Läs vad 32 Läs vad Magnus Wangerheim

• 2020-12-16
    Köpte en bostadsrätt av Magnus. Han var förvisso snabb på återkoppling men jag upplevde honom som väldigt oengagerad i försäljningen. Som köpare ser jag honom som ”OK” men hade jag sålt lägenheten hade jag inte varit nöjd. Hade inte koll på frågor gällande föreningen, svarade uppenbart fel på en sådan fråga. Upplevde inte att han hade koll på sitt objekt.
    Jag skulle inte anlita honom som mäklare vid en framtida försäljning om jag ville få maximalt ut av försäljningen.
    Jennica W
    • 1:a
    • 35.5 m²
    • Tyresö Strand
    köpte sin lägenhet med hjälp av Magnus Wangerheim en del av Fastighetsbyrån Tyresö
  • 2020-11-17
    Magnus tog hand om affären på ett trevligt och professionellt sätt hela vägen när jag sålde mitt hus på Fornudden. Jag är väldigt nöjd!
    Anna B
    • 185.0 m²
    • Fornudden
  • 2020-11-05
    mäklaren gjorde ett bra jobb. jag blev nöjd med slutresultat och bemötandet.
    Tobias J
    • 1:a
    • 33.8 m²
  • 2020-10-21
    Tydlig och bra kommunikation genom hela processen.
    Anders A
    • 117.0 m²
    • Hanviken
    köpte sitt hus med hjälp av Magnus Wangerheim en del av Fastighetsbyrån Tyresö
  • 2020-10-08
    Vi sålde en större villa och är väldigt nöjda med Magnus bemötande och insats. Han är lyhörd, intelligent och inkännande och väldigt hjälpsam genom hela processen. Magnus levde upp till alla förväntningar och vi kan varmt rekommendera honom.
    Sebastian N
    • 166.0 m²
    • Fornudden
    sålde sitt hus med hjälp av Magnus Wangerheim en del av Fastighetsbyrån Tyresö
    Hej Sebastian och Carolina, vad roligt att ni är nöjda. Lycka till med renovering och flytt till Södermalm! /Magnus

Visa svar
  • 2020-07-13
    Jag har sålt mitt hus.
    Mycket trevlig, han har svar på alla frågor.
    Svarar alltid i telefon.
    Åke Lennart W
    • 117.0 m²
    • Hanviken
    sålde sitt hus med hjälp av Magnus Wangerheim en del av Fastighetsbyrån Tyresö
    Hej Åke! Tack för omdömet och hoppas att du ska trivas i ditt nya boende. /Magnus

Visa svar
  • 2020-05-10
    Magnus var alltid snabb med att återkomma om vi hade frågor. En bostadsaffär som kändes stabil och trygg.

/Pauline och Per
    Pauline B
    • 172.0 m²
    köpte sitt hus med hjälp av Magnus Wangerheim en del av Fastighetsbyrån Tyresö
  • 2020-05-08
    Mycket bra, tillgänglig och lösningsorienterad.
    Svarade på alla tänkbara frågor.
    Mathias K
    • 3:a
    • 80.2 m²
  • 2020-02-13
    Mycket bra bemötande, profisionell och bra på att återkoppla. Är väldigt nöjd med Magnus.
    Henrik S
    • 4:a
    • 91.8 m²
    • Tyresö Strand
    sålde sin lägenhet med hjälp av Magnus Wangerheim en del av Fastighetsbyrån Tyresö
  • 2020-02-03
    Allt gick väldigt smidigt och Magnus kunde svara på alla frågor vi hade.
    Sandra B
    • 2:a