Karin Spåre
Registrerad mäklare sedan 2013
Aktiv på Reco.se sedan 2014
2018-07 - 2019-06

Läs vad 92 Läs vad Karin Spåre

• Fadi B köpte sitt hus med hjälp av Karin Spåre en del av Fastighetsbyrån Tumba

2019-07-04

Rikstens Friluftsstad
    Köpt en villa.
    Mäklaren var trevlig, personlig och tydlig. Läs mer
  • Mats N sålde sitt hus med hjälp av Karin Spåre en del av Fastighetsbyrån Tumba

2019-06-17

Tumba
    Sålt min villafastighet i Tumba. Initialt positivt bemötande av Karin. Både hon och jag lite oroliga för tidsplaneringen, som också blev framflyttad. När vi sedan kom igång gjorde Karin ett par småmissar som jag först blev besviken över : 1) Var (i vilket område) min fastighet var belägen, 2) Senaste taxeringsvärde. Detta klarades självklart upp och försäljningen fortlöpte därefter på önskat sätt. Jag hade inte väntat mig så lång och intensiv budgivning, men jag är mycket nöjd med slutresultatet så här långt. Slutomdömet är att Karin levde upp till de förväntningar jag tycker man har rätt att ställa på en bra mäklare. Läs mer
  • David R köpte sitt hus med hjälp av Karin Spåre en del av Fastighetsbyrån Tumba

2019-06-12

Uttran
    Karin var väldigt hjälpsam vid vårt köp av vårt hus i Uttran. Hon är väldigt trevlig och svarar på frågorna snabbt.
    /David Läs mer
  • Anders I sålde sitt hus med hjälp av Karin Spåre en del av Fastighetsbyrån Tumba

2019-06-03

Tullinge
    Sålt ett radhus.
    -Mäklaren var väl förberedd vid första mötet.
    -Visade stort intresse av att få och utföra uppdraget.
    -Lätt att komma överens om lämplig tidplan för försäljningen.
    -Bedömde marknaden rätt med lämpligt utgångspris.
    -Budgivning och slutpris över förväntan för båda parter.
    -Kan rekommendera den här mäklaren.
    -Hela processen utfördes yrkesskickligt.
    -Mäklaren ger ett förtroendegivande intryck. Läs mer
  • Jeanette H sålde sitt hus med hjälp av Karin Spåre en del av Fastighetsbyrån Tumba

2019-06-01

Sålt Villa
    Mäklaren motsvarade förväntningarna avseende noggrannhet, kunskap och bemötande Läs mer

2019-06-01

Tumba
    Mkt bra på alla sätt och både vi som säljare och även köparen är nöjda med husförsäljningen! Och det är målet för en försäljning att båda parter är nöjda! Läs mer
  • Sven J
    Sven J sålde sitt hus med hjälp av Karin Spåre en del av Fastighetsbyrån Tumba

2019-05-31

Grödinge
    Sålt Fritidshus. Mycket trevligt bemötande med klar och tydlig information om säljprocessen, vad som behöver göras och vad som är viktigt. Tidpunkter för fotografering och första visning bestämdes och fungerade perfekt. Uppföljning och information om visning och intressenter gjordes omgående. Uppdraget sköttes på ett mycket proffsigt sätt och till vår fulla belåtenhet.
    Mäklaren Karin Spåre levde verkligen upp till våra förväntningar och avslutade uppdraget utmärkt. Vi vill gärna rekommendera henne för liknande uppdrag. Läs mer
  • Annika D sålde sitt hus med hjälp av Karin Spåre en del av Fastighetsbyrån Tumba

2019-05-30

Tullinge
    Karin är såå trevlig, tillmötesgående, saklig, tydlig och känns kunnig och påläst
    Hon är glad o positiv och det har varit tryggt att ha henne som mäklare då vi sålt vår villa.
    Hon har aldrig givit oss förväntningar som varit för höga i relation tiöl hur marknaden sett ut Läs mer
  • Anna E
    Anna E köpte en tomt med hjälp av Karin Spåre en del av Fastighetsbyrån Tumba

2019-05-18

Uttran
    Köpte en tomt. Proffsig, trevligt bemötande, ärlig Läs mer
    2019-05-21 Karin S svarar Anna E
    Tack Anna!
    Det ska bli så kul att se när ert hus är färdig!
    Lycka till med bygget!
  • Leif T sålde sitt hus med hjälp av Karin Spåre en del av Fastighetsbyrån Tumba

2019-04-29

Grödinge
    Sålt ett fritidshus i Ribacken.

Fick ett mycket bra bemötande från både Karin och Emilie
    Mina förväntningar var att få ett engagerat och positivt bemötande, vilket jag verkligen fick.

Kan varmt rekommendera Karin. Läs mer
    2019-04-29 Karin S svarar Leif T
    Tack Leif!
    Hoppas allt går bra med utflytten ur Ribacken nu och att du kommer trivas bra i ditt nya fritidshus!

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Tumba

Christine Berg