Johan Lenngren
Registrerad mäklare sedan 2002
Aktiv på Reco.se sedan 2017
2018-10 - 2019-04

Läs vad 49 Läs vad Johan Lenngren

• Bakary J sålde sitt hus med hjälp av Johan Lenngren en del av Fastighetsbyrån Norrköping

2019-05-07

Har sålt en villa..
    Jag har fått hjälp med allt som va oklart för mig och jag blev bra bemött!
    Fick hjälp med att komma i kontakt med bank vilket jag uppskattade och kunde..
    Allt kändes tryggt.
    Stort tack Johan😀😀 Läs mer
    2019-05-07 Johan L svarar Bakary J
    Tack för de orden Bakary, jag uppskattar verkligen din rekommendation. Vi hörs framöver / Johan
  • Magnus R sålde sin lägenhet med hjälp av Johan Lenngren en del av Fastighetsbyrån Norrköping

2019-02-21

Söder
    Sålde en större lgh på Jacob Ekbomhsgatan. han var trevlig och lyssnande, dock med bestämd i utgångspris. Budgivnignen först trög, men tog sig, så kanske hade han rätt. Läs mer
    2019-02-26 Johan L svarar Magnus R
    Hej Magnus, tack för din rekommendation och lycka till i din nya lägenhet. Hoppas du snart känner att du kommit i ordning. Hälsningar Johan
  • Oskar L köpte sin lägenhet med hjälp av Johan Lenngren en del av Fastighetsbyrån Norrköping

2019-02-13

Söder
    Köpte en lägenhet, mycket trevligt bemötande och allt gick smidigt och utan problem. Läs mer
    2019-02-14 Johan L svarar Oskar L
    Tjenare Oskar, tack för de vänliga orden. Hoppas du fått ordning på färgen i vardagsrummet :)

Hälsningar Johan
  • Christian C köpte sitt hus med hjälp av Johan Lenngren en del av Fastighetsbyrån Norrköping

2019-02-11

Lindö
    Enkelt och smidigt under hela affären. Snabba svar vid mail osv Läs mer
    2019-02-11 Johan L svarar Christian C
    Tack Christian, hoppas ni kommer trivas i ert nya hus och stadsdel. Hälsningar Johan
  • Birgitta K sålde sin bostad med hjälp av Johan Lenngren en del av Fastighetsbyrån Norrköping

2018-12-21

Jag har sålt mitt hus i Åby och har bara bra erfarenheter av min mäklare. Jag förväntade mig att han skulle hjälpa mig med "allt" som hör husaffären till och hittills har det varit OK, men husaffären är inte klar ännu. Läs mer
    2018-12-28 Johan L svarar Birgitta K
    Hejsan Birgitta, vad roligt att du är nöjd så här långt. Jag lovar att vara behjälplig framöver också, vi hörs snart igen. Hälsningar Johan
  • Johnnie D sålde sin bostad med hjälp av Johan Lenngren en del av Fastighetsbyrån Norrköping

2018-12-08

Professionell och väl genomförd affär. Tack så mycket! Läs mer
    2018-12-10 Johan L svarar Johnnie D
    Tack för det Johnnie, vi hörs framöver! Hälsningar Johan
  • Robert S sålde sin bostad med hjälp av Johan Lenngren en del av Fastighetsbyrån Norrköping

2018-12-07

Jätte bra bemötande , och kämpade verkligen för att få sålt på lägenheten . 10/10 Läs mer
    2018-12-07 Johan L svarar Robert S
    Hejsan Robert och tack för din rekommendation. Jag uppskattar dina vänliga ord! / Hälsningar Johan
  • Ing-Marie Viktoria D sålde sin bostad med hjälp av Johan Lenngren en del av Fastighetsbyrån Norrköping

2018-12-05

Trevlig mäklare som sett till att allt gått smidigt! Läs mer
    2018-12-05 Johan L svarar Ing-Marie Viktoria D
    Hejsan Ing-Marie och tack för de orden. Hoppas ni kommer trivas i nästa stad, lycka till! Hälsningar Johan
  • Fame D köpte sin bostad med hjälp av Johan Lenngren en del av Fastighetsbyrån Norrköping

2018-12-03

Köpt fastighet.
    Blev bemött toppen👍🏻
    Tog sig tid och var engagerad .
    Upplevde ärlighet och fick förtroende. Läs mer
    2018-12-03 Johan L svarar Fame D
    Hejsan Fame, vad roligt att ni är nöjda. Ni känns som helt rätt ägare till fastigheten, lycka till och ring om ni behöver bolla några idéer. Hälsningar Johan
  • Johan B
    Johan B sålde sin lägenhet med hjälp av Johan Lenngren en del av Fastighetsbyrån Norrköping

2018-11-13

Lindö
    Jag har ju köpt en bostadsrätt och således inte valt mäklare. Det gör ju säljaren... Hur som helst så var Johan Lenngren ypperlig sitt bemötande. Honom skulle jag nog tänka mig att kontakta om/när jag själv ska sälja något i framtiden. Läs mer
    2018-11-13 Johan L svarar Johan B
    Hejsan Johan, vad kul att du är nöjd och att du trivs i lägenheten. Välkommen till Norrköping!

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Norrköping

Magnus Erikson