Viktoria Norén
Registrerad mäklare sedan 2017
Aktiv på Reco.se sedan 2017
2019-03 - 2020-02

Läs vad 34 Läs vad Viktoria Norén

• Hafdis G sålde sin lägenhet med hjälp av Viktoria Norén en del av Fastighetsbyrån Trollhättan

2020-03-28

Skogshöjden
    Sålde lägenheten, Viktorias bemötande från dag ett, trevlig, informerar & förklarar på ett bra sätt, lätt att prata med, hon är väldigt duktig & proffsig mäklare, är jätte nöjd känner att jag fick bra mäklare. Läs mer
  • Nils E köpte sin lägenhet med hjälp av Viktoria Norén en del av Fastighetsbyrån Trollhättan

2019-12-12

Centralt
    Vi har köpt en lägenhet som hade en underkänd ventilation men det negligerades av mäklaren och gör det fortfarenade efter kontraktsskrivning.
    bemötandet var bra annars förutom den här punkten. Läs mer
  • Sami O köpte sitt hus med hjälp av Viktoria Norén en del av Fastighetsbyrån Trollhättan

2019-09-11

Öresjö
    Köpt ett hus.
    Mycket bra bemötande.
    Mäklaren 110% Läs mer
  • Helena S köpte sitt hus med hjälp av Viktoria Norén en del av Fastighetsbyrån Trollhättan

2019-07-28

Sjuntorp
    Köpt hus med Viktoria som mäklare. Mycket nöjda med hela bostadsköpet, från visningar till kontraktsskrivning.. Allt gick smidigt och Viktoria är mycket trevlig och professionell som mäklare. Läs mer
  • Kreshnik X köpte sin lägenhet med hjälp av Viktoria Norén en del av Fastighetsbyrån Trollhättan

2019-05-06

Kronogården
    Väldigt bra ,en fantastisk säljare Läs mer
  • Matilda K köpte sitt hus med hjälp av Viktoria Norén en del av Fastighetsbyrån Trollhättan

2019-04-29

Sjuntorp
    Överlag bra, men det var en annan mäklare vid överlåtelsen vilket vi inte fick information om innan. Läs mer
  • Inger K
    Inger K sålde sitt hus med hjälp av Viktoria Norén en del av Fastighetsbyrån Trollhättan

2019-04-12

Sandhem
    sålt villa.
    mycket bra och proffsigt.
    att få sålt så smidigt som möjligt

och vi är mycket nöjda med Viktoria.

och hennes tjänster. Läs mer
  • Lena A sålde sin lägenhet med hjälp av Viktoria Norén en del av Fastighetsbyrån Trollhättan

2019-04-07

Sålt en bostadsrätt
    Bra och proffsigt
    Har hela tiden hållt oss uppdaterade på vad som händer
    Kan mycket väl rekommendera Victoria Läs mer
  • Johnny A sålde sin lägenhet med hjälp av Viktoria Norén en del av Fastighetsbyrån Trollhättan

2019-04-07

Sjuntorp
    Har sålt en bostadsrätt. Har blivit bra bemött från början och blivit bra uppdaterad genom hela affären. Har motsvarat förväntningarna. Bra kommunikation vi är väldigt nöjda Läs mer
  • Ann-Kristin T sålde sitt hus med hjälp av Viktoria Norén en del av Fastighetsbyrån Trollhättan

2019-03-07

Strömslund
    Viktoria har varit trevlig förtroendeingivande och tydlig när jag sålt vårt hus Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Trollhättan

Markus Cederljung