Jesper Jeschko Björnsson

Jesper Jeschko Björnsson

Jesper Jeschko Björnsson är mäklare på Fastighetsbyrån Malmö Öster

Jesper Jeschko Björnsson har varit registrerad mäklare sedan 2006-07. Jesper Jeschko Björnsson har varit aktiv på Reco.se sedan 2017-09 och har fått 188 omdömen med ett betyg på 4.9. Jesper Jeschko Björnsson har haft 34 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 99% av sina kunder efter omdömen.

Varför ska man välja dig när man ska göra en bostadsaffär?
Jag har arbetat som mäklare sedan 2006 och har samlat på mig massa kunskap och erfarenhet som är en stor fördel för mina kunder. Bostadsaffären är den största affären i livet för de flesta personer och jag garanterar dig att jag går "all in" i varje uppdrag.

Vad vet vi inte om dig?
Att jag har en bakgrund som konstnär! Jag har ett starkt bildseende vilket gör att jag är duktig på att ge tips om vad man ska tänka på inför fotograferingen. Det är en stor fördel och jag hjälper gärna fotografen att hitta spännande vinklar.

188 omdömen om Jesper Jeschko Björnsson

Sedan starten hos Reco 2017
Maria K
Sålde sin lägenhet med hjälp av Jesper Jeschko Björnsson en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster
Ellstorp

Har både köpt och sålt boende med hjälp av Jesper. Mycket proffsig och kändes tryggt. Rekommenderar starkt.

Zandra C
Sålde sitt hus med hjälp av Jesper Jeschko Björnsson en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster
Oxie

Fantastisk duktig mäklare! Det märks att Jesper har erfarenhet. Fick sålt mitt hem till ett bättre pris än vad andra mäklare hade sagt till mig. Kan varmt rekommendera Jesper om ni ska sälja ert hem!

Fredrik L
Köpte sitt hus med hjälp av Jesper Jeschko Björnsson en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster
Västra Kattarp

Professionell, kunnig och enkel att kommunicera med

Armita A
Köpte sin lägenhet med hjälp av Jesper Jeschko Björnsson en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster
Annestad

Engagerad, empatisk och lyhörd. En ansvarsfull och driven mäklare som gjorde sitt jobb på bästa möjliga sätt. Har gett mig trygghetskänsla som köpare och säkert samma sak för säljare.

Anette F
Almhög

Jesper är trevlig och lätt att prata med. Informerar och håller mej uppdaterad om allt som händer kring försäljningen av min lägenhet. Känner trygghet pga hans långa erfarenhet som mäklare.

Lena L
Södertorp

Jesper sålde mitt hus efter 2 visningar. Dessutom sålde han en lägenhet till mig. Båda affärerna gjordes upp snabbt och lätt med bra genomgång av köpehandlingar mm. Proffsigt gjort! Jag kan verkligen rekommendera Jesper till de som vill ha lyckade bostadsaffärer. Jag är mycket nöjd!

Bo M
Oxie

För oss var det viktigt att ha en mäklaren som även ställde upp och engagerade sig efter att papperen var påskrivna, och som lämnade korrekta besked på våra frågor. Sån är Jesper

Youssef F
Oxie

Mycket fint bemötande och professionellt.

Emil T
Bulltofta

Mycket nöjd med Jesper! Stabil och lugn mäklare som uppdaterade mig under hela processen! 10/10.

Adam R
Södertorp

Jag har varit jättenöjd med mitt köp av bostaden med Jesper som mäklare! Han har varit tillgänglig för mig från början till slut och alltid varit villig att svara på alla mina funderingar under hela processen. Detta då han i varje steg under processen gjorde uppföljningar med mig och såg till att jag förstod hur allt funkar. Jag blev gott bemött från början och kände direkt att detta var en mäklare som verkligen bryr sig om att köparen ska göra en bra affär, vilket jag definitivt gjorde med anledning av mitt bostadsköp. Jag rekommenderar starkt att anlita honom som mäklare!