Magnus Wangerheim

Magnus Wangerheim

Magnus Wangerheim är mäklare på Fastighetsbyrån Värmdö

Magnus Wangerheim har varit registrerad mäklare sedan 2005-12. Magnus Wangerheim har varit aktiv på Reco.se sedan 2024-04 och har fått 61 omdömen med ett betyg på 4.7. Magnus Wangerheim har haft 3 försäljningar sen 2023-09 och har tillfrågat 83% av sina kunder efter omdömen.

2023-09 - 2024-03

61 omdömen om Magnus Wangerheim

Daniel B
Köpte sin lägenhet med hjälp av Magnus Wangerheim en del av Fastighetsbyrån Värmdö
Gustavsberg Farstadal

Trevligt bemötande, inga problem att kunna komma på extra visning av objektet, tydlig.

Charlotta A
Köpte sin lägenhet med hjälp av Magnus Wangerheim en del av Fastighetsbyrån Tyresö
Gustavsberg Farstadal

Trevligt bemötande och kunnig på området, proffsig.

Susanne R
Kolvik

Mycket trevlig, tydlig och professionell. Vi fick bra stöd genom hela processen.

Jennie B
Trollbäcken

Tydlig, engagerad, seriös, duktig på sitt jobb.

Emil L
Köpte sitt hus med hjälp av Magnus Wangerheim en del av Fastighetsbyrån Tyresö
Trollbäcken

Magnus är proffsig och kunnig och väldigt serviceinriktad. Jag upplevde att processen var väldigt smidig, Magus var tillgänglig för frågor och hanterade processen med stor proffsighet

Torborg W
Sålde sin lägenhet med hjälp av Magnus Wangerheim en del av Fastighetsbyrån Tyresö
Gustavsberg Farstadal

Magnus är mycket bproffesionell och kunnig. Magnus är att lita på i alla väder

Jan F
Centrala Tyresö

Snabb återkoppling vid första kontakten, Mycket hjälpsam med allt pappers arb kontakter mm. Trevlig bemötande, Uppdaterar löpande om vad som pågår etc. Utfört försäljningen snabbt och bra. //JF

Daniel B
Farmarstigen

Grym mäklare som gör sitt yttersta och alltid ger 110 %. Bra bemötande och mycket professionell.

Ulf H
Betsede

Duktig o pålitlig trevlig och ambitiös

Ann-christin V
Köpte en tomt med hjälp av Magnus Wangerheim en del av Fastighetsbyrån Tyresö
Stavsnäs

Finns inget negativt att säga, vi var ju i en lite speciell situation.. Vi köpte ett hus/tomt vi redan kände. Gillade Magnus! Jätte bra att vi kunde ha sms kontakt(mail också)svårt att ringa/gå ifrån när man jobbar. Han var snabb att svara, skicka info👍 Helt klart ett positiv intryck. Trevlig kul och lättsam kille i sina bästa dagar!😉/3 nöjda kunder