Likt föregående omdöme, skulle jag vilja lämna minus men det kan man inteJag kan inte skriva vad jag tycker om detta företag eftersom svordomar räcker inte.... Min bil har varit på verkstad sedan den 3 januari för byte av framskärm. Företaget har bedyrat att reservdelen är skickad till verkstaden och när jag ringt upp verkstaden har de inte sett någon skärm. Detta bolag har undvikit mina mail sedan den 23 feb. Det kallar jag "kundtjänst"!
Astara Ital Sweden AB
2 omdömen om Astara Ital Sweden AB
Besökte Haninge bilpark vid 3 tillfällen, de som arbetade där var ett gäng väldigt unga grabbar som inte kunde svara på speciellt många frågor om bilarna. Jag såg ingen vuxen någonstans. Jag frågade en del om en Kia som jag sedan köpte (efter att ha googlat till mig svar) då ”säljare” Isak bara sa ”det borde det vara” på flera frågor jag ställde, samt kom med en hel del direkta felaktigheter om tex nybilsgaranti och kredit. Jag valde att ta bort trygghetspaketet som kostar 34900:- utöver bilens pris, vilket visade sig vara enormt krångligt för dem och deras ”ekonomiavdelning” som ingen kunde kontakta, då de inte har något telefonnummer. Jag bad även att få bli uppringd men ingen ringde mig. Sedan lämnade jag in min bil med dubbel uppsättning däck men fick köpa till däck till bilen jag köpte för 10 lax. Kändes inte direkt professionellt. Jag bad om att få papper på bilen jag köpte men allt skedde digitalt då de inte hade någon skrivare. Väldigt oseriöst.
5 månader och utan svar på deras nr till kundtjänst... Deras kundtjänst är enbart en provokation. Hade satt minus om man kunde. 0% lösningsförmåga på mail efter köp av en av deras bilar.