Jesper Gelin

Jesper Gelin

Jesper Gelin är mäklare på Fastighetsbyrån Kumla

Jesper Gelin har varit registrerad mäklare sedan 2021-09. Jesper Gelin har varit aktiv på Reco.se sedan 2021-12 och har fått 98 omdömen med ett betyg på 4.8. Jesper Gelin har haft 33 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

98 omdömen om Jesper Gelin

Sedan starten hos Reco 2021
Hanna Ö
Åmmeberg

Jätte trevlig och lyhörd! Gör sitt yttersta för att du som säljare ska bli trygg i affären. Super nöjda :)

André K
Åmmeberg

Svarade bra på alla frågor man hade, följde upp allt hela tiden. Kändes bra från början till slut.

Danni A
Hallsberg

Proffsigt bemötande från första dagen tills att kontraktet skrevs. Även efter att allt är klart så är han lika proffsig!

Alexander S
Pålsboda

Mycket trevlig och lätt av få tag i.

Anna Malin F
Pålsboda

Oerhört kompetent och tillmötesgående! Fantastiskt bemötande.

Dennis Karl-Olof F
Pålsboda

Engagerad och snabb med återkoppling. Tydlig och angelägen att känslan ska vara bra !

Leif Åke K
Västra Oxhagen

Trevligt , välkomnande och proffsigt bemötande. Vi förväntade oss att han skulle hjälpa oss att vägleda och hjälpa oss genom affären vilket han har gjort till hundra procent. Positiv , proffsig och otroligt hjälpsam. Var även duktig på att hela tiden informera oss om vad som hände under resans gång. Tex när någon eventuell köpare kontaktade honom . Vi är mycket nöjda med Jesper och kan varmt rekommendera honom till andra som ska göra en fastighetsaffär.

Svar från Jesper Gelin

Jättetack för ert fina omdöme! Jag tackar så mycket för förtroendet att ha fått hjälpa till med försäljningen och önskar er all lycka framåt.

Klas W
Köpte sitt hus med hjälp av Jesper Gelin en del av Fastighetsbyrån Kumla

Samarbetet med mäklaren har gått snabbt och smidigt i samband med affären. Eventuella frågetecken har hanterats skyndsamt.

Svar från Jesper Gelin

Tack så mycket Klas för att du tog dig tiden att bedöma min arbetsinsats, det uppskattar jag! Det glädjer mig att du känner att det gått bra.

Thaeer A
Korsta

Han är jättetrevlig och bra jag är väldigt nöjd med honom

Svar från Jesper Gelin

Tack Thaeer för att jag fick förtroendet att hjälpa er med försäljningen. Önskar er all lycka framåt i nya huset och hoppas ni kommer trivas hur bra som helst!

Emily H
Korsta

Vi får tillräckligt med hjälp som vi behövdes. Han förklarade tydligt.

Svar från Jesper Gelin

Tack snälla för de fina orden, det uppskattas. Stort lycka till med lägenheten!