Maximillian Broman

Maximillian Broman

Maximillian Broman är mäklare på Fastighetsbyrån Nacka

Maximillian Broman har varit registrerad mäklare sedan 2016-02. Maximillian Broman har haft 4 försäljningar sen 2020-02 och har tillfrågat 63% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2020-02 - 2021-02

Läs vad 7 Läs vad Maximillian Broman

• Carl B
    skrev om Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    2017-11-10
    Maximillian är mycket kunnig och seriös och samtidigt mycket trevlig
    Tack så hemskt mycket för dina fina ord, det värmer att ha nöjda kunder!

2017-09-07
    Jag är mycket nöjd med bemötandet. Maximillian var tydlig och förtroendeingivande. Jag kände mig trygg med min försäljning. Jag rekommenderar honom 100%.
    Tack så hemskt mycket för dina vänliga ord! Lycka till med ditt nya boende och flytten.

2017-07-24
    Hej Maximillian,
    Ursäkta för supersen reco! :)
    Du gjorde ett fantastiskt jobb och jag kunde inte varit mer nöjd!
    Nu är det dags att sälja igen och tråkigt att det inte är i ditt område för då hade jag självklart anlitat dig igen.
    Hej Lina, Ingen fara och tack så mycket för din varma rekommendation! Tyvärr så jobbar jag inte i ditt "nya" område men har en jätteduktig kollega som jag kan tipsa dig om. Lycka till och ha en fortsatt trevlig sommar!

2017-06-10
    Mycket snabb och smidig försäljning med bättre resultat än förväntat! Maximillian är väldigt skicklig, serviceinriktad och snabb med återkoppling och trevlig kontakt. Rekommenderas varmt.Tack för all hjälp med min försäljning!
    Det är alltid lika roligt med supernöjda kunder! Tack så mycket Amanda och jag hoppas du dessutom får en härlig sommar!

2017-05-30
    Maximilian har gott kundbemötande, är tillmötesgående och är skicklig på att beskriva förutsättningarna så att kunden får vägledning inför försäljningen. Maximilian vet att ställa de rätta frågorna och även ge de rätta svaren.
    Hej Rikard! Tack så hemskt mycket för dina vänliga ord och jag ser framemot flera samarbeten! Mvh Maximillian

• Johan B
    skrev om Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    2017-04-28
    Driven och engagerad mäklare som gör det lilla extra! Maximillian uppfyllde alla våra förväntningar och överaskade med en kanonförsäljning, säljrekord på vår gata! Kan varmt rekommendera honom och kommer med största sannolikhet kontakta honom för framtida försäljningar.
    Tack så hemskt mycket för dina vänliga ord! Det var ett nöje att arbeta med er och jag ser framemot framtida samarbeten!

2016-05-12
    Maximiliam är en energisk mäklare. Jag tycker dock att han la ut lägenheten till ett för lågt pris, samt att han gjorde några missar vid reklamen, annars bra jobbat. Slutpriset blev till sist bra
    Tack för din fina recension Linnéa. Jag kommer ha din feedback i åtanke inför framtiden och kul att ni blev nöjda med slutpriset!