Hanna Palmgren

Hanna Palmgren

Hanna Palmgren är mäklare på Fastighetsbyrån Stenungsund

Hanna Palmgren har varit registrerad mäklare sedan 2015-06. Hanna Palmgren har varit aktiv på Reco.se sedan 2019-02 och har fått 83 omdömen med ett betyg på 4.8. Hanna Palmgren har haft 20 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

83 omdömen om Hanna Palmgren

Sedan starten hos Reco 2019
Malin Caroline B
Köpte sitt hus med hjälp av Hanna Palmgren en del av Fastighetsbyrån Stenungsund
Spekeröd

Trevligt bemötande. Hjälpsam

Sarah Helena Kate C
Sålde sitt hus med hjälp av Hanna Palmgren en del av Fastighetsbyrån Stenungsund
Stenungsund - Tätort

Fick en snabb kontakt med Hanna och hade ett bra första möte där hon fick förtroendet att sälja mitt hus där och då. Hon har skött det över förväntan! Snabb, smidig och proffsig! Hon har absolut min recommendation!

Christer B
Stenungsund - Tätort

Otroligt engagerad, trevlig och har en härlig energi.

Natalie J
Stenungsund - Tätort

Hanna är väldigt förtroendeingivande och enkel att ha att göra med. Alltid hjälpsam och tillgänglig och dessutom väldigt glad och trevlig.

Alvar Tommy Lennart O
Ödsmål

Hanna är snabb, korrekt, professionell och fantastiskt trevlig.

Soile A
Ödsmål

Trevlig och proffsig! Kan varmt rekommendera.

Kjell J
Stora Höga

Hanna har utfört försäljningen av vårt hus på ett föredömligt sätt och med stor proffsighet. Hanna var lättillgänglig och återkopplade snabbt med att svara på alla våra frågor. Tack Hanna för för gott samarbete / Med vänlig hälsningar Monica och Kjell

Linnea E
Stora Höga

Lyhörd, gott bemötande och angelägen om att affären ska bli lyckad för båda parter!

Eva-mari Å
Sålde en tomt med hjälp av Hanna Palmgren en del av Fastighetsbyrån Stenungsund
Stora Höga

Alltid glad vänlig och villig att förklara och hjälpa till. Hanna har ett proffsigt sätt. Har haft att göra med Hanna vid ett annat tillfälle och var lika nöjd då

Linnéa Elisabeth J
Spekeröd

Professionell, kompetent och noggrann är tre ord som fint beskriver Hanna. Hon har varit tryggheten själv som lett oss fram genom försäljningsdjungeln på ett enkelt och lugnt sätt. Alltid med ett leende på läpparna! 😊