Henric Svensson

Henric Svensson

Henric Svensson är mäklare på Fastighetsbyrån Karlskrona

Henric Svensson har varit registrerad mäklare sedan 2010-04. Henric Svensson har varit aktiv på Reco.se sedan 2014-11 och har fått 243 omdömen med ett betyg på 4.8. Henric Svensson har haft 17 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 91% av sina kunder efter omdömen.

243 omdömen om Henric Svensson

Sedan starten hos Reco 2014
Robert S
Sålde sitt hus med hjälp av Henric Svensson en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
Knösö

Kompetent, inlyssnande, lugn på alla sätt en duktig förtroendeingivande mäklare

Charlotte S
Knösö

Han har ett lugnt och trevligt bemötande. Han skapar en trygg miljö och finns alltid till hands. Har kontinuerlig kontakt med oss och ser till att man förstår och kan följa med i processen. Vi är mycket nöjda med honom

Maria S
Sålde sin lägenhet med hjälp av Henric Svensson en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
Pottholmen

Trevlig, kunnig och trygg i vår bostadsaffär!

Alicia D
Köpte sin lägenhet med hjälp av Henric Svensson en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
Lyckeby

Trevlig och proffsig mäklare. Svarar snabbt och på sympatiskt sätt på alla frågor. Nöjd som kund!

Niklas S
Lyckeby

Som vanligt löser Henric sitt uppdrag på bästa sätt. Världsklass

Lennart N
Kustvägen Torhamn-Kristianopel

Henric har skött detta på ett utmärkt sätt. Mitt svar har dröjt eftersom affären inte är helt avslutad ännu.

Inger B
Köpte sitt hus med hjälp av Henric Svensson en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
Kustvägen Torhamn-Kristianopel

Lugn och saklig. Bra bemötande. Vänlig men inte insmickrande. Tyckte bra om honom.

Anders W
Backabo

Mycket bra.Han har verkligen hjälpt oss på alla sätt med husaffären.Han är lugn saklig lätt att förstå.Vi kände oss trygga från första stund.Kan verkligen rekommendera honom.Han är perfekt för det jobbet.

Adam B
Galgamarken

Mycket trevligt och hjälpsam mäklare!

Dia J
Galgamarken

Personen är hjälpsam och snabbt med att svara på frågor.