Magnus Wangerheim

Magnus Wangerheim

Magnus Wangerheim är mäklare på Fastighetsbyrån Tyresö

Magnus Wangerheim har varit registrerad mäklare sedan 2005-12. Magnus Wangerheim har varit aktiv på Reco.se sedan 2014-02 och har fått 52 omdömen med ett betyg på 4.7. Magnus Wangerheim har haft 13 försäljningar sen 2021-09 och har tillfrågat 92% av sina kunder efter omdömen.

Jag började min yrkesbana som fastighetsmäklare 2005 och tycker fortfarande att yrket är lika roligt. Det som jag uppskattar mest är att den ena dagen inte är den andra lik och att man fortfarande utvecklas i sin yrkesroll. För att skapa de bästa förutsättningarna för din bostadsaffär är kommunikation, engagemang och målmedvetenhet väldigt viktigt. Min ambition är att alltid överträffa förväntningarna vid varje kundkontakt. Jag ser alltid till att vara påläst, strukturerad och lägger ner den tid som krävs för att uppnå ett gott resultat. Jag är stolt att representera Sveriges största mäklare och tack vare det största kundregistret i branschen, vårt goda samarbete mellan kontoren och våra tjänster i framkant har vi de bästa förutsättningarna att hjälpa dig till din livs bostadsaffär.

Ska du sälja din bostad eller har några som helst frågor och funderingar på din boendesituation så är du välkommen att kontakta mig!

Försäljningar 2021-09 - 2022-08

Läs vad 52 Läs vad Magnus Wangerheim

• Ann-christin V
    köpte en tomt med hjälp av Magnus Wangerheim en del av Fastighetsbyrån Tyresö
    • Stavsnäs
    2022-09-04 Verifierad kund
    Finns inget negativt att säga, vi var ju i en lite speciell situation..
    Vi köpte ett hus/tomt vi redan kände.
    Gillade Magnus!
    Jätte bra att vi kunde ha sms kontakt(mail också)svårt att ringa/gå ifrån när man jobbar.
    Han var snabb att svara, skicka info👍
    Helt klart ett positiv intryck.
    Trevlig kul och lättsam kille i sina bästa dagar!😉/3 nöjda kunder
  • köpte sitt hus med hjälp av Magnus Wangerheim en del av Fastighetsbyrån Tyresö
    • Djurö
    2022-05-24 Verifierad kund
    Effektiv kommunikation, trevligt bemötande, proffsig attityd och mycket kunnig i sin profession. Rekommenderar starkt!.
  • sålde sitt hus med hjälp av Magnus Wangerheim en del av Fastighetsbyrån Tyresö
    • Farmarstigen
    2022-05-19 Verifierad kund
    Han hjälpte oss med lite annat innan vi ens skulle sälja och det uppskattade vi mycket.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Magnus Wangerheim en del av Fastighetsbyrån Tyresö
    • Centrala Tyresö
    2022-03-01 Verifierad kund
    Magnus är duktig och trevlig. När vi skulle skriva kontrakt så hjälpte han till med barnen oerhört bra
  • Linda N
    • Gustavsberg Porslinskvarteren
    2022-01-24 Verifierad kund
    Magnus hade ett vänligt o professionellt och lugnt bemötande. Svarade på frågor och hörde av sig så som vi kommit överens osv. Det kändes tryggt och proffsigt. Magnus levde absolut upp till de förväntningar jag hade och han fick mig att bli lugn i en stressad situation som det ju kan vara att köpa bostad.
    Jag är supernöjd och glad eftersom att jag oxå vann budgivningen😊. Så högsta betyg till Magnus från mig.
    2021-09-06 Verifierad kund
    Höll oss hela tiden uppdaterade och svarade alltid blixtsnabbt. Lyhörd och flexibel. Kändes alltid tryggt!
    2021-09-06 Verifierad kund
    Magnus is an excellent house agent. He helped us with all the needed information while buying our new homuse.
    2021-09-06 Verifierad kund
    Trevligt bemötande, inger förtroende, alltid tillgänglig och höll oss hela tiden uppdaterade och svarade snabbt på mejl och telefon. Proffsig! Kan varmt rekommendera Magnus!
    2021-09-05 Verifierad kund
    Magnus is a fantastic Maklare. He helped in every step of buying the house.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Magnus Wangerheim en del av Fastighetsbyrån Tyresö
    • Gustavsberg Porslinskvarteren
    2021-08-15 Verifierad kund
    Snabb & smidig försäljning. Lättillgänglig mäklare & alltid snabb återkoppling. Mycket nöjd.