Magnus Wangerheim
Registrerad mäklare sedan 2005-12-27
Aktiv på Reco.se sedan 2014-02-03
2019-08 - 2020-07
Efter 14 år som fastighetsmäklare tycker jag fortfarande att yrket är lika roligt. Det som jag uppskattar mest är att den ena dagen inte är den andra lik och att man fortfarande utvecklas i sin yrkesroll. För att skapa de bästa förutsättningarna för din bostadsaffär är kommunikation, engagemang och målmedvetenhet väldigt viktigt. Min ambition är att alltid överträffa förväntningarna vid varje kundkontakt. Jag ser alltid till att vara påläst, strukturerad och lägger ner den tid som krävs för att uppnå ett gott resultat. Jag säljer bostäder i hela Tyresö och är stolt att representera Sveriges största mäklare. Tack vare det största kundregistret, vårt goda samarbete mellan kontoren och våra tjänster i framkant har vi de bästa förutsättningarna att hjälpa dig till din livs bostadsaffär.

Ska du sälja din bostad eller har några som helst frågor och funderingar på din boendesituation så är du välkommen att kontakta mig! Läs mer

Läs vad 27 Läs vad Magnus Wangerheim

• Åke Lennart W sålde sitt hus med hjälp av Magnus Wangerheim en del av Fastighetsbyrån Tyresö

2020-07-13

Hanviken
    Jag har sålt mitt hus.
    Mycket trevlig, han har svar på alla frågor.
    Svarar alltid i telefon. Läs mer
  • Pauline B köpte sitt hus med hjälp av Magnus Wangerheim en del av Fastighetsbyrån Tyresö

2020-05-10

Tyresö Strand
    Magnus var alltid snabb med att återkomma om vi hade frågor. En bostadsaffär som kändes stabil och trygg.

/Pauline och Per Läs mer
  • Mathias K köpte sin lägenhet med hjälp av Magnus Wangerheim en del av Fastighetsbyrån Tyresö

2020-05-08

Tyresö Strand
    Mycket bra, tillgänglig och lösningsorienterad.
    Svarade på alla tänkbara frågor. Läs mer
  • Henrik S sålde sin lägenhet med hjälp av Magnus Wangerheim en del av Fastighetsbyrån Tyresö

2020-02-13

4:a
    Tyresö Strand
    Mycket bra bemötande, profisionell och bra på att återkoppla. Är väldigt nöjd med Magnus. Läs mer
  • Sandra B sålde sin lägenhet med hjälp av Magnus Wangerheim en del av Fastighetsbyrån Tyresö

2020-02-03

Centrala Tyresö
    Allt gick väldigt smidigt och Magnus kunde svara på alla frågor vi hade. Läs mer
  • Anna Cecilia Ingegerd S sålde sitt hus med hjälp av Magnus Wangerheim en del av Fastighetsbyrån Tyresö

2019-10-12

Trinntorp
    Magnus Wangerheim har levt upp till alla förväntningar vi har haft på en mäklare. Han är väldigt tillmötesgående och lösningsorienterad.. Magnus är informativ och kunnig.och har haft svar på de frågor vi haft och har även informerat om annat som vi behövt veta.
    Vi skulle gladeligen rekommendera Magnus Wangerheim om någon frågar efter en bra mäklare. Läs mer
    2019-10-18 Magnus W svarar Anna Cecilia Ingegerd S
    Vad roligt att ni är nöjda med mitt arbete. Hoppas att ni kommer att trivas bra i ert nya boende på Gotland!
  • Johan F sålde sin lägenhet med hjälp av Magnus Wangerheim en del av Fastighetsbyrån Tyresö

2019-08-30

Lägenhet.

Trevlig mäklare.

Förväntat mer närvaro och tips, info hur förbereda försäljn.

Hyfsat bra upplevelse. Läs mer
    2019-10-18 Magnus W svarar Johan F
    Tack för feeback, tar mig till det och ska tänka på att förbättra det i framtiden.
  • Katarzyna G köpte sin lägenhet med hjälp av Magnus Wangerheim en del av Fastighetsbyrån Tyresö

2019-08-07

Centrala Tyresö
    Har köpt lägenhet genom Magnus och vi fick den bästa hjälpen vi kunde få, jätte trevlig, kompetent, tillgänglig, lyrhörd mäklare. Det var lätt att kommunicera med honom, och hela processen känns väldigt trygg, super nöjd!!!!/Katarzyna Läs mer
    2019-08-13 Magnus W svarar Katarzyna G
    Kul att ni är nöjda! Hoppas att allt går bra med renoveringen och att ni kommer att trivas i lägenheten. /Magnus
  • Rasmus S köpte sin lägenhet med hjälp av Magnus Wangerheim en del av Fastighetsbyrån Tyresö

2019-07-18

Trollbäcken
    Köpt en lägenhet. Allt bara flöt på precis som det ska med Magnus. Läs mer
    2019-08-13 Magnus W svarar Rasmus S
    Tack för omdömet och grattis till nya lägenheten!
  • Sandra P sålde sin lägenhet med hjälp av Magnus Wangerheim en del av Fastighetsbyrån Tyresö

2019-06-18

Centrala Tyresö
    Sålde en bostadsrätt och har inga klagomål på processen.
    Professionellt och trevligt bemötande.
    Hade inga större förväntningar då jag inte genomgått en försäljning tidigare, men tack vare mäklarens tillgänglighet och engagemang blev alla mina frågor besvarade och jag guidades genom hela processen - kändes tryggt!

Hela processen har gått fort, smidigt och mäklaren har gjort sitt jobb och mer därtill. Kunde inte vara nöjdare! Läs mer
    2019-08-13 Magnus W svarar Sandra P
    Kul att du är nöjd Sandra! Hoppas att du kommer att trivas i "nya" hemstaden.

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Tyresö

Daniel Eriksson