Karin Spåre
Registrerad mäklare sedan 2013
Aktiv på Reco.se sedan 2014
2018-08 - 2019-01

Läs vad 80 kunder tycker om Karin Spåre

• Göran W sålde sitt hus med hjälp av Karin Spåre en del av Fastighetsbyrån Tumba

2019-02-14

5:a
    105m²
    Tullinge
    Vi sålde en villa och Karin tog hänsyn till alla våra önskemål och krångligheter utan problem. All kontakt var enkel och positiv och utgången blev det vi önskade. Läs mer
  • Sara M sålde sitt hus med hjälp av Karin Spåre en del av Fastighetsbyrån Tumba

2019-02-14

6:a
    167m²
    Vi har både köpt en hus och sålt samma hus genom Karin.
    Jag känner ett väldigt förtroende för henne, och uppskattar hennes avskalade fasad. Hon är otroligt ärlig och avslappnad, inga filter emellan. Läs mer
  • Monica M sålde sitt hus med hjälp av Karin Spåre en del av Fastighetsbyrån Tumba

2019-02-06

7:a
    145m²
    Kedjehus. Vänligt och kunnigt bemötande. Positiv, ärlig värdering. Smidig och flexibel. Levde helt och hållet upp till våra förväntningar Läs mer
  • Anne S sålde sitt hus med hjälp av Karin Spåre en del av Fastighetsbyrån Tumba

2019-02-01

4:a
    115m²
    Tumba
    Karin var målmedveten erfaren och proffsig som aldrig gav upp. Lät att kommunicera med.
    Engagemanget var på topp
    Säljprocessen upplevdes som professionell hela vägen. Läs mer
    2019-02-06 Karin S svarar Anne S
    Vad roligt att du blev nöjd! Det var lite nervöst ett tag men det löste sig ju så bra. Hoppas det går bra med flytten nu!
  • Dolveen M köpte sin bostad med hjälp av Karin Spåre en del av Fastighetsbyrån Tumba

2019-01-11

Vi köpte bostad i Tumba, Karin var jätte hjälpsam,hon svarade på alla våra frågor.
    Hon är en trevlig person. Läs mer
    2019-01-21 Karin S svarar Dolveen M
    Tack Dolveen! Hoppas ni kommer trivas i ert hus och att flytten gått bra!
  • Martin T köpte sin bostad med hjälp av Karin Spåre en del av Fastighetsbyrån Tumba

2019-01-11

Hej!
    Vi tackar Karin för hjälpen när vi köpte huset. Läs mer
    2019-01-11 Karin S svarar Martin T
    Tack själva! Hoppas ni kommer trivas bra!
  • Michael V sålde sin bostad med hjälp av Karin Spåre en del av Fastighetsbyrån Tumba

2018-12-01

Tillgänglig, påläst och bra lokalkännedom om bostadsområdena hon är verksam i. Kan rekommendera henne om ni ska sälja. Hon förmedlade vårt hus i Riksten (Tullinge) och vi är 100% nöjda. Fick det pris vi ville ha och detta innan visning. Läs mer
    2018-12-06 Karin S svarar Michael V
    Hej Michael,
    Tack så hemskt mycket för de fina orden och feedbacken! Alltid kul att hjälpa till och extra kul när vi bor så nära varandra. Hoppas det går bra med allt nu fram tills ni flyttar till Trosa!
  • Helena M sålde sin bostad med hjälp av Karin Spåre en del av Fastighetsbyrån Tumba

2018-11-22

Radhus friköpt. Bra bemötande och återkoppling löpande. Läs mer
    2018-11-22 Karin S svarar Helena M
    Tack Helena! JA, det tog ett tag innan vi fick i väg ert fina radhus men det blev ju bra tillslut! Vi ses i januari.
  • Sirpa N
    Sirpa N sålde sin bostad med hjälp av Karin Spåre en del av Fastighetsbyrån Tumba

2018-11-21

Fantastisk mäklare,lugn o mycket till mötes gående,saklig kunnig innom sitt yrke,rekommenderar henne varmt till kunder som behöver en bra mäklare. Läs mer
    2018-11-21 Karin S svarar Sirpa N
    Hej Sirpa!
    Tack för de värmande orden! Mitt arbete är alltid roligare med nöjda kunder.
  • Anna N skrev om Karin Spåre en del av Fastighetsbyrån Tumba

2017-03-02

Var aktiv under själva försäljningen men efter så svarade hon inte på mail. Huset blev sålt till lägre pris än förväntat Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Tumba

Christine Berg