Johan Lenngren är mäklare på Fastighetsbyrån Norrköping

Johan Lenngren har varit registrerad mäklare sedan 2002-08. Johan Lenngren har varit aktiv på Reco.se sedan 2017-01 och har fått 116 omdömen med ett betyg på 4.7. Johan Lenngren har haft 21 försäljningar sen 2021-08 och har tillfrågat 98% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2021-08 - 2022-07

Läs vad 116 Läs vad Johan Lenngren

• sålde sitt hus med hjälp av Johan Lenngren en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    • Smedby
    2022-06-05 Verifierad kund
    Hej!
    Johan har bemött mig med respekt, tydlighet och framförallt vänlighet.

Johan har visat sig vara lugn, engagerad och mycket kompetent inför vår husaffär.

Jag skulle varmt rekomendera Johan som mäklare!
    Tack för de vänliga orden och din fina rekommendation Sara, det uppskattas väldigt mycket / Hälsningar Johan Johan Lenngren
  • Rikard L
    sålde sitt hus med hjälp av Johan Lenngren en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    • Smedby
    2022-06-03 Verifierad kund
    Johan har verkligen överträffat våra förväntningar genom att vara mycket kunnig, smidig och proffsig genom hela processen. En härlig mix av positivitet, humor och att vara en ”bra människa” kännetecknar honom. Högsta betyg från hela familjen!
    Hej Rikard och tack för det fina betyget. Det känns väldigt bra att ni är nöjda med processen, vi hörs framöver / Hälsningar Johan Johan Lenngren
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Johan Lenngren en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    • Centralt
    2022-05-29 Verifierad kund
    Alltid trevligt bemött👍👍 Bra service!
    Hejsan Anna, vad roligt att ni är nöjda igen :)

Vi ses till tillträdet!

/Johan
    Johan Lenngren
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Johan Lenngren en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    • Centralt
    2022-05-29 Verifierad kund
    Superbra bemötande, trevlig och återkopplar alltid!
    Hejsan Joacim, tack för de vänliga orden, roligt att ni är nöjda.

Hälsningar Johan
    • Söder
    2022-04-02 Verifierad kund
    Super nöjd! Johan sköter hel säljprocessen väldigt professionellt.
    Hejsan Axel, tack för er rekommendation och jättekul att ni är nöjda. Stort lycka till med nya huset och tack för förtroendet att sälja er lägenhet. / Johan Johan Lenngren
    • Norr - Vid Folkparken
    2022-02-11 Verifierad kund
    Supernöjd med Johan som min mäklare!! Han var väldigt tydlig om hur försäljningsprocessen skulle gå till, uppdaterade mig hela tiden, flexibel med flera visningar, lugn och hanterade budgivningen bra.
    Fin annons och det kom hela 30 st spekulanter på visningarna.

Jag kände högt förtroende för Johan hela tiden. Bra med en mäklare som har erfarenhet i branschen.
    Välj Johan ni kommer inte ångra er!
    Hejsan Jennifer och tack snälla för det värmande och fina omdömet. Jätteroligt att du är nöjd med försäljningen, stort lycka till framöver :) / Johan Johan Lenngren
  • köpte en tomt med hjälp av Johan Lenngren en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    2021-12-23 Verifierad kund
    Han har motsvarat de förväntningar som man kan ställe på denna affär
    Tack Kjell, roligt att du är nöjd, vi hörs framöver / Johan Johan Lenngren
    • Vikbolandet / Mauritzberg
    2021-12-20 Verifierad kund
    Påläst om objektet och därmed insatt i våra frågor
    Hejsan Mats, stort tack för er rekommendation. Lycka till med byggnationen nu.
    Hälsningar Johan
    Johan Lenngren
  • köpte sitt hus med hjälp av Johan Lenngren en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    2021-12-19 Verifierad kund
    Bra bemötande!
    Engagerad!
    Trevlig!
    Professionell
    Informerande
    Hejsan Gottfrid, vad roligt att ni är nöjda. Tack snälla för de vänliga orden, jag är säker på att ni kommer trivas fantastiskt bra i ert nya hus.

Vi hörs / Johan
    • Vikbolandet / Mauritzberg
    2021-11-17 Verifierad kund
    Allt gick bra. Frågorna svarades klart och tydligt.
    Hejsan Ali, tack för att du tog dig tid att besvara Reco och för det fina omdömet. Lycka till med bygget nu :)

/Hälsningar Johan