Viktoria Norén
Registrerad mäklare sedan 2017-03-23
Aktiv på Reco.se sedan 2017-12-01
2019-07 - 2020-06

Läs vad 38 Läs vad Viktoria Norén

• Dag E köpte sin lägenhet med hjälp av Viktoria Norén en del av Fastighetsbyrån Trollhättan

2020-06-09

Skogshöjden
    Jag köpt insatslägenhet på Torngatan 110 hon var trevlig och var alltid anträfbar när vi sökte henne och fick svar på våra frågor jag rekomenderar henne Läs mer
  • Mattias N sålde sitt hus med hjälp av Viktoria Norén en del av Fastighetsbyrån Trollhättan

2020-06-08

Lextorp
    Hej

Jag har köpt och sålt av Viktoria.

Viktoria har ett trevligt bemötande och ger ett förtroende när man träffar henne. Hon är noggrann när hon förklarar och berättar hur affären skall gå till och vad som händer.

Mina förväntningar har uppfyllts. Det jag hade önskat mer av är kontakten mellan visningen och försäljning. Även om ditt i mitt fall inte fanns så mycket att berätta. Så finns det en oro som säljare och man kan behöva ställa lite frågor.

Men helheten är jättebra och kan rekommendera henne.

Mattias Läs mer
  • Peter D sålde sitt hus med hjälp av Viktoria Norén en del av Fastighetsbyrån Trollhättan

2020-05-24

Norra Björke
    Vi har sålt ett större hus strax innan Norra Björke, Östbjörke 1.
    Victoria har uppträtt professionellt och har hållit oss informerade under hela processen.
    De gånger vi sökt henne har hon varit snabb med återkoppling.
    Huset såldes på förhandsbud efter att det lades ut på Hemnet. Det gick därför inte till visning trots att väldigt många anmält sig.
    Det kändes som vi kunde bolla på ett bra sätt med Victoria hur vi skulle förhålla oss till förhandsbud vilket underlättade för oss att ta beslutet att sälja.
    Vi rekommenderar Victoria som mäklare inför en försäljning. Läs mer
  • Inger R sålde sitt hus med hjälp av Viktoria Norén en del av Fastighetsbyrån Trollhättan

2020-04-27

Skoftebyn
    Villa ,Bra, Ja, Bra

Har inte riktigt tid, hade varit lättare med "sätt en plupp" frågor Läs mer
  • Hafdis G sålde sin lägenhet med hjälp av Viktoria Norén en del av Fastighetsbyrån Trollhättan

2020-03-28

Skogshöjden
    Sålde lägenheten, Viktorias bemötande från dag ett, trevlig, informerar & förklarar på ett bra sätt, lätt att prata med, hon är väldigt duktig & proffsig mäklare, är jätte nöjd känner att jag fick bra mäklare. Läs mer
  • Nils E köpte sin lägenhet med hjälp av Viktoria Norén en del av Fastighetsbyrån Trollhättan

2019-12-12

Centralt
    Vi har köpt en lägenhet som hade en underkänd ventilation men det negligerades av mäklaren och gör det fortfarenade efter kontraktsskrivning.
    bemötandet var bra annars förutom den här punkten. Läs mer
  • Sami O köpte sitt hus med hjälp av Viktoria Norén en del av Fastighetsbyrån Trollhättan

2019-09-11

Öresjö
    Köpt ett hus.
    Mycket bra bemötande.
    Mäklaren 110% Läs mer
  • Helena S köpte sitt hus med hjälp av Viktoria Norén en del av Fastighetsbyrån Trollhättan

2019-07-28

Sjuntorp
    Köpt hus med Viktoria som mäklare. Mycket nöjda med hela bostadsköpet, från visningar till kontraktsskrivning.. Allt gick smidigt och Viktoria är mycket trevlig och professionell som mäklare. Läs mer
  • Kreshnik X köpte sin lägenhet med hjälp av Viktoria Norén en del av Fastighetsbyrån Trollhättan

2019-05-06

3:a
    Kronogården
    Väldigt bra ,en fantastisk säljare Läs mer
  • Matilda K köpte sitt hus med hjälp av Viktoria Norén en del av Fastighetsbyrån Trollhättan

2019-04-29

Sjuntorp
    Överlag bra, men det var en annan mäklare vid överlåtelsen vilket vi inte fick information om innan. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Trollhättan

Markus Cederljung