Johan Lenngren
Registrerad mäklare sedan 2002
Aktiv på Reco.se sedan 2017
2018-05 - 2018-11

Läs vad 44 kunder tycker om Johan Lenngren

• Johnnie D sålde sin bostad med hjälp av Johan Lenngren en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Professionell och väl genomförd affär. Tack så mycket! Läs mer
    2018-12-10 Johan L svarar Johnnie D
    Tack för det Johnnie, vi hörs framöver! Hälsningar Johan
  • Robert S sålde sin bostad med hjälp av Johan Lenngren en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Jätte bra bemötande , och kämpade verkligen för att få sålt på lägenheten . 10/10 Läs mer
    2018-12-07 Johan L svarar Robert S
    Hejsan Robert och tack för din rekommendation. Jag uppskattar dina vänliga ord! / Hälsningar Johan
  • Ing-Marie Viktoria D sålde sin bostad med hjälp av Johan Lenngren en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Trevlig mäklare som sett till att allt gått smidigt! Läs mer
    2018-12-05 Johan L svarar Ing-Marie Viktoria D
    Hejsan Ing-Marie och tack för de orden. Hoppas ni kommer trivas i nästa stad, lycka till! Hälsningar Johan
  • Fame D köpte sin bostad med hjälp av Johan Lenngren en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Köpt fastighet.
    Blev bemött toppen👍🏻
    Tog sig tid och var engagerad .
    Upplevde ärlighet och fick förtroende. Läs mer
    2018-12-03 Johan L svarar Fame D
    Hejsan Fame, vad roligt att ni är nöjda. Ni känns som helt rätt ägare till fastigheten, lycka till och ring om ni behöver bolla några idéer. Hälsningar Johan
  • Johan B
    Johan B köpte sin bostad med hjälp av Johan Lenngren en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Jag har ju köpt en bostadsrätt och således inte valt mäklare. Det gör ju säljaren... Hur som helst så var Johan Lenngren ypperlig sitt bemötande. Honom skulle jag nog tänka mig att kontakta om/när jag själv ska sälja något i framtiden. Läs mer
    2018-11-13 Johan L svarar Johan B
    Hejsan Johan, vad kul att du är nöjd och att du trivs i lägenheten. Välkommen till Norrköping!
  • Peter W sålde sin bostad med hjälp av Johan Lenngren en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Proffsigt från början till slut!! Läs mer
    2018-11-10 Johan L svarar Peter W
    Tack Peter för de orden. Det var verkligen roligt att hjälpa er med försäljningen. Ni har verkligen lyckats med renoveringen! / Johan
  • Karin Birgitta E skrev om Johan Lenngren en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Johan sålde vår villa i somras. Han var positiv och engagerad och gav oss en god inblick i förloppet. Vi hade stora förväntningar och de överträffades av honom. Allt gick väldigt smidigt tack vare bra kommunikation, en duktig assistent och mycket bra verktyg där vi kunde följa hela processen. Vi kan varmt rekommendera Johan och Fastighetsbyrån i Norrköping. Läs mer
    2018-10-11 Johan L svarar Karin Birgitta E
    Tack Karin, det var verkligen roligt att få hjälpa er att sälja ert fantastiska hem. Stort lycka till i er nya stad, vi hörs säkert framöver :)
  • Annika S skrev om Johan Lenngren en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Mycket bra hjälp och bemötande vid köp av lägenhet. Mycket hjälp för att få till en snabb och bra affär. Läs mer
    2018-10-08 Johan L svarar Annika S
    Hejsan Annika och tack för de orden, roligt att höra att ni tyckte allt gick smidigt! Hälsningar Johan
  • Eva B skrev om Johan Lenngren en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Köpt villa
    Tillmötesgående och informativt bemötande av mäklaren
    Smidig och hjälpsam när det visade sig finnas utmaningar i att vara utlandssvensk vid finansiering
    Positivt helhetsbild av mäklarservicen Läs mer
    2018-09-26 Johan L svarar Eva B
    Hejsan Eva, vad roligt att ni är nöjda. Hoppas ni kommer trivas bra i Lindö!
  • Anders E skrev om Johan Lenngren en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Vi har sålt en villa på Abel Beckers g 18. Bemötande samt genomförande har rakt igenom varit utmärkt - tack vare Johan. Läs mer
    2018-09-24 Johan L svarar Anders E
    Hejsan Anders, vad roligt att ni är nöjda med försäljningen. Hoppas jag kan hjälpa framöver. Vi hörs / Johan

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Norrköping

Magnus Erikson