Jakob Selander
en del av Fastighetsbyrån Varberg

Kungsgatan 18
432 41 Varberg — Visa karta

Vad tror Jakob att er bostad är värd i dagsläget?

Ange ditt postnummer för en kostnadsfri värdering

Läs vad 17 kunder tycker om Jakob Selander

* Lugnt och vänligt bemötande Läs mer
  • Kjell-Erik K
    Kjell-Erik K skrev om Jakob Selander en del av Fastighetsbyrån Varberg
    Sålt mitt hus.
    Jag hade tankar om olika mäklare men träffade Jakob Selander som ingav ett gott förtroende. Inga konstigheter, lugn och balanserad.
    Mina förväntningar uppfylldes med råge.
    Och jag kan varmt rekommendera honom
    Kjell-Erik K. Läs mer
    2018-09-24 Jakob S svarar Kjell-Erik K
    Tack för den jättefina rekommendationen Kjell-Erik!
    Jakob S gillar detta
  • Charlott E skrev om Jakob Selander en del av Fastighetsbyrån Varberg
    Jag har köpt en bostadsrätt och upplever att Jakob var professionell men ändå personlig vilket gjorde affären lite "roligare". Det var lätt att få kontakt och trevligt att Jakob kom in vid överlåtelsen trots att han egentligen hade semester då (istället för att en kollega gick in i hans ställe). Läs mer
    Jakob S gillar detta
  • Heléne C skrev om Jakob Selander en del av Fastighetsbyrån Varberg
    Vi köpte sommarstuga på sommaren. Läs mer
  • Michael J skrev om Jakob Selander en del av Fastighetsbyrån Varberg
    Oengagerad, ingen återkoppling.
    Svarar ej på meddelande.
    Till slut fick vi kontakt, och då fick vi delvis svar. Läs mer
    2018-06-21 Jakob S svarar Michael J
    Hej Michael!

Ber om ursäkt att jag missade att återkoppla det första samtalet från dig. Jag hoppas att de postade dokumenten kommer fram till slut och att din upplevelse av mig på sikt kan förändras till det bättre. Trevlig midsommar!
  • Per J skrev om Jakob Selander en del av Fastighetsbyrån Varberg
    Lyhörd mäklare som gör sitt yttersta för att tillmötesgå alla önskemål även om det innebär att ha två möten samtidigt. Läs mer
    2018-06-14 Jakob S svarar Per J
    Tack så mycket för rekommendationen Per!
  • Narit P skrev om Jakob Selander en del av Fastighetsbyrån Varberg
    Jakob är mycket vänlig, hjälpsam och besvarar frågor snabbt.
    Jag hade bara positiv upplevelse med honom. Läs mer
    2018-05-16 Jakob S svarar Narit P
    Hej Narit! Tack så mycket för ditt vänliga omdöme! Du får gärna höra av dig i framtiden om du behöver mer hjälp av mig.
  • Kurt S skrev om Jakob Selander en del av Fastighetsbyrån Varberg
    Han är smidig och praktisk vid de två tillfällen jag har gjort affärer genom honom. Jag hoppas kunna använda honom igen. Läs mer
    2018-05-04 Jakob S svarar Kurt S
    Hej Kurt! Tack så mycket för dina vänliga ord, jag hjälper gärna till fler gånger om behovet skulle uppstå.
  • Eva Maria P
    Eva Maria P skrev om Jakob Selander en del av Fastighetsbyrån Varberg
    Trevligt och gott bemötande. In lyssnande till behov och önskemål. Försäljning gick snabbt, smidigt och utan bekymmer. Kontakten levde helt upp till förväntningarna. Läs mer
    2017-08-21 Jakob S svarar Eva Maria P
    Hej Eva! Tack så mycket för rekommendationen! Roligt att ni nöjda! Jag hoppas att allt går bra på nya stället och att ni kommer att trivas bra därnere.
  • Gustav C skrev om Jakob Selander en del av Fastighetsbyrån Varberg
    Vänlig. Tydlig. Engagerad. Flexibel. Läs mer
    2017-08-21 Jakob S svarar Gustav C
    Tack Gustav! Svarar på samma sätt: Social. Positiv. Engagerad. Målmedveten. Hoppas att ni trivs!
  • Sarah L skrev om Jakob Selander en del av Fastighetsbyrån Varberg
    En mycket trevlig, engagerad och lättsam mäklare som vi har att tacka för vårt nya hus! Han förmedlade det perfekta huset för oss. Vi kunde inte vara mer nöjda! Läs mer
    2017-08-21 Jakob S svarar Sarah L
    Hej Sarah! Vad roligt att höra att du är så nöjd! Det har varit riktigt roligt att hjälpa er att hitta ett bra hus. Hoppas att ni kommer trivas!
  • Bo L skrev om Jakob Selander en del av Fastighetsbyrån Varberg
    Jakob visade stort förtroende redan från början. Höll oss väl informerade under hela fösäljningsprocessen.
    Hoppas på en bra relation även i fortsättningen. Läs mer
    2017-08-21 Jakob S svarar Bo L
    Hej Bo! Tack för den fina rekommendationen och för att ni gav mig chansen att hjälpa till med förmedlingen av er bostad. Roligt att ni är nöjda! Även jag ser fram emot en fortsatt fin relation.
  • Peder L skrev om Jakob Selander en del av Fastighetsbyrån Varberg
    Trevlig kille. Jag kom in sent i budgivningen,avvaktade lite,för att se de andra buden.
    Kan väl inte säga så mycket,om Jakob,mer än att han verkar trevlig,och sköter sitt jobb,proffesionellt ! Läs mer
    2017-08-21 Jakob S svarar Peder L
    Tack för rekommendationen Peder! Hoppas att du kommer trivas nu när du kommer tillbaka till Bandholtzgatan.
  • Felicia A skrev om Jakob Selander en del av Fastighetsbyrån Varberg
    Jättetrevlig och mån om att man förstod vad allt innebar. Rekommenderas varmt! Läs mer
    2017-08-21 Jakob S svarar Felicia A
    Tack så mycket för rekommendationen Felicia! Uppskattar det!
  • Christoffer G skrev om Jakob Selander en del av Fastighetsbyrån Varberg
    Hade besök av de flesta "mäklarhusen" i Varberg och det jag fastnade för hos Jakob var att han hade en affärskänsla och en strävan efter att göra affärer som jag inte riktigt kände att de övriga hade och det är nånting som vi gick igång på.

Han är lagom flummig och har en avslappnad attityd till både oss som säljare och till köpare men alltid med affärssinnet kvar. Läs mer
    2017-08-21 Jakob S svarar Christoffer G
    Hej Christoffer! Tack för rekommendationen, det viktiga är att affärssinnet aldrig försvinner!
  • Silvia A skrev om Jakob Selander en del av Fastighetsbyrån Varberg
    Professionell hjälp och bra engagemang från mäklaren Läs mer
Niklas Knutsson
Nathalie Persson