Läs vad 60 Läs vad Jakob Selander

• 2020-12-23
    Jakob hjälpte oss genom alla steg på ett tydligt och vänligt sätt. Detta var vårt första husköp och vi är mycket glada över den proffsiga vägledningen vi fick. Tack! Och god jul!
    Louise D
    • 5:a
    • 119.0 m²
    • Stenåsa / Äckregården
    köpte sin lägenhet med hjälp av Jakob Selander en del av Fastighetsbyrån Varberg
    Stort tack för din fina rekommendation Louise! Jag hoppas att ni kommer att trivas i ert nya hem! God fortsättning!

• 2020-12-17
    This was our first time buying a house (radhus) and Jakob was extremely helpful and kind throughout the entire process, which was new to us. We appreciate all the help and are very happy in our new place. Thanks again!
    Matthew T
    • 5:a
    • 119.0 m²
    • Stenåsa / Äckregården
    Thank you for your kind review, Matthew! I hope that you continue to enjoy your new home and your life in Varberg!

• 2020-12-11
    Jag har köpt lägenhet på fina Breared. Bemötande och affär fick ganska smidigt och jag var jätte nöjd med mäklaren Jakob.
    Bobana K
    • 3:a
    • 70.0 m²
    • Breared
    Hej Bobana! Tack för det fina omdömet! :) Jag hoppas att ni kommer trivas i er nya lägenhet.

• 2020-10-12
    Veldig fornöyd med Jakob. Sålt våran gård. Skikkelig bra meklare
    Björg L
    • 144.0 m²
    • Kungsäter
    sålde sitt hus med hjälp av Jakob Selander en del av Fastighetsbyrån Varberg
    Hej Björg! Så roligt att ni är nöjda med min hjälp! Tack för rekommendationen!

• 2020-10-12
    Vi har sålt vår gård. Jacob har varit en bemötesgående och trevlig. En herlig person. Veldig nöjd med han som meklare
    Jan-inge L
    • 144.0 m²
    • Kungsäter
    sålde sitt hus med hjälp av Jakob Selander en del av Fastighetsbyrån Varberg
    Hej Jan-Inge! Tack så mycket för den fina rekommendationen. Det har varit kul att lära känna er lite och att få hjälpa er att sälja gården!

• 2020-10-04
    Vi köpte en sommarstuga.
    Jakob, var snabb på att återkoppla och hela affären /budgivningen gick väldigt smidigt till.
    //Jenny
    Jenny D
    Jenny D
    köpte sitt hus med hjälp av Jakob Selander en del av Fastighetsbyrån Varberg
    Tack för rekommendationen Jenny! Hoppas att ni får många fina stunder i Galtabäck!

• 2020-10-02
    Köpt sommarstuga i Galtabäck/Tvååker.

- mycket trevligt o informativt bemötande vid visning.

- budgivning fungerade bra. Snabb/effektiv info under tiden! Avgörande bud sköttes effektivt.

- kontraktsskrivning gick smidigt!

Överlag en mycket bra skött affär!!!
    Stefan N
    Stefan N
    köpte sitt hus med hjälp av Jakob Selander en del av Fastighetsbyrån Varberg
    Stort tack för den fina rekommendationen! Hoppas att ni kommer att trivas i er fina stuga!

• 2020-07-09
    Jakob sålde ett fritidshus. Efter visningen som hade många intressenter kom budgivningen snabbt igång. Jakob lotsade oss smidigt med kontakter och möten med köparen. Vi är mycket nöjda med försäljningen.
    Mvh Gull-Britt och Bo Karlsing.
    Gull-britt K
  • 2020-06-08
    En engagerad och driven mäklare som hjälpte oss på vägen mot vårat drömboende som vi nu sitter på. Tillmötesgående och tillgänglig och skötte affären snyggt. Ett första bostadsköp utan förväntningar blev kanon.
    Therese H
    • 104.0 m²
    • Breared
    köpte sitt hus med hjälp av Jakob Selander en del av Fastighetsbyrån Varberg
    Hej Therese! Tack för den fina rekommendationen. Jag hoppas att ni ska trivas alla tre. :)

• 2020-06-07
    Jakob gjorde ett mycket bra arbete, och var en trevlig och sympatisk person.
    Morten A
    • 123.0 m²
    • Veddige
    köpte sitt hus med hjälp av Jakob Selander en del av Fastighetsbyrån Varberg
    Hej Morten! Tack för den fina rekommendationen! Hoppas att ni ska trivas på er nya gård. Hör gärna av dig om du vill ha tips på bra mat. :)

Visa svar

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte