Mathias Fermby

Mathias Fermby

Mathias Fermby är mäklare på Fastighetsbyrån Kumla

Mathias Fermby har varit registrerad mäklare sedan 2023-03. Mathias Fermby har varit aktiv på Reco.se sedan 2023-06 och har fått 34 omdömen med ett betyg på 4.8. Mathias Fermby har haft 29 försäljningar sen 2023-05 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

2023-05 - 2024-04

34 omdömen om Mathias Fermby

Anders P
Köpte sitt hus med hjälp av Mathias Fermby en del av Fastighetsbyrån Kumla

Mattias gav oss som köpare ett gott bemötande. Har är engagerad och kunnig samt lättsam och trevlig att prata med. Mattias fick oss att känna och trygga i vårt fastighetsköp. Vi kan varmt rekommendera Mattias som mäklare.

Agneta Elisabet G
Åmmeberg

Det som är helt klart positivt med Mattias är att han är: rak, tydlig, vänlig, återkopplar snabbt och ger ett proffsigt intryck. Kritik från vår sida är att pga flera olika komplikationer, så uteblev han vid husvisningar. Inte en, utan flera gånger. Vi som säljare fick därför ta ett för stort ansvar. I ärlighetens namn så frågade Mattias oss om det var okej för oss att hålla visning själva. Vilket ju var korrekt men som säljare, vad har man för alternativ? Visst kan det vara så att det kan bero på otur eller en dålig period...

Anders M
Sålde sitt hus med hjälp av Mathias Fermby en del av Fastighetsbyrån Kumla

Bemötande var väldigt bra. Han gick igenom väldigt noggrant så det var lätt för mig att hänga med och det gillar jag stärkt. Förväntningarna var väl att det skulle gå lätt och smidigt som det har gjort också. Sammanfattning av Mathias är att jag är väldigt nöjd med allt.

Rolf Tony P
Hallsberg

Lugn samlad o trygg trevligt bemötande

Lisbeth A
Hallsberg

Mycket tillmötesgående och hjälpsam. Lättillgänglig och flexibel.

Lillemor P
Hallsberg

Bra och duktig mäklare som gör sitt bästa. Hjälpsam och trevlig Rekommenderas varmt

Mats H
Centralt Kumla

Trevlig lyhörd kunnig. Kan verkligen rekommenderas!

Daniel G
Hallsberg

Mycket engagerad och kunnig mäklare. Gav bra tips och rekommendationer hur vi skulle hantera vår försäljning.

Goran P
Centralt Kumla

Jättebra,trevlig,korrekt och hjälpsam! Ordnar efter önskemål.

Jessica Margareta J
Hallsberg

Engagerad och lättillgänglig! Mathias är hjälpsam och var väldigt förstående med vad vi ville och sökte.