Haidar Thamer
Registrerad mäklare sedan 2018-05-23
Aktiv på Reco.se sedan 2018-09-09
2019-08 - 2020-07

Läs vad 55 Läs vad Haidar Thamer

• Annika P köpte sitt hus med hjälp av Haidar Thamer en del av Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker

2020-07-14

Mycket bra! Trevlig och skötte sitt uppdrag utomordentligt! Helt nöjd 😊 Läs mer
  • Egil H
    Egil H köpte sitt hus med hjälp av Haidar Thamer en del av Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker

2020-06-20

Valla
    Köp Av Villagatan 14, Valla. Utmärkt bemötande och professionellt arbete av Haidar på Fastighetsbyrån och Sörmlands Sparbank.
    Kan knappast bli bättre! Läs mer
  • Nur K sålde sin lägenhet med hjälp av Haidar Thamer en del av Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker

2020-06-19

2:a
    Väster
    Sålde en lägenhet till en bra pris! Mäklaren var väldigt snäll och hörde av sig ganska ofta för att ge uppdateringar om hur det går och så. Rekommenderar mäklaren starkt till andra som vill ha sin bostad såld snabbt och enkelt till en bra pris! Mäklaren var en som inte gav upp snabbt utan hade alltid höga och bra förväntningar. Läs mer
  • Magdalena A köpte sitt hus med hjälp av Haidar Thamer en del av Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker

2020-04-27

Österåker
    Ett strålande exempel på mäklare som sätter sig in i kundens situation och önskemål. Återkopplar snabbt och är aldrig svår att nå. Vi är alltigenom nöjda med vårt husköp. Läs mer
  • Banafsheh B sålde sin lägenhet med hjälp av Haidar Thamer en del av Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker

2020-04-07

4:a
    Norr
    Han är best :)
    Han hjälpte oss med att sälja våran lägenhet.
    Vi var super NÖJDA med Haidar Thamer :) Läs mer
    Yorsalem M gillar detta
  • Gunilla E
    Gunilla E sålde sitt hus med hjälp av Haidar Thamer en del av Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker

2020-03-23

Valla
    Jag har sålt mitt hus på Västergårdsv.9 i Valla.
    Mäklare var Haidar Thamer.Han gjorde det på ett föredömligt sätt.Huset var sålt på 10 dagar .
    Han var alltid tillmötesgående när jag hade frågor ,ställde upp när jag behövde hjälp.
    Bättre mäklare kunde jag inte skaffat mig.
    Gunilla Ek Läs mer
  • Karrar Abbas A köpte sin lägenhet med hjälp av Haidar Thamer en del av Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker

2020-03-20

2:a
    Väster
    Jag har köpt en lägenhet. Mäklaren var underbar och jätte trevlig! Bra jobbat Haidar
    Mvh Karrar Läs mer
  • Anna Malgorzata M sålde sitt hus med hjälp av Haidar Thamer en del av Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker

2020-03-17

Valla
    Haider hjälpte mig att sälja huset på ett smidig sätt. Jag uppfattar honom som kompetent, vänlig och mycket konkret. Jag kommer att rekommendera honom till mina bekanta. Läs mer
  • Ted Anders B sålde sitt hus med hjälp av Haidar Thamer en del av Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker

2020-03-17

Laggarhult
    Sålt villa i Laggarhult, Katrineholm

Bra bemötande. Stort engagemang. Lyhördhet för våra behov.

Delat arbete med annan mäklare, bra samarbete. Läs mer
  • Emma Josefina Viola B sålde sitt hus med hjälp av Haidar Thamer en del av Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker

2020-03-15

Laggarhult
    Haidar hjälpte oss att sälja vår tegelvilla. Vårt önskemål var att slippa lägga ut huset på Hemnet och istället sälja under "På gång" vilket Haidar lyckades utmärkt med. Haidar hade kontinuerlig återkoppling under processens gång och tog till sig av våra önskemål samt kom med kloka råd/förslag. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker

Lill Johannisson