David Strand
Registrerad mäklare sedan 2012-03-01
Aktiv på Reco.se sedan 2015-05-13
2019-07 - 2020-06

Varför ska man välja dig när man ska göra en bostadsaffär?
För att få en smidig och trygg affär där både du som säljare och även köparen kommer vara mer än nöjda. Jag är lyhörd, påläst och engagerad genom hela affären. Jag älskar att få förverkliga bostadsdrömmar för mina kunder och att ingen dag är den andra lik.

Vad gör du helst på fritiden?
Då lagar jag en underbar middag till min fru och dotter, spelar musik eller reser.

Hur ser din drömbostad ut?
En nyproducerad bostad med liten trädgård och vacker utsikt.

Vad vet vi inte om dig?
Att jag är en riktigt duktig pizzabagare! Läs mer

Läs vad 57 Läs vad David Strand

• Gunilla Cecilia E sålde sitt hus med hjälp av David Strand en del av Fastighetsbyrån Trelleborg

2020-05-19

Västra Egna Hem
    Sålt villa och köpt bostadsrätt.
    Bra bemötande av David, alltid tillmötesgående.
    Han levde upp till våra förväntningar. Alltid lätt att få tag på, svarar på våra frågor.
    Rekommenderar honom. Läs mer
  • Teresia S köpte sitt hus med hjälp av David Strand en del av Fastighetsbyrån Trelleborg

2020-05-18

Väster
    Köpt, mycket bra mäklare, snabba svar och bra tillgänglighet. Läs mer
  • Daniel S köpte sitt hus med hjälp av David Strand en del av Fastighetsbyrån Trelleborg

2020-05-11

Väster
    Tumme upp. Tryggt och smidigt. Läs mer
  • Carl Hans T sålde sitt hus med hjälp av David Strand en del av Fastighetsbyrån Trelleborg

2020-04-11

Anderslöv
    Sålde vårt hus på några dagar. Oerhört engagerad och duktig. Väldigt lätt att få kontakt med. Gjorde upp en plan på hela försäljningen och ringde ofta för att återkoppling. Bara positiva saker att säga om David. Läs mer
    David S gillar detta
  • Linda Maria L sålde sitt hus med hjälp av David Strand en del av Fastighetsbyrån Trelleborg

2020-04-11

Dalköpinge
    Gjorde ett bra jobb mellan mig som säljare och de som köpte mitt hus.
    Jag var bestämd och han följde med i mitt beslut. Allt gick bra. Läs mer
    David S gillar detta
  • Louise S sålde sitt hus med hjälp av David Strand en del av Fastighetsbyrån Trelleborg

2020-03-29

Kyrkoköpinge
    David Strand har sålt vår villa och vi är mycket nöjda med vårt val av mäklare. Proffsigt bemötande och lätt att komma i kontakt med. Vi kan absolut rekommendera David. Läs mer
    David S gillar detta
  • Annika Elisabeth K köpte sitt hus med hjälp av David Strand en del av Fastighetsbyrån Trelleborg

2020-01-19

Stavstensudde
    Vi har köpt ett hus genom David och sålt vårt eget via honom. David har varit mycket hjälpsam med allt. Svarat snabbt när vi har haft frågor, även konstiga frågor. Kan varmt rekommendera David. Läs mer
    David S gillar detta
  • Nebojsa R sålde sitt hus med hjälp av David Strand en del av Fastighetsbyrån Trelleborg

2020-01-03

Öster
    Bra och proffsigt bemötande. Rekommenderas. Läs mer
    David S gillar detta
  • Lars K köpte sin lägenhet med hjälp av David Strand en del av Fastighetsbyrån Trelleborg

2019-12-01

2:a
    Kungahusen
    David strand var mycket bra o korrekt o hjälp Sam och trevlig o kunnig Läs mer
    David S gillar detta
  • Birgit Gunilla Viveka B sålde sitt hus med hjälp av David Strand en del av Fastighetsbyrån Trelleborg

2019-10-03

Stavstensudde
    Jag var informerad under hela processen, helnöjd! Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Trelleborg

Annika Öberg