Fastighetsbyrån Malmö Väster

• BadgeTenYears
1 254
Ligue 040-685 19 90 Compartilhar

About company

Malmö expanderar och växer med allt fler nybyggnationer och människor. Det är förståeligt att allt fler vill flytta hit. Här hittar du inte bara stadspuls utan även närhet till både kontinenten och naturen. Om du är intresserad av stadens västra delar ska du ta kontakt med Fastighetsbyråns kontor på Regementsgatan 13. Här finns...

1254 omdömen om Fastighetsbyrån Malmö Väster

Sedan starten hos Reco 2017

Nicklas A
Vendeu o seu apartamento com a ajuda de Linnéa Lindberg uma parte de Fastighetsbyrån Malmö Väster
Lorensborg

Linnéa är en utmärkt mäklare som jobbade efter mina önskemål och behov. Hon var ständigt tillgänglig genom hela processen och svarade alltid snabbt när jag undrade något Jag har ingenting att anmärka på och skulle utan att blinka rekommendera henne till alla som frågade.

Victor Ö
Comprou o seu apartamento com a ajuda de Ellinor Ivarsson uma parte de Fastighetsbyrån Malmö Väster
Slottsstaden

Trots kort framförhållning från vår sida fick vi snabb hjälp med tydlig kommunikation. Ellinor var både pedagogisk i sina svar och lätt att kommunicera med.

Sarah L
Vendeu o seu apartamento com a ajuda de Ellinor Ivarsson uma parte de Fastighetsbyrån Malmö Väster
Slottsstaden

Ellinor är mycket trevlig och kommunikativ. Hon höll mig hela tiden uppdaterad och var behjälplig när jag hade frågor och funderingar. Fick en snabb och smidig säljprocess med ett pris jag var nöjd med.

Svar från Ellinor Ivarsson

Tack för de fina orden. Det betyder mycket för mig att du känner dig nöjd :) Varma hälsningar Ellinor på Fastighetsbyrån.

Rebecca B
Vendeu o seu apartamento com a ajuda de Kenan Hasanoglu uma parte de Fastighetsbyrån Malmö Väster
Östra Sorgenfri

Proffsig, tydlig och strategisk. Bra på att ange olika alternativ för att matcha försäljning utifrån de behov man har. Gillade säljcoachen så jag själv kunde följa processen. Som förstagångssäljare är det viktigt att bli vägledd och det kände jag att jag blev. Jag är nöjd!

Viktor P
Dalaplan

Mycket professionellt och korrekt - kändes väldigt tryggt att välja via Ellinor!

Piangjai T
Vendeu o seu apartamento com a ajuda de Malin Wallin uma parte de Fastighetsbyrån Malmö Väster
Södertorp

Malin är bäst.👍 Hon engagerade sig i sitt jobb. Hon var flexibel och anpassa sig till kunde önskemål.

Sandra K
Comprou o seu apartamento com a ajuda de Malin Wallin uma parte de Fastighetsbyrån Malmö Väster
Södertorp

Malin är super hjälpsam och har svar på alla våra frågor.

Nina I
Norra Sorgenfri

Malin är oerhört trevlig, proffsig och agerar snabbt. Toppen helt enkelt!

Emil Villmaron A A
Östra Sorgenfri

Bra bemötande. Kände mig genast trygg med Malin. Allt gick smidigt och hon förklarade allt mycket bra.

Maria C
Pildammarna

Har fått ett mycket bra och gott intryck av Kenan. Kenan har gjort ett bra jobb. Vi har kommit bra överens och han har lyssnat på mina önskemål. Att han sedan lyckades uppfylla dessa också till fullo är ett stort plus, så klart. Lätt och smidig att ha att göra med. Uppfattar Kenan som kunnig inom sitt område och i den trakten som jag hade min försäljning. Kan varmt rekommandera Kenan.

