Mäklare Halland Varberg Fastighetsbyrån Varberg Jakob Selander
Jakob Selander
Aktiv på Reco.se sedan 2016
2018-07 - 2019-06

Läs vad 37 Läs vad Jakob Selander

• Christina E sålde sitt hus med hjälp av Jakob Selander en del av Fastighetsbyrån Varberg

2019-07-02

Grimeton
    Dödsbo, liten gård på landet.
    Bra bemötande, väl förberedd.
    Mina förväntningar var att försöka sälja till någon som tar hand om gården, på ett bra sätt och låter den leva vidare.
    Jag tror och hoppas att det blir så.
    Jag är nöjd med Jakob's jobb.
    Trevligt bemötande, bra kommunikation.
    Känner mig trygg i situationen. Läs mer
  • JOHAN E
    JOHAN E skrev om Jakob Selander en del av Fastighetsbyrån Varberg

2019-06-27

Fullständig katastrof!!!
    Jag blev lurad på ett hus vi ville köpa som Jakob sålde utan att prata med mig. Säljaren kände sig ”blåst” på mycket pengar. VARNING!!!
    Martin B försökte reda upp situationen på ett bra sätt men Jakob hade klantat till det så mycket att det inte gick att lösa... Läs mer
    Jakob S gillar detta
  • Ingela M köpte sitt hus med hjälp av Jakob Selander en del av Fastighetsbyrån Varberg

2019-06-19

Bua
    Har köpt ett fritidshus.
    Vi hade mest kontakt med Jakobs kollega Jonathan. Jonathan har varit en kanonbra kontakt och hjälpt oss med allt vi behövt ned köpet. Drog ut lite på tiden med budgivningen men annars funkade allt bra. Läs mer
    Jakob S gillar detta
  • Jenny O sålde sin lägenhet med hjälp av Jakob Selander en del av Fastighetsbyrån Varberg

2019-06-06

Breared
    Vi sålde vår bostadsrätt, 4 rok.
    Jakob hittade direkt rätt köpare till vår lägenhet som såldes innan allmän
    visning.
    Vi hade aldrig trott att det skulle gå så snabbt och smidigt.
    Vi fick även god hjälp av Jonathan Leding.
    Kan varmt rekommendera Jakob, Jonathan och deras kollegor på Fastighetsbyrån. Läs mer
    Jakob S gillar detta
  • Malin A sålde sin lägenhet med hjälp av Jakob Selander en del av Fastighetsbyrån Varberg

2019-05-11

Stenåsa / Äckregården
    Sålde en lägenhet på 3 rum och kök, 85,5 kvadratmeter. Blev väl bemötta av Jakob genom hela vår säljresa. Hade aldrig sålt någon bostad tidigare men fick bra guidning och Jakob var alltid tillgänglig! Läs mer
    Jakob S gillar detta
  • Bengt H köpte sitt hus med hjälp av Jakob Selander en del av Fastighetsbyrån Varberg

2019-05-07

Åskloster
    Köpt hus. Fick positiv upplevelse av mäklaren. Uppdrog till samma mäklare att försälja min lgh på grund av ovanstående.
    Blev väl och kunnigt bemött. Förväntningarna var att sälja på en till två månader. Det hela tog en vecka från visning. Mäklaren översteg vida mina förväntningar.
    Fastighetsbyrån kommer att rekommenderas och då speciellt Jacob till mina vänner om dom står i begrepp att sälja eller köpa. Läs mer
    Jakob S gillar detta
  • Gun A köpte sin lägenhet med hjälp av Jakob Selander en del av Fastighetsbyrån Varberg

2019-05-05

Trädlyckan
    köpt lägenhet blev väl bemött och levde upp till mina förvntningar. Läs mer
  • Linda G
    Linda G sålde sitt hus med hjälp av Jakob Selander en del av Fastighetsbyrån Varberg

2019-05-05

Bua
    Sålt vårt hus och haft Jakob som mäklare.
    Otroligt trevlig och tyvärr ;-) alltid tillgänglig
    Kunnig och professionell Läs mer
    Jakob S gillar detta
  • Kajsa P köpte sin lägenhet med hjälp av Jakob Selander en del av Fastighetsbyrån Varberg

2019-04-05

Lilla Träslöv
    Köpt en bostadsrätt.
    Han var duktig på att informera och svarade alltid på frågor. Alltid kontaktbar. Jag har aldrig köpt något innan så jag hade inga förväntningar. Han skötte allt bra Läs mer
    Jakob S gillar detta
  • Fiona K köpte sitt hus med hjälp av Jakob Selander en del av Fastighetsbyrån Varberg

2019-03-07

Träslövsläge
    Jag har köpt ett hus via Jakob som mäklare. Jakob är lugn, trygg och lagom på alla sätt i sin framtoning. Jag hade en 5-stjärnig förväntning eftersom han förmedlade detta genom sitt bemötande. Sammanfattning: väldigt nöjd och kan rekommendera Jakob varmt som förmedlare. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Varberg

Niklas Knutsson