Johan Lenngren

Johan Lenngren

Johan Lenngren är mäklare på Fastighetsbyrån Norrköping

Johan Lenngren har varit registrerad mäklare sedan 2002-08. Johan Lenngren har varit aktiv på Reco.se sedan 2017-01 och har fått 97 omdömen med ett betyg på 4.6. Johan Lenngren har haft 91 försäljningar sen 2020-08 och har tillfrågat 98% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2020-08 - 2021-07

Läs vad 97 Läs vad Johan Lenngren

• sålde sitt hus med hjälp av Johan Lenngren en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    2021-07-19
    Johan har på ett professionellt och engagerat sätt väglett oss genom hela försäljningsprocessen från första kontakt till att vår fastighet blev såld. Alltid med ett trevligt och vänligt bemötande. Johans höga kompetens och erfarenhet gjorde att vi kände oss trygga under hela processen. Vi ger Johan de bästa rekommendationer!
    Hej Emma Jag tackar ödmjukast för de fina vitsorden, vad roligt att ni är nöjda med försäljningen! Fortsatt trevlig sommar, hälsningar Johan Johan Lenngren
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Johan Lenngren en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    • Söder
    2021-06-26
    Tack för det fina betyget Pontus 😃 / Johan Johan Lenngren
  • köpte sitt hus med hjälp av Johan Lenngren en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    2021-05-07
    Kan inte bli bättre. Mina bästa rekommendationer.
    Tack Janne för de trevliga orden, vad kul att du är nöjd. Lycka till nu, hälsningar Johan Johan Lenngren
    2021-05-03
    Johan hjälpte oss sälja vår villa i Norrköping. Han var lyhörd på våra önskemål och levde upp till våra förväntningar. Vi är väldigt nöjda med Johan som mäklare och kan varmt rekommendera honom.
    Hej Sebastian, vad glad jag blir, tack för de vänliga orden och lycka till med nästa hus. Hälsningar Johan Johan Lenngren
  • köpte en tomt med hjälp av Johan Lenngren en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    • Vikbolandet / Mauritzberg
    2021-04-11
    Vi har köpt en tomt. Johan är mycket mån om att göra sin kund nöjd genom att göra lite extra efterforskningar.
    Hej Marie, vad kul att ni är nöjda. Ser fram emot att se det färdiga resultatet. Lycka till med bygget nu. Hälsningar Johan Johan Lenngren
    2021-04-09
    Johan är proffesionell och det känns tryggt att ha johan som mäklare
    Tack Johan, vad roligt att ni är nöjda. Jag är helt säker på att ni kommer trivas hur bra som helst i ert nya hus. Trevlig helg / Johan Johan Lenngren
    2021-03-15
    Bristfällig och felaktig information. Har ej vidarebefordrat negativ information till oss köpare. Trots upprepade förfrågningar fick vi inte förrän vid tillträdet reda på att det inte finns någon ström i fastigheten, det tar upp till åtta veckor att ordna detta via Eon. Nu får 26 köpare styra med att få elmätare uppsatta istället för att allt var klart vid tillträdet. Vi kunde även fått tydlig information tidigt så det funnits en möjlightet att ha det klar i tid. Fastgheten skall enligt objektsbeskrivningen vara 70,5 kvm visar sig inkludera även tomtmark vilket inte framgått via bokningsavtal, köpeavtal eller tidigare i diskussionen. Det kan i fratiden visa sig problematiskt eftersom vissa fastigheter äger marken hela vägen till tomtgräns. Enligt uppgift från Johan finns inga servitut som säkerställer fri väg över annans tomt. Objektsesrivningen stämmer inte eller är otydlig på ett flertal punkter.
    Mäklaren ska tillvarata både säljaren och köparens intressen och skall informera köparen omgående när det framkommer något. Jag tycker inte att en mäklare ska ha och uttala inställningen att om det inte passar har jag 20 till 30 personer i kö.
    Hej Billy, Jag och Fastighetsbyrån vill gärna reda ut dina tankar och funderingar. Du är varmt välkommen att träffa oss så kan vi gå igenom allt i lugn och ro. Hör bara av dig så bokar vi en tid. Allt gott / Johan Johan Lenngren
    2021-03-15
    Jag och min sambo köpte hälften var av en fastighet där Johan var mäklare. Det tråkiga var att han knappt pratade med min sambo utan bara med mig. Tråkigt med lite stereotyp beteende av en mäklare år 2021....
    Hejsan Niklas och tack för feedback. Det har naturligtvis inte varit min mening att bete mig så enkelspårigt. Ber om ursäkt om jag uppfattats så förlegad. Lycka till nu och hoppas ni får mycket nöje i Ingelsta. Hälsningar Johan Johan Lenngren
    Köp av garagefastighet
    Trevlig, tydlig och bra information
    Hejsan Bengt och tack för din rekommendation och, hoppas du kommer trivas med garaget. Hälsningar Johan Johan Lenngren
    Har köpt en yta i SMART YTA Ingelstad
    Johan är trevlig och inger ett bra förtroende.
    Just i denna affären så har det svängt en del med informationen vad vi har köpt och det i sin tur har skapat en viss förvirring.
    Johan kan inte belastas för alla dessa turer men i en sådan här affär med över 50 köpare så bör man ha fler mäklare som samarbetar för att undvika att de skapas osäkerhet .
    Information och saklighet är mycket viktigt för att den här typen av affär som drog ut under lång tid..
    Hejsan Lars och tack för att du tog dig tid att skriva några rader. Jag tar till mig av din konstruktiva kritik och jag förstår precis vad du menar. Jag önskar dig mycket nöje och hoppas det kommer bli riktigt bra för er i Ingelsta. På återseende / Johan Johan Lenngren