Johan Lenngren
Aktiv på Reco.se sedan 2017
2018-10 - 2019-09

Läs vad 62 Läs vad Johan Lenngren

• Elsy K
    Elsy K sålde sin lägenhet med hjälp av Johan Lenngren en del av Fastighetsbyrån Norrköping

2019-09-27

Centralt
    Mycket nöjd med försäljningen av min mammas bostadsrätt. Johan är lyhörd och servicmedveten och mycket hjälpsam./ Lena Ferin Läs mer
    2019-09-27 Johan L svarar Elsy K
    Hej, tack för de vänliga orden och vad roligt att ni är nöjda. Hälsa din mor så mycket! Hälsningar Johan
  • Lovisa G sålde sin lägenhet med hjälp av Johan Lenngren en del av Fastighetsbyrån Norrköping

2019-09-10

Trevligt bemötande och jag är överlag nöjd med köp av bostad. När det gäller försäljningen hade jag kanske önskat få mer, men vem vill inte det? Kan knappast tynga detta på mäklaren då han har tagit sig tid för att beskriva hur marknaden ser ut. Jag skulle kunna rekommendera Johan som mäklare för andra. Läs mer
    2019-09-10 Johan L svarar Lovisa G
    Tack Lovisa för de vänliga orden, lycka till med renoveringen och livet i det nya huset / Johan
  • Johan L sålde sin lägenhet med hjälp av Johan Lenngren en del av Fastighetsbyrån Norrköping

2019-09-09

Både köpt hus och att Johan sålt vår lägenhet. Har blivit bemött på ett bra och professionellt sätt. Dock var förväntningarna högre på försäljningen av vår lägenhet, då vi fick bud av aktuell köpare på 150 000:- mera än utfallet, innan mäklare. Johan trodde att vi nog kunde få 4,5 milj då han hade många intressenter som ville bo där vi bor. Tyvärr landade vi på 50 000:- över utgångspris men får väl trots allt vara nöjda och tror att Johan ändå gjorde allt han kunnat göra.
    Men till det stora hela är vi mycket nöjda. Läs mer
    2019-09-09 Johan L svarar Johan L
    Hej Johan och tack för rekommendationen. Jag kan inte annat än att hålla med, det var tråkigt att jag inte nådde upp till förväntningarna, jag blir glad av att höra att ni ändå kände att jag gjorde allt jag kunde med extravisningar osv för att nå ett så högt pris som möjligt. Jag önskar er all lycka i nya huset. / Johan
  • Michaela B köpte sin lägenhet med hjälp av Johan Lenngren en del av Fastighetsbyrån Norrköping

2019-06-24

Svärtinge
    Köpte ett radhus i Svärtinge.
    Blev kontaktad väldigt snabbt och vi fick komma på visning väldigt snabb och smidigt.
    En trevlig mäklare som vill båda köpare och säljarens bästa !
    Skulle vi i framtiden sälja så är det honom vi kontaktar! Läs mer
    2019-06-24 Johan L svarar Michaela B
    Hej Michaela, tack snälla för de orden. Hoppas ni kommit i ordning ordentligt och att ni trivs riktigt bra i ert fina radhus. Hälsningar Johan
  • Sigrid O köpte sin lägenhet med hjälp av Johan Lenngren en del av Fastighetsbyrån Norrköping

2019-06-24

Haga
    Vi har köpt en lägenhet och mäklaren var hjälpsam och flexibel i mötet med oss. Vi anlitar gärna honom igen om det skulle bli aktuellt med fler/andra bostäder i området. Läs mer
    2019-06-24 Johan L svarar Sigrid O
    Hejsan Sigrid, vad kul att ni är nöjda. Det är bara att ringa om ni behöver hjälp framöver :)
    Hälsningar Johan
  • Andreas Q köpte sin lägenhet med hjälp av Johan Lenngren en del av Fastighetsbyrån Norrköping

2019-06-16

Vidablick
    Bra och hjälpsam mäklare som ger ett trevligt bemötande. Lyhörd och idérik för lösningar som passar båda parterna. Rekommenderas starkt! Läs mer
    2019-06-24 Johan L svarar Andreas Q
    Hejsan Andreas, vad roligt att du är nöjd. Jag hoppas du är lika nöjd med din nya utsikt :)
    Lycka till med din nya lägenhet! / Johan
  • Ola S köpte sitt hus med hjälp av Johan Lenngren en del av Fastighetsbyrån Norrköping

2019-06-09

Köpt ett hus på Däldgatan 8, Söderköping.
    Vi blev bemötta otroligt väl från första början till tillträdesdagen, vi har varit väldigt nöjda med vår mäklare.
    Affären har gott väldigt smidigt och vi är super nöjda med vårt hus.

Ola & Maria Sandberg Läs mer
    2019-06-10 Johan L svarar Ola S
    Tack Ola, vad roligt att ni är nöjda. Jag önskar er en lång och härlig sommar i huset 😃.
  • Sarah S sålde sin lägenhet med hjälp av Johan Lenngren en del av Fastighetsbyrån Norrköping

2019-06-03

Sålde en lägenhet , 3 rok

Blev väldigt bra bemött av Johan Lenngren och vi är väldigt nöjda med vårt val av mäklare. Johan levde upp till alla våra förväntningar och skulle anlita Johan igen alla dagar i veckan. Läs mer
    2019-06-04 Johan L svarar Sarah S
    Hejsan Sarah, vad roligt att ni är nöjda. Ta åt dig lite av äran själv, du gjorde ett kanonjobb med att fixa i ordning lägenheten. Vi hörs / Johan
  • Alexander S sålde sin lägenhet med hjälp av Johan Lenngren en del av Fastighetsbyrån Norrköping

2019-06-03

Haga
    Johan hjälpte oss att sälja vår lägenhet. Vi blev mycket nöjda med hans bemötande och hantering av hela säljprocessen. Läs mer
    2019-06-04 Johan L svarar Alexander S
    Hejsan Alexander och tack för de vitsorden. Nu ska vi bara se till att hitta ett riktigt bra hus till er. Vi hörs snart igen / Johan
  • Gun B sålde sitt hus med hjälp av Johan Lenngren en del av Fastighetsbyrån Norrköping

2019-05-27

Smedby / Brånnestad
    Johan är trevlig och lättsam Han visar stort intresse för sitt uppdrag som mäklare Han håller kontakt med säljaren hela tiden Som säljare känner vi oss trygga med att vi blir informerade vad som händer Vi kommer varmt rekommendera honom Sålt vår villa Murkelgatan 23 Norrköping Läs mer
    2019-05-28 Johan L svarar Gun B
    Hej på er, tack snälla för den fina rekommendationen och hoppas allt går bra med flyttbestyren. Vi ses ju snart igen, hör av om ni har några funderingar över tillträdet. / Johan

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Norrköping

Magnus Erikson Eklind