Mäklare Halland Varberg Fastighetsbyrån Varberg Jakob Selander
Jakob Selander
Aktiv på Reco.se sedan 2016
2018-05 - 2018-11

Läs vad 20 kunder tycker om Jakob Selander

• Jan Christer C sålde sin bostad med hjälp av Jakob Selander en del av Fastighetsbyrån Varberg
    Sålde villa snabbt och till ett bra pris. Jag uppfattar Jakob som en professionell och kunnskapsrik mäklare. I tillegg har han ett vänligt och lugnt bemötande och är lätt att samarbeta med. Han har bra känsla för målgrupp av köpare, vad som är ändamålsenliga åtgärder före presentation av bostaden och vad som är ett lämpligt utgangspris. Jakob responderar raskt på förfrågningar och ønskemål, samt ger goda råd under prosessen. Jag er mycket nöjd! Läs mer
    Jakob S gillar detta
  • Marco N sålde sin bostad med hjälp av Jakob Selander en del av Fastighetsbyrån Varberg
    Köpt en bostadsrätt på Fridhemsgatan i Varberg. Ett mycket bra bemötande samt mycket hjälpsam. Alla min förväntningar infriades. Mycket nöjd!
    / mvh Marco Läs mer
    Jakob S gillar detta
  • Catharina W sålde sin bostad med hjälp av Jakob Selander en del av Fastighetsbyrån Varberg
    Vi har tidigare använt oss av fastighetsbyrån och var då inte särskilt nöjda. Jakob har lyckats återupprätta den bild av vad en mäklare ska stå för. Han har lagt fokus på såväl köpare som säljare och fått oss att känna oss viktiga och omhändertagna. Läs mer
    Jakob S gillar detta
  • Anders D köpte sin bostad med hjälp av Jakob Selander en del av Fastighetsbyrån Varberg
    Vi köpte en lägenhet. Allt fungerade bra. Läs mer
    Jakob S gillar detta
  • Holger S köpte sin bostad med hjälp av Jakob Selander en del av Fastighetsbyrån Varberg
    * Köpt bostadsrätt på Lorensberg, Varberg
    * Lugnt och vänligt bemötande Läs mer
  • Kjell-Erik K
    Kjell-Erik K sålde sin bostad med hjälp av Jakob Selander en del av Fastighetsbyrån Varberg
    Sålt mitt hus.
    Jag hade tankar om olika mäklare men träffade Jakob Selander som ingav ett gott förtroende. Inga konstigheter, lugn och balanserad.
    Mina förväntningar uppfylldes med råge.
    Och jag kan varmt rekommendera honom
    Kjell-Erik K. Läs mer
    2018-09-24 Jakob S svarar Kjell-Erik K
    Tack för den jättefina rekommendationen Kjell-Erik!
    Jakob S gillar detta
  • Charlott E köpte sin bostad med hjälp av Jakob Selander en del av Fastighetsbyrån Varberg
    Jag har köpt en bostadsrätt och upplever att Jakob var professionell men ändå personlig vilket gjorde affären lite "roligare". Det var lätt att få kontakt och trevligt att Jakob kom in vid överlåtelsen trots att han egentligen hade semester då (istället för att en kollega gick in i hans ställe). Läs mer
    Jakob S gillar detta
  • Heléne C köpte sin bostad med hjälp av Jakob Selander en del av Fastighetsbyrån Varberg
    Vi köpte sommarstuga på sommaren. Läs mer
  • Michael J skrev om Jakob Selander en del av Fastighetsbyrån Varberg
    Oengagerad, ingen återkoppling.
    Svarar ej på meddelande.
    Till slut fick vi kontakt, och då fick vi delvis svar. Läs mer
    2018-06-21 Jakob S svarar Michael J
    Hej Michael!

Ber om ursäkt att jag missade att återkoppla det första samtalet från dig. Jag hoppas att de postade dokumenten kommer fram till slut och att din upplevelse av mig på sikt kan förändras till det bättre. Trevlig midsommar!
  • Per J skrev om Jakob Selander en del av Fastighetsbyrån Varberg
    Lyhörd mäklare som gör sitt yttersta för att tillmötesgå alla önskemål även om det innebär att ha två möten samtidigt. Läs mer
    2018-06-14 Jakob S svarar Per J
    Tack så mycket för rekommendationen Per!

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Varberg

Niklas Knutsson