Jakob Selander

Jakob Selander

Jakob Selander är mäklare på Fastighetsbyrån Varberg

Jakob Selander har varit registrerad mäklare sedan 2014-07. Jakob Selander har varit aktiv på Reco.se sedan 2016-02 och har fått 87 omdömen med ett betyg på 4.7. Jakob Selander har haft 22 försäljningar sen 2021-08 och har tillfrågat 93% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2021-08 - 2022-07

Läs vad 87 Läs vad Jakob Selander

• köpte sin lägenhet med hjälp av Jakob Selander en del av Fastighetsbyrån Varberg
    • Trädlyckan
    2022-07-15 Verifierad kund
    Vi blev väldigt trevligt bemötta av Jakob, han levde upp till alla förväntningar vi hade och var väldigt flexibel och bra att ha och göra med.
  • sålde sitt hus med hjälp av Jakob Selander en del av Fastighetsbyrån Varberg
    • Espevik
    2022-06-22 Verifierad kund
    Vi uppfattade Jakob som en social och lugn person med bra marknadskännedom. Utifrån den dialog vi hade med Jakob om vad vi ville ha ut av försäljningen och inom vilka tidsramar anser vi att Jakob gjorde ett jättebra jobb under rådande omständigheter. Jakob var en guidande genom hela processen och skötte dialogen med köparna i den riktning vi kände oss bekväma med.
    • Träslöv
    2022-04-09 Verifierad kund
    Vi blev trevligt bemötta. Jakob var snabb på att svara på våra frågor och tog sig tid även vid obekväma tider för att svara via telefon och sms.
    • Karlberg
    2022-03-22 Verifierad kund
    Vi är väldigt nöjda med Jakob!
    • Söder
    2022-01-11 Verifierad kund
    På ett utmärkt trevligt sätt kunnig och rak och mycket hjälpsam
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Jakob Selander en del av Fastighetsbyrån Varberg
    • Söder
    2022-01-11 Verifierad kund
    Vi är jätte nöjda med Jakob. Trevlig, lätt att ha och göra med och förstående för just vår situation inför försäljning av lägenheten.
    • Breared
    2021-11-10 Verifierad kund
    Mycket bra bemötande, snabba svar ock bra konversationer!
    Trevlig!
    Tack för rekommendationen Eva! Jakob Selander
    • Centrum
    2021-11-06 Verifierad kund
    Jakob var lyhörd för våra önskemål och föreslog försäljningsstrategi utifrån dessa. Jakob skötte försäljningen självständigt men höll oss hela tiden informerade. Det var viktigt för oss då vi inte bor i Varberg. Lägenheten såldes mycket snabbare än beräknat till ett bra pris. Jakob kommer också att hjälpa oss att avsluta försäljningen utan att vi behöver närvara fysiskt. Vi rekommenderar Jakob om ni letar efter en mäklare.
    Hej Pontus! Stort tack för rekommendationen! Det har varit kul att få hjälpa till! Jakob Selander
    • Grimeton
    2021-11-05 Verifierad kund
    Jacob verkade genuint intresserade av huset och hur just vi skulle kunna bo där. Kände väl bemötta!
    Hej Pia! Absolut! Det är viktigt för mig att ni kommer trivas i ert hus (med det viktiga garaget). :) Jakob Selander
  • sålde sitt hus med hjälp av Jakob Selander en del av Fastighetsbyrån Varberg
    • Grimeton
    2021-11-05 Verifierad kund
    Jag upplevde ett mycket trevligt bemötande från Jacob redan första gången vi träffades.
    Han lyssnade på våra förväntningar och jag tycker att han levde upp till dessa.

Ett minus är att det inte sattes upp "till salu" skyltar enligt någon bestämmelse från några år tillbaka.
    Andra hus som varit till salu i vårat område har haft dessa skyltar och jag upplevde att de husen hade många mer intresserade än vad vi hade.
    Tack för den fina rekommendationen Andreas! Och tack för feedbacken angående skyltarna. Jag ska ta upp det med kollegorna, så får vi se vad vi landar i. Jakob Selander