Jesper Gelin är mäklare på Fastighetsbyrån Kumla

Jesper Gelin har varit registrerad mäklare sedan 2021-09. Jesper Gelin har varit aktiv på Reco.se sedan 2021-12 och har fått 5 omdömen med ett betyg på 5.0. Jesper Gelin har haft 5 försäljningar sen 2021-10 och har tillfrågat 90% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2021-10 - 2021-12

Läs vad 5 Läs vad Jesper Gelin

• köpte sitt hus med hjälp av Jesper Gelin en del av Fastighetsbyrån Kumla
    2021-12-23
    Bra bemötande, engagerad och drivande för att få till en bra affär för alla inblandade parter.
    Tackar Simon för den fina bedömningen! Jag är väldigt tacksam för att jag fått hjälpa till med ert husköp. Stort lycka till framåt! Jesper Gelin
    2021-12-21
    Bra jobbat fortsätt så hela livet du är bäst
    Tack så mycket Sinan för att du tog dig tiden att bedöma mitt arbete!
    Jag är väldigt glad att jag kunde hjälpa dig med förmedlingen av din bostad!
  • köpte sitt hus med hjälp av Jesper Gelin en del av Fastighetsbyrån Kumla
    2021-12-15
    En mycket trevlig mäklare som kunde sin sak. Allt gick smidigt tillväga.
    Stort tack Madelene för fin bedömning och för att du tog dig tiden att lämna ett omdöme! Glad att jag kunde hjälpa dig att hitta ny bostad, och stort lycka till med den framöver! Jesper Gelin
    2021-12-15
    Mycket trevlig och duktig mäklare. Från första besök till skrivet kontrakt med ny köpare tog det ca 1 månad vilket måste sägas är väldigt bra. Fanns alltid tillgänglig oavsett dag och tid vilket är otroligt skönt när man får någon fundering under försäljningen. Kan varmt rekommendera Jesper.
    // John Högalidsgatan 20
    Tack så mycket John för din bedömning! Stort tack för att just jag fick förtroendet att hjälpa till med förmedlingen och för att du tog dig tiden till att bedöma mitt arbete! Jesper Gelin
    • Hjortkvarn
    2021-12-02
    Jag upplever att Jesper är väldigt lyhörd, ödmjuk och kunnig i sitt arbete som mäklare.
    Han tar sig god tid och förklarar noggrant.
    Vi kan rekommendera Jesper med det varmaste.
    Tack så jätte mycket för Ditt arbete.
    Med vänlig hälsning Irene Strömberg, genom Ulrika Hiller
    Stort tack Irene för din bedömning! Jag tackar så mycket för att jag fått hjälpa till med förmedlingen och för att du tog dig tid att ge mig ett omdöme! Jesper Gelin