Viktoria Norén

Viktoria Norén

Viktoria Norén är mäklare på Fastighetsbyrån Trollhättan

och har varit registrerad mäklare sedan 2017. Viktoria Norén har varit aktiv på Reco.se sedan 2017 och har fått 44 omdömen sedan 2017-12-01. Viktoria Norén har haft 46 försäljningar det senaste året och har tillfrågat 90% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2019-10 - 2020-09

Läs vad 44 Läs vad Viktoria Norén

• Hon är saklig, kunnig, tillmötesgående, lyhörd och kommunikativ. Ordning o reda o väl förberedd. Sålde en fastighet åt oss. Hon motsvarade våra förväntningar mycket väl.
    Tommy T sålde sitt hus med hjälp av Viktoria Norén en del av Fastighetsbyrån Trollhättan
    2020-10-07
    • 95.0 m²
    • Strömslund
    2020-10-07
  • Hej, ja o mina två syskon har sålt en fastighet i strömsund /Trollhättan. Och vi var så nöjda med vår mäklare från första stund. Vi alla fick, information regelbundet hur allt fortlöpte, även om min syster hade mest kontakt, under försäljningen gång. Och kontraktskrivningen gick också, så fint för Viktoria förberett allt så bra 🤗. Tack så mycket, för oss 👍 💕
    Anette A sålde sitt hus med hjälp av Viktoria Norén en del av Fastighetsbyrån Trollhättan
    2020-10-06
    • 95.0 m²
    • Strömslund
    2020-10-06
  • Viktoria har hjälpt oss att sälja vårt radhus och hittade ett hus åt oss som vi köpte! Hon är väldigt bra och förklarar saker på ett enkelt sätt! Viktoria är jordnära och väldigt trevlig! Rekommenderar starkt henne!!
    Marlene K
    Marlene K sålde sitt hus med hjälp av Viktoria Norén en del av Fastighetsbyrån Trollhättan
    2020-10-02
    • 108.0 m²
    • Lextorp
    2020-10-02
  • Mycket professionellt bemötande
    Sabri A köpte sin lägenhet med hjälp av Viktoria Norén en del av Fastighetsbyrån Trollhättan
    2020-07-10
    • 45.4 m²
    2020-07-10
  • Köpt nyproduktion. Mäklaren var alltid trevlig men vi fick sällan svar direkt på det vi frågade. Hon återkopplade inte alltid heller. vi upplevde att hon var svår att få tag i, kanske för mycket att göra. Hennes assistent var nonchalant i telefon, fick inte bra svar av honom alls. Jag skulle inte rekommendera dem.
    Taina J köpte sin lägenhet med hjälp av Viktoria Norén en del av Fastighetsbyrån Trollhättan
    2020-07-09
    • 3:a
    • 69.5 m²
    2020-07-09
  • Bra kontakt när vi köpte bostadsrätt
    Marie J köpte sin lägenhet med hjälp av Viktoria Norén en del av Fastighetsbyrån Trollhättan
    2020-07-08
    • 45.4 m²
    2020-07-08
  • Jag köpt insatslägenhet på Torngatan 110 hon var trevlig och var alltid anträfbar när vi sökte henne och fick svar på våra frågor jag rekomenderar henne
    Dag E köpte sin lägenhet med hjälp av Viktoria Norén en del av Fastighetsbyrån Trollhättan
    2020-06-09
    • 65.0 m²
    • Skogshöjden
    2020-06-09
  • Hej Jag har köpt och sålt av Viktoria. Viktoria har ett trevligt bemötande och ger ett förtroende när man träffar henne. Hon är noggrann när hon förklarar och berättar hur affären skall gå till och vad som händer. Mina förväntningar har uppfyllts. Det jag hade önskat mer av är kontakten mellan visningen och försäljning. Även om ditt i mitt fall inte fanns så mycket att berätta. Så finns det en oro som säljare och man kan behöva ställa lite frågor. Men helheten är jättebra och kan rekommendera henne. Mattias
    Mattias N köpte sin lägenhet med hjälp av Viktoria Norén en del av Fastighetsbyrån Trollhättan
    2020-06-08
    • 4:a
    • 96.1 m²
    2020-06-08
  • Vi har sålt ett större hus strax innan Norra Björke, Östbjörke 1. Victoria har uppträtt professionellt och har hållit oss informerade under hela processen. De gånger vi sökt henne har hon varit snabb med återkoppling. Huset såldes på förhandsbud efter att det lades ut på Hemnet. Det gick därför inte till visning trots att väldigt många anmält sig. Det kändes som vi kunde bolla på ett bra sätt med Victoria hur vi skulle förhålla oss till förhandsbud vilket underlättade för oss att ta beslutet att sälja. Vi rekommenderar Victoria som mäklare inför en försäljning.
    Peter D sålde sitt hus med hjälp av Viktoria Norén en del av Fastighetsbyrån Trollhättan
    2020-05-24
    • 205.0 m²
    • Norra Björke
    2020-05-24
  • Villa ,Bra, Ja, Bra Har inte riktigt tid, hade varit lättare med "sätt en plupp" frågor
    Inger R sålde sitt hus med hjälp av Viktoria Norén en del av Fastighetsbyrån Trollhättan
    2020-04-27
    • 150.0 m²