Maximillian Broman

Maximillian Broman

Maximillian Broman är mäklare på Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen

Maximillian Broman har varit registrerad mäklare sedan 2016-02. Maximillian Broman har varit aktiv på Reco.se sedan 2024-04 och har fått 62 omdömen med ett betyg på 4.7. Maximillian Broman har haft 2 försäljningar sen 2024-02 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

2024-02 - 2024-03

62 omdömen om Maximillian Broman

Sedan starten hos Reco 2024
Anton I
Sålde sin lägenhet med hjälp av Maximillian Broman en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
Aspudden

Mycket kunnig och förtroendeingivande mäklare. Maximillian hjälpte oss med en snabb och smidig affär med lyckat resultat! Kan varmt rekommendera.

Svar från Maximillian Broman

Hej Anton och Amanda, Tack snälla för er varma rekommendation! Kul att höra att ni är så nöjda med er försäljning och jag hoppas ni hittar något riktigt bra att köpa. Mvh Maximillian

Ronny S
Köpte sitt hus med hjälp av Maximillian Broman en del av Fastighetsbyrån Nacka
Norra Lännersta

Han var inte anlitad av mig utan av säljaren till fastigheten vi köpte

Svar från Maximillian Broman

Hej Ronny, Hoppas ni kommer att trivas i det fina hus ni köpt bredvid er syster! Mvh Maximillian

Magnus B
Sålde sin lägenhet med hjälp av Maximillian Broman en del av Fastighetsbyrån Nacka
Västra Orminge

Bra och tydlig kommunikation. Är nöjd

Hej Magnus, Tack för din fina rekommendation! Mvh Maximillian

Thomas S
Ektorp

Ett trevligt bemötande. Snabbt avslut. Hade kanske väntat mig lite högre summa i avslutet då min granne sålde sin lägenhet som är exakt lika stor och i samma hus. Men tittar man på vad jag tjänat under åren så får man kanske vara glad i dessa dagar. En nöjd kund Thomas Sinclair

Svar från Maximillian Broman

Hej Thomas, Tack så mycket för din rekommendation och att du är nöjd med försäljningen! :)

Peter L
Köpte sitt hus med hjälp av Maximillian Broman en del av Fastighetsbyrån Nacka
Kummelnäs

mycket professionell, trevlig och snabba svar!

Svar från Maximillian Broman

Tack så mycket för din rekommendation! Hoppas ni kommer att trivas i det fina parhuset ni köpt :)

Oliver R
Björknäs

Ständigt proffsig och bra rådgivare.

Svar från Maximillian Broman

Tack så mycket för din rekommendation! :) Trevlig att få hjälpa till med din försäljning.

Dödsbo Efter Margot S
Älta Centrum/Stensö

Han är vänlig positiv o proffsig. Punktlig och effektiv.

Svar från Maximillian Broman

Tack så mycket för din rekommendation. :)

Johan F
Tollare

Alltid lika proffsig i sitt arbete och när marknaden surnade lite så gav inte Maxi upp och löste så lägenheten blev såld, stora rekommendationer!

Svar från Maximillian Broman

Tack för din fina rekommendation Johan! Fy skam för den som ger sig trots tuff marknad och jag måste tacka er för att ni orkade ställa upp med alla privatvisningar som krävdes för att få det sålt :)

Emma S
Finnboda Hamn

Kunde inte känt mig mer trygg i denna försäljning av min bostad. Maximillian gjorde ett grymt jobb och höll en bra kommunikation under hela föräljningsresan!

Svar från Maximillian Broman

Hej Emma, Tack för dina fina ord och varma rekommendation! Blir väldigt glad över att ni är så nöjda med er försäljning :) Ha en fin sommar! Mvh Maximillian

Elin A
Köpte sin lägenhet med hjälp av Maximillian Broman en del av Fastighetsbyrån Nacka
Tollare

Tillmötesgående och hjälpte till på alla sätt!!

Svar från Maximillian Broman

Hej Elin, Tack så mycket och jag hoppas du kommer trivas i din nya lägenhet. Mvh Maximillian