Caspar R
Östra Sorgenfri

Malin gjorde allt för att processen från visning till budgivning och sedan kontraktskrivning skulle kännas så bra som möjligt, och det gjorde det verkligen. Väldigt trevlig och bra kontakt under hela processen!

Lisa T
Comprou o seu apartamento com a ajuda de Kenan Hasanoglu uma parte de Fastighetsbyrån Malmö Väster

Trevlig, varm, genuin, professionell

Axel M
Ribersborg

Trevligt bemötande. Pedagogiskt förklarande för oss som förstagångsköpare. Allt som allt mycket bra!

Johan L
Ribersborg

Ett fantastiskt samarbete från start till slut! Ellinor är en mäklare som vet vad hon gör och hade överlägset bäst strategi och produkt för våran försäljning. Rekommenderas starkt!

Svar från Ellinor Ivarsson

Tusen tack för de mycket fina orden. Det var verkligen trevligt att få hjälpa er. All lycka till med det nya boendet och skulle det vara något så vet ni att jag alltid bara är ett samtal bort. Varma hälsningar Ellinor Ivarsson Fastighetsbyrån

Jan L
Triangeln

Ellinor är en mycket professionell, engagerad och duktig mäklare. Hennes trevliga, lugna och ödmjuka sätt gör också att man känner sig extra trygg under hela försäljningsprocessen. Vi är jättenöjda med Ellinor och vi kan varmt rekommendera henne.

Svar från Ellinor Ivarsson

Tack så mycket Jan och Irene. Det har varit fantastiskt trevligt att få hjälpa er med försäljningen av er unika bostad. Massa lycka till med ert nya boende och ni vet att jag alltid bara är ett samtal bort om det skulle vara något. Med vänliga hälsningar Ellinor Ivarsson, Fastighetsbyrån

Perwaneh Y
Blekingsborg

Kenan är en erfaren och pålitlig mäklare med stark kommunikationsförmåga och förhandlingskompetens. Han strävar alltid efter att leverera de bästa resultaten för sina kunder genom att bygga förtroendefulla relationer. Är supernöjd!

Helén H
Blekingsborg

Vi upplevde Kenan som en väldigt sympatisk, kompetent och professionell person. Kontakten med Kenan gjorde att vi kände oss trygga genom hela bostadsaffären.

Hanna S
Comprou o seu apartamento com a ajuda de Linnéa Lindberg uma parte de Fastighetsbyrån Malmö Väster
Dammfri

Proffsig, flexibel och alltid lika trevlig vid kontakt.

Emma L
Ribersborg

Lyhörd, seriös, har gott om kontakter och förmedlar din bostad på bästa sätt.

Svar från Ellinor Ivarsson

Tack så mycket för de fina orden! Det betyder mycket för mig att ni känner er nöjda :)

Rosemary D
Ribersborg

Ellinor lyssnade på alla våra behöv och hjälpte oss hitta vårt nya hem som matchade våra önskemål perfekt. Hela upplevelsen var trygg och smidig. Hon är mycket kunnig, en helt fantastisk mäklare!

Svar från Ellinor Ivarsson

Tack för den fina rekommendationen :) Det betyder mycket för mig att ni känner er nöjda. Massa lycka till med nya lägenheten! Varma hälsningar Ellinor

Panagiota V
Kirseberg

Malin är lyhörd och transparent. Har haft att göra med henne vid både köp och försäljning. Snabba svar. Flexibel. Man känner sig hemma med Malin väldigt fort.

Boris P
Rörsjöstaden

Malin är en kunnig, proffesionell och effektiv mäklare. Dessutom är hon alltid trevlig och kommunikationen har alltid gått smidigt mellan oss. Hon hade förståelse för vår situation och hanterade oväntade händelser väldigt effektivt. Det dröjde innan någon ville lägga bud men hon gav aldrig upp och uppmuntrade oss att hålla ut. Hon fortsatte hålla visningar när vi plötsligt var tvungna att åka utomlands. Hon höll kontakt med oss så att vi inte missade något, hon vattnade till och med våra växter! Vi kunde till slut sälja...

