Johan Lenngren
Registrerad mäklare sedan 2002
Aktiv på Reco.se sedan 2017
2018-08 - 2019-07

Läs vad 59 Läs vad Johan Lenngren

• Michaela B köpte sin lägenhet med hjälp av Johan Lenngren en del av Fastighetsbyrån Norrköping

2019-06-24

Svärtinge
    Köpte ett radhus i Svärtinge.
    Blev kontaktad väldigt snabbt och vi fick komma på visning väldigt snabb och smidigt.
    En trevlig mäklare som vill båda köpare och säljarens bästa !
    Skulle vi i framtiden sälja så är det honom vi kontaktar! Läs mer
    2019-06-24 Johan L svarar Michaela B
    Hej Michaela, tack snälla för de orden. Hoppas ni kommit i ordning ordentligt och att ni trivs riktigt bra i ert fina radhus. Hälsningar Johan
  • Sigrid O köpte sin lägenhet med hjälp av Johan Lenngren en del av Fastighetsbyrån Norrköping

2019-06-24

Haga
    Vi har köpt en lägenhet och mäklaren var hjälpsam och flexibel i mötet med oss. Vi anlitar gärna honom igen om det skulle bli aktuellt med fler/andra bostäder i området. Läs mer
    2019-06-24 Johan L svarar Sigrid O
    Hejsan Sigrid, vad kul att ni är nöjda. Det är bara att ringa om ni behöver hjälp framöver :)
    Hälsningar Johan
  • Andreas Q köpte sin lägenhet med hjälp av Johan Lenngren en del av Fastighetsbyrån Norrköping

2019-06-16

Vidablick
    Bra och hjälpsam mäklare som ger ett trevligt bemötande. Lyhörd och idérik för lösningar som passar båda parterna. Rekommenderas starkt! Läs mer
    2019-06-24 Johan L svarar Andreas Q
    Hejsan Andreas, vad roligt att du är nöjd. Jag hoppas du är lika nöjd med din nya utsikt :)
    Lycka till med din nya lägenhet! / Johan
  • Ola S köpte sitt hus med hjälp av Johan Lenngren en del av Fastighetsbyrån Norrköping

2019-06-09

Köpt ett hus på Däldgatan 8, Söderköping.
    Vi blev bemötta otroligt väl från första början till tillträdesdagen, vi har varit väldigt nöjda med vår mäklare.
    Affären har gott väldigt smidigt och vi är super nöjda med vårt hus.

Ola & Maria Sandberg Läs mer
    2019-06-10 Johan L svarar Ola S
    Tack Ola, vad roligt att ni är nöjda. Jag önskar er en lång och härlig sommar i huset 😃.
  • Sarah S sålde sin lägenhet med hjälp av Johan Lenngren en del av Fastighetsbyrån Norrköping

2019-06-03

Sålde en lägenhet , 3 rok

Blev väldigt bra bemött av Johan Lenngren och vi är väldigt nöjda med vårt val av mäklare. Johan levde upp till alla våra förväntningar och skulle anlita Johan igen alla dagar i veckan. Läs mer
    2019-06-04 Johan L svarar Sarah S
    Hejsan Sarah, vad roligt att ni är nöjda. Ta åt dig lite av äran själv, du gjorde ett kanonjobb med att fixa i ordning lägenheten. Vi hörs / Johan
  • Alexander S sålde sin lägenhet med hjälp av Johan Lenngren en del av Fastighetsbyrån Norrköping

2019-06-03

Haga
    Johan hjälpte oss att sälja vår lägenhet. Vi blev mycket nöjda med hans bemötande och hantering av hela säljprocessen. Läs mer
    2019-06-04 Johan L svarar Alexander S
    Hejsan Alexander och tack för de vitsorden. Nu ska vi bara se till att hitta ett riktigt bra hus till er. Vi hörs snart igen / Johan
  • Gun B sålde sitt hus med hjälp av Johan Lenngren en del av Fastighetsbyrån Norrköping

2019-05-27

Smedby / Brånnestad
    Johan är trevlig och lättsam Han visar stort intresse för sitt uppdrag som mäklare Han håller kontakt med säljaren hela tiden Som säljare känner vi oss trygga med att vi blir informerade vad som händer Vi kommer varmt rekommendera honom Sålt vår villa Murkelgatan 23 Norrköping Läs mer
    2019-05-28 Johan L svarar Gun B
    Hej på er, tack snälla för den fina rekommendationen och hoppas allt går bra med flyttbestyren. Vi ses ju snart igen, hör av om ni har några funderingar över tillträdet. / Johan
  • Thomas W
    Thomas W sålde sin lägenhet med hjälp av Johan Lenngren en del av Fastighetsbyrån Norrköping

2019-05-26

Haga
    Jag har sålt en lägenhet 3 rum o kök på Haga och Johan tog sig an uppdraget på fantasktiskt trevligt och seriöst sätt,det som utmärkte hans arbete var den fina kommunikationen via mail och telefonsamtal som han upprättade direkt när affären startade.Slutresultatet av affären vet vi inget om idag men blir den som vi tror så är nog alla parter nöjda.Bra jobbat Johan.! Läs mer
    2019-05-27 Johan L svarar Thomas W
    Hejsan Thomas, kul att du är nöjd med hur jag utförde försäljningen. Ni gjorde ett bra arbete själva. Vi hörs framöver / Johan
  • Martin F sålde sin lägenhet med hjälp av Johan Lenngren en del av Fastighetsbyrån Norrköping

2019-05-24

Vi har haft Johan under flera försäljningar och vi är lika nöjda varje gång. Professionell, opartisk och bra bemötande.
    Denna gång sålde vi en lägenhet. Läs mer
    2019-05-27 Johan L svarar Martin F
    Hejsan Martin och tack för de orden. Nu hoppas vi att ni hittat hem och bor kvar ett tag :)
    Hälsningar Johan
  • Maria S köpte sitt hus med hjälp av Johan Lenngren en del av Fastighetsbyrån Norrköping

2019-05-24

Vi har köpt en villa via Johan och bemötandet har varit suveränt. Han kändes genuint intresserad av just ”vår” affär och alla inblandade. Snabb i återkoppling vid frågor och tydlig i hela genomförandet av affären, en stor trygghet för oss som förstagångs- köpare. Läs mer
    2019-05-27 Johan L svarar Maria S
    Hejsan Maria och tack snälla för de fina orden. Roligt att höra att ni trivs och att ni börjar komma i ordning. Hoppas ni får en skön sommar med mycket bad i poolen. Hälsningar Johan

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Norrköping

Magnus Erikson Eklind