Viktoria Norén
Aktiv på Reco.se sedan 2017
2018-05 - 2018-11

Läs vad 22 kunder tycker om Viktoria Norén

• Linnéa L
    Linnéa L köpte sin bostad med hjälp av Viktoria Norén en del av Fastighetsbyrån Trollhättan
    Jag har köpt en lägenhet på 3 rum och kök.
    Jag har kännt mig väl bemött från att jag gick på visningen av lägenheten till tillträdesdagen när jag skrev på sista papper och fick nycklar.

Mina förväntningar var väl att jag inte skulle förstå något alls och skulle vara allmänt förvirrad. Men min mäklare, Viktoria var väldigt duktig på att göra och förklara saker på ett sätt till och med jag kunde förstå och känna mig trygg med. Hon var alltid lätttillgänglig.

Min upplevelse har bara varit positiv och trygg. Läs mer
  • Kurt Tony A köpte sin bostad med hjälp av Viktoria Norén en del av Fastighetsbyrån Trollhättan
    Köpt bostad, bemötandet var ok. Läs mer
  • Malin B skrev om Viktoria Norén en del av Fastighetsbyrån Trollhättan
    Har köpt bostad. Allt har gått lätt och smidigt och jag har fått all info jag behöver. Läs mer
  • Ulf E
    Ulf E skrev om Viktoria Norén en del av Fastighetsbyrån Trollhättan
    Viktoria ger ett tryggt och proffsigt intryck.Hon är Lätt att komma i kontakt med och vi fick snabbt en bra kontakt. Hon guidade oss genom hela processen och både vi och köparen fick fortlöpande information.
    En trevlig och proffsig mäklare. Läs mer
  • Henrik A skrev om Viktoria Norén en del av Fastighetsbyrån Trollhättan
    Mycket duktig säljare som med stort engagemang antog sig säljuppdraget. Läs mer
  • Frida E skrev om Viktoria Norén en del av Fastighetsbyrån Trollhättan
    Jag kunde inte varit med nöjd med försäljningen av mitt hus! Viktoria har gjort att hela processen känts jättebra och jag har känt mig trygg och omhändertagen hela vägen. Jag har aldrig sålt ett hus tidigare så jag var såklart nervös och ringde en hel del till Viktoria. Inte en enda gång kände jag att jag störde eller besvärade henne med mina frågor. Hon sa också detta flera gånger, att det bara var att ringa till henne om jag undrade över något.

Eftersom jag inte sålt hus innan så blev jag otroligt positivt överraskad. Jag kände hela tiden att jag hade koll på alla steg och det trodde jag inte att jag skulle ha. Säljcoachen var också till grym hjälp!
    Om jag ska köpa/sälja hus igen så kommer jag definitivt kontakta Viktoria. Jag kommer rekommendera henne vidare. Hon var otroligt trevlig, ärlig, tydlig och duktig! Kan inte komma på något som jag skulle vilja ändra på.
    Tack!!! Läs mer
  • Victor M skrev om Viktoria Norén en del av Fastighetsbyrån Trollhättan
    Köpt en villa på landet. Själv var jag förstagångsköpare och kände att jag fick bra och snabba svar. Kändes tryggt hela vägen igenom. Mycket nöjd totalt sett. Läs mer
  • Mikael N skrev om Viktoria Norén en del av Fastighetsbyrån Trollhättan
    Mycket duktig och kvalificerad, M.V.H MIkael Nal Läs mer
  • Anette J skrev om Viktoria Norén en del av Fastighetsbyrån Trollhättan
    Sålt hus. Mycket proffsigt ov vänligt bemötande av Viktoria. Både före, under och efter försäljningen. 👍 Läs mer
  • Karin A skrev om Viktoria Norén en del av Fastighetsbyrån Trollhättan
    Viktoria är proffsig, strukturerad och håller vad hon lovar. Toppen helt enkelt! Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Trollhättan

Markus Cederljung