Maximillian Broman är mäklare på Fastighetsbyrån Nacka

Maximillian Broman har varit registrerad mäklare sedan 2016-02. Maximillian Broman har varit aktiv på Reco.se sedan 2021-03 och har fått 45 omdömen med ett betyg på 4.8. Maximillian Broman har haft 34 försäljningar sen 2021-11 och har tillfrågat 96% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2021-11 - 2022-10

Läs vad 45 Läs vad Maximillian Broman

• sålde sin lägenhet med hjälp av Maximillian Broman en del av Fastighetsbyrån Nacka
    2022-11-09 Verifierad kund
    Väldigt bra och engagerad mäklare. Löste affären på ett smidigt sätt.
    Hej Meghedi,
    Tack så mycket och kul att du blev nöjd med min häjlp!
    • Nacka Forum
    2022-10-25 Verifierad kund
    Supertrevlig och flexibel. Mkt nöjd
    Hej Maria,
    Tack detsamma!
    Alltid lika roligt att få så fina rekommendationer :)
    Maximillian Broman
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Maximillian Broman en del av Fastighetsbyrån Nacka
    2022-08-14 Verifierad kund
    Max är väldigt artig och försöker interagera bra. Allt gick som vi ville.
    Hej Maryam,
    Tack så mycket för dina vänliga ord och jag hoppas ni blir väldigt nöjda med ert nya boende!
    2022-08-12 Verifierad kund
    Proffesionell och duktig mäklare, en extremt bra mäklare med god lokalkännedom
    Vad roligt att du blev väldigt nöjd med din försäljning och tack för din varma rekommendation!
    Maximillian Broman
  • sålde sitt hus med hjälp av Maximillian Broman en del av Fastighetsbyrån Nacka
    • Gustavsvik
    2022-07-04 Verifierad kund
    Vi blev så fint bemötta,Maximilian har varit proffs på att ge oss bra och rätt information.En positiv kille,med en hel del kunskap .Jobbat envist och fokuserat mot vårt mål,dvs en försäljning till ett bra pris.Priset är vi helt nöjda med .
    Hls Eva&Janne Gademan
    Tack snälla för er fina rekommendation!
    2022-06-21 Verifierad kund
    Trevlig. Smidig och bra service och klok hantering av alla delar i försäljningen.
    Hej Jenny,
    Tack för din rekommendation och positiva feedback!
    • Tollare
    2022-06-03 Verifierad kund
    Helpful and kind. The process went very smooth.
    Thank you so much Alexander for you kind words!
    I hope you will enjoy you new apartment.

best regards,
    • Tollare
    2022-05-20 Verifierad kund
    Oroligt proffsig, snabb och påläst!
    Grymt nöjda!
    Tack snälla för dina fina rekommendationer! Jag är glad att det gick så bra som det gick.
    2022-05-13 Verifierad kund
    Supertrevlig, hjälpsam och tillmötesgående.
    Tack så mycket och jag hoppas ni trivs i er nya lägenhet! :) Maximillian Broman
    2022-05-12 Verifierad kund
    Väldigt snäll, hjälpsam och pedagogisk.
    Tack så mycket för dina fina ord Sandra och jag hoppas ni kommer att trivas i er nya lägenhet! Maximillian Broman