Mäklare Stockholms län Tyresö Fastighetsbyrån Tyresö Magnus Wangerheim
Aktiv på Reco.se sedan 2014

Läs vad 16 Läs vad Magnus Wangerheim

• Markus G skrev om Magnus Wangerheim en del av Fastighetsbyrån Tyresö

2014-10-07

Magnus är en driven och skicklig mäklare! Vi är jätteglada att vi valde just honom. Toppen! Läs mer
  • Christer E skrev om Magnus Wangerheim en del av Fastighetsbyrån Tyresö

2014-10-07

I samband med att vi sökte lägenhet i Nacka kom vi vid minst tre tillfällen i kontakt med Magnus. Vi gav våra kontaktuppgifter till honom när vi tittade på den första lägenheten och sa vilken storlek vi var ute efter. Vi blev senare kontaktade av Magnus när objekt som svarade mot våra krav kom ut. Vi kan varmt rekommendera Fastighetsbyrån. Mycket kunnig och serviceinriktad personal. Vid budgivningen hölls vi löpande informerade via sms och fick även veta när andra spekulanter hoppade av. Vi är mycket glada för den hjälp vi fick av Fastighetsbyrån och då framförallt den service vi fick av Magnus. Vi ser nu mycket fram emot infyttningen och är övertygade om att vi kommer att trivas där. Läs mer
  • Catarina G skrev om Magnus Wangerheim en del av Fastighetsbyrån Tyresö

2014-10-07

Jag har använt Magnus vid två försäljningar. Jag har varit mycket nöjd då han är en seriös och kunnig mäklare. Han har kunskaper som jag kan lita på, han återkommer när han säger att han ska. Han håller överenskommelser. Jag kan varmt rekommendera Magnus! Läs mer
  • Magdalena V skrev om Magnus Wangerheim en del av Fastighetsbyrån Tyresö

Kan rekomendera Magnus Wangerheim på Fastighetsbyrån. Läs mer
  • Jimmy A skrev om Magnus Wangerheim en del av Fastighetsbyrån Tyresö

2014-05-22

Hej! Ja men Magnus Wangerheim på Fastighetsbyrån gjorde ett bra jobb och var hjälpsam! :) Läs mer
  • Tony I skrev om Magnus Wangerheim en del av Fastighetsbyrån Tyresö

2014-05-18

Magnus var ansvarig mäklare när jag köpte min lägenhet. Ett bra och proffsigt bemötande, kändes kunnig och seriös hela vägen, även när köpet var genomfört.

Vid försäljning kan jag tänka mig att vända mig till honom eller företaget han reprenenterar. Läs mer
  • Annmarie L skrev om Magnus Wangerheim en del av Fastighetsbyrån Tyresö

2014-05-17

Jag var jättenöjd med den hjälp och service jag fick från Magnus i samband med mitt radsköp. Läs mer
  • Jennie S skrev om Magnus Wangerheim en del av Fastighetsbyrån Tyresö

2014-05-16

Magnus är trevlig och gjorde sitt jobb. Det gick snabbt och jag fick ut det jag ville av tjänsten.
    Struligt vid överlåtelsedagen pga missar i dokumentationen men annars gick det smidigt. Läs mer
  • Mats S skrev om Magnus Wangerheim en del av Fastighetsbyrån Tyresö

2014-05-16

Fastighetsbyrån och Magnus har skött försäljning av min brf-lägenhet under senaste året och till min fulla belåtenhet. Rak och snabb och kunnig. Utan tvekan vad som förväntas om inte t.o.m. mer därtill. Läs mer
  • Jeanette F skrev om Magnus Wangerheim en del av Fastighetsbyrån Tyresö

2014-05-14

Vi letade och hade många nonchalanta mäklare hemma då vi skulle sälja vår lägenhet men ingen kändes riktigt bra. Vi fundrade och fick sedan tips om Magnus Wangerheim på fastighetsbyrån i Nacka. Vi blev mycket nöjda och allt funka galant med visningar, budgivning och efterarbetet till deklarationen. Ska jag rekommendera en bra mäklare så ring Magnus. /Jeanette F Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Tyresö

Charlotte Goode