Johan Lenngren
Registrerad mäklare sedan 2002
Aktiv på Reco.se sedan 2017
2019-02 - 2020-01

Läs vad 69 Läs vad Johan Lenngren

• Bengt O sålde sin lägenhet med hjälp av Johan Lenngren en del av Fastighetsbyrån Norrköping

2020-01-29

Centralt
    Bra bemött från början till slut.
    Känt oss trygga genom hela säljprocessen.
    Bra upplägg med bra feedback.
    Vi har fått värde för säljprovisionen.
    Kommer att rekommendera Johan. Läs mer
    2020-01-31 Johan L svarar Bengt O
    Hejsan Bengt, jag tackar så mycket för det fina omdömet. Det känns verkligen bra att ni är nöjda, det var trevligt att lära känna er båda och jag hoppas ni kommer trivas bra söderut. Vi hörs / Johan
  • Adam S köpte sin lägenhet med hjälp av Johan Lenngren en del av Fastighetsbyrån Norrköping

2020-01-13

Norr - Vid Folkparken
    Hej.
    Jag köpte min första lägenhet av han, så jag var väldigt nervös, men han var artig, trevlig och lugn så jag förtog snabbt att han visste vad han höll på med. Läs mer
    2020-01-13 Johan L svarar Adam S
    Hejsan Adam, vad glad jag blir att du kände dig trygg i processen. Jag hoppas du kommer trivas riktigt bra nu. Hälsningar Johan
  • Fredrik L köpte sitt hus med hjälp av Johan Lenngren en del av Fastighetsbyrån Norrköping

2019-12-29

Jursla
    Har köpt en villa och är nöjd med både bemötande och service. Har höga förväntningar och blev inte besviken. Läs mer
    2020-01-02 Johan L svarar Fredrik L
    Hejsan Fredrik, tack snälla för er rekommendation. Hoppas ni kommit tillrätta och att julen varit bra. Vi hörs / Johan
  • Karel V sålde sitt hus med hjälp av Johan Lenngren en del av Fastighetsbyrån Norrköping

2019-11-17

Klockaretorpet
    Utmärkt och professionellt så här långt. Radhuset är sålt, men affären blir avslutad först på tillträdesdatum om några månader. Återkommer gärna med ett samlat omdöme då. Läs mer
    2019-11-18 Johan L svarar Karel V
    Hej och tack för de fina orden. Vad roligt att ni är nöjda så här långt. Jag ska fortsätta göra mitt yttersta för att ni ska fortsätta få en positiv erfarenhet av mig och Fastighetsbyrån. Vi hörs snart igen / Johan
  • Bo Andreas N sålde sitt hus med hjälp av Johan Lenngren en del av Fastighetsbyrån Norrköping

2019-11-15

Eksund / Strandhugget
    Johan har varit ett stort stöd till mig i en tung period när jag tvingades att sälja mitt hus. Johan har alltid ställt upp och han genomförde affären på ett för mig förtroendeingivande och hänsynsfullt sätt.

Johan är också nu ett fint stöd till mig inför skatteinbetalning och deklaration som kommer under 2020.

Tack Johan

Mvh Andreas Läs mer
    2019-11-15 Johan L svarar Bo Andreas N
    Tack själv för förtroendet att få sälja ditt hus Andreas, även om det var en jobbig process så hoppas jag verkligen du kommer trivas fint i ditt nya hus. Vi håller kontakten framöver / Johan
  • Lena N köpte sin lägenhet med hjälp av Johan Lenngren en del av Fastighetsbyrån Norrköping

2019-11-10

Vilbergen
    Jag har köpt en lägenhet. Hade övervägande telefonkontakt.
    Träffades endast när jag skrev på kontraktet. Inget att klaga på. Läs mer
    2019-11-11 Johan L svarar Lena N
    Hejsan Lena, vad roligt att du är nöjd trots att vi mest talades vid i telefonen. Hoppas du kommit i ordning och att du trivs i din nya lägenhet. Hälsningar Johan
  • Finemang Städ & Flytt
    Finemang Städ & Flytt köpte sitt hus med hjälp av Johan Lenngren en del av Fastighetsbyrån Norrköping

2019-11-06

Östra Husby
    Bra kontakt, visade intresse och fanns tillgänglig. Gjorde processen väldigt enkel och var mycket professionell och hjälpsam! Läs mer
    2019-11-06 Johan L svarar Finemang Städ & Flytt
    Hejsan, vad roligt att ni är nöjda. Hoppas ni trivs bra i ert nya fina hus. Vi hörs / Johan
  • Elsy K
    Elsy K sålde sin lägenhet med hjälp av Johan Lenngren en del av Fastighetsbyrån Norrköping

2019-09-27

Centralt
    Mycket nöjd med försäljningen av min mammas bostadsrätt. Johan är lyhörd och servicmedveten och mycket hjälpsam./ Lena Ferin Läs mer
    2019-09-27 Johan L svarar Elsy K
    Hej, tack för de vänliga orden och vad roligt att ni är nöjda. Hälsa din mor så mycket! Hälsningar Johan
  • Lovisa G sålde sin lägenhet med hjälp av Johan Lenngren en del av Fastighetsbyrån Norrköping

2019-09-10

Trevligt bemötande och jag är överlag nöjd med köp av bostad. När det gäller försäljningen hade jag kanske önskat få mer, men vem vill inte det? Kan knappast tynga detta på mäklaren då han har tagit sig tid för att beskriva hur marknaden ser ut. Jag skulle kunna rekommendera Johan som mäklare för andra. Läs mer
    2019-09-10 Johan L svarar Lovisa G
    Tack Lovisa för de vänliga orden, lycka till med renoveringen och livet i det nya huset / Johan
  • Johan L sålde sin lägenhet med hjälp av Johan Lenngren en del av Fastighetsbyrån Norrköping

2019-09-09

Både köpt hus och att Johan sålt vår lägenhet. Har blivit bemött på ett bra och professionellt sätt. Dock var förväntningarna högre på försäljningen av vår lägenhet, då vi fick bud av aktuell köpare på 150 000:- mera än utfallet, innan mäklare. Johan trodde att vi nog kunde få 4,5 milj då han hade många intressenter som ville bo där vi bor. Tyvärr landade vi på 50 000:- över utgångspris men får väl trots allt vara nöjda och tror att Johan ändå gjorde allt han kunnat göra.
    Men till det stora hela är vi mycket nöjda. Läs mer
    2019-09-09 Johan L svarar Johan L
    Hej Johan och tack för rekommendationen. Jag kan inte annat än att hålla med, det var tråkigt att jag inte nådde upp till förväntningarna, jag blir glad av att höra att ni ändå kände att jag gjorde allt jag kunde med extravisningar osv för att nå ett så högt pris som möjligt. Jag önskar er all lycka i nya huset. / Johan

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Norrköping

Magnus Erikson Eklind