en del av Fastighetsbyrån Trelleborg

4.5 / 5 i betyg — 22 rekommendationer

Läs vad 22 användare tycker om David Strand

• Lina Ö
    Lina Ö skrev om David Strand en del av Fastighetsbyrån Trelleborg
    Mycket bra mäklare. Drivande och kunnig. Tänker på båda parterna. Flexibel och svara mycket snabbt. Hittat snabba lösningar på att planera in möten. Rekommenderar starkt och skulle väldigt gärna köpa/sälja av honom igen!
    2016-11-14 David S svarar Lina Ö
    Tack Lina för den fina rekommendationen!
  • Jonas  R
    Jonas R skrev om David Strand en del av Fastighetsbyrån Trelleborg
    Tydlig & korrekt! God värdeuppfattning om marknaden, bra argumentation kring detaljer, erbjuder bra fotojobb, engagerad i affären och skapar intresse runt enskilda visningar såväl som den generella visningen. Rak, enkel och korrekt kommunikation. Känns som överlägset bäst i Trelleborg och i vårt fall Beddingestrand.
    2016-10-25 David S svarar Jonas R
    Tack Jonas och väldigt roligt att höra att ni är nöjda med mitt arbete!
  • Lisbeth B
    Lisbeth B skrev om David Strand en del av Fastighetsbyrån Trelleborg
    Bra som en mäklare ska vara. Jag är nöjd
    2016-08-11 David S svarar Lisbeth B
    Tack för det Lisbeth! Hoppas att du trivs i din nya lägenhet lika bra som du trivdes i ditt gamla hus!
  • Caroline D
    Caroline D skrev om David Strand en del av Fastighetsbyrån Trelleborg
    Mycket bra, driven, snabb återkoppling, kunnig och trevligt bemötande.
    2016-08-10 David S svarar Caroline D
    Tack så mycket! Kul att ni är nöjda och hoppas ni kommer att trivas i ert nya hus!
  • Mikael F
    Mikael F skrev om David Strand en del av Fastighetsbyrån Trelleborg
    Korrekt, alltid i tid, bra på återkoppling.
  • Heidi P
    Heidi P skrev om David Strand en del av Fastighetsbyrån Trelleborg
    Mycket effektiv och trevlig mäklare!
    2016-08-08 David S svarar Heidi P
    Tack så mycket Heidi, vad roligt att du är nöjd med försäljningen!
  • Ingrid N
    Ingrid N skrev om David Strand en del av Fastighetsbyrån Trelleborg
    Jag fick ett korrekt bemötande, svar när jag behövde och bra information. Jag har stort förtroende för honom både för hans kunskap och hans vilja att göra ett bra jobb. Kan absolut rekommendera honom.
    2016-04-29 David S svarar Ingrid N
    Tack så mycket Ingrid det är riktigt kul att höra!
  • Patrik R
    Patrik R skrev om David Strand en del av Fastighetsbyrån Trelleborg
    Väldigt stort engagemang och sälj tills affären var skriven. Sedan var det förmodligen fokus på nästa affär vid tillträdet. Men allt gick väl så förmodar väl att det är priset som räknas och det blev högt på grund av den initialia insatsen.
    2016-04-29 David S svarar Patrik R
    Hej Patrik! Tack för din rekommendation, jag tar till mig kritiken och ser till att göra det ännu bättre i fortsättningen!
  • Js Litsunda Ab
    Js Litsunda Ab skrev om David Strand en del av Fastighetsbyrån Trelleborg
    Tydlig, hjälpsam och kunnig. Bra på att följa uåå.
  • Kija H
    Kija H skrev om David Strand en del av Fastighetsbyrån Trelleborg
    En bra och rak mäklare. Punktlig och ärlig, kan sin sak ut till fingerspetsarna.
  • Ebba H
    Ebba H skrev om David Strand en del av Fastighetsbyrån Trelleborg
    Fantastiskt bra mäklare! Lätt att få kontakt med och var verkligen engegerad i försäljningen av min bostad!
    Han var drivande och resultatet blev betydligt bättre än vad vi hade förväntat oss!
  • Ingrid S