Sibel T
Lugnet

Linnéa har varit helt fantastisk från början till slut. Vi hade en bra känsla redan från början men hon överträffade våra förväntningar. Hon är både professionell och personlig i sitt sätt, vilket vi uppskattade mycket. Vårt samarbete och samstämmighet har varit fint genom hela resan.

Christian R
Triangeln

Professionell, trevlig och tydlig

Nina G
Västra Kattarp

Malin är professionell, hjälpsam och trevlig. Förväntade mig att känna mig trygg i mitt köp och processen.

Mattias B
Dalaplan

Väldigt hjälpsam och tydlig så man förstår alla processer och vad det är man skriver på. Mycket trevlig och lätt att få kontakt med

Frida D
Slottsstaden / Erikslust

Vi är otroligt nöja med att ha Kenan som vår mäklare! Kenan är trevlig, professionell och framförallt lyhörd - viktiga egenskaper för att känna sig trygg i en bostadsaffär. Vi har både haft rollen som köpare och säljare med Kenan och kan varmt, och gärna, rekommendera honom som mäklare.

Damien Z
Hyllie

Mäklade försäljningen av min lägenhet

Frida S
Slottsstaden / Erikslust

Ellinor har med hög kompetens, seriositet och lyhördhet tagit hand om processen genom vår bostadsförsäljning. Förutom ett trevligt bemötande och god återkoppling har hon verkligen gjort det lilla extra för oss som kunder. Kan inte annat än varmt rekommendera henne till alla som går i försäljningstankar.

Nicolina B
S:t Knut

Ellinor har varit ovärderlig som mäklare vid försäljningen av min lägenhet! Jag uppskattade verkligen Ellinors strukturella och strategiska mindset av försäljningen, då jag kände mig väldigt trygg med att Ellinor hade stenkoll på allt som rörde lägenheten och de olika stegen samt hennes råd för hur vi skulle lägga upp den mest fördelaktiga och strategiska planen. Förutom hennes kompetens och ambitiösa inställning till sitt yrke så är hon även otroligt trevlig och positiv, vilket gjorde det väldigt enkelt för oss att samarbeta...

Alma S
S:t Knut

Ellinor har varit extremt noggrann och informativ under hela processen. Ett mycket gott bemötande på visningen, god kontakt efteråt och stöttande kring allt som ingår i att köpa en lägenhet. Jag har känt mig trygg i att kunna samtala om de saker jag undrat över och fått mycket utförliga svar. Hela tiden har jag känt mig lyft och vägled genom köpesprocessen, genom den fina kontakten vi haft. Jag trodde innan att köpet skulle va mycket krävande, och att jag inte skulle veta hur det gick till. Jag är oerhört tacksam för att Ellinor alltid varit tillgänglig och bemötande.

Gun R
Dockan

Kompetent, trevlig och drivande

Sven F
Vendeu o seu apartamento com a ajuda de Sofie Mattsson uma parte de Fastighetsbyrån Malmö Väster
Pildammarna

jag fick redan från första mötet förtroende för Sofie som mäklare, hon lade fram hur hon ville sälja min lägenhet på ett förtroende givande sätt. Sofie informerade att tiden för försäljning kanske inte var den ideala men Sofie gjorde ett fantastiskt jobb och nu är allt i hamn. Jag skulle gärna rekommendera Sofie för vänner och bekanta som ev ska sälja sina bostäder- Jag är mycket nöjd med det arbete som Sofie har gjort

Kevin R
Dockan

Mycket engagerad mäklare som är flitig och noggrann. Alltid tillgänglig och alltid lika trevlig oavsett tidpunkt.

Mergim S
Elinelund / Elinegård

Driven och målmedveten mäklare med en anpassad strategi till den tuffa marknaden. Sålde snabbt och till ett bra pris.

