Karin Spåre
Registrerad mäklare sedan 2013-03-15
Aktiv på Reco.se sedan 2014-04-25
2019-07 - 2020-06

Läs vad 111 Läs vad Karin Spåre

• Patrik J sålde sitt hus med hjälp av Karin Spåre en del av Fastighetsbyrån Tumba

2020-07-05

Tullinge
    Vi sålde en villa i Tullinge. Karin bemötte oss på ett proffsigt sätt. Hon gav oss realistiska förväntningar och är en tuff mäklare vilket vi uppskattade.
    Vi är jättenöjda med hela försäljningen och hennes bemötande. Vi kan starkt rekommendera henne för andra som ska sälja sin bostad. Läs mer
  • Lutfi A köpte sitt hus med hjälp av Karin Spåre en del av Fastighetsbyrån Tumba

2020-06-10

Tumba
    Vi hat köpt en kedjahus och blev välbemött av Karin Spåre fastighetsbyrå. Allting gick bra. Läs mer
  • Ketema Z köpte sitt hus med hjälp av Karin Spåre en del av Fastighetsbyrån Tumba

2020-05-20

Tumba
    Jag köpte radhus i Januari 2019 och har fått bra service av Karin.
    Helt nöjd!! Läs mer
  • Anna L köpte sitt hus med hjälp av Karin Spåre en del av Fastighetsbyrån Tumba

2020-05-06

Tullinge
    Vi har köpt ett radhus. Det gick utan problem. Lugnt och tryggt och bra information. Läs mer
  • Erik K köpte sitt hus med hjälp av Karin Spåre en del av Fastighetsbyrån Tumba

2020-04-05

Tullinge
    Köpt villa. Oengagerat bemötande.
    Krångel kring administration under processen.
    Nonchalerar viktiga juridiska frågor. Finns mer att önska för att få processen att kännas trygg. Läs mer
  • Staffan T sålde sitt hus med hjälp av Karin Spåre en del av Fastighetsbyrån Tumba

2020-04-05

Grödinge
    Sålt fritidshus.
    Karin är seriös, glad och positiv person. Riktigt trevligt att ha som mäklare.. Läs mer
  • Sven E sålde sitt hus med hjälp av Karin Spåre en del av Fastighetsbyrån Tumba

2019-12-16

Sålt en villa.

Trevligt, entusiastiskt, förtroendeingivande

Korrekt, saklig, vänlig

Förväntningen var att få villan såld, vilket jag också fick till det pris vi gemensamt kom fram till.

Rekommenderar gärna Karin Spåre till andra Läs mer
  • David S sålde sitt hus med hjälp av Karin Spåre en del av Fastighetsbyrån Tumba

2019-12-16

Vi har sålt radhus. Blev väl bemött. Hon var lyhörd och flexibel. Läs mer
  • Malin S sålde sitt hus med hjälp av Karin Spåre en del av Fastighetsbyrån Tumba

2019-12-15

Tullinge
    Karin Spåre var noga med att förstå och tillmötesgå våra önskemål om slutpris och andra önskemål ang visningar och annat.
    Vi är jättenöjda med Karins insats! Läs mer
  • Masoud R köpte sitt hus med hjälp av Karin Spåre en del av Fastighetsbyrån Tumba

2019-12-02

Vårsta
    Hej.
    Jag är nöjd hon hade koll på allting.
    Hon är smart och duktig. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Tumba

Christine Berg