Jakob Selander

Jakob Selander

Jakob Selander är mäklare på Fastighetsbyrån Varberg

Jakob Selander har varit registrerad mäklare sedan 2014-07. Jakob Selander har varit aktiv på Reco.se sedan 2016-02 och har fått 74 omdömen med ett betyg på 4.7. Jakob Selander har haft 36 försäljningar sen 2020-08 och har tillfrågat 90% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2020-08 - 2021-07

Läs vad 74 Läs vad Jakob Selander

• sålde en tomt med hjälp av Jakob Selander en del av Fastighetsbyrån Varberg
    • Björkäng
    2021-07-28
    Engagerad i sälj/ köpprocess ! Generellt bra koll på helheten
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Jakob Selander en del av Fastighetsbyrån Varberg
    • Trädlyckan
    2021-07-02
    Trevlig och lätt att prata med.
  • 2021-06-13
    Sålde min fars hus som god man med hjälp av Jakob Selander. Jakob var alltid kunnig, professionell och väldigt trevlig samt med en stor portion humor i alla kontakter vilket uppskattades. Både jag och min far är så nöjda med Jakobs insats. Tack vare hans stora kunnande gällande försäljning med god man gick affären bättre än förväntat och alla kontakter med överförmyndarmyndigheten löstes smidigt. De bästa rekomendationer./Carin P
    2021-06-03
    Allt fungerade perfekt. Trevligt bemötande och utmärkt hantering,
  • köpte sitt hus med hjälp av Jakob Selander en del av Fastighetsbyrån Varberg
    2021-06-03
    Vi köpte en helt fantastisk villa i Varberg.
    Vi fick ett väldigt bra bemötande av Jakob. Super trevlig! Fick svar på alla våra funderingar. Allt va jättebra 👌
    2021-06-03
    Jakob sålde vårt äldre hus i Varberg. Han informerade oss väldigt bra om förutsättningarna för processen och gav många värdefulla tips. Under försäljningen var han ett bra stöd, pålitlig och seriös.
  • köpte sitt hus med hjälp av Jakob Selander en del av Fastighetsbyrån Varberg
    2021-06-01
    Bara positiva omdömen från mig! Supertrevlig och proffsig. Varmt rekommendera
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Jakob Selander en del av Fastighetsbyrån Varberg
    • Breared
    2021-05-21
    Köpt en lägenhet i Varberg.
    Det gick väldigt fort, ca 1,5 timma.
    Jacob har varit snabb, tillmötesgående, trevlig .
    Han är lugn och kan sin sak.
    Han får högsta betyg.
    • Breared
    2021-05-20
    sålt en bostadsrätt på 2 rum o kök
    Jakob har varit jättebra, alltid tillgänglig och behjälplig
    Vi har varit väldigt nöjda med honom.
    MVH Solweig o Bo
    • Sibbarp
    2021-05-04
    Jakob gav ett kunnigt och stabilt intryck och han visade intresse för att sälja min bostad till begärt pris eller mer. Vi hade en god dialog om vad vi skulle uppnå och Jakob kom med relevanta inlägg.
    Hej Christer! Stort tack för den fina rekommendationen! Jakob Selander