Mäklare Skåne Trelleborg Fastighetsbyrån Trelleborg David Strand
David Strand
Registrerad mäklare sedan 2012
Aktiv på Reco.se sedan 2015
2018-05 - 2018-11

Varför ska man välja dig när man ska göra en bostadsaffär?
För att få en smidig och trygg affär där både du som säljare och även köparen kommer vara mer än nöjda. Jag är lyhörd, påläst och engagerad genom hela affären. Jag älskar att få förverkliga bostadsdrömmar för mina kunder och att ingen dag är den andra lik.

Vad gör du helst på fritiden?
Då lagar jag en underbar middag till min fru och dotter, spelar musik eller reser.

Hur ser din drömbostad ut?
En nyproducerad bostad med liten trädgård och vacker utsikt.

Vad vet vi inte om dig?
Att jag är en riktigt duktig pizzabagare! Läs mer

Läs vad 37 kunder tycker om David Strand

• Paul Martin Sigvard H
    Paul Martin Sigvard H sålde sin bostad med hjälp av David Strand en del av Fastighetsbyrån Trelleborg
    Snabb, smidig och proffsig.
    Har svar på alla frågor.
    Rekommenderas Läs mer
    2018-11-16 David S svarar Paul Martin Sigvard H
    Tack Martin, jättekul att höra!
  • Mustafa B skrev om David Strand en del av Fastighetsbyrån Trelleborg
    Hej !
    Jag har köpt hus och såld min lägenhet inom David Strand. Han har fått högsta betyg från oss. Han är jätte kunnig och ärlig människa . Man kan lita på honom!
    Han har svart på bästa sättet i alla våra frågor kring köpet av huset och när vi har såld lägenheten. Han var jätte tydlig och koncis på sina svar!

MVH/Mustafa Läs mer
  • Katarina L skrev om David Strand en del av Fastighetsbyrån Trelleborg
    Sålt marklght/radhus och köpt nyproduktion
    Har blivit bra bemött, tillgänglig, informativt.

Mina förväntningar var höga då jag anlitat fastighetsbyrån tidigare. David levde upp till detta. Läs mer
    2018-09-10 David S svarar Katarina L
    Tack Katarina, riktigt kul att höra att du är nöjd och extra kul då du både sålt och köpt via oss!
  • Mattias O
    Mattias O skrev om David Strand en del av Fastighetsbyrån Trelleborg
    Vi köpte en tvåa på Borggården efter vi hade letat länge. Vi berättade för David vad vi sökte efter och han ringde så fort han hade hittat rätt. Väldigt bra service minded, omtänksam, snäll och väldigt trevlig. Vi ska rekommendera dig David till alla vi känner, och ringa dig igen så fort vi behöver större. Tack för hjälpen. Läs mer
    2018-06-05 David S svarar Mattias O
    Tack för det Mattias! Välkomna till Trelleborg och njut av er nya fina lägenhet!
  • Oskar A skrev om David Strand en del av Fastighetsbyrån Trelleborg
    Köpte en etta i Trelleborg.

Blev professionellt möt redan från visningen. Han hade koll på vad som gällde från början.

Sen ville jag ha en snabb affär, och det kombinerat med att jag har oklara tider på jobb gav mäklaren en utmaning. En utmaning som han klarade ut bra och säkert. Läs mer
    2018-05-21 David S svarar Oskar A
    Tack Oskar! Välkommen tillbaka till Trelleborg och hoppas du kommer att trivas i din nya lägenhet!
  • Roland L
    Roland L skrev om David Strand en del av Fastighetsbyrån Trelleborg
    *Vi har köpt en Brf 3 rum och kök. Stadsparkshusen i Trbg
    * David gjorde ett intresserat och kunnigt intryck
    * Vi köpte en lägenhet mitt i stan för att bo bekvämt med all
    service inom bekvämt avstånd.
    * Upplevelse? Vi köpte en lägenhet. Läs mer
  • Alban P skrev om David Strand en del av Fastighetsbyrån Trelleborg
    Mycket nöjd med David från dag 1, hela försäljningen gick supersnabbt! Kan varmt rekommendera David som mäklare, ni lär bli supernöjda! Läs mer
    2018-05-21 David S svarar Alban P
    Superkul att ni är nöjda och hoppas ni kommer välja att flytta tillbaka till Trelleborg framöver!
  • Anne C skrev om David Strand en del av Fastighetsbyrån Trelleborg
    Tycker att David var kylig och svår men värmde upp rejält på slutet. Så började på en 2 och slutade på en 4 så 3 blir väl bra! Läs mer
  • Alexandra K skrev om David Strand en del av Fastighetsbyrån Trelleborg
    Engagerad och trevlig. Blev en snabb affär så han kom nog inte till sin fulla rätt men skötte allt bra. Lätt att få kontakt med. Mycket nöjd på det stora hela. Läs mer
    2017-02-24 David S svarar Alexandra K
    Tack Alexandra, förhoppningsvis vill du sälja ditt nya boende i framtiden en dag så vi kan samarbeta igen!
  • Lovis H skrev om David Strand en del av Fastighetsbyrån Trelleborg
    Vi fick ett bra bemötande samt en snabb, smidig och mycket bra affär precis som vi ville. Vi är mycket nöjda med fastighetsbyrån och speciellt med David. Vi kommer absolut att anlita er vid nästa försäljning. Läs mer
    2017-02-22 David S svarar Lovis H
    Tack Lovis, nu ska vi bara se till att hitta ert drömhus också!

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Trelleborg

David Strand