Karin Spåre

Karin Spåre

Karin Spåre är mäklare på Fastighetsbyrån Tumba

Karin Spåre har varit registrerad mäklare sedan 2013-03. Karin Spåre har varit aktiv på Reco.se sedan 2014-04 och har fått 171 omdömen med ett betyg på 4.7. Karin Spåre har haft 36 försäljningar sen 2021-08 och har tillfrågat 97% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2021-08 - 2022-07

Läs vad 171 Läs vad Karin Spåre

2022-07-07 Verifierad kund
    Hon är riktig kunnig och trevlig och förklarar så bra alla stora och små detaljer.
    • Tullinge
    2022-06-28 Verifierad kund
    Karin är alltid lika trevlig att ha att göra med. Detta är andra gången jag anlitar henne för mina egna affärer, men jag har stött på henne på flertalet visningar genom åren. Hon är proffsig och hjälpsam, förklara saker så att man förstår. Hon är engagerad att allt ska gå rätt till och att det ska kännas bra i de beslut vi som kund tar.
    2022-06-24 Verifierad kund
    Hon gav klar och tydlig information, och hade inte ett säljaraktigt beteende.
    2022-05-30 Verifierad kund
    Helt otrolig hjälp i en svår situation med sjukdom stort stöd och tog det lugnt mycket empatigjorde det bästa för oss..
    Hon är toppen .
    2022-05-30 Verifierad kund
    Jättebra bemötande lätt att få tag på.
    Hjälper till vid frågor och funderingar.
    • Uttran
    2022-05-23 Verifierad kund
    Karin är glad och tillmötesgående. Hon är kunnig och har varit väldigt hjälpsam, saklig och informativ under våra möten och samtal. Vi kan absolut rekommendera Karin som mäklare.
    2022-05-23 Verifierad kund
    Vi blev bra bemötta. Vi har upplevt att Karin hela tiden varit tillgänglig och hjälpsam och sett till att affären gått i hamn
    • Tullinge
    2022-05-21 Verifierad kund
    Gott bemötande. Inga anmärkningar. Våra förväntningar blev infriade. Karin gav bra information vid försäljning och budgivning.
    • Uttran
    2022-05-19 Verifierad kund
    Karin är kunnig, tydlig i sin beskrivning av sälj-/köpprocessen, svarar tjänstvillig på alla frågor. Hon är slltid lätt att få kontakt med, återkopplar snabbt på mail och sms. Glad och trevlig på ett avslappnat sätt. Jag rekommenderar henne varmt!
    2022-04-11 Verifierad kund
    Vi anlitade Karin för att sälja vårt hus och det ångrar vi inte. Hon är snabb, effektiv och är lätt att ha att göra med. Hon förklarar saker på ett enkelt sätt och är alltid glad och positiv. Till dig spm går i säljtankar rekommenderar vi Karin på Fastighetsbyrån!