Johan Lenngren
Registrerad mäklare sedan 2002-08-07
Aktiv på Reco.se sedan 2017-01-31
2019-07 - 2020-06

Läs vad 80 Läs vad Johan Lenngren

• Malin A köpte sitt hus med hjälp av Johan Lenngren en del av Fastighetsbyrån Norrköping

2020-07-06

Johan är kunnig, lugn och vi har fått ett bra förtroende för honom som mäklare. Bra och proffsigt bemötande och en mycket bra guidning genom husköpet av Strömslund 1 Lagnö. Tack! Läs mer
    2020-07-07 Johan L svarar Malin A
    Hejsan Malin, vad roligt att ni är nöjda med allt. Jag önskar er en härlig sommar i skärgården och hoppas ni trivs riktigt bra i ert fina hus. Hälsningar Johan
  • Fredrik T köpte sitt hus med hjälp av Johan Lenngren en del av Fastighetsbyrån Norrköping

2020-06-18

Inte serviceinriktad, saknade mäklarens uppgift att länka ihop säljare och köpare. Otrevligt bemötande när problem uppstod. Kändes ointresserad och nonchalant. Läs mer
    2020-06-18 Johan L svarar Fredrik T
    Hejsan Fredrik och tack för din feedback även om betyget var lite lågt :)

Jag vill än en gång påpeka att vi mäklare inte kan hållas ansvariga för att flyttstädningen inte utförs enligt kontraktet. Vi reglerar flyttstädningen i avtalet där det tydligt framgår att huset ska flyttstädas. Utförs inte detta är det ett kontraktsbrott som säljaren ska stå för. Det är inget vi mäklare går in och betalar om ni är missnöjda och definitivt inget krav du kan rikta ekonomiskt mot mig som du skrev i ditt sms.

Att sedan du och säljaren inte kom överens om priset på möblerna, då du ville pruta, är heller inte något jag som mäklare kan hållas ansvarig för då det inte ingår i mitt uppdrag att sälja bohaget.

Med detta sagt önskar jag er en fortsatt trevlig sommar i ert fantastiska sommarhus.

Hälsningar Johan
  • Sten Mikael B sålde sitt hus med hjälp av Johan Lenngren en del av Fastighetsbyrån Norrköping

2020-05-28

Johan säkerställde en snabb försäljning och vi fick faktiskt dubbelt så mycket för fastigheten än andra mäklares värdering. Mycket imponerande Läs mer
    2020-06-18 Johan L svarar Sten Mikael B
    Hej och tack för ett gott samarbete och er fina rekommendation. Jättekul att ni är nöjda, och fantastiskt trevligt hus ni gav mig uppdraget att sälja. Vi ses! / Johan
  • Philip J sålde sin lägenhet med hjälp av Johan Lenngren en del av Fastighetsbyrån Norrköping

2020-05-15

Söder
    Johan sålde vår bostadsrätt.

Johan var alltid lätt att få tag på och kunde genom sin erfarenhet hjälpa oss att besvara de frågor eller funderingar vi hade genom processen.

Våra förväntningar uppfylldes trots en speciell tid med pågående pandemi.

Sammanfattningsvis: rekommenderas! Läs mer
    2020-05-15 Johan L svarar Philip J
    Hejsan Philip, vad roligt att ni är nöjda, lycka till med ert nya hus nu :)
    Hälsningar Johan
  • Christine W köpte sin lägenhet med hjälp av Johan Lenngren en del av Fastighetsbyrån Norrköping

2020-05-11

2:a
    Tyckte Johan gjorde ett ok jobb men hade kunnat vara mer engagerat. Kändes som han hade mycket annat på gång och hann inte helt med. Dessutom en del vi har fått ta reda på själva, tex elavtal. Läs mer
  • Dennis W
    Dennis W sålde sin lägenhet med hjälp av Johan Lenngren en del av Fastighetsbyrån Norrköping

2020-05-04

Mycket snabb och trevlig affär fick vi till via Johan efter att ha försökt sälja lägenheten en längre tid. Bara positivt här! Läs mer
    2020-05-04 Johan L svarar Dennis W
    Kul att du är nöjd Dennis och roligt att jag fick hjälpa till. Vi hörs framöver / Johan
    Dennis W gillar detta
  • Dennis P sålde sin lägenhet med hjälp av Johan Lenngren en del av Fastighetsbyrån Norrköping

2020-04-19

Kimstad
    Jag sålde min lägenhet. Jag blev bemött på ett bra sätt. Förväntningarna jag hade va låga men det vände och blev bra i slut ändan. Min upplevelse var både skrämande och exalterad men det blev bra när man hade med en bra mäklare att göra med. Läs mer
    2020-04-20 Johan L svarar Dennis P
    Hejsan Dennis, kul att du är nöjd och att det gick bra. Nu hoppas jag kunna hjälpa dig att hitta ett fint hus. Vi hörs / Johan
  • Carolina S sålde sin lägenhet med hjälp av Johan Lenngren en del av Fastighetsbyrån Norrköping

2020-03-20

Oxelbergen
    har sålt en bosttadsrätt.
    blev mycket bra bemött och Johan gjorde sitt arbete på ett mycket professionellt sätt.
    kan gärna anlita honom igen om det skulle vara aktuellt. Läs mer
    2020-03-22 Johan L svarar Carolina S
    Hejsan Carolina, tack snälla för komplimangen. Jättekul att ni är nöjda, vi hörs framöver / Johan
  • Linus L sålde sin lägenhet med hjälp av Johan Lenngren en del av Fastighetsbyrån Norrköping

2020-03-10

Centralt / Strömmen
    Sålde en lägenhet med min sambo när vi flyttade isär. Bra bemötande av mäklare och tog till hänsyn att vi gjort slut osv.
    Tycker det var dåligt att hon tog bort lägenheten från Hemnet innan papperna var påskrivna. Nu strulade köparna extremt så det var inte hans fel helt och hållet. Men tycker det var oprofessionellt Läs mer
    2020-03-10 Johan L svarar Linus L
    Hej Linus, jag skulle nog tro att du missförstått det hela. Jag ringer dig och förklarar istället :)
  • Charlotte P köpte sin lägenhet med hjälp av Johan Lenngren en del av Fastighetsbyrån Norrköping

2020-03-04

Söder
    Lenngren uppfyllde de förväntningar vi hade inför vårat fastghetsköp. Läs mer
    2020-03-05 Johan L svarar Charlotte P
    Hej Charlotte, ville bara tacka för din rekommendation. Hoppas allt är till belåtenhet i lägenheten. Hälsningar Johan

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Norrköping

Magnus Erikson Eklind