    Ingrid S skrev om David Strand en del av Fastighetsbyrån Trelleborg
    David Marcusson skötte uppdraget som helhet utmärkt. Visst krångel med att få till texten i säljbroschyren korrekt uppstod, men det blev bra till slut. Ett misstag var att inte i papper till kunden uppge att stugan såldes med lösa inventarier, något som kunden utnyttjade på ett obehagligt sätt. Speciellt bra och tålmodigt hanterade han denna mycket besvärliga kund i gott samråd med mig. Jag uppfattade Marcus som en professionell, ödmjuk och balanserad person.
  • Tegan M
    Tegan M skrev om David Strand en del av Fastighetsbyrån Trelleborg
    David was very professional yet approachable. He was very knowledge and supportive throughout the entire process of selling our home. David provided us with a clear overview of what we could expect from selling our apartment and ensured we got the best price. We were very happy with how fast the process went and the outcome. I highly recommend him as a real estate agent.
  • Philip L
    Philip L skrev om David Strand en del av Fastighetsbyrån Trelleborg
    Han var mäklare åt oss för ca ett år sedan. Det var bra. Lätt att jobba med.
  • Gunilla A
    Gunilla A skrev om David Strand en del av Fastighetsbyrån Trelleborg
    David Marcusson är en trevlig och öppen person att prata med. Jag fick genast förtroende för David, när vi möttes första gången, inför försäljningen av min bostadsrätt. Vi pratade om möjligheter och inte problem. Det gillar jag. Att vi båda kunde se vad som kunde göras för att förbättra utan att överdriva . Jag hade tidigare haft kontakt med två andra fastighetsförmedlare, innan jag bestämde mig för att anlita Marcus Davidsson. Likaså hade jag uppdaterat mig själv genom att gå på några visningar för att se hur det gick till idag när en bostadsrätt såldes. Jag hade ju haft min i 15 år.
  • Bernt J
    Bernt J skrev om David Strand en del av Fastighetsbyrån Trelleborg
    Jag tog kontakt om en lägenhetsförsäljning. David var mycket "på" och välklädd, professionell och förtroendeingivande. Han utförde försäljningen till ett pris bra mycket högre än min förväntning och skötte all kommunikation och alla transaktioner snabbt och bra. Rekommenderas!
  • Sven B
    Sven B skrev om David Strand en del av Fastighetsbyrån Trelleborg
    David har jag mycket stort förtroende för. Professionell, redig och lättsam. Han har inom kort tid förmedlat tre lägenhetsaffärer för mig/oss.
    Om de rutiner David haft är satta av Fastighetsbyrån, får den ta åt sig en del av lovorden.
  • Manouchehr F
    Manouchehr F skrev om David Strand en del av Fastighetsbyrån Trelleborg
    Han är duktigt. Bra mäklare med tålamod. Jag rekommendarer honom.
  • Helena L
    Helena L skrev om David Strand en del av Fastighetsbyrån Trelleborg
    professionellt, glatt och säkert bemötande. Vi kände oss väl omhändertagna och att David hade vårt bästa för ögonen när vi sålde vår bostadsrätt.
  • Christoffer G
    Christoffer G skrev om David Strand en del av Fastighetsbyrån Trelleborg
    Trevlig att ha att göra med, tackar för en smidig affär.
  • Birgitta H
    Birgitta H skrev om David Strand en del av Fastighetsbyrån Trelleborg
    Väldigt smidigt att anlita er.
    Behövde inte göra ngt själv.
    Fin service och goda råd inför försäljningen.
  • Peter H
    Peter H skrev om David Strand en del av Fastighetsbyrån Trelleborg
    Mycket proffsig och trevlig. Jag är väldigt nöjd!
Daniel Östman
Annika Öberg