Magnus Wangerheim
Registrerad mäklare sedan 2005
Aktiv på Reco.se sedan 2014
2019-04 - 2020-03

Läs vad 24 Läs vad Magnus Wangerheim

• Henrik S sålde sin lägenhet med hjälp av Magnus Wangerheim en del av Fastighetsbyrån Tyresö

2020-02-13

Tyresö Strand
    Mycket bra bemötande, profisionell och bra på att återkoppla. Är väldigt nöjd med Magnus. Läs mer
  • Sandra B sålde sin lägenhet med hjälp av Magnus Wangerheim en del av Fastighetsbyrån Tyresö

2020-02-03

Centrala Tyresö
    Allt gick väldigt smidigt och Magnus kunde svara på alla frågor vi hade. Läs mer
  • Anna Cecilia Ingegerd S sålde sitt hus med hjälp av Magnus Wangerheim en del av Fastighetsbyrån Tyresö

2019-10-12

Trinntorp
    Magnus Wangerheim har levt upp till alla förväntningar vi har haft på en mäklare. Han är väldigt tillmötesgående och lösningsorienterad.. Magnus är informativ och kunnig.och har haft svar på de frågor vi haft och har även informerat om annat som vi behövt veta.
    Vi skulle gladeligen rekommendera Magnus Wangerheim om någon frågar efter en bra mäklare. Läs mer
    2019-10-18 Magnus W svarar Anna Cecilia Ingegerd S
    Vad roligt att ni är nöjda med mitt arbete. Hoppas att ni kommer att trivas bra i ert nya boende på Gotland!
  • Johan F sålde sin lägenhet med hjälp av Magnus Wangerheim en del av Fastighetsbyrån Tyresö

2019-08-30

Lägenhet.

Trevlig mäklare.

Förväntat mer närvaro och tips, info hur förbereda försäljn.

Hyfsat bra upplevelse. Läs mer
    2019-10-18 Magnus W svarar Johan F
    Tack för feeback, tar mig till det och ska tänka på att förbättra det i framtiden.
  • Katarzyna G köpte sin lägenhet med hjälp av Magnus Wangerheim en del av Fastighetsbyrån Tyresö

2019-08-07

Centrala Tyresö
    Har köpt lägenhet genom Magnus och vi fick den bästa hjälpen vi kunde få, jätte trevlig, kompetent, tillgänglig, lyrhörd mäklare. Det var lätt att kommunicera med honom, och hela processen känns väldigt trygg, super nöjd!!!!/Katarzyna Läs mer
    2019-08-13 Magnus W svarar Katarzyna G
    Kul att ni är nöjda! Hoppas att allt går bra med renoveringen och att ni kommer att trivas i lägenheten. /Magnus
  • Rasmus S köpte sin lägenhet med hjälp av Magnus Wangerheim en del av Fastighetsbyrån Tyresö

2019-07-18

Trollbäcken
    Köpt en lägenhet. Allt bara flöt på precis som det ska med Magnus. Läs mer
    2019-08-13 Magnus W svarar Rasmus S
    Tack för omdömet och grattis till nya lägenheten!
  • Sandra P sålde sin lägenhet med hjälp av Magnus Wangerheim en del av Fastighetsbyrån Tyresö

2019-06-18

Centrala Tyresö
    Sålde en bostadsrätt och har inga klagomål på processen.
    Professionellt och trevligt bemötande.
    Hade inga större förväntningar då jag inte genomgått en försäljning tidigare, men tack vare mäklarens tillgänglighet och engagemang blev alla mina frågor besvarade och jag guidades genom hela processen - kändes tryggt!

Hela processen har gått fort, smidigt och mäklaren har gjort sitt jobb och mer därtill. Kunde inte vara nöjdare! Läs mer
    2019-08-13 Magnus W svarar Sandra P
    Kul att du är nöjd Sandra! Hoppas att du kommer att trivas i "nya" hemstaden.
  • Camilla P sålde sin lägenhet med hjälp av Magnus Wangerheim en del av Fastighetsbyrån Tyresö

2019-06-13

Centrala Tyresö
    Jag är delägare i lgh i Tyresö tillsammans med min dotter; en lgh som nu är såld med tillträde inomkort. Min dotter har haft huvudsaklig kontakt med magnus då jag är bosatt i Helsingborg och den kontakt jag har haft har förts via telefon, vilket fungerat alldeles utmärkt. Hans engagemang, bemötande och rådgivning har sammantaget varit bättre än jag förväntade mig och jag har känt mig "viktig" som kund. Sammanfattaningsvis en mycket bra upplevelse och utfall av affären. Läs mer
    2019-08-13 Magnus W svarar Camilla P
    Roligt att ni är nöjda med mitt arbete, alltid inspirerande att sälja fina lägenheter!
  • Markus G skrev om Magnus Wangerheim en del av Fastighetsbyrån Tyresö

2014-10-07

Magnus är en driven och skicklig mäklare! Vi är jätteglada att vi valde just honom. Toppen! Läs mer
  • Christer E skrev om Magnus Wangerheim en del av Fastighetsbyrån Tyresö

2014-10-07

I samband med att vi sökte lägenhet i Nacka kom vi vid minst tre tillfällen i kontakt med Magnus. Vi gav våra kontaktuppgifter till honom när vi tittade på den första lägenheten och sa vilken storlek vi var ute efter. Vi blev senare kontaktade av Magnus när objekt som svarade mot våra krav kom ut. Vi kan varmt rekommendera Fastighetsbyrån. Mycket kunnig och serviceinriktad personal. Vid budgivningen hölls vi löpande informerade via sms och fick även veta när andra spekulanter hoppade av. Vi är mycket glada för den hjälp vi fick av Fastighetsbyrån och då framförallt den service vi fick av Magnus. Vi ser nu mycket fram emot infyttningen och är övertygade om att vi kommer att trivas där. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Tyresö

Daniel Eriksson