Karin Spåre
Aktiv på Reco.se sedan 2014
2018-05 - 2018-11
?

Läs vad 74 kunder tycker om Karin Spåre

• Michael V sålde sin bostad med hjälp av Karin Spåre en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Tillgänglig, påläst och bra lokalkännedom om bostadsområdena hon är verksam i. Kan rekommendera henne om ni ska sälja. Hon förmedlade vårt hus i Riksten (Tullinge) och vi är 100% nöjda. Fick det pris vi ville ha och detta innan visning. Läs mer
    2018-12-06 Karin S svarar Michael V
    Hej Michael,
    Tack så hemskt mycket för de fina orden och feedbacken! Alltid kul att hjälpa till och extra kul när vi bor så nära varandra. Hoppas det går bra med allt nu fram tills ni flyttar till Trosa!
  • Helena M sålde sin bostad med hjälp av Karin Spåre en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Radhus friköpt. Bra bemötande och återkoppling löpande. Läs mer
    2018-11-22 Karin S svarar Helena M
    Tack Helena! JA, det tog ett tag innan vi fick i väg ert fina radhus men det blev ju bra tillslut! Vi ses i januari.
  • Sirpa N
    Sirpa N sålde sin bostad med hjälp av Karin Spåre en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Fantastisk mäklare,lugn o mycket till mötes gående,saklig kunnig innom sitt yrke,rekommenderar henne varmt till kunder som behöver en bra mäklare. Läs mer
    2018-11-21 Karin S svarar Sirpa N
    Hej Sirpa!
    Tack för de värmande orden! Mitt arbete är alltid roligare med nöjda kunder.
  • Anna N skrev om Karin Spåre en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Var aktiv under själva försäljningen men efter så svarade hon inte på mail. Huset blev sålt till lägre pris än förväntat Läs mer
  • Lee H skrev om Karin Spåre en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Helt suverän från början till slut. Fick mycket hjälp, när det behövdes som mest. TACK!!! Läs mer
  • Elin G skrev om Karin Spåre en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Mäklaren kändes inte påläst på objektet o gav inget tryggt intryck. Läs mer
  • Staffan M skrev om Karin Spåre en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Jag tycker att vi hade en mycket bra relation. Hon var lyhörd och var mån om att ta vara på mitt intresse och behjälplig i både försäljningen och deklarationen.
    Staffan Mendel-Hartvig Läs mer
  • Ingvar G skrev om Karin Spåre en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Bara bra med allt.
    Fick hjälp med deklaration
    Allt funkade utmärkt Läs mer
  • Tommy A skrev om Karin Spåre en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Har både som potentiell köpare och reell säljare varit i kontakt med Karin och alltid bemötts korrekt. Läs mer
  • Sigrid E skrev om Karin Spåre en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Saklig, trevlig, noggrann, ............... Läs mer