Maximillian Broman är mäklare på Fastighetsbyrån Nacka

Maximillian Broman har varit registrerad mäklare sedan 2016-02. Maximillian Broman har varit aktiv på Reco.se sedan 2021-03 och har fått 22 omdömen med ett betyg på 4.8. Maximillian Broman har haft 28 försäljningar sen 2020-10 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2020-10 - 2021-09

Läs vad 22 Läs vad Maximillian Broman

• sålde sin lägenhet med hjälp av Maximillian Broman en del av Fastighetsbyrån Nacka
    2021-10-23
    Maxi har visat stort engagemang och intresse för att hjälpa oss sälja vår lägenhet. Jag kan rekommendera honom starkt!
    Tack så mycket för din rekommendation 🤗 Maximillian Broman
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Maximillian Broman en del av Fastighetsbyrån Nacka
    2021-10-18
    Väldigt bra bemött. Lättillgänglig och proffsig.
    Tack så mycket för dina vänliga ord! Maximillian Broman
    2021-10-16
    Det har varit lätt att få kontakt med Maximillian under hela köpprocessen. Kan varmt rekommendera honom till andra köpare
    Kul att höra!
    Lycka till med allt nu :)
    2021-10-15
    Jag blev väldigt bra bemött av mäklaren.
    Fotograferingen och annonsen var över förväntan.
    När väl budgivningen började var de väldigt spännande, den blev ganska fort såld.
    Tack Wenche för dina vänliga ord!
    Hoppas flytten går bra neråt landet :)
    2021-10-14
    Han var bra och jobbade professionell men jag vill att mäklaren svara direkt via email eftersom jag hade många olika frågor. Han var trevligt och snäll. Bra men det kan bli bättre.
    Hej Ekaterina,
    Hoppas ni blir nöjda med er nya lägenhet och jag tackar för er konstruktiva feedback! :)
    2021-09-18
    Maximillian låter spekulanterna fundera själv utan att han lägger sig i. Det är skönt för mig att bli bemött på det sättet då upplevelsen av många andra mäklare är att de är väldigt på igenom hela bostadssökandet. Maximillian är trots återhållsamheten under visningar lätt att kontakta via telefon. Han är mycket hjälpsam.
    Hej Emma!
    Roligt att höra om din positiva upplevelse :)
    Hoppas att du kommer stortrivas i din nya lägenhet!
    2021-09-18
    Vi är så nöjda med försäljningen av lägenheten, Maximilian är toppen!
    Tack så mycket Elinor!
    Alltid roligt att ha nöjda kunder :)
    • Finnboda Hamn
    2021-08-30
    Trevlig och duktig mäklare som gjorde försäljningen av vår lägenhet till en smidig och snabb affär.
    Tack Carl och jag hoppas ni kommer hitta er nya drömbostad! Maximillian Broman
    2021-07-21
    Vi är så nöjda med han, Man kände en trygghet,han svarade alltid på telefonen oavsett vilken tid och dag,Han kämpade hela tiden och lämnade aldrig ansvaret till nån annan. Absolut den bästa mäklaren vi har haft.
    Tack snälla för dina fina ord! 🙏🏽
    Se nu till att njuta av sommaren 💯!
    2021-07-21
    Maximillian är proaktiv, serviceminded är alltid tillgänlig när man behöver stöd vid funderingar etc.
    Han förtjänar 6/5 i betyg!
    Tack snälla!🙏🏽
    Det värmer mig och jag är glad för er skull!