Tina Edler

Tina Edler

Tina Edler är mäklare på Fastighetsbyrån Skellefteå

Tina Edler har varit registrerad mäklare sedan 2013-04. Tina Edler har varit aktiv på Reco.se sedan 2021-11 och har fått 27 omdömen med ett betyg på 5.0. Tina Edler har haft 2 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 75% av sina kunder efter omdömen.

27 omdömen om Tina Edler

Sedan starten hos Reco 2021
Harry V
Köpte sitt hus med hjälp av Tina Edler en del av Fastighetsbyrån Skellefteå
Burträsk

Tina was so kind to accommodate an early showing, even though she actually was on parental leave. She's been great in communication and has been very helpful in the entire process. Warm and friendly personality that wants to help. I highly recommend her.

Margit J
Ursviken

Min upplevelse av Tina E , är att hon glad och positiv. Samt att hon alltid gett sig tid att förklara när jag haft funderingar/frågor kring husförsäljningen. Jag är mycket nöjd med hennes tjänster.

Frida H
Köpte sitt hus med hjälp av Tina Edler en del av Fastighetsbyrån Skellefteå
Morön

Bästa mäklaren jag träffat nu under hussökandet. Otroligt bra bemötande och väldigt informativ och kunde svara på alla våra funderingar. Skulle inte tveka att änvända henne som mäklare om vi en dag ska sälja 😊

Emil J
Älvsbacka

Vi är supernöjda med tina, ett väldigt proffsigt bemötande. verkar som en genuin person som tar jobbet på största allvar. Bra kontakt genom hela försäljningen.

Åsa W
Köpte sin lägenhet med hjälp av Tina Edler en del av Fastighetsbyrån Skellefteå
Älvsbacka

Tina har bemött oss på ett väldigt fint o seriöst sätt,hon har besvarat våra frågor o guidat oss på ett utmärkt sätt. Vi är mycket nöjda så här långt. Vi

Linnea H
Älvsbacka

Tina lyssnade alltid på våra tankar och behov vilket gjorde att vi kände oss trygga i både köp och försäljning. Genuin och ödmjuk i sitt bemötande!

Robert J
Köpte sin lägenhet med hjälp av Tina Edler en del av Fastighetsbyrån Skellefteå
Älvsbacka

Engagerad, noggrann och snabba svar. Bra jobbat Tina!

Sonia S
Sålde sitt hus med hjälp av Tina Edler en del av Fastighetsbyrån Skellefteå

Engagerad, positiv och kunnig.

Tomas S
Sålde sitt hus med hjälp av Tina Edler en del av Fastighetsbyrån Skellefteå

Ett proffsigt och trevligt bemötande som i allt levde upp till våra höga förväntningar.

Lorens P
Moröhöjden

På ett bra sätt ,trevlig tillmötesgående intresserad