Annamaria Svensson

Annamaria Svensson

Annamaria Svensson är mäklare på Fastighetsbyrån Malmö Öster

Annamaria Svensson har varit registrerad mäklare sedan 2014-03. Annamaria Svensson har varit aktiv på Reco.se sedan 2016-09 och har fått 85 omdömen med ett betyg på 4.8. Annamaria Svensson har haft 4 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

85 omdömen om Annamaria Svensson

Sedan starten hos Reco 2014
Edith S
Köpte sin lägenhet med hjälp av Annamaria Svensson en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster
Oxie

Vänlig, noggrann, tydlig, förstående, snabb återkoppling. Väldigt kunnig

Cecilia B
Sålde sin lägenhet med hjälp av Annamaria Svensson en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster
Söderkulla

En driven och engagerad mäklare som har ett ödmjukt och empatiska bemötande. Jag hoppades på det bästa och fick en positiv upplevelse av försäljningen av min bostad. :)

Nouri S
Söderkulla

Annamaria är snäll och hjälpsam, hon är verkligen en enastående mäklare.

Edina H
Nydala

Väldigt professionellt bemötande från första mötet till slutförd försäljning. Kände mig trygg under hela processen. Annamaria är en lugn, tillmötesgående och kunnig mäklare. De förväntningar som vi hade från första början infriades och jag är supernöjd med mäklaren och affären.

Kristin J
Nydala

Annamaria är trevlig och kunnig

Christina M
Sålde sitt hus med hjälp av Annamaria Svensson en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster
Gullvik

Mäklaren hade ett trevligt sätt och var mycket tydlig vid vår första träff. Detta gjorde att man blev väl insatt i de olika skedena i försäljningen. Då vi inte tidigare sålt en bostad så kändes detta bra. Samt att vi fick snabb info och snabba svar.

Peter L
Bulltofta

Glad o trevlig, duktig mäklare som kan sitt jobb

Marinko C
Södertorp

Jag var bemöt på bästa sätt hon förklarade bra hur allting fungerar

Ingrid A
Almvik

Kanske skulle kunna haft fler visningar inom kortare tid. Nu är en likadan 2:a ute men med österläge o inte så fin trädgård 3 budgivare. Jag fick utgångspriset.

NADA E
Köpte sitt hus med hjälp av Annamaria Svensson en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster
Gullvik

Annamaria har varit till stor hjälp för mig under hela processen från visning till skrivning av kontrakt. Hon svarade på frågor och var det något hon inte var säker på så fick vi återkoppling. Hon är tillgänglig, lyhörd och alltid hjälpsam. Väldigt gott bemötande och ger en massa bra tips.