Nicklas Björn

Nicklas Björn

Nicklas Björn är mäklare på Fastighetsbyrån Stenungsund

Nicklas Björn har varit registrerad mäklare sedan 2017-07. Nicklas Björn har varit aktiv på Reco.se sedan 2018-03 och har fått 177 omdömen med ett betyg på 4.8. Nicklas Björn har haft 32 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 98% av sina kunder efter omdömen.

177 omdömen om Nicklas Björn

Sedan starten hos Reco 2018
Monica viktoria therese H

Har haft kontakt med Nicklas Björn i många år nu. Han har sålt, köpt och visat fastigheter för oss. Alltid lika proffsig, varm och kunnig. Man slipper ”försäljningtjafs” och förskönande beskrivningar. Det gör att man känner sig trygg och sedd som kund. Nicklas har också tipsat oss om en möjlig avstyckning som slutade i en försäljning och pengar in som vi inte räknat med. Vi rekommenderar Nicklas Björn varmt.

Robert E
Sålde sitt hus med hjälp av Nicklas Björn en del av Fastighetsbyrån Stenungsund

Toppen bra mäklare! Super smidig affär! Kanon trevligt och seriöst bemötande, kändes toppen från början till slut, hade helt klart valt samma mäklare igen om jag skall sälja något i framtiden!

Jonas L
Ödsmål

Överlag bra. Som förväntat och drar sig inte för obekväma tider.

Albin K
Köpte sitt hus med hjälp av Nicklas Björn en del av Fastighetsbyrån Stenungsund

Trevlig och bra kille! Lätt att ha och göra med! Han är rörlig och har inga problem med att anpassa sig vid visningar osv.

Helena C
Stenungsund - Tätort

Positiv, glad och förstående. Framförallt trygg i sin roll och kunnig. Tack för all hjälp Nicklas.

Louise O
Köpte sitt hus med hjälp av Nicklas Björn en del av Fastighetsbyrån Stenungsund

Mycket trevlig, kunnig och bemötte oss på ett tryggt sätt från visning till vårat första husköp. Kan varmt rekommendera Nicklas som mäklare.

Johan H
Ödsmål

Bra koll på fastigheten I övrigt inga konstigheter i nuläget

Samir A

Bra bemötande.. känns proffsigt

Tim B
Köpte sitt hus med hjälp av Nicklas Björn en del av Fastighetsbyrån Stenungsund

Hjälpte oss med allt i våran första husaffär.

Joakim T
Ucklum

Nicklas var mer än mäklare för mig och mitt första husköp. Han fick mig lugn med sin kommunikation och var alltid tillgänglig när man hade frågor. Tydlig och ärlig!