Johan Lenngren

Johan Lenngren

Johan Lenngren är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Norrköping

Johan Lenngren har varit registrerad mäklare sedan 2002-08. Johan Lenngren har varit aktiv på Reco.se sedan 2023-08 och har fått 8 omdömen med ett betyg på 4.9. Johan Lenngren har haft 6 försäljningar sen 2023-05 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

2023-05 - 2024-03

8 omdömen om Johan Lenngren

Elisabeth H
Sålde sin lägenhet med hjälp av Johan Lenngren en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
Vilbergen

Omtänksam,bra bemötande. Följsam då han kollar med säljaren hur en vill lägga upp hur man vill att kontakten mellan säljare och mäklare ska vara . En superkille som vi varmt kan rekommendera.Johan levde upp till våra förväntningar och får betyg 10 av 10

Sofia E
Köpte sin lägenhet med hjälp av Johan Lenngren en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
Strömmen

Proffsig, tillgänglig, och tillförlitlig!

Svar från Johan Lenngren

Hej Sofia och tack för de fina vitsorden, vad roligt att du är nöjd och lycka till i ert nya boende. Hälsningar Johan

Pierre S
Köpte sitt hus med hjälp av Johan Lenngren en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
Hallberga

Johan gjorde husköpet enkelt. Mycket bra och proffsigt bemötande.

Svar från Johan Lenngren

Hejsan Pierre, vad glad jag blir att ni är nöjda. Stort lycka till med ert nya hus, jag är säker på att ni kommer trivas riktigt bra / Hälsningar Johan

Camilla H
Sålde sitt hus med hjälp av Johan Lenngren en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
Norrköping

Kompetent och trevlig mäklare med bra service och tid för både säljare och köpare. Hjälpsam och professionell genom hela processen.

Svar från Johan Lenngren

Tack Camilla för det fina omdömet, vad roligt att ni är nöjda. Stort lycka till med ert nya hus, hälsningar Johan

Jonathan B
Pryssgården

Trevligt bemötande och kunnig mäklare som hanterade vårt husköp!

Svar från Johan Lenngren

Tack Jonathan, vad roligt att ni är nöjda. Stort lycka till med nya huset :)

Håkan T
Krokek

Bra känsla för vad vi som köpare hade för önskemål med förvärvet av det aktuella objektet. Tillmötesgående, snabb och effektiv i sitt uppdrag som mäklare.

Svar från Johan Lenngren

Tack Håkan, vad roligt att ni är nöjda. Jag hoppas ni kommer trivas i ert nya hus. / Med vänliga hälsningar Johan

Barbro H
Krokek

John överträffade våra förväntningar på en mäklare med råge. En månad efter att vi kontaktade honom var fastigheten såld. Vi trodde det skulle bli en lång, svår process, men Johan var så optimistisk, och det visade sig ju gå lätt med hans hjälp. Vi kan varmt rekommendera Johan.

Svar från Johan Lenngren

Tack för de fina orden Barbro och roligt att ni är nöjda med mitt arbete. Vi hörs framöver. Med vänliga hälsningar Johan

Joacim L
Centralt

Är supernöjd med Johan som mäklare! Trevlig och mycket proffsig! Återkopplar alltid snabbt

Tack för de trevliga orden Joacim och kul att ni är nöjda. Vi hörs / Johan