Mäklare Halland Varberg Fastighetsbyrån Varberg Jakob Selander
Jakob Selander
Aktiv på Reco.se sedan 2016
2018-08 - 2019-01

Läs vad 26 kunder tycker om Jakob Selander

• Madeleine K köpte sitt hus med hjälp av Jakob Selander en del av Fastighetsbyrån Varberg

85m²
    Lindberg
    Jakob ställde upp med snabb visning, ordnade med kontakter, svarade på alla mina frågor och gjorde så vi kände oss bekväma i affären. Läs mer
    Jakob S gillar detta
  • Taina J sålde sin lägenhet med hjälp av Jakob Selander en del av Fastighetsbyrån Varberg

3:a
    78m²
    Lilla Träslöv
    Vi sålde vår bostadsrätt.
    Vi blev bemötta respektfullt. Lätt att ha att göra med Jacob. Trevlig man!
    Vi ville gå ut med 100.000 mer i utgångsbud vilket inte gick. Samma mäklarfirma satte vårt önskade utgångspris på likadan lgh i grannhuset.
    Sammantaget fick den servicen vi kommit överens om.
    Vi är nöjda! Läs mer
    Jakob S gillar detta
  • Gert L sålde sitt hus med hjälp av Jakob Selander en del av Fastighetsbyrån Varberg

140m²
    Brages Gränd
    En kunnig och trevlig mäklare. Kan rekommenderas till andra kunder. Pigg glad man. Vi ställer upp som referens. Sålde vårt hus på Brages gränd. Kanon kille. Läs mer
    Jakob S gillar detta
  • Lena L sålde sitt hus med hjälp av Jakob Selander en del av Fastighetsbyrån Varberg

140m²
    Brages Gränd
    Jakob har alltid ett trevligt och kunnigt bemötande. Läs mer
    Jakob S gillar detta
  • Gunilla E sålde sitt hus med hjälp av Jakob Selander en del av Fastighetsbyrån Varberg

2019-02-08

178m²
    Tvååker
    Vi sålde ett hus i Tvååker. Jacob agerade väldigt professionellt och var lätt att komma i kontakt med (trots att vi var i Thailand). På husvisningen hade han med sig en extra resurs.

Vi är mycket nöjda med Jacob och kommer att använda oss av honom igen om det blir aktuellt. Läs mer
    Jakob S gillar detta
  • Mikael E sålde sitt hus med hjälp av Jakob Selander en del av Fastighetsbyrån Varberg

2019-02-06

178m²
    Tvååker
    Sålt vårt hus och vi hade hela tiden en bra dialog med Jakob.
    Bra information och tips . Läs mer
    Jakob S gillar detta
  • Jan Christer C sålde sin bostad med hjälp av Jakob Selander en del av Fastighetsbyrån Varberg

2018-11-22

Sålde villa snabbt och till ett bra pris. Jag uppfattar Jakob som en professionell och kunnskapsrik mäklare. I tillegg har han ett vänligt och lugnt bemötande och är lätt att samarbeta med. Han har bra känsla för målgrupp av köpare, vad som är ändamålsenliga åtgärder före presentation av bostaden och vad som är ett lämpligt utgangspris. Jakob responderar raskt på förfrågningar och ønskemål, samt ger goda råd under prosessen. Jag er mycket nöjd! Läs mer
    Jakob S gillar detta
  • Marco N sålde sin bostad med hjälp av Jakob Selander en del av Fastighetsbyrån Varberg

2018-11-19

Köpt en bostadsrätt på Fridhemsgatan i Varberg. Ett mycket bra bemötande samt mycket hjälpsam. Alla min förväntningar infriades. Mycket nöjd!
    / mvh Marco Läs mer
    Jakob S gillar detta
  • Catharina W sålde sin bostad med hjälp av Jakob Selander en del av Fastighetsbyrån Varberg

2018-11-01

Vi har tidigare använt oss av fastighetsbyrån och var då inte särskilt nöjda. Jakob har lyckats återupprätta den bild av vad en mäklare ska stå för. Han har lagt fokus på såväl köpare som säljare och fått oss att känna oss viktiga och omhändertagna. Läs mer
    Jakob S gillar detta
  • Anders D köpte sin bostad med hjälp av Jakob Selander en del av Fastighetsbyrån Varberg

2018-09-26

Vi köpte en lägenhet. Allt fungerade bra. Läs mer