Jakob Selander
Registrerad mäklare sedan 2014
Aktiv på Reco.se sedan 2016
2019-04 - 2020-03

Läs vad 48 Läs vad Jakob Selander

• Björn E köpte sitt hus med hjälp av Jakob Selander en del av Fastighetsbyrån Varberg

2020-02-24

Tångaberg
    Köpte en villa med stort renoveringsbehov.
    Inga konstigheter överhuvudtaget.
    Snabb respons mellan mig,mäklaren samt säljaren.
    Jakob utförde allt med stort plus.
    Kan bara berömma !!!
    Med vänlig hälsning,. Björn Ekerstedt. Läs mer
    2020-02-24 Jakob S svarar Björn E
    Stort tack Björn! Har varit roligt att hjälpa till. Ser fram emot att se huset igen när du är klar med renoveringarna!

Med vänlig hälsning,
    Jakob
    Jakob S gillar detta
  • Elisabeth D sålde sitt hus med hjälp av Jakob Selander en del av Fastighetsbyrån Varberg

2019-11-25

Kärradal
    Inte en allt igenom lätt försäljning av vårt hus. Jag tycker dock att Jakob uppträdde lungt och sakligt genom hela processen. Läs mer
    2019-12-06 Jakob S svarar Elisabeth D
    Hej Elisabeth! Tack så mycket för den fina rekommendationen! Det har varit roligt att få hjälpa er.
    Jakob S gillar detta
  • Carl-Fredrick C köpte sitt hus med hjälp av Jakob Selander en del av Fastighetsbyrån Varberg

2019-11-11

Fastigeht med stort renoveringsbehov. Jag fick ett mkt bra bemötande av Jacob. Jag skulle ha uppskattat mer detaljritningar samt kanske en inlogg och program för renovering ( Room sketcher) när ett renoveringsbehov som i mitt fall föreligger, vore en snygg tilläggstjänst.
    I övrigt har jag inget negativt att säga , proper o snygg hantering. Läs mer
    Jakob S gillar detta
  • Emira H köpte sin lägenhet med hjälp av Jakob Selander en del av Fastighetsbyrån Varberg

2019-10-18

Breared
    Bra bemötande
    Ärlig
    Svarat snabb i tlf
    Bra kommunikation med oss..mm Läs mer
    Jakob S gillar detta
  • Malin C sålde sitt hus med hjälp av Jakob Selander en del av Fastighetsbyrån Varberg

2019-09-17

Prästakullen
    Sålt ett radhus i centrala Varberg. Mycket gott bemötande, flexibilitet och erfarenhet. Lättillgänglig i kontakten med ett stort kundfokus. En mäklarr som hjälpte mig att få ut det bästa i en försäljnkng av min bostad. Kan varmt rekommenderas! Läs mer
    Jakob S gillar detta
  • Selda E köpte sitt hus med hjälp av Jakob Selander en del av Fastighetsbyrån Varberg

2019-09-06

Allt var super bra. Han var jätte engagerat och vi är jätte nöjda. Läs mer
    Jakob S gillar detta
  • Katarina E köpte sitt hus med hjälp av Jakob Selander en del av Fastighetsbyrån Varberg

2019-09-04

Grimeton
    Jakob har varit lyhörd kunnig och tillmötesgående under hela bugivningstiden Läs mer
  • Annika S
    Annika S köpte sitt hus med hjälp av Jakob Selander en del av Fastighetsbyrån Varberg

2019-08-28

Karl Gustav
    Vi har köpt en gård genom Jacob på fastighetsbyrån i Varberg.
    Kan inte tänka oss en bättre mäklare än Jacob.
    Flexibel, trevlig och tillmötesgående kille. Läs mer
    Jakob S gillar detta
  • Ulf S köpte sitt hus med hjälp av Jakob Selander en del av Fastighetsbyrån Varberg

2019-08-21

Tvååker
    Köpte ett hus med Jakob som mäklare.
    Jakob är professionell i sitt bemötande, samtidigt som han är trevlig, kontaktbar och lägger alltid manken till för att vi som köpare ska få svar och stöd.
    Kanon! Läs mer
    Jakob S gillar detta
  • Linnéa S köpte sitt hus med hjälp av Jakob Selander en del av Fastighetsbyrån Varberg

2019-08-19

Tvååker
    Köpte villa, Jakob var en stor hjälp genom hela processen! Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Varberg

Rebecca Persson