Carl-Adam Samuelsson

Carl-Adam Samuelsson

Carl-Adam Samuelsson är mäklare på Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker

Carl-Adam Samuelsson har varit registrerad mäklare sedan 2007-06. Carl-Adam Samuelsson har varit aktiv på Reco.se sedan 2015-03 och har fått 80 omdömen med ett betyg på 4.8. Carl-Adam Samuelsson har haft 8 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Det allra bästa med att jobba som mäklare är att få skapa lösningar för både köpare och säljare som resulterar i total nöjdhet!

Varför ska man välja dig när man ska göra en bostadsaffär?
Jag har lång erfarenhet i branschen och ett stort driv för att skapa bra affärer. Jag är också en social, lyhörd och väldigt tydlig mäklare under hela förmedlingsprocessen.

Vad gör du helst på fritiden?
När jag är ledig ägnar jag mig åt jakt, bilar och dela tiden med min familj.

80 omdömen om Carl-Adam Samuelsson

Sedan starten hos Reco 2014
Inger Birgitta Gunnarsdotter L
Sålde sitt hus med hjälp av Carl-Adam Samuelsson en del av Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker
Vingåker

Mäklaren åtog sig min försäljning att sälja till åtminstone lägsta angivna pris.Ingen annan tillfrågad mäklare åtog sig detta. Föregående år misslyckades försäljningen till lägre utgångspris.Mäklaren uppfyllde mina förväntningar helt. Mäklaren var tillgänglig och informerade kontinuerligt och vi hade en ärlig dialog under processens gång.

Eva-Lena Kristina A
Vingåker

Trevlig, artig och mån om kunden!

Eva Ä
Österåker

Carl-Adam var mycket trevlig och lättsam att ha kontakt med. Han framstod som kompetent och tydlig. En fördel var att han kände väl till trakten. Vi förväntade oss att han skulle lotsa oss genom processen och ge oss bra råd och precis så blev det. Skulle man önska något mer skulle det vara snabbare svar på Mail/sms. Vi tycker dock att Carl-Adam har genomfört försäljningen på bästa sätt.

Tore Denny G

Vi är så nöjda med Carl-Adam. Hans bemötande och kunnighet så proffsigt. Alla förväntningar och drömmar vi hade om försäljningen stämde till fullo. MVH / Denny och Monika Green Sjöstugan Viala

Jorma Keijo Viljami K
Köpte sitt hus med hjälp av Carl-Adam Samuelsson en del av Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker

Han är en god mäklare med en fin avkännande ton. Tack

Leif Erik B
Vingåker

Carl-Adam är en jättebra, mycket trevlig och hjälpsam mäklare. Kan varmt rekommendera honom till er husförsäljning.

Klaudia S
Vingåker

Hjälpsamma mäklare med god förståelse för marknadens och människors behov. Lätt att kommunicera.

Jörgen Peder B

Carl-Adam är en mycket kunnig mäklare som har koll på marknaden och vi fick sålt direkt. Precis som Carl-Adam förutspått tidigare. Affären gick över förväntan bra och vi är jättenöjda.

Axel Harald S
Sköldinge

Proffsig seriös tydlig med förmåga att se kunden. Alltid informativ och positiv.

Kenneth Berth Krister S
Vingåker

Väldigt bra blev väldigt glad att affären gick snabbt och hoppas innerligt att dom nya ägarna får det bra här. Är väldigt nöjd med hur Carl-Adam genomförde affären 👍😀