Karin Spåre
Registrerad mäklare sedan 2013
Aktiv på Reco.se sedan 2014
2019-03 - 2020-02

Läs vad 105 Läs vad Karin Spåre

• Sven E sålde sitt hus med hjälp av Karin Spåre en del av Fastighetsbyrån Tumba

2019-12-16

Sålt en villa.

Trevligt, entusiastiskt, förtroendeingivande

Korrekt, saklig, vänlig

Förväntningen var att få villan såld, vilket jag också fick till det pris vi gemensamt kom fram till.

Rekommenderar gärna Karin Spåre till andra Läs mer
  • David S sålde sitt hus med hjälp av Karin Spåre en del av Fastighetsbyrån Tumba

2019-12-16

Vi har sålt radhus. Blev väl bemött. Hon var lyhörd och flexibel. Läs mer
  • Malin S sålde sitt hus med hjälp av Karin Spåre en del av Fastighetsbyrån Tumba

2019-12-15

Tullinge
    Karin Spåre var noga med att förstå och tillmötesgå våra önskemål om slutpris och andra önskemål ang visningar och annat.
    Vi är jättenöjda med Karins insats! Läs mer
  • Masoud R köpte sitt hus med hjälp av Karin Spåre en del av Fastighetsbyrån Tumba

2019-12-02

Vårsta
    Hej.
    Jag är nöjd hon hade koll på allting.
    Hon är smart och duktig. Läs mer
  • Katarina H sålde sitt hus med hjälp av Karin Spåre en del av Fastighetsbyrån Tumba

2019-11-14

Har sålt en villa, vilket gått över förväntan bra med Karins hjälp. En mycket duktig och erfaren mäklare! Läs mer
  • Lasse L sålde sitt hus med hjälp av Karin Spåre en del av Fastighetsbyrån Tumba

2019-11-14

Karin Spåre är förtroendeingivande. Bra bemötande. Pålitlig och kan sitt jobb. Tryggt med ett sådant samarbete när man gör så här stora affärer.
    Vi är väldigt tacksamma att vi fick henne till mäklare. Läs mer
  • Lisbeth S sålde sin lägenhet med hjälp av Karin Spåre en del av Fastighetsbyrån Tumba

2019-11-11

Rikstens Friluftsstad
    Sålt en bostadsrätt.
    Trevligt bemötande och raka svar, snabb försäljning.
    Exakt som vi ville ha det. Läs mer
  • Fatrus B köpte sitt hus med hjälp av Karin Spåre en del av Fastighetsbyrån Tumba

2019-10-08

Tumba
    Karin hjälpte oss med köp av huset, allt gick väldigt bra. Hon har bra erfarenhet och hjärta. Läs mer
  • Susanna B köpte sitt hus med hjälp av Karin Spåre en del av Fastighetsbyrån Tumba

2019-10-03

Tumba
    Toppen mäklare!!
    ALLT gick smidigt och bra; trevlig kunnig nöjda blev vi helt enkelt med allt !🙏🏻👍🏻❤ Läs mer
  • Sven W
    Sven W sålde sitt hus med hjälp av Karin Spåre en del av Fastighetsbyrån Tumba

2019-09-03

Tullinge
    Karin hjälpte mej att sälja en villa. I början var hon väldigt PÅ sedan hände nästan inget. På slutet var mera igång . Hon har gjort jätte fin pärm med alla bilder och handlingar. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Tumba

Christine Berg