Nikola Milakovic

Nikola Milakovic

Nikola Milakovic är mäklare på Fastighetsbyrån Malmö Öster

Nikola Milakovic har varit registrerad mäklare sedan 2022-08. Nikola Milakovic har varit aktiv på Reco.se sedan 2022-10 och har fått 49 omdömen med ett betyg på 5.0. Nikola Milakovic har haft 18 försäljningar sen 2023-03 och har tillfrågat 97% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar

2023-03 - 2024-02

49 omdömen om Nikola Milakovic

Sedan starten hos Reco 2022
Kerstin T
Sålde sin lägenhet med hjälp av Nikola Milakovic en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster
Nydala

Kunnig, saklig och med ett vänligt bemötande under hela processen !!! Kerstin Taylan

Meriam E
Köpte sin lägenhet med hjälp av Nikola Milakovic en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster
Nydala

Vi är otroligt tacksamma för den fantastiska service vi fick av vår mäklare Nikola Milakovic. Nikola gick verkligen den extra milen för att hjälpa oss genom hela processen. Med sin professionalism, kunskap och engagemang gjorde han hela upplevelsen smidig och stressfri. Vi rekommenderar honom för alla som letar efter en pålitlig och engagerad mäklare. Tack för allt!

Marcus M
Norra Sofielund

Nikola är en mycket trevlig, kunnig och professionell mäklare. Under hela försäljningsprocessen var han lyhörd för mina önskemål, enkel och rak i uttryck av sina egna åsikter och konsekvent i sina uppföljningar kring allt som hände. Kort sagt så kändes det tryggt med Nikola som min mäklare och jag är mycket nöjd med slutresultatet av försäljningen.

Hanaa M
Eriksfält

Vi är så nöjda med Nikola Milakovic, har fått min bostad att bli såld på noll tid! Så professionell.

Marianne K
Almvik

Nikola är lätt att arbeta med, han är ärlig och rak vilket jag uppskattade. Han har koll på bostadsmarknaden. Anlitar honom gärna igen vid ev nästa bostadsaffärer. Kan starkt rekommendera honom. Mvh Marianne Karlsson

Magbule V
Söderkulla

Min mäklare Nicola var både kunnig ,trevlig och sålde min lägenheten på ett bra pris.Jag har inget annat en goda ord ,Han planerat det hela bra.Han har hela tiden hållit mig uppdaterad under processen och kunnat svara på alla mina frågor. Har känt mig säker och litat på Nicola under hela förloppet.Kan som sagt varmt rekommendera till säljare också till köpare.

Pero D
Söderkulla

Han hade förklarat allt väldigt bra. Han var väldigt snäll och tålmodig. svarade nej på alla våra frågor. Han gav oss lite ytterligare information och vad våra nästa steg är.

Aydin A
Köpte sitt hus med hjälp av Nikola Milakovic en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster
Oxie

Supertrevlig och grym på sitt arbete!

Claes O
Husie

Han visar sin profession med stor personlig empati och känsla. Mina förväntningar på försäljningen blev uppfyllda.

Jeanette D
Husie

Jag blev bra bemött av mäklaren. Har inte haft några speciella förväntningar på mäklaren så tyckte jag att jag fick mina frågor o upplysningar besvarade.