Patrik Nilsson är mäklare på Fastighetsbyrån Lindesberg

Patrik Nilsson har varit registrerad mäklare sedan 2018-06. Patrik Nilsson har varit aktiv på Reco.se sedan 2018-09 och har fått 130 omdömen med ett betyg på 4.7. Patrik Nilsson har haft 50 försäljningar sen 2021-09 och har tillfrågat 93% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2021-09 - 2022-08

Läs vad 130 Läs vad Patrik Nilsson

• köpte sin lägenhet med hjälp av Patrik Nilsson en del av Fastighetsbyrån Lindesberg
    2022-09-22 Verifierad kund
    Har varit lätt att prata med och förståelse för vad vi har sökt. Har haft ett bra förtroende för honom.
    Tack Anders.
    Lycka till med det nya boendet
    Patrik Nilsson
  • sålde sitt hus med hjälp av Patrik Nilsson en del av Fastighetsbyrån Lindesberg
    • Fellingsbro
    2022-09-22 Verifierad kund
    Vi har blivit bra bemötta av mäklaren .Inga särskilda förväntningar annat än att hen skulle sköta säljuppdraget på bästa sätt.
    2022-09-20 Verifierad kund
    Patrik är en toppen mäklare. Man känner sig trygg, lugn och säker med honom. Ett bra bemötande. Han fixar och förklarar allt. Vi är super nöjda.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Patrik Nilsson en del av Fastighetsbyrån Lindesberg
    2022-09-20 Verifierad kund
    Mycket trevlig och kunnig mäklare. Lätt att förstå och gör sitt yttersta för att man som säljare ska känna sig trygg och nöjd i sin försäljning. Sakkunnig och ger tips och råd om man behöver. Vi är jättenöjda!
    Stort tack Angela.
    Kul att du känner så
    Patrik Nilsson
  • köpte sitt hus med hjälp av Patrik Nilsson en del av Fastighetsbyrån Lindesberg
    2022-08-27 Verifierad kund
    Han var toppen på alla sätt och vis. Bra bemötande och kunde svara på alla frågor
    2022-08-22 Verifierad kund
    Lättsamt och trevligt möte i det nya huset
    2022-08-22 Verifierad kund
    Han var i god tid på plats. Trevlig och lättsam, inget "påflugen". Har humor. Lätt att ha att göra med. Vår förväntning var att se huset och höra om det o se hur det såg ut. Vi har inget att klaga på ang hans uppgifter inför det.
    En bra mäklare som vi gärna rekommenderar till andra. / Lena
    • Nora- centralt
    2022-06-26 Verifierad kund
    Vi blev bemötta på ett bra och positivt sätt. Vår målsättning var att reka. för en eventuell försäljning. Men efter en gemensam planering kom vi fram till ett upplägg för försäljning. Nu är det sålt och vi är nöjda med resultatet. Rigmor o Alf
    2022-05-03 Verifierad kund
    Han var väldigt hjälpsam och otroligt bra 😊
  • 2022-04-11 Spontant omdöme
    Vi fick missvisande information och blev lurade , skrev på och betalade handpenning ! huset visade sig vattenskadat och man stängt av elen ! vägrar häva köpet och använder sig av vår handpenning reparerar och renoverar skadorna och sälja huset till högre pris ! vi fick lida och bodde i tillfälligt bostad och förlorade vårt jobb och allt blev som en mardröm ! nu får vi hjälp av domstol att få tillbaks handpenning .