Manne Pettersson Wallström

Manne Pettersson Wallström

Manne Pettersson Wallström är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Gävle

Manne Pettersson Wallström har varit registrerad mäklare sedan 2016-05. Manne Pettersson Wallström har varit aktiv på Reco.se sedan 2024-01 och har fått 270 omdömen med ett betyg på 4.9. Manne Pettersson Wallström har haft 7 försäljningar sen 2024-01 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

2024-01 - 2024-03

270 omdömen om Manne Pettersson Wallström

Sedan starten hos Reco 2024
Thomas H
Köpte sitt hus med hjälp av Manne Pettersson Wallström en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
Furuvik

Mycket engagerad och pålitlig Mäklare. Han kommer vi anlita i framtiden vid försäljning.

Matts K
Sålde sitt hus med hjälp av Manne Pettersson Wallström en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
Furuvik

Första gången jag mötte Manne var på en lägenhetsvisning för ett annat objekt. Jag möttes av respekt och vänligt bemötande. Manne fick då reda på att jag skulle sälja mitt hus, varvid Manne erbjöd sig att hjälpa till med försäljningen. Då jag från första stund fick stort förtroende för Manne, vände jag mig senare till honom för att få hjälp med min försäljning. Från första kontakt med upplägg för försäljning till såld villa, har jag fortsatt blivit kunnigt och respektfullt bemött. Manne har professionellt tagit fram uppgifter...

Jonathan N
Sålde sin lägenhet med hjälp av Manne Pettersson Wallström en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
Gävle

Enkelt, trevligt och smidigt. Allt från första mötet till slutförsäljning gick hur bra som helst, kändes tryggt rakt igenom.

Andreas R
Lillhagen

Mycket lätt att ha att göra med. Inger ett väldigt professionellt intryck. Hade inte några högre förväntningar med tanke på hur marknaden ser ut men blev extremt glatt överraskad av utgången. Kan bara rekommendera Manne.

Christer J
Köpte sin lägenhet med hjälp av Manne Pettersson Wallström en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
Söder

Trevlig tydlig och saklig..............

Birgitta S
Söder

Manne är engagerad. Håller kontakten. Mån om både säljare och köpare.

Helena B
Söder

Lätt att ha att göra med. Trevlig, tydlig, kunnig. Vill sälja, men inte för ivrig. Bara bra intryck av köpet, personen och hela förloppet. Bra jobbat.

Gunilla J
Bomhus

Engagerad mäklare, trevligt bemötande. Ställer upp i tid och otid. Kan svara bra på mina funderingar Mycket nöjd med honom.

Birgitta S
Söder

Engagerad, uppdaterad, noggrann och mycket trevligt bemötande.

Anita L
Köpte sin lägenhet med hjälp av Manne Pettersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
Centralt

Positiv o kunnig. Hjälpsam o snabbt besked