Mathias Fermby

Mathias Fermby

Mathias Fermby är mäklare på Fastighetsbyrån Kumla

Mathias Fermby har varit registrerad mäklare sedan 2023-03. Mathias Fermby har varit aktiv på Reco.se sedan 2023-06 och har fått 41 omdömen med ett betyg på 4.8. Mathias Fermby har haft 29 försäljningar sen 2023-07 och har tillfrågat 97% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar

2023-07 - 2024-06

41 omdömen om Mathias Fermby

Sedan starten hos Reco 2023
Alvin Z
Centralt Kumla

Bra mäklare lätt kontaktbar flexibel med datum inga konstigheter

Nils Gustaf S
Centralt Kumla

Xxxxxxcxxx. Cxxxxxxxxxxxxxxcccc. Cxxxxxxxxxxxxx. Det

Carina H
Kumla

Tillmötesgående, alltid snabba svar på frågor och funderingar, lätt att prata med. Kan med glädje rekommendera honom till vänner och bekanta.

Gunnel P
Åbytorp

Proffsigt bemötande mot både säljare och köpare. Tydlig och pedagogisk i genomgång av process och förfarande.

Snorri Þ
Köpte sitt hus med hjälp av Mathias Fermby en del av Fastighetsbyrån Kumla

Hann Var verkligen venlig och Bra att tala med Svarar med Telefon og eimail snapt. Mann sendig sig seker och Lung sá er vigtigt för mig Hann er Profesonal med allt vi Behöfde veta En Myket venlig Person.

Lars Hilding Tomas A
Åbytorp

Trevlig, tydlig och humor fanns inget som var otydligt i hans bemötande

Emmelie E
Sålde sitt hus med hjälp av Mathias Fermby en del av Fastighetsbyrån Kumla

Försäljningen gick snabbt och enkelt.

Anders P
Köpte sitt hus med hjälp av Mathias Fermby en del av Fastighetsbyrån Kumla

Mattias gav oss som köpare ett gott bemötande. Har är engagerad och kunnig samt lättsam och trevlig att prata med. Mattias fick oss att känna och trygga i vårt fastighetsköp. Vi kan varmt rekommendera Mattias som mäklare.

Agneta Elisabet G
Åmmeberg

Det som är helt klart positivt med Mattias är att han är: rak, tydlig, vänlig, återkopplar snabbt och ger ett proffsigt intryck. Kritik från vår sida är att pga flera olika komplikationer, så uteblev han vid husvisningar. Inte en, utan flera gånger. Vi som säljare fick därför ta ett för stort ansvar. I ärlighetens namn så frågade Mattias oss om det var okej för oss att hålla visning själva. Vilket ju var korrekt men som säljare, vad har man för alternativ? Visst kan det vara så att det kan bero på otur eller en dålig period...

Anders M
Sålde sitt hus med hjälp av Mathias Fermby en del av Fastighetsbyrån Kumla

Bemötande var väldigt bra. Han gick igenom väldigt noggrant så det var lätt för mig att hänga med och det gillar jag stärkt. Förväntningarna var väl att det skulle gå lätt och smidigt som det har gjort också. Sammanfattning av Mathias är att jag är väldigt nöjd med allt.