Viktoria Norén

Viktoria Norén

Viktoria Norén är mäklare på Fastighetsbyrån Trollhättan

Viktoria Norén har varit registrerad mäklare sedan 2017-03. Viktoria Norén har varit aktiv på Reco.se sedan 2017-12 och har fått 67 omdömen med ett betyg på 4.7. Viktoria Norén har haft 37 försäljningar sen 2020-08 och har tillfrågat 80% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2020-08 - 2021-07

Läs vad 67 Läs vad Viktoria Norén

• köpte sin lägenhet med hjälp av Viktoria Norén en del av Fastighetsbyrån Trollhättan
    • Tingvalla
    2021-06-30
    Jag/vi har blivit väldigt väl bemötta, trevligt, pedagogiskt och på det hela taget väldigt bra. Vi har höga förväntningar när vi anlitar en mäklare från fastighetsbyrån och Viktoria har levt upp till dem på ett jättebra sätt. Sammanfattningsvis kan vi bara säga att vi hittills är supernöjda med vår fastighetsaffär.
    • Götalunden
    2021-06-27
    Väldigt bra. Vi tog kontakt med henne om att köpa lägenhet på förhand, hon hörde av sig mindre än 1 timma senare och fika se lägenheten samma dag och skriva kontrakt dagen efter. Väldigt bra, snabb, hjälpsam och professionell. Vi är väldigt nöjda.
  • Aylin B
    • Hjortmossen
    2021-06-11
    Viktoria har hjälpt oss att sälja vår lägenhet och vi är så nöjda med henne. Hon har varit fantastisk och har alltid återkopplat, svarat på frågor och varit stöttande. Vi tycker även att Viktoria har haft ett proffesionellt bemötande och är kunnig i sitt arbete, rekommenderar henne starkt! 🤗
    • Centralt
    2021-06-11
    Trevligt bemötande, man fick bra information. Snabb återkoppling och lätt att komma i kontakt med. Bra på att återkoppla om det var något vi behövde veta.
  • köpte sitt hus med hjälp av Viktoria Norén en del av Fastighetsbyrån Trollhättan
    • Björndalen
    2021-06-10
    Köpte ett finnt hus i Trollhättan genom Viktoria.
    Som köpare har vi känt oss väldigt trygga med Viktoria genom hela processen, mycket bra och proffsigt bemötande i allt från visning till köp, Snabbt och lätt att få kontakt.
    Vi är supernöjda och ger Viktoria högsta möjliga betyg, rekommenderar henne starkt!.

Fadi Kassir
  • Suzanne W
    • Åsaka
    2021-06-08
    Köpt hus för första gången. Fick bra information och stöttning i hela processen
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Viktoria Norén en del av Fastighetsbyrån Trollhättan
    • Källstorp
    2021-05-22
    Sålt en bostadsrätt på förhandsförsäljning till det pris vi önskade och med övertag när vi önskade.
  • sålde sitt hus med hjälp av Viktoria Norén en del av Fastighetsbyrån Trollhättan
    • Björndalen
    2021-05-05
    Sålt villa. Väldigt bra bemötande. Tycker att mäklaren överträffade förväntningarna.
    Mycket bra skött under hela säljprocessen
    • Centrum
    2021-04-12
    Köpt bostad på Kungsgatan i Thn. Viktoria lyckades få upp mitt intresse initialt, detta efter att jag var på en spontan visning. En bra och kompetent mäklare skulle jag säga, som supprtade båda mig och säljarna på ett exemplarisk sätt... Jag är mycket nöjd :)
    • Centralt
    2021-04-07
    Det gick snabbt och smidigt och Viktoria var påläst och det kändes tryggt.