7 rekommendationer

Jakob Selander
en del av Fastighetsbyrån Varberg

Kungsgatan 18
432 41 Varberg — Visa karta

Vad tror Jakob att er bostad är värd i dagsläget?

Ange ditt postnummer för en kostnadsfri värdering

Läs vad 7 kunder tycker om Jakob Selander

• Eva Maria P
    Eva Maria P skrev om Jakob Selander en del av Fastighetsbyrån Varberg
    Trevligt och gott bemötande. In lyssnande till behov och önskemål. Försäljning gick snabbt, smidigt och utan bekymmer. Kontakten levde helt upp till förväntningarna.
    2017-08-21 Jakob S svarar Eva Maria P
    Hej Eva! Tack så mycket för rekommendationen! Roligt att ni nöjda! Jag hoppas att allt går bra på nya stället och att ni kommer att trivas bra därnere.
  • Gustav C
    Gustav C skrev om Jakob Selander en del av Fastighetsbyrån Varberg
    Vänlig. Tydlig. Engagerad. Flexibel.
    2017-08-21 Jakob S svarar Gustav C
    Tack Gustav! Svarar på samma sätt: Social. Positiv. Engagerad. Målmedveten. Hoppas att ni trivs!
  • Sarah L
    Sarah L skrev om Jakob Selander en del av Fastighetsbyrån Varberg
    En mycket trevlig, engagerad och lättsam mäklare som vi har att tacka för vårt nya hus! Han förmedlade det perfekta huset för oss. Vi kunde inte vara mer nöjda!
    2017-08-21 Jakob S svarar Sarah L
    Hej Sarah! Vad roligt att höra att du är så nöjd! Det har varit riktigt roligt att hjälpa er att hitta ett bra hus. Hoppas att ni kommer trivas!
  • Bo L
    Bo L skrev om Jakob Selander en del av Fastighetsbyrån Varberg
    Jakob visade stort förtroende redan från början. Höll oss väl informerade under hela fösäljningsprocessen.
    Hoppas på en bra relation även i fortsättningen.
    2017-08-21 Jakob S svarar Bo L
    Hej Bo! Tack för den fina rekommendationen och för att ni gav mig chansen att hjälpa till med förmedlingen av er bostad. Roligt att ni är nöjda! Även jag ser fram emot en fortsatt fin relation.
  • Peder L
    Peder L skrev om Jakob Selander en del av Fastighetsbyrån Varberg
    Trevlig kille. Jag kom in sent i budgivningen,avvaktade lite,för att se de andra buden.
    Kan väl inte säga så mycket,om Jakob,mer än att han verkar trevlig,och sköter sitt jobb,proffesionellt !
    2017-08-21 Jakob S svarar Peder L
    Tack för rekommendationen Peder! Hoppas att du kommer trivas nu när du kommer tillbaka till Bandholtzgatan.
  • Felicia A
    Felicia A skrev om Jakob Selander en del av Fastighetsbyrån Varberg
    Jättetrevlig och mån om att man förstod vad allt innebar. Rekommenderas varmt!
    2017-08-21 Jakob S svarar Felicia A
    Tack så mycket för rekommendationen Felicia! Uppskattar det!
  • Christoffer G
    Christoffer G skrev om Jakob Selander en del av Fastighetsbyrån Varberg
    Hade besök av de flesta "mäklarhusen" i Varberg och det jag fastnade för hos Jakob var att han hade en affärskänsla och en strävan efter att göra affärer som jag inte riktigt kände att de övriga hade och det är nånting som vi gick igång på.

Han är lagom flummig och har en avslappnad attityd till både oss som säljare och till köpare men alltid med affärssinnet kvar.
    2017-08-21 Jakob S svarar Christoffer G
    Hej Christoffer! Tack för rekommendationen, det viktiga är att affärssinnet aldrig försvinner!
Niklas Knutsson
Nathalie Persson