Astara (Fiat) måste vara sämst i Sverige på att ta var på kundrelationer. Det går inte att få tag i någon ansvarig utan man hänvisas till antingen "din verkstad" eller säljaren av bilen. Det är just frågan om verkstad som i högsta grad är aktuell av följande skäl. I juni månad fick vår Fiat 600 en parkeringsskada då någon rejält tryckte in en buckla i vänster bakdörr. Vagnskadeförsäkringen upplyste mig om att lämna in bilen till en auktoriserad verkstad. Nu började letandet, som slutade med att den verkstad som kunde reparera...
Astara Ital Sweden AB
3 omdömen om Astara Ital Sweden AB
Haninge Bilpark
Haninge Bilpark eftersträvar enkelhet, personlighet och förtroende. Vi sätter alltid kunden i fokus. Vi arbetar på ett mer flexibelt sätt än det klassiska bilbolaget utan stora lokaler och krångliga omvägar, därför lyckas vi även hålla priserna nere....
Likt föregående omdöme, skulle jag vilja lämna minus men det kan man inteJag kan inte skriva vad jag tycker om detta företag eftersom svordomar räcker inte.... Min bil har varit på verkstad sedan den 3 januari för byte av framskärm. Företaget har bedyrat att reservdelen är skickad till verkstaden och när jag ringt upp verkstaden har de inte sett någon skärm. Detta bolag har undvikit mina mail sedan den 23 feb. Det kallar jag "kundtjänst"!
5 månader och utan svar på deras nr till kundtjänst... Deras kundtjänst är enbart en provokation. Hade satt minus om man kunde. 0% lösningsförmåga på mail efter köp av en av deras bilar.