Karin Spåre

Karin Spåre

Karin Spåre är mäklare på Fastighetsbyrån Tumba

och har varit registrerad mäklare sedan 2013. Karin Spåre har varit aktiv på Reco.se sedan 2014 och har fått 113 omdömen sedan 2014-04-25. Karin Spåre har haft 30 försäljningar det senaste året och har tillfrågat 85% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2019-10 - 2020-09

Läs vad 113 Läs vad Karin Spåre

• Proffsig mäklare som gjorde sitt yttersta för att göra oss nöjda. Rekommenderas!
    Sara B sålde sitt hus med hjälp av Karin Spåre en del av Fastighetsbyrån Tumba
    2020-10-03
    • 142.0 m²
    • Rikstens Friluftsstad
    2020-10-03
  • Köpt radhus av Karin. Tyckte processen efter vunnen budgivning för att skriva kontrakt var stressande och inte bekväm. Som förstagångshusköpare vill man ha förståelse och all info innan man signar ett kontrakt. Säljaren och mäklaren ville signa samma dag utan förståelse för vad vi behövde från vår sida för att kunna genomföra köpet. Hanteringen av denna process tog bort det roliga med att köpa sitt första hus.
    Anna S köpte sitt hus med hjälp av Karin Spåre en del av Fastighetsbyrån Tumba
    2020-07-18
    • 112.0 m²
    2020-07-18
  • Vi sålde en villa i Tullinge. Karin bemötte oss på ett proffsigt sätt. Hon gav oss realistiska förväntningar och är en tuff mäklare vilket vi uppskattade. Vi är jättenöjda med hela försäljningen och hennes bemötande. Vi kan starkt rekommendera henne för andra som ska sälja sin bostad.
    Patrik J sålde sitt hus med hjälp av Karin Spåre en del av Fastighetsbyrån Tumba
    2020-07-05
    • 157.0 m²
    2020-07-05
  • Vi hat köpt en kedjahus och blev välbemött av Karin Spåre fastighetsbyrå. Allting gick bra.
    Lutfi A köpte sitt hus med hjälp av Karin Spåre en del av Fastighetsbyrån Tumba
    2020-06-10
    • 97.0 m²
    • Tumba
    2020-06-10
  • Jag köpte radhus i Januari 2019 och har fått bra service av Karin. Helt nöjd!!
    Ketema Z köpte sitt hus med hjälp av Karin Spåre en del av Fastighetsbyrån Tumba
    2020-05-20
    • 148.0 m²
    • Tumba
    2020-05-20
  • Vi har köpt ett radhus. Det gick utan problem. Lugnt och tryggt och bra information.
    Anna L köpte sitt hus med hjälp av Karin Spåre en del av Fastighetsbyrån Tumba
    2020-05-06
    • 120.0 m²
    2020-05-06
  • Köpt villa. Oengagerat bemötande. Krångel kring administration under processen. Nonchalerar viktiga juridiska frågor. Finns mer att önska för att få processen att kännas trygg.
    Erik K köpte sitt hus med hjälp av Karin Spåre en del av Fastighetsbyrån Tumba
    • 160.0 m²
    2020-04-05
  • Sålt fritidshus. Karin är seriös, glad och positiv person. Riktigt trevligt att ha som mäklare..
    Staffan T sålde sitt hus med hjälp av Karin Spåre en del av Fastighetsbyrån Tumba
    • 33.0 m²
    • Grödinge
    2020-04-05
  • Sålt en villa. Trevligt, entusiastiskt, förtroendeingivande Korrekt, saklig, vänlig Förväntningen var att få villan såld, vilket jag också fick till det pris vi gemensamt kom fram till. Rekommenderar gärna Karin Spåre till andra
    Sven E sålde sitt hus med hjälp av Karin Spåre en del av Fastighetsbyrån Tumba
    • 160.0 m²
    2019-12-16
  • Vi har sålt radhus. Blev väl bemött. Hon var lyhörd och flexibel.
    David S sålde sitt hus med hjälp av Karin Spåre en del av Fastighetsbyrån Tumba
    • 120.0 m²