäljning! Fick då kontakt med Henrik Svensson som ingav förtroende och hade ett trevligt bemötande!
    Förnyad kontakt för över 1 år sedan!
    1/5 iår kontakt efter vi köpt en ny fastighet
    Då visar det sig att inget är förberett och hanteringen tar allt för lång tid enligt min bedömning! Vilket är en stor besvikelse!
    Huset visades 6 juni första gång! Ochdetvar allt försent på sommaren!
    Misslyckad visning mitt i sommaren av en vikarie som inte dök upp och kom sedan 20 min försent efter upprepade telefonsamtal! Dessutom Icke påläst inför visningen!
    Henrik ger ett trevligt bemötande men upplevs lite seg i handling!
    Med vänlig hälsning, Ankie Olofsson Läs mer
  • Stefan S sålde sitt hus med hjälp av Henric Svensson en del av Fastighetsbyrån Karlskrona

2019-08-27

Aspö
    jag har sålt en hus på Aspö
    jag tycker att han är mycket duktig
    jag lärde mig mycket
    Sen tycker jag att man måst lära sig att lyssna på mäklare Läs mer
  • Rhoderick G köpte sitt hus med hjälp av Henric Svensson en del av Fastighetsbyrån Karlskrona

2019-08-19

Knösö
    Vi har köpt en villa från Henric.
    Han har hjälpt oss från att bjuda fram tills kontraktet undertecknades.
    Han har varit mycket stödjande och närvarat alla våra behov och bekymmer under köpet.
    Jag rekommenderar starkt Henric Läs mer
  • Hampus G
    Hampus G skrev om Henric Svensson en del av Fastighetsbyrån Karlskrona

2019-08-12

Henric är väldigt professionell, punktlig och trevlig! Han har en helt opartisk inställning vilket ger en ofärgad bild av fastigheten som gör att det inte kommer några överraskningar vid varken köp eller försäljning. Jag skulle inte vilja ha någon annan mäklare i Blekinge! Läs mer
    Hampus G gillar detta
  • Alma C sålde sin lägenhet med hjälp av Henric Svensson en del av Fastighetsbyrån Karlskrona

2019-08-01

Trossö
    Sålde lägenhet via Henric och var otroligt nöjd med hans insats. Rekommenderar honom varmt vid val av mäklare. Läs mer
    Hampus G gillar detta

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Karlskrona