Haidar Thamer

Haidar Thamer

Haidar Thamer är mäklare på Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker

Haidar Thamer har varit registrerad mäklare sedan 2018-05. Haidar Thamer har varit aktiv på Reco.se sedan 2018-09 och har fått 158 omdömen med ett betyg på 4.7. Haidar Thamer har haft 34 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 97% av sina kunder efter omdömen.

158 omdömen om Haidar Thamer

Sedan starten hos Reco 2018
Stefan A
Sålde sin lägenhet med hjälp av Haidar Thamer en del av Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker

Proffs uti fingerspetsarna. Trevlig ambitiös kunnig mycket bra.

Nicklas Heinrich B
Sålde sitt hus med hjälp av Haidar Thamer en del av Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker

Bra på att informera, ärlig och rättfram. Hade väl inga förväntningar men det gick bra bättre än förväntat med tanke på marknadens läge.. Hade bra bemötande mot oss som säljare. Bra återkoppling efter visningar och vad som händer näst.

Per Einar J
Söder

Vi har anlitat Haidar för tredje gången. Vi är supernöjda och tycker han är en mycket bra mäklare. Proffsig och omtänksam.

Marcus G
Öster

Har funkat fint med bra återkoppling.

Håkan B
Köpte sitt hus med hjälp av Haidar Thamer en del av Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker
Läppe

Han var lugn, saklig och trovärdig.

Raija Tuulikki M
Hälleforsnäs Tätort

Vi blev vänligt och hjälpsamt bemötta samt med respekt för våra tankar och åsikter. Vår förväntning var att få huset sålt under en inte allt för lång tid och det uppfylldes. Han verkar erfaren och uthållig. Vi rekommenderar honom gärna. Han är en lättsam person att ha göra med.

Josefine W
Orrhammar

Trevligt bemötande. Ringt tillbaka när man sökt honom. Vid önskemål om extra besök innan tillträdet har det ordnats.

Gunilla M
Köpte sin lägenhet med hjälp av Haidar Thamer en del av Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker
Forssjö

Saklig, kompetent, tillgänglig och trevlig.

Sven Anders U
Orrhammar

Marknadsläget var inte det bästa men han gjorde nog det som var möjligt

Rosita H

Alltid positivt bemötande, kan sitt jobb passar honom som handsken. Är supernöjda med all hjälp vi fått. Rosita o Anders ,