Olivia G
Östra Sorgenfri

Är så tacksam över att ha Malin som min mäklare. Utöver att vara proffsig, effektiv och varm har hon varit behjälplig under en försäljningsprocess som varit jobbig för mig och min partner. Sammanfattningsvis vill jag verkligen rekommendera Malin för enastående service och utmärkta resultat. Om du letar efter en mäklare som verkligen tar hand om sina kunder, leta inte längre än Malin!

Carl-Gustaf F
Ribersborg

Ellinor har varit mycket engagerad och seriös i sitt agerande.

Björn O

Proffsig, kunnig och hjälpsam

Gabriella O
Östra Sorgenfri

Sofie är proffsig, lyhörd och har guidat oss smidigt i säljandet av vår bostad. En riktig stjärna!

Karl Erik N
Kirseberg

Jag rekommenderar starkt att anlita Malin till din nästa bostadsaffär! Trots nuvarande motgångar på marknaden, har det landat i bästa tänkbara avslut som går. En mycket professionell och skicklig mäklare som gör sitt yttersta för både mig som säljare och köpare.

Jakob M
Fågelbacken

Proffsigt och ödmjukt bemötande. Linnéa var påläst om objektet och var lätt att få kontakt med när ytterligare frågor dök upp. En bra kontakt genom köpprocessen med fötterna på jorden.

Karin E
Ribersborg

Ellinor ger ett väldigt mjukt, kunnigt och intresserat bemötande. Hon är mycket duktig på att följa upp intresserade köpare och hålla löpande kontakt med mig som säljare. Hennes tillgänglighet är stor. Hon inger också ett stort förtroende genom att vara väl insatt i alla frågor kring att köpa och sälja en bostad.

Svar från Ellinor Ivarsson

Tack så mycket för det fina omdömet Karin. Det betyder mycket för att du känner dig nöjd och det har varit mycket trevligt att hjälpa dig med försäljningen. Stor tack! :) Med vänlig hälsning Ellinor Ivarsson, Fastighetsbyrån

Matteus J
Högaholm

Kenan imponerade verkligen genom att inte bara uppfylla utan överträffa våra höga förväntningar. Med ett professionellt bemötande och en skicklig hantering av försäljningen gav han oss en upplevelse där varje steg genomfördes på bästa sätt.

Darek D
Ribersborg

Linnea gjorde ett kanonjobb. Hon har stenkoll på marknaden och förvaltade alla intressenter väl. Hela processen var tydlig och enkel, vi är jätte nöjda!

Edvin F
Limhamn

Malin är alltid väldigt trevlig och svarar alltid på frågor väldigt gladeligen. Affären gick väldigt smidigt och jag tyckte Malin medlade väldigt bra.

Alex N
Norra Sorgenfri

Jätte duktig mäklare. Svarar alltid snabbt och är lyhörd. Kändes jätte tryggt att ha henne som mäklare. Rekommenderar starkt

Thomas M
Vendeu a sua casa com a ajuda de Sofie Mattsson uma parte de Fastighetsbyrån Malmö Väster
Kulladal

• Mycket professionellt bemötande • Förväntningar på ett trevligt och bra samarbete som mäklaren verkligen levde upp till. • Kort och gott mycket bra från start till mål.

Kristin E
Comprou a sua casa com a ajuda de Sofie Mattsson uma parte de Fastighetsbyrån Malmö Väster
Kulladal

Sofie har varit professionell och trevlig vid alla tillfällen vi har varit i kontakt med henne. Vid visningarna hade hon oftast svar på alla våra frågor och de riktigt kluriga tog hon reda på och återkom snabbt angående. Hon har varit väldigt tillgänglig alternativt återkommit snabbt när vi sökt kontakt. Vi är väldigt nöjda med Sofie!

Sölve S
Östra Sorgenfri

Trevligt och proffsigt intryck!

Bekim H
Södertorp

Hon är alltid glad och vill hjälpa med allt hon kan