Magnus Wangerheim

Magnus Wangerheim

Magnus Wangerheim är mäklare på Fastighetsbyrån Tyresö

Magnus Wangerheim har varit registrerad mäklare sedan 2005-12. Magnus Wangerheim har varit aktiv på Reco.se sedan 2014-02 och har fått 47 omdömen med ett betyg på 4.7. Magnus Wangerheim har haft 26 försäljningar sen 2020-09 och har tillfrågat 98% av sina kunder efter omdömen.

Efter 14 år som fastighetsmäklare tycker jag fortfarande att yrket är lika roligt. Det som jag uppskattar mest är att den ena dagen inte är den andra lik och att man fortfarande utvecklas i sin yrkesroll. För att skapa de bästa förutsättningarna för din bostadsaffär är kommunikation, engagemang och målmedvetenhet väldigt viktigt. Min ambition är att alltid överträffa förväntningarna vid varje kundkontakt. Jag ser alltid till att vara påläst, strukturerad och lägger ner den tid som krävs för att uppnå ett gott resultat. Jag säljer bostäder i hela Tyresö och är stolt att representera Sveriges största mäklare. Tack vare det största kundregistret, vårt goda samarbete mellan kontoren och våra tjänster i framkant har vi de bästa förutsättningarna att hjälpa dig till din livs bostadsaffär.

Ska du sälja din bostad eller har några som helst frågor och funderingar på din boendesituation så är du välkommen att kontakta mig!

Försäljningar 2020-09 - 2021-08

Läs vad 47 Läs vad Magnus Wangerheim