Jakob Selander
Registrerad mäklare sedan 2014-07-03
Aktiv på Reco.se sedan 2016-02-25
2019-08 - 2020-07

Läs vad 53 Läs vad Jakob Selander

• Gull-britt K sålde sitt hus med hjälp av Jakob Selander en del av Fastighetsbyrån Varberg

2020-07-09

Galtabäck
    Jakob sålde ett fritidshus. Efter visningen som hade många intressenter kom budgivningen snabbt igång. Jakob lotsade oss smidigt med kontakter och möten med köparen. Vi är mycket nöjda med försäljningen.
    Mvh Gull-Britt och Bo Karlsing. Läs mer
  • Therese H köpte sitt hus med hjälp av Jakob Selander en del av Fastighetsbyrån Varberg

2020-06-08

Breared
    En engagerad och driven mäklare som hjälpte oss på vägen mot vårat drömboende som vi nu sitter på. Tillmötesgående och tillgänglig och skötte affären snyggt. Ett första bostadsköp utan förväntningar blev kanon. Läs mer
    2020-06-08 Jakob S svarar Therese H
    Hej Therese!

Tack för den fina rekommendationen. Jag hoppas att ni ska trivas alla tre. :)
    Jakob S gillar detta
  • Morten A köpte sitt hus med hjälp av Jakob Selander en del av Fastighetsbyrån Varberg

2020-06-07

Veddige
    Jakob gjorde ett mycket bra arbete, och var en trevlig och sympatisk person. Läs mer
    2020-06-08 Jakob S svarar Morten A
    Hej Morten!

Tack för den fina rekommendationen! Hoppas att ni ska trivas på er nya gård. Hör gärna av dig om du vill ha tips på bra mat. :)
    Jakob S gillar detta
  • Björn J köpte sitt hus med hjälp av Jakob Selander en del av Fastighetsbyrån Varberg

2020-05-08

Södra Näs
    Bra, tydlig och smidig kontakt genom hela affären. Läs mer
    2020-06-03 Jakob S svarar Björn J
    Tack för den fina rekommendationen Björn! Hoppas att ni ska komma iordning och trivas i huset. :)
    Jakob S gillar detta
  • Lars K köpte sitt hus med hjälp av Jakob Selander en del av Fastighetsbyrån Varberg

2020-04-21

Apelviken
    Helt ok bemötande men inte särkilt påläst eller gott skötande av processen. Inte proaktivt. Vi fick gissa och ställa frågor Läs mer
    2020-04-21 Jakob S svarar Lars K
    Hej Lars! Tack för ert omdöme, hoppas att ni kommer att trivas i stugan!
  • Björn E köpte sitt hus med hjälp av Jakob Selander en del av Fastighetsbyrån Varberg

2020-02-24

Tångaberg
    Köpte en villa med stort renoveringsbehov.
    Inga konstigheter överhuvudtaget.
    Snabb respons mellan mig,mäklaren samt säljaren.
    Jakob utförde allt med stort plus.
    Kan bara berömma !!!
    Med vänlig hälsning,. Björn Ekerstedt. Läs mer
    2020-02-24 Jakob S svarar Björn E
    Stort tack Björn! Har varit roligt att hjälpa till. Ser fram emot att se huset igen när du är klar med renoveringarna!

Med vänlig hälsning,
    Jakob
    Jakob S gillar detta
  • Elisabeth D sålde sitt hus med hjälp av Jakob Selander en del av Fastighetsbyrån Varberg

2019-11-25

Kärradal
    Inte en allt igenom lätt försäljning av vårt hus. Jag tycker dock att Jakob uppträdde lungt och sakligt genom hela processen. Läs mer
    2019-12-06 Jakob S svarar Elisabeth D
    Hej Elisabeth! Tack så mycket för den fina rekommendationen! Det har varit roligt att få hjälpa er.
    Jakob S gillar detta
  • Carl-Fredrick C köpte sitt hus med hjälp av Jakob Selander en del av Fastighetsbyrån Varberg

2019-11-11

Fastigeht med stort renoveringsbehov. Jag fick ett mkt bra bemötande av Jacob. Jag skulle ha uppskattat mer detaljritningar samt kanske en inlogg och program för renovering ( Room sketcher) när ett renoveringsbehov som i mitt fall föreligger, vore en snygg tilläggstjänst.
    I övrigt har jag inget negativt att säga , proper o snygg hantering. Läs mer
    Jakob S gillar detta
  • Emira H köpte sin lägenhet med hjälp av Jakob Selander en del av Fastighetsbyrån Varberg

2019-10-18

2:a
    Breared
    Bra bemötande
    Ärlig
    Svarat snabb i tlf
    Bra kommunikation med oss..mm Läs mer
    Jakob S gillar detta
  • Malin C sålde sitt hus med hjälp av Jakob Selander en del av Fastighetsbyrån Varberg

2019-09-17

Prästakullen
    Sålt ett radhus i centrala Varberg. Mycket gott bemötande, flexibilitet och erfarenhet. Lättillgänglig i kontakten med ett stort kundfokus. En mäklarr som hjälpte mig att få ut det bästa i en försäljnkng av min bostad. Kan varmt rekommenderas! Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Varberg

Rebecca Persson