Viktoria Norén
Registrerad mäklare sedan 2017
Aktiv på Reco.se sedan 2017
2018-07 - 2019-06

Läs vad 30 Läs vad Viktoria Norén

• Kreshnik X köpte sin lägenhet med hjälp av Viktoria Norén en del av Fastighetsbyrån Trollhättan

2019-05-06

Kronogården
    Väldigt bra ,en fantastisk säljare Läs mer
  • Matilda K köpte sitt hus med hjälp av Viktoria Norén en del av Fastighetsbyrån Trollhättan

2019-04-29

Sjuntorp
    Överlag bra, men det var en annan mäklare vid överlåtelsen vilket vi inte fick information om innan. Läs mer
  • Inger K
    Inger K sålde sitt hus med hjälp av Viktoria Norén en del av Fastighetsbyrån Trollhättan

2019-04-12

Sandhem
    sålt villa.
    mycket bra och proffsigt.
    att få sålt så smidigt som möjligt

och vi är mycket nöjda med Viktoria.

och hennes tjänster. Läs mer
  • Lena A sålde sin lägenhet med hjälp av Viktoria Norén en del av Fastighetsbyrån Trollhättan

2019-04-07

Sålt en bostadsrätt
    Bra och proffsigt
    Har hela tiden hållt oss uppdaterade på vad som händer
    Kan mycket väl rekommendera Victoria Läs mer
  • Johnny A sålde sin lägenhet med hjälp av Viktoria Norén en del av Fastighetsbyrån Trollhättan

2019-04-07

Sjuntorp
    Har sålt en bostadsrätt. Har blivit bra bemött från början och blivit bra uppdaterad genom hela affären. Har motsvarat förväntningarna. Bra kommunikation vi är väldigt nöjda Läs mer
  • Ann-Kristin T sålde sitt hus med hjälp av Viktoria Norén en del av Fastighetsbyrån Trollhättan

2019-03-07

Strömslund
    Viktoria har varit trevlig förtroendeingivande och tydlig när jag sålt vårt hus Läs mer
  • Mattias S sålde sitt hus med hjälp av Viktoria Norén en del av Fastighetsbyrån Trollhättan

2019-02-04

Skoftebyn
    Sålt radhus. Affär blev genomförd innan visning.

Viktoria gjorde ett bra jobb att förmedla kontakt med olika intressenter. Läs mer
  • Anders J köpte sin bostad med hjälp av Viktoria Norén en del av Fastighetsbyrån Trollhättan

2019-01-25

Jag har köpt en bostadsrätt i Trollhättan.
    Viktoria var vänlig, gav alltid sakliga upplysningar på mina frågor. var något oklart som hon var osäker på undersökte hon det och återkom med ett sakligt svar.
    Jag har inte alltid haft goda erfarenheter av fastighetsmäklare så jag är mycket nöjd med tanke av det.
    Viktoria gjorde att man kände sig trygg och hon förmedlade en atmosfär där jag kände att ingen fråga var för dum Läs mer
  • Linnéa L
    Linnéa L köpte sin bostad med hjälp av Viktoria Norén en del av Fastighetsbyrån Trollhättan

2018-12-10

Jag har köpt en lägenhet på 3 rum och kök.
    Jag har kännt mig väl bemött från att jag gick på visningen av lägenheten till tillträdesdagen när jag skrev på sista papper och fick nycklar.

Mina förväntningar var väl att jag inte skulle förstå något alls och skulle vara allmänt förvirrad. Men min mäklare, Viktoria var väldigt duktig på att göra och förklara saker på ett sätt till och med jag kunde förstå och känna mig trygg med. Hon var alltid lätttillgänglig.

Min upplevelse har bara varit positiv och trygg. Läs mer
  • Kurt Tony A köpte sin bostad med hjälp av Viktoria Norén en del av Fastighetsbyrån Trollhättan

2018-11-11

Köpt bostad, bemötandet var ok. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Trollhättan

Markus Cederljung