Manne Pettersson Wallström

Manne Pettersson Wallström

Manne Pettersson Wallström är mäklare på Fastighetsbyrån Sandviken

Manne Pettersson Wallström har varit registrerad mäklare sedan 2016-05. Manne Pettersson Wallström har varit aktiv på Reco.se sedan 2022-04 och har fått 6 omdömen med ett betyg på 4.8. Manne Pettersson Wallström har haft 3 försäljningar sen 2022-03 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2022-03 - 2022-04

Läs vad 6 Läs vad Manne Pettersson Wallström

• köpte sitt hus med hjälp av Manne Pettersson Wallström en del av Fastighetsbyrån Sandviken
    2022-05-09 Verifierad kund
    Kunnig och saklig.
    Jag och min sambo hade en bra upplevelse.
    2022-05-05 Verifierad kund
    Mäklaren bemötte oss bra både på visning och vid skrivning av kontrakt. Upplevde ha goda kunskaper i sitt yrke och förmedla dom bra.

Förväntade oss att mäklaren skulle vara trevlig och kunnig vilket han också va.
    2022-05-04 Verifierad kund
    Mycket trevligt bemötande. Fångade upp en på visningen och gav en tydlig bild av bostaden, informerade om både för- och nackdelar vilket kändes tryggt. Upplevs ärlig och genuin. Under budgivningsprocessen hade vi bra kontakt och uppföljning steg för steg. Manne var tillgänglig och det kändes inte som vi ”besvärade” honom när vi kontaktade för frågor. Allt gick väldigt smidigt och det fanns inga direkta frågetecken efter vi hade skrivit papper då vi där också fick väldigt tydlig och lättförståelig info.
  • sålde sitt hus med hjälp av Manne Pettersson Wallström en del av Fastighetsbyrån Sandviken
    2022-05-03 Verifierad kund
    Allting fungerade utmärkt från första kontakt till avslutad försäljning. Mycket nöjd!
    • Storvik
    2022-04-14 Verifierad kund
    Manne är en duktig mäklare som är både påläst och trevlig! En riktigt bra mäklare med andra ord!
    • Storvik
    2022-04-12 Verifierad kund
    Kunnig och seriös men samtidigt lättsam och lätt att ha att göra med.