David Strand
Registrerad mäklare sedan 2012
Aktiv på Reco.se sedan 2015
2019-03 - 2020-02

Varför ska man välja dig när man ska göra en bostadsaffär?
För att få en smidig och trygg affär där både du som säljare och även köparen kommer vara mer än nöjda. Jag är lyhörd, påläst och engagerad genom hela affären. Jag älskar att få förverkliga bostadsdrömmar för mina kunder och att ingen dag är den andra lik.

Vad gör du helst på fritiden?
Då lagar jag en underbar middag till min fru och dotter, spelar musik eller reser.

Hur ser din drömbostad ut?
En nyproducerad bostad med liten trädgård och vacker utsikt.

Vad vet vi inte om dig?
Att jag är en riktigt duktig pizzabagare! Läs mer

Läs vad 51 Läs vad David Strand

• Annika Elisabeth K köpte sitt hus med hjälp av David Strand en del av Fastighetsbyrån Trelleborg

2020-01-19

Stavstensudde
    Vi har köpt ett hus genom David och sålt vårt eget via honom. David har varit mycket hjälpsam med allt. Svarat snabbt när vi har haft frågor, även konstiga frågor. Kan varmt rekommendera David. Läs mer
  • Nebojsa R sålde sitt hus med hjälp av David Strand en del av Fastighetsbyrån Trelleborg

2020-01-03

Öster
    Bra och proffsigt bemötande. Rekommenderas. Läs mer
    David S gillar detta
  • Lars K köpte sin lägenhet med hjälp av David Strand en del av Fastighetsbyrån Trelleborg

2019-12-01

Kungahusen
    David strand var mycket bra o korrekt o hjälp Sam och trevlig o kunnig Läs mer
    David S gillar detta
  • Birgit Gunilla Viveka B sålde sitt hus med hjälp av David Strand en del av Fastighetsbyrån Trelleborg

2019-10-03

Stavstensudde
    Jag var informerad under hela processen, helnöjd! Läs mer
    David S gillar detta
  • Linda E köpte sitt hus med hjälp av David Strand en del av Fastighetsbyrån Trelleborg

2019-09-11

Granlunda
    Bra att man kunde ringa David när som helst
    och han svarade snabbt Läs mer
    David S gillar detta
  • Ann O köpte sitt hus med hjälp av David Strand en del av Fastighetsbyrån Trelleborg

2019-07-29

Klagstorp
    Inte ärlig i sin beskrivning av fastigheten , gällande byggnation av garage/carport. Undanhöll information ang servitut, hade semester då affären skulle slutföras. Kollade inte upp slutstädning samt att tomten ska vara städad och trädgården iordning. Läs mer
  • Heinz Jörgen S sålde sitt hus med hjälp av David Strand en del av Fastighetsbyrån Trelleborg

2019-06-30

Granlunda
    👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍 Läs mer
  • Zaneta M sålde sitt hus med hjälp av David Strand en del av Fastighetsbyrån Trelleborg

2019-05-16

Anderslöv
    mycket bra och hjälpsam är han-jag såld bostadsrätt, ska hyra en lägenhet-mycket bra-yes han levde upp till allt, mycket praktiska man-allt gick jätte bra tack till honom-jag är mycket nöjd och glad Läs mer
  • Susanna T köpte sitt hus med hjälp av David Strand en del av Fastighetsbyrån Trelleborg

2019-04-30

Högalid
    Köpt hus och fick utmärkt service utav David! Läs mer
  • Eva Lena Marie M sålde sitt hus med hjälp av David Strand en del av Fastighetsbyrån Trelleborg

2019-04-08

Anderslöv
    Har sålt vår villa och vi kan bara skicka allt beröm till David .
    Alltid tillgänglig och behjälplig med allt vi undrat över. Ger honom 10⭐️av 10 möjliga. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Trelleborg

Annika Öberg