Emma Zacharian

Emma Zacharian

Emma Zacharian är mäklare på Fastighetsbyrån Malmö Öster

Emma Zacharian har varit registrerad mäklare sedan 2012-03. Emma Zacharian har varit aktiv på Reco.se sedan 2013-02 och har fått 155 omdömen med ett betyg på 4.7. Emma Zacharian har haft 42 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 92% av sina kunder efter omdömen.

Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Att det är ett jobb med både variation, omväxling och massor av spännande möten.

Varför ska man välja dig när man ska göra en bostadsaffär?
Vill man ha en driven, envis och aktiv mäklare som dessutom är engagerad, ödmjuk och glad ska man definitivt välja mig. Jag blev utnämnd till årets rookie 2012 och årets mäklare 2015.

Vad gör du helst på fritiden?
På fritiden gillar jag främst att umgås med min familj.

Hur ser din drömbostad ut?
Ett litet mysigt hus på fantastiska Sicilien, gärna med havsutsikt!

155 omdömen om Emma Zacharian

Sedan starten hos Reco 2013
Shuja U
Köpte sitt hus med hjälp av Emma Zacharian en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster
Bulltofta

I found Emma very approachable, she listens and gives valuable advices. She was very involved in our decision making process and had a very balanced approach.

Maribel R
Sålde sitt hus med hjälp av Emma Zacharian en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster
Gyllins Trädgård

Emma är en mycket kompetent, kunnig och erfaren mäklare. Vi har haft Emma som mäklare många gånger och alltid lika nöjda med både köp och försäljning av fastigheter. Emma är trygg, stabil och har en fingertoppskänsla när det kommer till att ro i land en försäljning där hon matchar både köparens och säljarens behov. Lyckos dig som får Emma som mäklare🌟

Malin E
Sålde sin lägenhet med hjälp av Emma Zacharian en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster
Gyllins Trädgård

Trevlig mäklare men dålig återkoppling. Tar det mesta på sms.

Fredrik B
Gyllins Trädgård

Jag kan varmt rekommendera Emma om du ska sälja din bostad. Jag fick som förstagångssäljare väldigt bra hjälp och svar på alla mina frågor redan från första kontakten vilket gjorde att jag kände mig väldigt trygg i valet av mäklare. Hela försäljningsprocessen gick väldigt smidigt, Emma var snabbt på plats för värdering och kort därpå fotograferades även lägenheten och kom ut till försäljning. Jag fick under hela försäljningsprocessen löpande information om vad som hände och hade jag frågor eller funderingar så fanns...

Marija I
Köpte sin lägenhet med hjälp av Emma Zacharian en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster
Nydala

Super trevlig och tydlig gällande allt. Känns skönt då det är första gången man köper lägenhet :)

Niklas K
Gyllins Trädgård

Proffsigt bemötande och skötte en smidig försäljning.

Emma K
Gyllins Trädgård

Emma har varit snabb, proffsig och gjort ett bra jobb både för mig som köpa samt säljarna.

Camilla B
Rörsjöstaden

Vi blev trevligt bemötta och besvarade snabbt frågor vi hade.

Alice N
Rörsjöstaden

Emma hjälpte mig både med försäljning och köp av bostad. Jag är mer än nöjd! Så duktig, kommunikativ och driven. Hon återkopplade snabbt och höll mig uppdaterad under hela processen. Flexibel och positiv. Jag kommer definitivt rekommendera Emma som mäklare! Är helnöjd

Magnus H
Rörsjöstaden

Tack för möjligheten att ge feedback. Emma gav från första början ett mkt bra intryck. Personligt och ändå professionellt bemötande. Hon har varit mkt tillgänglig i meningen lätt att få svar och snabb återkoppling i hela processen. Förtroendeingivande!